Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci potrebujem radu ako vyčistiť výfukový kanál na valci pionier. za rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:35
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky hoši
Datum: 06. února 2012 14:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 ˇzbytek ,
Datum: 06. února 2012 8:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 zdravim,normálně něco co pude oškrábnout,a bytek jsem vzal filcem,tm to pěkně vylešíš
Datum: 06. února 2012 8:34
 zdarec jestli seš alespoň trošku šikovnej tak si pořiď sadu malinkatejch pilníčků a jemně to vybruš a nakonec to vem šmirglem nejjemějším  bude ti to líp vyplachovat válec když to bude hladký tím pádem to i líp pojede =)
Datum: 05. února 2012 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vydloubat šroubovákem a na závěr smirkem
Datum: 05. února 2012 19:38
Jméno: karel
IP: uživatel13166
 Čau draci chtěl bych se zeptat jestli můžu legálně provozovat pionýra když mám technický průkaz ale stroj neni psaný na mě a je propadlá technická tak bych se chtěl zeptat jestli technickou a pojištění lze zařídit i když to neni na mě čekám než to původní majtel přepíše děkuju všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 4:45
 Ano lze, v pojistné smlouvě bude jako vlastník vozidla uvedena osoba zapsaná v TP, jako provozovatel budeš ty. Po přepisu na tvoje jméno bude vlastník a provozovatel jedna a tatáž osoba. Na TK můýe s vozidlem kdokoli, kdo má k vozidlu příslušné doklady
Datum: 06. února 2012 4:45
 Ano, technickou i pojištění můžeš udělat...
Datum: 05. února 2012 18:16
Jméno: Jan
IP: uživatel9645
 http://aukro.cz/motocykl-jawa-05-r-v-asi-1960-na-nahradni-dily-i2098355073.html, někdo asi neví, co má doma ... když odmyslím zprasený bříško a řidítka alá 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:54
 Vyměnit řidítka a sehnat plechy tak je pěkná a ještě vyleštit tempem. Taky jsem míval tenhle lak a když to vidíte živě ne na fotkách tak je parádní.
Datum: 06. února 2012 14:54
Jméno: Jan
IP: uživatel9645
 potřebovala by krapet údržbu a původní šusplech, ale lepší než drátem do oka, zas tak zprasená není
Datum: 06. února 2012 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak navíc je zprasená,podle mě žádnej pěknej kousek mám doma 2 origo kusy,jeden po dědovi a jeden jsem koupil na aukru za 500,-
Datum: 05. února 2012 19:41
 klassická 05ka 1963
Datum: 05. února 2012 18:18
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 Čau všichni, chtěl bych se zeptat ohledně převodovky, ve vysokych otáčkách mi vyskakujou rychlosti, skáče tam neutrál, nevíte čím to je ? Nemůže byt třeba zohlej řadící segment ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 12:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 potvrzuju vaše slova a přidávám svoje ..... na jednom motoru mě postupně začala vyskakovat trojka, další den už i dvojka a následující i jednička. to vše ale pouze ve vyšších otáčkách..... co naplat, motor ven, rozpůlit a pátrat po příčině... kolečka, vidlička, automat a vše kolem zdálo se být v pořádku, drbu se za uchem co s tím kurva je?? a pak sem na to káp... uvolněná ložiska v kartrech na hlavní hřídeli byl celej problém... cestovalo si to z leva do prava a to byl důvod proč to začlo postupně vyskakovat, čím víc se totiž ložiska uvolňovali, tím víc kvalty vypadávali ...
Datum: 06. února 2012 12:42
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 potvrzuju standova slova, měl jsem stejnej problém a výměna koleček se zaoblenýma hrankama bočních ozubů ho vyřešila..
Datum: 06. února 2012 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel13170
 Ohlodaný kolíky a nebo díry v kolečkách....o automatu pochybuju.....
Datum: 06. února 2012 10:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš unavené pružinky v automatu
Datum: 05. února 2012 21:15
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 budeš mít nejspíše vadu v automatu, tzn. že budeš mít pohybové pružinky nejspíš polámané, popř. zohlé
Datum: 05. února 2012 18:22
Jméno: Marcel
IP: uživatel11531
 Zdravím, chtěl bych na mim fichtlu (jawa 21) udelat řazení nahoru... (1dolu, 2,3 nahoru) myslite ze by na to pasovala řadička z nějaky 555? myslim aby to sedělo kvuli plechum atd... Předem děkuji za odpovědi 
S pozdravem Marcel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 21:16
 tiež ti to tam nebude pasovat ked máš novší plech bez hliníkových lišt
Datum: 05. února 2012 21:16
 bacha tiahlo je dlhšie
Datum: 05. února 2012 21:14
 bude to pasovat ale potřebuješ šroub s delším čepem aby se řadička vešla kvuli kyvce
Datum: 05. února 2012 20:19
 nevleze kvůli kyvky
Datum: 05. února 2012 19:34
 Ahoj tak řadička by tam z 555 pasovala ale musel bys vyšrubovat na víku od spojky vzadu šroub a dát tam šroub z 555 (šroub s takovým čepem, na kterým bude držet řadička) , táhlo by mělo být stejně dlouhý a plechy to nevim ...
Datum: 05. února 2012 18:26
Jméno: Erto
IP: uživatel1026
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:00
 10 jako orig
Datum: 05. února 2012 12:00
 Zdravim, myslíte, že by bylo možné přihlásit J50/05 na papíry z J50/23? Máte s tím někdo zkušenost? Mockrát díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 16:45
 senta: poslal jsem ti mail, dík
Datum: 07. února 2012 16:45
 mám doma jawu 05 včetně papíru,zatim nejsou psaný na mě a ta 05 je nějaká skládačka a ještě pokroucená takže ji prodám bez papíru na pole a papíry my zustanou jestli by někdo měl zájem
Datum: 07. února 2012 14:52
 Na 05 lze použít doklady 20,21 ale dle mě je blbost mustangový, protože to jen tak nepřehlídnou.
Datum: 06. února 2012 14:56
 Já bych taky radši z 05, ale už dlouho jsem žádný nepotkal  Většinou jenom na 20
Datum: 05. února 2012 21:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Osobně bych s tím moc neexperimentoval.. O5 má jinej motor, což je vidět na první pohled a třeba na STK by ti mohli dělat problémy.. Moc bych nasázel na to, že švestky a technici na STK to přejdou, ale je to čistě tvoje věc a tvoje zodpovědnost..
Datum: 05. února 2012 21:40
 Díky chlapi!
Datum: 05. února 2012 21:03
 Já mam v papírech napsáno typ 20,21 a 23, takže 05 na ty papíry můžeš přihlásit uplně bez problémů, když je to "defakto" typ 20
Datum: 05. února 2012 18:27
 já mam 23 a v tp je psáno 50/20, je hlavní aby sedělo číslo na štítku a v TP
Datum: 05. února 2012 13:20
 Čau draci. Je mi 15 a koupil jsem si od známého Fichtla(21Sport).Koupil jsem ho tím způsobem že jsem mu dal peníze a on mi motorku...na ohlášení(z jeho strany) a přepis na mého otce neustále čekám..chtěl jsme se zeptat jestli si na něm můžu udělat technickou nebo ne ?? a dál..když by mě "ŠVESTKY" chytli bez technické(nebo si jen zapsali číslo z SPZ) tak to bude průser toho mého známého ??? když to vlastně ještě neodhlásis..předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:06
 a jelikož je ti 15 tak budeš mit pruser bo na fichla muzes s ridicakem A1 a ten je od 16
Datum: 05. února 2012 12:06
Jméno: fa
IP: uživatel13164
 To je jedno kdo je majitel, zodpovědnost je na šoférovy. Pokud něco řídíš musíš mít zelenou kartu, techničák a ŘP. Samozdřejmě i poviné vybavení, atd.
Datum: 05. února 2012 11:57
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Ahoj draci, nedávno som sem písal otázku, kam dať nálepku z STK, ked chcem potom motorku Striekať. Problém som už vyriešil, rozhodol som sa, že predné tlmiče nastriekam už teraz, zmontujem, dám si lepku z STK na tlmiče, a zvyšok nastrekam v lete.  Ale mám ešte jednu otázku, hlavne na Vás zo Slovenska: ak ste niekto teraz nedávno prihlasovali Pioniera, ako ste riešili chýbajúce VIN číslo na ráme? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 19:57
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13165
 OK, držte mi palce, napišem, ako som uspel. Najneskor asi do 1 mesiaca chcem isť na tu STK
Datum: 05. února 2012 19:57
 Ak sa vydas cestou vyrazenia cez KO tak sem prosim ta napis ci si uspel a ako to vsetko islo. Treba fakt chodit na STK kde niekoho poznas alebo take mensie STK kde nie su "blbci"
Datum: 05. února 2012 18:35
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13165
 Ok, poviem to tak, že ked som bol 1. krat na STK (v Pezinku) a neuspel som, myslím že som natrafil na zlú stanicu STK, proste som nemal štastie na pracovníkov. Takže snáď by sa to v tej Rači mohlo podariť, A keď nie, kak si ho tam dám vyraziť na Kontrole originality
Datum: 05. února 2012 14:08
 to zle vieš... hrozí až 5let
Datum: 05. února 2012 13:01
 ja som bol na STK pred rokom.. technik zabudol kontrolovať čísla  len sa pítal na konci že či čísla sedia  ja že jasné a bolo to vybavené... pri prepise to nieje problem.. ani pred rokom ani pred mesiacmi pri prepise nic mi nehovorili...
Datum: 05. února 2012 13:01
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Ja som od Pezinku, a počul som, že v Rači je dobra stanica STK. A vraj ked si to doma vyrazis a zistia ti to, možu za to byť aj 4 roky väzenia, a to nepotrebujem
Datum: 05. února 2012 12:56
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
 oficialna cesta ina nie je...len si dat ziadost na odbor dopravy o pridelenie VIN a prejst celym postupom, ktory sa urcite vysplha na viac ako len tych 160e. Druha cesta je ist na inu mensiu alebo dedinsku STK a nejako to skusit "vybavit". Alebo si kup raznice, vyraz si to tam a skus prejst tak.
Datum: 05. února 2012 11:38
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Lenže ja som mojho pioniera kupil s neplatnou STK a keď som išiel na STK, tak ma nepustili dalej, koli tomu VIN. Obávam sa, že budem musieť dať 160eur za kontrolu originality (2X) STK a za pridelenie nového VIN čísla. Alebo je aj iná možnosť (oficiálna)?
Datum: 05. února 2012 11:33
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
 neries to nijak. jednoducho s tym chod na prepis. oficialna cesta je velmi zdlhava a nakladna
Datum: 05. února 2012 11:27
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci jaký mám dát dráty když chci pionýráckej střed přeplíst na 19ctku ráfek Popřípadě odkaz. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 11:59
 185xM3,5,, jsou v kramku,,
Datum: 05. února 2012 11:59
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar, jak se dá vyleštit zevnitř hlava válce ( spalovací prostor )?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 13:48
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jé sory já sem vůl neumim číst...
Datum: 05. února 2012 13:48
 chceš ma zabyť  ten správný efekt je 2mm karbonu?
Datum: 05. února 2012 13:44
 jj kus nehybného hliníka je treba mazat!
Datum: 05. února 2012 13:42
Datum: 05. února 2012 13:41
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nevidím důvod to leštit. Po výrobě je ten povrch mikroskopicky hrubý a v tom se drží olejový film když to vyleštíš tak to nebude mít ten správný efekt.
Datum: 05. února 2012 13:24
 Když to vyleštíš, a u toho to nepoškrábeš, tak se ti bude líp vyplachovat válec.
Datum: 05. února 2012 12:06
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Měl by se tam míň usazovat karbon. Jako myslim jestli to leštíte ručně hadrem, nebo vrtačkou s filcovym kotoučem, jestli na to používáte nějakou leštěnku atd.
Datum: 05. února 2012 11:56
 Když tam máš moc karbonu, tak se ě to víc zahřívá a když to vyleštíš, tak se tě tam bude míň usazovat. Teda takhle si to myslím já.
Datum: 05. února 2012 11:11
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 na co je to dobry? jen pro parádu nebo to má nějakej význam
Datum: 05. února 2012 11:06
 Já jí leštím silichromem a výsledek je pěknej.
Datum: 05. února 2012 9:00
 sundáš ji a vyleštíš.. co si jako myslel?
Datum: 05. února 2012 2:12
 Zdarec, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde sehnat elektroinstalaci na ČZ 175/477.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:55
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Snad to dám dohromady, na tu elektriku jsem celkem debil  .
Datum: 05. února 2012 12:55
 kup si dráty, konektory, bužírky, připrav si páječku a cín, a vem si k tomu el, schéma, fakt práce na chvilku...
Datum: 05. února 2012 10:52
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Přímo dráty, nemám to podle čeho natahatat. Tak schánim svazky.
Datum: 05. února 2012 10:47
Datum: 05. února 2012 9:31
 Máš na mysli schéma elektrointalace, nebo přímo dráty? Natahání elektriky na 477 je otázka chvilky, nic zákeřnýho...
Datum: 05. února 2012 8:47
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 www.google.com , já jich našel hned několik...
Datum: 05. února 2012 0:20
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čus draci koupil jsem si prsíčka na jawu 555 a nejdou mi tam kvuli indukční cívce. jaká tam má bejt ta cívka s vývodem vysokonapěťového kabelu rovně nebo do strany ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 0:23
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 Já sem měl taky na pařezu hliníkovou protože mi odešla bakelitová, ale nesedělo mi pravý prsíčko.
Datum: 05. února 2012 0:23
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo tak to je ona nevěděl jsem na co je mám jí doma ale nevím zda je funkční
Datum: 04. února 2012 23:44
 Patří tam bakelitová indukčka, je o něco kratší něž klasická hliníková, ale i ta se tam dá nacpat, když se správně nasměruje
Datum: 04. února 2012 23:41
Datum: 04. února 2012 22:44
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 Ondragam ®: Přesně tak
Datum: 04. února 2012 20:27
 Malá černá bakelitová, vývod tuším dolů
Datum: 04. února 2012 20:16
 Lze u OHC motoru nastavit na sacím i výfukovém ventilu stejná vůle nebo můsí být odlišná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 11:59
 To je dost možný.
Datum: 05. února 2012 11:59
Jméno: wep
IP: uživatel13045
Datum: 05. února 2012 11:08
 0,05 je ideální, kámoš musel mít dokonce myslím 0,04, jinak mu ventily klepaly.
Datum: 04. února 2012 22:16
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 0,05 se mi nezdá málo, taky jsem měl takovou vůli na čínské motorce. Akorát to byl starý OHV rozvod a vůle byli na sání i výfuku 0,05
Datum: 04. února 2012 21:42
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 není těch 0,05 nějak málo ?
Datum: 04. února 2012 20:53
 Díky, už to mám.  Sací 0,05 a vejfuk 0,1
Datum: 04. února 2012 20:35
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 jelikož je výfukový ventil vystavován větším teplotám tak musí mít větší vůli , sací se při nasátí čerstvé směsy ochladí . Proto ty rozdílné vůle u nich
Datum: 04. února 2012 20:18
 Zapoměl sem napsat že to je na pita.... Ale jinak díky za snahu, 500 OHC je mim snem.
Datum: 04. února 2012 19:49
Jméno: medvěd
IP: uživatel13111
 500 ohc má u sacího je 0,2mm a u vyfukového je 0,25mm
Datum: 04. února 2012 19:34
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 zdarec.. mám dotaz ohledně Jaw 350.. kdybych koupil třeba 638 s kotoučem a v techničáku by bylo zapsáno, že má kotoučovou brzdu, tak je vše v pořádku a v případě nehody mi nic nehrozí že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 15:43
 Musíš napsat výrobci (tzn. do Jawy, povolení vydává Jirka Kraft, dřív to dělal pan Němec), napíšeš o co ti jde, přidje ti mail o tom že výrobce souhlasí s ......, a údaje o zaplacení povelení od výrobce - stojí 500,-. Po zaplacení ti přijde vyjádření domů poštou, v něm jsou i uvedený podmínky který musíš splnit (díly který můsíš použít, potvrzení z autorizovaného servisu o montáži brzdy) Až budeš tohle všechno mít, tak s dokladama na evidenci vizidel, vyplníš si žádost a úřednice ti do TP na základě povolení výrobce, dokladu o montáži ze servisu a vyplněné žádosti na úřadě tapíše použití kotoučové brzdy do poznámek. Povolení z Jawy 500,-, v servisu hodina práce cca 300,- (pokud budeš mít kotouč namontovanej, tak to jen skouknou jestli je všechno OK), a 50,- za změnu údajů v TP na úřadě. Já to měl před 5 lety levnější, tehdy ještě bylo povolení z Jawy zadarmo
Datum: 05. února 2012 15:43
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 A kam zajít? Kam napsat, aby mi to potvrdili? A kam tu brzdu vlastně zapsat? Přibližná cena? Díky
Datum: 05. února 2012 11:18
 O druhu brzd není v TP ani slovo, je tam pouze brzdy provozní "ano". Pokud bys opravdu koupil 638 dodatečně doplněnou o kotouč, je lepší si to nechat zapsat. I když mezi 638 a 639 je rozdíl prakticky jen v kotouči, určitě je lepší mít to zapsaný, protože v případě nehody půjdou po každý hovadině a jako první budou brzdy a pneu. Zapsání sice není zadarmo, ale za ten klid to stojí. U 639 tohle řešit nemusíš, ta měla kotouč sériově. Absolvoval jsem to taky asi před 5 lety
Datum: 05. února 2012 9:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 638 s kotoucem más typ 639
Datum: 04. února 2012 20:54
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,chtěl bych se zeptat jak co nejefektivněji nebo jestli máte nějakej fígl na vyčištění výfuk.kanálu u čz 470.Právě provádím dekarbonizaci a ten kanálek je pěkně dlouhej a zatočenej takže nevim co na to použít jesi nějakej kartáč nebo šmirgl.co myslíte?.A ještě,u tohoto typu motoru jsem si všiml že píst je na pístním čepu uložen volně tzn.že se v něm pístní čep pohybuje-není tam nalisovaný.Je to u tohoto typu motoru tedy ČZ 450 normální?V knize o údržbě tohoto druhu čezet je psáno: Píst je spojen s ojnicí píst. čepem atd.,KTERÝ je vsuvně nasazen do pístu a pojištěn proti posunutí dvěma pojistkami.Z tohoto usuzuji že je to v pořádku.Co vy na to?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 9:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 áno čap v ojničnom puzdre sa má voľne presúvať a keďže usudzujem že ta čz ma dačo už nabehané tak to je v poriadku
Datum: 05. února 2012 9:07
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec .. skladal sem motor (2T) a daval sem tam cerny gufera.. prej ty silikonovy ten benzin casem rozezere co je na tom pravdy ?? v cem sou ktery lepsi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 19:29
Jméno: skypi23
IP: uživatel11356
 mě po měsíci odešli dal sem tam zelený a je to cajk
Datum: 04. února 2012 19:29
 tenhle samej dotaz je na druhej straně se podívej!
Datum: 04. února 2012 18:31
Jméno: Vasek
IP: uživatel7020
 Ahoj, nevím si rady ohledně řidítek. Mám rezavé plechové páčky i s držákem páčky a nevím jak to odstranit. Koupit všechno nové za 400 Kč?. Nechat to pochromovat?(nebude se cena rovnat novým?). Vyleštit to ocelovým kartáčem a glaspapírem?(znova to bude rezatý). Nechat to vyleštit?. Nastříkat to stříbřenkou?(to nebude pěkný). Nastříkat sprejem v podobě chromu?(četl jsem komentáře a žádná sláva). Jak jste to dělaly? Poraďte prosím, děkuji za odpovědi Vašek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 21:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Ona právě že ta inovovaná zinková úprava moc nevydržela.Samozřejmě to záviselo i na údržbě atd.
Datum: 04. února 2012 21:04
Jméno: Vasek
IP: uživatel13160
 Mám páčky s kuličkou. Pionýra 20 s plechama a rok 1974. Jinak děkuji za radu a doufám že se připojí i ostatní
Datum: 04. února 2012 20:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 No to je ta ,,inovace'' na Slovensku místo chromu pozinkovat.Máš nejpíše už novějšího pionýra že?Ty už měli páčky plechové a držáky v zinku.Aby to bylo origo(čehož jsem zastáncem) tak nechat znova pozinkovat.Tušim že za kilo chtěj kolem 100kč jesi se nepletu.Vyšlo by tě to líp než kupovat nové a nebo to nějak lakovat,stejně by to časem slezlo.
Datum: 04. února 2012 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel13159
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:18
Datum: 09. února 2012 20:18
Jméno: Standa
IP: uživatel13162
 Nechtěl jsem bejt první kdo to řekne
Datum: 05. února 2012 6:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tipuju že na tom chvíly jezdil, ale asi mu to z neznámejch důvodů nešlo naladit, tak to zkouší střelit.
Datum: 04. února 2012 20:55
 prasárna to nemusí být, ani jedno... ale ne dohromady  válec by mohl fungovat dobře bez klapky a klapka na válci tomu určeném... ale tak třeba to jede dobře
Datum: 04. února 2012 20:46
 taková prasárna.... aspon na pohled
Datum: 04. února 2012 17:49
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 Aspoň to mohlo být ostřejší a vyfocený zevnitř, kanály..
Datum: 04. února 2012 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel13159
 Ale jinak dobrej základ pro závodní válec do lesa.....když se do toho dá udělaná vložka......
Datum: 04. února 2012 15:12
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar seso, máš na krámku montážní klíč spojky na čz 477? Máš jich tam plno ale nevim kterej je na hranatou čezetu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 15:22
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Super, dík. Až budu objednávat tak ho vezmu.
Datum: 04. února 2012 15:22
Datum: 04. února 2012 14:52
|



|