Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus, Hale na co je na babettě210 vůbec dobrý předstih a proč se tam šteluje ? to je vlastně jenom kvůli tomu jaká bude jiskra ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jj, je to kvůli jiskře, ale ne jaká bude, ale ,,kdy,, bude.
Datum: 02. listopadu 2010 21:48
Jméno: koki
IP: uživatel10459
 Zdarec mam takovou prozbu potrebuju vjědět jak mam cištit a naleštit žebra hlavy na pinckovy jake věci ktomu potřebuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:27
 No a silichrom, možná by se hodil starší kartáček na zuby.
Datum: 08. listopadu 2010 15:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nafta , štětec , hadr
Datum: 02. listopadu 2010 19:57
Jméno: jirka
IP: uživatel1834
 Čus draci nevíte jakej olej je husčí 80 nebo 90 ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 19:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 90 je husči a do fíka z vlastní zkušenosti nedoporučuju spíš hlavně na zimu než se motor ohřeje tak spojka má tendenci klouzat
Datum: 02. listopadu 2010 19:40
 Ahoj jaký máte názor na svíčky BRISK? je to jenom takovej dotaz....protoze jsem dneska dal do fika novou svicku BRISK a chtel jezdit prvnich 200 metru jel krasne ale potom prestal tahnout a chcipnul....ale hned jak jsem vymenil svicku tak letel jako drak...Mel jsem tam BRISK n15c a odtrh na svicce 0.4
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 16:02
 klidně si ty kontakty i zkraťte, ale výrobce udává 0,4-0,5
Datum: 03. listopadu 2010 16:02
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2141
 Odtrh u svicky 0.4mm...
Datum: 03. listopadu 2010 12:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 0.7 se mi osvědčilo
Datum: 02. listopadu 2010 21:17
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 u fichtla má být 0,4
Datum: 02. listopadu 2010 20:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vzdialenosť na elektrodach má byť 0,7mm
Datum: 02. listopadu 2010 20:00
 je to ulitý
Datum: 02. listopadu 2010 18:10
 neřekl bych že by byl problém ve svíčce...brisky jezdim v čízách a nemůžu si na ně stěžovat teda...
Datum: 02. listopadu 2010 17:28
Jméno: Šindy
IP: uživatel10625
 Zdraví, mam jawu mosquito a vytekli mi tlumiče, přišla zima a já se rozhod je udělat, ale nevím kolik toho oleje mam nalejt ?? NEVÍTE TAKHLE NÁHODOU NĚKDO ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 15:49
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10662
 já bejt tebou bych skusil různý množství a hustotu oleje tím by sis to mohl i přitvrdit nebo změkčit
Datum: 10. listopadu 2010 15:49
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Caw ja delal repasi tlumici na jawe dandy a do kazdeho jsem daval 180 ml takze tady by to melo byt podobne
Datum: 03. listopadu 2010 0:31
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau jak se nastavuje předstih u fichtla nějak jednoduše a přesně a čím? kámoš řikal měrkama ale ty nemam šlo by to posuvkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 20:02
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 péro  íky za opravu,myšlenkama jsem mimo
Datum: 02. listopadu 2010 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukám že to máte trochu pomotaný oba....mezera mezi kladívkama je odtrh a vzdálenost pístu před horné úvratí kdy přeskočí jiskra je předstih
Datum: 02. listopadu 2010 20:01
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Čus,když nemáš měrky tak si posuvkou změř tlouštku kousku plechu,případně ho trochu ošmirgluj na tlouštku předstihu a máš to
Datum: 02. listopadu 2010 19:59
 co takhle trosku pohledat po netu?na kazdym zkopirovanym webu to je! nebo sesuv web- http://www.sesa-moto.cz a hledej smudlo
Datum: 01. listopadu 2010 23:11
Jméno: dioda66
IP: uživatel9691
 cus draci chtel bych se zeptat ze u čzety 175/477 je oilmaster jak co co do nej lije a naco je dobrej a jakou ja funkci moc diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 18:13
 je to dobrá věc, budu ho dávat na 250 kejvačku
Datum: 02. listopadu 2010 18:13
 tak samozřejmě že motorovej 2T olej když to je na mazání motoru, ne?
Datum: 02. listopadu 2010 15:30
Jméno: dioda66
IP: uživatel9691
 takze se tam leje olej do benzinu a nebo prevodovy
Datum: 02. listopadu 2010 12:52
 čerpadla přestávaly mazat protože chytráci zapoměly dolévat olej a pak řekly že se to posralo... celý problém..... v tom čerpadle praticky nic neni tak se v něm ani nemá CO posrat..... dokud lejes olej tak to maže.... když zapomeneš na olej tak je logické ž eto nebude mazat a zadřeš.....
Datum: 01. listopadu 2010 22:17
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 já na oilmasteru normálně jezdím a je to bez problému, jediný na co si při zapojování dej pozor abys měl v tom víčku olejový nádržky tu malou dírku páč kdyby byla ucpaná v nádržce by se udělal podtlak a čerpadlo by ho nepřecuclo. To je podle mě hlavní příčina přoč přestávali mazat jink funguje spolehlivě.
Datum: 01. listopadu 2010 21:51
 prostě samočinné mazání...já mam na čezetě oilmaster Mikuni...a je to naprosto bezproblémové...žere to méně oleje, míň to kouří, nepřemazává se to ve městě...navíc tankuju čistej benzín, což je taky paráda
Datum: 01. listopadu 2010 21:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jinak nevím jestli to vstřikuje olej do karburátoru nebo příruby na motoru..vlastní zkušenosti nemám.. ale co sem slyšel názory druhých, moc si to nechválili, musíš kolem toho skákat a furt to kontrolovat.
Datum: 01. listopadu 2010 21:13
 oilmaster.. nevím jak to popsat.. prostě do tý menší nádržky naliješ olej, který je následně vstřikován do karburátoru - tím pádem do směsi a tím pádem olej už nemusíš míchat do benzínu.. je dobrý asi proto, že můžeš na benzince natankovat benzín, aniž bys do něj něco lil.. funkci sem už popsal.. vstřikuje to do paliva olej.. pohání to takový čerpadýlko umístěný v levé straně motoru u karteru.. čím víc přidáš plynu, tím více čerpadlo žene oleje do benzínu.. ale pozor! já bych oilmasteru mco nevěřil.. třeba se náhodou adrhne čepradýlko nebo něco, ty si toho nevšimneš a když budeš na daleké cestě tak můžeš dom tlačit protože ti to samozřejmě nebude mazat motor tím pádem bych se nedivil kdybych furt zadíral..
Datum: 01. listopadu 2010 21:11
 jako myslis co je to ten oilmaster? No jestlui jsem to spravne pochopil tak by to melo byt olejove cerpadalo,ktere ti mycha olej do benzinu
Datum: 01. listopadu 2010 21:08
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 zdar draci, jakou svíčku byste mi doporučili když mustang za studena startuje suprově, ale jak se zahřeje, tak už to není ono.. jako nastartuje ale až po nějakém čase, takže se ptám jakou svíčku doporučíte ? děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 9:24
 Používám svíčku s teplotní hodnotou 14 (Brisk14N) a stalo semi to už taky. Vyřešil jsem to výměnou svíčky za novou a tu starou jsem zahodil. Jinak studené a teplé starty. pro start za studena párkrát prošlápnu trartovačku s naplněnou plovákovou komorou a plným plynem bez zapalování. Pak to zapnu a startuje bez problémů. S teplim motorem nedávám plyn vůbec jen když je znat že to nestačí tak malonko přidám.
A na konec U Mustanga a jeho příbuzných záleží taky na palivu a oleji (m2t jsem tam nalil jen jednou) doporučuju castrol TT nebo Shell cca 120-200Kč/L a na V-power jsou ty starty vůbec bezkonkurenční
Datum: 16. listopadu 2010 9:24
 Čau draku, to musíš opravdu vychytat, zkoušet různé svíčky, různé přeplavování atd...já mám 555 do krosu a mám to vychytaný...přeplavuji vždy s plným plynem, dám sytič a napoprvé..za tepla ani nemusím přeplavovat, stačí kopnout...kámoši to startujou a nic a já jednou šlápnu a ujedu  chce to vychytat muchy..
Datum: 02. listopadu 2010 20:28
 cus... no ale dá sa nájst kompromis mne startuje za studena na 1 a za tepla na 3 som spokojny
Datum: 02. listopadu 2010 18:52
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Ok, dík
Datum: 02. listopadu 2010 14:47
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Problém je jinde... karburátor jawa 50 nemá sytič. Určitým způsobem pomáhá stratu přeplavení plovákové komory a mírné obohacení směsi zvětšením tlaku přeplavením. Pokud tedy karburace nemá možnost výrazného posílení směsi během studených startů a nastaví se karburace aby při studeném startu dobře plnil válec směsí, tak naopak se zhorší směs pro starty studené. Oba režimy jsou tak rozdílné z hlediska míchání směsi, že vyžadují zkrátka složitější karburaci a se stávající těžko dosáhneš dobrých výsledků v obou režimech startu a svíčka to už nezachrání. Určitou pomůckou pro teplé starty je naklonění motocyklu na pravou stranu, čímž se zmenší tlak paliva v tryskách a ochudí se tím směs pro teplé starty ale nicmoc gymnastika... Prostě, a to ti potvrdí stařéí mazáci, fichtl chytá buď teplej, nebo studenej, ale aby startoval dobře v obou režimech je víceméně zbožné přání
Datum: 02. listopadu 2010 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budto Brisk N15 nebo NGK B7HS a když ani to ne tak brisk N14 nebo NGH B8HS
Datum: 01. listopadu 2010 22:10
 Tak kdyz uz se tu probiraly auta tak mam taky jeden dotaz  Jak povolit tu korunovou matici co se ji roztaci motor na VAZ 2101 ? skakal jsem na ni pres hodinu, ale ani se nehla. I pres kvalt a rucku jsem to zkousel, ale spis popojizdim autem a matice furt drzi jak zidovska vira. dik za rady uz jsem bezmocnej a omlouvam se ta ot.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 20:14
 tak to poresilo zarvani dvou T kusu z goly do retezu a kol a 1,5m paka  nakonec tam je normalni zavit. dik za rady
Datum: 02. listopadu 2010 20:14
 jean: dik az bude doma fabie tak z ni vyrabuju baterku, protoze tahle 8 let stara co v tom je uz si to moc nedava
Datum: 02. listopadu 2010 15:02
Jméno: jean
IP: uživatel10623
 Na maticu nasad klúč-najlepšie prstencový, ten opri o šasi a štartérom pretoč motor. Isto matica povolí, mám to vyskúšané.
Datum: 01. listopadu 2010 20:08
 vzdyt kdyby tam byl levej zavit tak tim, ze budu startovat pres kliku tak bych tu matici povoloval ne ? to by bylo nelogicky ale dobre zejtra to zkusim dik moc
Datum: 01. listopadu 2010 20:02
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Je tam opačnej závit a vemte si pořádnej klíč a trubku, kvalt, ručka a matka musí jít jak po másle.
A nebo to na noc polít brzdovou kapalinou...zežere rez a půjde to...
Datum: 01. listopadu 2010 19:58
Jméno: jirot
IP: uživatel6610
 taky si myslim ze je
Datum: 01. listopadu 2010 19:51
Datum: 01. listopadu 2010 19:48
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci... jak maji jit dratky na zapalovani za sebou? Kdyz na kladivku odizoluju ten sroubek,, tak kdyz budu zapojovat ze spoda.. tak nejdriv pujde dratek na inducku, potom dratek na kondik a pak dratek na zapal. polu? dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ja měl za to že to musí mít daný pořadí :-O
Datum: 01. listopadu 2010 19:50
 na pořadí nezáleží, hlavně aby byly všechny vodivě spojeny a odizolovány od statoru alternátoru
Datum: 01. listopadu 2010 19:39
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:21
 určitě šlo já je na jednom mám ikdyž já tam mám ješte ty péra protože bez nich byli v tenu docela měkký, takže jinak ale pasují a docela to v teénu jde. Ikdyž já za ně dával mnohem méně.
Datum: 01. listopadu 2010 19:21
 čus lidi, měl bych jeden dotaz. Někde jsem se doslechl, že je dandyna hodně omezena svým origo výfukem, proto bych se chtěl zeptat, jestli i klasický HIKONE oživí motorku a zlepší jeji vlastnostii? popřípadě který typ hikone by na 50 dandy pasoval ? podle mě je to ten 12210 a nebo který jiný výfuk z které motorky by pasoval, počítám s nějakými úpravami kvuli uchycení, které určitě nebude pasovat .... díky a at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:27
 no nejspíš celý výfuk nevím nikdy jsem ani vnitřek výfuku u dandyny neivděl tak nevím kde může byt ono místo které tak "škrtí" ten výfuk ale možná to bude ta koncovka ... zkusím do TK moto napsat a zkusím ještě pohledat trochu vic info at vim co a jak
Datum: 01. listopadu 2010 19:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 pokud ti jde jen o koncovku bral bych tu z TKmoto. ak o cely vyfuk tak netusim  z fotky se to spatne pozna
Datum: 01. listopadu 2010 19:17
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 17:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 přesně moravskoslezský kraj postrádám
Datum: 02. listopadu 2010 17:26
 škoda že neni takova nak burza na zapade cech
Datum: 02. listopadu 2010 15:42
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Určitě bych uvítal burzu v moravskoslezském kraji.. je sice v ostravě-vítkovicích ale je to spíš na auta a tak.. na burze bych sehnal určitě věci které potřebuju..
Datum: 02. listopadu 2010 14:00
Datum: 01. listopadu 2010 21:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.oldtimer.cz/VeteranBazar/burzy.asp
Datum: 01. listopadu 2010 19:30
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 na letisti u caslavy je to tam velky sezenes co chces skoro zadara ja tam koupi kompletniho fichtla za 200kč a nalil benzin a jezdil
Datum: 01. listopadu 2010 19:29
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 asi už vim. u čáslavy že jo?
Datum: 01. listopadu 2010 19:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 kde to je ty chotusice? taky bych se tam mrknul - člověk nikdy neví co se bude třeba za deset let hodit.
Datum: 01. listopadu 2010 19:19
 taky bych tam potřeboval
Datum: 01. listopadu 2010 19:16
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 10 km za barakem, takze 100% ucast
Datum: 01. listopadu 2010 19:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sakra taky bych se tam jel podívat....ale na motorce už bych zmrznul
Datum: 01. listopadu 2010 19:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jeste to neni jisty, ale planuju se tam podivat, snad to bude stat zato a sezenu co schanim ;D
Datum: 01. listopadu 2010 19:01
 Zdravím všechny draky! Mám doma kompletní doklady na Jawa 50/20 s SPZ. Neměl by o ně někdo zájem? Napište sem, nebo na e-mail, na ceně se dohodnem.
Po celou dobu platnosti TP je placena pojistka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 19:22
 Doklady jsou plně přepsatelné, jsou psány na mě. Jedná se o velký TP a OTP. Jediné co nemám je štítek, ten mi byl odcizen (byl psaný v němčině). Fichtl byl r.v. 1967, v TP byl proveden výmaz čísla motoru. Do současnosti je stále placená pojistka. cenu si představuji, vzhledem k bezproblémovosti, na 1500,- Kč. Jelikož je vás již více zájemců, tak upřednostním toho, kdo dá tuto částku, nebo dá-li někdo více.
Datum: 02. listopadu 2010 19:22
 jaká je cena???
Datum: 02. listopadu 2010 17:33
 Jsou plně přepsatelné? ozvi se mi dyžtak na mail a na ceně se dohodnem  pošli taky představu o ceně
Datum: 02. listopadu 2010 16:41
 Jsem z Olomoucka
Datum: 01. listopadu 2010 21:37
Jméno: stepa
IP: uživatel2760
 a odkud jsi?
Datum: 01. listopadu 2010 20:44
 no já bych je bral ale mám jen 300kč ted  a zjakýho si kraje to by se musela vyměnit SPZ a dal bys k tomu i šítek já mám v plánu že bych si přihlásil svou 05 ale zrovna nemám money tak asi nic ještě prahy za přepis atd
Datum: 01. listopadu 2010 19:38
Jméno: LuxXx
IP: uživatel10621
 čau,prosim vás neznáte někoho v okolí Olomouce kdo dělá výbrusy?Potřebuju udělat výbrus na Bábu 210.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:44
 jo v lužicích u štern berka dělají když furt pojedeš pohlavní tak uvidíš velký nápis brusírna
Datum: 01. listopadu 2010 19:44
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 nebo děla vybrusy v lužicich u šternberka
Datum: 01. listopadu 2010 19:24
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 nebo děla vybrusy v lužicich u šternberka
Datum: 01. listopadu 2010 19:24
 Zkus Špičku v Mohelnici, nebo mototechnu na Chválkovické
Datum: 01. listopadu 2010 18:48
 čau heleďte nevite kde nejak kvalitne a levne strikaj plechy na pionýra(cervena jawacka).popripadne kontakt.diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:54
Jméno: Mara
IP: uživatel1226
 www.paulcolor.cz
Datum: 01. listopadu 2010 19:54
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, mám novou elektriku na babettě210, a dneska sem jí dodělal, a nemůžu chytit vůbec jiskru ? co s tím ?, induční cívku sem zkoušel, kabel na svíčku sem zkoušel, svíčky sem taky zkusil, normálně to našlapnu ale na svíčce néní jiskra ? co by jste mi ještě poradily ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 8:35
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na babettě se používá svíčka N 17 C.
Datum: 03. listopadu 2010 8:35
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, hale svíčka N15C brisk, všechno v pohodě, víte co to bylo ? blbá zapalovací cívka, vyměnil sem, nastavil předstih, a krásný to je, světla podsvícení funguje i chcípák fotky budou na http://www.ufo-sparco.webnode.cz
Datum: 02. listopadu 2010 17:23
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ta vzdálenost cívek od rotoru ovlivňuje funkci a dostatečný výkon alternátoru. Má být 0,3 mm. Ten tyristor může být také
vadný. Svíčku máš N 17 C ?
Datum: 02. listopadu 2010 10:55
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 jojo, cívka je 4V, když šlápnu tak to nehodí jiskru nic, ukostřený to je, kabel se nedotýká chcípáku vše překontrovaný, může být blbý tyristor ? stává se to ? a nechápu tu otázku jako mám mezeru....
Datum: 01. listopadu 2010 21:25
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když sundáš fajfku a přiblížíš kabel k válci a šlápneš, hodí jiskru ? Cívku máš 4 V ? Máš to ukostřený z č.1 (bílý kabel) na
statoru ? Nedotýká se kabel chcípáku kostry ? Jakou máš mezeru mezi pólovými nástavci cívek a rotorem ?
Datum: 01. listopadu 2010 20:44
 čus draci potřebuji udělat na fechlotvi výbrus ale ještě s tímhle nemám zkušenosti proto se chci zeptat z vašich zkušeností, kde si výbrus nechat udělat ?? znáte nějakou stránku nebo kontakt? díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 7:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky.. BooCheer: už si tomu chlápkovi něco posílal na výbrus nebo na něco?
Datum: 03. listopadu 2010 7:06
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 To bylo to první co jsem našel na netu.
Datum: 02. listopadu 2010 18:17
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 Jura : není 650Kč jaksi moc?:??
Datum: 02. listopadu 2010 15:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 boocheer: jo díky moc..
Datum: 02. listopadu 2010 15:55
Datum: 01. listopadu 2010 23:09
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
Datum: 01. listopadu 2010 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo sory.. sem z jihomoravského kraje, okres hodonín..
Datum: 01. listopadu 2010 20:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když napíšeš odkud seš, třeba ti lidé ze stejné lokality napoví víc a doporučí někoho z okolí..
Datum: 01. listopadu 2010 18:31
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Zdar nevite nekdo cislo originalní barvy na jawu 21.dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 18:09
 červená je čsn 8850
Datum: 01. listopadu 2010 18:09
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 original červený
Datum: 01. listopadu 2010 18:07
 jaké barvy
Datum: 01. listopadu 2010 18:02
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau draci měl bych pár otázek tak mě na ně prosím odpovězte dík 1. projdu na technický když mi fichtl blbě startuje na nakopávačku a to fakt blbě skoro za celej den chytne tak 1 a dost a pak ho už musim tlačit 2. jak by se to startovaní na nakopávačku dalo zlepšit? (segment v hajzlu není ) Svíci mám Pal N7 3. nedrží mi volnoběh ale šroubek je dotáhlí dost 4. občas se trochu se přidušuje všem dík za odpovědi doufám že sem už nebudu muset psát a otravovat vás těma mejma otázkama ale sám si s tim neporadim
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 10:52
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 zdravím mno myslím že budou koukat na toho fichtla jak pojede a startuje a vypada a jestli svítí troubý a jaky ma vzhled mno nemuze se vam na technycky ten fichtl dusit  mam jawu 05,555,21,23 a ani jedna to nedela tak nwm proc by to mela delat tobe  snaz se to sestelovat a poradne vycisti palivovou soustavu sesteluj zapalko a budes jezdit jak drak neblbni musi to trosku vypada na STK ja jsem byl na STK z mustangem a me na tom dokonce jezdily a skouseli jak funguje a rikal ze to je parada  prej jak to krasne slape a hlavne vypada tak zdarec
Datum: 07. listopadu 2010 10:52
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 jo pneu sou jako nový a takže to bude předstih to startování? a asi i svíčka ne? jo a je normální že mi občas kape u karbce na hlavu benal jak tam ma bejt ta odkapová miska?
Datum: 01. listopadu 2010 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na technický je nezajímá jak ti ten pionýr jezdí...hlavně že ti to svítí , brzdí a máš nějakej vzorek na plášti
Datum: 01. listopadu 2010 20:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ty starty to bude mistr předstih a pokud máš na svíčce malou jiskru tak koukni na odtrh...
Datum: 01. listopadu 2010 19:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ty starty to bude mistr předstih a pokud máš na svíčce malou jiskru tak koukni na odtrh...
Datum: 01. listopadu 2010 19:04
 čau hele skusil ses kouknout na privod paliva,procistti karbec? a u toho volnobehu jestlu nemas jakoby vymackany to soube jak mas u plynu.nevim nejsem odbornik
Datum: 01. listopadu 2010 18:17
|



|