slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  690  691  692  693  694  695  696  697  698  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vejtek      IP: uživatel4303    
Lidi pls nemáte někdo zkušenost z pionýrem s vejfukem s rybynou chtěl bych ho tam dát tak nevím jestli to bude dělat dobrotu nebo to nebude jezdit díkes :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
měl jsem tam výfuk z čz 125T nešlo to vytočit do max otáček ale zvuk byl krásnej
 
 
Datum: 06. října 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
Zdar draci, je možné nějak upravit klasické fichtlácké zapalování pro lepší výkon motoru ??? Slyšel jsem o lepsim pritlaku kladivek ale nic konkretniho, mám 8 vybrus + drobnou změnu časování (origo přefuky) a upravený origo karbec. \r\nDík za typy od zkušenějších ...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
koupil jsem ho od známýho :-D
 
 
Datum: 06. října 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Márty      IP: uživatel12390    
A jak si upravoval originílni karburátor?
 
 
Datum: 06. října 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
súhlas :-)
 
 
Datum: 06. října 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
Poměrně snadno jde zlepšit výkon origo zapalka. Sundáš dekl,vytrháš kabely,vyrveš zapalování, namontuješ Vape a nataháš nový kabely a od tý doby na furt jezdíš
 
 
Datum: 06. října 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel590    
čuste chtěl bych se zeptat jestli do ramu z z jawy 250 kyvačky se da dat i motor jawa 150 dik za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale pozor nebudou ti sedet ani predni ani zadni drzaky mam to same taky ram 250 a motor v tom mam 150 dopredu jsem si drzak udelal a vzadu mi to drzi zatim jen na jednom sroubku a pak 150 ma taky jiny oplechovani a to sedet 100% nebude
 
 
Datum: 06. října 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Pokud myslíš motor z čz 150 C nebo jawa 150 352 tak ano.
 
 
Datum: 06. října 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel9266    
v jakem poměru michate benzin do pincka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 ale nemusis zas nejak stresovat kdyz das o kapku vic newbo min tak se nic nestane (o kapku ne o pul litra) ;-)
 
 
Datum: 07. října 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel10790    
zalezi na ojnici jestli mas futro nebo jehly
 
 
Datum: 06. října 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33
 
 
Datum: 06. října 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
A jaký by měl být poměr,když používám Mogul tsf do jawy 21 ?
 
 
Datum: 06. října 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
1:50 ale záleží jakej máš olej...
 
 
Datum: 06. října 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klokanihlava peknej blbosť! pomer udáva výrobca! 1:33 z tých ridkých ešte neco navíc
 
 
Datum: 06. října 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
1:25 (záběh) jinak jsem lil 1:40 M2T ;-)
 
 
Datum: 06. října 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Já dávám na 6 litru benzínu 98 oktanu čtvrt litru oleje mogul tsf
 
 
Datum: 06. října 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: googo      IP: uživatel12537    
to je jasný 1:33
 
 
Datum: 06. října 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel11637    
1:33 na 33litrů benzínu 1 litr oleje
 
 
Datum: 06. října 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
http://www.cmn.cz/ JAWA CALIFORNIAN SA VRACIA DO VÝROBY ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
ale podľa nového čísla ČMN sa vyrabať bude to čo dal lump je z čísla mesiac dozadu
 
 
Datum: 06. října 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://tn.nova.cz/zpravy/motorkari/technika/slavny-cesky-kalif-se-vraci.html
 
 
Datum: 06. října 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škoda, že nepujde do výroby, myslím, že by našla mnoho příznivcu
 
 
Datum: 06. října 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. října 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no doufám že když to bude drahy tak že to ale bude pořádnej kus stroje pěknej design kvalita atd
 
 
Datum: 06. října 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
predávam ľadvinu a pečeň po zábehu vo výbornom stave 2000€
 
 
Datum: 06. října 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bude zas pro vyvolene :-) tolik penez na to asi nebudu mit :-)
 
 
Datum: 06. října 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat Sesy, jak to vypadá s vkládáním fotek do profilu, bude to zase šlapat nebo to mám pustit z hlavy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulichu strasne me to serr,, ale je to problem webhoszingu,, nejde to proste ukladat a tak to nejde ani vlozit,,uz cekam mesic na vyjadreni webhostingu,, zatim mi porad neberou telefon,,sesa
 
 
Datum: 06. října 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12535    
Zdar draci chtěl jsem se zeptat , všude se píše že pionýr má 6500 ot/min ale já mám na štítku 6700 ot/min .... čím to je ? díky za odpověd :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel12603    
kámo kdyby si měl 7900 ot.min tak nemáš jen 3,5 koně :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 16. října 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motory sú proste stejné
 
 
Datum: 13. října 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: bxnnyn      IP: uživatel12547    
a ja mam 3,5K/7900!!
 
 
Datum: 13. října 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
já tam 3,5K/6900
 
 
Datum: 06. října 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12536    
Já mám taky vývoyního ficftla do Ruska r.v.1968 šťítek je v azbuce je ta m taky 3,5k při 6700 ot/min.
 
 
Datum: 06. října 2011 10:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz mas italii lisise to nijak nez cssr model?
 
 
Datum: 06. října 2011 8:10
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12535    
Já mám taky vývozního do Itálie... :-D tak asi tím to bude :-D
 
 
Datum: 05. října 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je označený že při těch itáčkách je nejvyžší výkon.... taky mám na štítku 6700 ... kamoš má J20 na vývoz do ruska(štítek v azbuce) a na štítku má 4K při 7000tis ot/min
 
 
Datum: 05. října 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Zdravím potřebujem s kamošem rozsoudit Já tvrtdím že je uplná blbost u seriového fichtla bez technicky na přiležitostnou jizdu měnit svíčku každé dva měsíce a to brisk 14 a lít do speciálu Olej Castrol pro dvoutaktové motory. A on mi zase tvrdím že jsem uplnej hnup že svíčku si vyměním jednou zarok nebo dokavaď funguje nebo že jsem tam měl pal 20 let starou a že do toho leju speciál s M2T odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
kup aspon m2t od Paramo s API TC když už nic....
 
 
Datum: 06. října 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Takže zatím usuzuji podlé teto diskuze, že asi nejpraktičtější, cenově dostupný a za ty prachy velice dobře použitelný bude to M2Téčko. Nejvíce rozumnou věc se mi zdá že napsal standa : vlastně tím,že jsi motoru dopřál nejlepší olej,mu dáváš úplně nejvíc na prdel... :-)
 
 
Datum: 06. října 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
Já měl do seriovek Motul Motomix 100 ......kupoval sem ho za nějakých 130,-
 
 
Datum: 06. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsme měl dylema ze začátku co koupit M2T jsme nechtěl a neco drahýho za za 180 a vejš taky ne tak sjem se rozhodl pro ten valvoline 2T je to minerál rozpouští karbon takže jsem musel udělat dekarbonizaci ale zase to nebude tak moc zanášet no spíš skoro vunec ještě nevím a taky jsem to vybral proto že jje tam přímo napsany že je to určeny do starších motoru atd víc zde http://www.olejspol.cz/zbozi/valvoline-motorcycle-oil-2t-1-litr
 
 
Datum: 06. října 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
A když už se najde někdo jako já,kdo má totální nedůvěru k m2t,tak existuje i spousta jiných HUSTÝCH olejů,třeba oleje Denicol ....maj hustou i polosyntetiku.....u mě vždycky převládal ten olej,kterej byl od zdroje a nejlevněji.....když byl levně Motorex,tak všechno jezdilo na oleje od Motorex....když byl levně Motul,jezdilo se na Motul.....teď je situace taková,že se jede na to,čeho najdu v garáži aspon decku.....takže není nic divného že kolikrát leju do J250 benzín s olejem do bráchový krosky a nebo s Motulem 710 co mam do upravenýho fichtla....prostě doma neni ani kus minerálu,ale já mam benzín,chuť jezdit a čas jezdit....a jdu jezdit.....nebudu se obírat o čas sháněním rozumnýho 2T minerálu po okrese,když je za 3-4hodiny tma......
 
 
Datum: 06. října 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
Těžký to soudit objektivně......kdysi jsme se tu na toto téma hodně hádali....každej máte kus pravdy....nerad bych se po dlouhý době opakoval a vytahoval zpět nedořešený témata....ale nedá mi to....uvědomte si,jak vysoce kvalitní byly základní oleje v dobách totality.....žádný sračky z recyklace olejů,žádný biopříměsi,žádnej hnuj a hovna,žádný aditiva.....čistej pravej olej.....neříkám že dnes všechny m2t jsou totální sračky,ale když už bych do seriovky chtěl lejt m2t kvůli vůni,tak jedině s API TC od renomovanýho českýho výrobce a nebo rovnou motorovej olej co mam do Oktávky....ale ty pochybně vyrobený sračky s API TA,TB ...nikdy...z toho už jsem vyrost....a svý zkušenosti mam.... Co je 100%pravda,tak že do starejch Jaw patřil motorák.....modifikací motoráku vytvořili tzv 2T olej,kterej byl defakto to a samý co motorák,jen to co prošlo motorem lépe shořelo a celkově se ten olej lépe odděloval od směsi.....a to je druhá věc co je 100%pravda.....olej se ze směsi odděluje v tom místě,kde je to typické pro jeho specifikaci a podle typu/stáří motoru(toto téma nechci hloubkově analyzovat,všechny informace z článků už si přesně nepamatuju)...ale fakt je ten,že když do vývojově starýho motoru dáš vývojově novej olej,tak se ti nebude oddělovat tam kde potřebuješ a tak jak potřebuješ a dost ho proletí nad píst společně se směsí a prostě shoří...bez využití....díky všem těm aditivum a sračkam to ani nečoudí a ty ani nemůžeš vědět ,že vlastně málo mažeš....a vlastně tím,že jsi motoru dopřál nejlepší olej,mu dáváš úplně nejvíc na prdel.....tim chci říct jedno.....je kravina do 40 let starý seriovky lejt oleje za "tisíce"....tyhle motory hlavně chtěj,aby toho oleje bylo dost......klidně ten nejlevnější minerální OLEJ co seženeš na trhu...ale věc B)....využívání stroje...rozhodně nemužeš mazat nejlevnějšim minerálem pokud jezdíš fichtlcupy a nebo home-les-pole tajný "závody" s klukama v partě byť na seriovce.....vysoce/více namáhanej motor musí vždycky dostat větší péči než motor co si po cestách/silnicích pomalu prdí svejch 2500-3500ot/min!! ....
 
 
Datum: 06. října 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Hele josef nevím proč m2t říkáš sračky scháválně na kolik tě vyjde půl litru kastrolu ?
 
 
Datum: 06. října 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do fichtla patrí M2T, tie lepsie oleje polo a plnosyntetické do fichtla nepatria, taky som pouzival polosyntetický olej a v lete v 40°C to jelo hnusne lebo tie oleje sú ridké, dal som tam starý dobrý M2T super so stejnou špecifikáciu ako tie polosyntetické! teda API TC, a pionýrka jela ovela lepšie! M2T je hustý SAE 40/50W tie "lepšie" SAE 10W čo je rozdiel!, v minule po 5500km som rozdelal výfuk a nenasjel som tam ziadné extra stopy karbónu, M2T zasírá IBA ZLE NASTAVENÉ MOTORY! sviečku používam običajnú brisk N15YC, ked je potreba tak vymením za novú...
 
 
Datum: 06. října 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Ono je to popravdě jedno. Liju klasiku- M2T, jednou za dva roky si vyčistím výfuk což je +- půl hodiny. Opravdu nemám potřebu do toho lejt tekuté zlato. Motor mi pěkně táhne, má pravidelnou kompresi- takž jestli tam naleju olej za 500 nebo za 50 Kč je celkem podle mě jedno tak jestli mě vydrží motorka do go jet o dva roky víc mě opravdu nevadí.
 
 
Datum: 06. října 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a platím si to ze svího :-D :-)
 
 
Datum: 06. října 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jan má pravdu už samotne M2T je lepší ale já použivám valvoline motorcicle 2T sice trochu dražší olej ale ne zas tak moc 1L 110KČ
 
 
Datum: 06. října 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
ja do svojej M2T nelejem to smrdí a zasiera motor ale ani neholdujem MOGULu atď sviečku menim až ked vypadne nosím vždy záložnú a je pravda že Pal vydržali niekoľko rokov nve nestoja ani za hovno možno tak Brisk
 
 
Datum: 06. října 2011 8:20
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12535    
Mě to tatínek neplatí ty vole, kdyby platil tak jezdím ještě na lepší oleje :-D Ale tomu ty asi nerozumíš :-D
 
 
Datum: 05. října 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
josef: protože ti to tatínek zaplatí :-D ... mám čz 125/476 s motorem který bez rozpůlení a bez výbrusu najezdul pres 30tis na M2T a tah já jak divý.... do kopce za 3 ...
 
 
Datum: 05. října 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel12535    
Jane- to co tu povídáš je docela blbost, protože M2T jsou naprosté sračky, to se na mě nezlob :-D Proč byly asi oleje jako je castrol vyrobeny ? No aby se zamezilo zasírání motorů, a aby se prodloužila jeho životnost , a na jejich vývoji se bude i nadále pracovat. Tak proč lejt do benzínu nějakej zasranej vyjeták, když tam můžu dát kvalitní olej. A tím že měním svíčku tak často zamezuju tomu že mě to někde nechá. Tak se tu mějte krásně :-D a promin jane, jestly jsem se tě nějak dotkl :-D
 
 
Datum: 05. října 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel11637    
Pionýr byl skonstrulovan pro olej MA6 coz je motorovy olej pro ctyrtaktni motory (skodovky atd..) takze kdyz do pincka lejes M2T tam mu vlastne davas jeste lepsi olej nez pro ktery byl skonstrulovany pac M2T je olej primo pro dvoutaktni motory. Je sice pravda ze M2T zanasi vyfuk a vytvari prilis mnoho karbonu v hlave valce, ale jak to asi vypadalo kdyz se pred 40 lety lil do pionýru pouze olej MA6? bo nic jineho pro dvoutakty nebylo. Muj nazor je ze je uplne zbytecny do pionýru lit nejaky drahy znackovi oleje, bohate staci M2T bo ja mam rad mlhu a aspon jsem si jist ze se bronzove futro na ojnici maze pac to jedinne zpusobuje proc se musi olej s benzinem redit 1:33. A svicka staci vymenit az prestane fungovat v mem pripade menim svicku tak jednou do roku taky jsem jezdil s xxx let starou svickou pal, nyni mam svicku brisk n15 a jsem spokojen, cim lepe je sestelovano zapalovani tim svicka dele vydrzi.
 
 
Datum: 05. října 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel12534    
ahoj chlapy.nevíte někdo jaký má výkon jawa 350/362californian?s hranatejma válcema.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12534    
díky
 
 
Datum: 06. října 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
 
 
Datum: 05. října 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Pajas      IP: uživatel10158    
zdar draci, co všechno musím udělat když chci zprovoznit starou JAWU 20?? Karbec čistý, svíčka OK, nádrž a benál taky. Zkouším kde co a furt to nechce chytnout. muže to být v elektronice?? Už nevím co dál.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Pajas      IP: uživatel10158    
jojo jiskru to hází a na roztlačení taky nechytne. podařilo semi možná tak 2x za 4 dny že to nastartovalo, a pak to zdechlo. Když sem to chtěl znovu nahodit tak nic ani "neškytl"
 
 
Datum: 06. října 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka ok takže to jiskru hází jo ? a nechytne ani na rostlačení? a benál tam máš novej ?
 
 
Datum: 06. října 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Může ti to někde přebíjet,to je jasné a vyčisti a seřiď zapalování,to je základ.
 
 
Datum: 05. října 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel9266    
zdravim moto maniaky chtěl bych se zeptat jak ponam že je rele fungčni u čz 125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak že to dobíjí :-D
 
 
Datum: 05. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
čau hoši má nekdo sníženou hlavu na jawe 250 ??zajmalo by mě o kolik mm a jak to jede oproti originálu předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Ryzzy      E-mail:      IP: uživatel10351    
Dotaz: Šel by tento stojánek na mustanga? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stojanek_1622222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 05. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: mare      E-mail:      IP: uživatel9681    
Hojky draci. Potřebuju jakou tohle má cenu stačí orientačně a jestli to mám radši zpravit a sehnat rám nebo radši prodat a co to přesně je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím na co jsou... záleží jaké má číselné označení a velikosti trisek. ... nedávno na burze sem koupil komplet karbec na 477 za 150kč .. kolik si za něj představuješ ty?
 
 
Datum: 06. října 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: mare      E-mail:      IP: uživatel9681    
No nevím jakou má cenu takže nabídni ty. A ten hranatej je na 250 nebo na co? a ty ostatní sou taky na 250?
 
 
Datum: 06. října 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam ho taky na 125 ale sytič tam není.ale sháním tu gumovou manžetu s přívěrou
 
 
Datum: 06. října 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má sytič.. takže nepřeplavuješ polovákovku....
 
 
Datum: 06. října 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
JAWA_ceZetak a v čom je dobrý ten hranatý??? ja h mam doma tiež?
 
 
Datum: 06. října 2011 8:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
250ka panelka ... motor cena tak 700 .... kolik by si chtel za ten karbec s hranatou plovákovkou?
 
 
Datum: 05. října 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: mare      E-mail:      IP: uživatel9681    
http://www.rajce.net/a5528102
 
 
Datum: 05. října 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel12533    
zdar, kde seprosim Vas kona burza dilu na fechtly ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel12434    
JAWA_ceZetak ® Taky bych zajel na burzu, sem od Čáslavi...Kde máte tu burzu?? Díky
 
 
Datum: 06. října 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nas je v nedelu... z kama si?
 
 
Datum: 05. října 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: kopelec007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně u mě doma :-D , mam vsechno, jinak co vim u me v okoli, tak 14 bo 15 rijna je v drahotusich burza a tam toho na fichtly bude mracna....
 
 
Datum: 05. října 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všichni. Potřebuji poradit s předstihem u peraka. Složil jsem péráka natáhl jsem novou elektriku udělal předstih. a motor krásně chytl ale obráceně. Tak jsem ladil znovu a znovu a stejnak nedoladit a nedoladit. Buď to nechytne vůbec nebo obráceně. Už nevím co s tím. Mám tam kejvačkové zapalování. odtrh jak má byt předstih jak má být pak i odoka a stále nic. Předtim tam bylo napáchané zapalování z fichtla nemuže být nejak upravený konus?? že by mi to házelo k jedné straně?? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už to jezdí jak má, bylo o vačkou :-)
 
 
Datum: 06. října 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
leda kdybys neměl předstih, ale zástih.... ale to už si říkal že nemáš a tím to nedává dle mě smysl...
 
 
Datum: 05. října 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč by nemohla ten tlak výbuchu kliku hodí zpět a 350 je na to hodně háklivá
 
 
Datum: 05. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš říkal že mu to taky dělala 250 nebo 350 že normálně stál na křižovatce, chtěl se rozjet a začlo mu to couvat ale to se mi zdá jako kravina. :-D
 
 
Datum: 05. října 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
přece se ti nemůže z ničeho nic při kopání začít točit opačně klika... :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdy hned kopne při našlapování zpět a chytne dozadu a nebo právě při dotáčení. jednou mi to dělala i 350 ale tam jsem to vychytal předným předstihem ale tady ne a ne.
 
 
Datum: 05. října 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
a jak ti chytá dozadu? to jako jak se motor po nášlapu dotáčí tak nakonec na poslední ráz proti chytne pozpátku? Jinak bych šel po přesazené/špatné vačce....
 
 
Datum: 05. října 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a je to 250 :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nedělal předstih poprvé takže samozdřejmě před HÚ a pokud vim udělat ho za HÚ tak by rozhodně nechytl a vůbec by nechytl dozadu
 
 
Datum: 05. října 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kontrolní otázka: nastavil si předstih před horní úvratí nebo za horní úvratí?
 
 
Datum: 05. října 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nemáš přehozené fajy?
 
 
Datum: 05. října 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci na 05 mám karbec, který vypadá úplně stejně jako karb z pincků novějších (20,21).. ale rozdíl je v plovákovce.. je to podobny jak z 555, to znamená plovák, v něm jehla a nahoře je díra msto ventilu.. je to tak správně? myslel sem že to je karb ze staďáka s22 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
ajo díky
 
 
Datum: 05. října 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to karburator 2915PSB daval se na 05 jak pišeš je to origo
 
 
Datum: 05. října 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
dobře díky, chtěl sem vědět jestli je to z 05 karbec..
 
 
Datum: 05. října 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
jo,to je v pořádku,05 neměli ten ventil na páčku.....byl tam kužel a jehla jak píšeš....
 
 
Datum: 05. října 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to mám stejný jak ten horní - nemám v plovákové komoře ventil a plovák, jako měli 20,21.. mám tam prostě plovák s kuželem (jako měly 555) a nahoře je díra žádnej ventil
 
 
Datum: 05. října 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
joo takle....nooo než jsi vložil obrázek,tak jsem byl mimo....myslel jsem jinej,,,,.ted si vůbec nejsem jistej jak to má ten stadakovej karbec vedeny na 05.....stadak to mel 100% jako ten spodní fichtl....jinak ten horní fichtl má karb z 21 a ten spodní bych řek že ze staďáka.......
 
 
Datum: 05. října 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo díky.. já sem se zeptal, protože sem viděl obrázek, na kterém vede hadička do karbu z vrchu jako kdyby.. byl to asi jinačí typ.. mě to vede z boku..
 
 
Datum: 05. října 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry za blbej dotaz, už v tom mám jasno :-D mě spletl obrázek, při kterém vede hadička do karbu z vrchu (né z boku jako u pincků) http://www.jawa-50.cz/galerie/original/galerie-jawa-50-typ-05-pionyr.html
 
 
Datum: 05. října 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
Je to ok. Je to z modelu 65/66. To sou nejlepší karburátory,který se kdy na pionýry dávali!
 
 
Datum: 05. října 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
zdravim prosim vas nemel bi nekdo schema na dobri zapalovani treba infra branou nebo tak neco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
 
 
Datum: 06. října 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
zdar nevite nekdo jestli v tom http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3884.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3882.html jsou zarovky popr. jaky tam jsou diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 05. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
posilas ted baliky nebo ne ?
 
 
Datum: 05. října 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 05. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
 
 
Datum: 05. října 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou do predu jako na fichtla B20 a do zadu B5 jako na pareza
 
 
Datum: 05. října 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: vali      IP: uživatel9474    
Ahoj draci vim že tenhle dotaz sem nepatří,ale potřebuji se zeptat kolik zubu má simson enduro v originale díííky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12532    
Pokud si dobře pamatuju tak 15zubů (Pokud myslíš sekundár), občas jsem sifona zpravoval.
 
 
Datum: 05. října 2011 18:22
 
<  690  691  692  693  694  695  696  697  698  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.07.2025 11:58:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu