slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  607  608  609  610  611  612  613  614  615  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čaute draci potrebujem radu ako vyčistiť výfukový kanál na valci pionier. za rady díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky hoši :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
ˇzbytek ,
 
 
Datum: 06. února 2012 8:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
zdravim,normálně něco co pude oškrábnout,a bytek jsem vzal filcem,tm to pěkně vylešíš :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 8:34
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec jestli seš alespoň trošku šikovnej tak si pořiď sadu malinkatejch pilníčků a jemně to vybruš a nakonec to vem šmirglem nejjemějším :-) bude ti to líp vyplachovat válec když to bude hladký tím pádem to i líp pojede =)
 
 
Datum: 05. února 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vydloubat šroubovákem a na závěr smirkem
 
 
Datum: 05. února 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel13166    
Čau draci chtěl bych se zeptat jestli můžu legálně provozovat pionýra když mám technický průkaz ale stroj neni psaný na mě a je propadlá technická tak bych se chtěl zeptat jestli technickou a pojištění lze zařídit i když to neni na mě čekám než to původní majtel přepíše děkuju všem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 4:45
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano lze, v pojistné smlouvě bude jako vlastník vozidla uvedena osoba zapsaná v TP, jako provozovatel budeš ty. Po přepisu na tvoje jméno bude vlastník a provozovatel jedna a tatáž osoba. Na TK můýe s vozidlem kdokoli, kdo má k vozidlu příslušné doklady
 
 
Datum: 06. února 2012 4:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, technickou i pojištění můžeš udělat...
 
 
Datum: 05. února 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9645    
http://aukro.cz/motocykl-jawa-05-r-v-asi-1960-na-nahradni-dily-i2098355073.html, někdo asi neví, co má doma ... když odmyslím zprasený bříško a řidítka alá 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnit řidítka a sehnat plechy tak je pěkná a ještě vyleštit tempem. Taky jsem míval tenhle lak a když to vidíte živě ne na fotkách tak je parádní.
 
 
Datum: 06. února 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9645    
potřebovala by krapet údržbu a původní šusplech, ale lepší než drátem do oka, zas tak zprasená není
 
 
Datum: 06. února 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak navíc je zprasená,podle mě žádnej pěknej kousek mám doma 2 origo kusy,jeden po dědovi a jeden jsem koupil na aukru za 500,- :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klassická 05ka 1963
 
 
Datum: 05. února 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11531    
Čau všichni, chtěl bych se zeptat ohledně převodovky, ve vysokych otáčkách mi vyskakujou rychlosti, skáče tam neutrál, nevíte čím to je ? Nemůže byt třeba zohlej řadící segment ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
potvrzuju vaše slova a přidávám svoje ..... na jednom motoru mě postupně začala vyskakovat trojka, další den už i dvojka a následující i jednička. to vše ale pouze ve vyšších otáčkách..... co naplat, motor ven, rozpůlit a pátrat po příčině... kolečka, vidlička, automat a vše kolem zdálo se být v pořádku, drbu se za uchem co s tím kurva je?? a pak sem na to káp... uvolněná ložiska v kartrech na hlavní hřídeli byl celej problém... cestovalo si to z leva do prava a to byl důvod proč to začlo postupně vyskakovat, čím víc se totiž ložiska uvolňovali, tím víc kvalty vypadávali ...
 
 
Datum: 06. února 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
potvrzuju standova slova, měl jsem stejnej problém a výměna koleček se zaoblenýma hrankama bočních ozubů ho vyřešila..
 
 
Datum: 06. února 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13170    
Ohlodaný kolíky a nebo díry v kolečkách....o automatu pochybuju.....
 
 
Datum: 06. února 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
máš unavené pružinky v automatu
 
 
Datum: 05. února 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
budeš mít nejspíše vadu v automatu, tzn. že budeš mít pohybové pružinky nejspíš polámané, popř. zohlé
 
 
Datum: 05. února 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel11531    
Zdravím, chtěl bych na mim fichtlu (jawa 21) udelat řazení nahoru... (1dolu, 2,3 nahoru) myslite ze by na to pasovala řadička z nějaky 555? myslim aby to sedělo kvuli plechum atd... Předem děkuji za odpovědi :-) S pozdravem Marcel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tiež ti to tam nebude pasovat ked máš novší plech bez hliníkových lišt
 
 
Datum: 05. února 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bacha tiahlo je dlhšie
 
 
Datum: 05. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to pasovat ale potřebuješ šroub s delším čepem aby se řadička vešla kvuli kyvce
 
 
Datum: 05. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevleze kvůli kyvky
 
 
Datum: 05. února 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj tak řadička by tam z 555 pasovala ale musel bys vyšrubovat na víku od spojky vzadu šroub a dát tam šroub z 555 (šroub s takovým čepem, na kterým bude držet řadička) , táhlo by mělo být stejně dlouhý a plechy to nevim ...
 
 
Datum: 05. února 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: Erto      IP: uživatel1026    
Čau, mám dotaz ohledně pístního čepu na této klice: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kompletni_klikovka_stadion_ckr_jehla_nahore.html . Je čep d = 10mm, nebo je větší? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10 jako orig
 
 
Datum: 05. února 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, myslíte, že by bylo možné přihlásit J50/05 na papíry z J50/23? Máte s tím někdo zkušenost? Mockrát díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
senta: poslal jsem ti mail, dík :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám doma jawu 05 včetně papíru,zatim nejsou psaný na mě a ta 05 je nějaká skládačka a ještě pokroucená takže ji prodám bez papíru na pole a papíry my zustanou jestli by někdo měl zájem
 
 
Datum: 07. února 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 05 lze použít doklady 20,21 ale dle mě je blbost mustangový, protože to jen tak nepřehlídnou.
 
 
Datum: 06. února 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych taky radši z 05, ale už dlouho jsem žádný nepotkal :-D Většinou jenom na 20 :-(
 
 
Datum: 05. února 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Osobně bych s tím moc neexperimentoval.. O5 má jinej motor, což je vidět na první pohled a třeba na STK by ti mohli dělat problémy.. Moc bych nasázel na to, že švestky a technici na STK to přejdou, ale je to čistě tvoje věc a tvoje zodpovědnost..
 
 
Datum: 05. února 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky chlapi!
 
 
Datum: 05. února 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam v papírech napsáno typ 20,21 a 23, takže 05 na ty papíry můžeš přihlásit uplně bez problémů, když je to "defakto" typ 20
 
 
Datum: 05. února 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam 23 a v tp je psáno 50/20, je hlavní aby sedělo číslo na štítku a v TP
 
 
Datum: 05. února 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: schewca      E-mail:      IP: uživatel13163    
Čau draci. Je mi 15 a koupil jsem si od známého Fichtla(21Sport).Koupil jsem ho tím způsobem že jsem mu dal peníze a on mi motorku...na ohlášení(z jeho strany) a přepis na mého otce neustále čekám..chtěl jsme se zeptat jestli si na něm můžu udělat technickou nebo ne ?? a dál..když by mě "ŠVESTKY" chytli bez technické(nebo si jen zapsali číslo z SPZ) tak to bude průser toho mého známého ??? když to vlastně ještě neodhlásis..předem děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jelikož je ti 15 tak budeš mit pruser bo na fichla muzes s ridicakem A1 a ten je od 16
 
 
Datum: 05. února 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: fa      IP: uživatel13164    
To je jedno kdo je majitel, zodpovědnost je na šoférovy. Pokud něco řídíš musíš mít zelenou kartu, techničák a ŘP. Samozdřejmě i poviné vybavení, atd.
 
 
Datum: 05. února 2012 11:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13156    
Ahoj draci, nedávno som sem písal otázku, kam dať nálepku z STK, ked chcem potom motorku Striekať. Problém som už vyriešil, rozhodol som sa, že predné tlmiče nastriekam už teraz, zmontujem, dám si lepku z STK na tlmiče, a zvyšok nastrekam v lete. :-D Ale mám ešte jednu otázku, hlavne na Vás zo Slovenska: ak ste niekto teraz nedávno prihlasovali Pioniera, ako ste riešili chýbajúce VIN číslo na ráme? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13165    
OK, držte mi palce, napišem, ako som uspel. Najneskor asi do 1 mesiaca chcem isť na tu STK
 
 
Datum: 05. února 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ak sa vydas cestou vyrazenia cez KO tak sem prosim ta napis ci si uspel a ako to vsetko islo. Treba fakt chodit na STK kde niekoho poznas alebo take mensie STK kde nie su "blbci"
 
 
Datum: 05. února 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13165    
Ok, poviem to tak, že ked som bol 1. krat na STK (v Pezinku) a neuspel som, myslím že som natrafil na zlú stanicu STK, proste som nemal štastie na pracovníkov. Takže snáď by sa to v tej Rači mohlo podariť, A keď nie, kak si ho tam dám vyraziť na Kontrole originality
 
 
Datum: 05. února 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zle vieš... hrozí až 5let
 
 
Datum: 05. února 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som bol na STK pred rokom.. technik zabudol kontrolovať čísla :-) len sa pítal na konci že či čísla sedia :-D ja že jasné a bolo to vybavené... pri prepise to nieje problem.. ani pred rokom ani pred mesiacmi pri prepise nic mi nehovorili...
 
 
Datum: 05. února 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13156    
Ja som od Pezinku, a počul som, že v Rači je dobra stanica STK. A vraj ked si to doma vyrazis a zistia ti to, možu za to byť aj 4 roky väzenia, a to nepotrebujem :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel13157    
oficialna cesta ina nie je...len si dat ziadost na odbor dopravy o pridelenie VIN a prejst celym postupom, ktory sa urcite vysplha na viac ako len tych 160e. Druha cesta je ist na inu mensiu alebo dedinsku STK a nejako to skusit "vybavit". Alebo si kup raznice, vyraz si to tam a skus prejst tak.
 
 
Datum: 05. února 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13156    
Lenže ja som mojho pioniera kupil s neplatnou STK a keď som išiel na STK, tak ma nepustili dalej, koli tomu VIN. Obávam sa, že budem musieť dať 160eur za kontrolu originality (2X) STK a za pridelenie nového VIN čísla. Alebo je aj iná možnosť (oficiálna)?
 
 
Datum: 05. února 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel13157    
neries to nijak. jednoducho s tym chod na prepis. oficialna cesta je velmi zdlhava a nakladna
 
 
Datum: 05. února 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci jaký mám dát dráty když chci pionýráckej střed přeplíst na 19ctku ráfek Popřípadě odkaz. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
185xM3,5,, jsou v kramku,,
 
 
Datum: 05. února 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zdar, jak se dá vyleštit zevnitř hlava válce ( spalovací prostor )? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 13:48
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jé sory já sem vůl neumim číst...
 
 
Datum: 05. února 2012 13:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chceš ma zabyť :-D ten správný efekt je 2mm karbonu? :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 13:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj kus nehybného hliníka je treba mazat! :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D že olejový film :-D....
 
 
Datum: 05. února 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Nevidím důvod to leštit. Po výrobě je ten povrch mikroskopicky hrubý a v tom se drží olejový film když to vyleštíš tak to nebude mít ten správný efekt.
 
 
Datum: 05. února 2012 13:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to vyleštíš, a u toho to nepoškrábeš, tak se ti bude líp vyplachovat válec.
 
 
Datum: 05. února 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Měl by se tam míň usazovat karbon. Jako myslim jestli to leštíte ručně hadrem, nebo vrtačkou s filcovym kotoučem, jestli na to používáte nějakou leštěnku atd.
 
 
Datum: 05. února 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když tam máš moc karbonu, tak se ě to víc zahřívá a když to vyleštíš, tak se tě tam bude míň usazovat. Teda takhle si to myslím já. :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
na co je to dobry? jen pro parádu nebo to má nějakej význam
 
 
Datum: 05. února 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jí leštím silichromem a výsledek je pěknej.
 
 
Datum: 05. února 2012 9:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundáš ji a vyleštíš.. co si jako myslel?
 
 
Datum: 05. února 2012 2:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel13161    
Zdarec, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde sehnat elektroinstalaci na ČZ 175/477. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13161    
Snad to dám dohromady, na tu elektriku jsem celkem debil :-D.
 
 
Datum: 05. února 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si dráty, konektory, bužírky, připrav si páječku a cín, a vem si k tomu el, schéma, fakt práce na chvilku...
 
 
Datum: 05. února 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13161    
Přímo dráty, nemám to podle čeho natahatat. Tak schánim svazky.
 
 
Datum: 05. února 2012 10:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://home.zcu.cz/~mikr/motorky/technika/images/schema_cz_477.gif Schéma http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=14&products_id=758 Elektroinstalace
 
 
Datum: 05. února 2012 9:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš na mysli schéma elektrointalace, nebo přímo dráty? Natahání elektriky na 477 je otázka chvilky, nic zákeřnýho...
 
 
Datum: 05. února 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13129    
www.google.com , já jich našel hned několik...
 
 
Datum: 05. února 2012 0:20
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čus draci koupil jsem si prsíčka na jawu 555 a nejdou mi tam kvuli indukční cívce. jaká tam má bejt ta cívka s vývodem vysokonapěťového kabelu rovně nebo do strany ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13129    
Já sem měl taky na pařezu hliníkovou protože mi odešla bakelitová, ale nesedělo mi pravý prsíčko.
 
 
Datum: 05. února 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jo tak to je ona nevěděl jsem na co je mám jí doma ale nevím zda je funkční
 
 
Datum: 04. února 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patří tam bakelitová indukčka, je o něco kratší něž klasická hliníková, ale i ta se tam dá nacpat, když se správně nasměruje
 
 
Datum: 04. února 2012 23:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoveterandily.cz/index.php?s=product&id=393 = indukční cívka http://www.chatra.cz/fichtl/images/komplet/05.html = uchycení cívky ...
 
 
Datum: 04. února 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13129    
Ondragam ®: Přesně tak :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malá černá bakelitová, vývod tuším dolů
 
 
Datum: 04. února 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lze u OHC motoru nastavit na sacím i výfukovém ventilu stejná vůle nebo můsí být odlišná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je dost možný. :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
Napsat hned, že je to na pita a né na jawácky pětikilo, tak ti nikdo neodpoví nic jiného než: "s pitem táhni někam" :-D :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,05 je ideální, kámoš musel mít dokonce myslím 0,04, jinak mu ventily klepaly.
 
 
Datum: 04. února 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
0,05 se mi nezdá málo, taky jsem měl takovou vůli na čínské motorce. Akorát to byl starý OHV rozvod a vůle byli na sání i výfuku 0,05
 
 
Datum: 04. února 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
není těch 0,05 nějak málo ?
 
 
Datum: 04. února 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, už to mám. :-) Sací 0,05 a vejfuk 0,1 :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
jelikož je výfukový ventil vystavován větším teplotám tak musí mít větší vůli , sací se při nasátí čerstvé směsy ochladí . Proto ty rozdílné vůle u nich
 
 
Datum: 04. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapoměl sem napsat že to je na pita.... Ale jinak díky za snahu, 500 OHC je mim snem. :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: medvěd      IP: uživatel13111    
500 ohc má u sacího je 0,2mm a u vyfukového je 0,25mm
 
 
Datum: 04. února 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12720    
zdarec.. mám dotaz ohledně Jaw 350.. kdybych koupil třeba 638 s kotoučem a v techničáku by bylo zapsáno, že má kotoučovou brzdu, tak je vše v pořádku a v případě nehody mi nic nehrozí že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš napsat výrobci (tzn. do Jawy, povolení vydává Jirka Kraft, dřív to dělal pan Němec), napíšeš o co ti jde, přidje ti mail o tom že výrobce souhlasí s ......, a údaje o zaplacení povelení od výrobce - stojí 500,-. Po zaplacení ti přijde vyjádření domů poštou, v něm jsou i uvedený podmínky který musíš splnit (díly který můsíš použít, potvrzení z autorizovaného servisu o montáži brzdy) Až budeš tohle všechno mít, tak s dokladama na evidenci vizidel, vyplníš si žádost a úřednice ti do TP na základě povolení výrobce, dokladu o montáži ze servisu a vyplněné žádosti na úřadě tapíše použití kotoučové brzdy do poznámek. Povolení z Jawy 500,-, v servisu hodina práce cca 300,- (pokud budeš mít kotouč namontovanej, tak to jen skouknou jestli je všechno OK), a 50,- za změnu údajů v TP na úřadě. Já to měl před 5 lety levnější, tehdy ještě bylo povolení z Jawy zadarmo
 
 
Datum: 05. února 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12720    
A kam zajít? Kam napsat, aby mi to potvrdili? A kam tu brzdu vlastně zapsat? Přibližná cena? Díky
 
 
Datum: 05. února 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O druhu brzd není v TP ani slovo, je tam pouze brzdy provozní "ano". Pokud bys opravdu koupil 638 dodatečně doplněnou o kotouč, je lepší si to nechat zapsat. I když mezi 638 a 639 je rozdíl prakticky jen v kotouči, určitě je lepší mít to zapsaný, protože v případě nehody půjdou po každý hovadině a jako první budou brzdy a pneu. Zapsání sice není zadarmo, ale za ten klid to stojí. U 639 tohle řešit nemusíš, ta měla kotouč sériově. Absolvoval jsem to taky asi před 5 lety
 
 
Datum: 05. února 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
638 s kotoucem más typ 639
 
 
Datum: 04. února 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,chtěl bych se zeptat jak co nejefektivněji nebo jestli máte nějakej fígl na vyčištění výfuk.kanálu u čz 470.Právě provádím dekarbonizaci a ten kanálek je pěkně dlouhej a zatočenej takže nevim co na to použít jesi nějakej kartáč nebo šmirgl.co myslíte?.A ještě,u tohoto typu motoru jsem si všiml že píst je na pístním čepu uložen volně tzn.že se v něm pístní čep pohybuje-není tam nalisovaný.Je to u tohoto typu motoru tedy ČZ 450 normální?V knize o údržbě tohoto druhu čezet je psáno: Píst je spojen s ojnicí píst. čepem atd.,KTERÝ je vsuvně nasazen do pístu a pojištěn proti posunutí dvěma pojistkami.Z tohoto usuzuji že je to v pořádku.Co vy na to?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 9:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
áno čap v ojničnom puzdre sa má voľne presúvať a keďže usudzujem že ta čz ma dačo už nabehané tak to je v poriadku :-)
 
 
Datum: 05. února 2012 9:07
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec .. skladal sem motor (2T) a daval sem tam cerny gufera.. prej ty silikonovy ten benzin casem rozezere co je na tom pravdy ?? v cem sou ktery lepsi diky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel11356    
mě po měsíci odešli dal sem tam zelený a je to cajk
 
 
Datum: 04. února 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle samej dotaz je na druhej straně se podívej!
 
 
Datum: 04. února 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel7020    
Ahoj, nevím si rady ohledně řidítek. Mám rezavé plechové páčky i s držákem páčky a nevím jak to odstranit. Koupit všechno nové za 400 Kč?. Nechat to pochromovat?(nebude se cena rovnat novým?). Vyleštit to ocelovým kartáčem a glaspapírem?(znova to bude rezatý). Nechat to vyleštit?. Nastříkat to stříbřenkou?(to nebude pěkný). Nastříkat sprejem v podobě chromu?(četl jsem komentáře a žádná sláva). Jak jste to dělaly? Poraďte prosím, děkuji za odpovědi Vašek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Ona právě že ta inovovaná zinková úprava moc nevydržela.Samozřejmě to záviselo i na údržbě atd.
 
 
Datum: 04. února 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel13160    
Mám páčky s kuličkou. Pionýra 20 s plechama a rok 1974. Jinak děkuji za radu a doufám že se připojí i ostatní :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
No to je ta ,,inovace'' na Slovensku místo chromu pozinkovat.Máš nejpíše už novějšího pionýra že?Ty už měli páčky plechové a držáky v zinku.Aby to bylo origo(čehož jsem zastáncem) tak nechat znova pozinkovat.Tušim že za kilo chtěj kolem 100kč jesi se nepletu.Vyšlo by tě to líp než kupovat nové a nebo to nějak lakovat,stejně by to časem slezlo.
 
 
Datum: 04. února 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13159    
a takle to vypadá,když se u toho nepřemejšlí..... http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/595859-tuning-valec-jawa-50.html teď má kluk doma věci dle jeho vyjádření za 4500,- ale v podstatě má jen jakousi klapku a válec na nic..... jinak mi hlava nebere jak někdo muže koupit klapkovej/nesmyslnej dvoukanál za 3000,- Samozřejmně tohle neberte jako inzerci.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
jestli dělá válce tak jako fotí tak bych si to určitě koupil :-D :-D :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel13162    
Nechtěl jsem bejt první kdo to řekne
 
 
Datum: 05. února 2012 6:34
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tipuju že na tom chvíly jezdil, ale asi mu to z neznámejch důvodů nešlo naladit, tak to zkouší střelit.
 
 
Datum: 04. února 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prasárna to nemusí být, ani jedno... ale ne dohromady :-D válec by mohl fungovat dobře bez klapky a klapka na válci tomu určeném... ale tak třeba to jede dobře :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taková prasárna.... aspon na pohled
 
 
Datum: 04. února 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
Aspoň to mohlo být ostřejší a vyfocený zevnitř, kanály..
 
 
Datum: 04. února 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13159    
Ale jinak dobrej základ pro závodní válec do lesa.....když se do toho dá udělaná vložka......
 
 
Datum: 04. února 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zdar seso, máš na krámku montážní klíč spojky na čz 477? Máš jich tam plno ale nevim kterej je na hranatou čezetu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Super, dík. Až budu objednávat tak ho vezmu.
 
 
Datum: 04. února 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tej ne stejny jako na356,355 tan pasuje na i na 477 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/montazni_klic_spoj_125_1752.html
 
 
Datum: 04. února 2012 14:52
 
<  607  608  609  610  611  612  613  614  615  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.11.2025 5:01:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu