|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau ahle kde koupím na internetu stahovák spojky, na babettu 210, můžete odkaz prosím děkuju čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 01. ledna 2010 21:53
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Hoj draci,tak se zbylích dílů dělám pionýra a chybí mi bříško ten spodek a kryt zápalka na 21!Neměl by ste někdo doma? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:20
 cus mam to..jestli chces tak napis na mail mabode@seznam.cz
Datum: 01. ledna 2010 21:20
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 zdar draci uz dávno jsem koupil upraveneho fichtla je na nem vyfuk s expansní komorou ten vyfuk je delany samo doma ale má to výkon pri nizsich otackach chtel bych dat ten vykon do vyssích otacek ale jen trosicku, chci se zeptat jestli by pomohlo ten vyfuk priskrtit a nebo ho mám jeste povolit.díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 15:03
 treba trosku ubrat z kolena!!!
Datum: 02. ledna 2010 15:03
Jméno: ja-50
IP: uživatel8373
 posli sem ja-50@azet.sk
Datum: 02. ledna 2010 9:36
 Mozna je moc dlouhej.Na email to neposilej hod to na image shack a dej sem odkaz at to nejakej tuner posoudi
Datum: 01. ledna 2010 20:53
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 muzu poslat foto na mail nebo icq
Datum: 01. ledna 2010 20:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jak vypada vyletova trubicka
Datum: 01. ledna 2010 20:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdarec, nevíte kde a za kolik sehnat gumové špunty do prázdných dir v klikovce? Brácha má 05 a v klice jsou od série 2 díry. Když je ucpu, tak má to vyšší spodní kompresi tzn. lepší rozstřik směsi tzn. lepší zapálení tzn. jede lépe. Nevíte kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 21:15
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 co takhle to zalejt nejakaou teplu odolnou pryskirici
Datum: 03. ledna 2010 21:15
 jjj jako rika kolecko treba to bud zo silona alebo z hlinika
Datum: 02. ledna 2010 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 korkový špunty z pravýho korku seženeš někde v kuchynskejch potřebách kde prodávají nádobí atd...taky jsem scháněl korek když jsem potřeboval do kohoutku na stadiona
Datum: 02. ledna 2010 12:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No jo, ale pak kde ho sehnat. Takhle to jsou díry cca 1,5 cm průměr a cca 1 cm hluboký takže objem jednoho je cca 1,7 cm3 a jsou tam 2 tz. 3,4 cm3 a to už je hooodně!
Datum: 02. ledna 2010 10:26
 korky z vina bych se bal.neni to pravej korek,je to tzv. drcenej korek,neni tak pevnej a hrozi ze se rozpadne...
Datum: 01. ledna 2010 22:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A šli by normálně korky z vína? a jak to tam upevnit, aby to v těch otáčkách nevypadlo?
Datum: 01. ledna 2010 21:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 myslím, že to na výkonu nepožnáš
Datum: 01. ledna 2010 20:32
 vysousstruzit ze silonu...
Datum: 01. ledna 2010 20:29
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Proč z gumy,třeba z korku...
Datum: 01. ledna 2010 20:27
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Jméno: Jarda IP: uživatel7948 čau hale dej mi na tebe ICQ, nebo email, potřebuju se poradit kvůli tý spojce vyčistení na babettu dík moe ICQ 426136278, anpiš mi tvoje, na email - Mistlin@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 18:47
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 čau draci mám pionýra 21 cross motor jede perfektně dostal jsem ho zadarmo od souseda uplne rozmlacenyho a skoro nic na nem nebylo tak sem vyčistil karburator nadrz a vyměnil indukčni civku a zapajel civku zapalovani ale jinak nic jinyho myslite ze je potřeba udelat go kdyz jede nebo se dela az kdyz nejdede dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 18:40
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Pokud jede nech ho být.Užívej si že Ti fichtl jezdí a ten čas kdy budeš muset udělat GO přijde...
Datum: 01. ledna 2010 18:40
 Tak kdyz rikas ze jede perfektne tak je to zbytecny
Datum: 01. ledna 2010 18:34
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Ve fichtloj kdyz jede je lepsi se nehrabat. A jeste kdyz pises ze jede perfektne. Takze muj nazor je ze delat generalku je zbytecny.
Datum: 01. ledna 2010 18:23
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 15:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 14:33
 Domácí předělávka to rzhodně není..Normalne vyrobene zadny samodoma...
Datum: 01. ledna 2010 14:33
 jo..akoratto nebylo prase,ale ten co sem daval link marek..jak si lidi delaj prdel ze je to nauhli
Datum: 01. ledna 2010 14:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jo hle nemá řidítka, alta je taky super. Ale nemá volant atd.... Asi 2 dni zpět tu někdo dával na podbnou rikšu odkaz. Pár lidí tvrdilo, že to ještě nevidělo, pár, že je to domácí předělávka. Podle tohoto asi ne
Datum: 01. ledna 2010 14:32
 http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/cz-175-riksa-s-kabinkou-660081.jpg dačo také si myslel
Datum: 01. ledna 2010 14:23
 Ja nekde videl krasne zrenovovanou.fakt pecka to byla,ale malicko jina mela proste kabinku pro ridice..HUKOT!!!
Datum: 01. ledna 2010 14:21
 Zdar potřeboval bych se zeptat na Váš názor vlastním babettu 210 mám i v profilu a uvažuji o koupi Simsona. Co by jste mi radili mám prodat babettu a koupit simsona nebo koupit si simsona a babettu si nechat nebo nic neprodávat a ani nic nekupovat. Jaké jsou slabé stránky Simsona? Jaká je jeho reálná spotřeba? Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 0:17
 Jinak já jsem taky zastáncem jawy ale nemůžu si kupovat stroj podle značky protože najezdím za rok tisíce kilometrů i když nemůžu říct na Jawu Babettu jediné špatné slovo
Datum: 02. ledna 2010 0:17
 Tak já už jsem se rozhodl babettu si nechám a smsona jsi koupim. Ted jsem ještě zjistil že má velkou nádrž takže další plus. Jediné co mi na motorce vadí je cena náhradních dílů ale to se zase nějak vykompenzuje spotřebou.
Datum: 02. ledna 2010 0:14
 no jelikož tady sou vseci zastanci jawy tak te večina se simem pošle nekam ja mam tež fichtla ale kdybych si mel vybrat simaka v ok stavu nebo fichtla tak bych asi hodne vahal a vzal bych si simaka ono človek musi brat v uvahu že uz to je novějši mašina a diky dobre 4q převodovce se i na tom dobře jezdi no a ten podvozek je tež mnohem lepši
Datum: 01. ledna 2010 22:44
 Jsem elektrikář takže ta elektrika mě tam přijde banální ale zase je tam baterka a má tu různé výhody. Ještě je tam lepší chlazení motoru. Nevíš kolik to má realnou spotřebu?
Datum: 01. ledna 2010 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pionýr nedělá kravál když máš pořádně utěsněný výfuk..jináč slabá stránka simsona je elektrika...ale je pravda že tam jsou dobrý ty 4 kvalty a je trochu pohodlnější ale zato náhradní díly jsou mnohem dražší...
Datum: 01. ledna 2010 21:45
 Tak ve sněhu jsem ji zatím nezkoušel ale myslím že to bude stejné jako to bláto. Není to žádný drapak je to hladký plášt. Řeknu ti to jednoduše pokud jezdíš na suchu tak si ji kup je to fakt dobrý plášt, ale pokud někdy na mokrém terenu tak radši vol jiný plášt. Ta co je na fotce tak má šířku 2,5 ta je na babettu nejidealnější protože jsem si ještě koupil šířku 2,25 a to je utrpení to nahodit nebo sundat z ráfku ona i ta dva a pulka je hodně na těsno
Datum: 01. ledna 2010 21:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 a jak se chová ta tvoje Mitaska ve sněhu? ono já jsem uvažoval o její koupi, ale když jezdím v zimě vlétě, terén silnice prostě fichtl= enduro tak by se mi moc nehodila.
Datum: 01. ledna 2010 18:03
 Marek konečně nějaký normální názor díky Ti nemám rád lidi co řeknou že je to na .... a přitom vůbec o tom nic neví. Já bohužel fichtla nechci nemám proti němu nic je to taky super stroj se kterým se dá hodně zažít akorát dělá kraval. Jinak na spolehlivost mám názor takový: Jaký pán taková motorka aneb jak o ni pečuješ tak ona ti slouží.
Datum: 01. ledna 2010 14:50
 Plášt je to Mitas M06 na mokrém asfaltu drží celkem obstojně bez problému zvláda suchou polnačku a je odolný proti proražení a pomalu se sjíždí. Není vhodný na štěrk rado to ustřelí a taky není vhodný do bahna mokrou polnačkou se musí jet velice pomalu a babetta se pořádně vlní. Já jezdím převážně po asfaltu takže mě maximálně vyhovuje
Datum: 01. ledna 2010 14:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já mám 207 Bábu, fichtla 05 a 20. jel jsem na kámošově simonu- výbroný podvozek. Ale tím to hasne. jediná výhoda je 4 kvalt když jedeš do kopce. ale jinak rozdíly už nejsou. Možná, že jsou simsoni spolehlivější. Je to přece jenom Německá kvalita. Ale pokud máš málo peněz fichtla. Pokud více kup si simáka.
Datum: 01. ledna 2010 14:41
 souhlasim,taky mam babettu a pionýra, jinak pěknej plášť, jak drží na mokru?
Datum: 01. ledna 2010 14:33
 jj ja bych ho nechtel
Datum: 01. ledna 2010 14:11
 přesně simson je sračka
Datum: 01. ledna 2010 14:00
 jj babettu si nech a kup si pincka simson je na pi*u
Datum: 01. ledna 2010 13:32
 Presne jak riká mabode nechat babettu a koupit fichtla
Datum: 01. ledna 2010 13:16
 Nechat babetu,koupit fichtla
Datum: 01. ledna 2010 13:12
 Ahoj hej chtěl bich se zeptat od kdy bude fungovat fichtl kramek diť už je rok 2010 dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 11:46
 dole sesa psal že by krámek měl být otevřený zítra v sobotu
Datum: 01. ledna 2010 11:46
 Si pořiď brejle jestly to newidiš
Datum: 01. ledna 2010 11:14
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 tak nahore bezi cerven alista..tam si to precti (kdyby si to nenasel je tam napsano 4.1.  a pise bYch
Datum: 01. ledna 2010 10:52
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čaz hale pořebuju poradit ?, mám babettu 210 a prostě já už nevím, dycky ráno když sem se šel dnes projet tak ty 3 minuty jela vpohodě, ale potom už to má strašně vysoký otáčky a když to má přeředit na 2rychlost, tak to řve jako kráva, a nepřeřadí, já fakt už nevím prosím poraďtě ? dík čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:04
 to jsou. Kdyby to melo manuální spojku a řazení třeba tak stadion tak by to byl VÝBORNÝ STOJ!
Datum: 01. ledna 2010 20:04
 Ja taky mam to ze ji dam na plnej na jednicku a pak tam pomalu skoci ta dvojka a pak uz to jede dobre a to se ta babeta nekdy rozjizdela na dvojku tam na tech babetach hlavne na ty 210 jsou blbý ty spojky
Datum: 01. ledna 2010 13:03
 Taky mám takový problém. Hrozně blbě mi to řadí,když tomu dám plný plyn tak to řve jak kráva na plné točky a asi po 10 sekundách to začne pomaličku chytat dvojku. až to tu dvojku chytne tak už to jede jako drak. jenže mám nové řadící pakny,nový buben,nový vnitřní i reg.unašeč... Převodovku po kompletní generálce. I přesto mi to takto blbne. Může to byt třeba sjetýma rozběhovkama? Už si nevim rady. díky
Datum: 01. ledna 2010 12:09
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau JArda hale dáš mi na tebe ICQ, ebo email ?prosdím
Datum: 01. ledna 2010 11:01
Jméno: Jarda
IP: uživatel7948
 Startuje v pohodě?\\\\r\\\\nPomocí stahováku stáhni tu spojku co je blíž k válci (rozběhovou) a až to budeš mít, tak odšroubuj tu matku co je na tý spojce blíž k zadnímu kolu (tzn. řadící). Když to budeš mít, vezmi \\\\r\\\\nnějaký ředidlo (nejlíp tetrachlor) a všechno důkladně vyčisti. Dej bacha aby se ti do toho nevylil olej nebo abys to něčím nezamastil. Dej to dohromady a skus to. Jestli ani toto nepomůže,\\\\r\\\\ntak máš špatný obložení na čelistech řadících, takže si nech nalepit nový obložení-ale radšï kup ty čelisti nový. Jinak doporučuju: http://www.speaker.cz/motoboard_305 , tam najdeš vše.
Datum: 01. ledna 2010 10:53
 Poradil by mi někdo jak bych mohl aspoň trochu zvíšit výkon já se v tom moc nevyznám mám jawu pařeza ale mám tam motor z 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 13:06
 Sniž si hlavu,daj si vícezubí kolečko,novej výbrus,pořádně to seřiď a uvidíš jak budeš fičet popřípadě ještě vejfuk ale ne hikone kup si na simsáka ten chromovanej mám ho a je to ideál ale sundej z toho tu černou koncovku jsou s ní akorát problémy
Datum: 02. ledna 2010 13:06
Datum: 01. ledna 2010 15:13
 za 2 kila to si koupim taky  , možná ty svody bych dal platinový to bude levnější
Datum: 01. ledna 2010 14:25
Datum: 01. ledna 2010 14:04
Datum: 01. ledna 2010 12:08
Datum: 01. ledna 2010 11:13
Jméno: Jarda
IP: uživatel7948
 Z fichtla nikdy trhač asfaltu nebude... kup si něco silnějšího a pařízka nenič a nech ho odpočívat
Datum: 01. ledna 2010 10:55
Datum: 01. ledna 2010 10:34
Jméno: gori
IP: uživatel8361
 pre teba najjednoduchsia cesta je asi dat si niekomu upravit valec ! !
Datum: 01. ledna 2010 10:28
 Zapřáhni za přední vidlu pár koní  to bude tahat
Datum: 01. ledna 2010 9:58
 dej si tam turbo
Datum: 01. ledna 2010 9:30
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/365674-175-501.html tak tohle je drsný stroj a těma mřížkovými dvířky se asi přikládá uhlí  . Co na to říkáte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 12:42
Datum: 01. ledna 2010 12:42
Jméno: viktor009
IP: uživatel8363
 taky sem ještě nic takoveho neviděl  zajímavý stroj
Datum: 01. ledna 2010 12:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 tak takúto rikšu som ešte nevidel
Datum: 01. ledna 2010 9:37
 tky to vypadá ja kotel ,mozna v zimě si tím topily co víš
Datum: 01. ledna 2010 9:35
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale dá se koupit červenej těsnící silikon na motory abych to utěsnil ???? a kde v mototechně, a nebo se to dá koupit v železářství, a barvylaky ???? prosím a kolik to asi tak stojí ci utěsnit válec karbuarci a koleno výfuku dík moc čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 2:35
 ja mam nejakej cernej od dedy z prace,smrdi to jako ocet a ta tuba mi uz vystacila asi tak na 5puleni motoru,na plno valcu,karbecu,vik od spojek...mam ho pres rok,a to sem na fichtlovi uz kolikrat sundaval za tu dobu viko od spojky
Datum: 01. ledna 2010 2:35
 kup normal lukopren v mototechně,stojí asi stovku,a celá tuba mi vystačila na 4 celé motory
Datum: 31. prosince 2009 23:19
 kup normal lukopren v mototechně,stojí asi stovku,a celá tuba mi vystačila na 4 celé motory
Datum: 31. prosince 2009 23:18
 zarec, nevíte někdo jak nejlépe přidělám chromy na nádrž na 350? nejradši bych to tam přilepil ale to by bylo barbarský...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 17:00
Jméno: jo
IP: uživatel5028
 nechat nachromovat
Datum: 31. prosince 2009 17:00
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 zdar nevíte někdo jaký plasty i s nádrží seděj na rám z fichtla ? popřípadě kde se dají sehnat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 14:47
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 a nevěděl by jsi z jakýho typu nebo značky ?
Datum: 31. prosince 2009 14:47
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Něco jsem slyšel o plstech z pitbika ale svářečce se nevyhnes
Datum: 31. prosince 2009 10:06
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 caw draci ... chtel bych se vás zeptat co je nejlepsi na rychlost ... velka rozeta - maly primar (9 zub) .... mala rozeta - velky primar (14zub) ... velka rozeta - velky primar .... mala rozeta - maly primar ... díky moc a at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 13:48
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 ok budu experintovat tak dík
Datum: 31. prosince 2009 13:48
 je to priblizne tak jak rekl Dave's...videl sem gdysy testy jedny jawinky 350/640, majitel ji chtel vice do rychlosti a tak propocitaval secky odpory (vzduchu, valivy odpor, treni atd.) a srovnaval to s vykonem motoru, otackama, zubovym diagramem prevodu a este tam mel diagram z brzdy (to kvuli prubehu sily a motoru), proste srovanaval jestli gdyz da o zub vetsi tak jetli se do tech otacek dostane, jakou to bude mit silu a jetli to bude mit silu ty odpory prekonat atd. a nakonec paradoxne prisel na to ze pokud chce vetsi rychlost musi dat o zub mensi sekundarko, tim se dostane do otacek gde je sila k prekonani odporu a v tech otackach mu to pojede nejrychlejc...znam hodne pripadu co jim to jelo vic s 12z nez 13z, to secko zalezi na motoru, podvozku, silnici, odporech, hmotnosti, ridici...treba 20 s revmaplechama litaj vic s 12z nez 13z sekundarkem pac ty plechy jsou takovej brzdnej stit ze s 13z se to trapi...zase na druhou stranu gdyz tam das 11z tak silu budes mit a vytocis to jako prase ale nedostanes z toho takove otacky abys prekrocil 60km/h, na kterych po kratke dobe sice zkoncis ale pres tuto cifru na tachaci se uz neprehoupnes...cili nezbyva nez laborovat (a nebo si to vypocitat jako chlap s tou tripade)...nejjednodussi je to takhlec - pokud chces rychlost a mas slabej motor tak nechej tam ten 13z nebo prezbroj na 12z a uprav valec na vetsi otacky, pokud je motor dobrej nech tam ten 13z a pokud ses lehkej, ma to podvozek v perfektnim stavu (to znamena i novy loziska, nizkoodporove pneu a celkove minimalni treni) + silnej motor tak pak zvazuj 14z, jinak je to o nicem...sic bys se 14z mohl dostat vetsi rychlost na rovine ale na to bys potreboval tak 5km dlouhou trat a more, more casu a to ten motor driv zvadne nez se na ni dostanes...zase to zalezi na tech asi 6 faktorech (podvozek, motor, ridic, cesta, vaha, odpory)...
Datum: 31. prosince 2009 12:54
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 určitě mala rozeta velký primar
Datum: 31. prosince 2009 12:07
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no ono to jen tak rict nejde .... muselo by se to vypocitat neni to jen o tom ze tam flaknes velkej postorek a malou rozetu.... motorka sama o sobe neco vazi tet vaha jezdce a zakladni motor se nerozjede.... takze asi tak... takze laborovat aby mel vubec motor silu se roztocit na max ot... tim chci rict ze jakmile tam flaknes jakoukoly rozetu a pastorek co dostanes do ruky za ucelam rychlejsi jizdy tak spis pojedes pomalejc pac motor pojede jen na pulku svich max ot na vic nebude mit silu
Datum: 31. prosince 2009 11:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Hele tohle se uci v 6. tride....
Datum: 31. prosince 2009 7:52
 normalne se to dela jen vymenou sekundarka nebo vence rozety...pokud bys to chtel hnat s rychlosti do krajnosti (a pokud to prepiskens ztratis silu a budes mit maly otacky ze to ani nepojede tolik co po vymene) tak velkej primar (klasika 14z, vetsi sem jeste nevidel), velkej sekundar a mensi rozeta (nebo klasickej venec 55z, ta mensi rozety ma tusim o tri (bo 5) zubu mene)...ale praxe - pokud mas nejaky zmeny v engine a vic koni ci male stado tak 14z a nic jineho nemenis, jinak zustan na 13z sekundarku...
Datum: 30. prosince 2009 23:02
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 tak co ?
Datum: 30. prosince 2009 22:59
 malý primár - velký sekundár
Datum: 30. prosince 2009 22:55
 malá rozeta velkej primár
Datum: 30. prosince 2009 22:37
 zdravím draci nevíte jestli v přední vidle ze simsona je tlumič? anebo to je jako u fichtla bez tlumiče? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:45
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Jo je tam pržina+olejovej tlumic ... fik ma jen pruziny = teleskopy
Datum: 30. prosince 2009 21:45
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ja ho mam
Datum: 30. prosince 2009 21:09
 Zdar draci,koupil jsem si stříbřenku na výfuk(na nový nemám prachy)a chci se zeptat jedna je na kamna a druhá je vypalovací stříbřenka ale nevím která je lepší myslím si ta vypalovací jenže nastal problém že nevím jak ji vypálit na obalu píší:vrstvy se vypalují jednotlivě po 2-4 hodinách zasychání.Doporučená vypalovací teplota je 250 stupnů Celsia po dobu 15 minut.Nátěr lze vypálít i přímo při provozu zařízení. Myslíte že když to dám na druhého fichtla a budu jezdit že se to vypálí?Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 23:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už si to nepamatuju je to tak 2 roky ale myslím že jsem dával 3 určitě
Datum: 30. prosince 2009 23:54
 já ji má do 500st. a kolik těch vrstev pls?
Datum: 30. prosince 2009 18:58
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 já mám na kejvě 150/352 barvu s hliníkem do 800st. vůbec tam není že se musí vypálit, ale musela a provozem to nešlo ani náhodou, pořád to bylo měký. Nakonec jsem to stáhnul benzínem znovu nastříkal a vypaloval hořákem na plyn, dokud se z barvy kouřilo. Teď je to tvrdý, ale benzín to stejně sundá.
Datum: 30. prosince 2009 18:42
 tam píšou 2-4 vrstvy
Datum: 30. prosince 2009 18:13
 kolik prosimtě dávals vrstev?
Datum: 30. prosince 2009 18:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem natíral výfuk s tou vypalovací a nějak jsem to nevypaloval...prostě jsem to natřel a nasadil a jezdil jsem a vypálil se nějako sám
Datum: 30. prosince 2009 18:10
 Dotaz pro ladiče:Zajímá mě kolik ste kdo vrazil do pionýra dělaného na silnici ne cross!Myslím tím opravdové POKROČILEJŠI ladice..ne lidi ktery maj tuning filtr a special je na svete..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 0:02
Jméno: Karlos
IP: uživatel1200
Datum: 31. prosince 2009 0:02
 Tohle nemůžeš počítat buďto to chceš nebo ne a jestli do toho nechceš vrazit takový prachy tak to udělaj jako já snížená hlava 100kč,14 zub 180kč,výfuk 1200kč,sport. filtr 300kč,generálka motoru s kvalitním osmým výbrusem 2500kč.
Datum: 30. prosince 2009 19:18
 presne tak, da se poridit i trochu levneji, ale pocitek kolem 10 tisic...
Datum: 30. prosince 2009 18:48
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Vape zapalko, hvezd. hlava, 4-kanal od TK moto na silnici nebo 2-kanal od Stejskyho do terenu, stocena klika na 90mm+vyplne, upraveny 3-kvalt, ojnice na jehlach, ferodo spojka+silnejsi pruziny,19mm Dellorto karbec, sada trysek, filtr, hikone vyfuk... Tlumice, ram, krk, vidlice, sedlo a nadrz - co dum a burzy daly. Takze motor vysel kolem 15k a furt jede na hovno, zbytek nepocitam...
Datum: 30. prosince 2009 15:56
|



|