Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau hoši pasoval by 2 pakovej mechanismus z čz 175 prasete do jawy 250/ 353?aby to vypadalo jako první motor z kejvaček 54 a 55 rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:17
 to vzdadny pripdade maji velikoste scela odlisny tvar
Datum: 07. prosince 2011 21:17
 Rafek 17 palcu, nwvite kde sehnat v ČR??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 18:14
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 pokud by nebyl problem tam naplect fichtl stred a narvat tam mitas krosovou gumu 17 tak by to bylo ok
Datum: 08. prosince 2011 18:14
 ja ho spasim ale jen 1,85x17 na 36 dir,,nou problem ale uzsi nikoliv
Datum: 07. prosince 2011 21:16
 Ahoj SESO, prosím Tě, kdy budeš mít zase skladem kratší pružiny spojky na Pařeza ? Budou ještě před Vánocema? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 8:13
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
Datum: 09. prosince 2011 8:13
 bohuzel nemam, delsi pruzinu musis brousit , lebo nema moznist
Datum: 07. prosince 2011 21:12
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci prosim vas kolko asi ma hodnotu motor jawy 05 po celkovej GO (loziska, gufera,spojka,kruzky) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:02
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 za 30 eur som myslel toto: nové ložiská a guferá, piest, krúžky, čap, tesnenia + silikon, nové spojkové lamely, všetky šroubky, kondík, odtrhové ramienko, reťazové kolečko
Datum: 09. prosince 2011 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 K dotazu: Moje odpověď je 1200,- až 1500,- českých...tak nějak jsem to tušil od začátku....kdybys ten motor opravdu generálkoval,tak bys moc dobře věděl,jaká je jeho cena... jedno euro je 25,3 českejch.....
Datum: 09. prosince 2011 17:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nevím, jak se pohybují ceny v severním Maďarsku, ale za 900 GO? Za to nemáš ani repas kliky a kde jsou ložiska, výbrus, gufera atd.
Datum: 09. prosince 2011 8:07
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 investicia bola 30 eur - 900 kč
Datum: 08. prosince 2011 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 takže investice byla kolik? Origo polomotor z 05 jsem na burze kupoval za 350,-,válec 150,hlava 50,karburátor 120,- zapalování 200,- .......tak asi tak.....
Datum: 08. prosince 2011 11:51
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Je to poctivá GO, všetko čo bolo na odpis je vymenené, stačí len nahodit na rám a jazdit
Datum: 08. prosince 2011 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel12879
 Pokud je ta GO poctivá,tak se ti nezaplatí nazpátek,nikdo nedá 5 tisíc za motor......jestli je to jen nějak narychlo spíchlý za litra tak to neni GO
Datum: 07. prosince 2011 20:50
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 jj tak díky
Datum: 07. prosince 2011 20:09
 urcite ti nikdo nezaplati prachy co jsi do toho dal..takze urcite mensi nez kdyby jsi spocital celkovou go( futra,vybrus,loziska,gufera,tesneni,spojka)
Datum: 07. prosince 2011 19:52
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 cawte chcem spitat ak tu ma niekto yamahu DT 125 aky je moment doiethnutia hlavy nasiel som 25 Nm je to pravda? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:04
 25Nm je realnejch, ale běžně dotahuju na zápěstí a po zahřátí ještě lehce přetáhnu a hotovo, nikdy problem nebyl
Datum: 07. prosince 2011 22:04
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 bohuzial v manuali som nic nenasiel ale na diskusi som nasiel ale na inu 125 ze dotahovaci moment ma bit 25Nm
Datum: 07. prosince 2011 20:36
 hlele co se zeptat někde na foru o yamaze hm? a pokud si to našel nekde návodu k obsluze tak proč by to pravda nebyla
Datum: 07. prosince 2011 19:02
 ahoj , mám problém nastartuju fichtla a asi po půl hodině mi za jízdy chcípne , musím ho nechat vychladnout , cca 15 min. potom zas běží půl hodky a furt do kola. zkoušel jsem už skoro vše . Začal to dělat po rekonstrukci . Koupil jsem už i novou svíčku ,čistil karbec ale furt to děla prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 7:06
 Dělal mi to samý na nic nerágoval až když jsem stratiůl trpělivost tak sem vyměnil kladívko kontakt kondík a cívku nemyslim indučku tak se vše vyřešilo
Datum: 08. prosince 2011 7:06
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Čau zkus se podivat na elektriku...
Mám zkušenost s tím že může být nějaká část v elektrike špatná a po ohřátí přestane fungovat, mě to dělala cívka (musel jsem koupit novou) ale může to být cokoli co je pridelane na statoru.
Zkus nejdriv nastavit vzdalenost civek od rotoru
Datum: 08. prosince 2011 6:53
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 zdar haled skus sestelovat predstih,ja to mel taky tak...
Datum: 08. prosince 2011 6:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Skusil bych indučku
Datum: 07. prosince 2011 20:50
 me to zpusobilo nedotejkani benzinu do karbece..sice to nebylo po pul hodine jezdeni,ale zkus to taky omrknout
Datum: 07. prosince 2011 20:01
 možná přidřený válec... a co je to ta rekonstrukce?
Datum: 07. prosince 2011 17:55
Jméno: libor1
IP: uživatel12877
 zkus se pohrabat v elektrice, mě se u fichtla dřív srala jenom elektrika, zkusil bych třeba kondík nebo vysokonapěťovou cívku anebo jestli někde nemáš zkrat přes kostru, já jednou měl proklepanej kabel a taky - chvíly jelo, nejelo, jelo ,nejelo
Datum: 07. prosince 2011 17:49
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci nevíte čím může být že mi nestartuje Jawa 20. Benzín tam teče a jiskru hází. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 20:46
Jméno: pepan
IP: uživatel11186
 benzín teče kam? do válce nebo do karburátoru? jestli teče do karburátoru ale ne do válce tak se mrkni na trysky.. a pokud je mokrá svíčka tak zkus vyměnit, nemusí házet pod tlakem.. pokud nepomůže tak ještě třeba seřídit předstih....
Datum: 08. prosince 2011 20:46
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 07. prosince 2011 19:28
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 odtrh, predstih, vzdialenost na sviecke, hladina v plavakovke
Datum: 07. prosince 2011 19:27
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 čau já si myslím že máš budto zacpaný karburátor nebo špatně seřízený předstih.
Datum: 07. prosince 2011 18:34
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 Zdar SESO chtěl bych se zeptat nevíš kdy bude tachometr na fichtla vím že to tu už nedávno bylo ale tam neni kdy bude.Dík za odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 17:01
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 tak to je super....Díky
Datum: 09. prosince 2011 17:01
 bude az v breznu a bude do 80km
Datum: 07. prosince 2011 21:16
Jméno: kozel
IP: uživatel12873
 Ahoj, chci si odtud koupit kolečka do převodovky, jedničkové s cvrčkem, 18,20z, máte snima někdo zkušenost co se týká kvality? Jedná se o novovýrobu nebo o zásoby z dob minulých? Díky za zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:18
 jsou orig z ototechny u me,,dopordavam posledni kusy,,poak budou drazsi z taiwanu,,ale ani jedna verze neni tak super jako orig,, lebo maji strasne ostry zuby
Datum: 07. prosince 2011 21:18
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 20:36
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zadr zčeho přesně jsou kartery toje čisty hliník ?? potřeboval bych to svařit a newim jestli mužu elektrodou na slitiny ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 8:24
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Je to klasickej silumín. Možná soudruzi používali eutekticej, což asi jo, takže kolem 13%Si.
Datum: 07. prosince 2011 8:24
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 zdar, já to svařuju v práci argonem a přidám klasickej hliníkovej drát z elektro rozvodů, ale musíš perfekně vyčistit a odmastit, a i tak tam z toho bude prskat olej,
Datum: 07. prosince 2011 8:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čistý hliník to není na 100%,ale dají se bez problémů svářet
Datum: 06. prosince 2011 21:54
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravím. Stavím krosku z fechtla a potřeboval bych radu, jestli dat jednokroužkový nebo dvoukroužkový píst. Který je lepší? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel12869
 Na upravený motor/válec použít jednokroužkový,na seriovku dvoukroužkový
Datum: 06. prosince 2011 19:54
 Dobry den,nevite kdebych sehnaln 17 palcovy rafek???? Potreboval bych tam vyplect fichtl stred..... Diky za odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 9:08
 www.puchshop.de
Datum: 07. prosince 2011 9:08
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čau SESO chci se zeptat do vánoc asi nebude tachometr na Pionýra že.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 22:45
 ne
Datum: 06. prosince 2011 22:45
 čau, když budu mít vozidlo v polopřevodu na sebe a majitel náhle zemře, vrací se vozidlo do dědickýho řízení, nebo s ním už můžu disponovat já volně jak chci, tzn. ho dopřepsat na sebe,prodávat atd. ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pochybuju,,, jednou to na sebe máš odhlášený, tak to nikoho nemusí zajímat,,, původní majitel už s tim prakticky nemá co dělat
Datum: 06. prosince 2011 21:15
 čus draci mam problem  na motorce sem komplet uz nekolikrat vycistil karburator  a furt me nende benzyn do valce nevyte co este s tim moze byt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 18:24
 propálenej píst? podfukující hlava? totálně vychozenej válec? palivovej ventil zaseklej? z hadičky to teče?
Datum: 07. prosince 2011 18:24
Jméno: s11
IP: uživatel12302
 A nemáš ucpanou nádrž ? jestli jo tak jí vyčisti... A nebo podívej se na plovák jestli neny děravej plovák
Datum: 06. prosince 2011 23:06
 niekedy fakt stačí otvoriť kohútik nebo proste nalít benzin
Datum: 06. prosince 2011 20:26
 Zkus stříknout trochu benzínu do válce, dej tam svíčku a rozběhni to, to mě pomohlo.
Datum: 06. prosince 2011 19:04
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Někde ti to saje falešní vzduch,buď mezi karburátorem a nebo mezi kolínkem a karburátorem a může ti jít ještě falešní vzduch tím čím se šteluje na karburátoru Vůla pilinového lanka?Pořádně to utěsni a poznáš čím to bude!!
Datum: 06. prosince 2011 18:58
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 Zdar. nemáte někdo nějaký typ, jak vytáhnou na babettě 210 koncovku výfuku? Na mojí to nebylo snad celou dobu co jezdí vytaženo a nejde s tím ani hnout. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:19
 Beru kombinačkama.
Datum: 07. prosince 2011 22:19
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jak se dava koleno tak strč nakou trubku nebo neco a vikleni to
Datum: 07. prosince 2011 15:44
Jméno: jirka
IP: uživatel12867
 chlapi jakou barvou nejlepe nastrikat kostru z mustanga? budu piskovat a pak strikat.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 jestli jezdíš hlavně po silnici tak jo,snížíš tím i spotřebu paliva....
Datum: 08. prosince 2011 17:43
Jméno: Jastin
IP: uživatel12793
 Díky moc, už delší dobu hledám nějaký silniční pláště na mustafa. Ale pořád přemejšlím jestli se to vůbec vyplatí.
Datum: 08. prosince 2011 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 ContiGO 2,75 x 16 .......ale je to spíš na mopedy,nemá to vysokej rychlostní index...jen mi přijde že dost rychle mizej......jsou dost měkký....no na silnici....určitě ne do lesa
Datum: 08. prosince 2011 11:05
 Stando, co je to za pláště jak máš na fotkách na motorkářích?
Datum: 07. prosince 2011 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel12871
Datum: 07. prosince 2011 6:43
Jméno: Prasiq
IP: uživatel12485
 Ťukance jsou pouze na horní hraně plechu, tam bych si s kytem neporadil... jinak tam nejsou. To se ti zdá. Maska líp zrepasovat nešla. Byla zle naražená... A pomeranč sem po zaschnutí vzal rozlešťovačkou a je po něm veta... Nejednalo se o renovaci. Na to bych neměl love! Myslím, že na práci ,,amatérského renovátora,, to jde!
Datum: 06. prosince 2011 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Prasiq: tak ten zadní nulapětkovej plech moc kitovanej nevypadá, vždyť to máš samej ťukanec a ještě k tomu pomeranč,,, když už do toho cpát prachy (jakože ten akryl něco stojí, i plnič), tak by to taky chtělo, aby to nějak vypadalo
Datum: 06. prosince 2011 20:22
Jméno: Prasiq
IP: uživatel12485
 Kostru bych vzal nějakým antikorem. Je to přece mustang, všecko nahý....
Datum: 06. prosince 2011 19:36
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 zelená
Datum: 06. prosince 2011 19:21
Jméno: Prasiq
IP: uživatel12485
Datum: 06. prosince 2011 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 plnič bych na to snad ani nedával, nejen, že na kostře mi příjde zbytečnej, ale z fabriky tam taky nic takovýho nebyo,,, leda, že by byla "nažraná" korozí,,, jinak bych to stříknul klasicky základem a pak podle účelu nějakym finišem,,, to záleží na tobě, jestli to má bejt leštěnka, tak co píše kolečko, jestli detailní renovace, pak se původní barvě nejvíce podobá klasická syntetika, do které lze údajně přimíchat tužidlo do akrilátu (ale zkušenost s tim zatim nemam!) ,,,, sám se teď rozhoduju, co dát na 555, bojim se totiž, že ta syntetika nebude stálá
Datum: 06. prosince 2011 17:34
 Já bych to fouknul plničem a přes to dvousložkovej akryl nebo polyuretan. Tim nic nezkazíš.
Datum: 06. prosince 2011 16:54
Jméno: Milan
IP: uživatel12533
 Dobrý den, mám pionýra bez papírů, chtěl bych na něj papíry - mám nabídnuto TP + štítek, co musím konkrétně krok po kroku udělat abych mohl mít STK a jezdit po silnicích ?
Ještě otázka : jaká je rozumná cena papírů na pionýra ?
Budu rád za Vaše rady a zkušenosti .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli je to starej TP ve kterém je ještě psané číslo motoru, chtělo by to, aby nynější majitel ještě než to na tebe odhlásí provedl jeho výmaz (50Kč tušim), případně i upravil barvu vozidle dle tvojeho,,, pak ti pošle odhlášený TP na tvojí osobu i se štítkem, případně i RZ a ty to napasuješ na svýho pincka a okamžitě dojdeš pojistit!! Pak musíš na evidenčku a pokud TP nemá platnou stk, musíš jí udělat (několik dní platí i jako evidenčka tušim). Potom vezmeš veškerá doklady co budeš mít (TP, zelenou kartu a protokoly z stk) a dojdeš na obecní úřad s rozšířenou působností na odbor dopravy moto dopřihlásit na sebe. Pokud ti majile dá i tu RZ, vem si jí radši sebou na OD, kdyby ti jí náhodou chtě nechtě chtěla vyměnit (převod z kraje do kraje), pokud RZ mít vubec nebudeš, oni zapíšou ztrátu a vysstavěj ti novou
Datum: 06. prosince 2011 21:30
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 myslím, že by to chtělo ještě SPZ, ale měli by ti dát na úřadě novou, když by jsi ji nesehnal, ale za vše se platí
Datum: 06. prosince 2011 21:02
Jméno: jirka
IP: uživatel12867
 cau.Doklady a stitek tak za 1500Kc.Musis mit motorku v cajku.odpovidat barva jako je v TP.Zajet na STK udelat technickou a evidenci.Potom zajed na urad prihlasit a jezdi
Datum: 06. prosince 2011 16:53
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,prosimvás má kejva 356 stejnej zvuk jako 353?Myslim teda rybinovky.Chtěl bych si totiž jednu z nich pořídit tak se rozmýšlím.A ještě maj tyhle dve podsvícenej tachec?Ted si nejsem jist ale myslim že v tachecu je nějaká, snad kontrolka baterky?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 17:33
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Tachec od výroby podsvícenej rozhodně neni pouze tam jde trocha světla od předního světla jinak dobíjení se ti ukazuje na ampermetru v nadrži
Datum: 06. prosince 2011 17:33
 Zvuk je vzhledem k obsahu trochu jinej, tachec je myslim podsvícenej u obou.
Datum: 06. prosince 2011 16:37
|



|