Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute mám jeden dotaz.. jen ze zajmavosti bych se chtěl zeptat jestli si myslíte že samotná úprava karburátoru popsaná na stejskiho stránkách zvedne výkon... myslím tím použití onoho upraveného karburátoru na sériovým motoru... díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 1:26
Jméno: standa
IP: uživatel13485
 Nechci tímto nabádat,ale stačí málo a sací kanál má plochu na 20mm karbec a časovaní se změní jen nepatrně....ale jak často rád říkám...nemá cenu se rejpat v sacim kanálu bez úpravy výfukovýho....a když absolutně netušíš co a proč tak nemá cenu to dělat....jinak provrtání karbecu nestačí,musí se upravit i koleno...protože difusor má být nejužší místo v sání...tak asi tak...
Datum: 26. března 2012 1:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Schválně si zkus spočítat plochy kolmou na difuzoru karbce a plochu sacího kanálu, dostaneš se k závěru, že sací kanál je asi 110% plochy difuzoru, jak má být. Takže bez dalších úprav je ti úprava karbce k ničemu. A i originální karbec mi běžel na motoru točícím kolem 9000ot/min.
Datum: 25. března 2012 23:23
Jméno: standa
IP: uživatel13480
 Podivej se do sacího kanálu origo válce a dostaneš odpověď
Datum: 25. března 2012 17:04
 Ahoj,nevěděl by někdo kde bych sehnal válec na Dandy 50.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 6:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 DANDY má originál jednokroužek
Datum: 20. dubna 2012 6:50
 Tak na té stránce prodávají píst,ale má jen jeden kroužek a orginál má 2kroužky a ještě k tomu nejsou kroužky že je nedělaj
Datum: 13. dubna 2012 19:04
Datum: 27. března 2012 13:37
 Tak válec jsem sehnal ještě sháním píst
Datum: 26. března 2012 20:06
 Dandyna má nikasil, novej válec nekoupíš....jedině že by se někomu válela doma nějaká uloženka. Můžu ti říct že je to docela problém. Kamarád Dandiny sbírá a kvuli dílům kupuje celé stroje. V podstatě nic na ty motorky není..
Datum: 26. března 2012 8:26
 To jsem taky našel ale myslel jsem nový orginál bez výbrusu
Datum: 25. března 2012 19:15
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/14784960/Prodam-valecpist-hlava-na-Jawa-Dandy-50.php
Datum: 25. března 2012 17:05
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, prichádza na mňa počas renovácie finančná kríza, a potrebujem dať ešte do poriadku disky na mojom fichtlovi. Teraz tam mám nejakú lacnú striebrenku po predošlom majitelovi, a mám čo robiť, aby som sa jej zbavil. Pod striebrenkou na prednom disku sa už nenachádza takmer žiaden chróm, a na zadnom disku je to podobné. Plánujem si ešte dať oba disky vycentrovať a kúpiť nové špajdle do výpletu, ale výplet oboch diskov ma bude stáť cca 30 eur a ešte by som chcel dať za čo najnižšiu cenu disky do čo najlepšieho stavu. Chrómovanie sa mi zdá drahé, a nové pochrómované disky bez výpletu sú tiež drahé. Disky by som chcel mať v čo najpôvodnejšom stave, ale hovorím, rozpočet sa mi zužuje. Nechcem používať žiedne farby, ani striebrenky, atď. Počul som ale o chróme v spreji. Je to dobrá vec? Máte s tým niekto skúsenosť. Prosím poraďte mi ešte nejaké dobré, a finančne nenáročné riešenie. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 11:12
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
 Je to silichrom, ne silikchrom a je to leštící pasta na chromy. Ale esli tam už žádnej chrom nemáš, tak ti moc nepomůže  Osobně bych ty ráfky nastříkal lesklou barvou, třeba slonová kost. Nevim jako pio, ale třeba nějaký manety to měly nastříkaný už z výroby.
Datum: 26. března 2012 11:12
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Ďakujem, a ,,ruza01,, čo je to vlastne silikchrom?
Datum: 26. března 2012 7:17
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Hele skus kouknout po netu a najít neco vekdy najdes, že stačí to vzít silikchromem
Datum: 25. března 2012 21:43
 Misto toho € tam má být značka Eura
Datum: 25. března 2012 19:57
 V tvé situaci nevím, možnost č.1 je to teď stříknout stříbřenkou a časem až budou € to dát nachromovat popř. koupit druhé. Možnost č.2 je to pozinkovat, vyšlo by to levněji ale není to zrcadlo jako chrom. Možnost č.3 nejezdit a našetřit € na kola/chromování
Datum: 25. března 2012 19:56
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 Ten chrom ve spreji vypadá spíš jako lepší stříbřenka, s chromem to asi mít nic společnýho nebude  . Jedině nechat ty ráfky pozinkovat, nevypadá to špatně, ale na chrom to prostě nemá  .
Datum: 25. března 2012 16:35
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Když si začnu dělat autoškolu na auto, asi tak někdy na podzim, tak dostanu pak k autu řidičák na motorku nebo ne? Když k autu je řidičák na motorku až od 19.1.2013. Počítá se to od tý doby, kdy začnu dělat autoškolu nebo, až když si dám žádost o řidičák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 17:54
 Současně je k Bčku skupina Am. Po novele, která vstoupí v platnost v tebou zmíněném datu, se bude k Bčku dávat skupina Am, a navíc skupina A1 omezená na motocykly s automatickou převodovkou (skůtry 125ccm). Kdo již Bčko má, ten o nic nepřijde, výhodu omezené skupiny A1 dostane po novele též...takže se neni čeho bát...
Datum: 25. března 2012 17:54
Jméno: Babetak
IP: uživatel13479
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 14:22
 to neviem, nikdy som to neskúšal
Datum: 07. dubna 2012 14:22
Jméno: Babetak
IP: uživatel13559
 čiže nejaký magnet ? a záleží či bude otočený severným alebo južným polom ?
Datum: 07. dubna 2012 9:46
 kus magneta,
Datum: 07. dubna 2012 9:24
 a keby som použil snímač z babety tak aký unášač by som musel použiť ?
Datum: 07. dubna 2012 9:23
 nie lebo snímač z babetty má jadro z mäkkeho zeleza, snímac vape má ako jadro magnet
Datum: 07. dubna 2012 8:57
Jméno: Babetak
IP: uživatel13559
 Jenco a dal by sa pouzit aj original snimac z babety ? ten hlinikovy kruh by som odrezal a pouzil iba snímač. Myslíš že by to fungovalo?
Datum: 07. dubna 2012 8:45
 ked tam potrebujas železo tak hlinik nemoze byt  , ano proste zelezo je magnetický kov
Datum: 26. března 2012 19:16
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 hliník by to mohl bejt
Datum: 26. března 2012 16:55
Jméno: Babetak
IP: uživatel13479
 nie nema to by byt magnetické .... proste iba mäkke cisté želežo .... ziadna ocel, liatina ak som to správne pochopil
Datum: 26. března 2012 16:39
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 A to železo ma bejt magnetický nebo ne???
Datum: 26. března 2012 16:34
 unášač musí byť z običajného železa
Datum: 26. března 2012 15:35
 malo by to fungovat aj vtedy ked más tyristor a indukcnú cievku zvlášť
Datum: 26. března 2012 15:33
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 díky moc,právě přemýšlím ž bych si to postavil to zapalování
Datum: 26. března 2012 6:38
Jméno: Babetak
IP: uživatel13479
Datum: 26. března 2012 0:10
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 zdravím, kde se dá sehnat ten snímač ? ,díky
Datum: 25. března 2012 23:08
Jméno: Babetak
IP: uživatel13479
 Diki. A rád by som sa este spýtal či mi to bude fungovat aj ked mam tyristor a inducku kzadu osobitne ?
Datum: 25. března 2012 22:34
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi z čeho je ten plíšek na rotoru a má byt magnetický
Datum: 25. března 2012 21:58
Jméno: otaznik
IP: uživatel13243
Datum: 25. března 2012 15:55
 Ahoj potřeboval bych poradit. Zkoušel jsem na jawu 50/21 připojit jinou cívku, abych zjistil, jestli je funkční. Nejspíš nebyla, tak jsem připojil zpět tu původní a od té doby neháže. Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 22:33
 možná si přehodil dráty skus je přehodit jestli to nepomuže tak nevim
Datum: 25. března 2012 22:33
 Indukční cívku...A ukostřený to samozřejmě mám..
Datum: 25. března 2012 16:04
 jakou cívku?
Datum: 25. března 2012 14:54
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 zkontroluj jestli to je ukostřený
Datum: 25. března 2012 14:49
 Prosím vás neví někdo jak poznám kolik má oběm ČZ motor když je bez zbytku motorky???nevím jestli je to 175 nebo 250 (a je zadřený takže ani podle zvuku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 9:17
 jo kulatý odpoledne hodím celé to číslo
Datum: 27. března 2012 9:17
 napiš celé číslo co je vyraženo na motoru.
Datum: 25. března 2012 14:20
 Aha, tak to nám moc nepomohlo...je to kulatý motor, že?
Datum: 25. března 2012 14:17
 jo číslo tam je začína myslím 404
Datum: 25. března 2012 14:16
 Tak to bude nejspíš poválečné...máš na motoru číslo?
Datum: 25. března 2012 14:04
 tak to nepoznám myslím že spíše poválečné karburátor to má ze zedu válce směrem k zadnímu kolu a má to 1 vyfuk z leva
Datum: 25. března 2012 13:54
 A bavíme se o předválečné nebo poválečné produkci?
Datum: 25. března 2012 13:50
 Zdravím prosím vás mam čz 150 352 a když dotahnu magneto a pak to nkopnu a chytne tak se povoli, jak je to možne ? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 13:18
 protože ti nesedí konus na klice.klínek je jen montážní ustavení magnetu vůči klice.vytáhni klínek a zabrušovací pastou zabrus magnet vůči klice.dále zkontroluj velikost klínku,zdali nebrání dosednutí magnetu na kliku.
Datum: 25. března 2012 13:18
 a ten klínek se nepřestřihne když se ti povolí to magneto? Zkus nasadit rotor, a lehce ho tam naklepnout paličkou přes ten nýtovaný střed, né po obvodu, tím bys to rozhodil...a po lehkém naklepnutí dotáhnout...
Datum: 25. března 2012 13:12
 jj klínek tam je a matice taky doseda ale jinač moc děkuju.
Datum: 25. března 2012 13:09
 máš tam klínek? Sedí dobře na kuželu? Dosedá matice s podložkou na rotor?
Datum: 25. března 2012 12:55
Jméno: Tomas
IP: uživatel13478
 Zdravim, prosil bych o radu ohledně babety 210. Jde nastartovat, drží volnoběh, ale jak přidam plyn tak to kolisa, stoupají a klesají otáčky a vynecháva. Už nevim co s tym udělat.  vyměnil sem svičku, karbec, zapalováni,zabroušena hlava, vyměnil sem tyristor, vyčistěná nádrž, vyčištěno socí potrubí a pořád to stejné  nevite co s tym je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:15
Jméno: FACKO
IP: uživatel13501
 JEŠTE VYFUK TO DELA VELKY PROBLEM.PORADNE ROZEBRAT A VYČISTIT.
Datum: 27. března 2012 23:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 treba nastaviť hladinu benalu v karbecu a bude to dobré
Datum: 26. března 2012 11:13
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci. mám otázku. ked mám na simsone tú velkú špz ako sa dá vybaviť tá menšia ktorá sa dáva napr. na pekáče. dá sa vybaviť pôvodná ale zmenšená alebo musím ísť znova na prepis a tam dostanem novú malú špz ? za odpovede dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 12:21
Jméno: honza
IP: uživatel13068
 Co je lepěí když je kolo podhuštěné nebo když je přehuštěné.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 12:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 je to tak jednoduché, že snad nemá cenu odpovídat... ale přece ... nafoukni to tak akorát jak uvádí výrobce... i když třeba u offroudů je lepší mít do terénu kola podhuštěný, poněvač to líp zabírá třeba na kamenech atd. na silnici je to ale naopak.
Datum: 25. března 2012 12:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší je když ho nafoukneš tak aby duše lezla ven
Datum: 25. března 2012 12:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, proč se musí dávat mezi kartery a válec papírový těsnění... nestačilo by to zalepit silikonem na motory?... to papírový je tlusčí a když by tam nebylo, tak je píst blíž k hlavě a tím pádem vyšší komprese..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 16:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Přesně jak píše standa, gramatika není nic až tak podstatnýho, ale bohužel kolikrát o člověku mnohé řekne.. třeba jeden příklad za všechny.. před časem tu pár draků nabízelo díly na fichtly, že to nikdo nechce, nechce se jim to vyhazovat, atd..tak si říkám, že jim napíšu a něco odkoupím..ale jakmile mi odepsali, tak mi bylo jasný, že podle skladby věty a gramatických přehmatů to bude zas těžký pořízení a taky že ano.. na slíbený foto jsem čekal 2 týdny(samo, že dodnes mi nikdo nebyl schopnej ani odpovědět až na jednoho a pak si taj stěžujou, jak to nikdo nechce)  až mě to donutilo se poohlédnout jinde a pohoda.. holt dříve myslet a pak jednat, trocha serióznosti a pokory při jednání s druhejma by někdy opravdu nebylo od věci. A pravopis je vážně základ, neříkám být premiant, ale vymlouvat se, že píšu rychle, atd.. vždyť je to Vaše vizitka!
Datum: 26. března 2012 16:45
 K dotazu: papírový těsnění byla myslím že originál záležitost ... já těsním papírem + silikon kartery a spojkové víko, silikon dobře utěsní nerovnosti na dosedacích plochách, pod válec dej jen papír, silikon by se mohl drolit, rozežírat a nalítalo by to do kliky a kanálků. Bez toho těsnění by se to možná dalo kdyby to dosedalo, ale jak bylo zmíněno píst by ti mohl narážet do hlavy ... a pokud se nepletu (nemám ověřeno), zanedbatelně by se rozhodilo časování kanálků .. jinak dan23cz : "kdyš pišu rychle tak nepřemyšlim" tak piš pomalu a s přemýšlením, vás ve škole neučili pravopis? Jsem v čtvrtém ročníku osmiletého gymplu a mám poměrně dobrou gramatiku ...
Datum: 25. března 2012 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel13480
 Notak chlapi,přece se nebudete handrkovat kvůli pravopisu,to ste fichtlaři....podivejte na sesu....a taky je mu to u prdele.....jenže on má svůj slang,to není ani tak o pravopise.... faktem je,že když mi píše někdo,kdo absolutně neovládá gramatiku a diakritiku,tak dopředu vím,že s ním bude těžká práce a je tam jen špetka naděje,že odladí motor.....já třeba takové lidi odrazuju od složitých úprav motoru a postrkuju je k lehce upravené seriovce....protože to je defakto blbuvzdorný.... A k tomu těsnění....nějaké výroky tu padly,ale chybělo mi tam několik důvodů pro papír. A tím hlavním důvodem pro papír je,že silikonem nepodložíš válec,když ti píst přejíždí horní hranu válce....a jak všichni víme,tak při HÚ má lícovat hrana pístu s hranou válce....ale kdiš něgdo chce aby mu to enom ňák jelo takje to uplňe ukradení jestly tam dá těsňeňý a nebo sylykon
Datum: 25. března 2012 16:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak to jsme ale tuze rádi, že na nás sereš. už jsem si říkal že z toho bude zas debata hodná úrovně chlapců základní školy... bohužel pro tebe toto je normální stránka s normálníma lidma, které spojuje fichtl, případně jiná motorka čssr výroby. jenže musíš si uvědomit že tito normální lidé nemají potřebu reagovat na každej blábol co zde napíše adolescent jakýmž jsi například ty.. důkazem toho může býti tvoje obhajoba pravopisu, kterýž jak píšeš umíš... jakej je tedy rozdíl napsat když se ,,ž,, když tvoje ,,š,, je jen o tři tlačítka vedle ?.. no co víc k tomu napsat, než že kolečko ti to vysvětlil dostatečně a věř, že na to opravdu jednou přijdeš. a až se zde budeš ty, nebo tobě podobní ptát co a jak poladit, tak věř že se ti bude dostávat ,,odborných,, rad ale pouze od tobě podobných. my starší draci, co už máme tohle za sebou se ti nebudeme snažit pomoci.
Datum: 25. března 2012 15:25
 tak to potom az se vysereš tak se nezapomen utřít
Datum: 25. března 2012 15:05
 JAWA_ceZetak: neboj naučim  ale aj umim ale kdyš pišu rychle tak nepřemyšlim a pište si co chcete uš sem si myslel že to je normalni stranka z normalni lidma kteři kašlou na chyby jinych ale tady je to jak ve škole  stači me že ju mam 5 dni v tydnu ale musim čist keci kdo a co si o me mysli ! ? seru na vas všechny !
Datum: 25. března 2012 15:00
 dan: Už jen svým pravopisem o sobě hodně řekneš...myslím, že komunikovat umím docela dobře, což se o tobě, vzhledem k pravopisu, říci nedá. Ten odkaz nebyl myšlen nijak útočně či urážlivě, spíš to bylo k zamyšlení, aby si to každý přebral po svém, nic víc a nic míň. A že jsi si myslel že jsem postižený? Kvůli tomu se na tebe zlobit nebudu. Je to jen prázdný, ničím nepodložený výkřik do tmy, který je umožněn internetovou anonymitou. Ten odkaz jsem sem vložil, světe div se, pro tvoje dobro. Myslím, že psát spisovně je docela dobrý návyk který by si ti v životě mohl nějakým způsobem hodit. Když budeš psát jako doposud, spousta lidí si na tebe vytvoří horší názor. A k těm bezduchým urážkám, které zde vypouštíš...musíš si uvědomit, že chceš poradit ty od nás. Když budeš někoho urážet, tak se ti bude stávat, že už ti pak třeba lidé nebudou tak ochotně radit, víš? To si myslím, že je taky docela dobrý návyk, který se ti v životě bude hodit. Jestli jsi tohoto článku vezmeš alespoň nějaké ponaučení, můžeš si být jistý, že z tebe bude zase o něco lepší člověk. Možná si myslíš, že píšu nějaké nesrozumitelné hlouposti, časem ale poznáš, že jsem měl pravdu. Čim dřív to poznáš, tim lépe pro tebe. Konec slohu.
Datum: 25. března 2012 14:59
 dane ty se hlavně nauč pravopis at to co píšeš není jako od mentálně zaostalého jedince
Datum: 25. března 2012 14:55
 kolecko: ne myslel sem to tak že si ty postiženej aby ses naučil komunikovat s normalnima lidma > - naky to kolečko < a omlouvam se ti že sem ti poradil špatnou knišku.. a nemam čas tady s nekymu - kolečkem psat  tak se ti omlouvam jestli sem te urazil
Datum: 25. března 2012 14:25
 dan: Ty jsi postižený? Nebo proč bych se měl učit komunikovat s postiženými? Jestli jsi to myslel tak, že jsi duševní invalida a já na to mám brát ohled, tak je vše v pořádku a omlouvám se
Datum: 25. března 2012 12:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no ještě abych reagoval na dotaz jonyho: zrovna včera sem jeden válec sundal a nedalo mi to a šel jsem to těsnění změřit posuvkou. když se teda ptáš na tu kompresi, tak ti řeknu, že to těsnění se při dotažení rozmáčkne a nemá ani dvě desetiny milimetru, takže jestli si dokážeš vypočítat kompresní poměr, tak zřejmě zjistíš zanedbatelný rozdíl a proto nemá cenu to už z důvodů níže uvedených řešit.
Datum: 25. března 2012 12:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 těsnění je od slova těsnit. na předstih to vliv opravdu nemá.. pokud teda se nebudem bavit o tloušťkách v centimetrech, což ale jak všichni víme je kravina. s tim narážením pístu do palice by to mohlo býti pravdou, pokud použijeme třeba polský válec, čínskej píst, ojnici z bulharska a hlavu z tramtárie... u originál příslušenství fichtla by se to stávat nemělo, avšak může.. jediné správné a nejjednodušší řešení je papírové těsnění mázlé olejem aby se nepřilepovalo, když třeba v polních podmínkách měníme kroužky atp. nedovedu a ani nechci si představit jak například 150km od domova čístím válec a kartry od pojebanýho silikonu, nehledě k tomu, že veškeré věci k tomu potřebné budu muset míti s sebou. takže dane23cz knížku si zakup a nastuduj sám, poněvač kolečko má pravdu.
Datum: 25. března 2012 12:03
 dane ty jsi tele  ...
Datum: 25. března 2012 11:55
Datum: 25. března 2012 11:42
Datum: 25. března 2012 11:31
Datum: 25. března 2012 11:26
Datum: 25. března 2012 11:11
 dan: no na předstih to vliv nemá  ale já jsem zvyklej pod válec a karbec dávat papír, jednak nevylejzá po dotažení do průřezu sání, a například při demontáži karburátoru/válce se nemusíš srát s čištěnim dosedacích ploch, montáž se obejde bez rukou opatlanejch od silikonu atd...
Datum: 25. března 2012 11:11
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 mě se právě zdá, že to valí jak drak
Datum: 25. března 2012 11:07
 No to nevim  kdyš tam nebude tak budeš met špatnej předstih a nevim jestli ti bude naražet pist do hlavi ... taky sem to tak mel a nešlo to do otaček jak melo rači tam dej to papirovy
Datum: 25. března 2012 11:03
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 je jedno jeslo tam das papirvy a nebp ne, ja to napaplal silikonem a dobrý...
Datum: 25. března 2012 11:01
 Zdravim Draci nevííte jak udelat z rezavé nádrže čistou ???? :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 8:03
 Zdar ja na vyčištění vzal petrák, nalil jsem do nádrže nechal den v ní pak pořádně vyštěrchal a je to
Datum: 27. května 2012 8:03
 Copak se stane kohoutku když ho tam necháš?
Datum: 25. března 2012 12:54
 A nezapomeň vyndat kohoutek, nebo dopadneš jako já
Datum: 25. března 2012 11:38
 Lepší je ohřát to třeba v hrnci, přecijen málokterá rychlovarná konvice zvládne 5,5l najednou  Jinak když ten roztok kyseliny naleješ do konvice, tak to z ní dokonale odstraní vodní kámen
Datum: 25. března 2012 9:48
 díík a muze to byt jako voda z varne konvice ?? ... a po těch 24 hodinach vylejt vodu ? a dik moc
Datum: 25. března 2012 9:42
 Dá se to udělat...třeba...vyčištěnim. Důkladně odmastíš nádrž technickym benzínem, né benzínem z benzínky. Řikam důkladně, protože půlka lidí to udělá na hovno, a pak si stěžujou že jim návod nefunguje. Když to odmastíš, tak vem vodu, do ní přidej kyselinu citronovou, abys udělal 10% roztok, ten ohřej na co nejvyšší teplotu, a nalej to do nádrže, nádrž zašpuntuj a zabal do deky aby to neztrácelo tolik tepla, a za 24 hodin by měla být nádrž čistá, používam tenhle návod a je to v cajku...
Datum: 25. března 2012 9:17
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, nevite cim to bude ze mi na s11 ze mi z niceho nic na neutral samo to zacne pridavat otacky? vule v bowdenu u rychlopalu je jehla ma plisek na 1zarezu shora a volnobezna trysla skoro uplne povolena a mam tam karbec z pincka..., nemuze to byt spatnym nastavenim predstihu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 16:59
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 tedka jeste vymenit spojku asi, pac jsem to byl projet a to vic vrci nez tahne a do kopce se tomu nechce skoro vubec ale vrci to jak drak
Datum: 25. března 2012 16:59
 Krása nádhera...
Datum: 25. března 2012 12:50
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 gufero vymeneno, volnobeh zatim ok
Datum: 25. března 2012 12:10
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 vlastne kdyz ho mam doma tak ho vymenim
Datum: 25. března 2012 9:22
 Napřed vyzkoušej to lanko. Jinak simerink pod kolečkem na to nemá vliv. Pod zápalkem se může tvářit ok, ale když nevidíš v jakym stavu je břit, tak stejně prd poznáš...
Datum: 25. března 2012 9:19
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 vcera jsem jedno gufero menil za reterovym koleckem to za magnetem vypada taky OK ale y ostatni nevim, chystam se casem vymenit spojku tak se uvidi
Datum: 25. března 2012 9:18
 V předstihu bych problém nehledal...dírka ve spodu karbecu asi bude na odkap benzínu...samozřejmě jestli máš krátké lanko tak si to přidávat bude, na zkoušku lanko vyndej a dej do karbecu šoupátko na volno, samozřejmě to zavři víčkem šoupátkové komory, pokud problém přestane, tak je to v lanku, pokud nepřestane, tak bych to viděl na gufera třeba...
Datum: 25. března 2012 9:14
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 nemuze to byt i tim predstihem..? pac to tam mam jenom tak od oka nastaveny..
Datum: 25. března 2012 9:07
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 delalo to i pred: pretesnenim hlavy,valce i s jinym karbecem co byl primo na valci..., ale mam tam ted rychlopal z pionyra a novy lanko ale zda se byt kratsi takze to tak tak vychazi. jeste nevim k cemu je ta dirka v spodu priruby karburatoru?
Datum: 25. března 2012 9:04
 Za předpokladu že ti dosedá dobře šoupátko, tzn že nezustává viset, tak bych to fakt viděl na ten falešnej vzduch...to může bejt mezi karterama, pod válcem, pod karbecem, simerinky můžou bejt špatný...toho je víc...nebo to začlo až po namontování tohohle zázraku?
Datum: 25. března 2012 8:57
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
Datum: 25. března 2012 8:52
 Volnoběžná tryska se nepovoluje...pravděpodobně to bude tim, že ti to někde přisává falešný vzduch...
Datum: 25. března 2012 8:03
 další prosba k renovaci vymezovací guma do řadicí páky jawa 20 neni to ještě ta na konus do bloku takovej ten podlouhlej gumovej váleček nemohu nikde najít a hadici tam dávat nechci
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 1:57
 jen sehnat někoho ze soustruhem
Datum: 25. března 2012 1:57
 Já sem to vyřešil silonovým pouzdrem...
Datum: 25. března 2012 1:55
 hej vytajte chcu se zeptat chtěl bych dat motor z pita do 21 cross ale!!! na pitu je rozeta řetěz na levo a na 21 je to v pravo chtěl bych sa zeptat jestli to jde nějak udělat přehodit nebo něco takého dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 21:21
Jméno: franta
IP: uživatel13476
 běž do prdele co ta potom jak píšu mluvím blbe staraj sa o sebe
Datum: 05. dubna 2012 21:21
 Nevím kam chodíš do školy, ale zkus taky psát ...Y ( bi , vindanou, jakích, kdiž , to není normální)
Datum: 25. března 2012 17:17
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 nechapu proč bi to nemělo jit mám doma vindanou kyvku z 05 tu placatou a koukal sem na to a šlo bi to ji tam dat naopak.nebo nevím z jakích duvodu bi to teda nemělo jít  všechno de kdiž se chce.a sem uplně normálni.
Datum: 25. března 2012 16:17
Jméno: franta
IP: uživatel13476
 ne nebylo co si nenormální nebo něco horší?
Datum: 25. března 2012 12:40
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 nebilo bi jednoduši otočit celou kyvku a převařit držáki tlumiču teda takhle bich to rešil já
Datum: 25. března 2012 11:25
 Ještě jeden detail...oko v kyvce pro rozetu má 17mm šířku, a pro osu má pouze 12...takže na druhou stranu rozetu nedostaneš. Musel by si zvětšit levou drážku na těch 17mm, ale to už by si byl skrz to osazení co tam je vevařený... a do té pravé vyrobit vložku jako je to na čízách atd...
Datum: 25. března 2012 9:03
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 až to budeš mít dej sem foto
Datum: 25. března 2012 9:02
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Ne kecám ten kolíček pro záchyt reakce musíš přivařit doprava
Datum: 25. března 2012 8:58
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Musíš nalevo přivařit kolíček pro záchyt reakce otočit plášť (kolo půjde také o 180°) A půjde to
Datum: 25. března 2012 8:56
 nazdarek draci,mám problém s jawou 21 studeny start de ale když je zahráta tak už ne.. musím jí roztlačit skoušel jsem svíce byla tam brisk 17c a koupil jsem brisk 15c a furt to samé... poradtě prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:09
 jawa23mustaf > sytič, který ochuzuje směs?  to je docela pěkný
Datum: 27. března 2012 22:09
Datum: 24. března 2012 22:56
 Podle mě maš moc velkou hladinu v plovakove komoře
Datum: 24. března 2012 22:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, dneska sme půlili motor kvůli vyskakování rychlostí a pořát to stejný...dvojka a trojka vyskakuje... poraďte prosím.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:29
Jméno: Král Roman
IP: uživatel13522
 Vyměň řadící vydličku je sjetá na starou se vykašli
Datum: 31. března 2012 17:29
 Tak vypadat može  a ok nebode kdyš nejede jak ma
Datum: 24. března 2012 22:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 všechno vypadalo že je ok..
Datum: 24. března 2012 22:36
 No a cos tam udelal všechno ?  vyrovnej tu vidličku a aj kdyš to ne tak se podivej na řadici poloautomat rozdelej narovnej sloš
Datum: 24. března 2012 22:34
 Čau draci  chcu dat na mustanga kotoučovou brzdu mam tam tlumiče ze simsona přemyšlel sem že by sem tam dal ze skutra (50ccm made in china) ale neni to moc mali na tak teškou a rychlou motorku ? jinak poradte z čeho by sem tam mohl dat ..dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 7:59
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Kotouč a nový buben MZ se mi válí v dílně.Levně Ti ho můžu poskytnout.
Datum: 01. dubna 2012 7:59
Datum: 26. března 2012 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel13480
 Znam jen jeden funkční prototyp kotouče na simson vidlích....a věř tomu,že to neni jen o tom,tak dát vidle a na vidle dát brzdič a na kolo nějak přišroubovat kotouč....já bych dal celej předek z něčeho,co má kotouč....možná se to prodraží,ale usnadní se tim spousta věcí....
Datum: 25. března 2012 16:36
  Mustang je těši a rychlejši neš skurt  (mam trochu upravenej valec) jak sem mel skutra tak sem se dival a ten kotouč ma 3 diry na upevněni je to skoro stejny jak je to na tym kole takze by nebyl tak vekej problem to tam nak dat ale nevim jestli to nepraskne neco nebo se to nepose*e
Datum: 25. března 2012 10:58
 Těžkou a rychlou motorku? Mustang je jedna z nejlehčích a nejpomalejších věcí co se dá na silnicích potkat...jinak nevim jestli neni lepší sehnat komplet předek z něčeho s kotoučem...
Datum: 25. března 2012 8:08
 zdravim.. shanim predni kolo 19-ku na jawu 175 356.. nevi nekdo na cem byala 19-ka? popř. nema ji nekdo doma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 20:29
Jméno: mihal
IP: uživatel13473
Datum: 26. března 2012 20:29
 Nevím naco sháníš 19ku kolo , když na Jawu 175/356 patří 16ky kola ....19ky mají sportky (Jawa 250/590, 350/361).......
Datum: 25. března 2012 17:08
|



|