Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karel
IP: uživatel9266
 v jakem poměru michate benzin do pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:08
 1:33 ale nemusis zas nejak stresovat kdyz das o kapku vic newbo min tak se nic nestane (o kapku ne o pul litra)
Datum: 07. října 2011 9:08
Jméno: jenda
IP: uživatel10790
 zalezi na ojnici jestli mas futro nebo jehly
Datum: 06. října 2011 23:49
 1:33
Datum: 06. října 2011 20:24
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 A jaký by měl být poměr,když používám Mogul tsf do jawy 21 ?
Datum: 06. října 2011 18:31
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 1:50 ale záleží jakej máš olej...
Datum: 06. října 2011 16:41
 Klokanihlava peknej blbosť! pomer udáva výrobca! 1:33 z tých ridkých ešte neco navíc
Datum: 06. října 2011 16:18
 1:25 (záběh) jinak jsem lil 1:40 M2T
Datum: 06. října 2011 13:15
 Já dávám na 6 litru benzínu 98 oktanu čtvrt litru oleje mogul tsf
Datum: 06. října 2011 13:10
Jméno: googo
IP: uživatel12537
 to je jasný 1:33
Datum: 06. října 2011 12:39
Jméno: Jan
IP: uživatel11637
 1:33 na 33litrů benzínu 1 litr oleje
Datum: 06. října 2011 11:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Posl.aktualizace: 06. října 2011 16:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ale podľa nového čísla ČMN sa vyrabať bude to čo dal lump je z čísla mesiac dozadu
Datum: 06. října 2011 16:59
 http://tn.nova.cz/zpravy/motorkari/technika/slavny-cesky-kalif-se-vraci.html
Datum: 06. října 2011 16:52
 škoda, že nepujde do výroby, myslím, že by našla mnoho příznivcu
Datum: 06. října 2011 16:49
Datum: 06. října 2011 16:38
 no doufám že když to bude drahy tak že to ale bude pořádnej kus stroje pěknej design kvalita atd
Datum: 06. října 2011 14:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 predávam ľadvinu a pečeň po zábehu vo výbornom stave 2000€
Datum: 06. října 2011 10:03
 tak to bude zas pro vyvolene  tolik penez na to asi nebudu mit
Datum: 06. října 2011 8:49
 Chci se zeptat Sesy, jak to vypadá s vkládáním fotek do profilu, bude to zase šlapat nebo to mám pustit z hlavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 7:12
 kulichu strasne me to serr,, ale je to problem webhoszingu,, nejde to proste ukladat a tak to nejde ani vlozit,,uz cekam mesic na vyjadreni webhostingu,, zatim mi porad neberou telefon,,sesa
Datum: 06. října 2011 7:12
Jméno: Josef
IP: uživatel12535
 Zdar draci chtěl jsem se zeptat , všude se píše že pionýr má 6500 ot/min ale já mám na štítku 6700 ot/min .... čím to je ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 15:00
Jméno: josef
IP: uživatel12603
Datum: 16. října 2011 15:00
 motory sú proste stejné
Datum: 13. října 2011 21:32
Jméno: bxnnyn
IP: uživatel12547
 a ja mam 3,5K/7900!!
Datum: 13. října 2011 21:14
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já tam 3,5K/6900
Datum: 06. října 2011 18:03
Jméno: libor1
IP: uživatel12536
 Já mám taky vývoyního ficftla do Ruska r.v.1968 šťítek je v azbuce je ta m taky 3,5k při 6700 ot/min.
Datum: 06. října 2011 10:29
 kdyz mas italii lisise to nijak nez cssr model?
Datum: 06. října 2011 8:10
Jméno: Josef
IP: uživatel12535
 Já mám taky vývozního do Itálie...  tak asi tím to bude
Datum: 05. října 2011 23:44
 to je označený že při těch itáčkách je nejvyžší výkon.... taky mám na štítku 6700 ... kamoš má J20 na vývoz do ruska(štítek v azbuce) a na štítku má 4K při 7000tis ot/min
Datum: 05. října 2011 23:33
 Zdravím potřebujem s kamošem rozsoudit Já tvrtdím že je uplná blbost u seriového fichtla bez technicky na přiležitostnou jizdu měnit svíčku každé dva měsíce a to brisk 14 a lít do speciálu Olej Castrol pro dvoutaktové motory. A on mi zase tvrdím že jsem uplnej hnup že svíčku si vyměním jednou zarok nebo dokavaď funguje nebo že jsem tam měl pal 20 let starou a že do toho leju speciál s M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 kup aspon m2t od Paramo s API TC když už nic....
Datum: 06. října 2011 21:09
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Takže zatím usuzuji podlé teto diskuze, že asi nejpraktičtější, cenově dostupný a za ty prachy velice dobře použitelný bude to M2Téčko. Nejvíce rozumnou věc se mi zdá že napsal standa : vlastně tím,že jsi motoru dopřál nejlepší olej,mu dáváš úplně nejvíc na prdel...
Datum: 06. října 2011 20:17
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 Já měl do seriovek Motul Motomix 100 ......kupoval sem ho za nějakých 130,-
Datum: 06. října 2011 18:48
 taky jsme měl dylema ze začátku co koupit M2T jsme nechtěl a neco drahýho za za 180 a vejš taky ne tak sjem se rozhodl pro ten valvoline 2T je to minerál rozpouští karbon takže jsem musel udělat dekarbonizaci ale zase to nebude tak moc zanášet no spíš skoro vunec ještě nevím a taky jsem to vybral proto že jje tam přímo napsany že je to určeny do starších motoru atd víc zde http://www.olejspol.cz/zbozi/valvoline-motorcycle-oil-2t-1-litr
Datum: 06. října 2011 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 A když už se najde někdo jako já,kdo má totální nedůvěru k m2t,tak existuje i spousta jiných HUSTÝCH olejů,třeba oleje Denicol ....maj hustou i polosyntetiku.....u mě vždycky převládal ten olej,kterej byl od zdroje a nejlevněji.....když byl levně Motorex,tak všechno jezdilo na oleje od Motorex....když byl levně Motul,jezdilo se na Motul.....teď je situace taková,že se jede na to,čeho najdu v garáži aspon decku.....takže není nic divného že kolikrát leju do J250 benzín s olejem do bráchový krosky a nebo s Motulem 710 co mam do upravenýho fichtla....prostě doma neni ani kus minerálu,ale já mam benzín,chuť jezdit a čas jezdit....a jdu jezdit.....nebudu se obírat o čas sháněním rozumnýho 2T minerálu po okrese,když je za 3-4hodiny tma......
Datum: 06. října 2011 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 Těžký to soudit objektivně......kdysi jsme se tu na toto téma hodně hádali....každej máte kus pravdy....nerad bych se po dlouhý době opakoval a vytahoval zpět nedořešený témata....ale nedá mi to....uvědomte si,jak vysoce kvalitní byly základní oleje v dobách totality.....žádný sračky z recyklace olejů,žádný biopříměsi,žádnej hnuj a hovna,žádný aditiva.....čistej pravej olej.....neříkám že dnes všechny m2t jsou totální sračky,ale když už bych do seriovky chtěl lejt m2t kvůli vůni,tak jedině s API TC od renomovanýho českýho výrobce a nebo rovnou motorovej olej co mam do Oktávky....ale ty pochybně vyrobený sračky s API TA,TB ...nikdy...z toho už jsem vyrost....a svý zkušenosti mam.... Co je 100%pravda,tak že do starejch Jaw patřil motorák.....modifikací motoráku vytvořili tzv 2T olej,kterej byl defakto to a samý co motorák,jen to co prošlo motorem lépe shořelo a celkově se ten olej lépe odděloval od směsi.....a to je druhá věc co je 100%pravda.....olej se ze směsi odděluje v tom místě,kde je to typické pro jeho specifikaci a podle typu/stáří motoru(toto téma nechci hloubkově analyzovat,všechny informace z článků už si přesně nepamatuju)...ale fakt je ten,že když do vývojově starýho motoru dáš vývojově novej olej,tak se ti nebude oddělovat tam kde potřebuješ a tak jak potřebuješ a dost ho proletí nad píst společně se směsí a prostě shoří...bez využití....díky všem těm aditivum a sračkam to ani nečoudí a ty ani nemůžeš vědět ,že vlastně málo mažeš....a vlastně tím,že jsi motoru dopřál nejlepší olej,mu dáváš úplně nejvíc na prdel.....tim chci říct jedno.....je kravina do 40 let starý seriovky lejt oleje za "tisíce"....tyhle motory hlavně chtěj,aby toho oleje bylo dost......klidně ten nejlevnější minerální OLEJ co seženeš na trhu...ale věc B)....využívání stroje...rozhodně nemužeš mazat nejlevnějšim minerálem pokud jezdíš fichtlcupy a nebo home-les-pole tajný "závody" s klukama v partě byť na seriovce.....vysoce/více namáhanej motor musí vždycky dostat větší péči než motor co si po cestách/silnicích pomalu prdí svejch 2500-3500ot/min!! ....
Datum: 06. října 2011 17:12
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Hele josef nevím proč m2t říkáš sračky scháválně na kolik tě vyjde půl litru kastrolu ?
Datum: 06. října 2011 17:09
 do fichtla patrí M2T, tie lepsie oleje polo a plnosyntetické do fichtla nepatria, taky som pouzival polosyntetický olej a v lete v 40°C to jelo hnusne lebo tie oleje sú ridké, dal som tam starý dobrý M2T super so stejnou špecifikáciu ako tie polosyntetické! teda API TC, a pionýrka jela ovela lepšie! M2T je hustý SAE 40/50W tie "lepšie" SAE 10W čo je rozdiel!, v minule po 5500km som rozdelal výfuk a nenasjel som tam ziadné extra stopy karbónu, M2T zasírá IBA ZLE NASTAVENÉ MOTORY! sviečku používam običajnú brisk N15YC, ked je potreba tak vymením za novú...
Datum: 06. října 2011 16:34
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Ono je to popravdě jedno. Liju klasiku- M2T, jednou za dva roky si vyčistím výfuk což je +- půl hodiny. Opravdu nemám potřebu do toho lejt tekuté zlato. Motor mi pěkně táhne, má pravidelnou kompresi- takž jestli tam naleju olej za 500 nebo za 50 Kč je celkem podle mě jedno tak jestli mě vydrží motorka do go jet o dva roky víc mě opravdu nevadí.
Datum: 06. října 2011 15:21
Datum: 06. října 2011 14:24
 Jan má pravdu už samotne M2T je lepší ale já použivám valvoline motorcicle 2T sice trochu dražší olej ale ne zas tak moc 1L 110KČ
Datum: 06. října 2011 14:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ja do svojej M2T nelejem to smrdí a zasiera motor ale ani neholdujem MOGULu atď sviečku menim až ked vypadne nosím vždy záložnú a je pravda že Pal vydržali niekoľko rokov nve nestoja ani za hovno možno tak Brisk
Datum: 06. října 2011 8:20
Jméno: Josef
IP: uživatel12535
 Mě to tatínek neplatí ty vole, kdyby platil tak jezdím ještě na lepší oleje  Ale tomu ty asi nerozumíš
Datum: 05. října 2011 23:47
 josef: protože ti to tatínek zaplatí  ... mám čz 125/476 s motorem který bez rozpůlení a bez výbrusu najezdul pres 30tis na M2T a tah já jak divý.... do kopce za 3 ...
Datum: 05. října 2011 23:35
Jméno: josef
IP: uživatel12535
 Jane- to co tu povídáš je docela blbost, protože M2T jsou naprosté sračky, to se na mě nezlob  Proč byly asi oleje jako je castrol vyrobeny ? No aby se zamezilo zasírání motorů, a aby se prodloužila jeho životnost , a na jejich vývoji se bude i nadále pracovat. Tak proč lejt do benzínu nějakej zasranej vyjeták, když tam můžu dát kvalitní olej. A tím že měním svíčku tak často zamezuju tomu že mě to někde nechá. Tak se tu mějte krásně  a promin jane, jestly jsem se tě nějak dotkl
Datum: 05. října 2011 23:15
Jméno: Jan
IP: uživatel11637
 Pionýr byl skonstrulovan pro olej MA6 coz je motorovy olej pro ctyrtaktni motory (skodovky atd..) takze kdyz do pincka lejes M2T tam mu vlastne davas jeste lepsi olej nez pro ktery byl skonstrulovany pac M2T je olej primo pro dvoutaktni motory. Je sice pravda ze M2T zanasi vyfuk a vytvari prilis mnoho karbonu v hlave valce, ale jak to asi vypadalo kdyz se pred 40 lety lil do pionýru pouze olej MA6? bo nic jineho pro dvoutakty nebylo. Muj nazor je ze je uplne zbytecny do pionýru lit nejaky drahy znackovi oleje, bohate staci M2T bo ja mam rad mlhu a aspon jsem si jist ze se bronzove futro na ojnici maze pac to jedinne zpusobuje proc se musi olej s benzinem redit 1:33. A svicka staci vymenit az prestane fungovat v mem pripade menim svicku tak jednou do roku taky jsem jezdil s xxx let starou svickou pal, nyni mam svicku brisk n15 a jsem spokojen, cim lepe je sestelovano zapalovani tim svicka dele vydrzi.
Datum: 05. října 2011 22:55
Jméno: pavel
IP: uživatel12534
 ahoj chlapy.nevíte někdo jaký má výkon jawa 350/362californian?s hranatejma válcema.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:19
Jméno: Pavel
IP: uživatel12534
 díky
Datum: 06. října 2011 21:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 05. října 2011 22:32
Jméno: Pajas
IP: uživatel10158
 zdar draci, co všechno musím udělat když chci zprovoznit starou JAWU 20?? Karbec čistý, svíčka OK, nádrž a benál taky. Zkouším kde co a furt to nechce chytnout. muže to být v elektronice?? Už nevím co dál..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 23:27
Jméno: Pajas
IP: uživatel10158
 jojo jiskru to hází a na roztlačení taky nechytne. podařilo semi možná tak 2x za 4 dny že to nastartovalo, a pak to zdechlo. Když sem to chtěl znovu nahodit tak nic ani "neškytl"
Datum: 06. října 2011 23:27
 svíčka ok takže to jiskru hází jo ? a nechytne ani na rostlačení? a benál tam máš novej ?
Datum: 06. října 2011 14:25
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Může ti to někde přebíjet,to je jasné a vyčisti a seřiď zapalování,to je základ.
Datum: 05. října 2011 21:57
Jméno: Karel
IP: uživatel9266
 zdravim moto maniaky chtěl bych se zeptat jak ponam že je rele fungčni u čz 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 21:52
 tak že to dobíjí
Datum: 05. října 2011 21:52
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 čau hoši má nekdo sníženou hlavu na jawe 250 ??zajmalo by mě o kolik mm a jak to jede oproti originálu předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:26
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:21
 ne
Datum: 05. října 2011 20:21
 Hojky draci. Potřebuju jakou tohle má cenu stačí orientačně a jestli to mám radši zpravit a sehnat rám nebo radši prodat a co to přesně je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 19:36
 nevím na co jsou... záleží jaké má číselné označení a velikosti trisek. ... nedávno na burze sem koupil komplet karbec na 477 za 150kč .. kolik si za něj představuješ ty?
Datum: 06. října 2011 19:36
 No nevím jakou má cenu takže nabídni ty. A ten hranatej je na 250 nebo na co? a ty ostatní sou taky na 250?
Datum: 06. října 2011 16:36
 mam ho taky na 125 ale sytič tam není.ale sháním tu gumovou manžetu s přívěrou
Datum: 06. října 2011 11:49
 má sytič.. takže nepřeplavuješ polovákovku....
Datum: 06. října 2011 9:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 JAWA_ceZetak a v čom je dobrý ten hranatý??? ja h mam doma tiež?
Datum: 06. října 2011 8:09
 250ka panelka ... motor cena tak 700 .... kolik by si chtel za ten karbec s hranatou plovákovkou?
Datum: 05. října 2011 20:09
 http://www.rajce.net/a5528102
Datum: 05. října 2011 19:59
Jméno: tomas
IP: uživatel12533
 zdar, kde seprosim Vas kona burza dilu na fechtly ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 13:37
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel12434
 JAWA_ceZetak ® Taky bych zajel na burzu, sem od Čáslavi...Kde máte tu burzu?? Díky
Datum: 06. října 2011 13:37
 u nas je v nedelu... z kama si?
Datum: 05. října 2011 20:07
 klidně u mě doma  , mam vsechno, jinak co vim u me v okoli, tak 14 bo 15 rijna je v drahotusich burza a tam toho na fichtly bude mracna....
Datum: 05. října 2011 19:43
 Ahoj všichni. Potřebuji poradit s předstihem u peraka. Složil jsem péráka natáhl jsem novou elektriku udělal předstih. a motor krásně chytl ale obráceně. Tak jsem ladil znovu a znovu a stejnak nedoladit a nedoladit. Buď to nechytne vůbec nebo obráceně. Už nevím co s tím. Mám tam kejvačkové zapalování. odtrh jak má byt předstih jak má být pak i odoka a stále nic. Předtim tam bylo napáchané zapalování z fichtla nemuže být nejak upravený konus?? že by mi to házelo k jedné straně?? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:56
 už to jezdí jak má, bylo o vačkou
Datum: 06. října 2011 21:56
 leda kdybys neměl předstih, ale zástih.... ale to už si říkal že nemáš a tím to nedává dle mě smysl...
Datum: 05. října 2011 21:47
 a proč by nemohla ten tlak výbuchu kliku hodí zpět a 350 je na to hodně háklivá
Datum: 05. října 2011 21:40
 Kámoš říkal že mu to taky dělala 250 nebo 350 že normálně stál na křižovatce, chtěl se rozjet a začlo mu to couvat ale to se mi zdá jako kravina.
Datum: 05. října 2011 21:29
 přece se ti nemůže z ničeho nic při kopání začít točit opačně klika...
Datum: 05. října 2011 20:28
 někdy hned kopne při našlapování zpět a chytne dozadu a nebo právě při dotáčení. jednou mi to dělala i 350 ale tam jsem to vychytal předným předstihem ale tady ne a ne.
Datum: 05. října 2011 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 a jak ti chytá dozadu? to jako jak se motor po nášlapu dotáčí tak nakonec na poslední ráz proti chytne pozpátku? Jinak bych šel po přesazené/špatné vačce....
Datum: 05. října 2011 19:58
 jo a je to 250
Datum: 05. října 2011 19:49
 já nedělal předstih poprvé takže samozdřejmě před HÚ a pokud vim udělat ho za HÚ tak by rozhodně nechytl a vůbec by nechytl dozadu
Datum: 05. října 2011 19:48
 kontrolní otázka: nastavil si předstih před horní úvratí nebo za horní úvratí?
Datum: 05. října 2011 19:37
 nemáš přehozené fajy?
Datum: 05. října 2011 19:34
 čus draci na 05 mám karbec, který vypadá úplně stejně jako karb z pincků novějších (20,21).. ale rozdíl je v plovákovce.. je to podobny jak z 555, to znamená plovák, v něm jehla a nahoře je díra msto ventilu.. je to tak správně? myslel sem že to je karb ze staďáka s22
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ajo díky
Datum: 05. října 2011 20:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to karburator 2915PSB daval se na 05 jak pišeš je to origo
Datum: 05. října 2011 20:36
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 dobře díky, chtěl sem vědět jestli je to z 05 karbec..
Datum: 05. října 2011 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 jo,to je v pořádku,05 neměli ten ventil na páčku.....byl tam kužel a jehla jak píšeš....
Datum: 05. října 2011 18:57
 já to mám stejný jak ten horní - nemám v plovákové komoře ventil a plovák, jako měli 20,21.. mám tam prostě plovák s kuželem (jako měly 555) a nahoře je díra žádnej ventil
Datum: 05. října 2011 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 joo takle....nooo než jsi vložil obrázek,tak jsem byl mimo....myslel jsem jinej,,,,.ted si vůbec nejsem jistej jak to má ten stadakovej karbec vedeny na 05.....stadak to mel 100% jako ten spodní fichtl....jinak ten horní fichtl má karb z 21 a ten spodní bych řek že ze staďáka.......
Datum: 05. října 2011 18:46
 ajo díky.. já sem se zeptal, protože sem viděl obrázek, na kterém vede hadička do karbu z vrchu jako kdyby.. byl to asi jinačí typ.. mě to vede z boku..
Datum: 05. října 2011 18:42
Datum: 05. října 2011 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 Je to ok. Je to z modelu 65/66. To sou nejlepší karburátory,který se kdy na pionýry dávali!
Datum: 05. října 2011 18:41
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdravim prosim vas nemel bi nekdo schema na dobri zapalovani treba infra branou nebo tak neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 10:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Datum: 06. října 2011 10:06
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 05. října 2011 21:40
 jo
Datum: 05. října 2011 21:40
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 posilas ted baliky nebo ne ?
Datum: 05. října 2011 19:59
 ano
Datum: 05. října 2011 19:41
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Datum: 05. října 2011 19:23
 nejsou do predu jako na fichtla B20 a do zadu B5 jako na pareza
Datum: 05. října 2011 19:09
Jméno: vali
IP: uživatel9474
 Ahoj draci vim že tenhle dotaz sem nepatří,ale potřebuji se zeptat kolik zubu má simson enduro v originale díííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 18:22
Jméno: libor1
IP: uživatel12532
 Pokud si dobře pamatuju tak 15zubů (Pokud myslíš sekundár), občas jsem sifona zpravoval.
Datum: 05. října 2011 18:22
 Ahoj draci, troufnul by si někdo z vás na takovouhle úpravu bloku?.. http://miroslavek88.rajce.idnes.cz/uprava_bloku ,,,,stavim ted závodní stroj ( myslim tim opravdu závodní),...tohle je jeden ze zásahů s kterým si sám neporadím, jelikož neumim svářet hlíníkové slitiny,,,momentálně stavím rám a mám za cíl co nejvíce zkrátit rozvor kol a podlouhlé kartery to dosti znemožnují...zároven bych to chtěl co nejvíce odlehčit, takže si za touto úpravou stojím...našel by se tu někdo kdo by se toho ujal? kartery seříznu sám, veškeré součástky které k tomu bude potřeba také vyrobím sám, jde mi jen o to aby je tam někdo přivařil, vim že to není jentak a proto bych objetoval nějakej ten slušnější peníz  .....v případě že by se toho někdo ujal, napište na maila, zajistím podrobnou dokumentaci ...děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 A když odlehčovat tak nezapomen na zapalování! Takový Vape váží třetinu origo zápalka
Datum: 06. října 2011 18:52
 vořechu, pořádně si to prohlídni, třeba na to přijdeš. chytrýmu napověz, hloupýho kopni  )))
Datum: 06. října 2011 18:35
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 klikar:to brutalni snizeni vlozki dole nicemu nevadi nebo mas i skracenej pist??
Datum: 06. října 2011 16:54
Datum: 06. října 2011 7:56
Datum: 05. října 2011 21:26
Datum: 05. října 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 bohužel,s tím ti neporadím.....jen pamatuj,že Murphyho zákony platí.....
Datum: 05. října 2011 19:32
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 zkrátka se tu nechci dohadovat, hledám jen někoho ochotného kdo by to dobře svařil
Datum: 05. října 2011 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 tvý logice rozumim,ale ještě jednou se zamysli nad mojim posledním přízpěvkem.....pokud to bude pokojová výstavovka,tak to neřeš a zapomeň co sem psal.....pokud to má být ovšem funkční dílo->sjezdový fichtl,tak bych to za hlavu neházel.....
Datum: 05. října 2011 19:23
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 -> standa... máš pravdu s těma dlouhejma kyvkama na krosce, tam to nachází i svuj učel...akorat to má hodně daleko od fichtla...ram na svyho fichtla dělam podle geometrie sjezdovyho kola, jelikož sam jezdim sjezdy a několik kol mi už pod rukou prošlo, moc dobře vim co udělá ten 1 cm na zadní stavbě nebo odchylka několika minut v uhlu řízení atd...drtivou většinu komponentu jsem použil z kola,...třeba sjezdovou vidlici Rock shox boxxer, sjezdové ráfky, pláště, náboje, řídítka, hydraulické brzdy, alu rozeta a mnoho dalších, už mě to stálo přes 20 papírků proto tak naléham na detailech a chci to dotahnout do konce, než postavit další bastl...měla by to bejt taková perlička mezi fichtly, jestli se tomu ještě vubec tak dá říkat  ...
Datum: 05. října 2011 19:17
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 Dík, jsem rád že aspon někdo chápe  ...úchyt na obrázku není a byl by zhruba někde u výpustě oleje (rám povede pod motorem) , zajímalo mne jen jestli by tato uprava byla realizovatelná, jestli by se blok navařením nový přepažky nějak nepokroutil...jinak když už tu někdo naťukl tu váhu, tak jsem se dopočítal váhy celého stroje na 35 kg bez náplní a pujdem ještě trochu dolů (ta nakopávačka by to tam kazila)
Datum: 05. října 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 a co myslet do budoucna s motorem......jednou přeladíš,roztrhne se ojnice,prorazí blok motoru a ty půjdeš a budeš shánět zase někoho kdo zase převaří jinej motor,když je stokrát jednoduší jít,koupit na burze dva kartery po 200,- a jet dál.....to jen pro zamyšlení.....
Datum: 05. října 2011 18:55
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 At přemejšlim jak chci,nechápu ten rozvor kol.....přece kroska byla vždycky delší a vyšší jak silnice.....dlouhá kyvka....lehce nakloněný přední tlumiče s velkym zdvihem......s tim uloženim motoru máš pravdu,láme se tam řetěz přes kyvku.....ale co....když tam závodní krosky mužou mít silon,tak fichtlovi vadit nebude
Datum: 05. října 2011 18:53
 Nápad dobrý, bohužel by to bylo bez startpáky (jak praví standa) což je nevýhoda. Ještě bych si dal bacha na úchyty motoru (když se to odřeže tak to sebou vezme aji ten úchyt) takže ho tam nějakým způsobem "přivařit"
Datum: 05. října 2011 18:41
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 i prozraď mi svoji metodu prosim, jsem moc zvědav
Datum: 05. října 2011 18:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Proč to dělat jednoduše, když do jde složitě, že?....
Datum: 05. října 2011 18:21
Jméno: MírA
IP: uživatel11260
 přesně tuhle reakci na ten rozvor jsem čekal...je to prostě tak že to s tuningem myslim vážně, někomu je jedno jestli je to o 10cm delší nebo kratší, já už to o par cm zkrátil a mužu vam říct že je znat každej centimetr...
Datum: 05. října 2011 17:58
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 No není to jen 150g...je to trochu víc...ale jde tu především o ten rozvor kterej bych chtěl srazit o par čísel, jelikož takhle je to mrtvý a nepoužitelný....navíc tím že bych ten blok zkrátil tak bych mohl celej motor posunout více k zadní stavbě- řetězový kolečko by bylo blíže k čepu zadní vidle, nebyl by takovej problem s prověsem řetězu, mohl bych trochu přizvednout zadní stavbu aniž bych řetěuzem ubrousil pouzdro vidlice, o to mi jde...
Datum: 05. října 2011 17:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mě spíš zajímá, proč chceš zkracovat rozvor?
Datum: 05. října 2011 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 Hele nechci tě nasrat....ale proč budeš takle blbě a hlavně zbytečně krátit motor? navíc na většině fichtlcupů je nutností mít startpáku.....když už takle brutálně kuchat a převařovat motor,tak proč si tam raději nenecháš vevařit 4 kvalt z čízy? Ten určitě dá závodnímu stroji víc,než 150g váhy motoru,kterou jsi odstranil zkrácením karterů a odstraněním hřídele startpáky.....
Datum: 05. října 2011 17:32
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Mám pionýra Jawa 20. Lanko k tachometru u zadního kola je volné, jde povytáhnout asi tak o 3 milimetry, mohlo by to způsobovat, že ukazuje metry pomalu a že rafička občas vystřelí a pak spadne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 15:09
Posl.aktualizace: 06. října 2011 22:19
 no ty vole!!! co je to za dezoláty???  ))))))))))))))))
Datum: 06. října 2011 22:19
 nota dnešní mládeš usekat jim ruca parchantu i když já k té mládeži taky patřím ale o fichtla se starám dobře a tak zdevastovat bych teda nikdy neudělal už jeno kvuli tomu že to má TP a že bych neměl na čem jinak jezdit a kámoš má bez TP ale taky by ho tak nikdy nezničil proste to má na třešně atd ale tohle to jsou proste dementi !
Datum: 06. října 2011 14:28
 Proč má někdo potřebu rozjet se na motorce proti sloupu a vrazit do něho hlavou?  Jak už bylo řečeno, lidská blbost nezná hranic.
Datum: 05. října 2011 22:37
 Co na to říct... lidská blbost je nekonečná. A jak říkáš ty, Seso, nejvyšší čas sehnat si svého fíka a zachránit ho před spáry takovýchto hovad  .
Datum: 05. října 2011 20:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no comment
Datum: 05. října 2011 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 sou to vocasi......až dostanou rozum,budou se za to video stydět.....
Datum: 05. října 2011 18:48
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Co se dá dělat.... a lepší to už nebude! I když znám pár mladejch, co dávaj do kupy pincky a to doslova do renovačního stavu. Hlavně že je to baví! Ne jako tyhle hovada bez zájmů...
Datum: 05. října 2011 18:32
 Takové sk*rvy já bych jim spřelámal hnáty .. bohužel každej toho fichtla bere jako levnou věc které je dostatek, takže si jich neváží a ničí je .. takovej pařízek je dnes ceněná věc, za 10-20 let to bude taky ceněné a vzácné.. a budu rád, když se budu za 20 let moct vychvalovat zrenovovanou 20-tkou s papírama a oni budou mět ho*no, budou jenom závidět .. a budou toho litovat že se tak k těm strojům chovali !
Datum: 05. října 2011 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 nicmoc.....fichtl je stroj neskutečnejch možností....dá nový zadní kolo a jede dál  nám to takle chytlo nechtěně,když sem kokot přišrouboval kondenzátor na karburátor.....to byl rachot....a co se asi tak mohlo stát,když sem odklopil dekl,z kterýho se valil dým....ale zachránili sme to,ohořel jen štětkolak a filtrbox.....sme ho museli pochcat a polejt pivem z petky
Datum: 05. října 2011 18:31
Jméno: libor1
IP: uživatel12532
Datum: 05. října 2011 18:11
 stačil mi sotva začátek, to jsou fakt kok*ti, jak tohle někdo může udělat, proč každej bere fichtla jako odpad? Nechápu!! Asi rozmazlený parchanti, co si na nic sami nevydělali a všechno jim zacvaká zazobanej papínek. Bohužel v dneš ní době dost častej úkaz  (
Datum: 05. října 2011 18:02
 ty vole Reminder takhle to nikdy v pokecu nenapsal lip nez ty,,klobou dolu,,s tima packa mas naprosty recht,,, dnesni mladez se moc flaka a dela machrovinky aby se ukazalo nakonec ze je debzon
Datum: 05. října 2011 17:35
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Bolí mě z toho u srdíčka, když jsem to viděl. Já to dávám pracně dokupy, snažim se aby to co nejlépe vypadalo a také jezdilo a když vidim jak se k tomu chovají jiní, tak se mi chce zvracet. Opravdu, dnešní mládež si neváží ničeho. Toto by mělo být považováno za trestní čin!!!
Datum: 05. října 2011 17:12
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Dnešní mládež si pramálo váží věcí. Kde jsou ty časy, když jsem v 15 letech jel pro pincka přes půl republiky a pak si ho pyšně dovezl domů a celá ulice ho obdivovala. Nedej bože, když jsem sehnal páčky s kuličkou na koncích. To byl člověk frajerem. Dnes je machr ten, kdo se nejvíce ožere, zhulí a nadroguje...
Datum: 05. října 2011 16:04
|



|