slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  606  607  608  609  610  611  612  613  614  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
Zdravim draky :-D tak sem uz fakt nevedel co s tou moji jawa 20 tak sem odpojil vsechny civky (protoze sem na nich mel ukrostrene svetla a klaxon, teda myslim si to protoze tam vedlo plno dratu:-D) tak sem to udelal tak, aby to jelo. odpojim civky, zapojim jenom zapalovaci, z te sem vedl dratek ke kladivku, zapojim kondik a dratek ke kladivku, pak indukci civka, hodil sem drat z leva od kablu ke svicce na kostru a z prava ke kladivku no a ted by to melo hodit jisrku http://www.youtube.com/watch?v=SHTXA0iLfY4&feature=plcp&context=C3c36ce3UDOEgsToPDskLz0Hh5WwFSlvIHgqgOAKQL jako tomuhle borcovi :-) no slapu slapu a nic, ale kdyz sem dratek z te zapalovaci civky dal na magneto tak zacal jiskrit jak svina :-D nevim co s tim ja uz nevim proste. prosim poradte nebo chcipnu, depta me to jak to nejezdi :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
to co jsi mi napsal tam mam, akorat misto ocek tam mam takove ty nastrcne sracky jak to do toho zajede takze to byylo melo byt jedno, a este na te zapalovaci civce na tom dratku nemam ocko, ale to tam dam takze jinam to mam vse zpravne, ve ctvrtek zkusim :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ten drátek připoj na šroub, kde máš i kondenzátor a ten šroub musí být odizolovaný od držáku kladívka (šroub - kladívkový plíšek - gumová hranatá podložka - gumová kolatá podložka se dá na šroub = prostrčíš šroub dírou od držáku kladívka, pak gumová hranatá podložka, pak kondenzátor(očko), pak zapalovací cívka(očko) , a vývod č.1 na indukční cívku(očko) a matka. http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-motor.html z tama pak ten vývod č.1 napojíš na indukční cívku pol 1 a 15 napojíš na kostru. Doporučuju vyšrubovat VN kábl a zkrátit na každém konci o centimetr a znova ho zašrubovat do indukčky a našrubovat tam fajku. U fajky zkontroluj jestli má vevnitř závlačku. Až to budeš mět zkus jiskru nebo vyšrubuj fajku a zkus jiskru drátem.
 
 
Datum: 07. února 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
normalne mi to jiskru nehaze na svicce, ale kdyz prilozim dratek ze zapalovaci civky, ktera je v zapalku, tak kdyz ho pripozim na magneto tak ten dratek zacne jiskrit, to je cele
 
 
Datum: 07. února 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
buď neni co zapálit, nebo neni čim, víc v tom bejt nemůže. Zkus to popsat ještě jednou a srozumitelně.. nechápu kterej drátek háže jiskru, jestli ten co jde od zapalovacího pólu k VN cívce, a VN cívka jiskru nehází, pak je buď špatně zapojená, nebo špatná celá. Jestli háže jiskru i VN kabel od cívky, a v motoru ne, pak by mohla bejt chyba ve svíčce, v předstihu, nebo ve směsi, která je zas otázkou nastavení a čistoty karburátoru. postupuj vylučovací metodou a musíš na to přijít
 
 
Datum: 06. února 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
debil určite nie si ale ak odpojiš od kladivka všetký kable aj cievku aj kondík tak ked rozpojiš kladivko tak by tam mal byť nulový odpor pokiaľ dačo vyhodi tak je potom na ňom zvod a ten ti robí problém a ano indučká ma dve kontakty pri jednom je 1 a pri druhom je 15 ked si všimneš :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
co???? :-D jak poznam esy je dobre odizolovane kladzivko a co s tema svorkama to nechapu :-D mozna sem debil ale aspon se to pokousim opravit no co uz :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 17:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
si zisti či máš dobre odizolované kladivko od kostry a ďalšia vec z kladivka chod na svorku 15 na indučke a z svorky 1 na kostru keď sa lepšie pozrieš tak to tam nájdeš ;-)
 
 
Datum: 06. února 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: hans      IP: uživatel13068    
co se vyplatí víc jezdit 20 km autobusem za 20 kč nebo na motorce čz 175 487 která žere 3,9 l na 100 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
počitaté aj povinné poistenie? no do školy je to pekné jazdiť na motorke ale asi len do vtedy kým nezačne pršať :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12434    
Já budu taky jezdit do školy..Mám to 37 km.. Vlakem bych platil 140 kč na den motorka mi při 4 litrech sežere na 25 km 1 litr.takže bych měl jezdit za nějakejch 120 korun asi nwm ale sedneš a jedeš..Netlačíš se v autobuse a nemusíš čekat jak blbec na autobusáku..Mě to vyjde levněji a pohodlněji no....
 
 
Datum: 07. února 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyšlo mi to takhle : Autobus - 100 km = 100 kč | Motorka: Spotřeba 4l/100 km = 35.4 = 140 Kč , z čehož vyplývá 100 km = 140 kč | Motorka: Spotřeba 3l/100 km = 35.3 = 105 kč, z čehož vyplývá 100 km = 105 kč | když započteme olej + 10 - 15 kč ... jestli jsem udělal někde chybu tak opravte :-D my máme jízdné teda o dost dražší jako student budu platit za 5 km 10 kč takže tam bude výhodnější jezdit na moto ... při dnešních cenách chůze, kolo, nebo moped ... :-(
 
 
Datum: 06. února 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja kto som syn šoféra mám dopravu "zadarmo" symbolická cena hocikam je 0,05€ :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: my co děláme v čsad taky máme slevu na jízdném 70% ;-)
 
 
Datum: 06. února 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kdyby jste měli ZTP jako já tak by jste měli 75% slevu na vlak i bus :-D taky už jezdím busem
 
 
Datum: 06. února 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jezdím vlakem 2 km a platím 6,- ..kdybych neměl studenstskou slevu tak 11,- za 2 km... po cestě je to asi 5 km... na kole jedu skoro vedle kolejí takže kolo forever :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s 477 jsem jezdil tak za 3,5l...a s 487 jezdim v rozmezí 4-7l...jinak 19 koní a spotřeba 4l? to taky jde jo? :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
jawa46: 19koní na 487? Máš někde z graf z brzdy, nebo kde jsi sebral ten údaj?
 
 
Datum: 06. února 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec já mám 487 dost co se týče výkonu upravenou 215ccm skoro 19 koní jezdím na ní do školy mám to 21 km když jsem to kolikrát počítal tak to vyjde dopravou levněji páč mi bere 4/100km a ty ceny benzínu jsou na posrání :-(
 
 
Datum: 06. února 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: smo-king      IP: uživatel11667    
Vy na tom jezdíte jak prasata ne? Mě 477 žere 3 l. V tvym případě se vyplatí jezdit autobusem, ale já bych jezdil na motorce :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pri soucasnych mrazech zasadne sockou,,, lebo sice cestu prezijete ale zdravotne budete o neco mit fizicku na stare kolena
 
 
Datum: 06. února 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3,9 si vzala možná když byla funglovka ted s iveme víc :-D jinak co na to říct doprava drahá a benzín taky
 
 
Datum: 06. února 2012 16:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při současných cenách benzínu jezdi stopem, nic neplatíš, a za tejden toho dost ušetříš :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při současných cenách benzínu bude nejvýhodnější jezdit na stadionu a moc ho nehnat, pak bys na tom mohl pár koruenk ušetřit :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 16:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Zdravím. Dovolte, abych se s Vámi podělil o jednu příhodu z léta loňského roku. Kupoval jsem fichtla v opravdu pěknym stavu, na první pohled originál jak vyšitej, chromy lak, linky, fakt pějnej stav.. měl jsem to od chlápka, kterej to zdědil po tátoj a tudíž to nemělo technickou několik let, tak jsem ji při přepisu udělal a hle.. technik na STK vytřeštil najednou oči a rázem svolal všechny kolegy, na tacho 97 000km a nějaký drobný.. sám jsem se přehlídl a do tý doby jsem měl za to, že je to 9700km, vzhledem ke stavu v jakym ten pionýr byl.:-D Cestou z STK jsem pořád koukal na tacho, jestli nefixluje a opravdu ukazuje jak má, což ve mě vzbudilo ještě větší údiv a tak volám tomu prodejci, jestli ví, že ten pionýr má tolik za sebou a on, že jo, že to má určitě 90tis. a jestli pak táta ještě nějaký drobný najel, to že už neví.. jsem se ho ptal, kde s tím jezdil a on, že prej byl v Itálii, Německu, atd.. je teda fakt, že sám jsem s tím už najel asi 2500 a zatím jsem na to nemusel sáhnout, ale že ten motor může vydržet až tak hodně, to vážně nepobírám.. na válci 3. výbrus, GO děláná byla 1-2x, to jistě neví, ale i tak... Měl jste někdy někdo v ruce stroj s tolika km? Já si nemůžu pomoct, ale ten pionýr jede snad nejlíp ze všech co mám, prostě neskutečný.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel13180    
Já koupil simsona po prvním majiteli s 86 tisíci, bez go, bez vybrusu a jak jede... :-)
 
 
Datum: 08. února 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj má origo 4700 náhon funkční a už musim dělat výbrus, hold se nevyplatilo krást tátovi benzín do motorovky ředěnej 1:50 :-D
 
 
Datum: 07. února 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13176    
Já měl na origo tachu natočeno 9750 km což to najelo za první roky svýho života,potom jako u všech fichtlů prasklo lanko náhonu,které bylo později demontováno a dalších 40 let to jezdí bez lanka tachometru... fichtl byl používanej jako dopravní prostředek na šachtu (denně 2 x 8km ) a později na Poldi SONP zprvu denně a později jen v období od května do září (denně 2x22km) .... když budu hodně při zemi tak 2000km za rok x 30 let intenzivního ježdění .... řekněme 60000km....2.výbrusy(první byl na konci 80.let,druhý počátkem nového tisíciletí-protože se mi zdálo že už to hovno jede) a první velká GO v r.2010 (jinak v průběhu let samozřejmně klasické opravy jako lamely,nové futro ojnice,přetěsnění motoru,výměna kroužků a podobně).....a musim říct že před GO už to rachtalo....hlavně klika.....ale asi by to ještě dost najezdilo....
 
 
Datum: 06. února 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak kilometre fichtlárský tachometer neukazuje blbo.. rýchlosť je iná vec,
 
 
Datum: 06. února 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posledné číslo znamená 100metre
 
 
Datum: 06. února 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jj, to je fakt, některý tacho kecaj, ale tenhle ukazuje vážně docela přesně, na pionýra ažaž:-)
 
 
Datum: 06. února 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no na mým je zas natočených jen 300 km :-D teda bylo a náhon ? byl vypadlej s tachasu takže muj bude mít najeto určo víc. Ale teda moc dobře to u fichtu není řešeny pač je to u zadního kola a ještě u rozety pokud ty ukazuje už od výroby tak bud rád. Mě zas rtá hlavou že sem najel + - 100 km takže by tam mělo být 400 a náky drobny a místo toho je tam najednou 700 :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to možný, ten motor vydrží když se o to stará, a go se dělá poctivě, já na svěm pio mám něco přes 40 000..což je o polovic co má tvuj, ale i tak je to dost.Do ted sem si myslel že moc pio víc nebude...aspon vim že má někdo víc :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: arda      E-mail:      IP: uživatel13173    
ahoj draci potrebuju poradit jak vycistit vejfum na čz a na pionýru dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do doutniku najel benzi zaštěrchej tim a karbon se rozpusti a vylej tu sračku ven a neriskuješ chromy.....koleno vyčisti tak že si vem ocelovej drát průměr cca 2 mm třeba a jeden konec strč do akučky a druhej zahni třeba 4 cm tak aby byl zahlej konec těsně vedle dlouhyho dratu.....utrhni si pár proužků šmirglpapiru a jak máž ten zahlej konec tak jim prostrč jeden z těch pásků a omotavej to kolem toho dratu a v takovym směru že kdyš zapneš akučku tak ať se ti to utahuje a ne povoluje a jak budeš mit namotanej zhruba pruměr trubky tak to do ni strč a zapni akušu a jezdi dopředu dozadu atd a vyfuk vyčistiš do čista
 
 
Datum: 09. února 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Odšrubuj z pincka odělej kolínko kam dostaneš oškrab šrubovákem pak dovnitř nalej benzín zapal a pokud máš doma kompresor tak do toho fukaj az z tama budou latat zhave uhliky pak to z venku očisti ocelákem dej nové těsnění našrubuj a bez jezdit.
 
 
Datum: 06. února 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s vypalováním pozor pokud máš chrom laufy...
 
 
Datum: 06. února 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13074    
Hoj,rozdělej to,očisti od hrubého karbonu pak to polej hořlavinou a nech pěkně vypálit. Po vypálení to očisti ocelákem,dírky a zbytky karbonu oškrabej šroubovákem. Složit,nasadit a jezdit. Bacha na obočí při zapalování :-). Ať se daří.
 
 
Datum: 06. února 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravím draci chtěl bych se zeptat lestli bych mohl na fichtl cupu jezdit i na simsonovi...? A kde se na moravě jezdí nějaké fichtl cupy? Já jsem našel jenom obec Břestek :-( Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo diky :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Podívej se třeba na pravidla tady http://www.jawa50zavody.wz.cz/knezdub.htm ale jak je tu už napsáno každý pořadatel má trochu jiné pravidla stačí jen zavolat a zeptat se.
 
 
Datum: 07. února 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13178    
Kontaktuj pořadatele,ať ti zašle pravidla na rok 2012,tady odtud pochybuju,že to bude někdo vědět. Jinak jsou většinou kategorie Klasik a Speciál(zde se speciál dělí ještě na Upravený a Sport). Klasik je většinou čistá seriovka,ale opět,chce to znát pravidla....někde muže bejt klasik klidně 3 kanál,ale vše musí z venku vypadat origo...jinde u klasika jdou i po výšce výfukovýho kanálu,vejšce válce a pístu,objemu hlavy atd....jinde jsou taky pravidla tak strohá,že tam jezdí 9HP seriovky :-D Fakt chce to znát pravidla,pak se dá kalkulovat....
 
 
Datum: 07. února 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim blby otazky ale chtel by sem jet a chcu se jenom septat jestli to tak je
 
 
Datum: 07. února 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zaujal me tento zad http://www.fechtl.cz/index.htm .. jede se na normalni silnici ?? .. a jak si mam představi original ?? nesmy byt upraveny valec ? nebo celej motor ? .. a special ¨se jezdi s upravenym motorem ?
 
 
Datum: 07. února 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Od toho se to tak jmenuje -fichtl cup- jezdí se tak z fichtlama takže ze simsonem ne.Jinak tu ma nějake závody fichtlů http://www.jawa50zavody.wz.cz/teren.htm
 
 
Datum: 06. února 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel13172    
Chtěl bych se zeptat kde koupit nebo z čeho pasují uhlíky do dinamostarteru na skutr Tatran 125 r.v.1968.Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Vím že pasovaly z nějakého strého ETA vysavače.. ale model si nepamatuju, byl to ale konec 80tých let....
 
 
Datum: 10. února 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13156    
Ahoj draci, mám otázku: kúpil som si takyto brzdový spínač http://www.motoren.sk/shop/detail/2014 a chcem ho použiť na moju jawu 20 na prídavný akumulátor a s ďalšou žiarovkou v zadnom svetle. podobný spínač sa používal aj na 05 pre kanadu http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-05-pionyr-vyvoz-export-kanada-blinkry-plexi.html Neviete mi prosím poradiť, ako ten spínač napojiť na brzdový pedál a ako ho celkovo zapojiť? Ďakujem. A ešte jedna otázka: Neviete prosím, akú farbu mal kryt klaksónu na jawách 20 okolo roku 1976? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
http://imageshack.us/photo/my-images/821/snmka0141.jpg/ ja som to riešil takto funguje to pekne :-D a zapojiť to musiš vedieť už sam ťažké to nieje :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 06. února 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: jawacak      IP: uživatel10420    
Cus draci\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nfichtl mi nejede dusi se na volnobeh ho nastartuju jen s cupovakem kdyz se chci rozjet musim drzet cupovak za chvily se zadusi a chcipne. karbec sem davalz funkcniho fika furt stejny poradte pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Mě to taky dělalo kůpil sem nový kagut,hadičku a palivový filtr vyčistil plovák a víčko a víckrát mě to nedělalo.
 
 
Datum: 06. února 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
doporučuju vyčistit palivovy kohoutek a vičko karburátoru muže tam být usazená rez mně to delalo pri vyšších rychlostech
 
 
Datum: 06. února 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
ahoj nevíte prosím kde sehnat pružinky do řadicího automatu na jawa 21 ? :-) díky za rady ps. zkoušel jsem z prupisky ale mají větší průměr závitu :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohuzel co poslani to 100kc,,sorac
 
 
Datum: 06. února 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
chcu se zeptat jestli by to šlo poslat obálkou? přijde mi celkem dost platit za dvě pružinky 100kč poškovné?
 
 
Datum: 06. února 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. února 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13169    
Ahoj, mám dotaz, nevéte někdo kde se dají sehnat plastové kryty baterií na veterány? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2012 10:23
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13169    
http://aukro.cz/puszka-na-aku-bsa-bmw-awo-nsu-zundapp-dkw-iz-i2092997059.html?source=oo#tabsAnchor
 
 
Datum: 06. března 2012 10:23
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13169    
Toto:\r\nhttp://aukro.cz/puszka-na-aku-bsa-bmw-awo-nsu-zundapp-dkw-iz-i2092997059.html?source=oo#tabsAnchor\r\nale v ČR
 
 
Datum: 06. března 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trošku nehcápu co myslíš, sorry :-D
 
 
Datum: 22. února 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel6631    
ahoj chcu se zeptat jaky je nejlepsi silikon na utesneni karteru kdyz skladam motor muzu pouzit ten cerveny? :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paulin je k nicemu.. je dobrej na utěsnění pneu kdyz fuší kolem patky
 
 
Datum: 06. února 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
pod hlavu u fichtla žádný těsnění nepatří, a nějakej tmel už vůbec ne, pokud ti fouká, srovnej si jí pastou na zabrušování sedel ventilů
 
 
Datum: 06. února 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Inak čo si myslíte o tomto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tmel_paulin.html tmel paulín. je dobrý aj na tesnenie hláv a podobne? Ja som s ním iba zatial tesnil dekel od spojky, a zatial funguje :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, používam červenej co smrdí jako ocet :-) od DenBravenu...nikdy s tim nebyl problém
 
 
Datum: 06. února 2012 10:04
 
 
 
 
Jméno: petrzy      IP: uživatel1818    
chci se zeptat nevíte někdo kde se víc dozvim o mopedu solo nějaká příručka atd dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 8:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady je tolik informaci ze ti nestaceji ani 3 vecery abys to pobral http://www.fichtlkramek.cz/nahled/historie_s_11_pokracovani.html :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 8:21
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12926    
Československá a východoněmecká spolupráce, aneb podařilo se mi úspěšně naroubovat a doladit karburátor BVF 16n1-11 ze simsona na mýho fichtla a ikdyž má o něco menší difuzor tak šlape dost dobře. Zprovoznil sem sytič - na studený starty, a za tepla chytá na poprvý, takže paráda, jen sem si pohrál s hladinou a je to, nejlepší je ten volnoběh - hezky rychlejší a pravidelnej, skoro jak 4T :-D, teď jen vychytám ještě jehlu a filtr a je to! :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13174    
líp se seřizuje chtěl sem to jen skusit, já teda nevim ale jede mi to dobře a reaguje úplně stejně, je fakt že když sem ho ladil, tak sem to jednou položil (protože pod sněhem byl led) a fakt nechcíp,je to jen takovej pokus, když to tak bude fungovat proč ne, asi to tak necham
 
 
Datum: 06. února 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13005    
Ale zapomněl si napsal, k čemu to bude dobré... Výkon to nepřidá, spíše ubere (opravdu je menší difusor). Já jsem jezdil na fichlu s karburátorem ze simsona, když mi bylo 7 let a učil jsem se na motorce, táta mi udělal malej rám a dal tam tento karbec, aby byl motor takovej prižnější, aby to tolik nejelo, a taky aby se motorka neuchacala pokaždé, když spadnu (má centrální plovákovku). Ale jinak mě nenapadá zásadní důvod ho tam dávat.
 
 
Datum: 06. února 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: bornis1      E-mail:      IP: uživatel12190    
Zdar Sešo,náhodou plynové lanko na Jawa 550 asi nebude u tebe v krámku.Budu objednávat u tebe nějaké díly a tohle jsem tam neviděl.Dík za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku tak mam jedno ply na 550,,kdyz ta kto napis do vzkazu objednavky,,dodam
 
 
Datum: 06. února 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurna jaq vedel ze jsem na neco zapomel,,, musim to dohonit,,bude
 
 
Datum: 06. února 2012 7:20
 
 
 
 
Jméno: stig      IP: uživatel13048    
zdravim slo by dat zapalko z babety 210 na fichtla ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:39
 
 
 
 
Jméno: fechtl      IP: uživatel12547    
ano šlo ale s upravami
 
 
Datum: 10. února 2012 14:39
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čaute draci potrebujem radu ako vyčistiť výfukový kanál na valci pionier. za rady díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky hoši :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
ˇzbytek ,
 
 
Datum: 06. února 2012 8:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
zdravim,normálně něco co pude oškrábnout,a bytek jsem vzal filcem,tm to pěkně vylešíš :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 8:34
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec jestli seš alespoň trošku šikovnej tak si pořiď sadu malinkatejch pilníčků a jemně to vybruš a nakonec to vem šmirglem nejjemějším :-) bude ti to líp vyplachovat válec když to bude hladký tím pádem to i líp pojede =)
 
 
Datum: 05. února 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vydloubat šroubovákem a na závěr smirkem
 
 
Datum: 05. února 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel13166    
Čau draci chtěl bych se zeptat jestli můžu legálně provozovat pionýra když mám technický průkaz ale stroj neni psaný na mě a je propadlá technická tak bych se chtěl zeptat jestli technickou a pojištění lze zařídit i když to neni na mě čekám než to původní majtel přepíše děkuju všem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 4:45
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano lze, v pojistné smlouvě bude jako vlastník vozidla uvedena osoba zapsaná v TP, jako provozovatel budeš ty. Po přepisu na tvoje jméno bude vlastník a provozovatel jedna a tatáž osoba. Na TK můýe s vozidlem kdokoli, kdo má k vozidlu příslušné doklady
 
 
Datum: 06. února 2012 4:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, technickou i pojištění můžeš udělat...
 
 
Datum: 05. února 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9645    
http://aukro.cz/motocykl-jawa-05-r-v-asi-1960-na-nahradni-dily-i2098355073.html, někdo asi neví, co má doma ... když odmyslím zprasený bříško a řidítka alá 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnit řidítka a sehnat plechy tak je pěkná a ještě vyleštit tempem. Taky jsem míval tenhle lak a když to vidíte živě ne na fotkách tak je parádní.
 
 
Datum: 06. února 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9645    
potřebovala by krapet údržbu a původní šusplech, ale lepší než drátem do oka, zas tak zprasená není
 
 
Datum: 06. února 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak navíc je zprasená,podle mě žádnej pěknej kousek mám doma 2 origo kusy,jeden po dědovi a jeden jsem koupil na aukru za 500,- :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klassická 05ka 1963
 
 
Datum: 05. února 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11531    
Čau všichni, chtěl bych se zeptat ohledně převodovky, ve vysokych otáčkách mi vyskakujou rychlosti, skáče tam neutrál, nevíte čím to je ? Nemůže byt třeba zohlej řadící segment ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
potvrzuju vaše slova a přidávám svoje ..... na jednom motoru mě postupně začala vyskakovat trojka, další den už i dvojka a následující i jednička. to vše ale pouze ve vyšších otáčkách..... co naplat, motor ven, rozpůlit a pátrat po příčině... kolečka, vidlička, automat a vše kolem zdálo se být v pořádku, drbu se za uchem co s tím kurva je?? a pak sem na to káp... uvolněná ložiska v kartrech na hlavní hřídeli byl celej problém... cestovalo si to z leva do prava a to byl důvod proč to začlo postupně vyskakovat, čím víc se totiž ložiska uvolňovali, tím víc kvalty vypadávali ...
 
 
Datum: 06. února 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
potvrzuju standova slova, měl jsem stejnej problém a výměna koleček se zaoblenýma hrankama bočních ozubů ho vyřešila..
 
 
Datum: 06. února 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13170    
Ohlodaný kolíky a nebo díry v kolečkách....o automatu pochybuju.....
 
 
Datum: 06. února 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
máš unavené pružinky v automatu
 
 
Datum: 05. února 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
budeš mít nejspíše vadu v automatu, tzn. že budeš mít pohybové pružinky nejspíš polámané, popř. zohlé
 
 
Datum: 05. února 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel11531    
Zdravím, chtěl bych na mim fichtlu (jawa 21) udelat řazení nahoru... (1dolu, 2,3 nahoru) myslite ze by na to pasovala řadička z nějaky 555? myslim aby to sedělo kvuli plechum atd... Předem děkuji za odpovědi :-) S pozdravem Marcel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tiež ti to tam nebude pasovat ked máš novší plech bez hliníkových lišt
 
 
Datum: 05. února 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bacha tiahlo je dlhšie
 
 
Datum: 05. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to pasovat ale potřebuješ šroub s delším čepem aby se řadička vešla kvuli kyvce
 
 
Datum: 05. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevleze kvůli kyvky
 
 
Datum: 05. února 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj tak řadička by tam z 555 pasovala ale musel bys vyšrubovat na víku od spojky vzadu šroub a dát tam šroub z 555 (šroub s takovým čepem, na kterým bude držet řadička) , táhlo by mělo být stejně dlouhý a plechy to nevim ...
 
 
Datum: 05. února 2012 18:26
 
<  606  607  608  609  610  611  612  613  614  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 6:46:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu