Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim draky  tak sem uz fakt nevedel co s tou moji jawa 20 tak sem odpojil vsechny civky (protoze sem na nich mel ukrostrene svetla a klaxon, teda myslim si to protoze tam vedlo plno dratu  ) tak sem to udelal tak, aby to jelo. odpojim civky, zapojim jenom zapalovaci, z te sem vedl dratek ke kladivku, zapojim kondik a dratek ke kladivku, pak indukci civka, hodil sem drat z leva od kablu ke svicce na kostru a z prava ke kladivku no a ted by to melo hodit jisrku http://www.youtube.com/watch?v=SHTXA0iLfY4&feature=plcp&context=C3c36ce3UDOEgsToPDskLz0Hh5WwFSlvIHgqgOAKQL jako tomuhle borcovi  no slapu slapu a nic, ale kdyz sem dratek z te zapalovaci civky dal na magneto tak zacal jiskrit jak svina  nevim co s tim ja uz nevim proste. prosim poradte nebo chcipnu, depta me to jak to nejezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 21:46
 to co jsi mi napsal tam mam, akorat misto ocek tam mam takove ty nastrcne sracky jak to do toho zajede takze to byylo melo byt jedno, a este na te zapalovaci civce na tom dratku nemam ocko, ale to tam dam takze jinam to mam vse zpravne, ve ctvrtek zkusim
Datum: 07. února 2012 21:46
 Tak ten drátek připoj na šroub, kde máš i kondenzátor a ten šroub musí být odizolovaný od držáku kladívka (šroub - kladívkový plíšek - gumová hranatá podložka - gumová kolatá podložka se dá na šroub = prostrčíš šroub dírou od držáku kladívka, pak gumová hranatá podložka, pak kondenzátor(očko), pak zapalovací cívka(očko) , a vývod č.1 na indukční cívku(očko) a matka. http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-motor.html z tama pak ten vývod č.1 napojíš na indukční cívku pol 1 a 15 napojíš na kostru. Doporučuju vyšrubovat VN kábl a zkrátit na každém konci o centimetr a znova ho zašrubovat do indukčky a našrubovat tam fajku. U fajky zkontroluj jestli má vevnitř závlačku. Až to budeš mět zkus jiskru nebo vyšrubuj fajku a zkus jiskru drátem.
Datum: 07. února 2012 21:36
 normalne mi to jiskru nehaze na svicce, ale kdyz prilozim dratek ze zapalovaci civky, ktera je v zapalku, tak kdyz ho pripozim na magneto tak ten dratek zacne jiskrit, to je cele
Datum: 07. února 2012 17:34
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 buď neni co zapálit, nebo neni čim, víc v tom bejt nemůže. Zkus to popsat ještě jednou a srozumitelně.. nechápu kterej drátek háže jiskru, jestli ten co jde od zapalovacího pólu k VN cívce, a VN cívka jiskru nehází, pak je buď špatně zapojená, nebo špatná celá. Jestli háže jiskru i VN kabel od cívky, a v motoru ne, pak by mohla bejt chyba ve svíčce, v předstihu, nebo ve směsi, která je zas otázkou nastavení a čistoty karburátoru. postupuj vylučovací metodou a musíš na to přijít
Datum: 06. února 2012 23:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 debil určite nie si ale ak odpojiš od kladivka všetký kable aj cievku aj kondík tak ked rozpojiš kladivko tak by tam mal byť nulový odpor pokiaľ dačo vyhodi tak je potom na ňom zvod a ten ti robí problém a ano indučká ma dve kontakty pri jednom je 1 a pri druhom je 15 ked si všimneš
Datum: 06. února 2012 19:13
 co????  jak poznam esy je dobre odizolovane kladzivko a co s tema svorkama to nechapu  mozna sem debil ale aspon se to pokousim opravit no co uz
Datum: 06. února 2012 17:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si zisti či máš dobre odizolované kladivko od kostry a ďalšia vec z kladivka chod na svorku 15 na indučke a z svorky 1 na kostru keď sa lepšie pozrieš tak to tam nájdeš
Datum: 06. února 2012 17:30
Jméno: hans
IP: uživatel13068
 co se vyplatí víc jezdit 20 km autobusem za 20 kč nebo na motorce čz 175 487 která žere 3,9 l na 100
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 15:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 počitaté aj povinné poistenie? no do školy je to pekné jazdiť na motorke ale asi len do vtedy kým nezačne pršať
Datum: 07. února 2012 15:58
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 Já budu taky jezdit do školy..Mám to 37 km.. Vlakem bych platil 140 kč na den motorka mi při 4 litrech sežere na 25 km 1 litr.takže bych měl jezdit za nějakejch 120 korun asi nwm ale sedneš a jedeš..Netlačíš se v autobuse a nemusíš čekat jak blbec na autobusáku..Mě to vyjde levněji a pohodlněji no....
Datum: 07. února 2012 11:19
 Vyšlo mi to takhle : Autobus - 100 km = 100 kč | Motorka: Spotřeba 4l/100 km = 35.4 = 140 Kč , z čehož vyplývá 100 km = 140 kč | Motorka: Spotřeba 3l/100 km = 35.3 = 105 kč, z čehož vyplývá 100 km = 105 kč | když započteme olej + 10 - 15 kč ... jestli jsem udělal někde chybu tak opravte  my máme jízdné teda o dost dražší jako student budu platit za 5 km 10 kč takže tam bude výhodnější jezdit na moto ... při dnešních cenách chůze, kolo, nebo moped ...
Datum: 06. února 2012 19:42
 ja kto som syn šoféra mám dopravu "zadarmo" symbolická cena hocikam je 0,05€
Datum: 06. února 2012 19:40
 péro: my co děláme v čsad taky máme slevu na jízdném 70%
Datum: 06. února 2012 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby jste měli ZTP jako já tak by jste měli 75% slevu na vlak i bus  taky už jezdím busem
Datum: 06. února 2012 19:05
 já jezdím vlakem 2 km a platím 6,- ..kdybych neměl studenstskou slevu tak 11,- za 2 km... po cestě je to asi 5 km... na kole jedu skoro vedle kolejí takže kolo forever
Datum: 06. února 2012 18:40
 s 477 jsem jezdil tak za 3,5l...a s 487 jezdim v rozmezí 4-7l...jinak 19 koní a spotřeba 4l? to taky jde jo?
Datum: 06. února 2012 17:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 jawa46: 19koní na 487? Máš někde z graf z brzdy, nebo kde jsi sebral ten údaj?
Datum: 06. února 2012 17:39
 zdarec já mám 487 dost co se týče výkonu upravenou 215ccm skoro 19 koní jezdím na ní do školy mám to 21 km když jsem to kolikrát počítal tak to vyjde dopravou levněji páč mi bere 4/100km a ty ceny benzínu jsou na posrání
Datum: 06. února 2012 17:26
Jméno: smo-king
IP: uživatel11667
 Vy na tom jezdíte jak prasata ne? Mě 477 žere 3 l. V tvym případě se vyplatí jezdit autobusem, ale já bych jezdil na motorce
Datum: 06. února 2012 17:03
 pri soucasnych mrazech zasadne sockou,,, lebo sice cestu prezijete ale zdravotne budete o neco mit fizicku na stare kolena
Datum: 06. února 2012 17:03
 3,9 si vzala možná když byla funglovka ted s iveme víc  jinak co na to říct doprava drahá a benzín taky
Datum: 06. února 2012 16:30
 Při současných cenách benzínu jezdi stopem, nic neplatíš, a za tejden toho dost ušetříš
Datum: 06. února 2012 16:24
 Při současných cenách benzínu bude nejvýhodnější jezdit na stadionu a moc ho nehnat, pak bys na tom mohl pár koruenk ušetřit
Datum: 06. února 2012 16:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Zdravím. Dovolte, abych se s Vámi podělil o jednu příhodu z léta loňského roku. Kupoval jsem fichtla v opravdu pěknym stavu, na první pohled originál jak vyšitej, chromy lak, linky, fakt pějnej stav.. měl jsem to od chlápka, kterej to zdědil po tátoj a tudíž to nemělo technickou několik let, tak jsem ji při přepisu udělal a hle.. technik na STK vytřeštil najednou oči a rázem svolal všechny kolegy, na tacho 97 000km a nějaký drobný.. sám jsem se přehlídl a do tý doby jsem měl za to, že je to 9700km, vzhledem ke stavu v jakym ten pionýr byl.  Cestou z STK jsem pořád koukal na tacho, jestli nefixluje a opravdu ukazuje jak má, což ve mě vzbudilo ještě větší údiv a tak volám tomu prodejci, jestli ví, že ten pionýr má tolik za sebou a on, že jo, že to má určitě 90tis. a jestli pak táta ještě nějaký drobný najel, to že už neví.. jsem se ho ptal, kde s tím jezdil a on, že prej byl v Itálii, Německu, atd.. je teda fakt, že sám jsem s tím už najel asi 2500 a zatím jsem na to nemusel sáhnout, ale že ten motor může vydržet až tak hodně, to vážně nepobírám.. na válci 3. výbrus, GO děláná byla 1-2x, to jistě neví, ale i tak... Měl jste někdy někdo v ruce stroj s tolika km? Já si nemůžu pomoct, ale ten pionýr jede snad nejlíp ze všech co mám, prostě neskutečný..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 8:18
Jméno: Bubák
IP: uživatel13180
 Já koupil simsona po prvním majiteli s 86 tisíci, bez go, bez vybrusu a jak jede...
Datum: 08. února 2012 8:18
 muj má origo 4700 náhon funkční a už musim dělat výbrus, hold se nevyplatilo krást tátovi benzín do motorovky ředěnej 1:50
Datum: 07. února 2012 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel13176
 Já měl na origo tachu natočeno 9750 km což to najelo za první roky svýho života,potom jako u všech fichtlů prasklo lanko náhonu,které bylo později demontováno a dalších 40 let to jezdí bez lanka tachometru... fichtl byl používanej jako dopravní prostředek na šachtu (denně 2 x 8km ) a později na Poldi SONP zprvu denně a později jen v období od května do září (denně 2x22km) .... když budu hodně při zemi tak 2000km za rok x 30 let intenzivního ježdění .... řekněme 60000km....2.výbrusy(první byl na konci 80.let,druhý počátkem nového tisíciletí-protože se mi zdálo že už to hovno jede) a první velká GO v r.2010 (jinak v průběhu let samozřejmně klasické opravy jako lamely,nové futro ojnice,přetěsnění motoru,výměna kroužků a podobně).....a musim říct že před GO už to rachtalo....hlavně klika.....ale asi by to ještě dost najezdilo....
Datum: 06. února 2012 23:08
 inak kilometre fichtlárský tachometer neukazuje blbo.. rýchlosť je iná vec,
Datum: 06. února 2012 19:00
 posledné číslo znamená 100metre
Datum: 06. února 2012 18:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jj, to je fakt, některý tacho kecaj, ale tenhle ukazuje vážně docela přesně, na pionýra ažaž
Datum: 06. února 2012 17:41
 no na mým je zas natočených jen 300 km  teda bylo a náhon ? byl vypadlej s tachasu takže muj bude mít najeto určo víc. Ale teda moc dobře to u fichtu není řešeny pač je to u zadního kola a ještě u rozety pokud ty ukazuje už od výroby tak bud rád. Mě zas rtá hlavou že sem najel + - 100 km takže by tam mělo být 400 a náky drobny a místo toho je tam najednou 700
Datum: 06. února 2012 16:34
 Je to možný, ten motor vydrží když se o to stará, a go se dělá poctivě, já na svěm pio mám něco přes 40 000..což je o polovic co má tvuj, ale i tak je to dost.Do ted sem si myslel že moc pio víc nebude...aspon vim že má někdo víc
Datum: 06. února 2012 16:15
 ahoj draci potrebuju poradit jak vycistit vejfum na čz a na pionýru dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 21:24
 do doutniku najel benzi zaštěrchej tim a karbon se rozpusti a vylej tu sračku ven a neriskuješ chromy.....koleno vyčisti tak že si vem ocelovej drát průměr cca 2 mm třeba a jeden konec strč do akučky a druhej zahni třeba 4 cm tak aby byl zahlej konec těsně vedle dlouhyho dratu.....utrhni si pár proužků šmirglpapiru a jak máž ten zahlej konec tak jim prostrč jeden z těch pásků a omotavej to kolem toho dratu a v takovym směru že kdyš zapneš akučku tak ať se ti to utahuje a ne povoluje a jak budeš mit namotanej zhruba pruměr trubky tak to do ni strč a zapni akušu a jezdi dopředu dozadu atd a vyfuk vyčistiš do čista
Datum: 09. února 2012 21:24
 Odšrubuj z pincka odělej kolínko kam dostaneš oškrab šrubovákem pak dovnitř nalej benzín zapal a pokud máš doma kompresor tak do toho fukaj az z tama budou latat zhave uhliky pak to z venku očisti ocelákem dej nové těsnění našrubuj a bez jezdit.
Datum: 06. února 2012 19:44
 s vypalováním pozor pokud máš chrom laufy...
Datum: 06. února 2012 17:43
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Hoj,rozdělej to,očisti od hrubého karbonu pak to polej hořlavinou a nech pěkně vypálit. Po vypálení to očisti ocelákem,dírky a zbytky karbonu oškrabej šroubovákem. Složit,nasadit a jezdit. Bacha na obočí při zapalování  . Ať se daří.
Datum: 06. února 2012 16:19
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravím draci chtěl bych se zeptat lestli bych mohl na fichtl cupu jezdit i na simsonovi...? A kde se na moravě jezdí nějaké fichtl cupy? Já jsem našel jenom obec Břestek  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 22:35
 jo diky
Datum: 07. února 2012 22:35
Datum: 07. února 2012 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel13178
 Kontaktuj pořadatele,ať ti zašle pravidla na rok 2012,tady odtud pochybuju,že to bude někdo vědět. Jinak jsou většinou kategorie Klasik a Speciál(zde se speciál dělí ještě na Upravený a Sport). Klasik je většinou čistá seriovka,ale opět,chce to znát pravidla....někde muže bejt klasik klidně 3 kanál,ale vše musí z venku vypadat origo...jinde u klasika jdou i po výšce výfukovýho kanálu,vejšce válce a pístu,objemu hlavy atd....jinde jsou taky pravidla tak strohá,že tam jezdí 9HP seriovky  Fakt chce to znát pravidla,pak se dá kalkulovat....
Datum: 07. února 2012 11:10
 vim blby otazky ale chtel by sem jet a chcu se jenom septat jestli to tak je
Datum: 07. února 2012 9:05
 zaujal me tento zad http://www.fechtl.cz/index.htm .. jede se na normalni silnici ?? .. a jak si mam představi original ?? nesmy byt upraveny valec ? nebo celej motor ? .. a special ¨se jezdi s upravenym motorem ?
Datum: 07. února 2012 9:04
Datum: 06. února 2012 19:05
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel13172
 Chtěl bych se zeptat kde koupit nebo z čeho pasují uhlíky do dinamostarteru na skutr Tatran 125 r.v.1968.Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:31
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Vím že pasovaly z nějakého strého ETA vysavače.. ale model si nepamatuju, byl to ale konec 80tých let....
Datum: 10. února 2012 14:31
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
Posl.aktualizace: 06. února 2012 16:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 06. února 2012 16:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 06. února 2012 16:23
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 Cus draci\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nfichtl mi nejede dusi se na volnobeh ho nastartuju jen s cupovakem kdyz se chci rozjet musim drzet cupovak za chvily se zadusi a chcipne. karbec sem davalz funkcniho fika furt stejny poradte pls.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 15:43
 Mě to taky dělalo kůpil sem nový kagut,hadičku a palivový filtr vyčistil plovák a víčko a víckrát mě to nedělalo.
Datum: 06. února 2012 15:43
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 doporučuju vyčistit palivovy kohoutek a vičko karburátoru muže tam být usazená rez mně to delalo pri vyšších rychlostech
Datum: 06. února 2012 14:52
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 ahoj nevíte prosím kde sehnat pružinky do řadicího automatu na jawa 21 ?  díky za rady ps. zkoušel jsem z prupisky ale mají větší průměr závitu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 16:59
 bohuzel co poslani to 100kc,,sorac
Datum: 06. února 2012 16:59
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 chcu se zeptat jestli by to šlo poslat obálkou? přijde mi celkem dost platit za dvě pružinky 100kč poškovné?
Datum: 06. února 2012 16:44
Datum: 06. února 2012 15:34
Jméno: Jirka
IP: uživatel13169
 Ahoj, mám dotaz, nevéte někdo kde se dají sehnat plastové kryty baterií na veterány?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 10:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel13169
 http://aukro.cz/puszka-na-aku-bsa-bmw-awo-nsu-zundapp-dkw-iz-i2092997059.html?source=oo#tabsAnchor
Datum: 06. března 2012 10:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel13169
 Toto:\r\nhttp://aukro.cz/puszka-na-aku-bsa-bmw-awo-nsu-zundapp-dkw-iz-i2092997059.html?source=oo#tabsAnchor\r\nale v ČR
Datum: 06. března 2012 10:22
 Trošku nehcápu co myslíš, sorry
Datum: 22. února 2012 7:14
Jméno: jawaman
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat jaky je nejlepsi silikon na utesneni karteru kdyz skladam motor muzu pouzit ten cerveny?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 15:41
 paulin je k nicemu.. je dobrej na utěsnění pneu kdyz fuší kolem patky
Datum: 06. února 2012 15:41
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 pod hlavu u fichtla žádný těsnění nepatří, a nějakej tmel už vůbec ne, pokud ti fouká, srovnej si jí pastou na zabrušování sedel ventilů
Datum: 06. února 2012 15:33
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
Datum: 06. února 2012 14:17
 Jo, používam červenej co smrdí jako ocet  od DenBravenu...nikdy s tim nebyl problém
Datum: 06. února 2012 10:04
Jméno: petrzy
IP: uživatel1818
 chci se zeptat nevíte někdo kde se víc dozvim o mopedu solo nějaká příručka atd dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 8:21
Datum: 06. února 2012 8:21
Jméno: libor1
IP: uživatel12926
 Československá a východoněmecká spolupráce, aneb podařilo se mi úspěšně naroubovat a doladit karburátor BVF 16n1-11 ze simsona na mýho fichtla a ikdyž má o něco menší difuzor tak šlape dost dobře. Zprovoznil sem sytič - na studený starty, a za tepla chytá na poprvý, takže paráda, jen sem si pohrál s hladinou a je to, nejlepší je ten volnoběh - hezky rychlejší a pravidelnej, skoro jak 4T  , teď jen vychytám ještě jehlu a filtr a je to!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 16:37
Jméno: libor1
IP: uživatel13174
 líp se seřizuje chtěl sem to jen skusit, já teda nevim ale jede mi to dobře a reaguje úplně stejně, je fakt že když sem ho ladil, tak sem to jednou položil (protože pod sněhem byl led) a fakt nechcíp,je to jen takovej pokus, když to tak bude fungovat proč ne, asi to tak necham
Datum: 06. února 2012 16:37
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 Ale zapomněl si napsal, k čemu to bude dobré... Výkon to nepřidá, spíše ubere (opravdu je menší difusor). Já jsem jezdil na fichlu s karburátorem ze simsona, když mi bylo 7 let a učil jsem se na motorce, táta mi udělal malej rám a dal tam tento karbec, aby byl motor takovej prižnější, aby to tolik nejelo, a taky aby se motorka neuchacala pokaždé, když spadnu (má centrální plovákovku). Ale jinak mě nenapadá zásadní důvod ho tam dávat.
Datum: 06. února 2012 15:03
 Zdar Sešo,náhodou plynové lanko na Jawa 550 asi nebude u tebe v krámku.Budu objednávat u tebe nějaké díly a tohle jsem tam neviděl.Dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 17:39
 draku tak mam jedno ply na 550,,kdyz ta kto napis do vzkazu objednavky,,dodam
Datum: 06. února 2012 17:39
 kurna jaq vedel ze jsem na neco zapomel,,, musim to dohonit,,bude
Datum: 06. února 2012 7:20
Jméno: stig
IP: uživatel13048
 zdravim slo by dat zapalko z babety 210 na fichtla ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:39
Jméno: fechtl
IP: uživatel12547
 ano šlo ale s upravami
Datum: 10. února 2012 14:39
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci potrebujem radu ako vyčistiť výfukový kanál na valci pionier. za rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:35
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky hoši
Datum: 06. února 2012 14:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 ˇzbytek ,
Datum: 06. února 2012 8:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 zdravim,normálně něco co pude oškrábnout,a bytek jsem vzal filcem,tm to pěkně vylešíš
Datum: 06. února 2012 8:34
 zdarec jestli seš alespoň trošku šikovnej tak si pořiď sadu malinkatejch pilníčků a jemně to vybruš a nakonec to vem šmirglem nejjemějším  bude ti to líp vyplachovat válec když to bude hladký tím pádem to i líp pojede =)
Datum: 05. února 2012 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vydloubat šroubovákem a na závěr smirkem
Datum: 05. února 2012 19:38
Jméno: karel
IP: uživatel13166
 Čau draci chtěl bych se zeptat jestli můžu legálně provozovat pionýra když mám technický průkaz ale stroj neni psaný na mě a je propadlá technická tak bych se chtěl zeptat jestli technickou a pojištění lze zařídit i když to neni na mě čekám než to původní majtel přepíše děkuju všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 4:45
 Ano lze, v pojistné smlouvě bude jako vlastník vozidla uvedena osoba zapsaná v TP, jako provozovatel budeš ty. Po přepisu na tvoje jméno bude vlastník a provozovatel jedna a tatáž osoba. Na TK můýe s vozidlem kdokoli, kdo má k vozidlu příslušné doklady
Datum: 06. února 2012 4:45
 Ano, technickou i pojištění můžeš udělat...
Datum: 05. února 2012 18:16
Jméno: Jan
IP: uživatel9645
 http://aukro.cz/motocykl-jawa-05-r-v-asi-1960-na-nahradni-dily-i2098355073.html, někdo asi neví, co má doma ... když odmyslím zprasený bříško a řidítka alá 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:54
 Vyměnit řidítka a sehnat plechy tak je pěkná a ještě vyleštit tempem. Taky jsem míval tenhle lak a když to vidíte živě ne na fotkách tak je parádní.
Datum: 06. února 2012 14:54
Jméno: Jan
IP: uživatel9645
 potřebovala by krapet údržbu a původní šusplech, ale lepší než drátem do oka, zas tak zprasená není
Datum: 06. února 2012 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak navíc je zprasená,podle mě žádnej pěknej kousek mám doma 2 origo kusy,jeden po dědovi a jeden jsem koupil na aukru za 500,-
Datum: 05. února 2012 19:41
 klassická 05ka 1963
Datum: 05. února 2012 18:18
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 Čau všichni, chtěl bych se zeptat ohledně převodovky, ve vysokych otáčkách mi vyskakujou rychlosti, skáče tam neutrál, nevíte čím to je ? Nemůže byt třeba zohlej řadící segment ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 12:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 potvrzuju vaše slova a přidávám svoje ..... na jednom motoru mě postupně začala vyskakovat trojka, další den už i dvojka a následující i jednička. to vše ale pouze ve vyšších otáčkách..... co naplat, motor ven, rozpůlit a pátrat po příčině... kolečka, vidlička, automat a vše kolem zdálo se být v pořádku, drbu se za uchem co s tím kurva je?? a pak sem na to káp... uvolněná ložiska v kartrech na hlavní hřídeli byl celej problém... cestovalo si to z leva do prava a to byl důvod proč to začlo postupně vyskakovat, čím víc se totiž ložiska uvolňovali, tím víc kvalty vypadávali ...
Datum: 06. února 2012 12:42
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 potvrzuju standova slova, měl jsem stejnej problém a výměna koleček se zaoblenýma hrankama bočních ozubů ho vyřešila..
Datum: 06. února 2012 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel13170
 Ohlodaný kolíky a nebo díry v kolečkách....o automatu pochybuju.....
Datum: 06. února 2012 10:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš unavené pružinky v automatu
Datum: 05. února 2012 21:15
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 budeš mít nejspíše vadu v automatu, tzn. že budeš mít pohybové pružinky nejspíš polámané, popř. zohlé
Datum: 05. února 2012 18:22
Jméno: Marcel
IP: uživatel11531
 Zdravím, chtěl bych na mim fichtlu (jawa 21) udelat řazení nahoru... (1dolu, 2,3 nahoru) myslite ze by na to pasovala řadička z nějaky 555? myslim aby to sedělo kvuli plechum atd... Předem děkuji za odpovědi 
S pozdravem Marcel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 21:16
 tiež ti to tam nebude pasovat ked máš novší plech bez hliníkových lišt
Datum: 05. února 2012 21:16
 bacha tiahlo je dlhšie
Datum: 05. února 2012 21:14
 bude to pasovat ale potřebuješ šroub s delším čepem aby se řadička vešla kvuli kyvce
Datum: 05. února 2012 20:19
 nevleze kvůli kyvky
Datum: 05. února 2012 19:34
 Ahoj tak řadička by tam z 555 pasovala ale musel bys vyšrubovat na víku od spojky vzadu šroub a dát tam šroub z 555 (šroub s takovým čepem, na kterým bude držet řadička) , táhlo by mělo být stejně dlouhý a plechy to nevim ...
Datum: 05. února 2012 18:26
|



|