slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  602  603  604  605  606  607  608  609  610  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Krocan      E-mail:      IP: uživatel12545    
čus draci, máte někdo fotku jak tohle světlo vypadá na mustangu? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/predni_svetlo_14cm_hran.html odešlete prosim fotku na muj mail andrewop89@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: Krocan      E-mail:      IP: uživatel12545    
ok pošli mi to večer, dík
 
 
Datum: 12. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draku .. tohle svetlo nemam ale mam podobny (trošku větši) jestli chceš tak ti večer pošlu par fotek
 
 
Datum: 12. února 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci :-) jak poznam špatny ložiska na kolach ??? (trošku tupa otazka) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel289    
za jizdy to poznáš že ti kolo tancuje dostran a hlavně v zatáčkách a je to tiž ovladatelny :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13209    
dej si to na stojan nebo na nejaky špalek a zkus zahýbat kolem nahoru a dolu a at ti nekdo drzi vidlici pak zkus do boku a nemelo by to mit zadnou vuli... to same v blede modrem v zadu
 
 
Datum: 11. února 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: biiagi      E-mail:      IP: uživatel13206    
Ahojte fichtlaři mam takovej problem 20 mi nejde nastartovat a nevím proc dnes jsem se v tom vrtal celej den podarilo se jednou naskytnout vrcelo to jen na volnobeh ale za plynem to chcipalo trisky cisty,karbec vymenenej,inducka vymenena jiskra hazi, predstih serizenej, benzinu taky dost ale ne a ne jed nemam to nejak specialne natriskovat nebo tak neco chytlo me to když jsem karbec skoro celi zalepil jinak ani prd pist taky celej 2 kroužkovej komprese celkem slusna dystak nejaky rady a zitra nato skocim díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: biiagi      E-mail:      IP: uživatel2767    
Tak fichtl už jde dobře né pořád podle mích představ ale jde furt vyměnil jsem gufero na klice na straně zapalování dal jiné magneto seřídil znova předstih obměnil jsem starý benzín za nový koupil studenou svičku a už vrčí i na našlápnutí
 
 
Datum: 14. února 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel12975    
Posun jehlu....nic s tryskama nedelej...
 
 
Datum: 13. února 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
Podle me to bude smesi ale nevim jak to spravne nastavit zkousel jsem to pretriskovat ale v tom jsem lajk priskrcovat atd ale vsiml jsem si ze je mokre gufero za zapalkem takže to vyměním zítra a uvidím dystak zkusim tu svicku n17c a pak si hrat s triskama a sanim jinak se mi zda vse original
 
 
Datum: 12. února 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
Pokud si musel škrtit sání, tak nemáš blbou směs? ;-)
 
 
Datum: 12. února 2012 15:10
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
Hele ja bych to videl na problem se zapalovaním mě se to stalo několikrat.Skus zjistit kde je pist zrovna kdyz ti svicka hodi jiskru.Někdy se stane ze lidi do motorky daj veci z jiny motorky a proto rikam ze u jawy co kus to original.Ty problemy co popisujes ukazuji jen na zapalovani.Dale taky jaky to tapalovani tam je.
 
 
Datum: 12. února 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při těchto mrazech tam dej svíčku Brisk N17C a nejlíp ju nahřej ... mě nahřátí vždy pomůže při nízkých teplotách ...
 
 
Datum: 12. února 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
presne tak nn ten kondik jsem nezkousel pomenit ale zkusim jinak jeste zkusim odtrhy atd ale je tam neco spatne no pak dam vedet az nato prijdu diky za typ
 
 
Datum: 11. února 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
A nebo ještě skus nastavit odtrh na svíčce třeba na 0,4 až 0,45mm a co ještě kondenzátor ten jsi taky měnil a nebo máš špatní gufero pod zápalkem,jinak taky nevím:-(Musíš zkoušet a na to přijdeš čím to je někdy to trvá 5 minut a někdy třeba aji 3 dny:-(
 
 
Datum: 11. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
Vejfuk jsem dokonce cistil i to me napadlo tej je uz pekne cistej tesneni za valcem taky bry matky dotaženy ale zitra vse prekontroluju ale tim rotorem neboli zapalovanim jsem nepootacel to ne a simeringy na klice jsem tež nezkoumal jinak on jezdil utrhnul jsem lanko vymenil a uz nejde lae i predtim jsem si dost hral se sanim musel jsem ho dost pridusit aby jezdil no hruza tenhle pichtl vetsi errory jsem na fichtlovi nezazil
 
 
Datum: 11. února 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo to je jawa :-D skoušel jsi jí roztlačit ? nebo protáčet vrtačkou povolit si stator a pomalu pootáčet měnit předstih nevim jinak muže bejt už taky po tom celodením slažený uchlastaná ? projistou bych vyskoušel vejfuk víc ti asi neporadím :-(
 
 
Datum: 11. února 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
a máš dotaženy matky co drží hlavu,nepodfukuje-ti hlava,a co těsnění mezi válcem a motorem je dobrý?
 
 
Datum: 11. února 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
no hladina je takova nevim normalni plovak plave neni na suchu a nepretejka to si myslim ze je v poradku vzdy kdyz vytahnu svicku je dost od benzinu myslis ze by to mohlo byt tim ze je to uchane? jinak trisky obe taky vzdy od benzinu svicek jsem zkousel uz snad 1000 a nic vsechny hazej jiskru ale proste nejede zkousel jsem i pod svicku prdnout benzin a nic
 
 
Datum: 11. února 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
a co hladina v karbecu nebo vymenit svičku ??taky bejva ta dirka k trisce zacpana neteče benzin z nadrže toho jeste maš :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdarec draci,udělal jsem kompletní GO motoru na jawě 20. A chtěl bych se zeptat jestli když bych ho zajížděl s tryskou 72 tak jesli by se trošku zvýšil výkon,no jen trošíčku ,nic si od toho neslibuju,ale napadlo mě že když by si ten výbrus na tu 72 zvyknul už od začátku tak by to mohlo trochu jet... (žádnej tuning ten motor nemá jen vyleštěnej klikovej prostor,kanály,hlava a vršek pístu) díky za vaše odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13214    
Tryska ti výkon nepřidá,ba naopak.
 
 
Datum: 13. února 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ahoj, jestli už ji máš koupenou, tak ji tam klidně dej. Jestli ji chceš kvůli tomu koupit, tak si to ještě rozmysli. lze použít, avšak rozdílu nepoznáš a nic od toho nečekej.
 
 
Datum: 11. února 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
blbost dej tam 68 a neřeš takovýhle věci
 
 
Datum: 11. února 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
na výkon to nemá vliv, ale když máš tuhle větší trisku tak to bude o trochu líp chladit, líp to pojede a spápne ti to o trochu víc benzínu, ale je to jen o trochu takže to asi ani nepoznáš
 
 
Datum: 11. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Zdravím,mám prosbu,poradil byste někdo jak šetrně rozebrat tuto spínačku?: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka_pal.html Myslíte že stačí odchlípnout ty packy co jsou přihnuté k plastu?Ta moje nějak špatně kontaktuje tak bych jí rád rozdělal a vyčistil.Popřípadě mám ji ještě nějak promazat?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odehneš plíšky a rozděláš ji... budeš v ní mít prohnutý plíšek kterým otáčí klíč.. ten plech srovnej a zas to bude ok....... hlavne si pamatuj polohu v jake má být plíšek a přesné polohy těch zajištovacích plíšků při skládání, jinak to na sebe nebude pasovat.
 
 
Datum: 12. února 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdělat to jde, ale packy radši chyť do úzkejch kleští, něž je páčit šroubovákem, jinka ryskuješ, že ten plat praskne. Rozebírat opratrně ať se nerozletí a po rozebrání jí pořádně vyfoť ať víš jak to poskládat nazpátek . Nebudeš si musel lámat makovici :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 7:00
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Moc díky,zítra to udělám
 
 
Datum: 11. února 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doporučuju ti abys si tam dal klič jak to budeš rozdělávat nebo si tim prostrč tenkej dlouhej šroubek a pak to matkou jen zajisti, protože jak odděláš ten plechovej kryt tak se ti muže stat že ti vystřeli pružinka a všecko se to vysype a pak to už neseskládáš jak to bylo
 
 
Datum: 11. února 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dá sa to rozdelat tak ako píšeš bez problému,
 
 
Datum: 11. února 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Jediný problém této spín.skřínky jsem měl ten, že ve spodní části otvoru pro klíček jsou dva plíšky které se časem rozevřeli. Klíček jde snadno zasunout bez sebemenšího odporu a špatne spojuje kontakty . Zkus menším šroubovákem ty plíšky přihnout k sobě. Jinak jsem to rozdělaný neměl (koupil jsem novou)
 
 
Datum: 11. února 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: Budos      IP: uživatel13205    
Zdravím draci, měl bych dotaz. Po půlení motoru mě čeká jeho opětovné složení do hromady a já se chci zeptat na předstih a odtrh. Konkrétně to je na 640-tce. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Mám 634 předstih 3mm (2,8-3,2mm v návodu k obsluze),odtrh 0,3mm. Nevím jestli je to stejný i u 640(jiný motor)
 
 
Datum: 11. února 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, co si myslite o tomto? http://aukro.cz/nejety-motor-jawa-20-i2113491046.html#tabsAnchor . Dása na Aukre zistit telefonny kontakt na predavajuceho? alebo to niako kupit bez registracie? DíK! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jestli je ten motor novej se nejlíp pozná podle plošky karterů, jak na ni nasedá stojan, pokud nebyl motor v motorce, tak jsou plošky nepoškozené, pokud ano, tak jsou tam vytlačené důlky od stojanu.. ještě bych po něm chtěl foto se sundanou hlavou.. ten motor se mi vůvec nelíbí.. co vím, tak nové motory byly vždy s karbem a zapalkem.. tento je bez nich - tudíždivnej.. aj ta oštípaná hlava o něčem vypovídá..
 
 
Datum: 12. února 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry za ten sloupek to sem nevěděl .. ten jencuv motor taky nemá sloupek na hlavě tam mi to docvaklo :-D
 
 
Datum: 11. února 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak já jsem si to spletl s těma kártrama.... sory
 
 
Datum: 11. února 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
To,že ta hlava nemá sloupek je v pořádku,jednalo se o poslední provedení motorů,které se už dle mého dělaly pro Polské Romety po 82roce když už se pinckové nevyráběli.Tento motor byl nejspíš kupovaný někdy po roce 90když se rušila Mototechna tak ty věci rozprodávala za pakatel...
 
 
Datum: 11. února 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shrek- mám motor z mototechny a tam je cislo vyrazené no ten hermetik je fakt podozrivý toho rebra som si ani nevšimol asi to bude odrb.
 
 
Datum: 11. února 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shreku- no práve že mali, nové kartre nemali, k novému motoru si dostal potvrdenku z mototechny a musel si ísť na úrad a prepísali ti číslo motoru v TP podla nového.. http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Novy_motor_21/ sviečky nové motory tiež nemali mali iba gumený špunt, http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Novy_motor_jawa_05/#2010_10_24_bikepics-2085131-full.jpg
 
 
Datum: 11. února 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá nejetě ale ta hlava se mi zdá být divná - nemá nahoře takový ten "sloupek" a jedno žebro je zlomené, pak tam chybí průchodka zapalování a jsou i jiné šrouby na držení pravýho víka ...
 
 
Datum: 11. února 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: myslím že právě motory z mototechny, které se prodávali jako náhradní číslo neměli ale jistě to nevím
 
 
Datum: 11. února 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozno je nejetý ale dával by som pozor ze ci to neskladal nejaký kutil doma.... lebo tam vidím stopy hermetiku a nevidím číslo motora! nové motory z mototechny mali číslo ..
 
 
Datum: 11. února 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: vocko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, v jakém stavu musí být fík aby prošel evidenční kontrolou? Aktuálně probíhá kompletní renovace a fík je rozložen pomalu na atomy. Za chvilku bude teplo a já bych chtěl po doskládání rovnou vyrazit a né běhat po úřadech a vyřizovat přepis. Dík za reakce Martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: bulldog      IP: uživatel11667    
Jít na evidenčku s rozebranym strojem, dobrá prdel:-D Já bych tam šel až to budeš mít hotový. Stačí si zaplatit pojistku a přepsat to na sebe už můžeš kdy chceš...
 
 
Datum: 11. února 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel13207    
Servus, já měl docela potíž tu evidenčku projít, až ve 4 stk (Praha) mi to udělali, ale musel jsem dovézt motor zavěšený na rámu a přidělaný výrobní štítek na rámu...ostatní velké díly jsem vzal do krabic....moc se jim to nezdálo, ale nakonec jsem prošel...hodně štěstí
 
 
Datum: 11. února 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: vocko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi je jasné že čísla a rozměry musí sedět, ale jestli musí být fík v celku nebo bude stačit když přivezu rám se štítkem a motorem
 
 
Datum: 11. února 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13074    
Taky rozměr pneu musí sedět s tp.
 
 
Datum: 11. února 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
abys prošel evidenčku tak musí sedět číslo rámu a motoru s číslem v TP a taky barva.
 
 
Datum: 11. února 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
zdarec,máte někdo zkušenosti s touto spojkou? http://kordinaz.webgarden.cz/image/13153294 Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel12987    
my sme měli takhle udělaný spojky ..už je to dlouho ale pro motory který víc jedou to neni moc dobrý protože se buďto ty kolíky ohejbaly a nebo se to rovnou utrhlo pak sme ´vymysleli tuhle spojku a od tý doby je klid a perfektně to funguje http://nd03.jxs.cz/020/456/0c3f8b870e_63146472_o2.jpg
 
 
Datum: 12. února 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel13208    
Je dobra na zavody z toho dovodu nastavis si ju ako potrebujes nevihga sa ako tie koliki ale je potrebne sem tam tie srobk vymenit !!!!!!! najlepsie tak na 5 raz rozoberania
 
 
Datum: 11. února 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, zhruba o prázdninách jsem v motoru měnil segment a na podzim už začal blbnout... dnes jsem to rozdělal a samozřejmě je na sr*čku... všiml jsem si, že zabíral jen jednou polovinou zubů http://shrek012.galerie.cz/#83383332 Myslíte, že by pomohlo nové startovací kolečko ? na všech motorech co mám to totiž zabírá tak blbě jen přes půlky zubů ale toto je extrém... a nebo zkusit profrézovat segment tak, aby dosedl hlouběji na tu hřídel ? Nechci abych si takhle okamžitě odrovnal novej segment... Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Taky jsem ho musel vymezovat a upravovat na hřídelu, ale dvojkolečko z průžinou zůstalo origo...
 
 
Datum: 11. února 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
za 1 když dáváš novej segment musíš dát i nový dvojkolečko,a za 2 nový segmenty jsou uzší oproti starejm tudíž ho musíš podložiz podloužkou 2mm aby zabíral celej,vem si starej a novej segment a porovnej to a pochopíš to
 
 
Datum: 11. února 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
čau draci,mam pincka 05 a mam špatný závit na havě u svíčky mam doma hlavu s 21 tak sem ji tam zkusil dát ale je to divný moc daleko válec od hlavy a mezi hlavou a válcem jakdyby i vyprskává benzín šla by tam dat tato hlava http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlava_pionyr222.html díky. nebo mam skusit dat mezi hlavu a válec těsnění ?to je asi blbsot že. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V mototechně mi to udělali za 150 kč a vypadá to stejně jak starej závit ... jinak musíš hlavu zabrousit brusnou pastou, zkontoluj jestli není skřivená nebo zohlá, jestli není bordel na dosedacích plochách .. a musí to sedět ... můžeš tam dát i takový plechový kroužek http://www.jawadily.cz/tesneni-pod-hlavu-valce--pionyr,stadion,jawetta,904.html
 
 
Datum: 11. února 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JEstli mluvíš o tý vložce tak jo.... Udělá se větší závit, ta vložka se našroubuje .... pak se ještě asi něco musí udělat. Na tý stránce psali něco o "roztlučení" .. Nějak jsem to nepochipil. Poradí ti zkušenej :-) No a ta vložka má stejnej závit jako origo -> na svíčku ;-) .. Ale Jak píše JAWA_ceZetak tak s tou hlavou z 21 ti ro pojede líp takže bych to viděl, zkus to těsnění... :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
dííky,ale jako to tim prošroubuju a zvěčí se mi závit nebo se to jen nějak opravý ?
 
 
Datum: 11. února 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta hlava ti podfukuje a proto ji musíš zabrousit a nebo dát těsnění... jinak s hlavou 21 ti to pojede mnohem líp
 
 
Datum: 11. února 2012 16:36
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
nebo zavitova vložka helikon zajdi nekam kde delaj motorovky a tam ti to udela komplet :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.motokramek.cz/opravny-zavit-svicky/ tady to máš. Myslím že je to levnější :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dit tahle lava je taky na 20,21,23 .... Hele já sem se nikdy v 05 neštoural tak nevím .... Ale těsnění bys tam mohl dát.. Pozor.. Utahoval si tu hlavu křížem ? že by ti nedolýhala. Jinak mezi těma dvouma hlavama je ten rozdíl ( ci já vín ) tak ta na 20,21, 23 má tenspalovací prostor s ledvinkou ale 05 bez ní. V tom může být taky nějkej rozdíl kdybys to namontoval. Ale je tu možná lepší řešení.... !! Dá se sehnat náhradní závit. !! Taková vložka. zkusím to anjít na netu ;-)
 
 
Datum: 11. února 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel12547    
¨Draci kolik (origo)mm vrtáni valce ma jawa 250/559 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady bys to měl najít :-) http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=7
 
 
Datum: 11. února 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel12547    
děkuji! a a 175 sport?
 
 
Datum: 11. února 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
65mm
 
 
Datum: 11. února 2012 16:42
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, má 65mm.
 
 
Datum: 11. února 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      E-mail:      IP: uživatel7839    
Zdar, chci se zeptat, kdybych místo originálního karburátoru na Jawa 20 tam přidělal karburátor z Jawa 250 jestli by se mi zvětšil výkon motoru, třeba že by tam teklo více benzínu. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13214    
Proč na to jdete všichni z opačné strany? Přece napřed udělam motor a pak teprve řešim,jakej je k němu nejlepší karburátor,zapalování,výfuk,hlava.....případně mám upravený motor tak,že nelze realizovat symetrický rozvod sání pístem (třeba protože v sacim kanálu je 3-4.kanál z kliky) a pak se uchyluju ke zvěrstvum jako jsou náročné přestavby motoru na rotační šoupátko a nebo sání do kliky....opačný postup je blbost..... typyckej logicekj postup je- upravím válec,úpravou výfukovýho kanálu mi klesl kompresní poměr = nechám upravit a nížit hlavu ,mám větší plochu sacího kanálu = potřebuju větší karburátor,koupím karburátor o průměru 19mm,nestíhá mi zapalování,takže koupím/seženu bezkontakt,chci aby se motor rychleji roztáčel=nechám utočit kliku,mám větší plochu výfukového kanálu,brzdí mi origo výfuk=udělám rezonanční výfuk,brzdí mi origo filtr,takže pořeším nějakej lepší "přímej filtr" třeba z molitanu.......jenže tady to funguje opačně...každej řeší nesmyslný filtry,Hikone,bezkontakty z pily,tilstony na pilu co na fichtlu skoro nefungujou,teď dokonce nesmyslně velkej karbec z 250,malý kliky,snížený hlavy na seriovku a moh bych pokračovat dál....ale tak je to špatně.....proto je vždy výsledek stejnej....jede to hůř jak seriovka....
 
 
Datum: 13. února 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaman ty si blbec :-D ... ani se sáním od kliky pres klapku či šoupátko mu to s tím karbecem prostě nepojede... ale já vím.. chtěl ses vytáhnout s tím že víš o existenci šoupátka tak chceš být zajimabej ;-) .... jinak nějakou dobu mám v krabici nedodělané šoupátko... kliku mám ale kartry se měl blbě tak jsem je vyhodil a budu dělat další :-D
 
 
Datum: 12. února 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
jestly chceš zvýšit výkon motoru tak tam mužeš dát karbec z motorovky 19mm difuzer, a nebo z tý 250 přisávání do kliky ale to je náročná úprava, musel bys udělat rotační šoupátko a to musíš dát někde do nástrojárny klikovku
 
 
Datum: 11. února 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj.... No jo.... Tak jsme se něco přiučil ted já.... :-) ... Alespon vím na jakém principu karburátor pracuje a dokážu předpokládat co udělá karburátor z 250 na pinckovi.. :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jubka: až na jednu věc máš pravdu.. benzín se nerozprašuje tryskama ale emulní trubicí, do které je zasunuta jehla
 
 
Datum: 11. února 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
... Taková maličkost :-D Benzín do válce "neteče" :-D Ten benzín se -rozprašuje- těma tryskama co jsou v tom zašroubovaný a míchá se se vzduchem... ;-) Jenom taková maličkost :-D
 
 
Datum: 11. února 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ou čimdál častějc se hledá výkon v karbu :-D
 
 
Datum: 11. února 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Přeltit to necceš.To tam mužeš rovnou narvat z trabanta.Prostě ti to nepojede.
 
 
Datum: 11. února 2012 14:24
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13156    
Čavte draci, ak máte niekto skúsenosť s brzdovým spínačom, neviete mi poradiť, aká je dobrá k tomu žiarovka, aby svietila silnejšie, ako zadné svetlo? Alebo je lepšie použiť diody? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NA jakou moto ? Jawa 50 ?? ...jestli jo tak je to super. Mám to na mustangu. Musel jsem si to upravit.... Ten spíneč mám těsně pod sedlem a mám ta natáhlý lanko.... KDyžtak můžu poslat fotku :-) No a vzadu mám 12V 5W Obě žárovky, páč mi 6V praskaj. A i když je to 12 tak to je vidět i ve dne uplně krásně :-) Když tak ještě napíšu :-) Kdybys něco potřeboval ;-)
 
 
Datum: 11. února 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13156    
Čau draci, neviete mi prosím povedať, akej farby boli originál kryty klaksónu okolo roku 1976 na jawa 20? Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na dvacítce z roku 79 a na mustangu z roku 77 je klakson šedej. jsou to na 100% originály. když by jsi chtěl foto, tak mi napiš na email david8@volny.cz a pošlu ti fotku z té dvacítky.
 
 
Datum: 11. února 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šedej
 
 
Datum: 11. února 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Zdravím, jen pro jistotu, když spovnávám řadící automat 05 a 21 tak mi připadají stejné. A jsou opravdu stejné? Jestli tam není nějaká maličkost jako rozdíl. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13214    
Rozdíl v šířce bloků je tak velký,že by se tam vešlo ještě jedno kolečko,tak mi netvrď,že je tam stejnej automat....to tak ty tam máš úplně blbej.....už na pohled je vidět že automat z 550,555,05 má užší-kratší půl/čtvrtměsíc jak automat z J20,21,23....tak si zkuste dát do pařeza automat z mustanga a opačně....výsledek...oboje pojede jen na dvojku....u mustanga budou rachtat neutrály,jednička a trojka vůbec nebudou a když tam náhodou spadnou na milimetrovou hranku,tak hned vyskočí....u pařeza bude jen dvojka,neutrály budou rachtat a proskakovat do jedničky a trojky a kvůli užšim blokum nedořadíš trojku ani jedničku.....tzn. oboje je kravina.....
 
 
Datum: 13. února 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Toreticky kdyby byl v 05 automat z 21 tak by to možná nějakým způsobem řadilo nevím teda jak by to fungovalo ale možný by to bylo ale obráceně to určitě fungovat nebude
 
 
Datum: 11. února 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Normálně v karterech 05 asi byl špatný automat. Sem to koumal nějak divně tam sedí.
 
 
Datum: 11. února 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potom měříš blbě...
 
 
Datum: 11. února 2012 15:49
 
 
 
 
Jméno: fa      IP: uživatel13200    
Jestli vyšroubovals automat z funkčního motoru J05 a z funkčního motoru J21, tak tam musí být rozdíl! Kdyžtak to přeměřuj namontované v pravém karteru J21.
 
 
Datum: 11. února 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ať to měřím jak ot měřím tak jsou stejné.
 
 
Datum: 11. února 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13199    
Hlavní rozdíl je v kroku automatu. J05 má užší bloky,tudíž i kvalty blíž u sebe a automat má kratší krok,když ho dáš na J21 tak nebude dořazovat jedničku a trojku
 
 
Datum: 11. února 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl je každopádně v zobáčku který zapadá do karteru...Ted nevim jestli 05ka ho má užší nebo řirší. Myslim si že širší ale nejsem si jistý... Každopádně je ten zobáček jiný
 
 
Datum: 11. února 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou určitě odlišné...ale jak to nevím.
 
 
Datum: 11. února 2012 10:28
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec použiva ješte nekdo zajištovaci plišky na motorech nebo všechno lepite ??ja krom sekundaru všechno lepim :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nelepim nic, plíšky fungovali před lety tak dneska musí taky
 
 
Datum: 11. února 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nic nelepím.
 
 
Datum: 11. února 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel7721    
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli nekdo neví jestli tento náhon tachometru http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolo_tachometru_uplne_11z_250.html pasuje i do motoru ČZ 175/450. Předem díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to nemám tušáka... jedině to vyndat z motoru ten původní a změřit to... jestli to tam nemáš tak to ti fakt neporadím..
 
 
Datum: 17. února 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel11271    
Zdar Chtěl sem se jenom zeptat ,jestli hodně vadí,když mam novej výbrus,už trošku zajetej, ale ne moc a parkrát sem to omylem protůroval uplně mrtě na neutrál vadí to hodně ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel11271    
Dík a jaký by to mělo příznyky přidřený?
 
 
Datum: 12. února 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel10860    
No ten výbrus potřebuje spíš trochu tůrovat jak to jenom lechtat na trochu plynu.Jak budeš jezdit pod otáčkama tak ti ten motor zleniví a nebude mět pěkný výkon. Jedničku vždycky trochu víc vytoč i dvojku a trojku potom jenom tak lechtaj.
 
 
Datum: 12. února 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se to nepřidřelo, jako že spíš ne, pokud to bylo pouze krátkodobě, tak se tomu asi nic nestalo...
 
 
Datum: 11. února 2012 7:49
 
 
 
 
Jméno: 1222      IP: uživatel6631    
ahoj seso neplánuješ aplikaci eshopu pro android ? a pokec + forum? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 11:54
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ále, zas tak hrozný to s tím Androidem není. Sám mám Nokii 6303, ségra SE s Androidem a tata HTC s Androidem. Internet se s tím vůbec nedá srovnávat ... co mi ale vadí v Androidu je strašně moc vychytávek a programů a pak to strácí na přehlednosti. Jinak v pohodě ...
 
 
Datum: 11. února 2012 11:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13199    
Jděte do háje. Android je sračka na entou a ještě mu přispůsobovat FK.....ani omylem.....sám mam android v telefonu a řikam,že ten operační systém je úplně tupej.....starý telefony(viz.Nokia 6300) uměli víc jak celej android,jen neměli tak "vychytanej" internet....
 
 
Datum: 11. února 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem taky chodím na mobilu a taky mám Android. Chodím přez običejný prohlížeč. :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1222: Jak by sis tu aplikaci představoval? Já sem na Androidu chodím přes Operu Mobile a je to úplně v pohodě, stejný jako na PC.
 
 
Datum: 11. února 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budu na to myslet ale driv to nebude nez posledni dite se nauci na nocnik :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 0:05
 
 
 
 
Jméno: 1222      IP: uživatel6631    
ok nevadí :-) ja jen ze na fichtlkramku jsem docela dost často :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 0:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vole,, to uz by sesa mel celou tykec sedivou abych se dostal do androida,,doufam ze malej sesa bude hned jak odhodi plenku akcni do pc,,jinak to vidim spatne draku,,sorac sesa
 
 
Datum: 10. února 2012 23:56
 
<  602  603  604  605  606  607  608  609  610  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 20:15:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu