slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  561  562  563  564  565  566  567  568  569  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
ahoj chcu se zeptat jestli pomůže zvětši difuzor na origo karburátoru kolenu a válci? a pokud vypiluju i sací kanálky ? bude mít fichtl větší výkon? a jěště se chcu zeptat proč mi fichtl jde pomalu do otáček musím přes spojku ... karbec čistý trysky taky i vzduch. filtr atd... :-( už nevím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tobě fichtl nechce pořádně jet a už chceš ladit? Může to být karbcem, sáním, přibržďujícími koly, brzdama, neseřízený/vylágrovaný motor, zasraný výfuk, moc "těžký převod", splacatělý výfuk. koleno nebo seš moc tlustý... To je tak v rychlosti, co mě napadlo. Dokud nebudeš mít v lepším stavu než byl z výroby, tak se na nějaký ladění vyprdni!
 
 
Datum: 28. března 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čau,potřebuju vyměnit kondík na kulaté ČZ sport a doma sem našel jeden novej kondík s označením KM250M25,ESA,můžu ho tam namontovat?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 8:27
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauwes podivej se jestli ma stejnou hodnotu nejcasteji v pF a jestli ano tak ho tam dej :-)
 
 
Datum: 30. března 2012 8:27
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel9474    
Ahoj draci vím že se zde bavíte o motorkách JAWA sám jednu vlastním,ale mam menší problem ze simsonem,na předním kole mam rez a chci ji odstarnit tak aby to vypadalo k světu děkujuuu za rady ;-) PETR odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Jinak i některý Simsony měli chromovaný ráfky jako fichtl,ale jedná se především o první 4 kvalty
 
 
Datum: 29. března 2012 8:29
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus to vyčistit silichromem, techničákem, arvou, nějakýma leštidlama apod. Jestli pod tím není už žádný chrom tak koupit nové špice a přeplést...
 
 
Datum: 29. března 2012 6:29
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel9474    
jedná se o drátky :-)
 
 
Datum: 28. března 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co to máš za simsona?ten měl odjakživa hliníkový ráfky
 
 
Datum: 28. března 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Čus všichni pls, pomoc potřebuji se zeptát kdo vlastní Jawa 20 chci se zeptat na to k čemu mám připojit ty drátky které vedou od zadního svěla až do toho přepínače nahoře tak tam nevím kam je mám zapájet PROSÍM POMOC DÍKYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
propoj to s předním světlem aby to si to mohl zapnout a vypnout spínačkou. Jeden kablík odizoluj a dej ho na jednu pacičku toho držáku a druhý přidělej na kostru
 
 
Datum: 28. března 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci na mé hondě clr mi tečou tlumiče, budu měnit gufera v nich a chci se poradit jestli mam vymĚnit i prachovky, zdají se eště jakš takŠ dobrý.. (sou to takový ty jen malinký jako má každá silniční motorka, mam totiž možnost objednat si originál gufera + prachovky za 1000kč a nebo neorigo gufera samotný za 250.. ale sou to náhražky (ne pŘímo HONDA) ale tak to by snad nemělo vadit... tak se ptam co mam koupit.. cenovej rozdíl je velkej a při penězích zrovna nejsem, jenže aby sem tam nedal ty gufera za 250 a za dva měsíce to neteklo znova...tak co radíte? jo a eště nevim jak hustej olej do nich, na internetu sem to k tédle motorce nenašel, je jich u nás málo v republice totiž.. ani nevim kolik ho tam dát :-( to ale eště někde budu muset zjistit...spíš teda jak hustej ten olej? SAE 5 nebo 7,5 nebo 10.. nebo kolik? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel13463    
Dobrý den mám dotaz uz jsem vyskousel na jawe 21 , 2 nové svíčky a ani jedna nehází když strčim ukazováček do fajfky a palec na hlavu tak me to prokope ale nepríjde mi ze to kope dost . kladivko nové, drát od indučky, moc se v motorkách nevyznám díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
má to kopal když nemáš palec na hlavě máš špatnou kostru nebo někde prošoupanej drát
 
 
Datum: 29. března 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mám problém s pionýrem 21. Jede dobře, ale jakmile zastavim a jde na volnoběh, tak mi chcípne, někdy třeba vydrží 10 sekund blafat. Hladina lícuje úplně tak jak je v návodu na jawa50. Myslíte, že ji mám ještě snížit? Vypadá to na bohatou směs, už nevím co s tím. jehla druhej zářez zhora. Kámoš říkal, že u fichtlů je to běžný, že když jsou rozpálený, tak blbě držej volnoběh, za studena ho drží dobře. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když dáš jehlu na první zářez nevydím duvod proč by si měl zadřít není pravidlo mít jehlu pouze na 2 zářezu atd...ale je to tvuj boj dělej jak myslíš
 
 
Datum: 30. března 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Přesně tak jak píše libor1...... plus věčný montování se v tom...aneb nesmíš být nikdy spokojen
 
 
Datum: 29. března 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Libor: díky ty jo, tohle mě nenapadlo. Koukal jsem že sesa taj má trysky i 35, tak zkusím ty. 32 se mi zdá dost málo, ale taky asi jednu vezmu
 
 
Datum: 29. března 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13467    
mě tohle dělala zvětšená volnoběžná tryska, tak sem tady na fichtlkrámku koupil novou, ale 32 místo 38, a je to paráda volnoběh sem si udělal rychlejší a pěkně drží, a dlouho
 
 
Datum: 29. března 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen aby pak nebylo pozdě. nerad bych zadřel
 
 
Datum: 29. března 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej jehlu na první zářez z hora taky se mi to stávalo a pak dobry vyskoušej !!! a pak uvidíš co a jak
 
 
Datum: 29. března 2012 9:19
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drak: a jak to máš nastavený? Já svíčka N14C, jehla 2 zářez zhora, trysky jsem měnil i karby, ale je to furt to samý, filtr před zimou novej, předstil 1,6 odtrh 0,4. Jede to jak střela jenže volnoběh to držet teplý nechce, jakoby se to dusí když nejedu, většinou mi to bez tůrování chcípne A taky když přidám na volnoběhu šroubkem, tak to chvilku má zvýšený otáčky pak začnou klesat, až to chcípne, vyndám svíčku a čěrná od sazí.:-/
 
 
Datum: 28. března 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Draci s tímto jsem problém nikdy neměl ať za studena nebo při rozpáleným motoru vždy drží volnoběh dobře a nechcípe (když teda zrovna funguje a nemám půlku motoru mimo rám :-D )
 
 
Datum: 28. března 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skús vymenit volnobežnú trisku či ju niekto predtebou nepucoval ocelový drotom a nezvetšil je priemer
 
 
Datum: 28. března 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: já když tomu přidám tím šroubkem mezi tryskama, tak se to prostě chcípne nejdýl tak do 20-30s pak svíčka černá jak uhel, třeba když stojím na semaforu, tak to můsím protůrovávat, protože se to asi ulejvá a po chvili by mi to zdechlo. Za plynem to jde pěkně, filtr novej.. jen ten volnoběh. Kámoši co maj simála, tak těm to blafe třeba aj 10 min. a v pohodě. Docela mě to štve, ale pokud je to normální tak co nadělám
 
 
Datum: 28. března 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
kloucek: tak je to správně a kámoš má pravdu, tyhle motory nejsou stavěný jako stabiláky aby někde půl hodiny bublaly na volnoběh, jestli ti horkej chcípá, zvedni si trochu volnoběh
 
 
Datum: 28. března 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus dát jehlu na první zářez zhora taky to tak mám
 
 
Datum: 28. března 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a když zastavim ihned po jízdě, tak je svíčka cihlová, když to nechám blafat a pak ji vytáhnu, tak je od sazí.. Jakou hladinu nastavujete vy?
 
 
Datum: 28. března 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: blaf      IP: uživatel6401    
Zdarec ,mam mustanga po GO ,vybrus novy a když sem s tym tedka poprve jel tak de slyšet takovy piskající zvuk ... jak kdyby neco o sebe třelo , bud neco ve valci , magneto nebo nevim , nevite čim to muže byt ? a jeste se mi zda že to moc netahne , zlepší se to po zajetí ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
namazal si břit(y) gufera pod zapalováním? tohle bejvá častou příčinou.. další možností je suchá vačka..
 
 
Datum: 28. března 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čus draci mám takovej dotaz: když jedu na 3P tak jak se to vytočí tak po cca 5-10 sekundách se začne dusit uberu zachvilku přidám a zase 5-10sekund a pak se to přidusí... než dotoho začnu rypat chci znát vaše názory co by to mohlo být osobně tipuju nízkou hladinu v plovákové komoře. A ještě jen tak pro zajmavost jakej je váš názor na svíčky Isolator odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisk N15YC... 5000km v pio s olejom M2T a šlape jako nová
 
 
Datum: 29. března 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13467    
s isolatorem jen nejlepší zkušenosti, mam teď ve fichtlu asi 30 let starej a furt šlape :-D :-D
 
 
Datum: 29. března 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jo tak to nejspíš bude dělat hladina v plovákovce
 
 
Datum: 28. března 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
no vzducháč novej trysky čistý... napadlo mě esi není nejakej bordel v tom kanálku co je z plov. komory k trysce.. mrknu nato... Brysk mi vydrží 14dní pak už to nenastartuju.. na starýho bryska N15Y to jede vpohodě ale ty starý už neseženu.. nový brysky odcházej jak na běžícím páse
 
 
Datum: 28. března 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do fichtlas zbytečnost stačí klasika brisk co se týče svíček ..jinak oc třeba vzducháč čistej ? co trysky čistý mě to to reagovalo blbě na plyn že se mi povolila...jinak asi juknout na tu hladinu no
 
 
Datum: 28. března 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se jen zeptat, co obnáší PAV, nebo postranní vozík. Na základě čeho se to zapisuje do TP, pak se ale už musí jezdit s tím, je to tak? Na fórech jsou na to různé názory... Takže to moc nechápu. PAV ten má stejnou SPZ, ale v dnešní době by měl mít asi SPZ jen vozík, páč je reflexní a je na ní nálepka TK. Díky za zkušenosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
někde sem četl, že PAV jakožto přívěsný vozík nesplňuje vyhlášku (např. výškou odrazek a zadního světla), tak jej jako vozík nelze brát a tudíž se musí považovat za pouhé příslušenství motocyklu (stejně jako třeba kufr na nosič, samozřejmě to platí jen u Jaw) a tedy ho není nutné zapisovat do TP. V tom článku to bylo i legislativně podloženo, ale co je na tom pravdy, netuším
 
 
Datum: 28. března 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel13367    
no pokud nemas pava zapsanyho v tp tak musis mit povoleni z jawy na jehoz zaklade ti pava zapisou na di do tp k tomu jeste vetsinou chtej karticku-ta se pohybujena netu. a to je vse vozik ma stejnou zancku jako moto tu si musis nakreslit je na to vyjimka ze zakona viz veteranfotum
 
 
Datum: 28. března 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Bambí      IP: uživatel13327    
Ahoj Djaci :-), Chtěl bych slyšet váš názor na ČZ 125/516, prý jsou s ní problémy ohledně motoru a převodovky.. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
aby to jelo tak ji musis vylozene tocit v maximalnich otackach a to motor dostava na prdel ;-)
 
 
Datum: 28. března 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: Kamil      IP: uživatel13463    
Měl jsem ji asi 2 roky a maximalne naky malý kravinky ale pak sem ji prodal koupil jsem 250 / 519 protože 125ce se v bahně moc nechce ..
 
 
Datum: 28. března 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: Karel Houka      E-mail:      IP: uživatel10953    
Dobrý den chtěl bych se zeptat jak je to s přihlášením na veterána ... Mám ČZ 125/453 z roku 1961 před uložením do stodoly ji matka dala do depozitu (měla ji přestříkanou černo a měla to napsané v TP) Jenom že se potom vytáhla ze stodoly a byla celá zrezlá ,takže potřebovala renovaci ,jenomže se nenašli techničáky .. nenašlo se k tomu nic. Ted ji mám v základu a přemýšlím jestli ji musím nastříkat na barvu originální aby jsem s tím mohl na veteránské papíry (ted ji mám rozdělanou na díly a vše je origo, i šroubky a matičky). Nebo jestli mám ji nastříkat na černo jak jsem původně plánoval a pak zajít na policajty jestli mě nevrátí SPZ z depozitu abych si mohl udělat technickou . Díky předem za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
pokud má vozidlo TP v depozitu, nesmí se na něm provádět žádné změny, tzn. ani barvy, ani případně čísla motoru..
 
 
Datum: 28. března 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
jak by ste udělali pincka s 12 V baterkou? Usměňovač a stabilizátor je jasnej, spíš mi de o tech 12v.. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm
 
 
Datum: 30. března 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
a isto to bude dobýjať 6V baterku ako aj 12V
 
 
Datum: 29. března 2012 9:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz zapojis 12V spotrebice tak z civek poleze 12V .... to nedava permanentne 6V ;-)
 
 
Datum: 28. března 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
a jak ti jde o těch 12V? ty musí právě regulovat regulátor, funkci stabilizátoru (vyhlazení zvlnění) zastává spolehlivě baterka..
 
 
Datum: 28. března 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13502    
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli nevíte čím to může být, vytáhl jsem fichtla možná po 5 letech, nalel benzín a fichtl dokonce chytnul na jeden z prvních pokusů ale když se chcu rozjet, tak prostě nic, fichtl chcipne, nevíte proč? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
vyčistit, patrně karbec zalepenej pozůstatky starého benzínu a oleje..
 
 
Datum: 28. března 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
koukal si na trysky ?
 
 
Datum: 28. března 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: ojnice      IP: uživatel12547    
Draci? nevite de na interentu se muzu dočist vice o čz350 typ472/3 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdr draci, jaký máte zkušenosti s opravou vyrezlich ráfků zevnitř jakoby pod pláštěm. Chromy zvenku jsou krásný, ale vevnitř to je težce vyrezlí, až se už loupou supinky zeleza. co jsem to pred rokem jen tak natrel nahrubo stribrenkou se moc neosvedsilo- rezne to dál. mam rez i jako v tom okraji ráfku, takze kdyz se toci kolo, tak v tom ta rez šustí. Poradte mi nějakou barvu nebo co pouzivate. Vyolejovat je asi blbost co? po tom by se mohla smeknout duše a urvat ventilek....nebo myslite, ze by to vydrzelo na jawe 350? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: mimo      IP: uživatel14692    
Ahoj, nede jsem cetl, ze co muzes obrousit a tam kam se nedostanes striknout odrezovac.
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky draci za rady :-) něco s tím snad udělám
 
 
Datum: 28. března 2012 23:32
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel12636    
Ja to na své cz 477 robil nasledovne očistil sem to oceákem co to šlo a pak sem to vystříkal voskem na dutiny. A doporučuju vyčistit odtokvé kánaly na ráfcích sou to takové dirky na boku často bývají zanesené a pak to hnije takjak to vystříkaš tak ty dírky nezapomen pročistit dratem
 
 
Datum: 28. března 2012 16:55
 
 
 
 
Jméno: danekod      IP: uživatel9255    
Mám podobný problém, ráfky zvenku jsou přijatelné, ale vevnitř po okrajích je to docela prorezlé. Napadlo mě to obrousit a stříknout to nějakou stříbrnou barvu, ale nevím co a jak použít ...
 
 
Datum: 28. března 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: Kadvojka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, já to vyřešil kompletním opískováním, vyleštěním a opětovným pochromováním, ale nebyla to zrovna levná záležitost. A nepřemýšlel jsi o práškové barvě, třeba černé, tyhle barvy jsou odolné a pěkně se lesknou. Snad jsem ti aspoň trochu pomohl.
 
 
Datum: 28. března 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
Zdar,před nedávnem jsem tu psal o mém upraveném fichtlu,který nechce skoro vůbec čapnout- o pár témat níže. A teď aktuální info - svíčku jsem sklepal na 0,4mm, sytič jsem vyndal, vše přetáhl a ono to začalo nějak tak jezdit. Má to i docela pěknej spodek,sice při rozjíždění do kopce se musí spojka pouštět déle,ale furt to je OK. A teď k tomu v čem bych se chtěl ujistit že si myslím. Takže, jedničku krásně roztočim( na rovině) jak chytne otáčky jede to jak ďas,dám za 2 cukne chvíly se dusí a zase se to začne trochu chytat,lépe se to dostane do otáček když trošku zakreji karbec, co se týká 2 tak jako příčina se jeví malá tryska-75 ale proč to na jedničku táhne jak ďas a na 2 už nechce? Je pravda že jezdím bez filtru a přeci jen při vyžší rychlosti se v karbecu chytá více vzduchu než benzínu... Takže bude to jen micro tryskou,nebo byste hledali problém i někde jinde,přeci jen jezdím na stále otevřený sytič. Jinak karbec Dell Orto 19. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Já bych začal u toho jak Ti radí standa aBakoun!!! Pak dál uvidíš..
 
 
Datum: 28. března 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusí to být jen karbcem... ale začal bych ním...
 
 
Datum: 28. března 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
OK,OK, vše už mám na poště,jen jsem chtěl potvrzení od ostatních že je to v karbecu...
 
 
Datum: 28. března 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak tak... Už v odpovědích předtím ti psali, že máš nasadit filtr a začít si hrát s tryskama. Bodejď by ti to s 75 jelo, kor ještě bez filtru, je prostě malá a máš to chudý.
 
 
Datum: 28. března 2012 9:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Přestal bych řešit tyhle úvahy proč to na jedničku jede a na dvojku ne a začal řešit nastavení karburátoru místo hovadin.....za prvé: karburátor musí fungovat na teplém motoru se zavřeným sytičem(kvůli sytiči se chová směs jako bohatá)....pak bbych to pořádně otryskoval.......VT 38 a HT cca 95 a určitě bych nejezdil bez filtru,to nejde karburátor defakto vůbec seřídit......tak asi tak.....hodně štěstí
 
 
Datum: 28. března 2012 8:11
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám dozat ohledně mý Čž 175/487.Ohledně vibrací,čím to je že tyhle motory tak vybrují?Moje 175 vibruje poměrně dost,motor je ještě originál,myslíte že na těch vybrací můžou přidta gufera která jsou včudu a i jiný věci který například.??Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě číza na volnoběh na stojanu pochodovala dozadu :-D .. sehnal sem si vzpěru mezi hlavu a rám a je to lepší
 
 
Datum: 29. března 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
kámoš má taky 487, celou po GO a dělala než si jí taky upravil..hefty,závaží, úprava uchycení motoru,lepší stupačky..
 
 
Datum: 28. března 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
ono vibrovat často ani nemusí jen ta klika, může to dělat i rozhozenej spojkovej koš, za jízdy pak do řidítek nejvíc vibruje rozvážený přední kolo, takže bych se v prvý řadě zaměřil na to..
 
 
Datum: 28. března 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čz mam závažíčka v řídítkách a lepší hefty. Často za vibrace může špatně opevněnej motor v rámu, takže koupit pevnostní šrouby a pořádně dotáhnout. Jinak moje číza má natočeno asi 54tis(r.v. 1993), klika původní a vibrace se neobjevujou, pak mam ještě dvě 477, a tam je to s vibracema trochu horší...
 
 
Datum: 28. března 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, mám ten samý stroj a když se podíváš do TP tak tam je dokonce napsána vyjímka ze zákona že stupačky a řidítka překračují stanovený limit :-), ale jestli máš původní motor tak už může být načatá klika nebo ložiska, gufera ty ne - jen to přisává vzduch - horší seřizování, netahá tolik. Za 1. mít v pořádku motor 2. nějaké ty silenbloky mezi motor a rám 3. jiné měkčí rukojetě a můžeš přidat závažíčka. Já s ČZ lítám jen okolo komína cca do 100 km a taky mám ještě origo motor - 18 000 km a s vybracema jsem spokojen :-) není nad to mít rozeřvanou a rozvybrovanou ČZ mezi nohama a na tacháči hrozný číslo ... Čezeta forever
 
 
Datum: 28. března 2012 9:49
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci zajímalo by mě jaký je brzdový učinek mezi jednoklíčovou brzdou a dvouklíčovou,mám na mysli Čž 175/487.Je to hodně znát ta dvouklíčová a nebo je to skoro to samý?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
hh: dík, ale je to štětkolak, dávám z nich dokupy jednu kloudnou, ať můžu jezdit co nejdřív, v zimě komplet... Ale obě jedou pěkně, oproti Jawám jsou to točivky a proti jednoválcovým ČZ zase vůbec nevibrují.
 
 
Datum: 28. března 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
krása, ta barevná kombinace jí docela sluší..
 
 
Datum: 28. března 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Akorat jedna ma jiny riditka a nadrz z 477.
 
 
Datum: 28. března 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
mustaf: oboje jsou CZ 250/471
 
 
Datum: 28. března 2012 15:52
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
Bakoun: ta vetsi cezeta je 250?
 
 
Datum: 28. března 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
 
 
Datum: 28. března 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun: tak paráda, máš někde fotky?
 
 
Datum: 28. března 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
kolecko: koukal jsem k tobe na rajceti a mas tam jednu 471. Taky jsem se stal majitelem... 2 471 v dost zbidacenem stavu.
 
 
Datum: 28. března 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz Bakoun...mam na čízách oboje a dvouklíč jasně vede...
 
 
Datum: 27. března 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pořádně seštelovaný dvouklíč brzdí o moc líp...
 
 
Datum: 27. března 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Draci jak často čistíte hlavu od usazeného karbonu? Najezdil jsem tak 300km a musel jsem měnit těsnění pod válcem a když jsem to sundal tak v hlavě nebyl ani kousek karbonu a píst byl jen mírně zrakbonizovaný... mix s M2T 1:33. Díky za echo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jo super díky. Fichtla mám teprve tak půl roku a zatím se s ním učím a když jsem to viděl tak mi to přišlo dost divný
 
 
Datum: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
300km není moc... já jezdil na svoje 05 se stejným olejem a poměrem 1:33 - 1:25 a první dekarbonizace mohla být až po více jak 1000km a to ani nebylo pořádně potřeba (spíše píst než hlavu)
 
 
Datum: 27. března 2012 22:17
 
<  561  562  563  564  565  566  567  568  569  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 7:20:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu