slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  691  692  693  694  695  696  697  698  699  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel11260    
Ahoj draci, troufnul by si někdo z vás na takovouhle úpravu bloku?.. http://miroslavek88.rajce.idnes.cz/uprava_bloku ,,,,stavim ted závodní stroj ( myslim tim opravdu závodní),...tohle je jeden ze zásahů s kterým si sám neporadím, jelikož neumim svářet hlíníkové slitiny,,,momentálně stavím rám a mám za cíl co nejvíce zkrátit rozvor kol a podlouhlé kartery to dosti znemožnují...zároven bych to chtěl co nejvíce odlehčit, takže si za touto úpravou stojím...našel by se tu někdo kdo by se toho ujal? kartery seříznu sám, veškeré součástky které k tomu bude potřeba také vyrobím sám, jde mi jen o to aby je tam někdo přivařil, vim že to není jentak a proto bych objetoval nějakej ten slušnější peníz :-).....v případě že by se toho někdo ujal, napište na maila, zajistím podrobnou dokumentaci ...děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
A když odlehčovat tak nezapomen na zapalování! Takový Vape váží třetinu origo zápalka
 
 
Datum: 06. října 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vořechu, pořádně si to prohlídni, třeba na to přijdeš. chytrýmu napověz, hloupýho kopni:-))))
 
 
Datum: 06. října 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
klikar:to brutalni snizeni vlozki dole nicemu nevadi nebo mas i skracenej pist??
 
 
Datum: 06. října 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle ti zavaří kdokoliv s TIGem, nebo starej fachman švajcem. jen to bude chtít ohřát aby se to nekroutilo moc (stejně se to zkroutí). http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=3714&nodeid=240137 tohle se zkroutilo tak že jsem musel převrtat a převložkovat uložení kliky.
 
 
Datum: 06. října 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snížení váhy chápu,,,,ale tu zadní stavbu ne.... jezdím FR na HTčku lépe řečeno už jsem skončil (lezlo to do peněz -který jdou do fichtla) kolo...dobrý krátký ovladatelný jak "hračka" ALE nezapoměn že čím budeš mít kratší stroj, tím víc ti půjde na zadní kolo (rozjezdy atd..) a pokud to nestavíš na silnici tak to říkám že v terénu si rozbiješ hubu....další věc- překonávání nerovností čím delší tím líp to bude "jezdit" po vrchu a ne skákat jak dostihová koza...další věc- skoky- jestli máš celobrko tak odhaduju váhu na 20-25 kg a to se ti lehce ovládá ale jak dáš nádrž motor a nezbytný komponenty tak váha stoupne ( pokud budeš mít 35 kilovýho závodního fichtla tak ti gratuluji) já mám 70 kg...ale i těch 40kg jen tak lehce nesrovnáš za letu a řeknu ti že to není prdel když letíš na předek vilde zaražený a ty hubu na řidítkách.... to jsou jedny z mála důvodů proč budu natahovat kyvku minimálně o 8 cm dozadu....komponenty s kola-vím že jsou v dnešní době hodně kvalitní ale já bych se na tom bál jezdit pokud to bude mít motor..... já když jel první závod na speciálu tak jsem zjistil že to je celý úplně na h***o a celý jsem to musel přestavět-všude samá výstuha atd atd... na příští rok budu dokonce dávat vidle z yamahy protože simson je taky na dvě věci a to už jsou vidle.... každopádně pokud to budeš mít na cestu či na tratě stylem louka,pole tak ano bude to dobré až vynikající ale motokros je jinde ;-) :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prd na stamgasti,,jdi si za svou myslenkou a pamatuj na fiziku a na sile otaciveho kola :-) tenhle vo presne jak se ma varit http://www.svarovani-tig-acdc.cz/kontakt.htm ,,
 
 
Datum: 05. října 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
bohužel,s tím ti neporadím.....jen pamatuj,že Murphyho zákony platí.....
 
 
Datum: 05. října 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
zkrátka se tu nechci dohadovat, hledám jen někoho ochotného kdo by to dobře svařil :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
tvý logice rozumim,ale ještě jednou se zamysli nad mojim posledním přízpěvkem.....pokud to bude pokojová výstavovka,tak to neřeš a zapomeň co sem psal.....pokud to má být ovšem funkční dílo->sjezdový fichtl,tak bych to za hlavu neházel.....
 
 
Datum: 05. října 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11260    
-> standa... máš pravdu s těma dlouhejma kyvkama na krosce, tam to nachází i svuj učel...akorat to má hodně daleko od fichtla...ram na svyho fichtla dělam podle geometrie sjezdovyho kola, jelikož sam jezdim sjezdy a několik kol mi už pod rukou prošlo, moc dobře vim co udělá ten 1 cm na zadní stavbě nebo odchylka několika minut v uhlu řízení atd...drtivou většinu komponentu jsem použil z kola,...třeba sjezdovou vidlici Rock shox boxxer, sjezdové ráfky, pláště, náboje, řídítka, hydraulické brzdy, alu rozeta a mnoho dalších, už mě to stálo přes 20 papírků proto tak naléham na detailech a chci to dotahnout do konce, než postavit další bastl...měla by to bejt taková perlička mezi fichtly, jestli se tomu ještě vubec tak dá říkat :-) ...
 
 
Datum: 05. října 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
Dík, jsem rád že aspon někdo chápe :-) ...úchyt na obrázku není a byl by zhruba někde u výpustě oleje (rám povede pod motorem) , zajímalo mne jen jestli by tato uprava byla realizovatelná, jestli by se blok navařením nový přepažky nějak nepokroutil...jinak když už tu někdo naťukl tu váhu, tak jsem se dopočítal váhy celého stroje na 35 kg bez náplní a pujdem ještě trochu dolů (ta nakopávačka by to tam kazila) :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
a co myslet do budoucna s motorem......jednou přeladíš,roztrhne se ojnice,prorazí blok motoru a ty půjdeš a budeš shánět zase někoho kdo zase převaří jinej motor,když je stokrát jednoduší jít,koupit na burze dva kartery po 200,- a jet dál.....to jen pro zamyšlení.....
 
 
Datum: 05. října 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
At přemejšlim jak chci,nechápu ten rozvor kol.....přece kroska byla vždycky delší a vyšší jak silnice.....dlouhá kyvka....lehce nakloněný přední tlumiče s velkym zdvihem......s tim uloženim motoru máš pravdu,láme se tam řetěz přes kyvku.....ale co....když tam závodní krosky mužou mít silon,tak fichtlovi vadit nebude
 
 
Datum: 05. října 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nápad dobrý, bohužel by to bylo bez startpáky (jak praví standa) což je nevýhoda. Ještě bych si dal bacha na úchyty motoru (když se to odřeže tak to sebou vezme aji ten úchyt) takže ho tam nějakým způsobem "přivařit" :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11260    
i prozraď mi svoji metodu prosim, jsem moc zvědav :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Proč to dělat jednoduše, když do jde složitě, že?....
 
 
Datum: 05. října 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: MírA      IP: uživatel11260    
přesně tuhle reakci na ten rozvor jsem čekal...je to prostě tak že to s tuningem myslim vážně, někomu je jedno jestli je to o 10cm delší nebo kratší, já už to o par cm zkrátil a mužu vam říct že je znat každej centimetr...
 
 
Datum: 05. října 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
No není to jen 150g...je to trochu víc...ale jde tu především o ten rozvor kterej bych chtěl srazit o par čísel, jelikož takhle je to mrtvý a nepoužitelný....navíc tím že bych ten blok zkrátil tak bych mohl celej motor posunout více k zadní stavbě- řetězový kolečko by bylo blíže k čepu zadní vidle, nebyl by takovej problem s prověsem řetězu, mohl bych trochu přizvednout zadní stavbu aniž bych řetěuzem ubrousil pouzdro vidlice, o to mi jde...
 
 
Datum: 05. října 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mě spíš zajímá, proč chceš zkracovat rozvor?
 
 
Datum: 05. října 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
Hele nechci tě nasrat....ale proč budeš takle blbě a hlavně zbytečně krátit motor? navíc na většině fichtlcupů je nutností mít startpáku.....když už takle brutálně kuchat a převařovat motor,tak proč si tam raději nenecháš vevařit 4 kvalt z čízy? Ten určitě dá závodnímu stroji víc,než 150g váhy motoru,kterou jsi odstranil zkrácením karterů a odstraněním hřídele startpáky.....
 
 
Datum: 05. října 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12041    
Mám pionýra Jawa 20. Lanko k tachometru u zadního kola je volné, jde povytáhnout asi tak o 3 milimetry, mohlo by to způsobovat, že ukazuje metry pomalu a že rafička občas vystřelí a pak spadne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani se na to nedivejte jak se devastujou fichtly,, o tich kokok ani nemluve :-) http://www.youtube.com/watch?v=qFKFcxpN4Zg&feature=player_embedded#! to je holt zivot,,, za 10 let toto uz tezko bude delat lebo fichtl bude jak sul nad zlato :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vole!!! co je to za dezoláty???:-)))))))))))))))))
 
 
Datum: 06. října 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nota dnešní mládeš usekat jim ruca parchantu i když já k té mládeži taky patřím ale o fichtla se starám dobře a tak zdevastovat bych teda nikdy neudělal už jeno kvuli tomu že to má TP a že bych neměl na čem jinak jezdit a kámoš má bez TP ale taky by ho tak nikdy nezničil proste to má na třešně atd ale tohle to jsou proste dementi !
 
 
Datum: 06. října 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč má někdo potřebu rozjet se na motorce proti sloupu a vrazit do něho hlavou? :-) Jak už bylo řečeno, lidská blbost nezná hranic.
 
 
Datum: 05. října 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co na to říct... lidská blbost je nekonečná. A jak říkáš ty, Seso, nejvyšší čas sehnat si svého fíka a zachránit ho před spáry takovýchto hovad :-).
 
 
Datum: 05. října 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no comment :-(
 
 
Datum: 05. října 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
sou to vocasi......až dostanou rozum,budou se za to video stydět.....
 
 
Datum: 05. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Co se dá dělat.... a lepší to už nebude! I když znám pár mladejch, co dávaj do kupy pincky a to doslova do renovačního stavu. Hlavně že je to baví! Ne jako tyhle hovada bez zájmů... :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takové sk*rvy já bych jim spřelámal hnáty .. bohužel každej toho fichtla bere jako levnou věc které je dostatek, takže si jich neváží a ničí je .. takovej pařízek je dnes ceněná věc, za 10-20 let to bude taky ceněné a vzácné.. a budu rád, když se budu za 20 let moct vychvalovat zrenovovanou 20-tkou s papírama a oni budou mět ho*no, budou jenom závidět .. a budou toho litovat že se tak k těm strojům chovali !
 
 
Datum: 05. října 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
nicmoc.....fichtl je stroj neskutečnejch možností....dá nový zadní kolo a jede dál:-D nám to takle chytlo nechtěně,když sem kokot přišrouboval kondenzátor na karburátor.....to byl rachot....a co se asi tak mohlo stát,když sem odklopil dekl,z kterýho se valil dým....ale zachránili sme to,ohořel jen štětkolak a filtrbox.....sme ho museli pochcat a polejt pivem z petky:-D
 
 
Datum: 05. října 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12532    
Našel jsem horší a měli uhořet kryplové. http://www.youtube.com/watch?v=vAeCUxULsjg&feature=related A nejlepší jsou ty komenty pod videem, spravný fichtlaři nevymřeli.
 
 
Datum: 05. října 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel12532    
stačil mi sotva začátek, to jsou fakt kok*ti, jak tohle někdo může udělat, proč každej bere fichtla jako odpad? Nechápu!! Asi rozmazlený parchanti, co si na nic sami nevydělali a všechno jim zacvaká zazobanej papínek. Bohužel v dneš ní době dost častej úkaz :-((
 
 
Datum: 05. října 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole Reminder takhle to nikdy v pokecu nenapsal lip nez ty,,klobou dolu,,s tima packa mas naprosty recht,,, dnesni mladez se moc flaka a dela machrovinky aby se ukazalo nakonec ze je debzon :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel8170    
Bolí mě z toho u srdíčka, když jsem to viděl. Já to dávám pracně dokupy, snažim se aby to co nejlépe vypadalo a také jezdilo a když vidim jak se k tomu chovají jiní, tak se mi chce zvracet. Opravdu, dnešní mládež si neváží ničeho. Toto by mělo být považováno za trestní čin!!!
 
 
Datum: 05. října 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Dnešní mládež si pramálo váží věcí. Kde jsou ty časy, když jsem v 15 letech jel pro pincka přes půl republiky a pak si ho pyšně dovezl domů a celá ulice ho obdivovala. Nedej bože, když jsem sehnal páčky s kuličkou na koncích. To byl člověk frajerem. Dnes je machr ten, kdo se nejvíce ožere, zhulí a nadroguje...
 
 
Datum: 05. října 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: Chosee310      IP: uživatel5567    
cus..máte nějaký nápad na zimu? :-D třeba hodit misto předniho kola trubku nadstavenou a na to pridelat nake mensi lyze? dozadu kolo s hrebikama a bylo by :-D ? nevim jak by to fungovalo:-( .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omotej kolo řetězem
 
 
Datum: 05. října 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://leteckaposta.cz/241169896 to je kámoš a je to na husqvarně wr 125. je to originál výroba a měl to půjčený, ale myslim že by něco podobnýho šlo i udělat doma, když by jsi měl nějakou předlohu, ale 125 je na to prej slabá, chtělo by to aspon 250
 
 
Datum: 05. října 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: jaja      IP: uživatel12530    
zdravim, vypadla mi dlouhá tyčka z motoru a nejde navrátit zpět, zkoušel jsem to i trochu kladivem, ale ani se to nehne....díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: jaja      IP: uživatel12530    
ale předtím šla z lehka no, tak nevim, ale nejde tam ani když motor běží
 
 
Datum: 05. října 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: chosee 310      IP: uživatel5567    
ale spis jestli ji nemas nakou ohlou? chce to trpelivost...
 
 
Datum: 05. října 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: Choséé310      IP: uživatel5567    
a mas tam rychlost? skus s tim pohybat ...
 
 
Datum: 05. října 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar pánové... :-( :-( předchvilou jsem dotlačil mustanga dom :-( ozvalo se cvaknutí a chrčení.. říkám a je to v pi*i.. :-( po rozdělání v dílně jsem zjistil že praskl první ( ze dvouch) kroužku na pístu... zbytek jsem dohledal ve výfuku.... válec škráblej není ... hlava trošku vyražený dirky má... píst taky... co bude stačit.. když koupím píst a nový kroužky??... prosm o radu.. jsem docela nasranej :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
do strany to cosi mít může... kdyžtak to ještě zkus chytit za ojnici a klepnout rukou po vrchním "oku" jestli necinká :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne nozadu/předu nic.. ale doleva/prava to má vůli tak 2-3mm...(v zime tam byla mneněná)
 
 
Datum: 05. října 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobře, vyzkouším... :-) díky za radu...
 
 
Datum: 05. října 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
jo,zašprajcuješ si kliku a zahejbeš s ojnicí dopředu dozadu.......pokud tam bude vakl řekněme 1 milimetr-to je takovej vakl že ho pozná i lajk,tak je to jasný,vyletěla jehla....tím pádem je to na repas ojnice....ptám se tě na to jen z toho důvodu,abys zbytečně nekoupil novej píst,kroužky,čep a při prvnim nastartování ti nevyletěla další jehla a novej píst nebyl opět na sračku.....
 
 
Datum: 05. října 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
válec je netknutej... žýdný rýgy nic.. kanálky nejsou parušený.. ale dostal na prdel hlavně píst... no přepokládám že to bylo tím kroužkem když je rozlámanej.... jehlička?... jak poznám, že tam je... poznám to i pokud bych to nerozpulil?...
 
 
Datum: 05. října 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
opravdu to byl jen kroužek? nebyla tim prvočinitelem jehlička zezdola z kliky? pokud je orafanej kanál,dej to na výbrus,bude to dělat neplechu i když to zapiluješ....
 
 
Datum: 05. října 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jel sezonu...
 
 
Datum: 05. října 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě si naopak namontoval píst...
 
 
Datum: 05. října 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jen nevim proč se to stalo... jel krásne atd... valec po výbrusu ted jel sezonu... ae nevim kde zkončil ten zbytek.. doufám že to nenalítalo do kliky..
 
 
Datum: 04. října 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Tak to kup celý nový píst. :-)
 
 
Datum: 04. října 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoši tak jsem sundal píst... ten kanálej je v jedno míste uplne vybitek (ten kanálej) a je kousicek pistu ulomenej... zbytek jsem nenašel.. z výfuku vypadly z koužku pár dílku malinkatejch.... :-/ : (
 
 
Datum: 04. října 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Jestli je ti v obou kanálcích kroužky normálně můžou pohybovat,tak by stačilo koupit kroužek.Jestli je píst někde propučený tak ho radši koupit celý.
 
 
Datum: 04. října 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jegermajstr      IP: uživatel12529    
Jo to je v klidu, jestli neni škráblej válec tak tam hod nový kroužek/případně i ten pîst..
 
 
Datum: 04. října 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cena...? ( každopadne rád uslyším od ostatních co stím :-( )
 
 
Datum: 04. října 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12389    
Já ti prodám celý kompletní nepoškozený píst s třemi pístnimi kroužky :-) Kdyžtak se prosim ozvi pošlu fotky 607 171 063
 
 
Datum: 04. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Zdar mám jawu 21,předevčírem mi ještě šla startnout měl sem špatné těsnění u ventilku,když sem nastartoval a přidal plný plyn tak chvíli jela a pak chcípla,koupil sem nové těsnění,startovací pól na zapalování byl taky zkratlý,tak sem ho taky dokoupil,dneska sem to vyměnil a nedává jiskru,jiskří mi to mezi kladívky nevíte kde to může přebíjet,nebo co bude špatného? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
blbej kontakt někde na kabelu mezi kladívkem a indučkou(pozor,kabel jde přes spínačku-i tam je možný skrat) a nebo odešla indučka,VN kabel,fajfka,svíčka......
 
 
Datum: 06. října 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Tak sem koupil nový kondenzátor,kladívka a pořád nic.:-(
 
 
Datum: 05. října 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
skoušel sem tam dát kondenzátor z frézy,a taky nic,ten kondenzátor je na fréze normálně funkční,zítra koupím nový kondenzátor i kladívka
 
 
Datum: 04. října 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
namocenym hadrikem, treba v acetonu nebo klidne benzinu... jak to jiskri mezi kladivky, je to jasne kondenzator...
 
 
Datum: 04. října 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pročisti to dyštak mezi kontaktama nákym tenkým hadříkem
 
 
Datum: 04. října 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
jasný ten koupím zítra a zkusím to
 
 
Datum: 04. října 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
kondik
 
 
Datum: 04. října 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel12033    
Zdravím draci nevíte naáhodou jestli je stejný rám na 180 Roland a 180/487 ta novodobá ? Dík za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zdar draci jekou hodnotu jawa 21 po novim laku a na papírech jen pro orientaci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
se podiv na fejs mam ho tam danej email suba.rad@seznam.cz
 
 
Datum: 05. října 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
Uka foto a napíšu ti nejvyšší reálnou cenu za kterou to někdo koupí pokud to jede teda
 
 
Datum: 05. října 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Pětasedmdesát tisíc čtyři sta pět korun padesát haléřů
 
 
Datum: 04. října 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
akolik za mustang s papirama po komlletni generalce
 
 
Datum: 04. října 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
:-D No jo 20-30 tisíc :-D Já bych za to dal tak 5, ale třeba se najde někdo kdo to koupí za 7.
 
 
Datum: 04. října 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Lol, podle toho, jak je to udělaný (jestli je to sprejem a bude to blednout, nebo lak někde potejká..) a pak po celkovým vzhledu že jo... můžeš to mít porezlý (vejfuk, řidítka) a na konec motorická stránka. Já bych si to chtěl projet než bych to koupil. S papírama podle toho co sem napsal... tak za těch 5000 max. Jestli je po RENOVACI, tak klidně 10 000 - 15 000. Ale 30 000, to by musela bejt jawa typ 22 a ještě pozlacená... :-)
 
 
Datum: 04. října 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
já to neprodávám já jeno jestli bych na to vydělal kdyš sem to za 1tisíckoupil a za další tisíc nastříkal a trochu poopravil
 
 
Datum: 04. října 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
20-30tisíc ????nějaký divný ne?
 
 
Datum: 04. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: jelito      IP: uživatel5617    
20-30tisíc podle typu
 
 
Datum: 04. října 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
ahoj kde mi vivaži dinamicki klikový hridel na cz 477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
Kdysi kdesi sem se dočet,že když se klika utočí o 1cm na průměru tak je to nesrovnatelně klidný......
 
 
Datum: 05. října 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechny hranaté čz jsou vibrátory... je to tak z výroby... důležité je mít namontovaný spoj hlava-rám .. já ho neměl a byl to děs na tom jezdit.. ted sem ho sehnal, namotoval a je to o dost lepší
 
 
Datum: 04. října 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
Chci šnizit vibrace motoru a zlepšit chod. staticki to neni ono
 
 
Datum: 04. října 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
No na tvým místě bych se po aviváži podíval někde v drogerii, ale nevim k čemu ti bude na té čézetě...
 
 
Datum: 04. října 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
zdarec jde nějak narovnat ventilek v kole aniž bych to musel rozdělávat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vyfouknout kolo, zabrzdit kolo, cuknout s pláštěm...
 
 
Datum: 04. října 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Zdarte draci. Mám dotaz- akorát si čtu na sesa moto dílenskou příručku na babettu a všim jsem si že nějak nemažu ložiska na kolech-jsou suchá. Jakou mám používat vazelínu- jejich A00 jsme jaksi nenašel tak jaká je nějaká dobrá vazelína? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Dá se sehnat, viděl jsem ji už hodněkrát na benzinkách. Mogul A00 v takový modrý pixle. Ale dej tam klidně cokoliv, já mám doma nějakou LA2 a mažu to s tim taky.
 
 
Datum: 05. října 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
pri babete to maš jedno to nieje nejak extra namáhane čo najdeš to daj
 
 
Datum: 05. října 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: manik      E-mail:      IP: uživatel12258    
zdar draci,potřebuju poradit.Jak je kyvná vidlice na mustangovi (zadní) zak když s ní zahýbu do jeva a doprava tak má velkou vůli jak se dají dát by gumy nové?je potřeba lisu nebo frézi???děkuji za každou odpověť... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel12258    
a kdyz s nim zahybed tak s ni zkus zahýbat doprava a doleva když dopjava to má vůli :-D
 
 
Datum: 04. října 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12041    
Mám pionýra Jawa 20. Tachometr ukazuje napůl, ukazujem pomalu metry, až tam přibide kilometr, tak by tam muselo uý být 10 kilometrů. Rychlost mi ukazuje tak, že občas rafička vystřelí a hned spadne nebo se chvilku drží a pak spadne. Nevíte přoč takhle ukazuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
zkus máznout tachometr sám o sobě.. ;-)
 
 
Datum: 04. října 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
Nebo se ti sjelo to, ten hliníkový šnek u kola, jak je v něm kolečko se zubama a váleček se zubama, který ti to přenáší na lanko tachometru, to je možné, pokud to není namazané, je tam velké tření a ten hliník se vydře a poznáš to tak, že to kolo se zubama tam chodí nahoru a dolu
 
 
Datum: 04. října 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
máš dobře našroubovanej náhon do tachometru a do převodu u zadního kola? neni omletej čtyřhran na náhonu nebo v tachometru a neklouže uvnitř?
 
 
Datum: 04. října 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asis se ti zasekává to lank náhon tachometru nejde nejde a pak ajhle jde a zas se zasekne máš tam tu mazničku ? na šnekovy máě tam vazelinu ? vyšroubuj oba konce toho náhonu vytáhni ho namazej ho olejem strč ho spět do toho obalu jakoby napoj ho ke šneku a pak k tachometru hlavně by neměl být nikde moc z ohlí atd a zkus to pak dej vědet co a jak dyštak dej trocha vazeliny i do toho šneka kam se strká ten náhon
 
 
Datum: 04. října 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,po kolika km se zpravidla dává(dáváte) jehlu z 3 zářezu na druhý?Já mám totiž na výbruse najeto něco málo přes 1000km a už bych rád jel na normální směs s tou bohatou se to pořád hltí a dusí a celkově je to takový přidušený.Sice jsem schopen jet na rovince těch +-65km/h ale ten motor by jel i víc nebýt té bohatosti.Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: medik      IP: uživatel12560    
Zkousej a az to pujde nejlip,tak to tam nech.
 
 
Datum: 08. října 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mě se to hltilo i když jsem výbrus ještě nedělal a měl jsem jehlu na 2 zářezu hladinu seřízenou tak jsem to dal na 1 zářez a vše je ok
 
 
Datum: 04. října 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak tak... ale to, že se ti to hlti je chyba někde jinde... já taky jezdím na 3zářez a nikdy se mi to nedusilo ani nehltilo :-) nejdeš jenom zhurta na plyn??
 
 
Datum: 04. října 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som pockal do 1500km
 
 
Datum: 04. října 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel12033    
Zdravím draci mám na vás prozbu je stejný rám na 180 Roland jak na ČZ 180 ta novodobá ? \r\nA šlo by to převařit pokut by to nebyly velké změny. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, na babettě 210 sem měnil startovací čelisti a pružinky a teĎ musíš slapat jako blbec než to začne zabírat. Někde sem čet že to mam odmastit aby to neprokluzovalo, je to tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řadí dobře, akorát o trochu dýl. Tak to ve čtvrtek odmastím a uvidím..Díky moc. :-)
 
 
Datum: 04. října 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
jj prokluzuje ti to odmasti to, a řadi to 2 stupen ?
 
 
Datum: 04. října 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: herane      IP: uživatel12387    
je normální že když plivnu na válec tak se slina vaří? Jak poznam že už je moc zahřátej a že by sem ho měl nechat schladit chvili...? dik za nazory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Pionýr topí jak svině snad každýmu ale nic se nesmí přehánet ale nevím jak řikal bakoun 5ti hodinovy závod na plno ? To už se mi zdá trochu moc.. :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
ja na cz plivnu na výfuk a slina mi varí zebra tý jak vjedu do vodý tak de para
 
 
Datum: 04. října 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Souhlas s Pájou, dobrý motor (a dobře seřízený od směsi po zapalko) vydrží i 5-hodinový závod naplno...
 
 
Datum: 04. října 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10551    
pokud je vše zprávně nastaveno,a všude jsou takové vůle jaké mají být, motor nepotřebuje odpočívat :-)
 
 
Datum: 04. října 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: Blady ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vim, já spíš myslel jako jestli můžu jet dál když to smaží a nebo to nechat vychladnout
 
 
Datum: 04. října 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
to je normální, ale jen pokud je horko, jedeš do kopce, nebo to ženeš. Jinak při normální jízdě v tomhle chladným počasí by to nemělo smažit
 
 
Datum: 04. října 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: Blady ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani jedno...já se ptal tak všeobecně...dělají všechny naše pionýry... (všech 5) jako ono se nedivim kdyz jezdis v horku, ja se spis ptal jestli vadi kdyz to smaží...?
 
 
Datum: 04. října 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
sú dva možnosti buď ho ma máš po vybruse a to chvíľu potrva kým si sadne alebo ho máš pridretý a to je dôsledok toho že sa prehrieva
 
 
Datum: 04. října 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: altair336      IP: uživatel9266    
zdravim draci čim je možne u čz 125 že malo dobiji jedu v plnych o tačkach v noci zapnu dalkove světla a chcipa to ale přepnu na parkovačky a jedu v poho čim to muže byt rele je nove is baterkou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: altair336      IP: uživatel9266    
ty uhlioky se musim podivat ale spiš si mislim že mam nekde unik protože mam nake kabliky přapalene
 
 
Datum: 04. října 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
a uhliky? v diname ??
 
 
Datum: 04. října 2011 8:43
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Triviální dotaz, jak byste nastavili halogenovou parabolu (pootočení hore/dole), jak daleko by měl být střed kužele světla dálkový bo potkávačky? Abych protijedoucí neoslňoval a nejlíp viděl :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
triviální odpověď, jestli u fichtla, je to v návodu.. jestli u jiný motorky, vsadim že to bude taky v příslušném návodu :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 22:32
 
<  691  692  693  694  695  696  697  698  699  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 11:59:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu