slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  605  606  607  608  609  610  611  612  613  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13161    
Zdar draci, měl bych dotaz. mám ČZ 175/477 ale mám papíry A1 (tj. do 11 kw a 125 ccm) takže s touto motorkou jezdit nemůžu a chtěl bych se zeptat jestli to nejde nějak přepsat ze 175 ccm na 125 ccm. Díky Martin. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13161    
Kolečko, díky moc :-). Skusim jim tam napsat a uvidim :-)
 
 
Datum: 08. února 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, vyzkouším. Díky za odpověď.
 
 
Datum: 08. února 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
psal jsem na mail info@cagiva.cz ale jestli ten mail ještě funguje to nevim, už je to 5 let...
 
 
Datum: 08. února 2012 8:48
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolečko: Jak a kde si sehnal kontakt do Cagivy? Hledám na netu jak magor ale nic sem nenašel ... jedině do italské ... kdyžtak díky!
 
 
Datum: 08. února 2012 6:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem tenkrát zkoušel přepsat mojí čz 180 na 125ccm, z čezety mě poslali do Cagivy, jakožto nástupnické společnosti, a tam mi řekli že mi povolení vystaví, ale ta přestavba musí být provedena v autorizovaném servise, a v autorizovanejch servisech mě poslali do háje :-D tak se jezdilo bez papírů no...
 
 
Datum: 07. února 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13161    
Díky moc :-). Skusim si o tom zjistit co nejvíc a kdyby ta kontrola toho, že to tam fakt je stačila v libovolném servisu, tak by se ta dalo i obejít (pokud by se našel známej) a jezdit dál na 175 válec. To je představa, ale v realiě to nejspíš bude úplně jiný....
 
 
Datum: 07. února 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.czas.cz , ale netušim komu napsat...jinak by to snad jít mělo co jsem tak slyšel, ale při výměně musíš dát jinou kliku, hlavu, válec, píst...
 
 
Datum: 07. února 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13161    
Kolečko a znáš prosím tě int. adresu na jejich stránky? Jediný co mi to našlo je jawa.eu, ale tam nic neni..
 
 
Datum: 07. února 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13161    
Vím, je to možná kravina, ale přeci jenom kubikaturu 175 měli jen JAWKY A ČZ, takže kdybych si tam jakoby dal 125 válec, zajel s tim někam na kontrolu tam by mi vydali nějakej potvrzující papír, že to 125 je.
 
 
Datum: 07. února 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, napiš si do čezety, prej by to mělo jít...před 5 lety to ale prostě nešlo, tak jsem holt jezdil bez papírů...
 
 
Datum: 07. února 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Když máš pár litrů v kapse jde přepsat i osmiválec na tříválec :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde prepsat 3litr na 2litra? :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Zdravim,mám na čz 470 docela vyběhany valec s 3tim vybrusem(58,75),nove kroužky pro tento vybrus asi budou zbytečne,myslite že by prozatim stačilo koupit kroužky o vybrus větši?(59,00)A kdyžtak je trochu srazit v zamcich?Vybrus se mi ted delat nechce protože me nebavi zajiždění.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Pravda.Díky
 
 
Datum: 08. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13181    
U fakt hodně vyjetýho válce to nemá moc význam. Nedávnou sem to zkoušel jen tak z prdele u jednoho válce co jsem měl na úpravu. Když už tam dáš o výbrus větší kroužek a zpiluješ ho v zámcích,tak se stane to,že vzadu sotva sotva proleze,ale ve výsledku se nad výfukovým kanálem otevře skoro stejně jako ten co tam patří,možná je tam o desetinu menší vůle....ale ono vůle v zámku 1 a 1.1mm už neni moc rozdíl.....tím chci jen říct,poslechni Kolečka,a v létě to hoď na výbrus a za 2 týdny to máš zajetý....alespoň tak nahrubo aby se už dál dalo "normálně jezdit" jen s bohatší směsí...to stačí i ten týden.....
 
 
Datum: 08. února 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Máš recht,nechám to na prázdniny.Díky
 
 
Datum: 07. února 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, nech to tak jak to je, kulatý kroužky v šišatym válci by ti stejně moc netěsnily, i kdyby byly o 18 výbrusů větší...raději si počkej až tě bude zabíhání výbrusu bavit...je to týden ježdění o prázdninách...
 
 
Datum: 07. února 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: weep      IP: uživatel13045    
Zdarec, jsou kliky z panelky a kývačky stejné? Myslím setrváky a ojnice, čepy. Vím, že je rozdíl v oku, že kyvka má 105ku čep, ale jinak by šly zaměnit? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 8:32
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika s panelky společně s pístem se dá v pohodě použít do kejvačky, jezdí to v pohodě. Obráceně to vyzkoušený nemám
 
 
Datum: 10. února 2012 8:32
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
klika s pístem jde prohodit
 
 
Datum: 08. února 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je nutno použít i ojnici z panelky, ojnice nejsou stejně dlouhé. Jinak jsou ještě u panelky odlehčené setrvačníky z vnitřní strany, vnější rozměry jsou stejné. Klika z panelky je asi o 0,5 kg lehčí.
 
 
Datum: 07. února 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: weep      IP: uživatel13045    
Nemám kliku na panelku a na kyvku ano, tak jsem myslel, že na kývačkovém pístu propiluju okýnka na přepoušťáky a nahoře udělám ty snížené kraje pístu k výfukovým kanálum a bylo by to na tom čepu 15mm. Takže klika a píst z kyvky na panelce..
 
 
Datum: 07. února 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Zdar draci,dneska mi došel karbec z bazoše.Je to ze simála a je předělaný na pionýry(příruba).Nastartoval jsem to se sitičem a jak to zdechlo tak jsem to nakopl bez sitiče a po 10 sekundách to zničeho nic zdechlo ale když to tůruju tak to nezdechne,jinak se sitičem mohu jezdit ale musím to furt tůrovat.Nevíte někdo co s tim. Díky za odpověd feris odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Kde se teda u typu 16n3-4 nastavuje hladina???
 
 
Datum: 08. února 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel10807    
a nebo bohatost směsi, ta má vliv i na volnoběh, je to takovej malej šroubek( podle typu karbece 16n3-4 ten je nejrozšířenější je na většině simsonů - má bohatost směsi jako takovek šroubek většinou překrytej plastovou pokličkou) a jiný typy ho maj vidět a je velikosti asi jako na babetě, a tu hladinu bych taky doladil, já ho nedavno doladil (ale typ 16n1-11) na na svym fichtlu a šlape v pohodě, paráda
 
 
Datum: 07. února 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
musiš si pohrat z hladinou ,a nebo jine trysky :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel12157    
Zdravim měl bych takovej dotaz když sestavuju motor na fíka tak se nějak přepružuje pružina na start páce za odpověď předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
Chlapy ja to rozseknu start páka jde přetočit ikdyž je motor staženej (tím myslim celej komplet sestavenej).chce to jen trošku síly.Při sestavení motoru to dělam ve svěráku nebo až na motorce.Jde oto povitáhnout start páku ven a pak otočit ve směru hodinovejch ručiček, pak se páka bude vracet pri nakopávání a když se otočí v proti směru hod. ručiček tak start paka bude volna a nebude se vracet
 
 
Datum: 08. února 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
aby se ti nepříčila převodovka tak stačí kartery spasovat a nechat cca 5mm mezeru (hřídele už jsou v pouzdrech) a startpáku povytáhnou a otočit... při uplnym stažení pochybuju, že by šla otočit
 
 
Datum: 08. února 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
taky nevim o tom že by šla startpáka nějak povytáhnout, či jak by to mělo jít..
 
 
Datum: 07. února 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A přes ten výstupek se ten segment dostane? :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jde to já to taky tak dělal
 
 
Datum: 07. února 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Slyšel sem, že startpáka jde natáhnout i po zborce motoru.Osobně to nemám vyzkoušeno,ale prej to jde a pak i ty kartery jdou líp do sebe,nepříčí se převodovka do pouzder. Výte o tom něco?Známej to slyšel od jednoho chlápka na fichtlkapu,pak to prubnul při zborce a prej to fakt jde.
 
 
Datum: 07. února 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Musíš to natočit až k tomu sloupku a když to pustíš tak by se měla vrátit.
 
 
Datum: 07. února 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
AHOJ :-) nepatří to sem ale.... Trabant to 6kilo.... Jak to je ? Tam se ted leje 95 ? Bez ničeho ? A olej je tady jak dělanej ? Musí se lejt mix nebo se to mícha karbeci ? :-) dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13181    
M2T + Speciál 91 (poměr teď nevim,ale myslim že to bylo 1:40-1:50),když dáš naturál,tak se asi prd stane....jinak mix se už dobře 20-25 let neprodává a už ani u pumpy ti nepřijde pani s igeliťákem nebo stříkačkou s 2T olejem.....
 
 
Datum: 08. února 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jinak jakej tam naleješ benzín je zrovna trabantu úplně jedno
 
 
Datum: 07. února 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzhledem k tomu že je to dvoutakt tak se tam ještě lije olej...
 
 
Datum: 07. února 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6587    
hoj dá se tu někde sehnat plynové lanko na jawu 550,nebo555 ???? díky spěchá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
550 nemá rovný řidítka
 
 
Datum: 08. února 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13181    
Muže mi někdo vysvětlit,jakej je rozdíl mezi plynovym lankem 555 a 550? Když to má stejnej karbec,stejný řidítka,stejnou vzdálenost karbec/řidítka,oboje má kolejku,oboje má Jikov 14,oboje má rovný řidítka? Chápu to jen u verze s levostraným karburátorem a vlaštovkama,tam je jinej karbec i řidítka......
 
 
Datum: 08. února 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se musi zkratit,,jink bude za tyden,,sesa
 
 
Datum: 07. února 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
 
 
Datum: 07. února 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
čau draci.... moc se nevyznam v elektrice... chci se zeptat půjde tohle zapojit na fichtla ? ale bez baterky http://www.zijemeautem.cz/led-pasky/984-led-pasek-24cm-cerveny-par.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau. zapojení toho pásku není obtížné...kdyby jsi měl o to ještě zájem tak mi napiš na e-mail a ja ti poradim jak na to a cenově to přijde na pár kč ten násobič napěti (mam maturu z elektra kdyby chtěl někdo reptat že to nejde ) a jestli jse ti libi podsviceny fichtl tak si tu radost udělej a na nejapne poznamky jinych neber v potaz
 
 
Datum: 09. února 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
standa: hej jak tak nad tím přemyšli tak se asi fakt na to vyseru a rači co bych ty prachy do toho dal si necham udělat vybrus a tak :-)
 
 
Datum: 08. února 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13181    
Promiň,ale podsvicovat pionýra je naprosto nevkusné a každej se ti tak maximálně vysměje co jsi za trapáka......uvědom si jak je to starej stroj a jaká absurdita to je.....co je hezký a účelný tak podsvítit tachometr,udělat si brzdovku,vychytat eletriku,aby to víc a líp svítilo,ale to je tak všechno......podsvícení podvozku a třeba repráky s rádiem pod sedačkou je záležitost pro novodobý skútry ;-) Je to tak,sorry kámo....
 
 
Datum: 08. února 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
nic lepšího bych ti nedoporučil...
 
 
Datum: 07. února 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
no tak teď jsem uplně zmateny :-D... každopádnně diky za rady a asi se vyse na nějake podsvícenia rači si necham udělat vybrus a je to :-D :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
trojčlenkou ... a líbí se mi tvrzení čezeťáka že magneto dává takový napětí jaký je potřeba :-D že by nějakej integrovanej stabilizátor v pólech? Ne, poupravil bych to, že napětí na pólu je nepřímo úměrné zátěži, bez zatížení a ve vysokejch otáčkách neni problém dosáhnout víc jak 50V, ve zkratu kolem 2V
 
 
Datum: 07. února 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
ok a jak to zpočitam? :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ti nikdo neřekne.. nevím jaký odběr ten led pásek má a ani jak silnou baterku si tam dáš... z proudového odběru led pásku a kapacity baterky si lehce spočítáš jak dlouho to bude svítit
 
 
Datum: 07. února 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
hej diky moc :-) ... a ještě jeden dotaz jak dlouho asi ta betrka vydrží svítit?
 
 
Datum: 07. února 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
havis: a kde je psáno že pionýr dává přesně 6V ? zapallko na pio dává takové napětí jaké je potřeba... když pionýra osadíš 12V spotřebiči tak to bude dávat 12 V.
 
 
Datum: 07. února 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: Havis      IP: uživatel11963    
Cau draku bez uprav to bohuzel nepujde :-( vem v uvahu ze tento pasek se nasviti 12 Volty. Elektrika na fichtlu ma 6 Voltu tim padem to nenasvitis a dalsi zadrhel fichtl ma alternator a ten vyraby stridavy el proud a tento pasek je napajen stejnosmernym el proudem takze kdybys to zapojil na fika tak bys to zkratoval upravy jsou nasledujici. Musel by sis nechat udelat menic z 6V na 12V a pak to usmernit ale to se ti na to obcasne sviceni nevyplati takze bych to normal hodil pres 12V alkalickou baterku(cca 30kč) pochybuju ze budes svitit ve dne :-) mej se a hodne nalitanych km 30
 
 
Datum: 07. února 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: adys      IP: uživatel12849    
super takže to utáhne bez problemu ok?
 
 
Datum: 07. února 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
samozrejme pôjde bez akýchkoľvek úprav
 
 
Datum: 07. února 2012 15:52
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci máte někdo zkušenout s plnou mocí?? koupil jsem jawu 05 na papírech a ten na kterýho jsou psaný je v Kanadě a chtěl bych ty papíry prodat.Našel jsem nějaký ukázky plný moci ale jestli to mužu vyplnit doma i z jeho podpisem a odnýst to na uřad?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: DWEIN DIBLY      IP: uživatel12627    
já to chápu tak, že koupil 05 nebo 20ku na českejch dokladech, ale předchozí majitel kterýžto je uveden v TP je, či žije v kanadě. A teď to nemá jak přepsat.... Osobně bych postupoval takto: mám li velkej a malej tp, vemu papír napíšu plnou moc za toho pána a k tomu nějakou smlouvu. Normálně na férovku to podepíšu za něj a fertig. Zajdu na úřad, kde je to hlášený (pokud už to nemá v polopřevodu) normálně si to na sebe odhlásim, pojistím to a hurá na evidenčku, příp. STK a následné dohlášení na svém úřadě.
 
 
Datum: 08. února 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kéžby to byla kanadská verze ale tohle je skládačka
 
 
Datum: 08. února 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13181    
Nemá ten tvuj prskolet blinkry? Konkrétně vepředu na masce a vzadu na plechu za sedlem? 05 do Kanady mi něco řiká ;-) Jinak jestli je to opravdu Kanadská verze,tak bych se jí nezbavoval,i kdyby měla dostat český papíry.....přinejmenšim to hoď někam do stodoly a sežeň si na ježdění něco jinýho,časem poznáš proč ;-)
 
 
Datum: 08. února 2012 11:54
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ona to na 100% 05 není sice to má motor z 05 ale na rámu je jawa 20m jak mám poznat na 100% že je to 05 ? Ještě se podívám na číslo rámu a motoru
 
 
Datum: 07. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plánuje se z tý Kanady někdy vrátit? Podepsat za něj plnou moc bych si asi nelajznul. Máš od toho aspoň kupní smlouvu?
 
 
Datum: 07. února 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to prodej celí aji s papírama a kup si něco bez nich...
 
 
Datum: 07. února 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
to neprodávej je to celkem vzácné 05tka s papírama
 
 
Datum: 07. února 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
http://motorky.bazos.cz/inzerat/14200032/Valec-SIMSON-70ccm-8-kanalu-TUNING.php žeby něco kvalitního ? co si o tom myslíte ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13179    
Nooo simsonum nerozumim,něco se mi tam sice nezdá,ale jinak je to dobře udělanej válec. Mě se líbí. To neni ta plečka co jsem posledně kritizoval. A cena je příznivá.
 
 
Datum: 07. února 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono prekupnici řikají kazde dire kanal.. to pak i obyc 2 kanal má najednou 4 kanaly :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 kanál...
 
 
Datum: 07. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
No nemyslím si podle mě to je klasika polsko + nějaké kanály navíc. Já bych to nekoupil...
 
 
Datum: 07. února 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: koumak      IP: uživatel12849    
čáu draci, mam takovy dotaz, jaký je nejlepší vyfuk na fichtla? origoš nebo nějaky jiny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
zalezi na tom na jakyho fichtla myslis ale musim říct že hikone je fakt na hovno :-D sice to na něj víc točí ale to je asi všechno a když chceš od něj neco vic tak ho musis predeůavat a to mas pak lepsi udelat rovnou novej vyfuk na kterej tito pojede líp urcite je lepsi origo než hikone
 
 
Datum: 09. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13179    
Ten Hikone se musí trefit. Když ho jen navaříš na origo koleno,tak končíš....
 
 
Datum: 07. února 2012 23:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
heh :-DD...prej hikon zvýší výkon...to jo, ba naopak..je to ta největší sra**a co můžeš na pio dát
 
 
Datum: 07. února 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiřin: si se zláznil? Hikone ti nezvýší výkon ani prd u origo motoru. Možná to s tím pude trošku líp do otáček, ale zbytek výkonu de dopryč..
 
 
Datum: 07. února 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: koumak      IP: uživatel12849    
dobroš asi zustanu o originalu :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13005    
Asi tak, udělat dobrý výfuk je alchymie. Výfuky HIKONE co se prodávají na internetu jsou velice oblíbené, a je pravda že výkon zvýší (i u neupraveného pionýra), na obyčejné ježdění ale stačí originální výfuk (nijak neupravovaný).
 
 
Datum: 07. února 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždycky je nejlepší neprovrtaný, neupravovaný, utěsněný, vyčištěný origo... Když máš upravenej válec a větší karb a rozumíš výfukům tak si můžeš svařit vlastní laďák žejo.. ;-)- v tom případě je lepší laďák
 
 
Datum: 07. února 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: psp      IP: uživatel12547    
originál
 
 
Datum: 07. února 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel13177    
Ahoj, aky je rozdiel medzi revmaplechmi na 20-21 a 555? velky revmaplech priblizne viem v com je iny, zaujimaju ma skor podlazky, paka brzdy a limec motoru. Prsicka a dvierka prsicok viem ze su ine. Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne inzerat uz neplatí
 
 
Datum: 08. února 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel13177    
diky jenco. Mam totiz prsicka na revma a vo vyhlade jednu "susedovu" 555ku a rozmyslam, ze si na nu zozeniem revmaplechy. Myslim, ze kriz pojde nejak prerobit z 20tkoveho. Podlazky si porovnam, mam 05kove aj 20tkove...05kove by som si vedel zohnat este jeden par. Ten revmaplech v tom odkaze, je to nejaky platny inzerat?
 
 
Datum: 08. února 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hiii- dobre no... takže ta zaujimajú podlažky, už aj podlažky 05ky sú iné ako podlažky 20ky, podla mna podlazky z 555 budú sa podobat viac na podlazky z 05, celkovo reumeplech je uplne iný, má iné uchytenie, a niektoré 555ky majú límec spolu s reumaplechom, http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/886/886078-reumaplech-2.jpg reumaplech 555ky... dvierka 555ky de luxe sú kratšie proste jednu cast tvorí reumaplech, a dvierka majú gumené dorazy http://motorky.bazos.cz/inzerat/13424230/rarita-prsicka-Jawa-550--555-Parez-oplechovany.php
 
 
Datum: 07. února 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: hiii      IP: uživatel12782    
no mezi 20 a 21 dost velký na 21 totiž žádný revmaplechy nejsou :-D :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel12925    
zdarec SESO, máš v plánu dát do krámku pant sedla na jawu 21(tu část, která je součástí kostry)? Je to tak půl roku zpět, co jsem ho tu viděl. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel9482    
no kdyby to klaplo, tak by mi to dost pomohlo ;-)
 
 
Datum: 07. února 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
musel bych ho udelat :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel9482    
Někdo asi nějaký nákres nemáte co? Renovuju fíka a bez toho jsem docela v ......
 
 
Datum: 07. února 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha to bude rok ba dva k mani,,nema to kdy vyrobyt,,sesa
 
 
Datum: 07. února 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Nevíte jakou rychlostí to asi jede s touto rozetou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_70z222.html ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
kdyby měl ten kámoš kromě tachometru i kalkulačku, může si to spočítat podle převodovejch poměrů
 
 
Datum: 07. února 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: tuning mistr      IP: uživatel10693    
jj ted jsem mluvil s kamošem a ten ma tacháč a jede kolem té 50 jinak jak se to dá spočítat třebas kolik tak pojede jawa 250 559 se 75 zubovou rozetou a s 18z kolečkem ??
 
 
Datum: 07. února 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S 13z. kolečkem a 70z rozetou mi to vychází na 53km/h při 6800 ot/min. S 12z. kolečkem asi 48km/h.
 
 
Datum: 07. února 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tuning mistr- skus vypočítať prevodový pomer...
 
 
Datum: 07. února 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: tuning mistr      IP: uživatel10693    
To hh: není to nejaká blbost že to pojede 1,26 krat pomaleji ?? jinak mel jsem na svem pionýru do lesa 75z rozetu a jelo to zhruba více než 35 ale je to jen odhad nemel jsem tam tacháč ale zase nejak pomalu to nejelo ale síla byla znát bez velký rozety jsem nevyjel nic a sní vyjel skoro vše
 
 
Datum: 07. února 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
při stejných otáčkách to oproti orig rozetě pojede 1,26x pomaleji
 
 
Datum: 06. února 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Čau draci nesníží výfuk z pitbiku výkon u krosového pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 10:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13178    
Otázka zněla,jestli nesníží výkon. Odpovídám ano,sníží a razantně.....výfuk ze 4T nikdy nemuže fungovat na 2T a spousta dalších důvodů......
 
 
Datum: 07. února 2012 10:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
hůř, samozřejmě
 
 
Datum: 07. února 2012 0:03
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
standa:Líp nebo hůř?
 
 
Datum: 06. února 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě jo... Já mám zkušenosti z hikonem a výsledky jsou celkem zajímavý,.. mám lehce upravanej válec a s hikonem pincek hůř startuje, musím to dýl zahřívat, a pincek táhne (což jsem překvapen) trochu líp odspodu, pak nic a má velmi dobrou výkonovou špičku... jinak je totálně naprd... trojku vůbec nebral, jel pouze ve vysokých a nízkých, trojku to nechtělo brat... origo výfuk je nejlepší... Pincek startuje ok, nemusím to vůbec zahřívat jede hned a nedusí se... taky opravdu táhne od tych středních a vyšších otáčkách, takže vyjede mnohem víc než s hikonem a prostě táhne furt dobře... zatímco hikone jen opravdu v tych nejvyšších a trochu od toho spodku...
 
 
Datum: 06. února 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13176    
Na 100% ano a razantně
 
 
Datum: 06. února 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,chtěl bych se zeptat jestli můžu použít silichrom i na bary,jestli tím nepoškrabu barvu dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.automaxhk.cz/tempo-autolestenka-399.html:-)
 
 
Datum: 06. února 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.automaxhk.cz/tempo-autolestenka-399.html
 
 
Datum: 06. února 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho jak ten lak vypadá skus to tempem v tý pastě na staré laky a když se budeš snažit bude to vypadat k světu ;-)
 
 
Datum: 06. února 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A můžu použít na jawu 21 tu to leštěnku na lak?
 
 
Datum: 06. února 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec se silichromem mám bohaté zkušenosti :-D zkoušel jsem s tím chrom i hliník i tu barvu a nebylo to hezký - silichrom je v podstatě hodně jemná lapovací pasta akorát že není mastnej a tu barvu s tím poškrábeš a časem ti to začne reznout ;-)
 
 
Datum: 06. února 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13156    
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Bez toho bys skončil ve škarpě.
 
 
Datum: 06. února 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Dobrej překlep. Jinak logicky-kolo se točit musí, ale buben a tudíž i čelisti musí stát na místě, aby po zabrždění nutily kolo taky stát na místě.
 
 
Datum: 06. února 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
záchyt erekce by se mi hodil po ránu :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba aby se ti při brždění neotáčel brzdovej štít? Bez záchytu erekce by to prostě nebrzdilo...
 
 
Datum: 06. února 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prej novej nikasil :-D u mě stejně ale zatím vede ten borec ze simálem za kterýho mužeš zapojit 20radličkoej pluch a má to rozetu vetší než kolo a přídá kuláš a klobási zdarma pašč je žřezník :-D :-D :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Leda, že by na tom šlapal fakt namakanej borec a dal by výkon 38 koní, to by pak vysvětlovali ty titanový pedály :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Třeba mu to někdo vymění i za auto s pěkným znakem.......(POLICIE)
 
 
Datum: 06. února 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan: ou to by se hulilo..:-D
 
 
Datum: 06. února 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. února 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už mu chybí jen twin turbo :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
škoda ze tu není libi se mi jak na fb tady to je dobrej expert :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13074    
Motokrosovej speciál,Kuchař by si pojezdil. No to mě poser na holí záda :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
No to mě poser, kam se hrabu se svou Jawa 350 4-kvalty a 22 koní.......
 
 
Datum: 06. února 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky cucim,,zas dalsi expert od Slovace,, kam na to chodite,,38 koni,, panejo :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel10103    
Zdar SESO, chci se zeptat zda je tahle pruzina http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_zd_tlumice_pio_21_5cm.html nejak povrchove upravená jako zinek nebo lak či neco jineho... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nee,, je jak orig,,bez povr,,, aspon nestrati svoje vlastnosti,,
 
 
Datum: 06. února 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: JAWAK      IP: uživatel13156    
Zdrar draci, ide mi o odrazku. Na tomto inzeráte http://motocykle.bazos.sk/inzerat/12577594/Predam-odrazkuobimku-ziarovku-na-jawa-555.php sa uvádza, že je na JAWA 555. Používala sa takáto odrazka aj na JAWA 20 okolo roku 1976? Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawáč      IP: uživatel12547    
ja ma na svym pio 05 plechovou odrazku
 
 
Datum: 08. února 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13176    
úplně normální odrazka jaká se dávala třeba na kárku.....měl jsem ji i na starém modelu J21 z roku 1971.....
 
 
Datum: 06. února 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ťažko povedať.. ale podla mna ano
 
 
Datum: 06. února 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: JAWAK      IP: uživatel13156    
Jenco ale ide mi skor o rozmer tej odrazky.Rozmerovo by to mohlo byť také ako sa dáva na pionier? Ďakujem
 
 
Datum: 06. února 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od roku 1974 do ukoncení výroby montovali aj na mustangy aj na pioniere kruhové odrazky http://p1.bikepics.com/2011%5C10%5C02%5Cbikepics-2281071-full.jpg zdá sa mi ze odrazka v inzeráte má zadnú časť z kovu original je 100% plast.. http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Originalna_odrazka/
 
 
Datum: 06. února 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek ® podle mne je to hliník(mám jech pár doma) JAWAK použít ji mužeš to snad nikdo nezakazuje ne? jestli ti de o to aby to byo origginílní tak ti neporadím
 
 
Datum: 06. února 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem měl zrovna takovou s dírou uprostřed na mustangu, rok momentálně nevím.
 
 
Datum: 06. února 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: JAWAK      IP: uživatel13156    
A môžem teda túto použiť na JAWA 20 1976? Ďakujem.
 
 
Datum: 06. února 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odrazku v bílém plastu mám na fichtlovi z 82 roku...originalitu zaručit nemohu...
 
 
Datum: 06. února 2012 17:40
 
<  605  606  607  608  609  610  611  612  613  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 15:04:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu