slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  644  645  646  647  648  649  650  651  652  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau hoši pasoval by 2 pakovej mechanismus z čz 175 prasete do jawy 250/ 353?aby to vypadalo jako první motor z kejvaček 54 a 55 rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vzdadny pripdade maji velikoste scela odlisny tvar
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: kipr31      E-mail:      IP: uživatel9074    
Rafek 17 palcu, nwvite kde sehnat v ČR?????? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
pokud by nebyl problem tam naplect fichtl stred a narvat tam mitas krosovou gumu 17 tak by to bylo ok
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ho spasim ale jen 1,85x17 na 36 dir,,nou problem ale uzsi nikoliv
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj SESO, prosím Tě, kdy budeš mít zase skladem kratší pružiny spojky na Pařeza ? Budou ještě před Vánocema? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Zkus se podívat tady . http://www.motokrnov.cz/6701-motor/
 
 
Datum: 09. prosince 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohuzel nemam, delsi pruzinu musis brousit , lebo nema moznist
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci prosim vas kolko asi ma hodnotu motor jawy 05 po celkovej GO (loziska, gufera,spojka,kruzky) dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
za 30 eur som myslel toto: nové ložiská a guferá, piest, krúžky, čap, tesnenia + silikon, nové spojkové lamely, všetky šroubky, kondík, odtrhové ramienko, reťazové kolečko
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
K dotazu: Moje odpověď je 1200,- až 1500,- českých...tak nějak jsem to tušil od začátku....kdybys ten motor opravdu generálkoval,tak bys moc dobře věděl,jaká je jeho cena... jedno euro je 25,3 českejch.....
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nevím, jak se pohybují ceny v severním Maďarsku, ale za 900 GO? Za to nemáš ani repas kliky a kde jsou ložiska, výbrus, gufera atd.
 
 
Datum: 09. prosince 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
investicia bola 30 eur - 900 kč
 
 
Datum: 08. prosince 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
takže investice byla kolik? Origo polomotor z 05 jsem na burze kupoval za 350,-,válec 150,hlava 50,karburátor 120,- zapalování 200,- .......tak asi tak.....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Je to poctivá GO, všetko čo bolo na odpis je vymenené, stačí len nahodit na rám a jazdit
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12879    
Pokud je ta GO poctivá,tak se ti nezaplatí nazpátek,nikdo nedá 5 tisíc za motor......jestli je to jen nějak narychlo spíchlý za litra tak to neni GO
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
jj tak díky
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urcite ti nikdo nezaplati prachy co jsi do toho dal..takze urcite mensi nez kdyby jsi spocital celkovou go( futra,vybrus,loziska,gufera,tesneni,spojka)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
cawte chcem spitat ak tu ma niekto yamahu DT 125 aky je moment doiethnutia hlavy nasiel som 25 Nm je to pravda? dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
25Nm je realnejch, ale běžně dotahuju na zápěstí a po zahřátí ještě lehce přetáhnu a hotovo, nikdy problem nebyl
 
 
Datum: 07. prosince 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
bohuzial v manuali som nic nenasiel ale na diskusi som nasiel ale na inu 125 ze dotahovaci moment ma bit 25Nm
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlele co se zeptat někde na foru o yamaze hm? a pokud si to našel nekde návodu k obsluze tak proč by to pravda nebyla
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12875    
ahoj , mám problém nastartuju fichtla a asi po půl hodině mi za jízdy chcípne , musím ho nechat vychladnout , cca 15 min. potom zas běží půl hodky a furt do kola. zkoušel jsem už skoro vše . Začal to dělat po rekonstrukci . Koupil jsem už i novou svíčku ,čistil karbec ale furt to děla prosim poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 7:06
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Dělal mi to samý na nic nerágoval až když jsem stratiůl trpělivost tak sem vyměnil kladívko kontakt kondík a cívku nemyslim indučku tak se vše vyřešilo
 
 
Datum: 08. prosince 2011 7:06
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Čau zkus se podivat na elektriku... Mám zkušenost s tím že může být nějaká část v elektrike špatná a po ohřátí přestane fungovat, mě to dělala cívka (musel jsem koupit novou) ale může to být cokoli co je pridelane na statoru. Zkus nejdriv nastavit vzdalenost civek od rotoru ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 6:53
 
 
 
 
Jméno: 1drak      IP: uživatel12830    
zdar haled skus sestelovat predstih,ja to mel taky tak...
 
 
Datum: 08. prosince 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Skusil bych indučku
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to zpusobilo nedotejkani benzinu do karbece..sice to nebylo po pul hodine jezdeni,ale zkus to taky omrknout :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná přidřený válec... a co je to ta rekonstrukce? :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12877    
zkus se pohrabat v elektrice, mě se u fichtla dřív srala jenom elektrika, zkusil bych třeba kondík nebo vysokonapěťovou cívku anebo jestli někde nemáš zkrat přes kostru, já jednou měl proklepanej kabel a taky - chvíly jelo, nejelo, jelo ,nejelo :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci nevíte čím může být že mi nestartuje Jawa 20. Benzín tam teče a jiskru hází. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel11186    
benzín teče kam? do válce nebo do karburátoru? jestli teče do karburátoru ale ne do válce tak se mrkni na trysky.. a pokud je mokrá svíčka tak zkus vyměnit, nemusí házet pod tlakem.. pokud nepomůže tak ještě třeba seřídit předstih.... :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
nastavit :-) :-) :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
odtrh, predstih, vzdialenost na sviecke, hladina v plavakovke :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel12115    
čau já si myslím že máš budto zacpaný karburátor nebo špatně seřízený předstih.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: jencek      IP: uživatel289    
Zdar SESO chtěl bych se zeptat nevíš kdy bude tachometr na fichtla vím že to tu už nedávno bylo ale tam neni kdy bude.Dík za odpověď.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: jencek      IP: uživatel289    
tak to je super....Díky :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude az v breznu a bude do 80km
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel12873    
Ahoj, chci si odtud koupit kolečka do převodovky, jedničkové s cvrčkem, 18,20z, máte snima někdo zkušenost co se týká kvality? Jedná se o novovýrobu nebo o zásoby z dob minulých? Díky za zkušenosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou orig z ototechny u me,,dopordavam posledni kusy,,poak budou drazsi z taiwanu,,ale ani jedna verze neni tak super jako orig,, lebo maji strasne ostry zuby
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
Prosím vás, chtěl jsem se zeptat, jestli někde nejde sehnat matici výfuku (mezi kolenem a válcem (měly by být stejně aji mezi kolenem a tlumičem)) na Jawu 90? A nebo jestli někdo neví, jestli by seděla s jiné motorky, třeba tady matice: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/mat_kolena_vyf_panelka_orig2.html vypadá stejně, jen aby rozměrově seděla. Díki za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
zadr zčeho přesně jsou kartery toje čisty hliník ?? potřeboval bych to svařit a newim jestli mužu elektrodou na slitiny ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Je to klasickej silumín. Možná soudruzi používali eutekticej, což asi jo, takže kolem 13%Si.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
zdar, já to svařuju v práci argonem a přidám klasickej hliníkovej drát z elektro rozvodů, ale musíš perfekně vyčistit a odmastit, a i tak tam z toho bude prskat olej,
 
 
Datum: 07. prosince 2011 8:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čistý hliník to není na 100%,ale dají se bez problémů svářet
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravím. Stavím krosku z fechtla a potřeboval bych radu, jestli dat jednokroužkový nebo dvoukroužkový píst. Který je lepší? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12869    
Na upravený motor/válec použít jednokroužkový,na seriovku dvoukroužkový
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: František Ježek      E-mail:      IP: uživatel9074    
Dobry den,nevite kdebych sehnaln 17 palcovy rafek???? Potreboval bych tam vyplect fichtl stred..... Diky za odpovedi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.puchshop.de
 
 
Datum: 07. prosince 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čau SESO chci se zeptat do vánoc asi nebude tachometr na Pionýra že.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 06. prosince 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, když budu mít vozidlo v polopřevodu na sebe a majitel náhle zemře, vrací se vozidlo do dědickýho řízení, nebo s ním už můžu disponovat já volně jak chci, tzn. ho dopřepsat na sebe,prodávat atd. ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pochybuju,,, jednou to na sebe máš odhlášený, tak to nikoho nemusí zajímat,,, původní majitel už s tim prakticky nemá co dělat
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čus draci mam problem :-D na motorce sem komplet uz nekolikrat vycistil karburator :-D a furt me nende benzyn do valce nevyte co este s tim moze byt ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
propálenej píst? podfukující hlava? totálně vychozenej válec? palivovej ventil zaseklej? z hadičky to teče? :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: s11      IP: uživatel12302    
A nemáš ucpanou nádrž ? jestli jo tak jí vyčisti... A nebo podívej se na plovák jestli neny děravej plovák
 
 
Datum: 06. prosince 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
niekedy fakt stačí otvoriť kohútik nebo proste nalít benzin :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus stříknout trochu benzínu do válce, dej tam svíčku a rozběhni to, to mě pomohlo.
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Někde ti to saje falešní vzduch,buď mezi karburátorem a nebo mezi kolínkem a karburátorem a může ti jít ještě falešní vzduch tím čím se šteluje na karburátoru Vůla pilinového lanka?Pořádně to utěsni a poznáš čím to bude!!
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: babetista      IP: uživatel12258    
Zdar. nemáte někdo nějaký typ, jak vytáhnou na babettě 210 koncovku výfuku? Na mojí to nebylo snad celou dobu co jezdí vytaženo a nejde s tím ani hnout. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Beru kombinačkama.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
jak se dava koleno tak strč nakou trubku nebo neco a vikleni to
 
 
Datum: 07. prosince 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12867    
chlapi jakou barvou nejlepe nastrikat kostru z mustanga? budu piskovat a pak strikat.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
jestli jezdíš hlavně po silnici tak jo,snížíš tím i spotřebu paliva....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Jastin      IP: uživatel12793    
Díky moc, už delší dobu hledám nějaký silniční pláště na mustafa. Ale pořád přemejšlím jestli se to vůbec vyplatí.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
ContiGO 2,75 x 16 .......ale je to spíš na mopedy,nemá to vysokej rychlostní index...jen mi přijde že dost rychle mizej......jsou dost měkký....no na silnici....určitě ne do lesa
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, co je to za pláště jak máš na fotkách na motorkářích?
 
 
Datum: 07. prosince 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12871    
Já to vzal plničem (Finiš) celý po dvou vrstvách,barva syntetická bez tužidla,výsledek solidní,cena perfektní http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758
 
 
Datum: 07. prosince 2011 6:43
 
 
 
 
Jméno: Prasiq      IP: uživatel12485    
Ťukance jsou pouze na horní hraně plechu, tam bych si s kytem neporadil... jinak tam nejsou. To se ti zdá. Maska líp zrepasovat nešla. Byla zle naražená... A pomeranč sem po zaschnutí vzal rozlešťovačkou a je po něm veta... Nejednalo se o renovaci. Na to bych neměl love! Myslím, že na práci ,,amatérského renovátora,, to jde!
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Prasiq: tak ten zadní nulapětkovej plech moc kitovanej nevypadá, vždyť to máš samej ťukanec a ještě k tomu pomeranč,,, když už do toho cpát prachy (jakože ten akryl něco stojí, i plnič), tak by to taky chtělo, aby to nějak vypadalo
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Prasiq      IP: uživatel12485    
Kostru bych vzal nějakým antikorem. Je to přece mustang, všecko nahý....
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
zelená
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Prasiq      IP: uživatel12485    
Tak já to vybrousil, zakitoval a pak cáknul dvojitou vrstvou plniče a na to dvousložku akrylovej lak. http://lorilama.rajce.idnes.cz/Lakovani_uzivatele_JAWA05/ a http://prasiq.rajce.idnes.cz/KITOVANI/
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
plnič bych na to snad ani nedával, nejen, že na kostře mi příjde zbytečnej, ale z fabriky tam taky nic takovýho nebyo,,, leda, že by byla "nažraná" korozí,,, jinak bych to stříknul klasicky základem a pak podle účelu nějakym finišem,,, to záleží na tobě, jestli to má bejt leštěnka, tak co píše kolečko, jestli detailní renovace, pak se původní barvě nejvíce podobá klasická syntetika, do které lze údajně přimíchat tužidlo do akrilátu (ale zkušenost s tim zatim nemam!) ,,,, sám se teď rozhoduju, co dát na 555, bojim se totiž, že ta syntetika nebude stálá
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to fouknul plničem a přes to dvousložkovej akryl nebo polyuretan. Tim nic nezkazíš.
 
 
Datum: 06. prosince 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel12533    
Dobrý den, mám pionýra bez papírů, chtěl bych na něj papíry - mám nabídnuto TP + štítek, co musím konkrétně krok po kroku udělat abych mohl mít STK a jezdit po silnicích ? Ještě otázka : jaká je rozumná cena papírů na pionýra ? Budu rád za Vaše rady a zkušenosti ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli je to starej TP ve kterém je ještě psané číslo motoru, chtělo by to, aby nynější majitel ještě než to na tebe odhlásí provedl jeho výmaz (50Kč tušim), případně i upravil barvu vozidle dle tvojeho,,, pak ti pošle odhlášený TP na tvojí osobu i se štítkem, případně i RZ a ty to napasuješ na svýho pincka a okamžitě dojdeš pojistit!! Pak musíš na evidenčku a pokud TP nemá platnou stk, musíš jí udělat (několik dní platí i jako evidenčka tušim). Potom vezmeš veškerá doklady co budeš mít (TP, zelenou kartu a protokoly z stk) a dojdeš na obecní úřad s rozšířenou působností na odbor dopravy moto dopřihlásit na sebe. Pokud ti majile dá i tu RZ, vem si jí radši sebou na OD, kdyby ti jí náhodou chtě nechtě chtěla vyměnit (převod z kraje do kraje), pokud RZ mít vubec nebudeš, oni zapíšou ztrátu a vysstavěj ti novou
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
myslím, že by to chtělo ještě SPZ, ale měli by ti dát na úřadě novou, když by jsi ji nesehnal, ale za vše se platí
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12867    
cau.Doklady a stitek tak za 1500Kc.Musis mit motorku v cajku.odpovidat barva jako je v TP.Zajet na STK udelat technickou a evidenci.Potom zajed na urad prihlasit a jezdi
 
 
Datum: 06. prosince 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,prosimvás má kejva 356 stejnej zvuk jako 353?Myslim teda rybinovky.Chtěl bych si totiž jednu z nich pořídit tak se rozmýšlím.A ještě maj tyhle dve podsvícenej tachec?Ted si nejsem jist ale myslim že v tachecu je nějaká, snad kontrolka baterky?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Tachec od výroby podsvícenej rozhodně neni pouze tam jde trocha světla od předního světla jinak dobíjení se ti ukazuje na ampermetru v nadrži
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvuk je vzhledem k obsahu trochu jinej, tachec je myslim podsvícenej u obou.
 
 
Datum: 06. prosince 2011 16:37
 
<  644  645  646  647  648  649  650  651  652  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:13:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu