Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 10:02
Jméno: chong
IP: uživatel7823
 Což není tranzistor, ale prostě kup tohle a hotovo  .
Datum: 04. listopadu 2010 10:02
 je to TL431LP
Datum: 03. listopadu 2010 20:58
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 cau,koupil sem pro bratra minibike tak se chci zeptat jesti nemate nikdo treba i sjetejsi gumu na minibika ale ne deravou  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 22:25
 a je to made in italy, jezdim profi minibike a muzu jen doporucit
Datum: 03. listopadu 2010 22:25
 zdar, mam zadni gumu PMT Junior p.c.1100,- jel jsem ji asi dva tréninky a sjetá moc není, nechám ti jí za 300,- kdyžtak se ozvi
Datum: 03. listopadu 2010 22:01
Jméno: MARK
IP: uživatel5758
 ZDAR DRACI MAM DOTAZ,MAM DOMA SKORO ZRENOVOVANOU ČZ 125/453 BEZ TP A ZA BOHA NEMŮŽU NIKDE SEHNAT PAPÍRY,TAK SEM PŘEMEJŠLEL ŽE KDYBYCH SEHNAL PAPÍRY NA ČZ 175/450 NEBO CELOU MOTORKU S TP JESTLI BY TO NEŠLO NĚJAK PŘEPSAT (JAKO ŽE PŘESTAVBA NEBO RENOVACE)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 20:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam klidně ty papíry ze 175 , ale budeš mím tím pádem jakoby 175 a budeš muset mít řidičák A
Datum: 03. listopadu 2010 20:57
Jméno: Kája
IP: uživatel10633
 čau draci nevíte někdo kde sehnat podkovu do kliky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 21:03
 ok,dík
Datum: 04. listopadu 2010 21:03
Jméno: vašek
IP: uživatel10634
 Jestli myslíš tu co prodávam tak ta se vloží do karteru společně s klikou , je na venkovnim průmeru větší a v karterech drží předpětim.Nic vrtat nemusíš.
Datum: 04. listopadu 2010 19:40
 denzileck: chtel bych se zeptat jak se tam ta podkova přydělá nemyslim tutu ale jen tu malou podkovu,to se provrtá skrzkarter a dá šroub?
Datum: 04. listopadu 2010 18:21
 To asi težko  ...kam bys jí tam chtěl narvat?
Datum: 04. listopadu 2010 18:12
 to ta podkova tady z fichtlkramku pude na seriovou kliku ?
Datum: 04. listopadu 2010 17:24
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/465266-podkova-do-motoru-jawa-50.html
Datum: 04. listopadu 2010 14:38
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3475.html
Datum: 04. listopadu 2010 9:38
 Čau, potřebuju pomoct. Skládám kámošovi pincka a už je skoro hotový, ale jedna věc je na něm špatně. Když nastartuju tak volnoběh je ok, ale když se rozjedu tak cuká jakoby neměl benzín  . Karburátor jsem vyčistil(i trysky), hladina seřízena, předstih od oka, dírka ve váčku čistá, kohoutek čistý, ventil na karbecu ok, svíčka brisk N17c (v jiné motorce ok) – už nevim co stim prosim poradte  Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 20:59
Jméno: viktor0009
IP: uživatel10632
 ok diky mrknu na to
Datum: 03. listopadu 2010 20:59
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Jo ten předstih/odtrh ... :-/
Datum: 03. listopadu 2010 20:45
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 prece jenom zkus jeste jinou svičku.... koukni na vejfuk jesi.. je cistej... kdyz tak vycisti... nebo ho sundej.. a projed.. jesi to neni tim.. nebo jeste ten predstih...
Datum: 03. listopadu 2010 20:25
 Zdravim , potreboval bych vedet jak ma byt u J 350-634-7 spinac predni brzdy , dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 20:52
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 spínač je jen jeden, z obou konců vede lanko s bowdenem. Jeden konec s U koncovkou je k páce zadní brzdy, druhý s kuličkou k páčce přední brzdy. Vymontuješ bowden přední brzdy, potom páčku z držáku a do toho výřezu v páčce až dolů zahákneš lanko. Potom páčku vrátíš zpátky a bowden od spínače dáš do držáku páčky - pod výřezem brzdového lanka je ještě jeden menší, tak do něho. Potom navlečeš zpátky lanko s bowdenem přední brzdy, seřídíš brzdu a potom spínač. To samozřejmě za předpokladu, že máš na motorce originál řídítka a páčky.
Datum: 03. listopadu 2010 20:52
 Dobry den, mám hloupou otázku. Jak mám dát píst ve fectlovi je tam takova šipka a já nevím jestli šipka má být dolů nebo nahoru. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 19:03
 Dík za radu draci
Datum: 03. listopadu 2010 19:03
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Šipka na pístu musí směřovat dolu k výfuku.
Datum: 03. listopadu 2010 18:59
 k výfuku, tzn dolu...
Datum: 03. listopadu 2010 18:59
 Zdar, jaké jsou dobré ložiska do motoru? Stačily by obyčejné ZKL nebo třeba SKF ? S jakýma máte zkušenosti? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 21:41
 dík hoši
Datum: 03. listopadu 2010 21:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ZKL nebo ZVL
Datum: 03. listopadu 2010 19:42
 ZKl...
Datum: 03. listopadu 2010 19:38
 ve všem jezdím ZKL
Datum: 03. listopadu 2010 19:00
 ZKL stačí
Datum: 03. listopadu 2010 19:00
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 caw draci ma takovej problem motor nejde vytocit do vysokych otacek.nevite čim to je???myslim si že jsou dojebané písty lae nevim to jistě a jestli zea to nemužou kroužky dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 18:20
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 ne je tam orginal tryska a otevřenej filtr muže to byt tim???
Datum: 03. listopadu 2010 18:20
 Neni navrtaná tryska?
Datum: 03. listopadu 2010 17:40
 blbě naštelovanej předstih nebo karbec podle mě...
Datum: 03. listopadu 2010 17:30
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 jawa 350/638 karbec je čístý a co je v tomto připadě blbě naštelované předstih?????
Datum: 03. listopadu 2010 17:29
 řekl bych že je to blbě naštelované, případně ucpanej karbec atd...co je to vůbec za stroj, jawa 350?
Datum: 03. listopadu 2010 17:27
Jméno: mira
IP: uživatel10630
 čau draci nevíte na jak dlouho je technická na pijcka? přemíšlím jestli se mi to viplatí...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 21:11
 Je na čtyři roky tehdy, když je ta předchozí na čtyři, je na to prý nějaký specialní ustanovení. Jinak už to není Malý motocykl, je to Motocykl, že by nám Pionýr nějak vyrostl to nevím, ale předpisy, jsou předpisy.
Datum: 03. listopadu 2010 21:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Radsi si kup doucovani z cestiny
Datum: 03. listopadu 2010 17:13
 Je na 4 roky. Jinak ve slově přemýšlet se píše Y a ve slově vyplatit, je to to samé...
Datum: 03. listopadu 2010 16:57
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 21:47
 to neviděl ale mohl bys náky udělat protože na fotkach to vipadá fakt pěkně ty tvoje stroje takže je to ale tvoje věc jinak já svou první renovaci chci z dokumentovat pomocí videa a jemi jedno jestli se to někomu bude libit nebo ne a nebudu ani nikoho nutit aby se na to díval atd ale mé video až v létě
Datum: 04. listopadu 2010 21:47
 jo ale furt toje lepši než to někde skurvit
Datum: 04. listopadu 2010 21:36
 Franky ty máš taky pěkny stroje a ta renovace je fakt pěkná nevím co se ti na tom nelíby ale ber to takže rači to tak zrenovovat než to zapalovat jezdit stím do potoka apod jak je toho plny youtube
Datum: 04. listopadu 2010 19:59
 jj tak dík draci
Datum: 03. listopadu 2010 19:34
 jj je to eminem
Datum: 03. listopadu 2010 18:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mislým že je to Eminem - not afraid
Datum: 03. listopadu 2010 18:14
Jméno: babetta 207
IP: uživatel9545
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 17:48
 musíš mít těch heftů pár(levej a pravej) a pravej na rychlopal budeš muset vyříznout dno a proseknout díru na šroubek, jinak je velký nebezpečí že bez dýnka ten heft vyskočí z objímky a natlučeš si. jen si nejsem jistej jestli bude dost dlouhej
Datum: 03. listopadu 2010 17:48
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Zdar lidi dnes jsem si koupil neoxyd budu leštit motor u stadiona a u jawy 21 máte s tou pastou náke zkušenosti a jak nejlíp vyleštit motor .dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 16:27
 mám to doma ale nemůžu říct že to něco dělá, mě se zdá že spíš to s tím nic nědělá, ale zkus to uvíš no ale každopáne podle mě je stokrát lepší silichrom
Datum: 04. listopadu 2010 16:27
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
 čau co sy myslíte o kombinaci 9z primar a 12z sekundár kolečko ? nebo jaký převod byste mi poradili s 9 z primárem jo jezdím spíš kopce
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 19:51
 vyzkoušej a uvidíš
Datum: 04. listopadu 2010 19:51
 nezlob se, ale já sY nic nemyslim
Datum: 04. listopadu 2010 19:49
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 11:01
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Je to jenom odlitek musis si to dodelat ale je to prace musis vedet jak nato jinak to neudelas.
Datum: 07. listopadu 2010 11:01
 co bys za ty prachy nechtěl?? je to polotovar na dodělání pro zkušenýho ladiče kterej ví co od toho chce.
Datum: 03. listopadu 2010 17:54
 však to je jen odlitek,co bys chtěl ?
Datum: 03. listopadu 2010 14:55
 Zdar Draci mam babetu 210 a chtěl bych jsi tam dát neon chtěl bych se zeptat kde ho seženu a jak to udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 11:07
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
Datum: 07. listopadu 2010 11:07
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 http://jawa-50.wgz.cz/tuning-vzhledu/led-neony-na-fichtla.html mužeš se tim inspirovat
Datum: 03. listopadu 2010 19:03
 10 z. sekundáro Lidi máte neěkdo zkušenost s desetizubovým sekundárním kolečkem na Jawě 50, to kolečko co spojoje motor a kolo, mělo by to pak stoupat snad 30% to zní úžasně, ale co to udělá na rovině pojede to alespoň 40km/h.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 22:54
Jméno: kokos
IP: uživatel10706
 No ja myslim ze na kopce ve dvou kolem Liberce jak tu nekde pises ti nepomuze jakykoli sekundaro. Stoupavost 30% je treba i realna, ale bude vykoupena silene pomalou jizdou do toho kopce. Takze krpaly ve dvou to pojede budto ztezka na dvojku nebo na vytocenou jednicku, ale nakonec stejne silene pomalu a za chvili se to stejne prehreje a zastavi. Prosimte kam potrebujes jezdit na fichtlu ve dvou 50km v techdle krpalech? Ja driv jezdival kolem Rakovnika smer Krivoklat, taky ve dvou a taky krpaly a zadna velikost sekundara to nikdy nevyresila, ten motor byl rad ze ve dvou vubec jel a muselo se stavet na chlazeni...
Datum: 18. listopadu 2010 22:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neřikám že ne, ale takovej kopec v okolí nemam k dispozici a jet s timhle vehiklem někam dál neni moc bezpečný
Datum: 03. listopadu 2010 23:19
 on se vylitanej motor dá snadno přetočit,tím myslím s kopce protože většinou se to na rovině tak nerozjede
Datum: 03. listopadu 2010 21:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ok, nehádám se .) je to starej motor, v né moc dobrym stavu, s vylítanym tříkroužkem, mam to jen jako zahradní traktůrek nebo na vyblbnutí, dokud to jezdí, investovat do toho nehodlám...
Datum: 03. listopadu 2010 20:49
 No takhle já nemusím jezdit niajk rychle, ale potřeboval bych jezdit na vzdálenost asi 50km z Liberce do Rokytnice, už jsem to jednou jel, ale je to z kopce do kopce a ve dvou si to nedovedu představit
Datum: 03. listopadu 2010 20:48
 na polnačky dobrý,ale jak píše klikař na delší trasu pod plným plynem to není v těch otáčkách i když na trojku se to neuchladí
Datum: 03. listopadu 2010 19:12
 to není teorie, ale fakt. 11 kolečko jsem jezdil 3 roky na seriovym cesťáku. POZOR!!!! netvrdim že je to trvalá rychlost po rovině!!! je to strop, na kterej se mi to dařilo rozjet
Datum: 03. listopadu 2010 18:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajímavá teorie, asi tam zkusim dát o víkendu tachec z kola ať vim na čem sem..
Datum: 03. listopadu 2010 17:49
 tak si dej do kupy motor at nemáš zdechlou ludru a klidně tam nech 12 nebo pro klid duše dej 11. i s 11 se to dokáže rozvášnit na zaručenejch 70. chcíplotinu převodama neoživíš, furt to bude zdechlina.
Datum: 03. listopadu 2010 16:09
 jezdim taky 11ku a tachometr nemám ale závodil jsem ze skutrem a ten kluk mi řikal že jel prej za mnou 80kou a nedohnal mě  takže bych řekl že jsme jeli okolo 70km/h..
Datum: 03. listopadu 2010 15:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak asi o neco vic, nemam tam tachec takze mereno autem..
Datum: 03. listopadu 2010 15:23
 50 s 11zubem?to je hodně málo...
Datum: 03. listopadu 2010 15:04
 přesne jak říká péro, já mám taky 10z sekundaro a jede my to tak tech50-55
Datum: 03. listopadu 2010 6:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 s 11z mi to lítá v klidu lehce přes 50, víc už mi neuživí sériovej karbec.. takže s 10z to bude cca o 5km/h míň..
Datum: 02. listopadu 2010 22:52
Datum: 02. listopadu 2010 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pojede to průměrně tak 50-55
Datum: 02. listopadu 2010 22:40
 Zdar draci, tak sem dneska jel na fichtlovi hezky na plnej svejch 65 a najednou z ničeho nic eeee eeee...Vůbec nejde do otáček, škube jako když mám špatnej odtrh..Volnoběh chvíli drží, jak se tomu přidá plyn tak se dusí a občas střelí z vejfuku..Zkoušel sem vyměnit svíčku, vyčistit karburátor, seštelovat odtrh a nepomohlo, už si s tím nevím rady...Domu sem dojel 30ou se škubáním..Podezírám problém někde na zapalování, ale už si s tím nevím rady... Věděl by jste někdo, čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 14:34
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Vyřešeno, utrh se kabel od cívky v zapalování, tak sem to přiletoval a OK.Se divim, že to vůbec jelo, asi to ještě lehce drželo a ted sem o to asi zavadil a urval uplně. Rovnou sem si trošku pohrál s předstihem, nastavil sem lechce větší, podle měrky to nemám, ale chod mi příjde lepší, jde líp do otáček. Zas vyšlapuje jak švícary...skoro
Datum: 03. listopadu 2010 14:34
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Nemohlo se ti zapalování nastav znova předstih a musí jet zase a pojede zase pěkně a skus vyčistit kohout.
Datum: 03. listopadu 2010 8:32
 To škubání znám, dělala mi to svíčka, karbonizace vlivem studený směsi, jinak četl jsem že jsi ji vyměnil, jen moje zkušenost.
Datum: 02. listopadu 2010 22:42
Jméno: jurki
IP: uživatel6610
 caw hosi dnes sem si precet na uctence z penny ze de vyhrat ŠKODA FELICIA nebo JAWA NEW PIONÝR docela dobry novej pionyr nebo felice zadarmo. ten novej pionýr je 4 takt prej je docela dobrej ze ma aj 4 kvalt a ze do po rozjezdu nasazet vsechny kvalty na padesati metrech a ten motor to da. celkem dobry pionyr a fajn soutez. tu odkaz : http://www.kofola.cz/index.cfm/akce/promo-felicia/
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 15:43
 fuj Jawa New pionýr ad mi nelete ani na oči samej plast atd a motor ten Honda monkey když se ti posere tak ho neopravíš jk starej někde na koleně.Tohle by ani nikdy Jawa tokovej plastovej hnus nikdy nevyrobyla jinak když sme utoho virábzjou ještě něco vubec Povašské strojírny jásem cca před 1 měsícem viděl minibike Manet vypadal jak ten klasickej činskej jen byl těžší a trochu jinej rám
Datum: 03. listopadu 2010 15:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 concepcia motoru je perfekná podľa HONDA Monkey ale keby to nebol ten motor vyrobený z činskeho blata čo sa tvári ako hlinik a čo sa týka karoseie samý plast
Datum: 03. listopadu 2010 10:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 takže NEW PIONÝR je docela nepovedená čínská kopie 555tky se 4taktním motorem kterej se používá do Tmec betka...prej jde předělat i na 125ccm...no a výkonově je to možná i slabší jak starej pionýr
Datum: 02. listopadu 2010 22:08
Jméno: jurki
IP: uživatel6610
 sou no ale mozny je vsechno ne
Datum: 02. listopadu 2010 21:53
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a ty tomu věříš? tam už sou karty dávno rozdaný.
Datum: 02. listopadu 2010 21:49
 čau draci je pravda že na Jawu 05 na přední stupačky nenavleču ty gumovi návleky? že je ta stupačka moc šíroká a patří na ní jen ty revma plechy díky za odpověd to
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:03
Jméno: 559 :)
IP: uživatel10628
 Je to pravda, dej si tam kříž z 21
Datum: 02. listopadu 2010 21:03
|



|