Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Zdar draci, měl bych dotaz. mám ČZ 175/477 ale mám papíry A1 (tj. do 11 kw a 125 ccm) takže s touto motorkou jezdit nemůžu a chtěl bych se zeptat jestli to nejde nějak přepsat ze 175 ccm na 125 ccm. Díky Martin.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 16:01
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Kolečko, díky moc  . Skusim jim tam napsat a uvidim
Datum: 08. února 2012 16:01
 OK, vyzkouším. Díky za odpověď.
Datum: 08. února 2012 14:36
 psal jsem na mail info@cagiva.cz ale jestli ten mail ještě funguje to nevim, už je to 5 let...
Datum: 08. února 2012 8:48
 Kolečko: Jak a kde si sehnal kontakt do Cagivy? Hledám na netu jak magor ale nic sem nenašel ... jedině do italské ... kdyžtak díky!
Datum: 08. února 2012 6:55
 Já jsem tenkrát zkoušel přepsat mojí čz 180 na 125ccm, z čezety mě poslali do Cagivy, jakožto nástupnické společnosti, a tam mi řekli že mi povolení vystaví, ale ta přestavba musí být provedena v autorizovaném servise, a v autorizovanejch servisech mě poslali do háje  tak se jezdilo bez papírů no...
Datum: 07. února 2012 21:59
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Díky moc  . Skusim si o tom zjistit co nejvíc a kdyby ta kontrola toho, že to tam fakt je stačila v libovolném servisu, tak by se ta dalo i obejít (pokud by se našel známej) a jezdit dál na 175 válec. To je představa, ale v realiě to nejspíš bude úplně jiný....
Datum: 07. února 2012 21:54
http://www.czas.cz , ale netušim komu napsat...jinak by to snad jít mělo co jsem tak slyšel, ale při výměně musíš dát jinou kliku, hlavu, válec, píst...
Datum: 07. února 2012 21:49
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Kolečko a znáš prosím tě int. adresu na jejich stránky? Jediný co mi to našlo je jawa.eu, ale tam nic neni..
Datum: 07. února 2012 21:46
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Vím, je to možná kravina, ale přeci jenom kubikaturu 175 měli jen JAWKY A ČZ, takže kdybych si tam jakoby dal 125 válec, zajel s tim někam na kontrolu tam by mi vydali nějakej potvrzující papír, že to 125 je.
Datum: 07. února 2012 21:45
 Jo, napiš si do čezety, prej by to mělo jít...před 5 lety to ale prostě nešlo, tak jsem holt jezdil bez papírů...
Datum: 07. února 2012 21:38
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Když máš pár litrů v kapse jde přepsat i osmiválec na tříválec
Datum: 07. února 2012 21:34
 jde prepsat 3litr na 2litra?
Datum: 07. února 2012 21:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Zdravim,mám na čz 470 docela vyběhany valec s 3tim vybrusem(58,75),nove kroužky pro tento vybrus asi budou zbytečne,myslite že by prozatim stačilo koupit kroužky o vybrus větši?(59,00)A kdyžtak je trochu srazit v zamcich?Vybrus se mi ted delat nechce protože me nebavi zajiždění.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 20:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Pravda.Díky
Datum: 08. února 2012 20:11
 U fakt hodně vyjetýho válce to nemá moc význam. Nedávnou sem to zkoušel jen tak z prdele u jednoho válce co jsem měl na úpravu. Když už tam dáš o výbrus větší kroužek a zpiluješ ho v zámcích,tak se stane to,že vzadu sotva sotva proleze,ale ve výsledku se nad výfukovým kanálem otevře skoro stejně jako ten co tam patří,možná je tam o desetinu menší vůle....ale ono vůle v zámku 1 a 1.1mm už neni moc rozdíl.....tím chci jen říct,poslechni Kolečka,a v létě to hoď na výbrus a za 2 týdny to máš zajetý....alespoň tak nahrubo aby se už dál dalo "normálně jezdit" jen s bohatší směsí...to stačí i ten týden.....
Datum: 08. února 2012 11:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Máš recht,nechám to na prázdniny.Díky
Datum: 07. února 2012 22:28
 Ne, nech to tak jak to je, kulatý kroužky v šišatym válci by ti stejně moc netěsnily, i kdyby byly o 18 výbrusů větší...raději si počkej až tě bude zabíhání výbrusu bavit...je to týden ježdění o prázdninách...
Datum: 07. února 2012 21:40
Jméno: weep
IP: uživatel13045
 Zdarec, jsou kliky z panelky a kývačky stejné? Myslím setrváky a ojnice, čepy. Vím, že je rozdíl v oku, že kyvka má 105ku čep, ale jinak by šly zaměnit? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 8:32
 Klika s panelky společně s pístem se dá v pohodě použít do kejvačky, jezdí to v pohodě. Obráceně to vyzkoušený nemám
Datum: 10. února 2012 8:32
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 klika s pístem jde prohodit
Datum: 08. února 2012 16:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je nutno použít i ojnici z panelky, ojnice nejsou stejně dlouhé. Jinak jsou ještě u panelky odlehčené setrvačníky z vnitřní strany, vnější rozměry jsou stejné. Klika z panelky je asi o 0,5 kg lehčí.
Datum: 07. února 2012 21:27
Jméno: weep
IP: uživatel13045
 Nemám kliku na panelku a na kyvku ano, tak jsem myslel, že na kývačkovém pístu propiluju okýnka na přepoušťáky a nahoře udělám ty snížené kraje pístu k výfukovým kanálum a bylo by to na tom čepu 15mm. Takže klika a píst z kyvky na panelce..
Datum: 07. února 2012 19:06
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Zdar draci,dneska mi došel karbec z bazoše.Je to ze simála a je předělaný na pionýry(příruba).Nastartoval jsem to se sitičem a jak to zdechlo tak jsem to nakopl bez sitiče a po 10 sekundách to zničeho nic zdechlo ale když to tůruju tak to nezdechne,jinak se sitičem mohu jezdit ale musím to furt tůrovat.Nevíte někdo co s tim.
Díky za odpověd feris
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 12:29
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Kde se teda u typu 16n3-4 nastavuje hladina???
Datum: 08. února 2012 12:29
Jméno: libor1
IP: uživatel10807
 a nebo bohatost směsi, ta má vliv i na volnoběh, je to takovej malej šroubek( podle typu karbece 16n3-4 ten je nejrozšířenější je na většině simsonů - má bohatost směsi jako takovek šroubek většinou překrytej plastovou pokličkou) a jiný typy ho maj vidět a je velikosti asi jako na babetě, a tu hladinu bych taky doladil, já ho nedavno doladil (ale typ 16n1-11) na na svym fichtlu a šlape v pohodě, paráda
Datum: 07. února 2012 21:07
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 musiš si pohrat z hladinou ,a nebo jine trysky
Datum: 07. února 2012 19:37
 Zdravim měl bych takovej dotaz když sestavuju motor na fíka tak se nějak přepružuje pružina na start páce za odpověď předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 19:43
 Chlapy ja to rozseknu start páka jde přetočit ikdyž je motor staženej (tím myslim celej komplet sestavenej).chce to jen trošku síly.Při sestavení motoru to dělam ve svěráku nebo až na motorce.Jde oto povitáhnout start páku ven a pak otočit ve směru hodinovejch ručiček, pak se páka bude vracet pri nakopávání a když se otočí v proti směru hod. ručiček tak start paka bude volna a nebude se vracet
Datum: 08. února 2012 19:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 aby se ti nepříčila převodovka tak stačí kartery spasovat a nechat cca 5mm mezeru (hřídele už jsou v pouzdrech) a startpáku povytáhnou a otočit... při uplnym stažení pochybuju, že by šla otočit
Datum: 08. února 2012 17:09
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 taky nevim o tom že by šla startpáka nějak povytáhnout, či jak by to mělo jít..
Datum: 07. února 2012 22:57
 A přes ten výstupek se ten segment dostane?
Datum: 07. února 2012 22:53
 jo jde to já to taky tak dělal
Datum: 07. února 2012 22:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Slyšel sem, že startpáka jde natáhnout i po zborce motoru.Osobně to nemám vyzkoušeno,ale prej to jde a pak i ty kartery jdou líp do sebe,nepříčí se převodovka do pouzder.
Výte o tom něco?Známej to slyšel od jednoho chlápka na fichtlkapu,pak to prubnul při zborce a prej to fakt jde.
Datum: 07. února 2012 21:53
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Musíš to natočit až k tomu sloupku a když to pustíš tak by se měla vrátit.
Datum: 07. února 2012 19:05
 AHOJ  nepatří to sem ale.... Trabant to 6kilo.... Jak to je ? Tam se ted leje 95 ? Bez ničeho ? A olej je tady jak dělanej ? Musí se lejt mix nebo se to mícha karbeci ?  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 M2T + Speciál 91 (poměr teď nevim,ale myslim že to bylo 1:40-1:50),když dáš naturál,tak se asi prd stane....jinak mix se už dobře 20-25 let neprodává a už ani u pumpy ti nepřijde pani s igeliťákem nebo stříkačkou s 2T olejem.....
Datum: 08. února 2012 11:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jinak jakej tam naleješ benzín je zrovna trabantu úplně jedno
Datum: 07. února 2012 19:16
 Vzhledem k tomu že je to dvoutakt tak se tam ještě lije olej...
Datum: 07. února 2012 19:00
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 hoj dá se tu někde sehnat plynové lanko na jawu 550,nebo555 ???? díky spěchá
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 15:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 550 nemá rovný řidítka
Datum: 08. února 2012 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 Muže mi někdo vysvětlit,jakej je rozdíl mezi plynovym lankem 555 a 550? Když to má stejnej karbec,stejný řidítka,stejnou vzdálenost karbec/řidítka,oboje má kolejku,oboje má Jikov 14,oboje má rovný řidítka? Chápu to jen u verze s levostraným karburátorem a vlaštovkama,tam je jinej karbec i řidítka......
Datum: 08. února 2012 11:58
 to se musi zkratit,,jink bude za tyden,,sesa
Datum: 07. února 2012 17:14
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
Datum: 07. února 2012 16:45
Jméno: adys
IP: uživatel12849
Posl.aktualizace: 09. února 2012 21:13
 čau. zapojení toho pásku není obtížné...kdyby jsi měl o to ještě zájem tak mi napiš na e-mail a ja ti poradim jak na to a cenově to přijde na pár kč ten násobič napěti (mam maturu z elektra kdyby chtěl někdo reptat že to nejde ) a jestli jse ti libi podsviceny fichtl tak si tu radost udělej a na nejapne poznamky jinych neber v potaz
Datum: 09. února 2012 21:13
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 standa: hej jak tak nad tím přemyšli tak se asi fakt na to vyseru a rači co bych ty prachy do toho dal si necham udělat vybrus a tak
Datum: 08. února 2012 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 Promiň,ale podsvicovat pionýra je naprosto nevkusné a každej se ti tak maximálně vysměje co jsi za trapáka......uvědom si jak je to starej stroj a jaká absurdita to je.....co je hezký a účelný tak podsvítit tachometr,udělat si brzdovku,vychytat eletriku,aby to víc a líp svítilo,ale to je tak všechno......podsvícení podvozku a třeba repráky s rádiem pod sedačkou je záležitost pro novodobý skútry  Je to tak,sorry kámo....
Datum: 08. února 2012 11:51
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 nic lepšího bych ti nedoporučil...
Datum: 07. února 2012 22:41
Jméno: adys
IP: uživatel12849
Datum: 07. února 2012 22:32
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 trojčlenkou ... a líbí se mi tvrzení čezeťáka že magneto dává takový napětí jaký je potřeba  že by nějakej integrovanej stabilizátor v pólech? Ne, poupravil bych to, že napětí na pólu je nepřímo úměrné zátěži, bez zatížení a ve vysokejch otáčkách neni problém dosáhnout víc jak 50V, ve zkratu kolem 2V
Datum: 07. února 2012 22:27
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 ok a jak to zpočitam?
Datum: 07. února 2012 22:12
 to ti nikdo neřekne.. nevím jaký odběr ten led pásek má a ani jak silnou baterku si tam dáš... z proudového odběru led pásku a kapacity baterky si lehce spočítáš jak dlouho to bude svítit
Datum: 07. února 2012 22:09
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 hej diky moc  ... a ještě jeden dotaz jak dlouho asi ta betrka vydrží svítit?
Datum: 07. února 2012 21:30
 havis: a kde je psáno že pionýr dává přesně 6V ? zapallko na pio dává takové napětí jaké je potřeba... když pionýra osadíš 12V spotřebiči tak to bude dávat 12 V.
Datum: 07. února 2012 21:28
Jméno: Havis
IP: uživatel11963
 Cau draku bez uprav to bohuzel nepujde  vem v uvahu ze tento pasek se nasviti 12 Volty. Elektrika na fichtlu ma 6 Voltu tim padem to nenasvitis a dalsi zadrhel fichtl ma alternator a ten vyraby stridavy el proud a tento pasek je napajen stejnosmernym el proudem takze kdybys to zapojil na fika tak bys to zkratoval upravy jsou nasledujici. Musel by sis nechat udelat menic z 6V na 12V a pak to usmernit ale to se ti na to obcasne sviceni nevyplati takze bych to normal hodil pres 12V alkalickou baterku(cca 30kč) pochybuju ze budes svitit ve dne  mej se a hodne nalitanych km
30
Datum: 07. února 2012 21:02
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 super takže to utáhne bez problemu ok?
Datum: 07. února 2012 15:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 samozrejme pôjde bez akýchkoľvek úprav
Datum: 07. února 2012 15:52
 zdar draci máte někdo zkušenout s plnou mocí?? koupil jsem jawu 05 na papírech a ten na kterýho jsou psaný je v Kanadě a chtěl bych ty papíry prodat.Našel jsem nějaký ukázky plný moci ale jestli to mužu vyplnit doma i z jeho podpisem a odnýst to na uřad??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 12:57
Jméno: DWEIN DIBLY
IP: uživatel12627
 já to chápu tak, že koupil 05 nebo 20ku na českejch dokladech, ale předchozí majitel kterýžto je uveden v TP je, či žije v kanadě. A teď to nemá jak přepsat.... Osobně bych postupoval takto: mám li velkej a malej tp, vemu papír napíšu plnou moc za toho pána a k tomu nějakou smlouvu. Normálně na férovku to podepíšu za něj a fertig. Zajdu na úřad, kde je to hlášený (pokud už to nemá v polopřevodu) normálně si to na sebe odhlásim, pojistím to a hurá na evidenčku, příp. STK a následné dohlášení na svém úřadě.
Datum: 08. února 2012 12:57
 tak kéžby to byla kanadská verze ale tohle je skládačka
Datum: 08. února 2012 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 Nemá ten tvuj prskolet blinkry? Konkrétně vepředu na masce a vzadu na plechu za sedlem? 05 do Kanady mi něco řiká  Jinak jestli je to opravdu Kanadská verze,tak bych se jí nezbavoval,i kdyby měla dostat český papíry.....přinejmenšim to hoď někam do stodoly a sežeň si na ježdění něco jinýho,časem poznáš proč
Datum: 08. února 2012 11:54
 tak ona to na 100% 05 není sice to má motor z 05 ale na rámu je jawa 20m jak mám poznat na 100% že je to 05 ? Ještě se podívám na číslo rámu a motoru
Datum: 07. února 2012 20:19
 Plánuje se z tý Kanady někdy vrátit? Podepsat za něj plnou moc bych si asi nelajznul. Máš od toho aspoň kupní smlouvu?
Datum: 07. února 2012 18:51
 to prodej celí aji s papírama a kup si něco bez nich...
Datum: 07. února 2012 17:15
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to neprodávej je to celkem vzácné 05tka s papírama
Datum: 07. února 2012 17:02
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/14200032/Valec-SIMSON-70ccm-8-kanalu-TUNING.php žeby něco kvalitního ? co si o tom myslíte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel13179
 Nooo simsonum nerozumim,něco se mi tam sice nezdá,ale jinak je to dobře udělanej válec. Mě se líbí. To neni ta plečka co jsem posledně kritizoval. A cena je příznivá.
Datum: 07. února 2012 23:25
 ono prekupnici řikají kazde dire kanal.. to pak i obyc 2 kanal má najednou 4 kanaly
Datum: 07. února 2012 21:29
 4 kanál...
Datum: 07. února 2012 21:19
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 No nemyslím si podle mě to je klasika polsko + nějaké kanály navíc. Já bych to nekoupil...
Datum: 07. února 2012 20:29
Jméno: koumak
IP: uživatel12849
 čáu draci, mam takovy dotaz, jaký je nejlepší vyfuk na fichtla? origoš nebo nějaky jiny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:11
 zalezi na tom na jakyho fichtla myslis ale musim říct že hikone je fakt na hovno  sice to na něj víc točí ale to je asi všechno a když chceš od něj neco vic tak ho musis predeůavat a to mas pak lepsi udelat rovnou novej vyfuk na kterej tito pojede líp
urcite je lepsi origo než hikone
Datum: 09. února 2012 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel13179
 Ten Hikone se musí trefit. Když ho jen navaříš na origo koleno,tak končíš....
Datum: 07. února 2012 23:26
 heh  D...prej hikon zvýší výkon...to jo, ba naopak..je to ta největší sra**a co můžeš na pio dát
Datum: 07. února 2012 18:55
 jiřin: si se zláznil? Hikone ti nezvýší výkon ani prd u origo motoru. Možná to s tím pude trošku líp do otáček, ale zbytek výkonu de dopryč..
Datum: 07. února 2012 17:00
Jméno: koumak
IP: uživatel12849
 dobroš asi zustanu o originalu
Datum: 07. února 2012 15:34
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 Asi tak, udělat dobrý výfuk je alchymie. Výfuky HIKONE co se prodávají na internetu jsou velice oblíbené, a je pravda že výkon zvýší (i u neupraveného pionýra), na obyčejné ježdění ale stačí originální výfuk (nijak neupravovaný).
Datum: 07. února 2012 15:29
 Vždycky je nejlepší neprovrtaný, neupravovaný, utěsněný, vyčištěný origo... Když máš upravenej válec a větší karb a rozumíš výfukům tak si můžeš svařit vlastní laďák žejo..  - v tom případě je lepší laďák
Datum: 07. února 2012 15:08
Jméno: psp
IP: uživatel12547
 originál
Datum: 07. února 2012 14:13
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Ahoj, aky je rozdiel medzi revmaplechmi na 20-21 a 555? velky revmaplech priblizne viem v com je iny, zaujimaju ma skor podlazky, paka brzdy a limec motoru. Prsicka a dvierka prsicok viem ze su ine. Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 16:52
 ne inzerat uz neplatí
Datum: 08. února 2012 16:52
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 diky jenco. Mam totiz prsicka na revma a vo vyhlade jednu "susedovu" 555ku a rozmyslam, ze si na nu zozeniem revmaplechy. Myslim, ze kriz pojde nejak prerobit z 20tkoveho. Podlazky si porovnam, mam 05kove aj 20tkove...05kove by som si vedel zohnat este jeden par. Ten revmaplech v tom odkaze, je to nejaky platny inzerat?
Datum: 08. února 2012 9:33
Datum: 07. února 2012 21:26
Jméno: hiii
IP: uživatel12782
Datum: 07. února 2012 19:44
 zdarec SESO, máš v plánu dát do krámku pant sedla na jawu 21(tu část, která je součástí kostry)? Je to tak půl roku zpět, co jsem ho tu viděl. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 20:26
 no kdyby to klaplo, tak by mi to dost pomohlo
Datum: 07. února 2012 20:26
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 musel bych ho udelat
Datum: 07. února 2012 20:05
 Někdo asi nějaký nákres nemáte co? Renovuju fíka a bez toho jsem docela v ......
Datum: 07. února 2012 19:55
 fuha to bude rok ba dva k mani,,nema to kdy vyrobyt,,sesa
Datum: 07. února 2012 19:09
Posl.aktualizace: 07. února 2012 23:08
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 kdyby měl ten kámoš kromě tachometru i kalkulačku, může si to spočítat podle převodovejch poměrů
Datum: 07. února 2012 23:08
Jméno: tuning mistr
IP: uživatel10693
 jj ted jsem mluvil s kamošem a ten ma tacháč a jede kolem té 50
jinak jak se to dá spočítat třebas kolik tak pojede jawa 250 559 se 75 zubovou rozetou a s 18z kolečkem ??
Datum: 07. února 2012 19:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 S 13z. kolečkem a 70z rozetou mi to vychází na 53km/h při 6800 ot/min. S 12z. kolečkem asi 48km/h.
Datum: 07. února 2012 18:54
 to tuning mistr- skus vypočítať prevodový pomer...
Datum: 07. února 2012 18:23
Jméno: tuning mistr
IP: uživatel10693
 To hh: není to nejaká blbost že to pojede 1,26 krat pomaleji ?? jinak mel jsem na svem pionýru do lesa 75z rozetu a jelo to zhruba více než 35 ale je to jen odhad nemel jsem tam tacháč ale zase nejak pomalu to nejelo ale síla byla znát bez velký rozety jsem nevyjel nic a sní vyjel skoro vše
Datum: 07. února 2012 17:24
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 při stejných otáčkách to oproti orig rozetě pojede 1,26x pomaleji
Datum: 06. února 2012 22:57
 Čau draci nesníží výfuk z pitbiku výkon u krosového pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel13178
 Otázka zněla,jestli nesníží výkon. Odpovídám ano,sníží a razantně.....výfuk ze 4T nikdy nemuže fungovat na 2T a spousta dalších důvodů......
Datum: 07. února 2012 10:10
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 hůř, samozřejmě
Datum: 07. února 2012 0:03
 standa:Líp nebo hůř?
Datum: 06. února 2012 23:19
 Určitě jo... Já mám zkušenosti z hikonem a výsledky jsou celkem zajímavý,.. mám lehce upravanej válec a s hikonem pincek hůř startuje, musím to dýl zahřívat, a pincek táhne (což jsem překvapen) trochu líp odspodu, pak nic a má velmi dobrou výkonovou špičku... jinak je totálně naprd... trojku vůbec nebral, jel pouze ve vysokých a nízkých, trojku to nechtělo brat... origo výfuk je nejlepší... Pincek startuje ok, nemusím to vůbec zahřívat jede hned a nedusí se... taky opravdu táhne od tych středních a vyšších otáčkách, takže vyjede mnohem víc než s hikonem a prostě táhne furt dobře... zatímco hikone jen opravdu v tych nejvyšších a trochu od toho spodku...
Datum: 06. února 2012 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel13176
 Na 100% ano a razantně
Datum: 06. února 2012 22:43
 Zdarec,chtěl bych se zeptat jestli můžu použít silichrom i na bary,jestli tím nepoškrabu barvu dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 22:00
 http://www.automaxhk.cz/tempo-autolestenka-399.html
Datum: 06. února 2012 22:00
 http://www.automaxhk.cz/tempo-autolestenka-399.html
Datum: 06. února 2012 22:00
 Podle toho jak ten lak vypadá skus to tempem v tý pastě na staré laky a když se budeš snažit bude to vypadat k světu
Datum: 06. února 2012 21:54
 A můžu použít na jawu 21 tu to leštěnku na lak?
Datum: 06. února 2012 21:44
 zdarec se silichromem mám bohaté zkušenosti  zkoušel jsem s tím chrom i hliník i tu barvu a nebylo to hezký - silichrom je v podstatě hodně jemná lapovací pasta akorát že není mastnej a tu barvu s tím poškrábeš a časem ti to začne reznout
Datum: 06. února 2012 21:26
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
Posl.aktualizace: 06. února 2012 22:27
 Bez toho bys skončil ve škarpě.
Datum: 06. února 2012 22:27
  Dobrej překlep. Jinak logicky-kolo se točit musí, ale buben a tudíž i čelisti musí stát na místě, aby po zabrždění nutily kolo taky stát na místě.
Datum: 06. února 2012 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 záchyt erekce by se mi hodil po ránu
Datum: 06. února 2012 20:13
 Třeba aby se ti při brždění neotáčel brzdovej štít? Bez záchytu erekce by to prostě nebrzdilo...
Datum: 06. února 2012 20:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 07. února 2012 16:22
Datum: 07. února 2012 16:22
 Leda, že by na tom šlapal fakt namakanej borec a dal by výkon 38 koní, to by pak vysvětlovali ty titanový pedály
Datum: 06. února 2012 22:17
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Třeba mu to někdo vymění i za auto s pěkným znakem.......(POLICIE)
Datum: 06. února 2012 21:59
 dan: ou to by se hulilo..
Datum: 06. února 2012 21:41
Datum: 06. února 2012 21:36
Datum: 06. února 2012 21:32
Datum: 06. února 2012 21:29
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 škoda ze tu není libi se mi jak na fb tady to je dobrej expert
Datum: 06. února 2012 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Motokrosovej speciál,Kuchař by si pojezdil. No to mě poser na holí záda
Datum: 06. února 2012 20:42
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 No to mě poser, kam se hrabu se svou Jawa 350 4-kvalty a 22 koní.......
Datum: 06. února 2012 20:27
 taky cucim,,zas dalsi expert od Slovace,, kam na to chodite,,38 koni,, panejo
Datum: 06. února 2012 20:18
Jméno: Jan
IP: uživatel10103
Posl.aktualizace: 06. února 2012 20:09
 nee,, je jak orig,,bez povr,,, aspon nestrati svoje vlastnosti,,
Datum: 06. února 2012 20:09
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
Posl.aktualizace: 08. února 2012 21:10
Jméno: jawáč
IP: uživatel12547
 ja ma na svym pio 05 plechovou odrazku
Datum: 08. února 2012 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel13176
 úplně normální odrazka jaká se dávala třeba na kárku.....měl jsem ji i na starém modelu J21 z roku 1971.....
Datum: 06. února 2012 22:55
 ťažko povedať.. ale podla mna ano
Datum: 06. února 2012 19:38
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
 Jenco ale ide mi skor o rozmer tej odrazky.Rozmerovo by to mohlo byť také ako sa dáva na pionier? Ďakujem
Datum: 06. února 2012 19:29
Datum: 06. února 2012 18:44
 shrek ® podle mne je to hliník(mám jech pár doma)
JAWAK použít ji mužeš to snad nikdo nezakazuje ne? jestli ti de o to aby to byo origginílní tak ti neporadím
Datum: 06. února 2012 18:07
 Taky jsem měl zrovna takovou s dírou uprostřed na mustangu, rok momentálně nevím.
Datum: 06. února 2012 18:05
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
 A môžem teda túto použiť na JAWA 20 1976? Ďakujem.
Datum: 06. února 2012 18:05
 odrazku v bílém plastu mám na fichtlovi z 82 roku...originalitu zaručit nemohu...
Datum: 06. února 2012 17:40
|



|