Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdarec draci,udělal jsem kompletní GO motoru na jawě 20. A chtěl bych se zeptat jestli když bych ho zajížděl s tryskou 72 tak jesli by se trošku zvýšil výkon,no jen trošíčku ,nic si od toho neslibuju,ale napadlo mě že když by si ten výbrus na tu 72 zvyknul už od začátku tak by to mohlo trochu jet... (žádnej tuning ten motor nemá jen vyleštěnej klikovej prostor,kanály,hlava a vršek pístu) díky za vaše odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel13214
 Tryska ti výkon nepřidá,ba naopak.
Datum: 13. února 2012 11:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ahoj, jestli už ji máš koupenou, tak ji tam klidně dej. Jestli ji chceš kvůli tomu koupit, tak si to ještě rozmysli. lze použít, avšak rozdílu nepoznáš a nic od toho nečekej.
Datum: 11. února 2012 23:40
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 blbost dej tam 68 a neřeš takovýhle věci
Datum: 11. února 2012 23:19
 na výkon to nemá vliv, ale když máš tuhle větší trisku tak to bude o trochu líp chladit, líp to pojede a spápne ti to o trochu
víc benzínu, ale je to jen o trochu takže to asi ani nepoznáš
Datum: 11. února 2012 22:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Posl.aktualizace: 12. února 2012 10:52
 odehneš plíšky a rozděláš ji... budeš v ní mít prohnutý plíšek kterým otáčí klíč.. ten plech srovnej a zas to bude ok....... hlavne si pamatuj polohu v jake má být plíšek a přesné polohy těch zajištovacích plíšků při skládání, jinak to na sebe nebude pasovat.
Datum: 12. února 2012 10:52
 Rozdělat to jde, ale packy radši chyť do úzkejch kleští, něž je páčit šroubovákem, jinka ryskuješ, že ten plat praskne. Rozebírat opratrně ať se nerozletí a po rozebrání jí pořádně vyfoť ať víš jak to poskládat nazpátek . Nebudeš si musel lámat makovici
Datum: 12. února 2012 7:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Moc díky,zítra to udělám
Datum: 11. února 2012 19:58
 doporučuju ti abys si tam dal klič jak to budeš rozdělávat nebo si tim prostrč tenkej dlouhej šroubek a pak to matkou jen zajisti, protože jak odděláš ten plechovej kryt tak se ti muže stat že ti vystřeli pružinka a všecko se to vysype a pak to už neseskládáš jak to bylo
Datum: 11. února 2012 19:18
 jo dá sa to rozdelat tak ako píšeš bez problému,
Datum: 11. února 2012 19:06
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Jediný problém této spín.skřínky jsem měl ten, že ve spodní části otvoru pro klíček jsou dva plíšky které se časem rozevřeli. Klíček jde snadno zasunout bez sebemenšího odporu a špatne spojuje
kontakty . Zkus menším šroubovákem ty plíšky přihnout k sobě. Jinak jsem to rozdělaný neměl (koupil jsem novou)
Datum: 11. února 2012 18:57
Jméno: Budos
IP: uživatel13205
 Zdravím draci, měl bych dotaz. Po půlení motoru mě čeká jeho opětovné složení do hromady a já se chci zeptat na předstih a odtrh. Konkrétně to je na 640-tce. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 20:01
Datum: 11. února 2012 20:01
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Mám 634 předstih 3mm (2,8-3,2mm v návodu k obsluze),odtrh 0,3mm. Nevím jestli je to stejný i u 640(jiný motor)
Datum: 11. února 2012 19:50
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jestli je ten motor novej se nejlíp pozná podle plošky karterů, jak na ni nasedá stojan, pokud nebyl motor v motorce, tak jsou plošky nepoškozené, pokud ano, tak jsou tam vytlačené důlky od stojanu.. ještě bych po něm chtěl foto se sundanou hlavou.. ten motor se mi vůvec nelíbí.. co vím, tak nové motory byly vždy s karbem a zapalkem.. tento je bez nich - tudíždivnej.. aj ta oštípaná hlava o něčem vypovídá..
Datum: 12. února 2012 19:55
 Sorry za ten sloupek to sem nevěděl .. ten jencuv motor taky nemá sloupek na hlavě tam mi to docvaklo
Datum: 11. února 2012 20:15
 aha tak já jsem si to spletl s těma kártrama.... sory
Datum: 11. února 2012 20:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 To,že ta hlava nemá sloupek je v pořádku,jednalo se o poslední provedení motorů,které se už dle mého dělaly pro Polské Romety po 82roce když už se pinckové nevyráběli.Tento motor byl nejspíš kupovaný někdy po roce 90když se rušila Mototechna tak ty věci rozprodávala za pakatel...
Datum: 11. února 2012 20:05
 Shrek- mám motor z mototechny a tam je cislo vyrazené no ten hermetik je fakt podozrivý toho rebra som si ani nevšimol asi to bude odrb.
Datum: 11. února 2012 19:33
Datum: 11. února 2012 19:10
 Vypadá nejetě ale ta hlava se mi zdá být divná - nemá nahoře takový ten "sloupek" a jedno žebro je zlomené, pak tam chybí průchodka zapalování a jsou i jiné šrouby na držení pravýho víka ...
Datum: 11. února 2012 18:48
 jenco: myslím že právě motory z mototechny, které se prodávali jako náhradní číslo neměli ale jistě to nevím
Datum: 11. února 2012 18:38
 mozno je nejetý ale dával by som pozor ze ci to neskladal nejaký kutil doma.... lebo tam vidím stopy hermetiku a nevidím číslo motora! nové motory z mototechny mali číslo ..
Datum: 11. února 2012 18:24
 Ahoj draci, v jakém stavu musí být fík aby prošel evidenční kontrolou? Aktuálně probíhá kompletní renovace a fík je rozložen pomalu na atomy.
Za chvilku bude teplo a já bych chtěl po doskládání rovnou vyrazit a né běhat po úřadech a vyřizovat přepis. Dík za reakce Martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 22:02
Jméno: bulldog
IP: uživatel11667
 Jít na evidenčku s rozebranym strojem, dobrá prdel  Já bych tam šel až to budeš mít hotový. Stačí si zaplatit pojistku a přepsat to na sebe už můžeš kdy chceš...
Datum: 11. února 2012 22:02
Jméno: mejcin
IP: uživatel13207
 Servus, já měl docela potíž tu evidenčku projít, až ve 4 stk (Praha) mi to udělali, ale musel jsem dovézt motor zavěšený na rámu a přidělaný výrobní štítek na rámu...ostatní velké díly jsem vzal do krabic....moc se jim to nezdálo, ale nakonec jsem prošel...hodně štěstí
Datum: 11. února 2012 20:57
 to mi je jasné že čísla a rozměry musí sedět, ale jestli musí být fík v celku nebo bude stačit když přivezu rám se štítkem a motorem
Datum: 11. února 2012 17:38
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Taky rozměr pneu musí sedět s tp.
Datum: 11. února 2012 17:20
 abys prošel evidenčku tak musí sedět číslo rámu a motoru s číslem v TP a taky barva.
Datum: 11. února 2012 16:59
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:40
 my sme měli takhle udělaný spojky ..už je to dlouho ale pro motory který víc jedou to neni moc dobrý protože se buďto ty kolíky ohejbaly a nebo se to rovnou utrhlo
pak sme ´vymysleli tuhle spojku a od tý doby je klid a perfektně to funguje
http://nd03.jxs.cz/020/456/0c3f8b870e_63146472_o2.jpg
Datum: 12. února 2012 19:40
 Je dobra na zavody z toho dovodu nastavis si ju ako potrebujes nevihga sa ako tie koliki ale je potrebne sem tam tie srobk vymenit !!!!!!! najlepsie tak na 5 raz rozoberania
Datum: 11. února 2012 22:03
 Ahoj draci, zhruba o prázdninách jsem v motoru měnil segment a na podzim už začal blbnout... dnes jsem to rozdělal a samozřejmě je na sr*čku... všiml jsem si, že zabíral jen jednou polovinou zubů http://shrek012.galerie.cz/#83383332 Myslíte, že by pomohlo nové startovací kolečko ? na všech motorech co mám to totiž zabírá tak blbě jen přes půlky zubů ale toto je extrém... a nebo zkusit profrézovat segment tak, aby dosedl hlouběji na tu hřídel ? Nechci abych si takhle okamžitě odrovnal novej segment... Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 16:58
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Taky jsem ho musel vymezovat a upravovat na hřídelu, ale dvojkolečko z průžinou zůstalo origo...
Datum: 11. února 2012 16:58
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 za 1 když dáváš novej segment musíš dát i nový dvojkolečko,a za 2 nový segmenty jsou uzší oproti starejm tudíž ho musíš podložiz podloužkou 2mm aby zabíral celej,vem si starej a novej segment a porovnej to a pochopíš to
Datum: 11. února 2012 16:52
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 čau draci,mam pincka 05 a mam špatný závit na havě u svíčky mam doma hlavu s 21 tak sem ji tam zkusil dát ale je to divný moc daleko válec od hlavy a mezi hlavou a válcem jakdyby i vyprskává benzín šla by tam dat tato hlava http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlava_pionyr222.html díky. nebo mam skusit dat mezi hlavu a válec těsnění ?to je asi blbsot že.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 16:50
Datum: 11. února 2012 16:50
 JEstli mluvíš o tý vložce tak jo.... Udělá se větší závit, ta vložka se našroubuje .... pak se ještě asi něco musí udělat. Na tý stránce psali něco o "roztlučení" .. Nějak jsem to nepochipil. Poradí ti zkušenej  No a ta vložka má stejnej závit jako origo -> na svíčku  .. Ale Jak píše JAWA_ceZetak tak s tou hlavou z 21 ti ro pojede líp takže bych to viděl, zkus to těsnění...
Datum: 11. února 2012 16:48
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 dííky,ale jako to tim prošroubuju a zvěčí se mi závit nebo se to jen nějak opravý ?
Datum: 11. února 2012 16:38
 ta hlava ti podfukuje a proto ji musíš zabrousit a nebo dát těsnění... jinak s hlavou 21 ti to pojede mnohem líp
Datum: 11. února 2012 16:36
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 nebo zavitova vložka helikon zajdi nekam kde delaj motorovky a tam ti to udela komplet
Datum: 11. února 2012 16:26
 http://www.motokramek.cz/opravny-zavit-svicky/ tady to máš. Myslím že je to levnější
Datum: 11. února 2012 16:15
 Dit tahle lava je taky na 20,21,23 .... Hele já sem se nikdy v 05 neštoural tak nevím .... Ale těsnění bys tam mohl dát.. Pozor.. Utahoval si tu hlavu křížem ? že by ti nedolýhala. Jinak mezi těma dvouma hlavama je ten rozdíl ( ci já vín ) tak ta na 20,21, 23 má tenspalovací prostor s ledvinkou ale 05 bez ní. V tom může být taky nějkej rozdíl kdybys to namontoval. Ale je tu možná lepší řešení.... !! Dá se sehnat náhradní závit. !! Taková vložka. zkusím to anjít na netu
Datum: 11. února 2012 16:13
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 ¨Draci kolik (origo)mm vrtáni valce ma jawa 250/559 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 22:31
Datum: 11. února 2012 22:31
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 děkuji! a a 175 sport?
Datum: 11. února 2012 22:18
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 65mm
Datum: 11. února 2012 16:42
 Zdar, má 65mm.
Datum: 11. února 2012 15:58
 Zdar, chci se zeptat, kdybych místo originálního karburátoru na Jawa 20 tam přidělal karburátor z Jawa 250 jestli by se mi zvětšil výkon motoru, třeba že by tam teklo více benzínu. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 11:21
Jméno: standa
IP: uživatel13214
 Proč na to jdete všichni z opačné strany? Přece napřed udělam motor a pak teprve řešim,jakej je k němu nejlepší karburátor,zapalování,výfuk,hlava.....případně mám upravený motor tak,že nelze realizovat symetrický rozvod sání pístem (třeba protože v sacim kanálu je 3-4.kanál z kliky) a pak se uchyluju ke zvěrstvum jako jsou náročné přestavby motoru na rotační šoupátko a nebo sání do kliky....opačný postup je blbost..... typyckej logicekj postup je- upravím válec,úpravou výfukovýho kanálu mi klesl kompresní poměr = nechám upravit a nížit hlavu ,mám větší plochu sacího kanálu = potřebuju větší karburátor,koupím karburátor o průměru 19mm,nestíhá mi zapalování,takže koupím/seženu bezkontakt,chci aby se motor rychleji roztáčel=nechám utočit kliku,mám větší plochu výfukového kanálu,brzdí mi origo výfuk=udělám rezonanční výfuk,brzdí mi origo filtr,takže pořeším nějakej lepší "přímej filtr" třeba z molitanu.......jenže tady to funguje opačně...každej řeší nesmyslný filtry,Hikone,bezkontakty z pily,tilstony na pilu co na fichtlu skoro nefungujou,teď dokonce nesmyslně velkej karbec z 250,malý kliky,snížený hlavy na seriovku a moh bych pokračovat dál....ale tak je to špatně.....proto je vždy výsledek stejnej....jede to hůř jak seriovka....
Datum: 13. února 2012 11:21
 jawaman ty si blbec  ... ani se sáním od kliky pres klapku či šoupátko mu to s tím karbecem prostě nepojede... ale já vím.. chtěl ses vytáhnout s tím že víš o existenci šoupátka tak chceš být zajimabej  .... jinak nějakou dobu mám v krabici nedodělané šoupátko... kliku mám ale kartry se měl blbě tak jsem je vyhodil a budu dělat další
Datum: 12. února 2012 10:55
 jestly chceš zvýšit výkon motoru tak tam mužeš dát karbec z motorovky 19mm difuzer, a nebo z tý 250 přisávání do kliky ale to
je náročná úprava, musel bys udělat rotační šoupátko a to musíš dát někde do nástrojárny klikovku
Datum: 11. února 2012 22:14
 jj.... No jo.... Tak jsme se něco přiučil ted já....  ... Alespon vím na jakém principu karburátor pracuje a dokážu předpokládat co udělá karburátor z 250 na pinckovi..
Datum: 11. února 2012 15:54
 jubka: až na jednu věc máš pravdu.. benzín se nerozprašuje tryskama ale emulní trubicí, do které je zasunuta jehla
Datum: 11. února 2012 15:51
 ... Taková maličkost  Benzín do válce "neteče"  Ten benzín se -rozprašuje- těma tryskama co jsou v tom zašroubovaný a míchá se se vzduchem...  Jenom taková maličkost
Datum: 11. února 2012 15:26
 ou čimdál častějc se hledá výkon v karbu
Datum: 11. února 2012 15:00
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Přeltit to necceš.To tam mužeš rovnou narvat z trabanta.Prostě ti to nepojede.
Datum: 11. února 2012 14:24
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Čavte draci, ak máte niekto skúsenosť s brzdovým spínačom, neviete mi poradiť, aká je dobrá k tomu žiarovka, aby svietila silnejšie, ako zadné svetlo? Alebo je lepšie použiť diody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 13:25
 NA jakou moto ? Jawa 50 ?? ...jestli jo tak je to super. Mám to na mustangu. Musel jsem si to upravit.... Ten spíneč mám těsně pod sedlem a mám ta natáhlý lanko.... KDyžtak můžu poslat fotku  No a vzadu mám 12V 5W Obě žárovky, páč mi 6V praskaj. A i když je to 12 tak to je vidět i ve dne uplně krásně  Když tak ještě napíšu  Kdybys něco potřeboval
Datum: 11. února 2012 13:25
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Čau draci, neviete mi prosím povedať, akej farby boli originál kryty klaksónu okolo roku 1976 na jawa 20? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 12:21
 na dvacítce z roku 79 a na mustangu z roku 77 je klakson šedej. jsou to na 100% originály. když by jsi chtěl foto, tak mi napiš na email david8@volny.cz a pošlu ti fotku z té dvacítky.
Datum: 11. února 2012 12:21
 šedej
Datum: 11. února 2012 12:21
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Zdravím, jen pro jistotu, když spovnávám řadící automat 05 a 21 tak mi připadají stejné. A jsou opravdu stejné? Jestli tam není nějaká maličkost jako rozdíl. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel13214
 Rozdíl v šířce bloků je tak velký,že by se tam vešlo ještě jedno kolečko,tak mi netvrď,že je tam stejnej automat....to tak ty tam máš úplně blbej.....už na pohled je vidět že automat z 550,555,05 má užší-kratší půl/čtvrtměsíc jak automat z J20,21,23....tak si zkuste dát do pařeza automat z mustanga a opačně....výsledek...oboje pojede jen na dvojku....u mustanga budou rachtat neutrály,jednička a trojka vůbec nebudou a když tam náhodou spadnou na milimetrovou hranku,tak hned vyskočí....u pařeza bude jen dvojka,neutrály budou rachtat a proskakovat do jedničky a trojky a kvůli užšim blokum nedořadíš trojku ani jedničku.....tzn. oboje je kravina.....
Datum: 13. února 2012 11:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Toreticky kdyby byl v 05 automat z 21 tak by to možná nějakým způsobem řadilo nevím teda jak by to fungovalo ale možný by to bylo ale obráceně to určitě fungovat nebude
Datum: 11. února 2012 20:41
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Normálně v karterech 05 asi byl špatný automat. Sem to koumal nějak divně tam sedí.
Datum: 11. února 2012 16:40
 potom měříš blbě...
Datum: 11. února 2012 15:49
Jméno: fa
IP: uživatel13200
 Jestli vyšroubovals automat z funkčního motoru J05 a z funkčního motoru J21, tak tam musí být rozdíl! Kdyžtak to přeměřuj namontované v pravém karteru J21.
Datum: 11. února 2012 15:04
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ať to měřím jak ot měřím tak jsou stejné.
Datum: 11. února 2012 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel13199
 Hlavní rozdíl je v kroku automatu. J05 má užší bloky,tudíž i kvalty blíž u sebe a automat má kratší krok,když ho dáš na J21 tak nebude dořazovat jedničku a trojku
Datum: 11. února 2012 11:24
 Rozdíl je každopádně v zobáčku který zapadá do karteru...Ted nevim jestli 05ka ho má užší nebo řirší. Myslim si že širší ale nejsem si jistý... Každopádně je ten zobáček jiný
Datum: 11. února 2012 10:45
 jsou určitě odlišné...ale jak to nevím.
Datum: 11. února 2012 10:28
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec použiva ješte nekdo zajištovaci plišky na motorech nebo všechno lepite ??ja krom sekundaru všechno lepim
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 10:52
 nelepim nic, plíšky fungovali před lety tak dneska musí taky
Datum: 11. února 2012 10:52
 Já nic nelepím.
Datum: 11. února 2012 10:29
Jméno: Ondra
IP: uživatel7721
Posl.aktualizace: 17. února 2012 18:48
 Tak to nemám tušáka... jedině to vyndat z motoru ten původní a změřit to... jestli to tam nemáš tak to ti fakt neporadím..
Datum: 17. února 2012 18:48
 Zdar Chtěl sem se jenom zeptat ,jestli hodně vadí,když mam novej výbrus,už trošku zajetej, ale ne moc a parkrát sem to omylem protůroval uplně mrtě na neutrál vadí to hodně ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 18:21
 Dík a jaký by to mělo příznyky přidřený?
Datum: 12. února 2012 18:21
Jméno: pionýrák
IP: uživatel10860
 No ten výbrus potřebuje spíš trochu tůrovat jak to jenom lechtat na trochu plynu.Jak budeš jezdit pod otáčkama tak ti ten motor zleniví a nebude mět pěkný výkon. Jedničku vždycky trochu víc vytoč i dvojku a trojku potom jenom tak lechtaj.
Datum: 12. února 2012 12:34
 Jestli se to nepřidřelo, jako že spíš ne, pokud to bylo pouze krátkodobě, tak se tomu asi nic nestalo...
Datum: 11. února 2012 7:49
Jméno: 1222
IP: uživatel6631
 ahoj seso neplánuješ aplikaci eshopu pro android ? a pokec + forum? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 11:54
 Ále, zas tak hrozný to s tím Androidem není. Sám mám Nokii 6303, ségra SE s Androidem a tata HTC s Androidem. Internet se s tím vůbec nedá srovnávat ... co mi ale vadí v Androidu je strašně moc vychytávek a programů a pak to strácí na přehlednosti. Jinak v pohodě ...
Datum: 11. února 2012 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel13199
 Jděte do háje. Android je sračka na entou a ještě mu přispůsobovat FK.....ani omylem.....sám mam android v telefonu a řikam,že ten operační systém je úplně tupej.....starý telefony(viz.Nokia 6300) uměli víc jak celej android,jen neměli tak "vychytanej" internet....
Datum: 11. února 2012 11:27
 Já sem taky chodím na mobilu a taky mám Android. Chodím přez običejný prohlížeč.
Datum: 11. února 2012 11:00
 1222: Jak by sis tu aplikaci představoval? Já sem na Androidu chodím přes Operu Mobile a je to úplně v pohodě, stejný jako na PC.
Datum: 11. února 2012 9:57
 budu na to myslet ale driv to nebude nez posledni dite se nauci na nocnik
Datum: 11. února 2012 0:05
Jméno: 1222
IP: uživatel6631
 ok nevadí  ja jen ze na fichtlkramku jsem docela dost často
Datum: 11. února 2012 0:02
 no ty vole,, to uz by sesa mel celou tykec sedivou abych se dostal do androida,,doufam ze malej sesa bude hned jak odhodi plenku akcni do pc,,jinak to vidim spatne draku,,sorac sesa
Datum: 10. února 2012 23:56
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:05
 Jezdil jsem ho před lety (tehdy ještě castrol TT), mazací schopnost je dobrá, ale dost kouří, Jak už napsal Borderer níže.
Datum: 17. února 2012 9:05
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Už asi 4 roky presne tento castrol používam v babette a bez problémov, teraz už ho dávam aj do fichtla, tiež OK. Ale so shellom mám zlé skúsenosti, Velmi mi na babette zaniesol výfuk, a narobil mi vela zbytočnej práce. Odporúčam M2T
Datum: 11. února 2012 23:25
 10 let jsem nekoupil nic jiné než M2T v půllitrovkách a nikdy žádný problém... ještě ani nebyla potřeba dekarbonizovat
Datum: 11. února 2012 15:53
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Tenhle Castrol jsem jezdil. V sériovém motoru dostačující, v lehce upraveným se mi neosvědčil, proto jsem přešel na TSF a ten teď dávám do všeho
Datum: 11. února 2012 10:57
Jméno: vlada
IP: uživatel13198
 jezdil jsem shell 4 roky v mz a pionýru a naprosto bez problémů. Můžu doporučit.
Datum: 11. února 2012 9:27
Jméno: Borderer
IP: uživatel13196
 Vybral bych si spíš TSF, tenhle na tu cenu poměrně hodně kouřil, když sem tomu dal pořádně nažrat po průjezdu delší obcí. Jinak maže dobře, bez problému.
Datum: 11. února 2012 1:06
 FUha,, konecne se to stalo, zlevnuji postovne na slovensko S 300kc na 250kc, neni to sice nic moc ale postovne samo o sobe na SR k bejvalim bratrum je draha sranda,,,, coz se radim k malo obchodum co davaji 250kc pro Slovenska zakazniky,,,, a hlavne nejsem trubka, lebo kdyz nekdo objedna od SR, neco co je opravdu na malou a nizkou obalku,,tak jdu i na 150kc,,lebo bratri musi byt zvyhodnovani nez CR,,lebo udelali kus histroie v Povazkach, tak at s toho neco maji i oni,,,,,Kazdopadne pro CR zakaznika je pevna nastavene postovne na 100kc, i kdyz se kupuje jedna samolepka,, je to bezohlednost,, ale nevite jaky by to byl voprus neco zabalit a poslat nene nez za 100kc,,,, sorac moc ale musite si najit kameny kram nebo konkurenci co to dela,, ja rozhodne nechci,, jak bych to udelal jednomu,musel bych pak vsem. UZ jsem zazil trikrat zdrazovani posty za svoji existenci a porad drzim postovne za 100kc,,,,coz uz nektere eschopi uz zdrazily,,, moc sorac ze je postovne 100kc,, ale takove je pravidlo,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 17:19
 jojo to je je dnesni cema ceske posty
Datum: 11. února 2012 17:19
 nezdržila ted pošta zase ? na dobírku jestli do 1,5 kg neni jednotna cena 120 nebo co kurva, sem posilal tachometr a dobirka 120 a prisel mi balik mel cca 1,050 kg a taky 120 tak to neni možný
Datum: 11. února 2012 16:35
 haggar-to mas dobry,ja koupil motor na 250/559 za 500 a dalsi 500 bylo postovne
Datum: 10. února 2012 23:55
Jméno: standa
IP: uživatel13195
 Jinak válec s hlavou na Slovensko s dobírkou standartní prioritní balík 250,- .......to odpovídá.....
Datum: 10. února 2012 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel13195
 Válec s hlavou na dobírku 152,- ,takže ty seš sakra levnej!
Datum: 10. února 2012 21:25
 jojo.... Dost tě obdivuju že se takhle držíš  jenom těch součástek co musíš mít  Mě by asi kleplo  né fakt. máš muj obdiv a vubec bych se nezlobil kdyby si zved poštovný třeba na 120... I kdyby sis je nechal tk by mě to netrápilo  20 korun neni zase hodně
Datum: 10. února 2012 21:18
 je to makacka to fakt drzet,,, budu drzet co to jde,, ale jednou i tak budu muset zdrazit,,dasli zdrazeni posti uz nepreziju,,, drzim to jedine tim ze uz nejsou zadne vyhody, zadna sleva nad ani postovne nad urcitou castku,,tak jako v minulosti,,,, jednak me drti postovne za 100kc a pak tezko manzelka a dve deti  a to je snad nejdrazsi sranda,,, a tojsem si za tu dobu nekoupil ani poradnou motorku
Datum: 10. února 2012 21:05
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Máš nejlevnější poštovné na netu . Jsem objednával z Ústí n/L něco na moto přes PPL a platil jsem 213Kč..... Takže se neomlouvej , jsme za to poštovný rádi.
Datum: 10. února 2012 21:00
 Asi tak...  Musim ti poděkovat za to že vedeš tenhle obchod  Páč je to super, tady seženu snad vše  A myslím že všichni by se mnou souhlasily
Datum: 10. února 2012 21:00
 To se nemáš za co omlouvat, co kupuju po netu tak máš nejlevnější..všude je tak kolem 150..
Datum: 10. února 2012 20:48
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 Zdarec na mojí čz 175/477 blbne dobíjení když jedu tak na zapnuté světla to chvíli jede pak za chvíli se musí vypnout aby to jelo a tak pořád dokola nevíte co by stím mohlo být ? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 1:30
Jméno: fa
IP: uživatel13197
 V háji bude mimo jiné i baterka! Protože by to měla podržet.. Jinak ted v zimě baterku nabij a nech v teple. Pak překontroluj kontakty na elektroinstalaci, kabely a pak by to mělo byt OK.
Datum: 11. února 2012 1:30
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 děkuji až bude tepleji mrknu se na to
Datum: 10. února 2012 21:48
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Nejdřív bych změřil na baterce kolik dává dynamo voltů.Na volnoběch asi 6,5 na vyšší otáčky 7.4V. Pak bych mrkl na uhlíky , relátko a všechny spoje a dráty.......
Datum: 10. února 2012 21:36
|



|