Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau lidi, vyděl jsem už pár fotek jak si někdo nechal stočit náboj kola na fichtla, ve prostředku, mě se to líbí ale chtěl bych vědět jestly to
vydrží při větší rychlosti, např. 80 kmh? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jenco: ja nic o papiru nepsal psal jsem ze mam konkretne takovou zkusenost tak priste cti za strizliva aby sis nic nedomyslel... bohuzel pokud sis vsiml
tak lide nejsou stejni-> jsou ruzni... to sami plati i stylu jizdy.. (jizda na lachtana a pod.) Jinak troufam si tvrdit ze spatne nic neni pac oblozeni mam taky ulozenky.
Jinak pro priste se rid tim co mas na fichtlu ty a jak ti to funguje a ne podle nekoho jineho, vis kulovi jak on to pocituje (reakce na jawaracing)
Datum: 11. října 2011 21:19
 ja som to chcel stočiť ale nemám sustruh pak som to nedal sustruznikovy... njn.. ale tie pakny z 90 mám aj v predu aj v zadu zohnal som nové uloženky, nádherne to brzdí! prednú brzdu mám komplet z jawy 90, má to iný brzdový klíč ako keby sa stým dalo presnejšie brzdiť,
Datum: 11. října 2011 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 Konkrétně Petr Adamec na přednim bubnu moc nenajel.....jeden a půl sezony a už tam měl kotouč, rok na to letěl pryč i zadní buben z fichtla a místo něj tam nacpal úplně z jiný motorky.....ale Jenco má pravdu....a já sem to řikal taky...když se bubny protočí na soustruhu a daj se pořádný širší pakny,tak to chodí.....Hlavně jsem nechtěl vůbec debatovat o tom,komu jak vadnou brzdy.....chtěl jsem reagovat na to,že odsoustružením tech "chladících" výčnělků se nestane vůbec nic co se týče nějaké účinnosti brzd....
Datum: 11. října 2011 20:23
 Ďakujeme.. teoriu sme vedeli, "čo funguje na kúsok papieri nemusí fungovať v praxi", vydrží to aj 90 až 100km/h dokonca aj nad 100km/h, a brzdiť to bude furt, keď to jawaracing 50 to používa na závodoch, a pri tom nič nepíše o tom že by to bolo špatné, a ty to cítiš a keď ubrzdíš fichtla z 60km/h a prehrievajú ti brzdy atp. chyba bude inde
Datum: 11. října 2011 20:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Vpoho... abys pochopil : vadnuti brzd je u me (a podle dalsich snad taky) to, ze brzdy brzdej... a az se dostanou za krityckou zonu prehratim tak prestanou brzdit
(ne uplne ale je znacne citelnej pokles)... nastava regenerace (ochlazeni) a zase brzdej... to je u me ,,VADNUTI'' hold ten problem je vsude i u kotouce...
proto kluci pri STUNTu na simech (50ccm a nemusí to bejt kruzitko) s s53 vidli osazujou kotouce pancirema aby nemackaly ,,hov*a'' Jinak dík za radu s tim co
vsechno udelat... pro me je ale zbytecna jelikoz ja taky nejakej patek jezdim na motorkach...
Datum: 11. října 2011 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 Nechci rejt,ale to jak fichtl brzdí/nebrzdí je samo o sobě způsobeno ne moc dobrou koncepcí brzd....a nějaký vadnutí brzd....promiň....pochopil bych to,kdybysme se bavili o nějaký starý okružní silnici z dob totalismu,ale určitě ne u fichtla.....to žebrování tam asi má nějakou setinovou účinnost,ale rozhodně bych ji nepřisuzoval nějaký významný "vadnutí" brzd....prostě ste jeli dva z velkýho kopce a ty si utavil brzdy.....to zas muj názor..... když chceš na fichtlu jezdit rychle a nebezpečně,tak nad 85km/h dej na předek kotouč.....do tech 90km/h se to sice dá i s blbě brzdícíma brzdama,ale je tam ten háček,že furt musíš myslet dopředu a předvídat.....co by se mohlo stát atd....hlavně pokud máš v úmyslu na nějak extra upravenym fichtlu jezdit takle rychle,tak doporučuju dokonale srovnat rám aby kola byly ve stopě,použít měkčí gumy pro lepší přilnavost a rozhodně vyhodit origo přední vidli a její uložení.....to i když se pečlivě repasuje,tak je to při brždění z 90km/h jak vibrátor......
Datum: 11. října 2011 16:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Moje osobni zkusenost je jina, nemel jsem problem udelat ovalitu bubnu. Jinak i pres to, ze mam na pionyru zebrovani ciste tak
pocituju vadnuti predni brzdy pri delsi jizde z kopce a dobrzdovaní do sikany ( ve 2 lidech je to znacne horsi) kdyz uz jsem to jednou fakt fest prehnal tak buben zacal kopat,
oblozeni zeskolvatelo a brzda prestala reagovat (jako by si ji povolil). Takze tod moje zkusenost. Osobne me je to fuk co si stim chce delat ja jen reagoval na otazku a timto
jsem i autora pripravil na nejhorsi. Hlavne at stim nejezdi na Grossglokner...
Datum: 11. října 2011 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 Náhodou designově je to hezký......celkově když se utočí náboje kol do hladka tak jsou designově hezký....a když se použijou hladký pukličky/brzdový štítty z posledního modelu 05 a vyleští se to,tak je to něco úžasnýho.....jen muj názor....pevnost a vadnutí bych do toho netahal.....bavíte se tu o kravinách.....hlavně když už ti to budou lízat soustruhem,tak nezapomente líznout i vnitřek bubnu a kup nový větší brzdový pakny(na utočenej buben ideální na Jawu 90) ať to i pořádně brzdí.....pak s tim jezdi klidně 90,,,,,standa
Datum: 10. října 2011 15:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Tak jako je to ,,maso'' navíc, takže jistá výstuha to je, ale konstrukční záměr je pouze v chlazení. Každopádně bude ti vadnout předek při častém brzdění
(tvůj boj, ty si namlátíš) Pokud můžu poradit tak to nech tak jak to je pouze to pořádně vyčisti a vylešti. Akorát budeš ničit dalši origo součástku pína a
při případném dávání do origa budeš muset měnit. Takovej počin bych chápal na showbike kde to jen stojí a lidi se kochaj, ale na běžné ježdění k ničemu a na
závodění? UŽ VŮBEC -> Bez ůprav je to k ničemu a spíš to škodí
Datum: 09. října 2011 21:07
Jméno: petys
IP: uživatel1883
 zdar hoši mám stočený bubny na mým závodním fichtlu to že by se nějak deformovaly nebo praskly není pravda,a když je to stočený tak to na tom chlázení moc neubere
Datum: 09. října 2011 21:05
 mě to řikal děda že to tam musí být kvůli zpevnění, jinak že mi to tam muže prasknout, je to pravda?
Datum: 09. října 2011 20:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Proč by to nevydrželo? Akorát se ti bude hůř chladit brzda a budeš strácet brzdný účinek... Kdo to dělá, tak si dává chlazení z boku
Datum: 09. října 2011 19:55
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 Čus Draci v jakem poměru mam míchat benzín s olejem v pionýra 21 předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 18:11
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 díky
Datum: 09. října 2011 18:11
 tak si tom mezi kolenem a výfukem utěsni nebo sundej napřed koleno a výfum a vyčistito a pak to slož a utěsni mě třeba mezi nic neteče a na konci výfuku upně minimálně
Datum: 09. října 2011 18:08
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 mě to teče u kolena
Datum: 09. října 2011 18:03
 to ti poteče snad vždycky... je to 2T a 1:33 to akorád zhoršíš (naliješ tam více oleje)
Datum: 09. října 2011 17:58
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 já míchám 1:40 a mě z výchuku teče olej takže skusím 1:33 díky
Datum: 09. října 2011 17:52
 kolikrát to tu ještě padne... v manuálu je tuším 1:33, ale na zaběhnutý válec s futrovou klikou stačí bohatě 1:40, s jehličkama se lije 1:50 i míň... do záběhu liju 1:25 (všechno M2T+natural 95) jestli mázneš víc, tak tím určitě nic nepokažíš max. si zasereš karbonem píst, hlavu a výfuk trochu dřív než normálně...
Datum: 09. října 2011 17:08
 Zdarec, mám 350/639 a mažu polosyntetikou v poměru 1:50. Známý mi doporučil že můžu dávat i plnou syntetiku v poměru 1:100 a výfuky budu mít čisté jako na 4T a bez žádného dýmu.  Co na to říkáte? Vyplatí se to nebo je to zbytečnost. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 21:58
 no protože zrovna tenhle výrok se mi líbil... muj úsudek je mazat čímkoliv co maže a nestojí moc peněz. čili M2T ... ja si na nej stezovat nemuzu... že by extra karbonoval se u mojich motorek říct nedá.... po 30ti tis sem rozdělal výfuk na číze a žádné bájné hroudy karbonu nebyl.. vlasně v něm nebylo nic... zakarbonovaný píst od M2T sem videl jen u pionýra.. u čz ani v kývačce 250 sem nic takové neměl.
Datum: 10. října 2011 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 A vůbec.....Proč vlastně papouškuješ moje výroky,když si zřejmně nepochopil o čem se psal? To nemáš vlastní úsudek? Vlastní názor? Tady je vás takle hafo....a když napíšu že se má řetěz mazat hovnama,tak všichni začnete mazat řetěz hovnama.....a eště budete psat jak vám to zvedlo "víkon" ..... to jen tak pro zamyšlení....standa
Datum: 10. října 2011 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel12567
 Cezetak: vole 639 neni kejvačka! Jako nebál bych se polosyntetiku 1:50....ale určitě ne plnou.....už jen kvůli továrně blbě řešenejm přefukum který sou stabilně plný karbonu at jezdíš na minerál nebo na polosyntézu.....
Datum: 09. října 2011 23:14
Jméno: Michal
IP: uživatel12481
 mažu pionýra 1:50 s M2T.. klika na jehlách. Vše OK
Datum: 09. října 2011 21:33
 má pravdu ten Bakoun!!  ) jen bych upřesnil že se máš řídit podle výrobce motoru a ne podle výrobce oleje...
Datum: 09. října 2011 19:39
 válec s plnou syntetikou umažeš i 1:100 lehce...problém nastává s ložisky na klice a bronzovým futrem na ojnici...pokud máš jehlový ojniční ložisko tak do těch 1:40  jinak se drž 1:33
Datum: 09. října 2011 17:47
 Mě se to taky nezdá, vždyť ten dým není zas až tak špatný
Datum: 09. října 2011 17:30
 standa tu cca 2 dny zpět napsal "čím lepší olej motoru dopřeješ, tím vic mu dáváš na prdel" ... tak si to přeber
Datum: 09. října 2011 16:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Míchej to dále v poměru určeném výrobcem at už používáš jakýkoliv olej, syntetika lépe nemaže, pouze lépe snáší vysoké teploty u velmi výkonných motorů.
Datum: 09. října 2011 16:09
 1:100 lol
Datum: 09. října 2011 16:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kopni známýho do prdele a řiď se pokyny výrobce...
Datum: 09. října 2011 15:49
 Zdravim chlapy nevíte kde by se daly sehnat nějaký obrázky pionýru.Hledám nějakou zajimavou barvu, kterou bych nastříkal mustangy a pionýry 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 16:51
Datum: 09. října 2011 16:51
 Já to dělam tak že si na google zadam třeba jawa mustang a hledám.
Datum: 09. října 2011 15:36
Jméno: maxim
IP: uživatel12528
 Zdar, mozná blbá otázka, ale platí se za motorku ekologická daň?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 8:58
Datum: 10. října 2011 8:58
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12563
 ne
Datum: 09. října 2011 15:21
Jméno: quq
IP: uživatel3937
 zdravim chci se zeptat jestl by se dalo udelat kdyz mam cz 150c jezdit na papirech cz 175 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 14:55
Jméno: voky
IP: uživatel12444
 Zdarec, koupil jsem si JAWU Travel, ale nikde na ni nemohu sehnat náhradní díly. Nemohl by mi prosím někdo poradit kde hledat?
Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 20:39
Jméno: zeqzeze
IP: uživatel12547
 na jawu travel nekpupis snad skoro nic.Uplně tos maýy jak na jawa dandy.
Datum: 10. října 2011 20:39
 Plynové lanko, spojkové lanko, kdybyste sehnal hlavní stojan
Datum: 09. října 2011 15:07
 napis mi seznam,,poptam se ,,ale pocitej ze je to totalni bida
Datum: 09. října 2011 14:02
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 Cus hele nasel sem doma píst uplně novej vybrus A, ale kdyz ho postavim vedle normalniho pistu tak je proste o 5mm kratší .. myslite ze to stim pojede? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 21:14
 klikař: tohle já vím.. babetu mám, kdyz sem ji sehnal tak to byla hromádka šrotu, takže vím co a jak! .... stejné jsou samosebou na pohled.... základ má babeta brtání 39mm, pístní čep 14mm, píst je kratší a má jinak uspořádené kolíčky pro zámky kroužků.
Datum: 09. října 2011 21:14
 to bude babeta. nejen že je kratší, ale jde dát až na 4 výbrus, protože má tušim v originálu 39, a ne 38 jako fichtl a navíc má o 0,1 menší díru pro pístní čep. takže vlastně je ten píst ůplně jinej, ne že je stejnej jako z fichtla jen je kratčí. takže JAWA_ceZetak jako obvykle káže bludy... http://www.almet.cz/pisty-motocykly.html tady si to můžeš porovnat, jestli zvládáš základy měření pravítkem.
Datum: 09. října 2011 19:48
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 ja babettu nikdy rozdelanou nemel tak nevim ...
Datum: 09. října 2011 19:17
 petře si lempl? babeta ma uplně stejny pist jak pionyr akorat je kratší!
Datum: 09. října 2011 19:04
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 neni to z babetty vypada uplne stejne jako fichtlackej akorad je vzadu jakoby upilovanej
Datum: 09. října 2011 18:48
 babetta
Datum: 09. října 2011 17:39
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Nevím moc tomuhle nerozumím ale myslím si že když je ten píst kratší než by měl, tak nezavře kanál a tím pádem to nepojede  . Ale pokud se pletu opravte mě
Datum: 09. října 2011 17:16
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 100% je to do pionyra
Datum: 09. října 2011 12:42
 víš jistě že to není píst na jinačí moto?
Datum: 09. října 2011 12:39
Posl.aktualizace: 25. října 2011 8:40
 na polaritě nezáleží, dynamo se dá nabudit na opačnou polaritu. baterku zapoj tak jak potřebuješ, vytáhni uhlík ze šachty a na pár vteřin stiskni kotvu na regulátoru. Jedinou podmínkou pokud je 45W dymano a75W regler je, že
spotřeba v síti nesmí překročit 45 W jinka hrozí poškození dynama. (ty různě barevný kuličky ve schématu značí žárovky)
Datum: 25. října 2011 8:40
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 35W dopředu a dozadu nic, znamená mít spotřebu 50W  Páč jiskra na svíčce se nevyrábí z žádného perpeta-mobile ale z regulerních 15W spotřeby energie  Takže i v týhle sestavě to bude přetížený...
Datum: 11. října 2011 14:24
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 no sak ja mel v umyslu dat na predek 35W zarovku a do zadu nic...
Datum: 09. října 2011 16:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 S dynamem není nutno u tohoto relé nic dělat, relé zapoj podle návodu v motokrámku, myslím, že je to dost srozumitelné. Nedoporučuji ale přetěžovat dynamo např. montáží blinkrů nebo silnější žárovkou. Při zachování standardních spotřebičů vše funguje bez problémů.
Datum: 09. října 2011 14:11
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 ale sak muzu tohle rele zapojit s + kostrenim ze? ono to ma libovoulnou polaritu,proc bych to mel slozite prekopavat to dynamo kdyz jasne na 175/356 je kostreni + .
Datum: 09. října 2011 13:30
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 prehledny mozna ale hov.no vim co je co jakysich barev jak na semaforu ale nevim co to jako je tam 10 kulicek ruzne barevnych a co to jako ma znamenat?
Datum: 09. října 2011 13:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 však ti to čezeťák napsal, baterku zapojíš s mínusem na kostru, v dynamu vytáhneš jeden uhlík ze šachty a v relátku přimáčkneš na pár vteřin kotvu spínače... jestli se nevyznáš ve schématu, tak si budeš asi muset najmout autoelektrikáře ( nebo kokoli s logickym uvažováním), protože je to samý jak mapa, a jestli se nevyznáš v mapě, tak tu motorku radši prodej.. přehledný schéma: http://www.cezeta487.ic.cz/get.php?id=1
Datum: 09. října 2011 13:14
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 ale ja nevim jak to predelat na - ukostreni v tom chematu se nevyznam..
Datum: 09. října 2011 13:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já nevim co je tak těžkýho si ten stator přebudit dle návodu cezetaka dole, otázka půl minuty, aspoň pak budeš mít ukostřenou baterku "-" jak na každý normální motorce.. a jestli hledíš na originalitu a chceš mít ukostřený plus, pak tam 75W relé stejně nemá co dělat
Datum: 09. října 2011 12:58
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdarec chtel jsem se zeptat jak jhsou dlouhy štefty u motoru 250 panelka jak jsou ve válci?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 11:54
Posl.aktualizace: 09. října 2011 18:59
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 ne dozadu jako pružící jednototku
Datum: 09. října 2011 18:59
 kde to chces pouzit? Do šoupátka?
Datum: 09. října 2011 11:57
 Zdarec. Chci se zeptat jestli už má někdo zkušenosti s tříkroužkovým pístem,který je zde v nabídce. Uvažuju o tom a nechci koupit něco co nebude mít smysl  Taky by mě zajímalo jaký je zásadní rozdíl ve funkci mezi Kroužkem chromovaým a normálním na tento píst. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 19:32
Jméno: faA
IP: uživatel12547
 ja mam troukrozžek a sem nadmíru sapokojen!!
Datum: 09. října 2011 19:32
 to jsou odpovědi  na sérii 1kruh nedávat ten 3kruh na kroužky 1,5mm by měl být dobrej,chromový kroužky jsou lepší kvůli životnosti a není až tak pravda že bude horší životnost válce....
Datum: 09. října 2011 13:56
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 já mam 1 kroužek pionýra musíš hodně vytočit aby jel, ale potom je to pila a taky jsem koukal že u zámku to profukuje tak vem radši 2 kroužák
Datum: 09. října 2011 11:30
 Já mám na mustangovi origo 2 kruhy
Datum: 09. října 2011 11:28
 bla bla bla píses bez skusenosti, teoriu poznáme, 3 kruzkové dávali od 550 az po 223... pôvodne
Datum: 09. října 2011 10:41
 Jednokroužkovej píst je dobrej na závody že jde lehce do otáček ale motor zabírá při plných otáčkách, dvoukroužek
je dobrej na běžnou jídu a tříkroužek má velký tření ve válci, ten zas dobře táhne a originál byl myslim na jawě 05 protože to mělo větší spalovák
Datum: 09. října 2011 10:35
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 zvládlo by magneto na pinckovi vyrábět proud pro tři zapalovací cívky? Nehřálo by se to moc? a nebo dávalo by to dostatek proudu?.. diky za rady a názory..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel12567
 jako jo,ono to pálí všude,ale vždycky když je zapalovací pol ve špatný pozici,tak je mizerná jiskra.....mimojino 3 cívky spojit seriově nejde,ta třetí už by se jakoby odečítala od prvních .....paralelně to spojit taky nejde - nesouhlasí fáze.....
Datum: 09. října 2011 23:25
 až bude čas, chuť a hlavně trochu přijatelné počasí, tak jí schválně zkusím dát na jinou pozici...
Datum: 09. října 2011 20:46
 ano... u verze pro 20W zapalování jsou na rotoru jinak poskládané magnety než u verze pro 30W.... zdát se ti to nemusí.. je to tak!
Datum: 09. října 2011 20:07
 chceš mi říct že na první pohled úplně stejné magneto je ve skutečnosti jinačí jo?  to se mi nějak nechce zdát...
Datum: 09. října 2011 19:18
 lukáš: víš proč máš u mustanda zapalovací cívku v levo nahoře a u 05 dole? asi nevis ze?  ... je to kvuli sestaveni magnetu na rotoru.. kdyz das u zapalka z 05 zapalovaci civku nahoru tak to bud nepojede a nebo bude moc slaba jiskra.
Datum: 09. října 2011 19:11
 spíše chce dosáhnout lepší a větší jiskry...
Datum: 09. října 2011 18:52
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Copak copak.. budeš ladit pionýra na tříválec?
Datum: 09. října 2011 18:39
 wepo: to se omlouvám... tohle jsem nikdy nezkoumal...
Datum: 09. října 2011 18:00
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 Póly nejsou záměnné! mají jiné průřezy drátu a tudíš jiné proudové omezení!
Datum: 09. října 2011 17:09
 na mustangovi jsem měl zapalovací cívku nahoře vlevo jel... teď mám na 05 dole a taky jede... (66 rok, takže zápalka stejné)
Datum: 09. října 2011 15:12
Jméno: jenda
IP: uživatel10790
 Neni to tak úplně pravda bez dalších úprav na elektrice to nepůjde, protože záleží na umístění cívky
Datum: 09. října 2011 11:59
 utáhlo jelikož na 30W zápalku jsou všechny 3 cívky po 15W... čili i světelné můžeš použít jako zapalovací a naopak... jenom nechápu nač to chceš a kolik by vydrželo kladívko....
Datum: 09. října 2011 10:43
 Zdravím Seso, neměl bys prosímtě schéma na zapojení tehoto regulátoru? bez schéma je mi to docela k ničemu, mám + kostřený a slyšel jsem že se to musí překopat na - .Co je na tom pravdy?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_6v_75w_cr.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 14:05
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 já mám 175/356 6V 45W dynamo a právě potřebuju plusem kostřený. Dá se tedy připojit plusem kostření u tehoto rele?
Datum: 09. října 2011 14:05
Datum: 09. října 2011 13:02
Posl.aktualizace: 09. října 2011 13:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 navíc ohledně babett ta kartička stejně nejni povinná
Datum: 09. října 2011 13:17
 jak rika karlos,, to funguje jen na babettu
Datum: 09. října 2011 12:59
Jméno: Sefcik
IP: uživatel9313
 Na to je kriminál...
Datum: 09. října 2011 10:04
 V životě ti to nikdo neudělá, babetta se dělá, ale jen protože nepodléhaj registraci a nemaj technickej průkaz jako takovej, ale jenom kartičku
Datum: 09. října 2011 9:07
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 zdar hoši, dělám novej lak na pincku a tak sem si řekl, že když to mám celý rozdělaný, tak že by nebylo špatný mět zámek prsíček. budu totiž vozit lékárničku a vercajk a nechci jednou přijít a být bez těchto věcí. nemáte nějakej nápad, jak to zamknout nebo jestli to někdo už na fikovi nemáte. když by bylo i foto, tak by to bylo super. Dik za rady draci a at to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 20:50
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel12434
 Já mám doma tak tyhle prsa a na rámu taky ten kus ty hovadiny, ale myslej sem si že tam jde dát normální zámek co je do řidítek...Ale když to tu čtu tak asi nejde nebo jak to je?
Datum: 09. října 2011 20:50
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak to nic, bez zámku je mi to na nic. pokusím se vymyslet něco jinýho
Datum: 09. října 2011 20:15
 Zámek k tomu bohužel nemám
Datum: 09. října 2011 19:02
Jméno: Jarda 87
IP: uživatel11501
 Prsa se zámkem jsou zajimavý možná byse to dalo vyříznout ze starýho kastliku z kejwačky a upravit na pionýrský prsa.Jeto jen nápad
Datum: 09. října 2011 15:19
 do frasa shreku skoda ze som zo SR bral by som ten zámek
Datum: 09. října 2011 14:54
 mám taky 05 s zámkem ale bohužel nemám klíče  naštestí je to odemčený
Datum: 09. října 2011 13:58
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 BooCheer : Máš k těm prsíčkám i zámek ? jestli ho máš tak bych to bral. podle fotek, co poslal jenco bych si na rám něco navařil, aby to zamikalo
Datum: 09. října 2011 12:49
Datum: 09. října 2011 12:14
Datum: 09. října 2011 10:14
 jawy 05ky 1963 to mali, ked más 20ku teda s reumaplechmi tak to tam prsíčka z 05ky 1963 pasovat budú bez rezmaplechy nebudú lebo sú širší ako na 21, potom iba privariť na rám takovej bazmek, mozu ti to nafotit do coho zaháhne zámek, ten zámek by tam mal pasovat http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zamek_schranky_skutr2.html len je treba v tom posunút kolík
Datum: 09. října 2011 9:00
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 obmotej to řetězem a dej tam tak pulmetrovej visací zámek....ne tak vážně: netuším jak by se to dalo udělat ale už jsem to někde viděl.. skus zapátrat na netu, třeba najdeš nakej návod..
Datum: 09. října 2011 8:26
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Ahoj. Mám babettu 207 a pořád m podfukuje hlava, můžu dotahovat na kříž, paulín pořád to dělá. Nemáte na to nějaký trik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 22:43
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 NE ne vy mi nerozumíte, normálně z boku, prostě na pravé straně, neměl jsme čas se k tomu dostat ale zkusím ten alobal.
Datum: 09. října 2011 22:43
 pokud ji máš s dekompresorem.... a nemáš těsnící kroužek k dekompresoru který je mezi kanálkem v hlavě a kanálkem který vede do výfukového kanálu, tak to tam foukat bude i kdyby ses na hlavu stavěl.
Datum: 09. října 2011 2:51
 V pohodě, zkusím ještě alobal, dočetl jsme se to kdesi na internetu.
Datum: 09. října 2011 0:06
Jméno: medik
IP: uživatel12560
 Ja myslel ze mu prisava vzduch mezi tesnenim na klice.Omlouvam se za blbost moji.
Datum: 09. října 2011 0:02
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 No poznal jsem to jednoduše- strácela se mi dost komprese no a tak jsme přiložil dlaň přesně na mezeru mezi hlavou a válcem a zdrahalo to tudyma.
Datum: 08. října 2011 23:50
 Medik: nějak mi uniká pionta v tom proč by měl kvůli foukání pod hlavou půlit motor? .. normálně bud dej pod hlavu těsnění (hliníkový kroužek) a nebo hlavu zabruš o válec a pak to těsnit budě .... apropos jak jsi poznal že fouká? že ti to fučí spodkem? tam je v hlavě kanálek od dekompresoru a vede přímo do výfukového kanálu.. a pokud mezi tím nemáš těsnítko tak to tama prosrě foukat bude, protože je tama prakticky díra z výfuku ven
Datum: 08. října 2011 23:33
Jméno: Medik
IP: uživatel12560
 Asi to muze byt tesneni na klice musis asi rozhodit motor.Taky se mi to stalo.
Datum: 08. října 2011 23:25
Jméno: jakub
IP: uživatel11396
 zdarec draci,potreboval bych poradit,mam jawku 250 ..nedavno sem poskladal motor...komprese je dobra ale svicka je sucha,karbec sem cistil-vyvaril sem ho i v octu takze OK,pist a kruzky nove ale svicka je porad sucha..oddelal jsem vyfukove kolena a s pistem sem vyjel do HU a pist byl pod kruzkama mokry a z vyfukovych kanalku kapal benzin(ČERNÝ) nevite cim by to mohlo byt ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 23:34
 měl sem ten stejný problém s kývačkou 250 .... zkoušel jsem i druhý karbec a furt nic.. tak jsem se s tím pusil z kopce a světe div se.. ono to chytlo.
Datum: 08. října 2011 23:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 buď není co zapálit nebo není čím.. co jiskra, skáče? pokud máš podezření na karbec, stříkni trošku benzínu pod svíčku přímo do válce a zkus našlápnout, pokud chytne, víš kde hledat problém.. ono jestli si ten karbec po vaření v octu pořádně neproplách, tak se tam mohly uvolnit nějaké nánosy a ucpat důležitej kanálek (třeba HT)..
Datum: 08. října 2011 22:52
Jméno: karel
IP: uživatel5506
 čus draci jakej jerozdíl mezi lehčíma a težkýma řadicíma čelistma u babetty 210? výhody nevýhody atd ..  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 22:31
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 Rozdíl: rozdíl je v řazení, v jakejch otáčkách to zařadí za 2 nebo podřadí, měl jsem od kámoše pučenou babetu s těžkejma čelistma a v kopci to hodně pozdě podřadilo, a pak sem jel i na babetě s lehkejma a rozdíl byl znát,
Datum: 10. října 2011 22:31
Jméno: none
IP: uživatel8731
 cuus lidi docela dost se mě seká nakopávačka na fichtlu-mám asi vytahanej primární řetěz.. můžu tak jezdit? mám strach aby mě nerupl
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 11:59
 výměna je otázkou chviličky, ani ten olej se nemusí vypouštět...
Datum: 09. října 2011 11:59
 nerupne, spíše ti zbrousí karter...
Datum: 09. října 2011 10:57
 jezis na tom nic neni a neboj on nerupne,a kdzytak vypustis olej a oddelas kryt a sundas lamely a vymenis retez a zas tam zpatky ty segrovky dáš.
Datum: 09. října 2011 9:43
Jméno: none
IP: uživatel8731
 ale ten je dobrej já se bojím o ten primární řetěz aby mi nerupl, teď před zimou se mi to ještě nechce rozebírat..
Datum: 09. října 2011 9:35
Jméno: medik
IP: uživatel12560
 Mas asi v trapu startovaci segment.
Datum: 08. října 2011 23:33
|



|