Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 18:07
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 Spíš žádný
Datum: 14. prosince 2011 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 sorry,ale je tam prázdný album
Datum: 14. prosince 2011 18:05
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Zdar draci, mám problém. Fichtl střílí do karburátoru, ale ne že by doslova šli z něj plameny, ale kouří to z něj a vydává to takový zvuky, ne pšouknutí jako když v něm chytne směs, ale takový rány.Válec je po výbrusu, na motoru sem GO nedělal, je ještě zdravej, vůle na klice neni, nakopává to na první zub atd.. ty rány to dělá jen za studena.První asi 1-2km to cuká jako když je špatnej odtrh nebo svíčka, pak to jede normálně a drží i volnoběh. Odtrh mám OK, svíčku novou Brisk N15C, s předstihem sem si hrál ale k mýmu obrovskýmu údivu - můžu si s ním hrát jak chci, dát do max. předstihu nebo max. dostihu a pořád to chytá, teda za studena spíš poblafává, ale i tak, při hodně blbě nastavenym předzápalu by neměl ani chytat!! Nejdřív sem na ty rány podezíral ložisko pod klikou, když sem je měl KO tak to dělalo podobný zvuky, ale pak sem sundal kryt a koukám že z karbu jde kouř když to nakopávám, aspoň myslím že to nebyl jen rozprášenej benzin, šlo to nahoru a když sem do toho obláčku strčil nos tak to smrdělo spáleně..nejde mi to do hlavy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 22:12
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Není to tím, že si sundal válec, dal na výbrus a pak si ho dal zpátky aniž by si znovu nastavil předstih???
Datum: 14. prosince 2011 22:12
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Vačka se snad nehejbe, respektivě když s ní hejbu tak necítím že by měla nějákou vůly, chápu to dobře? Ten kolíček co na něm jsou kladívka taky drží..čeho sem si všiml, že vačka asi lehce drhne o kondík, ale to by snad nemělo vadit, zkoušel sem ho i položit vedle a bez rozdílu...Před výbrusem zápalko šlo bez problému, ale..ještě před výbrusem se mi hriznul píst, prostě se urval spodek pístu a byl rozmrdanej ve válci a pravděpodobně i v klikovim prostoru, udělal sem to co mi tu tehdy někdo poradil, pod tlakem ty zbytky dostat ven wapkou, rychle vyfénovat a pro jistotu sem to ještě prostříkal WDčkem a chvilku sem s tím točil, aby nezarezli ložiska.....Pak sem to radši projel ještě s válcem co prosí o výbrus kdyby náhodou, tak ať nezadřu ten po výbrusu už je..Je možný, že mi to tam něco vymrdalo a takle se to projevuje? Chod motoru je pravidelnější když je trochu v tahu, jak jedu stálou tak se to nedá poslouchat..
Datum: 14. prosince 2011 21:38
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Péro: Svíčkou to neni, ta je nová a dělalo to i se svíčkou N15YC která proto sice neni nejlepší, ale dávám ji tam když mi to nejede vůbec a zkoumám čím to je, líp to s ní startuje...Jdu se na to ještě podívat, tyhle věci mne ani nenapadli, zatim THX
Datum: 14. prosince 2011 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 jednoznačně je to od svíčky....pálí když nemá....nehejbe se ti vačka? neboli nemá klika vakl v ložiskách? tohle dělaj spadlý kladívka....na 100% je to souvislý s eletrikou.....jinak fichtl musí chytnou na jakýkoliv předstih od 1 po 2mm....to je v pořádku,to znamená že máš dobře seřízený karburátor!
Datum: 14. prosince 2011 15:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo se ti hejbe ten kolíček na kterým jsou přidělaný kladívka a hejbe se ti i předstih,nebo to delá jen špatná svíčka
Datum: 14. prosince 2011 15:05
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jinak zajíždim to v nízkejch otáčkách, nebrzdím motorem, jezdím 35-40km/h, směs benzinu/oleje ještě od léteä - Mogul TSF 1:33 a dolil sem tam ještě trochu M2T ať si víc mázne, TSF už nemam abych dolil...
Datum: 14. prosince 2011 14:24
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:29
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Chci to na renovaci no. To už by se možná vyplatilo připlatit a koupit nějakou zrenovovanou. Ty díly jako je kryt řetězu jsou docela drahý...
Datum: 14. prosince 2011 19:29
Jméno: Pavel
IP: uživatel12910
 No tak cena je OK. Ale podsedlový plechy jsou urřitě ze staršího typu kývačky (otevřené sání) a chybí kryt řetězu. Pokud to chceš na blbnutí tak si ji kup, ale k renovaci by bylo potřeba poshánět originální díly po burzách. Když už renovace, tak pořádně
Datum: 14. prosince 2011 17:20
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12909
 Čau Seso, heleď klakson na pařeza už nemáš? Stál tuším okolo 450,- kč.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 13:30
 bude az na jaro,,,sorac
Datum: 14. prosince 2011 13:30
Jméno: lofas
IP: uživatel11429
 akorat sem si vyhlížel ten výfuk na babetu a hned se zdražil o 35  to je jak nschval
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:21
 zdrazilo se bove zbozi,,,je to diky drahemu eur,, lebo se to nakupuje od slovaku,, a bude toho ted vice na zdrazeni,,, po novem roce se bude zdrazovat,, pac leti dolar a euro nahoru
Datum: 14. prosince 2011 19:21
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 7:57
 10.1
Datum: 14. prosince 2011 7:57
 čau draci mam dotas rozdelal sem motor abih vimnenil startovaci sekmen a ozubeni kolecka sem dal novi ale gdiš sem ho smontoval tak gdiš zaradim za1 nebo za3 tak to de hrosne tesko ale gdiš zaradim za 2 tak to de nadherne lehko nevite proc dekuji za otpovjet????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:24
Jméno: libor1
IP: uživatel12926
 můj kmen nerozumět tvá dialekt
Datum: 18. prosince 2011 15:24
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Já bych měl jedno super řešení: skoč ze skály
Datum: 14. prosince 2011 14:05
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 Chvíli jsem uvažoval že smažu kopii i originál.....tohle je konečná.....zvyk jsem si že některý lidi prostě pravopis neovládaj a nemužu je proto odsuzovat,ale tohle je extrém.....tady je zřejmé,že motor nefunguje kvůli inteligenci mechanika.....měl bys to dát někomu kdo tomu rozumí a umí česky....problém bude rychle vyřešen
Datum: 14. prosince 2011 12:01
 rád bych poradil,ale hlaholici neumím....
Datum: 14. prosince 2011 10:05
 Taky bych se rád vyjádřil k tomuto jazyku, ale nevím jestli náhodou není pisatel nějak handicapovaný, tak raději pomlčím...
Datum: 14. prosince 2011 6:29
Jméno: 3nakoks
IP: uživatel12747
 jj dik
Datum: 13. prosince 2011 22:38
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 no ja fakt newym ale gdiš bich mnel pyonira tag bich ti urcyte odpovedel lyp na tvuj dotas.
Datum: 13. prosince 2011 22:31
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 on když hodí 1 a zmáčkne spojku a tlačí tak to jde hrozně těžko ale když tam hodí 2 tak to jde lehko a 3 zase těžko.. nelá mi to taky tak by mě zajímalo taky proč námto tak dělá..
Datum: 13. prosince 2011 20:10
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 To je hrůza. Dělal si to naschvál, nebo si debilní?
Datum: 13. prosince 2011 19:53
 Jakym jazykem je to napsaný? Rád bych odpověděl, ale nevim v jakym slovníku si mam dotaz přeložit...
Datum: 13. prosince 2011 19:22
 ptej se česky když něco chceš....
Datum: 13. prosince 2011 19:03
 Zdravim vsechny,chtel bych se zeptat jestli jste to nekdo zkouseli nebo jen nevite jestli to jde. Jde o to jestli jde obout pneu mitas 3,50-16 na zakladni rafek z jawy 23, doted tam mam 2,75, zaklad.... diky moc vsem ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 0:54
Jméno: nadrc
IP: uživatel2970
 Ono taky záleží na vzorku já měl na zadku H-06 3,50 a vlezla se.Ale pneu se špuntama je problém,tam už to nabíhá do řetězu.Jinak ta H-06 ma na šířku 93mm,takže místa dost.
Datum: 14. prosince 2011 0:54
 Jo tak to pak jo to se nic nemění .. sem myslel že se jedná o velikost ráfku do průměru ..
Datum: 13. prosince 2011 21:09
 velikost je stejná, jenom jiná tloušťka...
Datum: 13. prosince 2011 20:05
 Na výkonu? Spíš na rychlosti ... čím větší kolo na origo rozetu tím větší rychlost ... menší síla ...
Datum: 13. prosince 2011 19:59
 nezmysel.... ani silnejší nebude ani rýchlejší.... všetko práve naopak... bude pomalý a slabý...
Datum: 13. prosince 2011 19:32
Datum: 13. prosince 2011 18:16
Jméno: lukáš
IP: uživatel6617
 zdar zkoušel jsem tam 3,25 a bylo to tak tak mám lisovanou kivku musel sem trochu upravit ut tyčku co tam je pak to tam šlo ale na výkonu to nepřidá spíš naoupak takže sem to zrušil a dal zase 2,75. Myslím si že 3,50 tam ani nedáš takže tak
Datum: 13. prosince 2011 18:13
 3.5 to už je fakt hodně... viděl jsem na fichtlu 3.0 a už to bylo dost....  nacpat to tam možná nacpeš, otázka je jak to bude držet a vypadat...
Datum: 13. prosince 2011 18:08
Jméno: 23 a 21 a 20
IP: uživatel12782
 http://aukro.cz/karburator-jawa-21-pionyr-i1982882367.html co tomu říkáte ??? myslíte si že to je nějakej dobovej tuning ?? a pojede to s tím líp ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 19:09
 Karbec z Jawy90 máme na pionýrech už mnoho let, závodíme na nich a jsme spokojený. Ten karbec má tu výhodu že je spádovej. Co se týče umístění plovákovej komory, ta má bejt smerem dopředu (né jako je na pionýru v tom odkazu). Při jízdě do kopce se tak směs lehce obohacuje, při jízdě s kopce se tolik neuchcává, když ten karbec obrátíte, tak je to naopak a špatně.
Datum: 01. ledna 2012 19:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To je to, člověk s tím stráví 3 prdele času a s nejistým výsledkem. Já na to neměl čas a hlavně nervy.
Datum: 14. prosince 2011 18:40
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 Jikov cca 18,6mm HT cca 80,VT cca 40 + (vše obráběný na hulváta vrtákem proto to "cca"  ,vhodně zpracovaný filtrbox,nejvíce průchozí papírový filtr a max 9700ot/min s následkem zadřeného pístu....při bezpečném chodu motoru bez pokusů to umělo 9200ot-9300/min.....ale to jelo podle počasí....a hlavně nad 8500ot/min nastávaly takové stavy jako že to úplně přestalo jet,párktát škytlo,pak to bylo chvíli bohatý,znova se to sebralo pak to zase letělo a nad 9200ot/min se vše umocnilo na druhou .....prostě mezi 8 a 9 tisíci otáčkami hrozný problém s "vibracema"....nikdy jsem to nevyřešil.....od té doby to dlabu,mám/měl jsem svoje válce co jezdí/jezdily do 8500ot/min,kde jikov jakžtakž spolehlivě funguje.....jenže 8500ot/min umí i origo nevrtlej jikov,tak proč ho vrtat.....mám jeden rozdělanej....na 19mm......šoupátko jakžtakž vyřešený,palivovej ventil nedovyřešenej.....chci se k němu vrátit až bude na jaře hotovej 3K...zatím je to v tý fázi,že mi na dílně urazili kus vložky za válcem po vylisování....takže od soboty nanovo.....musim na burzu a pohonit válce.....a znova.....
Datum: 14. prosince 2011 18:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Já roztočil vrtlýho origo Jikova jen na 8000ot/min (origo doutník) a bez úpravy paliv. ventilu to stíhalo. Ale bylo to strašně náladový. Na počasí, na drobný změny ve filtru, tak sem se na to vybodnul a jezdím Dellorta 21. A na nový válec mám připravený karbec z MZ 150 s 24mm difuzorem. Ten DO jde naladit pěkně, reaguje hned a není tak háklivý (teda kromě štelování volnoběhu, to je dost nevyzpytatelné - nešteluješ bohatost volnob. směsi ale "množství"  . Jikov je fakt alchymie...
Datum: 14. prosince 2011 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 no jo,jenže štelovat "neseřiditelnýho" vrtlýho Jikova mi nebaví a žádnej obludnej dell orto na seriovku nechci..... neobjevil si nějaký jakýkoliv způsob jak vyřešit problémy s zavíráním palivovýho ventilu? Mě to vždycky nad 8500 ot/min hrozně zlobilo.....a jako origo ventil bez úpravy nemá absolutně žádnou šanci,mám je rovnou vrtlý na cca 1,2mm aby to mělo průtok....kohoutek mam převrtanej z pařeza....průtok že by to uživilo škodovku při 6000ot/min
Datum: 14. prosince 2011 15:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Áááno, přesně tak .) Taky jsem si tím už prošel.
Datum: 14. prosince 2011 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 chytrýmu napověz,blbce kopni.....už je mi to jasný.....našel jsem v krámku ventil plováku....je totožnej s fichtlem....tudíž stejně blbě řešená plovákovka....přelejvání karbecu,prskání,škubání atd.....rozumim.....asi stejnej efekt jako když použiju Jikov vrtlej na 19mm....
Datum: 14. prosince 2011 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 už několikrát jsem o tom karburátoru přemýšlel.....co je tam za problém s plovákovkou? Docela mi to zajímá.....chtěl bych někdy do budoucna tento karburátor použít.....s rozumně vyhnutým kolenem....
Datum: 14. prosince 2011 12:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 standa to řekl naprosto přesně. Karbec z Jawy 90 Jikov 2920, na tomhle karbci je strašně na hovno ta plováková komora. Na 2. stranu za ty prachy, proč to nezkusit, ale jak už řekl Standa buď udělat vyhnutý kolínko nebo říznout do rámu.
Datum: 13. prosince 2011 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel12904
 Je to karburátor z Jawy 90. Má průměr 20mm a dával se na závodní pionýry. Pokud máš origo rám,tak tam ten karburátor nedáš.
Datum: 13. prosince 2011 19:37
Jméno: 23 a 21 a 20
IP: uživatel12782
 a jak to s tím jede je to lepší ?? nebo mám radši koupit dellorto 21mm ? dík
Datum: 13. prosince 2011 19:07
Datum: 13. prosince 2011 18:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 14:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ja sa tomu nesmejem len ma to nadchlo posledný čas me s kamošmi začali prezývať pionier PLEČKA tak to nejak na tom základe som natrafil na toto
Datum: 14. prosince 2011 14:36
 Je to super!! .. teď na podzim v Nivnici na burze jsem viděl vyorávač nebo kultivátor nebo co to bylo prostě něco jak VARI no a týpek tam měl motor z Jawy 20/21/23 ... měl dobře udělaný náporový sání ( přes víčko zapalování vedl tyčku, na tyčce venku kolečko na řemenici a řemenicí na ventilátor) ... měl sem chuť to koupit babičce
Datum: 13. prosince 2011 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel12904
 nesměj se,jeden známej má z motoru stadion takovej multi účelnej stroj na zahradu...takovej kultivátor,podmítač a nebo dá železná kola s lopatkama a zapřáhne pluh a orá.....neskutečnej pracant....
Datum: 13. prosince 2011 19:40
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Ahoj,nevíte někdo prosím kde sehnat novou ojnici na Jawu 90,nebo jestli by tam nešla z jiné moto?
Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 20:08
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Devadesátku mám, začínávám ji dávat do kupy a taky jsem měl strach z toho, ale zjišťuju že to není žádnej problém náhradní díly
Datum: 14. prosince 2011 20:08
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Jo díky,bohužel devadinu ješte nemám,ale silně uvažuji o její koupi a tak sonduji ohledně nahr. dílů.
Datum: 13. prosince 2011 20:16
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel12492
Datum: 13. prosince 2011 18:05
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci je nakej navod na poskladani tlumiču na simsona ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 14:32
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 dik
Datum: 13. prosince 2011 14:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 http://www.moto-prodejna.cz/includes/languages/czech/manuals/Sada_na_opravu_teleskopicke_vidlice_SIMSON.pdf
Datum: 13. prosince 2011 12:42
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel12904
 Válec ti upravím. Dále zprostředkuji i úpravu hlavy a výbrus. Honovačku opravdu doma nemám,asi jako každý to vozim do brusírny....maila tam máš......
Datum: 13. prosince 2011 19:42
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 ja ma m stary válec a vybrus 40.75 a trikrouzkovej pist o prumeru 2mm .A je to fakt parada a vřele to doporučuju.A spotřeba? taka sama ajko u origo vlozky !
Datum: 13. prosince 2011 18:46
 maty: standa ale výbrusy doma nedělá
Datum: 13. prosince 2011 18:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 však ti píše že ti udělá 60ccm tak jedině ze starého válce,napíš mu na meil
Datum: 13. prosince 2011 14:47
 Taková cena, za takový šmejd... Kupte si všichni aspoň po tři sady... ach jo
Datum: 13. prosince 2011 14:38
 chlapi dekuji, ikdyz se to omila stale dokola stejne se zeptam  Stando, kdyz uz jeto tu nakoustnute, byl bys ochoten udelat vybrus stareho?
Datum: 13. prosince 2011 14:01
 Dvoukroužkový ani tříkroužkový písty se nedělají ve vrtání větším jak 40mm.....takže jako furt do kola......je to polskej válec s polskou hlavou.....55ccm.....prostě šmejd.....přihoď pár stovek a udělam ti pravou 60ccm která bude stát za to.....
Datum: 13. prosince 2011 11:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Resi se to tady porad, pravdepodobne jde o zmrseny polsky valec s vrtanim 40mm (8. vybrus)...
Datum: 13. prosince 2011 8:07
 vyhlasuji boj proti vanocnimu cukroví  prida se nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:03
 ja sa tiez pridavam...aby som nemusel menit sekundarne kolecko na jar
Datum: 13. prosince 2011 15:03
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Rohlíčky forever!!!
Datum: 13. prosince 2011 13:57
 Tento boj už je dávno prehraný  To je ako vianoce bez stomčeka...  Už keď ide byť toľko filmov cez sviatky tak nech máme pri nich čo jesť....
Datum: 13. prosince 2011 13:36
Jméno: 23
IP: uživatel12782
 jo já se přidávám aby mě ten fichtl na jaře uvezl
Datum: 13. prosince 2011 11:51
 sakra mi letos nemame vanilkove rohlicky  to neni fer
Datum: 12. prosince 2011 21:45
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Já vyhlásím boj ve chvíli, když už se do mé trávicí soustavy nevejde ani jeden vanilkovej rohlíček
Datum: 12. prosince 2011 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ani náhodou! já chci vánoční cukroví
Datum: 12. prosince 2011 21:33
 Zdravím, mám mustanga 1979, origo. Normálně naskočí zapnu světla na spínačce, světla se rožnou ale v tu chvíly motor zhasne, vše se zdá být OK. Do toho zeleného plastvého uchytu na světlo je jako ukostření žárovky, černý kabel, pokad ho vypojím a spínačku mám na světla, tak nesvítí ale motor jde, pokad ho zapojím tk zdechne. Chyba spínací skříňky nebo někde probíjí ?? Dřívě to vynechávalo se světlama, teď s nima nejede vbc, ještě mě napadají zapalovací cívky. Zkuste poradit, díky za nápady. popř co bych měl zkontrolovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:08
 Spraveno, světla svítí jak mají, kablík-ukostření světel byl napojen na spínačku, dal jsem ho na kostru a OK
Datum: 18. prosince 2011 19:08
 Spíš bych to viděl na drát, nespíš ti to někde zkratuje, zkus prolést dráty a pak jestli máš vše dobře zapojený.
Datum: 14. prosince 2011 21:14
Jméno: Babeták
IP: uživatel12258
 Zdarec. Má tu někdo zkušenosti s výfukem na Babettu, co je k mání tady na fichtlkrámku? Docela by mě zajímalo jestli se vyplatí do toho těch 600,- investovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 21:38
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 nekdo to ma jako priblizovadlo pro rohliky nekdo jako konicek a na hrani jako ja, leti me 80km/h a sem spokojenej a zere me to 4.5l na 100
Datum: 14. prosince 2011 21:38
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Já si myslím že dělat na babettě nějaké větší úpravy je zbytečně. Je to přibližovadlo a né nějaký speciál  a hlavní je ta spotřeba a spolehlivost
Datum: 14. prosince 2011 21:34
 muzes udelat vice uprav nejen vyfuk
Datum: 14. prosince 2011 20:55
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 dik..... včera sem si ho obednaval tak doufam ze to pojede lip
Datum: 14. prosince 2011 19:37
 Ano určite neco poznas (TAH , Rychlost) mam ho na B 210
Datum: 14. prosince 2011 12:23
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 Toman: jede to snim lip ?? a na čim ho máš ? ja ho chcu taky kupovat
Datum: 13. prosince 2011 12:15
 Pokud nechces investovat 600 staci kdyz si koupis hikone to najdes zadej si hikone do vyhledavace stoji cca 300 ale musis ho doladit udelat si drzak a prirubu na koleno ale to zvladness a stoji to zato  mam ho taky
Datum: 12. prosince 2011 20:01
 tam muj je ok,jsou dva vyrobci,,teda dva co to chromujou,, ja mam lepsi chrom,,, je v poho,,dela se porad stejne
Datum: 12. prosince 2011 19:45
 Zdravim Sesu, potřeboval bych vědět jak to bude s odesíláním zásilek těsně po vánocích...budu objednávat díly tak 26, tak kdy by si to odeslal? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:48
 ja sem zapomnel heslo  ...ale necham si ho nejak obnovit
Datum: 13. prosince 2011 15:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky by jsi někdy molh přijít na icq
Datum: 12. prosince 2011 20:26
 ja pojedu az na kolena,, takze budu balit i o silvestra.,..ale od 1,1,bude zaviraka,,sesa
Datum: 12. prosince 2011 19:44
Jméno: frik
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat šlo by něják upravit rám za jawy 21 pro motor z jawy 250 ? viděl jsem jeden takový na netu na prodej i s motorem zvýšený a zesílený chcu se právě zeptat jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 10:02
 Jaký z toho bude hybrid? kam s tím budeš jezdit?
Datum: 17. prosince 2011 10:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele když si to všechno posčítáš co na tom strávíš času a materiálu započítáš elektrody + elektriku tak zjistíš že je lepší si za pár tisíc koupit celou 250 a aspon to má nějakou hodnotu
Datum: 12. prosince 2011 20:28
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 všecko ide, když se chce, trochu, řezání, svařování a dáš to , a k čemu ti to už bude je tvoja věc
Datum: 12. prosince 2011 18:35
 Můžu se jenom zeptat k čemu je to pak dobrý?
Datum: 12. prosince 2011 18:11
 zdarec neví tu nekdo prosím jestli byla jawa 250 559 automatic aj černá? nebo jen 559 ?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 11:50
 Ahoj \\r\\nKoupil jsem letos v létě jawu 350/360 automatic od prvního majitele a její origo barva je temně modrá . z dálky vypadá černá.
Datum: 22. prosince 2011 11:50
Jméno: yesman
IP: uživatel6631
 ahoj mám doma rozpulený motor komlet vyčištěný, všecko je ok, chtěl jsem se zeptat jestli se musí při skládání nahřívat kartery a mrazit klika někdo říká že jo někdo že ne a nevím kde nalisovat ložiska na klice jestli do karteru nebo na kliku... Je výhoda mít ložiska C7 ? nebo stačí levnější C3? Jaký by jste doporučili píst na origo vrtání jestli jednokroužkový co je tady v eshopu nebo normalně 2-3 kroužkový (puvodní je na odpis) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 19:45
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Jako ložiska C7 jsou: "zvýšená provozní spolehlivost"
Takže jestli budou C3+C7 to je C37 tak tim určitě nic nezkazíš. Jestli jesou jen C7 tak si je schovej na použití někam jinam než do motoru. Jinak karter stačí nahřát na 130°C v troubě a půjde ti to suprově.
Datum: 13. prosince 2011 19:45
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Kartery nahřát horkovzdušnou pistolí na 400° cca na minutku a pak tam to ložisko šoupnout. Půjde tam samo. Na kliku ložiska C3 !!! A píst: na sériovej válec dvoukroužek. Na úpravu jednokroužek. Ale prvně raději výbrus a na to zlatou střední cestu dvoukroužek.
Datum: 12. prosince 2011 20:10
 ložiska nalisovat do karteru a kartery nahřívat a kliku zmraž teploty se během hvíly vyrovnají a aspon to tam lépe sklouzne  dyštak jukni na http://www.jawa50.cz
Datum: 12. prosince 2011 18:42
 osobně jen nahřívám kartery a ložiska (žádné mražení), ložiska by měly bohatě stačit C3... Pokud nejsou na válci žádné úpravy, tak 2kroužkáč
Datum: 12. prosince 2011 17:39
|



|