Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
Posl.aktualizace: 05. března 2010 15:23
 bude to nejspis naka licencni vyroba neco mozna jako Turecky JAWY, kdy je turci vyrabeli a casem si je taknak prizpusobili k obrazu svemu. kdby tohle prodavala JAWA tady tak si myslim, ze by tu mela docela uspech
Datum: 05. března 2010 15:23
Jméno: formis.ml
IP: uživatel8805
 Prodává se to v argentině. Jawa místnímu prodejci dovolila používání značky jawa na motorky dovážený z číny.... takže je to něco jako v ČR yuki
Datum: 04. března 2010 21:19
Datum: 04. března 2010 20:45
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,hoši. je rozdíl mezi dobíjením (relé) jako 45W a jako 60W ,je to stejný,tudíš můžu použít jaký koliv?díky prosím pište
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 7:42
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 dík
Datum: 05. března 2010 7:42
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No jedno to není... jde o to, že pracovní vinutí (to co vyrábí elelktřinu) je dimenzované na nějaký výkon. Tento výkon lze překročit, potíž je v tom že pak se dráty vinutí nadměrně zahřívají a vlivem tepla jde dopryč izolační lak drátů. Následuje mezizávitový zkrat, znásobení přetížení až to končí úplným spečením pracovního vinutí. Tedy platí zásada pokud má rego možnost výkonového omezení, bo ne všechny konnstrukce proudovou ochranu obsahují, tak se musí použít rego o stejném výkonu co má deklarované dynamo. Potom se při neodborné instalaci spotřebičů, které následně přavyšují možnosti dynama nepodepíšou na zničení dynama, ale pouze na nedobíjení akumulátoru.
Datum: 05. března 2010 7:06
 newim jak 60W, ale normalne panelky 592 mely 75W pac mely blikny, proto taky zvetseny vykon toho zdroje...nejlepsi volba je v dnesni dobe mala elektrarna od Vape, to nejlepsi co tam vubec muzes mit ale taky cenova kategorie je nekde jinde...takze pokud mas blikny (at uz 592, kalifa s bliknama) ci je to home made, tak 75W je jasna volba...jinak tam staci "klasicky", to slabsi...
Datum: 04. března 2010 21:47
 neni to třebo o tom jesi máš blinkry ? atd.... ?
Datum: 04. března 2010 20:47
 zdar draci.. sháním bábu 207, nebo 210.. nejlépe 207..(pro kámoše) měla by být plně pojízdná, hezká, s výpletem kol do 3 500 Kč... možná i do 4 000.. dle stavu babetty..PROSÍM Z JIHOMORAVSKÉHO KRAJE!! nejlépe okres hodonín..prosím své nabídky posílejte na můj mail, s fotkama.. díky dopředu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 20:18
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, máte někdo skušenosti s NEDOBÍJENÍM motorky? já mám čz 175/450 a nedobíjí.. tak jestli byste mi poradili jak to spravit...tam je taková kotva a ta cívka ji nepřitáhne ke kraji,už se mi to jednou podařilo spravit ale pak se to zase rozštelovalo..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:58
 zdary clapaci schanim co nejvic informaci o zarizovani veteranskych papiru dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 17:33
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Takže když mám motocykl bez papírů tak mě udělají i velký techničák....?
Ale to asi bude drahý že?
Datum: 31. července 2010 17:33
 Musíš mít krajskou a klubovou testaci a to chtěj po tobě techničák nebo kak si to nabyl, dále motorka nesmí být vedena v normálním registru (tj. musí byt odhlášena z normálních značek). A pak se jedna o cestu na DI, kde vedou veteráský registr např. pro středočeský kraj je to Kolín.
Datum: 05. března 2010 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 zeptej se v nejblizsim veterán klubu.......tam ti podaji blizsi info....
Datum: 04. března 2010 22:15
 Zdary borci schanim papiry na cezet 125/476 nebo vymenim cezet 175/487 s tp a stk za simsona s51 elektronik s tp nejlepe taky s stk
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:53
Jméno: new dan
IP: uživatel7154
 zdravím podle čeho měříte 1:40 poměr s olejem?Na těch flaštičkách je jen 1:50.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 10:56
Jméno: mabode
IP: uživatel1554
 Nekde na netu si najdi program micholej  Zadaas kolik litru benzinu tam nalejes a pomer v jakym to chces redit a vypocte ti to presne ml kolik potrebujes
Datum: 05. března 2010 10:56
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 Kdyz nemam tu flasu s pomerem tak na jeden litr jedna banka na koralku a jeto!
Datum: 05. března 2010 8:26
 to standa.. bratranec ma Yamahu DT 125 rok vyroby 2005 oddeleny mazani a maze to 1:50 a to i primo v manualu je ze se tam ma lejt syntetika.. takze vic jak 1:50 bych do niceho fakt radsi nedaval.. a kdyz ne syntetika tak max 1:40...
Datum: 04. března 2010 22:38
 já si dycky koupím tu malou flaštičku m2t do 5litru benzínu,to m2t vyleju,naleju si do toho svuj oil,a mám naměřeno
Datum: 04. března 2010 22:28
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 myslim ze posilube maze 1:50-1:80 nektery oddeleny mazani u novejsich motorek mazou dokonce 1:50-1:100.......fichtla mazat 1:33...v pripade lepsiho oleje 1:40
Datum: 04. března 2010 22:17
 to JONY... 1:90 je kravina.. i snad nejkvalitnejsi olej bellray se redi max 1:50 a to jeste do motoru ktery maj nikasil.. do fichtla max 1:40.. a ten bellray je litr za 600kc
Datum: 04. března 2010 21:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to de ale mustangisto.ale to je taky olej za 500Kč a je to jen litr.to víš sintetika
Datum: 04. března 2010 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když mám v kanistru 5 litrů a naleju tam celou falšičku 100ml tak to má přeci 1:50 ne?? aq když to naleju celý do 4 litrů tak mám 1:40...
Datum: 04. března 2010 20:34
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vetsina z nas prosla 7 tridou takze vime,jak spocitac pomer
Datum: 04. března 2010 20:22
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
Datum: 04. března 2010 20:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Čau já to dělám velkou 60ml injekční stříkačkou, spočítám kolik tam toho má bejt apak už jen odměřím. Dělám to i u poměru 1:33 a myslím si, že to je přesnější jak na flašce.
Datum: 04. března 2010 20:06
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebo vydělíš počet litrů benzínu s olejem...př. 10litrů benzínu : 40= 250ml(0,25 litrů)... a tak si můžeš nastavovat i jiná měřítka (1:33 a u lepších sintetických olejů je to cca 1:90)
Datum: 04. března 2010 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 25ml
Datum: 04. března 2010 19:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to cca 20ml na l
Datum: 04. března 2010 19:49
Jméno: Libor
IP: uživatel4573
 Zdar chlapi je to takova kravina na co se vas chci zeptat ja vim ze si asi reknete co jsem za pi*** ,ale chtel jsem se zeptat jen tak z nudy co se stane kdyz fechtla roztlacim do zadu(bude couvat)?Nestane se neco s klikovkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 7:55
Jméno: Fechtlak
IP: uživatel6644
 kdyz mas rozstelovany presdtih tak by ti to melo chytit zkouseli jsme to u mustanga a ani neblafl meli jsme dobrej predstih
Datum: 05. března 2010 7:55
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 pokud mas dostatecne rozeštelovanej predstih a odtrh tak to jede i dozadu......pokud mas spravne serizeny zapalovani tak ani neblafne
Datum: 04. března 2010 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no u kámošovy 05 to mělo snahu chytnout ale nejelo to..možná že kdyby jsi dal předstih třeba 1,5mm za horní úvratí tak by to pozadu jelo  vidíš taky to třeba zkusíkm až se budu nudit
Datum: 04. března 2010 20:37
 http://www.stream.cz/video/10/302219-jizda-pozadu-na-fichtlu/
Datum: 04. března 2010 20:36
Jméno: david
IP: uživatel368
 me to u fichtla slo byla na tom dobrra prdel jelo to stejne jako dopredu
Datum: 04. března 2010 20:26
 jde to ale musíš mít rozštelovaný zapalování.myslím na stream.cz bylo dokonce i video skusím pohledat
Datum: 04. března 2010 20:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 podle mě ne, protože jde píst pozadu a jiskru to hodí až v momentu kdy z hlavní úvratě klesá dolů.takže by se musel přenastavit předstih.......a libore nemusíš tady o sobě psát takový věci,to je normální jsou tu i horší lidi
Datum: 04. března 2010 19:49
 Mě to nejde protože mám perfektně seřízené zapalování. Prej když je to zapalování špatně seřízené jak to normalne dozadu roztlacis. Me se to teda povedlo jenom u 250ky když slabě šlápnu a ona potvora kopne zpět
Datum: 04. března 2010 19:48
 Jo mělo by to jít, nevim teda jak u fichtla ale mě se stává že to chytí obráceně a couvá
Datum: 04. března 2010 19:37
 zdar mám čztu 487 a v návodu je napsáno že do přední vidlice se lije tlumičový olej a M6a v poměru 1:1 do jedné vidlice se lije 120ccm,no a chci se zeptat jestli tam můžu nalít třeba polosintetiku pro 2t motory a 120ccm je 1.2 deci? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:17
Posl.aktualizace: 05. března 2010 8:41
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 tak možná kolem třech litrů
Datum: 05. března 2010 8:41
 us sem zjistil typ >> 175/477 horvath
Datum: 04. března 2010 20:53
 15 000 ? bez tp ??ted mi známej rikal ze predek neni oryg
Datum: 04. března 2010 19:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no hochu je to zachovalé já bych to prodal tak odhadem za 15000
Datum: 04. března 2010 19:19
 170eúr
Datum: 04. března 2010 19:09
 No asi tak za 170€ ale to ako z nej čuri olej sa mi nepači
Datum: 04. března 2010 19:09
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8890
Posl.aktualizace: 04. března 2010 20:00
 ****štoubu ne ale šroubů SRY
Datum: 04. března 2010 20:00
 Docela by mne zajímalo proč my to mělo bejt na M8? Pokud vim tak pařez má orig M6 a kvůli tomu že někdo neumí zapojit elektriku to přece nebudu převrtávat. Nechápu smysl těch štoubu.
Datum: 04. března 2010 19:59
 Tak za prve ako hovorí Honza si daj poriadne šruby na motor M8. Dalej nestači indučku tam prilepiť z lepiacou páskou ako tomaš ale poriadne to ju niekde prichyť so šrubou a ujisti sa že je dobre vodivy spoj medzi indučkou a kostrou s motorom. Dalej možno je zlý VN kábel alevo fajka. Dalej máš dobre odizolované kladivko??? od zapaľovania???
Datum: 04. března 2010 19:03
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podle mne je to zapojený dobře, a hele nemáš ta na úchytech motoru h rámu šrouby M6 namísto M8
Datum: 04. března 2010 18:30
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 cau draci..jaký je rozdíl mezi kostrou z mustanga a kostrou z 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 21:56
 jaj a este mustos má na miesto drziaku zapevneni rámu co je u pionyra pod nádrzem uchiceni zadnycho blatniku,a mustos nemá dolni uchiteni nadrze co je len po pripade pionyra.
Datum: 05. března 2010 21:56
 uchyceni nadrze,klaksonu,kastliku,mustang nemá závit na stredny uchyiceni plechariny,mustos má iné uchiceni sedla,predná vydla je stejná u starsich typoch len mustos má 2 diry na uchiceni blatniku,u novsich typoch u mustanga ramená vydlice sú lisované do bryle a nieje mozné na nu uchitit svetlomet z pionyra,zadná vydla je uplne stejná aj v pripade mustosa sú aj lisované z plechu aj zvarené zo trubiek,dalej mustos nemá diery pri uchitu zadnych tlmicov pre zapevneni rámu co má pio pod narzre na to má mustos zvarené zo trubiek,dalej mustos nemá pri uchiteni zadnych tlmicov závity na uchiteni plecharini,potom mustos má zvarené uchiceni na indukcnú cievku a nemá dieru na uchiceni cievku z boku ako u pionyra. asi len tolko
Datum: 05. března 2010 21:54
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 rozdíly mezi uchycením nádrže a sedačky,jine přední brejle myslím že i vidlice,zadní tlumiče
Datum: 04. března 2010 18:29
 čau kdybych si koupil papíry na pionýra 20 mohl bych to nějak udělat na mustanga myslim když je to stejnej motor???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 22:03
 nemá tu co hladat kto nevie chovat dobreeeee
Datum: 05. března 2010 22:03
Jméno: Frank
IP: uživatel4328
 Ó tak to sorry .... myslis ze kdyz dostanu nejakej postih ze me to bude mrzet ??? mrdam na to ..... a co si myslel tim OBCAS DOBRY ??? protoze si nejak nevybavuju ze bych nekde psal kokotiny .....
Datum: 05. března 2010 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 zacinas to dost prehanet.......dobre....tvy nazory sou obcas dobry a k veci ale vyjadruj je trosku normalne......sleduju te delsi dobu.......pokud to bude pokracovat,zacnu resit se sesou co s tim....nelibi se mi to.......!
Datum: 04. března 2010 22:23
 Taky děkuji za hezky vyjádřenou myšlenku Frankymu který se ani neumí přihlásit a bejt adminem zablokuju mu přístup na fichtl pokec.
Datum: 04. března 2010 20:45
 Je moc pěkný že to prošlo a jen vám to přeju, ale počkejta na policajta dloubala a bude sranda.
Datum: 04. března 2010 20:40
 ja souhlasim s frankym, jen bych to napsal slusneji  mam sam mustanga na papirech z dvacy a opravdu, ale OPRAVDU je to vsem uplne jedno... uz jsem ho tak koupil, byl jsem s tim na STK , silnicni kontrola me tez stavela a vsem to bylo naprosto jedno... musi akorat sedet cislo na stitku s cislem v TP , SPZ a to je vsechno... takze vy , co s tim nemate zkusenosti (zipoman , ondrjawa) abyste se priste zdrzeli komentare..
Datum: 04. března 2010 20:06
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kámopodle mě to nepujde šlo by to jen na 05,20,21 ale na 23 to nepujde mustaf je uplně něco jinýho,a v papírech není napsaný jen jawa 23 ale je tam i mustang.
takže velmi pochybuji že by to prošlo
Datum: 04. března 2010 18:32
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ja uz videl i 555ku na 20tkovejch papirech  tohle ti taky projde
Datum: 04. března 2010 18:00
 Co třeba lépe číst, si chce koupit doklady na 20 a nějak je udělat na mustanga, to je celkem kravina a že maj stejnej motor to je jedno, mustang je mustang a ne dvacítka!
Datum: 04. března 2010 17:33
 takže v pohode dik
Datum: 04. března 2010 17:30
 motor je úplně jedno jaký máš, klidně i kdybys tam měl motor z 555 tak je to jedno. Dnes se bere jako náhradní díl a skoro nidko ho nekontroluje.
Datum: 04. března 2010 17:27
 ne asi
Datum: 04. března 2010 17:20
 Cuzte,chcu se zeptat jakou má cenu repasovanej karb na Staďáka S11 ? Tělo karbu je leštěné,ostatní díly jsou nové.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 13:46
 dělej si prdel s plastelíny
Datum: 05. března 2010 13:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hrubý odhad cca 15000 kč. možná i 20000 kč. nevím.
Datum: 04. března 2010 20:18
 zdarec draci,mám na tyčce co drží hlavu u válce strhaný závit,když tu tyčku normálně vyšroubuju,za pomocí sundání hlavy,a dám tam novou pujde to dotahnout na max? a nebo už se to nebude moct tak utahovat?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 13:32
 jj tjn,jenže já lepidlo dávat nebudu,a nebudu se ani koukat na píst a kroužky,když sem dával kroužky den před tím nový,a jak sem utahoval hlavu ztrhnul jsem závit,sem si toho všim až den po té
Datum: 06. března 2010 13:32
 a kdo jako říkal že budu sundávat válec???!!!! já jsem říkal jen hlavu
Datum: 05. března 2010 19:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud mas jeden steft u hlavy poskozenej tak neni treba sundavat hlavu+ valec?! proc si pridelavat praci? drzi to dalsi 3 svorniky normalne vysroubuj jen ten
poskozenej svornik naper 2 maticky na sebe (kontra) strihem je dotahni a normalne svornik vysroubuj
Datum: 05. března 2010 16:37
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 proč takovy složitosti,vemu hasak a hotovo
Datum: 04. března 2010 20:00
 jj,jasný,díky moc,
Datum: 04. března 2010 17:01
 jj na icq tě kontaktuju,a závitníky doma mám......
Datum: 04. března 2010 16:58
 jj kapim to,dík...ale nwm jak na tu tyčku namontovat 2 matky když na tej tyčce už skoro není žádnej závit,
Datum: 04. března 2010 16:54
 čau panove , chci se zeptat renovuju mustanga.. a tedka mi zlobí (myslím ) spojka . dam kvalt.. bez spojky pri sundaným pravím víku abych zjistil jestli mi to hazí a najedou nic i když to před hodinou šlo proste točí se kolečko s řetezem ale píst to nerozbeha.. myslíte ze sou v haji lamela ? i kdyz sem tam daval nejlepší který sem tam mel  a najel sem stim asi 2 km .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:40
Jméno: MASA HJ
IP: uživatel8880
 do haje tady to je samej debill normalne se ptam tak kdyz už sem nekdo chce psat.. tak at pise normalne a o rady nakyho dementa.. ( FRANKY ) nestojím .. DIK ondrjawa
Datum: 04. března 2010 19:40
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale on neví jestli sou v háji lamely on akorát říkal že tam dal nejlepší co našel,a co když ty nejlepší co našel byli v háji, nebo skoro v háji????
Datum: 04. března 2010 17:39
 Tak proc se ptáš esi jsou v háji lamely když víš že nejsou. Kdo je tady potom debil.
Datum: 04. března 2010 17:33
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 boochere kdyby sis to pořádně přečetl tak se dočteš že to zkoušel při sundáným víku od zapalování omg,no a s těma lamelama nevím možná taky byli ko,
skus ta koupit nový nebo si vyrob korky a pak mužeme diskutovat dále,protože mě nic jinýho nenapadá něž ty lamely,určitě budou K.O
Datum: 04. března 2010 17:33
 Bud jsou v háji lamely nebo máš moc utáhlý štelovací šroub spojky na výku zapalování
Datum: 04. března 2010 16:52
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 JAWA 21 Zdravim chtel sem se zeptat jestli by mi nekdo nerekl co patri ke spojce: tam kde vyleza tycinka na ktere ma byt kulicka tak co tam am jeste byt dalsi mala tycinka a sroub nebo co?? nejakej umelec co mi prodaval motor tak odmontoval pravej dekl od zapalka aji ten sroub od te spojky a vsecko to postracel. diky za odpovedi, jinak sem to neumel vysvetlit
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 10:56
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 Tak vam dekuji a docele dobry historky
Datum: 05. března 2010 10:56
 Ja jsem jednou dotahl 05ku ze sběrnýho dvoru a tam byly naskládané 3 hřebíky s uřezanýma hlavičkama za sebou a mezi každým kulička. Nemohl jsem to z tama dostat protože byly pokroucené  Jinak ten šroub má mět takové 3-4Cm Prostě aby dosáhl na tu tyčinku. Ale nesmíš ho utahovat co to dá,to spojkové rameno musí mít asi tak 3mm vůli
Datum: 04. března 2010 23:37
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no o tyčinkách ani nemluvte  ,já když sem u jednoho motoru sundal víko od zapalování a vytáhl tu tyčinkutak tam ten debil měl danej pilník na řetezy co
se používá u motorovejch pil fakt debil no
Datum: 04. března 2010 17:42
 když se podíváš na motor z pravé strany tak je to dlouhá tyčka,kulička a krátká tyčka
Datum: 04. března 2010 17:20
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 A jeste prosim vas jak by mel byt ten sroub asi dlouhy?? jeste jednou dekuji
Datum: 04. března 2010 17:07
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 a v jakem poradi to je?? motor- z toho couha mala nebo velka tycinka- kulicka- a mala nebo velka tycinka- sroub?
Datum: 04. března 2010 16:59
 Do motoru patří: Malá tyčinka-kulička-velká tyčinka a v deklu má byt šroub... Ted šroub by měl být zakontrovaný matkou aby se neprotáčel a nerozladil spojku.
Datum: 04. března 2010 16:30
Jméno: Joxa
IP: uživatel6667
 Ahoj koupím doklady(štítek, SPZ, techničák) k mustangovi nebo pionýrovi. na ceně se dohodneme...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 18:38
 Tady je to, přidej si mě pls...377831317
Datum: 04. března 2010 18:38
 Ahoj ja jedny mám ale nejsou psaný na mě tak pokud mas zajem tak napis icq a domluvime se!!
Datum: 04. března 2010 17:12
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to jo no,je tu skoro víc inzercí než toho druhýho
Datum: 04. března 2010 16:29
 souhlas jeden napíše a druhý se rozhodne že taky
Datum: 04. března 2010 16:01
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Posledni dobou mě to tu připadá jako inzerce než pokec
Datum: 04. března 2010 16:00
 zdar draci jakej je rozdil kdyz si koupim na fichtla trysku 60 a 72 ?jede to lip nebo proc je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 18:32
 bubák...pak mě to napadlo, tak sem se byl podívat na trisku z 05 a ono je na ní vyraženo 60 no.
Datum: 04. března 2010 18:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ma mustangovi je 60 malo na 05 ok
Datum: 04. března 2010 17:36
 ceZetak: tryska 60 se davala na 05 a na s22 ...
Datum: 04. března 2010 16:45
 Já jsem měl taky v jednom karbecu na mustangovi trisku 60. Motor byl sériovka a nějak to s tím něchtělo jet. Nedrželo to volnoběh,blbě se to vytáčelo a přehříval se motor
Datum: 04. března 2010 16:32
 Hele ale já mám na karbecu 60 trisku
Datum: 04. března 2010 16:06
 triska 60 se nedělá...68 a 72 a víš.... 68 je origo, 72 je pro bohatší směs....třeba při přímém filtru a nebo už většímu vrtání
Datum: 04. března 2010 15:54
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 Cau jak mam poznat jestli mam rotor 30w nebo 20w dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 10:38
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 ja tam mam napsaní 05 6170 4/3
Datum: 06. března 2010 10:38
 já sem nic nevyndával,a bylo to tam napsaný,hned navrchu,to uvidíš
Datum: 04. března 2010 17:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 musíš vybrať rotor zo zapaľovania a na ňom by malo písať 05 to 20W alebo 20 to je 30W
Datum: 04. března 2010 15:14
|



|