Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau lidi, potřeboval bych poradit, mám fichtla (jawa 21) a když zařadím trojku a motor je v tahu, tak motor sebou škube, dělá to jen trojka, motor už sem 3x půlil a nenašel jsem tam žádnou chybu, kolečka mají všechny zuby, nezdají se obroušené, vydlička taky v poho, tak už nevím čím to může být, karbec to asi taky nebude, protože jsem zkoušel 3 karburátory a nic, furt to cuká. PLS poraďte.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 12:06
Jméno: Cjardys
IP: uživatel14039
 Díky,, vyzkouším
Datum: 30. června 2012 12:06
 zkusil bych vyměnit svíčku.A zkontoroloval bych předstih a odtrh.popřípadě i vyměnit kondenzátor.
Datum: 28. června 2012 22:56
 mám dotaz ohledně Babety typu 207 sháním na tento typ Válec, ale nikde ho nevidím na můj typ, všude jen vidím na 210 a jiné.. Takže myslíte že bude pasovat na mou 207 válec co má v označení typ 210? Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 21:04
 dr.house: tak n amojí 207 válec z 210 nepasuje... viz to co sem popsal...
Datum: 29. června 2012 21:04
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 28. června 2012 23:55
 nejsem si jist jak je to s výfukovým kolenem asi taky bude potřebovat předělat, já mám celý jiný výfuk
Datum: 28. června 2012 23:21
 O tom držáku už jsem taky slyšel, někdo píše že vadí někdo že ne, já osobně jsem asi před týdnem na mojí 207ku zkoušel jestli pasuje válec z 210 a mě pasuje bez problémů, nad posledním žebrem bylo alespoň 5mm, mám poslední typ 207.500 .když vyřešíš přírubu ke karburátoru můžeš ho použít, ale jestli válec 210 tak i hlavu
Datum: 28. června 2012 23:19
 twn válec je jiný  ... má taky jinou přírubu pro koleno ke karburátoru a a taky má vyžší žebra a bude mu zavazet držák indučky.
Datum: 28. června 2012 19:11
 jo bude bez problemu všechno je to stejny
Datum: 28. června 2012 17:34
Jméno: sally
IP: uživatel12689
 čus draci, co jes mím fíkem když se mi fichtl dusí, ale když zmáčknu plovák tak jede normálně a nedusí se . čím to může bejt? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 23:31
Jméno: jirka
IP: uživatel13846
 moje 05tka jede pouze bez vzduchového filtru. Pokud na karbec dám jakoukoliv trubku nebo náznak filtru tak nejde do otáček. Pokud podržím cupovací kolík tak jede v pohodě.
Datum: 03. července 2012 23:31
Jméno: roman
IP: uživatel12689
 jakej vliv na vzduch filtr a na vejfuk má cepovací kolík? to je blbost, já bych vyčistil trysky a kdyžto nepojede ani tak, tak pořádněsešteluj hladinu.
Datum: 29. června 2012 15:33
 no tak pokud to před tím jelo OK tak vyndej a vyfoukej vzduchovej filtr aspon bych to zkusil taky vypla výfukové koleno a výfuk pak ten karbon pořádně vyškranej s montuj to a uvidíš co a jak.
Datum: 29. června 2012 14:34
Jméno: sally
IP: uživatel12689
 díky, zkusím to,ale není to divný když to furt jelo a najednou to bude tímhle? ten plíšek se přece sám neohne nebo jo?
Datum: 28. června 2012 19:24
 jako myslíš když zmáčkneš cupovací kolík? No máš nízkou hladinu v plovákové komoře seřid si ji. Návod najdeš na JAwa 50 .cz
Datum: 28. června 2012 15:41
Jméno: S11
IP: uživatel9771
Posl.aktualizace: 28. června 2012 22:46
 ten crash na konci ouuu :X asi zabolelo jinak jako vali jim to dobre
Datum: 28. června 2012 22:46
 pěkný
Datum: 28. června 2012 15:31
 nazdar draci mám problém s čz 175/450 vyčistil sem karburátor a ten teď jaksi nekarburátoruje, pokud nestříknu benzín pod svíčku nebo přímo do sacího kanálu tak nemám šanci nastartovat, chvilku to klape ale pak to začne chcípat, občas se to zas trochu chytne a zvýší se otáčky ale pak to zas umírá dokud to nechcípne uplně. díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 17:17
 druhý karbec bohužel nemám, ale složený je správně, tím sem si jistý
Datum: 28. června 2012 17:17
Jméno: onome
IP: uživatel10514
 jestli máš jinej karbec tak je zkus vyměnit. možná si ho špatně složil
Datum: 28. června 2012 14:57
Jméno: lukas filip
IP: uživatel9691
 Cus draci potreboal bych nejaky schema nakresleny na zapojeni elektriky pionyr 21 bez svetel atd jenom aby jel.diky email  ioda66@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 14:17
 naco schema  aby to jelo stači zapojit drat z kladivek na indučku do 1. a ješte tam dat kostru do 15. a jede to vypinani si vyřeš sam
Datum: 28. června 2012 14:17
Jméno: onome
IP: uživatel10514
 cau draci, píst se dává šipkou dolu nebo nahoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 13:29
Jméno: Marlboro
IP: uživatel12345
 šipka by měla jít k výfukovému kanálu, za předpokladu že kolíček zámku prvního kroužku bude směřovat do kanálu sacího - stává se totiž že občas někdo šipku narazí na opačnou stranu
Datum: 30. června 2012 13:29
Jméno: dd
IP: uživatel13045
 k výfuku, na všem..
Datum: 28. června 2012 15:33
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 prostě tak aby zámky nechodily přes kanály..
Datum: 28. června 2012 14:51
 Vždy k vyfuku  a nebo kdyš nenajdeš šipku tak zamkem ke karbecu jestli se nepletu
Datum: 28. června 2012 14:08
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Dolů
Datum: 28. června 2012 12:32
Jméno: krekem
IP: uživatel13546
 čau. nevíte nekdo co může zapříčiňovat blikání světel na babette 210 ? stalo se to dnes poprvé. jinak jezdí bez problémů 3 roky ale dnes když sem dojíždel dom tak přední i zadní svetlo blikalo ( jakoby zeslabovalo a zesilovalo svícení). Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 14:50
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 špatnej kontakt, někde se ti uklepal drát nebo se prodřela izolace a kostří.. projdi celou elektroinstalaci
Datum: 28. června 2012 14:50
 Čau draci.. dnes sem byl v lakovně aut a ptal sem se kolik stoji nalakovat auto řekl sem mu delku a vyšku a podle me docela přehnana cena :/ 11 tisic.. řikal že na to da vodou řiditelnou vrstvu a pak bezbarvej lek to co on tam udela za 11 tisic ja si doma možu udelat za 1 tisic  Ale mam menči problem s kompresorem a střikaci pistoli tak, kompresor jede v pohode ale zapina se u 1 baru a vypne se u 4 baru střikaci piskole potřebuju aspon 4-2,5 baru jak to mam seštelovat? aby to zapinalo dřiv.. a ta pistole je zas*ana od zaschle barvi nekdo ju asi zapomel vyčisiti a kdyš sem s tim neco delal tak to nebylo ono tak čim to mam vyčisit aby to bylo jako novy nada me aceton ten to rozežere tu barvu ale nejsu si jistej
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 7:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 11tis. to je zadarmo, běžně je cena 15-20tis klidně i víc podle toho co se všechno stříká, a vodou ředitelný barvy musejí používat všechny ofiko lakovny už cca 3roky, krom toho za litr možná tak seženeš nějakou sračkovou barvu, podle tvého dotazu asi nemáš moc zkušeností z lakováním, to bude fakt krásný auto, to to rovnou můžeš vzít štětkou nebo válečkem
Datum: 29. června 2012 7:19
 No dneska sem se ptal a od kamože jeho kamoš to dela v pondeli tam zajdu
Datum: 29. června 2012 0:02
 11 tis. si myslim není špatná cena schválně se běž zeptat do jinejch lakoven co za to budou chtít a myslim si že pod 11tis. nikdo nepůjde
Datum: 28. června 2012 23:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 přesně tak když si jdeš koupit nový auto tak dáš třeba 20 000 jen za to že chceš jinou barvu takovou jakou sis vybral
Datum: 28. června 2012 22:45
 11tis ti z lak prijde moc? ... za litr nenalakujes ani náhodou  ... za 1000kč koupíš asi 0,5 litru metalické barvy+ lak a tuzidlo..... lakování oktávky nás vyšlo na 20tis a to se nelakovala třecha.
Datum: 28. června 2012 19:14
 za 2000 jeden dil je docela dost kdyš beru blatniky dveře kufr kapotu to se me neviplati kdyby sem aspon mel kde to delat ale u nas v garaži by sem nesundaval ani motor všude je prach a bordel dištak by sem zajel s tim do Lomaxu (garažova vrata  )
Datum: 28. června 2012 14:14
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar stím kopresorem asi jak píše Richard.Soltis jinak u nás v lakovně lakujou za 2000,- Kč jeden díl
Datum: 28. června 2012 11:11
Jméno: Richard.Soltis
IP: uživatel13462
 Koukni první na jímku aby ti ten tlak vydržela, ale tak nejspíš ano.Musíš tam mít někde krabičku do který vedou dva dráty a bude napojena na hadici, která je spojena s jímkou.Vypni si kompresor od elektřiny a sejmi z té krabice kryt tam bude nejspíš takové péro a čepička, kterou půjde otáčet. Čím víc péro stáhneš, tím bude spínat kompresor déle.Můžeš mít jinej spínač je jich mnoho, ale vesměs všechny jsou na stejném principu. S tou pistolí neporadím, asi jen rozdělat a umejt v ředidle..
Datum: 27. června 2012 23:59
 Zdarec Draci, potřeboval bych pomoct s náhonem tachometru na Jawettu. Jde mi jen o šnek, který mám bohužel ohudlaný. Je možná nějaká náhrada náhonu například z Pionýra ?? Nebo jde dokonce tento náhon na Jawettu opravit ?? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 22:56
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 29. června 2012 11:56
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 já tam chci dát diodu.
Datum: 29. června 2012 11:56
 Spíš né než jo ale není problém tam vyvrtat díru na žárovku
Datum: 28. června 2012 23:01
 Ahoj u ČZ 250 typ 471 začal vynechávat pravej válec a někdy vůbec nejde. Vyměnil jsem už kondenzátor vypucovyl kladívka udělal odtrh. A stále vynechává a mezi kladívky u tohoto válce se hodně blejská. Mám jí doma dva dny a a s dvouváláma nemám vtomhle velký zkušenosti. prosím o radu co to může být. Co sem udělal předtím: sundal víko nazal vačku a připojim houkačku. do té toby chodila krásně. Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 7:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zkus vyčistit kontakty kladívka, určitě se ti tam dostal olej z mazání vačky.
Datum: 28. června 2012 7:46
Jméno: simababitz
IP: uživatel13586
 Zdravim, to pouzdro náhonu náhonu tachometru jak je na něm přišroubovaný bowden dole u šnekku, jak je zajištěný proti vytažení, bylo to nějaké narádlované či pérkem zajištené? Mě jde ven volně
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 20:52
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 Dobrý den chci se zeptat mám fichtla 20 mam papíry číslo motora souhlasí vše ok ale nemá štítek vadí to na STK ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 21:02
 Ano vadí. Motor souhlasit nemusí, ale štítek tam být musí... Kup si ho a vyraž na něj údaje
Datum: 27. června 2012 21:02
 Čus draci, dělám na fichtlovi generálku, kostru už mám za sebou motor lamela už skoro taky, a chystám se na půlení motoru do převodovky, byl by tu někdo ochotný napsal by mi seznam těch ložisek a gufer co k ním patří, podle toho kam se dávají. Přes odkazy z tohohle obchodu? Díky předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 22:34
 Zatim díky všem
Datum: 28. června 2012 22:34
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vymenu-lozisek-loziska.html
Datum: 28. června 2012 21:13
Jméno: pio
IP: uživatel12302
 Na to 8211 se nekoukej
Datum: 28. června 2012 17:51
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 ---LOŽISKA---
6303 C3 – klikovka (2×)
6202 – pod spojkou (1×)
6004 – pod řetězovým kolečkem (1×)
6202 – pravé víko motoru. Tady je dobré zakryté (zapouzdřené) ložisko (1×)
----GUGERA----
17–30–7 x2
25–42–7
15–35–7
Datum: 28. června 2012 17:49
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Tak ten motor rozpul a můžeš si hned ty ložiska a gufera vypsat na papír ne...
Datum: 28. června 2012 10:28
 No je to z mustanga.
Datum: 28. června 2012 7:05
 loziska a gufera zalezi na tom jaky typ motoru to mas.
Datum: 27. června 2012 21:25
Jméno: Ivosak86
IP: uživatel14035
 Ahoj, chtěl bych se zeptat na výrobce výfuků (doutníků) na JAWU 350/360, kývačku, panelku. V E-Shopu jsou vystaveny za 4100,-Kč a mě by zajímalo, zda jsou z Turecka, Číny nebo ČR??? Děkuju za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 20:43
Datum: 27. června 2012 20:43
 Made in Slovensko.......... (BUYAK).........
Datum: 27. června 2012 20:37
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 zdar chlapi jsou povyny brejle když bych měl na hlavě kokos...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 22:17
 S dioptrickýma už jiné mít nemusíš
Datum: 27. června 2012 22:17
 to chcete říct, že kdyby nebyli povinný tak si je neberete? jako sorry ale já jsem rád za motokrosovou helmu a motokrosový brýle... už se mi tolik většího hmyzu odrazilo od skla, že bez nich bych byl slepej...
Datum: 27. června 2012 20:39
 Počítají se do toho i dioptrické brýle?
Datum: 27. června 2012 20:31
 Jo, jsi povinnen si za jízdy chránit zrak. Učí se to v autoškole!
Datum: 27. června 2012 19:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel4956
 prosím Vás jaké mám použít výstupní kolečko na jawě 250/353 se sajtkou velorex.Děkui
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 19:10
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar prosím nemate nikdo schema zapalovaní jawa 250 panelka jenom toho zapalka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 17:24
 Zdar všichni mám menší problém koupil jsem moto 250 za 3 táci jen tak na renovaci a vyblbnutí a zjistil jsem že to neni ale jen tak normální kejvačka.Motor to má jako 250/353 ale na rámu je štítek v angličtině a je na něm znak ČZ a nádrž je taky ČZ.Rám vypadá jak Jawa.Čísla souhlasí to všechno jo jak motor s rámem prostě vše ale je to prostě kývačka s rámem z ČZ nemůete mi poradit co to je za moto ? Celkem bych v tom chtěl mít jasno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 16:27
 Právě dost mě to udivilo ale nevim jestli to mám nechat nebo prodat a koupit prostě pořádnou kejvu nebo čz
Datum: 28. června 2012 16:27
 Nějak pochybuju, že by někdo kupoval anglický štítek...
Datum: 28. června 2012 12:04
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak je to jasný máš doma čz 250/455 a někdo do toho dal motor z kejvačky a přebouchal čísla koupil sis bastl kámo  34
Datum: 27. června 2012 22:36
 http://jawa.mtm.sweb.cz/stitky/CZ250typ455x1.jpg vypadá přesně jak tenhle akorát v aj
Datum: 27. června 2012 18:10
 Tak to tak až v pátek budu mít možnost....
Datum: 27. června 2012 17:44
 Vyfoť ještě ten štítek...
Datum: 27. června 2012 17:43
 Na štítku je jenom ČZ a je v angličtině ale číslo motoru se štítkem souhlasi
Datum: 27. června 2012 17:38
 No...v tomhle bych teda žádnou raritu nehledal...někdo to překopal a zrovna měl po ruce nádrž z čízy...na štítku je jawa-čz?
Datum: 27. června 2012 17:35
 http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/305089_265691313460688_1219417_n.jpg
Datum: 27. června 2012 17:31
 Hoď sem foto...
Datum: 27. června 2012 17:24
|



|