slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  563  564  565  566  567  568  569  570  571  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím máte někdo zkušenost s polskejma kšeftařema jeden tam prodává motor na fichtla 20 co má ještě na pravém víku 3 vodicí futra a jedno futro na válci na vymezení což už je asi jeden z posledních zachovalejch co sou díííkkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu a nebyl by jeden schopnej na prodej nepoškozenej :-D
 
 
Datum: 27. března 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
s polskejma kšeftařema sic zkušenost nemaje, ale z deseti motorů co se mi válí po chalupě od výr.čísla 814 514 až 1 689 856, je maj všechny.
 
 
Datum: 27. března 2012 9:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši toto opravdu existovalo?? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/610596-350-640-californian.html nebo někdo vyklízel garáž a chce si přivydělat :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
http://www.motocvrcek.estranky.cz/fotoalbum/ostatni/jawa-350_640-a-podtypy/2001_4.jpg.html
 
 
Datum: 26. března 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. března 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci prosim Vas mohli byste mi doporucit nejake dobre calounictvi konkretne na motosedla? chtel bych si nechat udelat u calounika sedlo z panelky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: baba      IP: uživatel13327    
Ahoj Djaci :-), Chtěl bych slyšet váš názor na ČZ 125/516, prý jsou s ní problémy ohledně motoru a převodovky.. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: StrycKvetina      IP: uživatel9645    
dotaz ... pri prepisu mezi kraji - jaky nacionale mam poslat majiteli, aby na me odhlasil, je k tomu plna moc ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel13749    
plná moc ne,ní, pokud to dělá on. - jinak potřebuje jméno, bydliště, rodné číslo, prostě to co se vyplňuje do techničáku
 
 
Datum: 10. května 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel9375    
Zdravím draci mate někdo skušenosti ze Sportovníma lamelama FERODO ???... Co tam lejt za olej ,?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: sondej      E-mail:      IP: uživatel13392    
čau draci,chtěl jsem se zeptat,jestli by někdo nevěděl o někom,kdo by prodal(platné)papíry na jawu 21?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: deny      E-mail:      IP: uživatel3937    
ja je mam sou mi k nicemu koupil sem je za 1000kc a za tolik je klidne prodam..
 
 
Datum: 26. března 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
Ahoj, vzhledem k cenám na pumpách mám dotaz. Jezdí vám Jawy 50,250 na směs benzínu naturalu 95 a lihu E85 v směšovacím poměru 1:2? Co klasickej olej do 2T, ten by se měl rozpustit v tom 66%naturalu, nebo se nerozpustí v tomto poměru? díky Kozel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
ta E85 ti do motorek nepujde karburátor to nesežere žerou to jenom motory ze vstřikováním kde je tlak nvm proč to tak je ale ani ve škodovce 120to nejede
 
 
Datum: 27. března 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
Já sem do normál fichtla nalil natural a nejákej tehcnickej lih a jelo to vpohodě. Naturalu litr a lihu pul litra... oleja trochu vic ale normalne se rozpustil.
 
 
Datum: 26. března 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
E85 je do jaw nepoužitelný moje skušenosti jsou takový, že pionyr na samotnej nejel vubec a čz 175 jela jen na plný plyn, pak jsem ho skoušel do fichtla se sníženou palicí a ten nato lítal krásně. A skoušel jsem to i míchat a prostě to na to nejede větší spotřeba a kurwení motoru. Dal jsem to do ČZ 250 už nevim v jakým poměru se specialem a jeloto mizerně, eště ktomu ten liháč sednul na dno, asi je těšší než benzin a nemohl jsem nastartovat musel jsem vilejt benál skarbece a nalejt normální benál. Navíc v E85 nerozbustíš olej. Ten fichtl se sníženou palicí měl vtu ránu v rdeli válec.
 
 
Datum: 26. března 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
chtěl bych slyšet přímo vaše zkušenosti, ne co jste si přečetli na netu, tam se dají najít různorodé odpovědi díky draci
 
 
Datum: 26. března 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
aj ta chyba, měl jsem na mysli 66% lihu E85, promiň
 
 
Datum: 26. března 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
teď v tom mam trošku bordel, píšeš natural a líh v poměru 1:2, a pak zas 66% naturalu? pokud tedy myslíš poměr 2:1, tedy větší procento naturalu, pak by se ten olej rozpustit měl..
 
 
Datum: 26. března 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci potřeboval bych pomoc už si vážně nevím rady , sehnal sem čz 125 / 453 r.v 62 , nechce házet jiskru \\\\r\\\\nneví někdo v čem by mohl být zakopanej pes ? nebo nějakej postup abych na závadu přišel ? předem díky . a ještě jeden dotaz ejslti by někdo neměl schéma el. ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel13327    
Ahoj Draci, je mi 16 let a hledám motorku, která bude spolehlívá, málo poruchová, moc toho nespapá a hodí se na můj věk. Zkušenosti s motorkama mám. Dík za odpověd.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jinak ještě pro doplnění, nevím, jestli by to bylo pro tebe nejvhodnější, ale pokud plánuješ jezdit jen po lese, polňačkách atd.. nepotřebuješ to mít na dokladech a jsi trochu vyježděnej i na něčem většim než pionýr a máš v hlavě mozek.;-) doporučuju Yamaha TTR 600, při troše trpělivosti se dá koupit slušnej kousek bez TP do 15tis.. Ty motory vydržej neskutečně moc a jsou prakticky bez investic. Výkon je dostatečnej a spotřeba 4-5l. Nedávno měl známej rozdělanej tenhle motor, kterej měl přes 80 000km a pořád byl v neskutečnym stavu. Tohle enduro se opravdu podařilo!
 
 
Datum: 27. března 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Nějak jsem nepostřehl informaci kolik do toho jsi schopen investovat, což je dost stěžejní informace. Co se týká těch krosek, tak bych bral českou klasiku ČZ 125/516(dle mého poruchovější) nebo 250/513, což už je vážně parádní poježdění a co se týče spolehlivosti, tak mně nikdy nezklamala, vyjma několika drobností s elektrikou, díly ještě jakš takš seženeš a za rozumnou cenu. Každopádně počítej s tím, že platí nepsaný pravidlo, že krosky jsou háklivější na údržbu, kdežto enduro by mělo vydržet daleko víc, ale zas o něco hůř jede.. Jinak jedna z nej 125 je právě již zmiňovaný Varadero, jede to vážně luxusně, moc to nežere a na dvácu by to typoval málokdo. Osobně jsem měl dlouhý léta a vlastně i nyní ještě z nostalgie mám malýho choppera od Hyosungu(GA 125), sice je to úplnej protipól toho co hledáš, ale co se týče spotřeby, tak nemá konkurenci a vlastně i kvůli tomu jsem si ho ponechal, i když už na něm prakticky nejezdím.. spotřeba kolikrát i pod 2l, což jsem ještě u jiný dvácy nezažil. Je poměrně rychlej (cca 120) a hlavně spolehlivej, když hlídáš olej a ventily. A co se týče Yuki a podobnejch značek, je to asi kus od kusu, ale j fakt, že co se týče motorů, tak ty nemaj nejhorší, jen ostatní se kolikrát i za jízdy tak trochu rozpadá.:-D Držím palce, ať máš při koupi šťastnou ruku..
 
 
Datum: 27. března 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
Yuki pro velký kluky :-D :-D
 
 
Datum: 27. března 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
nez simsona to radsi,yuki 125,nebo jinou ciskou motorku.cenove skoro na stejno u nekerejch kousku,vykon lepsi,nemusis michat benzin.motor takrka nesmrtelnej,kdyz menis olej a seridis obcas ventili.mam travela s motorem 125 z yukiny.nalital sem 20 tis km pulka z toho v terenu radim porad na 10-11 tis.ot a motor porad drzi.spotreba i pri kotli v terenu 4l,silnice 3l,podvozkem je to teda horsi ale furt lepsi nez simson.jo toho travela moc nedoporucuju kuli nahradnim dilum,ani blby lanka se nedaj sehnat a kdyz tak palba...vsechno se musi bastlit.na yuki sezenes vsechno za par supu.
 
 
Datum: 27. března 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: filda      IP: uživatel13491    
já bych váhal nad simson s51 enduro
 
 
Datum: 26. března 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Ahoj,osobně nemám dobrou zkušenost z 2t vodníkem.Moc držák to nejni a že by při opravě motoru to bylo něco levnýho,to se taky říct nedá. Konkrétně Aprilie Tuareg 125,sic je to stará vrána a bůh ví,kdo všechno se v tom vrtal předemnou.Když to po go motoru jelo,tak to jelo dost ostře a 130 pro ní nebyl problém.Ale za sebe říkám,dvoutakt vodou chlazenej už mi nesmí do garáže.Snad něco novějšího co nejni odlítaný.
 
 
Datum: 26. března 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel13327    
Děkuju, moc jste mi pomohli :-)
 
 
Datum: 26. března 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
jinak bych šel do 2t menší náklady na udržbu sice větší spotřeba benzínu i oleje ale zase větší výkon a zážitky než u 4t a jestli tak 4t větší obsah než 250 a 2 válec
 
 
Datum: 26. března 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jak jsi na tom s penězi a jestli chceš 2T/4T. Z dvoutaktů bych šel do: silnička - Cagiva Mito, klasika - simson electronic/enduro, krosky - asi husqvarnu nebo derbi nebo nějakou yamahu, popř ta čz 125/516. Z čtyřtaktů bych bral jako cestovní enduro Honda XL125 Varadero, docela se mi zamlouvá i Jawa 125 sport nebo dakar, kámoš si ji bude v létě nejspíš kupovat, tak sem zvědav co z toho vyleze, ale bude asi problém s N,D. ... pokud choppery nebo cruisery tak asi Yamaha XV 125 Virago (já mám třeba cruisera čz Cagiva roadster a jsou na to nesplašitelné díly). Pokud scootera tak bych volil Yamahu nebo Aprilii ... 2T jsou lepší v skoro dvojnásobném výkonu, ale taky skoro dvojnásobné spotřebě :-D jsou na tom lehčí opravy a tak .. 4T mají trošku větší nároky na seřizování ventilů, jinak máš menší spotřebu a taky menší výkon, ale je to čistotnější ..
 
 
Datum: 26. března 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
no a chceš 2T nebo 4T Jestli 2T tak bych šel do Yamahy dt 125 Nebo Honda crm 125, husqvarna wre 125, ktm 125 exc nebo ve 4T yamahu xr 125 nebo potom něco drahšího yamaha xt 125. Jo a ohledně 4T málo papájí ale jsou drahší opravy hlavě u enduro a cross než u 2T.
 
 
Datum: 26. března 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, já bych za mě doporučil Jawu Dandynu 125. Spotřeba docela dobrá a aspoň u mě bezporuchová, i když asi většinou uslyšíš pravý opak. A hlavně byla "docela" levná. :-)
 
 
Datum: 26. března 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel13327    
Ondragam: Koukal jsem na Čz 125/516 byla moc pěkná, jenže jsem na ní viděl moc negativních komentářu kvůli převodovce a motoru.
 
 
Datum: 26. března 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel9482    
Čau každej ti tu asi bude psát jako nejlepší motorku co měl sám nebo má a proto se musím přidat :-D A když píšeš enduro či krosku, tak ti musím hned nabídnout svoje Xt125r. Za dva roky co jí mám nebyla žádná porucha, papá mi 2,7l/100km. Kdybys měl zájem nebo chtěl vědět víc tak mi napiš na meil ;-)
 
 
Datum: 26. března 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel12734    
ja mam yamaha dt 125 a spokojnost ide to nekazi sa .. len ta spotreba je tych 4 az 5 L
 
 
Datum: 26. března 2012 17:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A hlavně si na ni sedni, já si půjčil silniční yamahu, ujel jsem na ní 10 metrů, narovnal jsem si natřikrát přelomený záda, s díkem vrátil a rád jsem se vrátil ke své pohodlné čezetě. Taková motorka by byla pro vztek.
 
 
Datum: 26. března 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel13327    
myslel jsem nejaký enduro či krosku, ale i přesto dík, každá rada dobrá.. :-)
 
 
Datum: 26. března 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: dandan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, to záleží na tom kolik do toho chceš vrazit a jakej typ chceš :-) mě je 17 a kvůli nedostatku peněz si budu kupovat yamahu 125 SR dál jsem na ní papíry skvěle drží na silnici nežere atd. ale pokat do toho chceš dát víc tak určitě doporučuji spíš yamaha XVS 125 vzled bombovej :-) spotřeba srovnatelná s SRkem akorát cena o 20-30 tisíc vejš :-)
 
 
Datum: 26. března 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar prosim poradte mi nekdo jak zapojit jednoduše elektriku na jawa 250 bez vypínaču atd jenom proste aby to chytlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel12926    
nechceš mezikus co mám doma a namontovat tam zapalko z pioníra je lehčí nepotřebuješ baterku ...jen nesvíti...daruju za poštovne.....
 
 
Datum: 28. března 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak mam připojit relatko mam ho v motoru ???
 
 
Datum: 27. března 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale čezeta má relé v motoru a 250 mimo
 
 
Datum: 27. března 2012 6:47
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Beru že máš jawa 250/ 353,559,590 ty mají ukostřený + pol ...(je to značený na dynamu) ... Z baterie (-) natáhni drát na dynamo (č.61) a druhý drát z(-)na ind.cívku (č.15)... a od kladívka na ind.cívku (č.1) a ukostři +pol na baterce... a mělo by to fakčit (startuju tak motor z ČZ na stole)
 
 
Datum: 26. března 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zdar, byl jsem se projet a něco mi vrže/píská řekl bych u sekundárního kolečka. Je to takovej zvuk, jako když se točí něco nenamazanýho. Olej v převodovce zamozřejmě mám. Tak bych to tam chtěl prostříkat olejem ve spreji ( WD40 ), ten se dostane všude. A potřebuju vědět, jestli to nějak nepoškodí gufera, nevadí jim takovej olej? Dík moc, napište prosim co nejrychlejc, abych se mohl prohánět bez pištících zvuků :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: edie      IP: uživatel13495    
Ten 1 cm si myslím, že je docela málo. Nastavuji to spíše od oka. Ale dej si pozor na to, že když to napínáš měl bys to mít zatížené 1 osobou, protože se ta vůle po zatížení většino pohne (buď zvětší nebo zmenší, jak na kterém stroji). A ta vůle, asi tak 3 cm. Tak ať se to dobře točí a není to volné. Ať ti to vyjde.
 
 
Datum: 28. března 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Doprčic :-D:-D místo sebe jsem do jména napsal edie :-D:-D
 
 
Datum: 27. března 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: edie      IP: uživatel11667    
edie: Jo, tak to by mohlo bejt ono. Protože cestou jsem řetěz dvakrát utahoval, byl hrozně povolenej a zdálo se mi, že když byl přitaženej tak to vydávalo jiný zvuky než když byl volnej. Řetěz jsem dával novej a moc maziva na tom nebylo, tak to namažu a ještě jednou ho pařádně našteluju. Jak má bejt napnutej? 1-2 cm vůle?
 
 
Datum: 27. března 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: edie      IP: uživatel13495    
Dělal mi to pionýr a bylo to hodně suchým řetazem, jelikož se tam docela dost ohýbají ty články, u toho sekundáru. Podívej se na napnutí řetazu a zkus to pořádně promastit.
 
 
Datum: 27. března 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Vačku namažu, ale řekl bych že od vačky ty pazvuky nejdou. No právě nevim esli tomu normální olej pomůže, ten se nedostane všude, jde to tam pěkně blbě kapat. Škoda že se nedělá převoďák ve spreji :-D
 
 
Datum: 26. března 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Vem klasickej olej,třeba převodák,nebo motorovej a dej olej pod gufero a na filc pod vačku.Olej gufero nezničí.Jen si dej bacha,at to gufero nenatahneš. (vytahal bys pružinku z gufera a pak to gufero ztrácí svůj význam)
 
 
Datum: 26. března 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Pionýr to neni, je to manet 125. Měl jsem to napsat hned. Nepoškodí se teda gufera tím olejem? Zkusil bych to tam stříknout, snad to pomůže. Fakt se mi kvůli tomu nechce rozebírat motor.
 
 
Datum: 26. března 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13490    
Zkontroluj,jestli je namazaná vačka...ta piští jak sviň...
 
 
Datum: 26. března 2012 17:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
mohlo by to bejt suché gufero ve víku,teda pokud se jedná o 20,21,23
 
 
Datum: 26. března 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci Mám udělaný komplet GO motoru na mustangoj vše je ok ale jen nevím proč mi v motoru cinká ?A taky jak mám co nejlépe utěsnit koleno a výfuk ? Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok zkusím ještě chvilku zajíždět a když tak ty hrany srazím :-) dík moc
 
 
Datum: 26. března 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
to si sedne, ale doufam že nemáš obráceně píst, ty kanály je lepší srazit
 
 
Datum: 26. března 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud si dával kliku na repas a výbrus + kroužky tak asi ty hrany ve válci ...
 
 
Datum: 26. března 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Menil si šupátko v karburátore? To spôsobuje zvonivý zvuk a dosť nepríjemný :-D ... alebo ak si nemenil púzdro na ojnici môže to robiť tak isto ale po výbruse to asi robia tie hrany....
 
 
Datum: 26. března 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prostě nastartuji a ve válci to cinká i na volnoběh i na plyn
 
 
Datum: 26. března 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Cinká je širokej pojem,pokud máš výbrus,pravděpodobně to budou kroužky na pístu.To cinká po přidání plynu. Nemělo by to nic udělat.Akorát to je takové divné a přitom normální.Musel by si strhnout ostré hrany ve válci.Pak bude ticho i ve vysokejch otáčkách.Ale jak říkám,širokej pojem.
 
 
Datum: 26. března 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám dotaz když vyšroubuji svíčku u pionýra abych se podíval jestli je v pořádku tak jí tam mohu zase jakkoliv našroubovat nebo musí bít nějak natočená či podobne dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
hlavně to nepovoluj a neutahuj u horkýcho motoru nebo strhneš závit
 
 
Datum: 26. března 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo děkuju za odpověd toto sem potřeboval vědět
 
 
Datum: 26. března 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Normálně ji tam našroubuj zpět a lehce dotáhni,to znamená tak aby si ten závit nestrhnul.Prostě ji utáhni klíčem 21.Jen dej bacha at ti tam nespadne nějakej bordel do té díry.To samé svíčka by měla bejt čistá před montáží.Vem drátěnej kartáč a odrhni z ní ten černej bordel.
 
 
Datum: 26. března 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-motor.html
 
 
Datum: 26. března 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže nemusí být nějak natočená ???????
 
 
Datum: 26. března 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
cus žádný fígl tam není jen nesmíš přetočit závit tedy ji tam musíš našroubovat uplně lehce
 
 
Datum: 26. března 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13308    
Teda to zas byl víkend, na čerstvě složeném motoru se mi po několika našlapnutích rozlomilo kolečko do kterého zapadá stártonací segment....už jste to někdy viděli?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jojo viděl a slyšel víckrát:-)
 
 
Datum: 26. března 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u jaké motorky?
 
 
Datum: 26. března 2012 13:59
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel13486    
Měl bych 2 dotazy k 550. První se týká světel, pařízek normálně jezdí, ale když zapnu světla, tak začne vynechávat. Nevím kde bych měl hledat chybu. Druhý se týká řazení, když chci přeřadit z jedničky na dvojku, téměř vždy mi tam spadne neutrál mezi 2 a 3, případně mi rychlost někdy samovolně vypadává. Díky všem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Budto už máš slabý přužinky a nebo to řadíš s velkou silou že to rovnou hodíš až na ten neutrál 2x3,to se mě stávalo u mustangu,sem to tam rval a pak mi to došlo začal jsem řadit s citem a je po problému...
 
 
Datum: 26. března 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
no to stema světlama muže bejt tim že ti to nekde skratuje na kostru a řazení no nejspíš má už slabou pružinu v radicim automatu..
 
 
Datum: 26. března 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      E-mail:      IP: uživatel5893    
dobry den mam jawu 21 je po kompletni go ale vubec se nechyta nejde nastartovat rostlacit jak s taks vynechava hladinu sem seridil v pohode ale dal sem jehlu na 3 zarasku absolutne to ani nenaskocilo na druhe to jelo ale nic moc volnobeh to drzi a zrychluje jak se pozne ze to saje falesny vduch u karbecu opravdu nevim poradte co vite budu vam opravdu vdecny s pozdravem pan .bolf karolinka okr vsetin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
a aké mate zapaľovanie 20 alebo 30W ?v ak 20 tak zapaľovaciu cievku na statore mať dole a ak 30W tak zapaľovaciu cievku mať hore na statore to iste som mal ja lebo som mal zle umiestnenú zapaľovaciu cievku
 
 
Datum: 26. března 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Čago draci. Tak jsem dneska konečně ukecal souseda a dal mi za pár litrů lihovin ČZ 175/ 450.02 (motor 450.03 stejné co mám na 470) .... Motorka je v solidním původním stavu a po vyčištění nádrže, karbecu a seřízení předstihu a odtrhu motka chytla na drc .... (radost jak maly děcko)... Ale po jemném přidání plynu jde motor hned do otáček a ty vybrace jsou brutální(se divím že ta motorka ještě drží po kupě)... Je vidět že se někdo hrabal v motoru.... (soused ví hovno) Prosím o radu , protože v motorech se nehrabu.....(nemám zkušenosti) Díky za vsěchny rady a názory..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
To by bylo bez vybrací.Tohle si myslím,že je hnutá klika.Nebo se mrkni na rotor,jestli neháže.Somozřejmě určité vybrace tam budou,ale ne nic extremního.
 
 
Datum: 26. března 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: StrycKvetina      IP: uživatel9645    
a co kdyz prisava pod guferem na klice, uz jsem se s tim na 175 setkal, zvysene otacky a vibrace
 
 
Datum: 26. března 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
podle toho co popisujes to je jako kdyby nebyla vycentrovana klika
 
 
Datum: 26. března 2012 14:22
 
 
 
 
Jméno: Mišák      IP: uživatel12501    
zdarec draci potřebuju vědět jak mají být dráty na kladívku mám fichtla jako krosku a nemám světla takže z kladívka a z jedné cívky na indukční cívku ale ted sem to rozházel z toho kladívka a nevím jak to má být tak jestli někdo porodíte budu rád popřípadně někdo ze šumperka jestli by mi pomohl tak zatím čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12926    
no z kladívek přímo na indučku a kondík jedno na kterej druhej na indučce na kostru..jen abys měl ti fíbry okolo šroubku na kladívkach ....musí být zvlašt horní a spodní zapojene.. jinak musí jet..
 
 
Datum: 28. března 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: Hanyszek      E-mail:      IP: uživatel13483    
cus draci, mam babettu 210 a jak jinak mam s ni problemy, rozebral sem motor a vymenil pist bo ten stary byl trochu vic zničeny, jenze se mi tedkom nechce rozjet a tak jestli to nebude chtit nastavit predstich? jenze nevim jak na nej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 17:46
 
 
 
 
Jméno: Hanyszek      IP: uživatel13483    
jo sipka smeruje k výfuku
 
 
Datum: 26. března 2012 17:46
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
otočil si ten píst dobře? tj. šipkou k výfuku
 
 
Datum: 26. března 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: Hanyszek      IP: uživatel13483    
Jiskru ma ale trisky sem necistil, vyzkousim to a pak napisu
 
 
Datum: 26. března 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
skusil si vyčistit trysky nebo jestli hází svíčka jiskru
 
 
Datum: 26. března 2012 14:08
 
<  563  564  565  566  567  568  569  570  571  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 3:07:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu