slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  640  641  642  643  644  645  646  647  648  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Nevíte někdo, jakej význam může mít tato úprava vložky válce http://rendis2.rajce.idnes.cz/nastenka ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Spíš žádný
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
sorry,ale je tam prázdný album
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Zdar draci, mám problém. Fichtl střílí do karburátoru, ale ne že by doslova šli z něj plameny, ale kouří to z něj a vydává to takový zvuky, ne pšouknutí jako když v něm chytne směs, ale takový rány.Válec je po výbrusu, na motoru sem GO nedělal, je ještě zdravej, vůle na klice neni, nakopává to na první zub atd.. ty rány to dělá jen za studena.První asi 1-2km to cuká jako když je špatnej odtrh nebo svíčka, pak to jede normálně a drží i volnoběh. Odtrh mám OK, svíčku novou Brisk N15C, s předstihem sem si hrál ale k mýmu obrovskýmu údivu - můžu si s ním hrát jak chci, dát do max. předstihu nebo max. dostihu a pořád to chytá, teda za studena spíš poblafává, ale i tak, při hodně blbě nastavenym předzápalu by neměl ani chytat!! Nejdřív sem na ty rány podezíral ložisko pod klikou, když sem je měl KO tak to dělalo podobný zvuky, ale pak sem sundal kryt a koukám že z karbu jde kouř když to nakopávám, aspoň myslím že to nebyl jen rozprášenej benzin, šlo to nahoru a když sem do toho obláčku strčil nos tak to smrdělo spáleně..nejde mi to do hlavy.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Není to tím, že si sundal válec, dal na výbrus a pak si ho dal zpátky aniž by si znovu nastavil předstih???
 
 
Datum: 14. prosince 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Vačka se snad nehejbe, respektivě když s ní hejbu tak necítím že by měla nějákou vůly, chápu to dobře? Ten kolíček co na něm jsou kladívka taky drží..čeho sem si všiml, že vačka asi lehce drhne o kondík, ale to by snad nemělo vadit, zkoušel sem ho i položit vedle a bez rozdílu...Před výbrusem zápalko šlo bez problému, ale..ještě před výbrusem se mi hriznul píst, prostě se urval spodek pístu a byl rozmrdanej ve válci a pravděpodobně i v klikovim prostoru, udělal sem to co mi tu tehdy někdo poradil, pod tlakem ty zbytky dostat ven wapkou, rychle vyfénovat a pro jistotu sem to ještě prostříkal WDčkem a chvilku sem s tím točil, aby nezarezli ložiska.....Pak sem to radši projel ještě s válcem co prosí o výbrus kdyby náhodou, tak ať nezadřu ten po výbrusu už je..Je možný, že mi to tam něco vymrdalo a takle se to projevuje? Chod motoru je pravidelnější když je trochu v tahu, jak jedu stálou tak se to nedá poslouchat..
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Péro: Svíčkou to neni, ta je nová a dělalo to i se svíčkou N15YC která proto sice neni nejlepší, ale dávám ji tam když mi to nejede vůbec a zkoumám čím to je, líp to s ní startuje...Jdu se na to ještě podívat, tyhle věci mne ani nenapadli, zatim THX:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
jednoznačně je to od svíčky....pálí když nemá....nehejbe se ti vačka? neboli nemá klika vakl v ložiskách? tohle dělaj spadlý kladívka....na 100% je to souvislý s eletrikou.....jinak fichtl musí chytnou na jakýkoliv předstih od 1 po 2mm....to je v pořádku,to znamená že máš dobře seřízený karburátor!
 
 
Datum: 14. prosince 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo se ti hejbe ten kolíček na kterým jsou přidělaný kladívka a hejbe se ti i předstih,nebo to delá jen špatná svíčka
 
 
Datum: 14. prosince 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Jinak zajíždim to v nízkejch otáčkách, nebrzdím motorem, jezdím 35-40km/h, směs benzinu/oleje ještě od léteä - Mogul TSF 1:33 a dolil sem tam ještě trochu M2T ať si víc mázne, TSF už nemam abych dolil...
 
 
Datum: 14. prosince 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Čus, co říkáte na tohle http://motorky.bazos.cz/inzerat/13084816/Prodam-Jawa-250-559-sTP.php ? Je to dobrá cena? Sháním panelku a tahle má TP a do Litoměřic to mám kousek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Chci to na renovaci no. To už by se možná vyplatilo připlatit a koupit nějakou zrenovovanou. Ty díly jako je kryt řetězu jsou docela drahý...:-(
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12910    
No tak cena je OK. Ale podsedlový plechy jsou urřitě ze staršího typu kývačky (otevřené sání) a chybí kryt řetězu. Pokud to chceš na blbnutí tak si ji kup, ale k renovaci by bylo potřeba poshánět originální díly po burzách. Když už renovace, tak pořádně
 
 
Datum: 14. prosince 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12909    
Čau Seso, heleď klakson na pařeza už nemáš? Stál tuším okolo 450,- kč. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude az na jaro,,,sorac
 
 
Datum: 14. prosince 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11429    
akorat sem si vyhlížel ten výfuk na babetu a hned se zdražil o 35 :-D to je jak nschval odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdrazilo se bove zbozi,,,je to diky drahemu eur,, lebo se to nakupuje od slovaku,, a bude toho ted vice na zdrazeni,,, po novem roce se bude zdrazovat,, pac leti dolar a euro nahoru
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: butcherly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chci se zeptat kdy budete mít http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_38_zakryty_rms22222.html ,protože jsem si ho objednával a vy jste ho neměli. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10.1
 
 
Datum: 14. prosince 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam dotas rozdelal sem motor abih vimnenil startovaci sekmen a ozubeni kolecka sem dal novi ale gdiš sem ho smontoval tak gdiš zaradim za1 nebo za3 tak to de hrosne tesko ale gdiš zaradim za 2 tak to de nadherne lehko nevite proc dekuji za otpovjet???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12926    
můj kmen nerozumět tvá dialekt
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Já bych měl jedno super řešení: skoč ze skály
 
 
Datum: 14. prosince 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
Chvíli jsem uvažoval že smažu kopii i originál.....tohle je konečná.....zvyk jsem si že některý lidi prostě pravopis neovládaj a nemužu je proto odsuzovat,ale tohle je extrém.....tady je zřejmé,že motor nefunguje kvůli inteligenci mechanika.....měl bys to dát někomu kdo tomu rozumí a umí česky....problém bude rychle vyřešen
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rád bych poradil,ale hlaholici neumím....
 
 
Datum: 14. prosince 2011 10:05
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych se rád vyjádřil k tomuto jazyku, ale nevím jestli náhodou není pisatel nějak handicapovaný, tak raději pomlčím...
 
 
Datum: 14. prosince 2011 6:29
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks      IP: uživatel12747    
jj dik
 
 
Datum: 13. prosince 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
no ja fakt newym ale gdiš bich mnel pyonira tag bich ti urcyte odpovedel lyp na tvuj dotas.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
on když hodí 1 a zmáčkne spojku a tlačí tak to jde hrozně těžko ale když tam hodí 2 tak to jde lehko a 3 zase těžko.. nelá mi to taky tak by mě zajímalo taky proč námto tak dělá.. ;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
To je hrůza. Dělal si to naschvál, nebo si debilní?
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakym jazykem je to napsaný? Rád bych odpověděl, ale nevim v jakym slovníku si mam dotaz přeložit...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ptej se česky když něco chceš....
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vsechny,chtel bych se zeptat jestli jste to nekdo zkouseli nebo jen nevite jestli to jde. Jde o to jestli jde obout pneu mitas 3,50-16 na zakladni rafek z jawy 23, doted tam mam 2,75, zaklad.... diky moc vsem ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 0:54
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel2970    
Ono taky záleží na vzorku já měl na zadku H-06 3,50 a vlezla se.Ale pneu se špuntama je problém,tam už to nabíhá do řetězu.Jinak ta H-06 ma na šířku 93mm,takže místa dost.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 0:54
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tak to pak jo to se nic nemění .. sem myslel že se jedná o velikost ráfku do průměru ..
 
 
Datum: 13. prosince 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
velikost je stejná, jenom jiná tloušťka...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na výkonu? Spíš na rychlosti ... čím větší kolo na origo rozetu tím větší rychlost ... menší síla ...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezmysel.... ani silnejší nebude ani rýchlejší.... všetko práve naopak... bude pomalý a slabý...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak logika... jak by mohlo větší styčná plocha přidat na výkonu? :-D:-D:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel6617    
zdar zkoušel jsem tam 3,25 a bylo to tak tak mám lisovanou kivku musel sem trochu upravit ut tyčku co tam je pak to tam šlo ale na výkonu to nepřidá spíš naoupak takže sem to zrušil a dal zase 2,75. Myslím si že 3,50 tam ani nedáš takže tak
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
3.5 to už je fakt hodně... viděl jsem na fichtlu 3.0 a už to bylo dost.... ;-) nacpat to tam možná nacpeš, otázka je jak to bude držet a vypadat...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: 23 a 21 a 20      IP: uživatel12782    
http://aukro.cz/karburator-jawa-21-pionyr-i1982882367.html co tomu říkáte ??? myslíte si že to je nějakej dobovej tuning ?? a pojede to s tím líp ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka Ch      E-mail:      IP: uživatel12967    
Karbec z Jawy90 máme na pionýrech už mnoho let, závodíme na nich a jsme spokojený. Ten karbec má tu výhodu že je spádovej. Co se týče umístění plovákovej komory, ta má bejt smerem dopředu (né jako je na pionýru v tom odkazu). Při jízdě do kopce se tak směs lehce obohacuje, při jízdě s kopce se tolik neuchcává, když ten karbec obrátíte, tak je to naopak a špatně.
 
 
Datum: 01. ledna 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To je to, člověk s tím stráví 3 prdele času a s nejistým výsledkem. Já na to neměl čas a hlavně nervy.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
Jikov cca 18,6mm HT cca 80,VT cca 40 + (vše obráběný na hulváta vrtákem proto to "cca";-),vhodně zpracovaný filtrbox,nejvíce průchozí papírový filtr a max 9700ot/min s následkem zadřeného pístu....při bezpečném chodu motoru bez pokusů to umělo 9200ot-9300/min.....ale to jelo podle počasí....a hlavně nad 8500ot/min nastávaly takové stavy jako že to úplně přestalo jet,párktát škytlo,pak to bylo chvíli bohatý,znova se to sebralo pak to zase letělo a nad 9200ot/min se vše umocnilo na druhou .....prostě mezi 8 a 9 tisíci otáčkami hrozný problém s "vibracema"....nikdy jsem to nevyřešil.....od té doby to dlabu,mám/měl jsem svoje válce co jezdí/jezdily do 8500ot/min,kde jikov jakžtakž spolehlivě funguje.....jenže 8500ot/min umí i origo nevrtlej jikov,tak proč ho vrtat.....mám jeden rozdělanej....na 19mm......šoupátko jakžtakž vyřešený,palivovej ventil nedovyřešenej.....chci se k němu vrátit až bude na jaře hotovej 3K...zatím je to v tý fázi,že mi na dílně urazili kus vložky za válcem po vylisování....takže od soboty nanovo.....musim na burzu a pohonit válce.....a znova.....
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Já roztočil vrtlýho origo Jikova jen na 8000ot/min (origo doutník) a bez úpravy paliv. ventilu to stíhalo. Ale bylo to strašně náladový. Na počasí, na drobný změny ve filtru, tak sem se na to vybodnul a jezdím Dellorta 21. A na nový válec mám připravený karbec z MZ 150 s 24mm difuzorem. Ten DO jde naladit pěkně, reaguje hned a není tak háklivý (teda kromě štelování volnoběhu, to je dost nevyzpytatelné - nešteluješ bohatost volnob. směsi ale "množství";-). Jikov je fakt alchymie...
 
 
Datum: 14. prosince 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
no jo,jenže štelovat "neseřiditelnýho" vrtlýho Jikova mi nebaví a žádnej obludnej dell orto na seriovku nechci..... neobjevil si nějaký jakýkoliv způsob jak vyřešit problémy s zavíráním palivovýho ventilu? Mě to vždycky nad 8500 ot/min hrozně zlobilo.....a jako origo ventil bez úpravy nemá absolutně žádnou šanci,mám je rovnou vrtlý na cca 1,2mm aby to mělo průtok....kohoutek mam převrtanej z pařeza....průtok že by to uživilo škodovku při 6000ot/min :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Áááno, přesně tak .) Taky jsem si tím už prošel.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
chytrýmu napověz,blbce kopni.....už je mi to jasný.....našel jsem v krámku ventil plováku....je totožnej s fichtlem....tudíž stejně blbě řešená plovákovka....přelejvání karbecu,prskání,škubání atd.....rozumim.....asi stejnej efekt jako když použiju Jikov vrtlej na 19mm....
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
už několikrát jsem o tom karburátoru přemýšlel.....co je tam za problém s plovákovkou? Docela mi to zajímá.....chtěl bych někdy do budoucna tento karburátor použít.....s rozumně vyhnutým kolenem....
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
standa to řekl naprosto přesně. Karbec z Jawy 90 Jikov 2920, na tomhle karbci je strašně na hovno ta plováková komora. Na 2. stranu za ty prachy, proč to nezkusit, ale jak už řekl Standa buď udělat vyhnutý kolínko nebo říznout do rámu.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12904    
Je to karburátor z Jawy 90. Má průměr 20mm a dával se na závodní pionýry. Pokud máš origo rám,tak tam ten karburátor nedáš.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: 23 a 21 a 20      IP: uživatel12782    
a jak to s tím jede je to lepší ?? nebo mám radši koupit dellorto 21mm ? dík
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to trochu snahy, ale já jsem ho tam dostal :-) http://pavel50.rajce.idnes.cz/Zavodni_stroj/#P1010069.jpg s kratším nebo tvarově vhodnějším kolínkem to ale fakt nejde.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
ja sa tomu nesmejem len ma to nadchlo posledný čas me s kamošmi začali prezývať pionier PLEČKA tak to nejak na tom základe som natrafil na toto :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to super!! .. teď na podzim v Nivnici na burze jsem viděl vyorávač nebo kultivátor nebo co to bylo prostě něco jak VARI no a týpek tam měl motor z Jawy 20/21/23 ... měl dobře udělaný náporový sání ( přes víčko zapalování vedl tyčku, na tyčce venku kolečko na řemenici a řemenicí na ventilátor) ... měl sem chuť to koupit babičce :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12904    
nesměj se,jeden známej má z motoru stadion takovej multi účelnej stroj na zahradu...takovej kultivátor,podmítač a nebo dá železná kola s lopatkama a zapřáhne pluh a orá.....neskutečnej pracant....
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Ahoj,nevíte někdo prosím kde sehnat novou ojnici na Jawu 90,nebo jestli by tam nešla z jiné moto? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
Devadesátku mám, začínávám ji dávat do kupy a taky jsem měl strach z toho, ale zjišťuju že to není žádnej problém náhradní díly :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Jo díky,bohužel devadinu ješte nemám,ale silně uvažuji o její koupi a tak sonduji ohledně nahr. dílů. ;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel12492    
jawu 90 pořád sleduju na aukru :-D tak tady máš rovnou celou kliku http://aukro.cz/jawa-90-klika-i1984369854.html za rozumnou cenu (zatím) i kdybys chtěl jen tu ojnici tak si myslím, že to stojí za to
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci je nakej navod na poskladani tlumiču na simsona ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
dik :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
http://www.moto-prodejna.cz/includes/languages/czech/manuals/Sada_na_opravu_teleskopicke_vidlice_SIMSON.pdf
 
 
Datum: 13. prosince 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
zdar tuneri pincku, ro rikate natoto? http://aukro.cz/set-hlava-vale-pist-jawa-50-pionyr-60cm3-i1994136168.html jak byste zvazili koupi? Kolikaty jeto asi tak vybrus? diky draci a dracice ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12904    
Válec ti upravím. Dále zprostředkuji i úpravu hlavy a výbrus. Honovačku opravdu doma nemám,asi jako každý to vozim do brusírny....maila tam máš......
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
ja ma m stary válec a vybrus 40.75 a trikrouzkovej pist o prumeru 2mm .A je to fakt parada a vřele to doporučuju.A spotřeba? taka sama ajko u origo vlozky !:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maty: standa ale výbrusy doma nedělá :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
však ti píše že ti udělá 60ccm tak jedině ze starého válce,napíš mu na meil
 
 
Datum: 13. prosince 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taková cena, za takový šmejd... Kupte si všichni aspoň po tři sady... ach jo :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
chlapi dekuji, ikdyz se to omila stale dokola stejne se zeptam ;-) Stando, kdyz uz jeto tu nakoustnute, byl bys ochoten udelat vybrus stareho?
 
 
Datum: 13. prosince 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12904    
Dvoukroužkový ani tříkroužkový písty se nedělají ve vrtání větším jak 40mm.....takže jako furt do kola......je to polskej válec s polskou hlavou.....55ccm.....prostě šmejd.....přihoď pár stovek a udělam ti pravou 60ccm která bude stát za to.....
 
 
Datum: 13. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Resi se to tady porad, pravdepodobne jde o zmrseny polsky valec s vrtanim 40mm (8. vybrus)...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyhlasuji boj proti vanocnimu cukroví :-) prida se nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sa tiez pridavam...aby som nemusel menit sekundarne kolecko na jar :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Rohlíčky forever!!!
 
 
Datum: 13. prosince 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento boj už je dávno prehraný :-) To je ako vianoce bez stomčeka... :-) Už keď ide byť toľko filmov cez sviatky tak nech máme pri nich čo jesť.... :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel12782    
jo já se přidávám aby mě ten fichtl na jaře uvezl :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra mi letos nemame vanilkove rohlicky :-( to neni fer :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Já vyhlásím boj ve chvíli, když už se do mé trávicí soustavy nevejde ani jeden vanilkovej rohlíček :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ani náhodou! já chci vánoční cukroví
 
 
Datum: 12. prosince 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám mustanga 1979, origo. Normálně naskočí zapnu světla na spínačce, světla se rožnou ale v tu chvíly motor zhasne, vše se zdá být OK. Do toho zeleného plastvého uchytu na světlo je jako ukostření žárovky, černý kabel, pokad ho vypojím a spínačku mám na světla, tak nesvítí ale motor jde, pokad ho zapojím tk zdechne. Chyba spínací skříňky nebo někde probíjí ?? Dřívě to vynechávalo se světlama, teď s nima nejede vbc, ještě mě napadají zapalovací cívky. Zkuste poradit, díky za nápady. popř co bych měl zkontrolovat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spraveno, světla svítí jak mají, kablík-ukostření světel byl napojen na spínačku, dal jsem ho na kostru a OK ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš bych to viděl na drát, nespíš ti to někde zkratuje, zkus prolést dráty a pak jestli máš vše dobře zapojený.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Babeták      IP: uživatel12258    
Zdarec. Má tu někdo zkušenosti s výfukem na Babettu, co je k mání tady na fichtlkrámku? Docela by mě zajímalo jestli se vyplatí do toho těch 600,- investovat :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Toman      IP: uživatel11915    
nekdo to ma jako priblizovadlo pro rohliky nekdo jako konicek a na hrani jako ja, leti me 80km/h a sem spokojenej a zere me to 4.5l na 100 :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel12258    
Já si myslím že dělat na babettě nějaké větší úpravy je zbytečně. Je to přibližovadlo a né nějaký speciál :-) a hlavní je ta spotřeba a spolehlivost
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Toman      E-mail:      IP: uživatel11915    
muzes udelat vice uprav nejen vyfuk :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
dik..... včera sem si ho obednaval tak doufam ze to pojede lip :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Toman      E-mail:      IP: uživatel11915    
Ano určite neco poznas (TAH , Rychlost) mam ho na B 210
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Toman: jede to snim lip ?? a na čim ho máš ? ja ho chcu taky kupovat
 
 
Datum: 13. prosince 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: Toman      E-mail:      IP: uživatel11915    
Pokud nechces investovat 600 staci kdyz si koupis hikone to najdes zadej si hikone do vyhledavace stoji cca 300 ale musis ho doladit udelat si drzak a prirubu na koleno ale to zvladness a stoji to zato :-) mam ho taky
 
 
Datum: 12. prosince 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam muj je ok,jsou dva vyrobci,,teda dva co to chromujou,, ja mam lepsi chrom,,, je v poho,,dela se porad stejne
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Sesu, potřeboval bych vědět jak to bude s odesíláním zásilek těsně po vánocích...budu objednávat díly tak 26, tak kdy by si to odeslal? Díky za odpověd ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem zapomnel heslo :-D...ale necham si ho nejak obnovit
 
 
Datum: 13. prosince 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
taky by jsi někdy molh přijít na icq
 
 
Datum: 12. prosince 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja pojedu az na kolena,, takze budu balit i o silvestra.,..ale od 1,1,bude zaviraka,,sesa
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: frik      IP: uživatel6631    
ahoj chcu se zeptat šlo by něják upravit rám za jawy 21 pro motor z jawy 250 ? viděl jsem jeden takový na netu na prodej i s motorem zvýšený a zesílený chcu se právě zeptat jak na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel12919    
Jaký z toho bude hybrid? kam s tím budeš jezdit?
 
 
Datum: 17. prosince 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele když si to všechno posčítáš co na tom strávíš času a materiálu započítáš elektrody + elektriku tak zjistíš že je lepší si za pár tisíc koupit celou 250 a aspon to má nějakou hodnotu
 
 
Datum: 12. prosince 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
všecko ide, když se chce, trochu, řezání, svařování a dáš to , a k čemu ti to už bude je tvoja věc
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se jenom zeptat k čemu je to pak dobrý?
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec neví tu nekdo prosím jestli byla jawa 250 559 automatic aj černá? nebo jen 559 ?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel12937    
Ahoj \\r\\nKoupil jsem letos v létě jawu 350/360 automatic od prvního majitele a její origo barva je temně modrá . z dálky vypadá černá.
 
 
Datum: 22. prosince 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: yesman      IP: uživatel6631    
ahoj mám doma rozpulený motor komlet vyčištěný, všecko je ok, chtěl jsem se zeptat jestli se musí při skládání nahřívat kartery a mrazit klika někdo říká že jo někdo že ne a nevím kde nalisovat ložiska na klice jestli do karteru nebo na kliku... Je výhoda mít ložiska C7 ? nebo stačí levnější C3? Jaký by jste doporučili píst na origo vrtání jestli jednokroužkový co je tady v eshopu nebo normalně 2-3 kroužkový (puvodní je na odpis) díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel12265    
Jako ložiska C7 jsou: "zvýšená provozní spolehlivost" Takže jestli budou C3+C7 to je C37 tak tim určitě nic nezkazíš. Jestli jesou jen C7 tak si je schovej na použití někam jinam než do motoru. Jinak karter stačí nahřát na 130°C v troubě a půjde ti to suprově.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Kartery nahřát horkovzdušnou pistolí na 400° cca na minutku a pak tam to ložisko šoupnout. Půjde tam samo. Na kliku ložiska C3 !!! A píst: na sériovej válec dvoukroužek. Na úpravu jednokroužek. Ale prvně raději výbrus a na to zlatou střední cestu dvoukroužek.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska nalisovat do karteru a kartery nahřívat a kliku zmraž teploty se během hvíly vyrovnají a aspon to tam lépe sklouzne :-D dyštak jukni na http://www.jawa50.cz
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
osobně jen nahřívám kartery a ložiska (žádné mražení), ložiska by měly bohatě stačit C3... Pokud nejsou na válci žádné úpravy, tak 2kroužkáč
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:39
 
<  640  641  642  643  644  645  646  647  648  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 14:44:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu