Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci, troufnul by si někdo z vás na takovouhle úpravu bloku?.. http://miroslavek88.rajce.idnes.cz/uprava_bloku ,,,,stavim ted závodní stroj ( myslim tim opravdu závodní),...tohle je jeden ze zásahů s kterým si sám neporadím, jelikož neumim svářet hlíníkové slitiny,,,momentálně stavím rám a mám za cíl co nejvíce zkrátit rozvor kol a podlouhlé kartery to dosti znemožnují...zároven bych to chtěl co nejvíce odlehčit, takže si za touto úpravou stojím...našel by se tu někdo kdo by se toho ujal? kartery seříznu sám, veškeré součástky které k tomu bude potřeba také vyrobím sám, jde mi jen o to aby je tam někdo přivařil, vim že to není jentak a proto bych objetoval nějakej ten slušnější peníz  .....v případě že by se toho někdo ujal, napište na maila, zajistím podrobnou dokumentaci ...děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 A když odlehčovat tak nezapomen na zapalování! Takový Vape váží třetinu origo zápalka
Datum: 06. října 2011 18:52
 vořechu, pořádně si to prohlídni, třeba na to přijdeš. chytrýmu napověz, hloupýho kopni  )))
Datum: 06. října 2011 18:35
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 klikar:to brutalni snizeni vlozki dole nicemu nevadi nebo mas i skracenej pist??
Datum: 06. října 2011 16:54
Datum: 06. října 2011 7:56
Datum: 05. října 2011 21:26
Datum: 05. října 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 bohužel,s tím ti neporadím.....jen pamatuj,že Murphyho zákony platí.....
Datum: 05. října 2011 19:32
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 zkrátka se tu nechci dohadovat, hledám jen někoho ochotného kdo by to dobře svařil
Datum: 05. října 2011 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 tvý logice rozumim,ale ještě jednou se zamysli nad mojim posledním přízpěvkem.....pokud to bude pokojová výstavovka,tak to neřeš a zapomeň co sem psal.....pokud to má být ovšem funkční dílo->sjezdový fichtl,tak bych to za hlavu neházel.....
Datum: 05. října 2011 19:23
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 -> standa... máš pravdu s těma dlouhejma kyvkama na krosce, tam to nachází i svuj učel...akorat to má hodně daleko od fichtla...ram na svyho fichtla dělam podle geometrie sjezdovyho kola, jelikož sam jezdim sjezdy a několik kol mi už pod rukou prošlo, moc dobře vim co udělá ten 1 cm na zadní stavbě nebo odchylka několika minut v uhlu řízení atd...drtivou většinu komponentu jsem použil z kola,...třeba sjezdovou vidlici Rock shox boxxer, sjezdové ráfky, pláště, náboje, řídítka, hydraulické brzdy, alu rozeta a mnoho dalších, už mě to stálo přes 20 papírků proto tak naléham na detailech a chci to dotahnout do konce, než postavit další bastl...měla by to bejt taková perlička mezi fichtly, jestli se tomu ještě vubec tak dá říkat  ...
Datum: 05. října 2011 19:17
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 Dík, jsem rád že aspon někdo chápe  ...úchyt na obrázku není a byl by zhruba někde u výpustě oleje (rám povede pod motorem) , zajímalo mne jen jestli by tato uprava byla realizovatelná, jestli by se blok navařením nový přepažky nějak nepokroutil...jinak když už tu někdo naťukl tu váhu, tak jsem se dopočítal váhy celého stroje na 35 kg bez náplní a pujdem ještě trochu dolů (ta nakopávačka by to tam kazila)
Datum: 05. října 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 a co myslet do budoucna s motorem......jednou přeladíš,roztrhne se ojnice,prorazí blok motoru a ty půjdeš a budeš shánět zase někoho kdo zase převaří jinej motor,když je stokrát jednoduší jít,koupit na burze dva kartery po 200,- a jet dál.....to jen pro zamyšlení.....
Datum: 05. října 2011 18:55
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 At přemejšlim jak chci,nechápu ten rozvor kol.....přece kroska byla vždycky delší a vyšší jak silnice.....dlouhá kyvka....lehce nakloněný přední tlumiče s velkym zdvihem......s tim uloženim motoru máš pravdu,láme se tam řetěz přes kyvku.....ale co....když tam závodní krosky mužou mít silon,tak fichtlovi vadit nebude
Datum: 05. října 2011 18:53
 Nápad dobrý, bohužel by to bylo bez startpáky (jak praví standa) což je nevýhoda. Ještě bych si dal bacha na úchyty motoru (když se to odřeže tak to sebou vezme aji ten úchyt) takže ho tam nějakým způsobem "přivařit"
Datum: 05. října 2011 18:41
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 i prozraď mi svoji metodu prosim, jsem moc zvědav
Datum: 05. října 2011 18:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Proč to dělat jednoduše, když do jde složitě, že?....
Datum: 05. října 2011 18:21
Jméno: MírA
IP: uživatel11260
 přesně tuhle reakci na ten rozvor jsem čekal...je to prostě tak že to s tuningem myslim vážně, někomu je jedno jestli je to o 10cm delší nebo kratší, já už to o par cm zkrátil a mužu vam říct že je znat každej centimetr...
Datum: 05. října 2011 17:58
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 No není to jen 150g...je to trochu víc...ale jde tu především o ten rozvor kterej bych chtěl srazit o par čísel, jelikož takhle je to mrtvý a nepoužitelný....navíc tím že bych ten blok zkrátil tak bych mohl celej motor posunout více k zadní stavbě- řetězový kolečko by bylo blíže k čepu zadní vidle, nebyl by takovej problem s prověsem řetězu, mohl bych trochu přizvednout zadní stavbu aniž bych řetěuzem ubrousil pouzdro vidlice, o to mi jde...
Datum: 05. října 2011 17:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mě spíš zajímá, proč chceš zkracovat rozvor?
Datum: 05. října 2011 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 Hele nechci tě nasrat....ale proč budeš takle blbě a hlavně zbytečně krátit motor? navíc na většině fichtlcupů je nutností mít startpáku.....když už takle brutálně kuchat a převařovat motor,tak proč si tam raději nenecháš vevařit 4 kvalt z čízy? Ten určitě dá závodnímu stroji víc,než 150g váhy motoru,kterou jsi odstranil zkrácením karterů a odstraněním hřídele startpáky.....
Datum: 05. října 2011 17:32
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Mám pionýra Jawa 20. Lanko k tachometru u zadního kola je volné, jde povytáhnout asi tak o 3 milimetry, mohlo by to způsobovat, že ukazuje metry pomalu a že rafička občas vystřelí a pak spadne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 15:09
Posl.aktualizace: 06. října 2011 22:19
 no ty vole!!! co je to za dezoláty???  ))))))))))))))))
Datum: 06. října 2011 22:19
 nota dnešní mládeš usekat jim ruca parchantu i když já k té mládeži taky patřím ale o fichtla se starám dobře a tak zdevastovat bych teda nikdy neudělal už jeno kvuli tomu že to má TP a že bych neměl na čem jinak jezdit a kámoš má bez TP ale taky by ho tak nikdy nezničil proste to má na třešně atd ale tohle to jsou proste dementi !
Datum: 06. října 2011 14:28
 Proč má někdo potřebu rozjet se na motorce proti sloupu a vrazit do něho hlavou?  Jak už bylo řečeno, lidská blbost nezná hranic.
Datum: 05. října 2011 22:37
 Co na to říct... lidská blbost je nekonečná. A jak říkáš ty, Seso, nejvyšší čas sehnat si svého fíka a zachránit ho před spáry takovýchto hovad  .
Datum: 05. října 2011 20:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no comment
Datum: 05. října 2011 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 sou to vocasi......až dostanou rozum,budou se za to video stydět.....
Datum: 05. října 2011 18:48
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Co se dá dělat.... a lepší to už nebude! I když znám pár mladejch, co dávaj do kupy pincky a to doslova do renovačního stavu. Hlavně že je to baví! Ne jako tyhle hovada bez zájmů...
Datum: 05. října 2011 18:32
 Takové sk*rvy já bych jim spřelámal hnáty .. bohužel každej toho fichtla bere jako levnou věc které je dostatek, takže si jich neváží a ničí je .. takovej pařízek je dnes ceněná věc, za 10-20 let to bude taky ceněné a vzácné.. a budu rád, když se budu za 20 let moct vychvalovat zrenovovanou 20-tkou s papírama a oni budou mět ho*no, budou jenom závidět .. a budou toho litovat že se tak k těm strojům chovali !
Datum: 05. října 2011 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 nicmoc.....fichtl je stroj neskutečnejch možností....dá nový zadní kolo a jede dál  nám to takle chytlo nechtěně,když sem kokot přišrouboval kondenzátor na karburátor.....to byl rachot....a co se asi tak mohlo stát,když sem odklopil dekl,z kterýho se valil dým....ale zachránili sme to,ohořel jen štětkolak a filtrbox.....sme ho museli pochcat a polejt pivem z petky
Datum: 05. října 2011 18:31
Jméno: libor1
IP: uživatel12532
Datum: 05. října 2011 18:11
 stačil mi sotva začátek, to jsou fakt kok*ti, jak tohle někdo může udělat, proč každej bere fichtla jako odpad? Nechápu!! Asi rozmazlený parchanti, co si na nic sami nevydělali a všechno jim zacvaká zazobanej papínek. Bohužel v dneš ní době dost častej úkaz  (
Datum: 05. října 2011 18:02
 ty vole Reminder takhle to nikdy v pokecu nenapsal lip nez ty,,klobou dolu,,s tima packa mas naprosty recht,,, dnesni mladez se moc flaka a dela machrovinky aby se ukazalo nakonec ze je debzon
Datum: 05. října 2011 17:35
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Bolí mě z toho u srdíčka, když jsem to viděl. Já to dávám pracně dokupy, snažim se aby to co nejlépe vypadalo a také jezdilo a když vidim jak se k tomu chovají jiní, tak se mi chce zvracet. Opravdu, dnešní mládež si neváží ničeho. Toto by mělo být považováno za trestní čin!!!
Datum: 05. října 2011 17:12
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Dnešní mládež si pramálo váží věcí. Kde jsou ty časy, když jsem v 15 letech jel pro pincka přes půl republiky a pak si ho pyšně dovezl domů a celá ulice ho obdivovala. Nedej bože, když jsem sehnal páčky s kuličkou na koncích. To byl člověk frajerem. Dnes je machr ten, kdo se nejvíce ožere, zhulí a nadroguje...
Datum: 05. října 2011 16:04
Jméno: Chosee310
IP: uživatel5567
 cus..máte nějaký nápad na zimu?  třeba hodit misto předniho kola trubku nadstavenou a na to pridelat nake mensi lyze? dozadu kolo s hrebikama a bylo by  ? nevim jak by to fungovalo  ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 17:27
 omotej kolo řetězem
Datum: 05. října 2011 17:27
http://leteckaposta.cz/241169896 to je kámoš a je to na husqvarně wr 125. je to originál výroba a měl to půjčený, ale myslim že by něco podobnýho šlo i udělat doma, když by jsi měl nějakou předlohu, ale 125 je na to prej slabá, chtělo by to aspon 250
Datum: 05. října 2011 17:08
Jméno: jaja
IP: uživatel12530
 zdravim, vypadla mi dlouhá tyčka z motoru a nejde navrátit zpět, zkoušel jsem to i trochu kladivem, ale ani se to nehne....díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 15:26
Jméno: jaja
IP: uživatel12530
 ale předtím šla z lehka no, tak nevim, ale nejde tam ani když motor běží
Datum: 05. října 2011 15:26
Jméno: chosee 310
IP: uživatel5567
 ale spis jestli ji nemas nakou ohlou? chce to trpelivost...
Datum: 05. října 2011 14:56
Jméno: Choséé310
IP: uživatel5567
 a mas tam rychlost? skus s tim pohybat ...
Datum: 05. října 2011 14:55
 zdar pánové...  předchvilou jsem dotlačil mustanga dom  ozvalo se cvaknutí a chrčení.. říkám a je to v pi*i..  po rozdělání v dílně jsem zjistil že praskl první ( ze dvouch) kroužku na pístu... zbytek jsem dohledal ve výfuku.... válec škráblej není ... hlava trošku vyražený dirky má... píst taky... co bude stačit.. když koupím píst a nový kroužky??... prosm o radu.. jsem docela nasranej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 19:52
 do strany to cosi mít může... kdyžtak to ještě zkus chytit za ojnici a klepnout rukou po vrchním "oku" jestli necinká
Datum: 05. října 2011 19:52
 ne nozadu/předu nic.. ale doleva/prava to má vůli tak 2-3mm...(v zime tam byla mneněná)
Datum: 05. října 2011 16:10
 dobře, vyzkouším...  díky za radu...
Datum: 05. října 2011 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 jo,zašprajcuješ si kliku a zahejbeš s ojnicí dopředu dozadu.......pokud tam bude vakl řekněme 1 milimetr-to je takovej vakl že ho pozná i lajk,tak je to jasný,vyletěla jehla....tím pádem je to na repas ojnice....ptám se tě na to jen z toho důvodu,abys zbytečně nekoupil novej píst,kroužky,čep a při prvnim nastartování ti nevyletěla další jehla a novej píst nebyl opět na sračku.....
Datum: 05. října 2011 15:52
 válec je netknutej... žýdný rýgy nic.. kanálky nejsou parušený.. ale dostal na prdel hlavně píst... no přepokládám že to bylo tím kroužkem když je rozlámanej.... jehlička?... jak poznám, že tam je... poznám to i pokud bych to nerozpulil?...
Datum: 05. října 2011 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 opravdu to byl jen kroužek? nebyla tim prvočinitelem jehlička zezdola z kliky? pokud je orafanej kanál,dej to na výbrus,bude to dělat neplechu i když to zapiluješ....
Datum: 05. října 2011 14:56
 jel sezonu...
Datum: 05. října 2011 13:08
 určitě si naopak namontoval píst...
Datum: 05. října 2011 10:00
 jen nevim proč se to stalo... jel krásne atd... valec po výbrusu ted jel sezonu... ae nevim kde zkončil ten zbytek.. doufám že to nenalítalo do kliky..
Datum: 04. října 2011 22:02
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Tak to kup celý nový píst.
Datum: 04. října 2011 21:59
 hoši tak jsem sundal píst... ten kanálej je v jedno míste uplne vybitek (ten kanálej) a je kousicek pistu ulomenej... zbytek jsem nenašel.. z výfuku vypadly z koužku pár dílku malinkatejch.... :-/ : (
Datum: 04. října 2011 21:58
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Jestli je ti v obou kanálcích kroužky normálně můžou pohybovat,tak by stačilo koupit kroužek.Jestli je píst někde propučený tak ho radši koupit celý.
Datum: 04. října 2011 21:50
Jméno: Jegermajstr
IP: uživatel12529
 Jo to je v klidu, jestli neni škráblej válec tak tam hod nový kroužek/případně i ten pîst..
Datum: 04. října 2011 21:49
 cena...? ( každopadne rád uslyším od ostatních co stím  )
Datum: 04. října 2011 21:44
Jméno: Martin
IP: uživatel12389
 Já ti prodám celý kompletní nepoškozený píst s třemi pístnimi kroužky  Kdyžtak se prosim ozvi pošlu fotky 607 171 063
Datum: 04. října 2011 21:41
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Zdar mám jawu 21,předevčírem mi ještě šla startnout měl sem špatné těsnění u ventilku,když sem nastartoval a přidal plný plyn tak chvíli jela a pak chcípla,koupil sem nové těsnění,startovací pól na zapalování byl taky zkratlý,tak sem ho taky dokoupil,dneska sem to vyměnil a nedává jiskru,jiskří mi to mezi kladívky nevíte kde to může přebíjet,nebo co bude špatného?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 blbej kontakt někde na kabelu mezi kladívkem a indučkou(pozor,kabel jde přes spínačku-i tam je možný skrat) a nebo odešla indučka,VN kabel,fajfka,svíčka......
Datum: 06. října 2011 21:12
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Tak sem koupil nový kondenzátor,kladívka a pořád nic.
Datum: 05. října 2011 19:29
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 skoušel sem tam dát kondenzátor z frézy,a taky nic,ten kondenzátor je na fréze normálně funkční,zítra koupím nový kondenzátor i kladívka
Datum: 04. října 2011 21:49
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 namocenym hadrikem, treba v acetonu nebo klidne benzinu... jak to jiskri mezi kladivky, je to jasne kondenzator...
Datum: 04. října 2011 21:24
 a pročisti to dyštak mezi kontaktama nákym tenkým hadříkem
Datum: 04. října 2011 21:12
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 jasný ten koupím zítra a zkusím to
Datum: 04. října 2011 20:47
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 kondik
Datum: 04. října 2011 20:45
 Zdravím draci nevíte naáhodou jestli je stejný rám na 180 Roland a 180/487 ta novodobá ? Dík za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 20:18
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci jekou hodnotu jawa 21 po novim laku a na papírech jen pro orientaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:04
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 se podiv na fejs mam ho tam danej email suba.rad@seznam.cz
Datum: 05. října 2011 20:04
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 Uka foto a napíšu ti nejvyšší reálnou cenu za kterou to někdo koupí pokud to jede teda
Datum: 05. října 2011 15:04
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Pětasedmdesát tisíc čtyři sta pět korun padesát haléřů
Datum: 04. října 2011 22:19
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 akolik za mustang s papirama po komlletni generalce
Datum: 04. října 2011 21:56
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
  No jo 20-30 tisíc  Já bych za to dal tak 5, ale třeba se najde někdo kdo to koupí za 7.
Datum: 04. října 2011 21:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Lol, podle toho, jak je to udělaný (jestli je to sprejem a bude to blednout, nebo lak někde potejká..) a pak po celkovým vzhledu že jo... můžeš to mít porezlý (vejfuk, řidítka) a na konec motorická stránka. Já bych si to chtěl projet než bych to koupil. S papírama podle toho co sem napsal... tak za těch 5000 max. Jestli je po RENOVACI, tak klidně 10 000 - 15 000. Ale 30 000, to by musela bejt jawa typ 22 a ještě pozlacená...
Datum: 04. října 2011 20:34
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 já to neprodávám já jeno jestli bych na to vydělal kdyš sem to za 1tisíckoupil a za další tisíc nastříkal a trochu poopravil
Datum: 04. října 2011 20:31
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 20-30tisíc ????nějaký divný ne?
Datum: 04. října 2011 20:20
Jméno: jelito
IP: uživatel5617
 20-30tisíc podle typu
Datum: 04. října 2011 20:16
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 ahoj kde mi vivaži dinamicki klikový hridel na cz 477
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 Kdysi kdesi sem se dočet,že když se klika utočí o 1cm na průměru tak je to nesrovnatelně klidný......
Datum: 05. října 2011 14:58
 všechny hranaté čz jsou vibrátory... je to tak z výroby... důležité je mít namontovaný spoj hlava-rám .. já ho neměl a byl to děs na tom jezdit.. ted sem ho sehnal, namotoval a je to o dost lepší
Datum: 04. října 2011 21:55
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 Chci šnizit vibrace motoru a zlepšit chod. staticki to neni ono
Datum: 04. října 2011 21:36
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 No na tvým místě bych se po aviváži podíval někde v drogerii, ale nevim k čemu ti bude na té čézetě...
Datum: 04. října 2011 20:45
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 zdarec jde nějak narovnat ventilek v kole aniž bych to musel rozdělávat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:49
 vyfouknout kolo, zabrzdit kolo, cuknout s pláštěm...
Datum: 04. října 2011 19:49
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Zdarte draci. Mám dotaz- akorát si čtu na sesa moto dílenskou příručku na babettu a všim jsem si že nějak nemažu ložiska na kolech-jsou suchá. Jakou mám používat vazelínu- jejich A00 jsme jaksi nenašel tak jaká je nějaká dobrá vazelína?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 14:26
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Dá se sehnat, viděl jsem ji už hodněkrát na benzinkách. Mogul A00 v takový modrý pixle. Ale dej tam klidně cokoliv, já mám doma nějakou LA2 a mažu to s tim taky.
Datum: 05. října 2011 14:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 pri babete to maš jedno to nieje nejak extra namáhane čo najdeš to daj
Datum: 05. října 2011 12:40
 zdar draci,potřebuju poradit.Jak je kyvná vidlice na mustangovi (zadní) zak když s ní zahýbu do jeva a doprava tak má velkou vůli jak se dají dát by gumy nové?je potřeba lisu nebo frézi???děkuji za každou odpověť...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel12258
 a kdyz s nim zahybed tak s ni zkus zahýbat doprava a doleva když dopjava to má vůli
Datum: 04. října 2011 19:16
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Mám pionýra Jawa 20. Tachometr ukazuje napůl, ukazujem pomalu metry, až tam přibide kilometr, tak by tam muselo uý být 10 kilometrů. Rychlost mi ukazuje tak, že občas rafička vystřelí a hned spadne nebo se chvilku drží a pak spadne. Nevíte přoč takhle ukazuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:53
 zkus máznout tachometr sám o sobě..
Datum: 04. října 2011 19:53
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Nebo se ti sjelo to, ten hliníkový šnek u kola, jak je v něm kolečko se zubama a váleček se zubama, který ti to přenáší na lanko tachometru, to je možné, pokud to není namazané, je tam velké tření a ten hliník se vydře a poznáš to tak, že to kolo se zubama tam chodí nahoru a dolu
Datum: 04. října 2011 18:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 máš dobře našroubovanej náhon do tachometru a do převodu u zadního kola? neni omletej čtyřhran na náhonu nebo v tachometru a neklouže uvnitř?
Datum: 04. října 2011 18:24
 asis se ti zasekává to lank náhon tachometru nejde nejde a pak ajhle jde a zas se zasekne máš tam tu mazničku ? na šnekovy máě tam vazelinu ? vyšroubuj oba konce toho náhonu vytáhni ho namazej ho olejem strč ho spět do toho obalu jakoby napoj ho ke šneku a pak k tachometru hlavně by neměl být nikde moc z ohlí atd a zkus to pak dej vědet co a jak dyštak dej trocha vazeliny i do toho šneka kam se strká ten náhon
Datum: 04. října 2011 17:57
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,po kolika km se zpravidla dává(dáváte) jehlu z 3 zářezu na druhý?Já mám totiž na výbruse najeto něco málo přes 1000km a už bych rád jel na normální směs s tou bohatou se to pořád hltí a dusí a celkově je to takový přidušený.Sice jsem schopen jet na rovince těch +-65km/h ale ten motor by jel i víc nebýt té bohatosti.Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 23:40
Jméno: medik
IP: uživatel12560
 Zkousej a az to pujde nejlip,tak to tam nech.
Datum: 08. října 2011 23:40
 to mě se to hltilo i když jsem výbrus ještě nedělal a měl jsem jehlu na 2 zářezu hladinu seřízenou tak jsem to dal na 1 zářez a vše je ok
Datum: 04. října 2011 21:14
 tak tak... ale to, že se ti to hlti je chyba někde jinde... já taky jezdím na 3zářez a nikdy se mi to nedusilo ani nehltilo  nejdeš jenom zhurta na plyn??
Datum: 04. října 2011 19:56
 ja som pockal do 1500km
Datum: 04. října 2011 19:54
 Zdravím draci mám na vás prozbu je stejný rám na 180 Roland jak na ČZ 180 ta novodobá ? \r\nA šlo by to převařit pokut by to nebyly velké změny. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 13:10
 Čau draci, na babettě 210 sem měnil startovací čelisti a pružinky a teĎ musíš slapat jako blbec než to začne zabírat. Někde sem čet že to mam odmastit aby to neprokluzovalo, je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 14:49
 Řadí dobře, akorát o trochu dýl. Tak to ve čtvrtek odmastím a uvidím..Díky moc.
Datum: 04. října 2011 14:49
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 jj prokluzuje ti to odmasti to, a řadi to 2 stupen ?
Datum: 04. října 2011 14:27
Jméno: herane
IP: uživatel12387
 je normální že když plivnu na válec tak se slina vaří? Jak poznam že už je moc zahřátej a že by sem ho měl nechat schladit chvili...? dik za nazory
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 21:25
 Pionýr topí jak svině snad každýmu ale nic se nesmí přehánet ale nevím jak řikal bakoun 5ti hodinovy závod na plno ? To už se mi zdá trochu moc..
Datum: 05. října 2011 21:25
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 ja na cz plivnu na výfuk a slina mi varí zebra tý jak vjedu do vodý tak de para
Datum: 04. října 2011 19:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Souhlas s Pájou, dobrý motor (a dobře seřízený od směsi po zapalko) vydrží i 5-hodinový závod naplno...
Datum: 04. října 2011 19:31
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 pokud je vše zprávně nastaveno,a všude jsou takové vůle jaké mají být, motor nepotřebuje odpočívat
Datum: 04. října 2011 11:44
 já vim, já spíš myslel jako jestli můžu jet dál když to smaží a nebo to nechat vychladnout
Datum: 04. října 2011 10:07
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je normální, ale jen pokud je horko, jedeš do kopce, nebo to ženeš. Jinak při normální jízdě v tomhle chladným počasí by to nemělo smažit
Datum: 04. října 2011 9:37
 ani jedno...já se ptal tak všeobecně...dělají všechny naše pionýry... (všech 5) jako ono se nedivim kdyz jezdis v horku, ja se spis ptal jestli vadi kdyz to smaží...?
Datum: 04. října 2011 9:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 sú dva možnosti buď ho ma máš po vybruse a to chvíľu potrva kým si sadne alebo ho máš pridretý a to je dôsledok toho že sa prehrieva
Datum: 04. října 2011 8:40
Jméno: altair336
IP: uživatel9266
 zdravim draci čim je možne u čz 125 že malo dobiji jedu v plnych o tačkach v noci zapnu dalkove světla a chcipa to ale přepnu na parkovačky a jedu v poho čim to muže byt rele je nove is baterkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 15:33
Jméno: altair336
IP: uživatel9266
 ty uhlioky se musim podivat ale spiš si mislim že mam nekde unik protože mam nake kabliky přapalene
Datum: 04. října 2011 15:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 a uhliky? v diname ??
Datum: 04. října 2011 8:43
 Triviální dotaz, jak byste nastavili halogenovou parabolu (pootočení hore/dole), jak daleko by měl být střed kužele světla dálkový bo potkávačky? Abych protijedoucí neoslňoval a nejlíp viděl  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 22:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 triviální odpověď, jestli u fichtla, je to v návodu.. jestli u jiný motorky, vsadim že to bude taky v příslušném návodu
Datum: 03. října 2011 22:32
|



|