Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar Draci, Nemáte někdo nějaký plánek na upravu válce Pionýra nebo stadiona ? chtěl bych si upravit valec jak na PIO na STA... tak kdyby někdo nějaký měl tak mi ho prosím zašlete na email, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 0:19
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 mam navrh na 9Hp s origo předelanym karbecem, dyštak napiš na mejl - phozman@seznam.cz
Datum: 09. června 2013 0:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
Datum: 08. června 2013 7:34
Jméno: matouš
IP: uživatel15507
 ja plán nemám, ale mám celý válec ktorý mi pred niekolkymi rokmi upravoval strýko, je z pioniera a je zadrety, ale ten pionier isiel fakt jak drak pokial nepraskol kruzok.. mozem ho tebe alebo niekomu za symbolicku sumu poslat aj so znizenou hlavou ak chcete
Datum: 07. června 2013 23:06
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli dám bezproblémů na mustanga drapák 3.50-16 ? nebo se tam nevejde? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:43
 Asi 3.25 to byla
Datum: 06. června 2013 14:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedáš,bude ti škrtat o řetěz 3,50 x 16 je tak na třindu
Datum: 05. června 2013 20:57
 Mel by se vejit stejnej mam na jawa 20 do crossu
Datum: 05. června 2013 18:29
 Cau jakym dilem zvednu nejvic rychlost na fikoj ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:30
 kolik točí motor na max při vmax?jestli 50 tak ti 15 kolečko nepomůže
Datum: 06. června 2013 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel15629
 Ty vol že mě to nenapadlo,čtvrt roku jsem ladil,furt jen 97 a kilo ne a ne pokořit ani z kopce...kdybych já vůl dal samolepku NO FEAR tak sem to třikrát nezadřel a bylo to tam...
Datum: 06. června 2013 17:08
 Mate pravdu bude to samolepkama
Datum: 05. června 2013 22:58
Jméno: Dan
IP: uživatel15627
 jak říká dominik, tuhle sem si na motorku dal samolepku a mám pocit, že více tahne od nízkejch
Datum: 05. června 2013 22:16
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Docela pomáhají samolepky s plameny.
Datum: 05. června 2013 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tou součástí mezi řídítkama a sedlem (řidičem)
Datum: 05. června 2013 20:58
 válec a výfuk... jedno bez druhýho moc nefunguje...
Datum: 05. června 2013 15:01
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 upravou valce
Datum: 05. června 2013 15:00
 15ti zubim sekundárem, ale vadu to má tu, že pak nevyjedeš kopce, ale zase po rovině to pojede víc...
Datum: 05. června 2013 14:43
Jméno: FichtlVLog
IP: uživatel14157
 zdravím,chlapci mám takovej dotaz.. potžebuju z fíčka dostat co největší,ale opravdu co největší výkon bez nějakých uprav... čiže počítám stím,že by jste mi mohli poradit s výfukem,karburátorem,kroužkama apod. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel15625
 Jestli je to na mě,tak odpovím takto. Všechny válce po úpravě nechávám protočit alespoň o jeden výbrus,aby se odstranili všechny větší či menší oděrky od úpravy,ale kdybych byl hodně opatrnej,tak bych to možná udělal i bez výbrusu. Standa
Datum: 05. června 2013 19:47
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 valec mám po výbrusu s dvoukroužkem..to by snad nebyl nějaký problém né ?
Datum: 05. června 2013 18:33
 Vejdeš se do tisícovky,ale bez pístu a bez výbrusu. Jinak jsem Štěpáne rád,že to frčí
Datum: 05. června 2013 17:53
Jméno: 4gear
IP: uživatel14718
 Jestli chceš výkon bez úprav, tak si najdi hodně prudkej kopec... Jestli máš našetřenou nějakou tu korunu, tak doporučuju abys to přenechal někomu zkušenějšímu. Doporučil bych Standu Hrbka. Nedávno mi dělal válec a hlavu. Už to mám sestavený a zajetý. Motor perfektně točí i s dvoukroužkem místo doporučovaného jednokroužku, maximálka se vytáhla na šílených 83km/h. Fakt bomba a vejdeš se do tisícovky.
Datum: 05. června 2013 17:45
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 Chlapy.. ted' mi něco došlo... klika šla huř,tož to jsem ale myslel že se rozhejbe a kohoutek je novej ale teče jen dolu a když jsem ho měl dolu vyjel jsem na něj celou nádrž ale jesti se ted' přicpal,tak to teda nejpíš může být taky problém.. mám na tom najeto už cca 150km.. a předtím jakš takš jel.Zkusím to teda rozpůlit a kouknu na tu kliku a pak na ten kohoutek.. + ještě udělám něco z výfukem.Díky,tohle zkusím,kdyžtak radte prosím dál.Motor složím a předstih poladím,ale doladit to,aby to měla nějakej výkon už mi nějak nejde..takže každou radu příjmám.
Datum: 05. června 2013 17:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15133
 a taky radej vyčisti lauf.... ono i po výbrusu ten motor docela ožije a pokut je znatelně línej nemusý to být jen motorem ale neduhy jako je přicpanej kohoutek anebo nepruchozí lauf.... jinak 11 zubej převod bych na zaběh nechal opatrně musíš jezdit tak jako tak a převod do síly šetří motor ....pokut to netočíš do mrtva....
Datum: 05. června 2013 14:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně jak říká Standa, dej si motor dohromady, to že máš všechno nové ještě neznamená, že to máš dobře složený, jak ti šla klika po smontování??? Musí s ní než namontuješ gufera jít naprosto lehce otáčet. Co tam máš za kliku??? Kontroloval někdo vycentrování kliky?? Jak moc máš napnutý primárná řetěz??? Kolik už jsi na tom najel, jakou tam máš trysku, kde máš jehlu?? Máš vyčištěný výfuk, nepřisává ti to někde?? je spousta věcí proč motor byť z nových dílů nejede a většinou je to mechanikem ne motorem
Datum: 05. června 2013 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel15625
 Karbec větší nedáš,protože k tomu nemáš upravenej sací kanál. Píst jinej nedáš,protože na seriovku je nejlepší dvoukroužkovej a jednokroužkovej píst bez úpravy válce nemá význam. Výfuk udělat mužeš,ale na origo válci nakonec poznáš,že nejlíp jede výfuk z mustanga.... co mužu doporučit,tak si kup VAPE.... pokud jede mizerně,dej ho dohromady....nevylepšíš to tujininkem
Datum: 05. června 2013 10:16
 tak místo 11z dej 13z .... a dokud nezajedeš výbrus tak to ani kloudně nepojede..
Datum: 05. června 2013 8:51
Jméno: FichtlVlog
IP: uživatel15400
 Motor je složenej novej...převodovka,ložiska,vycentrovaná klika,ojnice na jehlách,výbrus s vrtáním 39,75 s dvoukroužkovým pístem,nová spojka,mezilamela,PRIMÁRNÍ ŘETĚZ,sekundáro 11z. Motor ale jede jako když nejede.Potřebuju zněj dostat co nejvíc jde,Dík
Datum: 05. června 2013 8:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15367
 he bez peněz jde všechno blbě pokut to startuje tak mužeš jen vyčistit lauf nechat naleit brzdy za 250 korun ... jen kroužky nemusí zabrat bez výbrusu .... konec koncu ten za 500 tak drahej nejni....
další 200 300 bych ti doporučil si vyzkoušet pohrát s kolečkem na výstup z převodovky nevím kolik jezdíš ted jestli do rychla či pomala ale převody jsou 60 procent výkonu .... takže se překvapí jaký muže být rozdíl mezi 13 zubem a 11 zuby... kor jestli máš přes 80 kilo si paradoxně rychlejší s rozetou do síly neš s podtočeným superbikovým... kolečko stojí okolo 100 ale chce to si vyhrát....
Datum: 05. června 2013 4:55
 nahnat výkon bez úprav? no kdyby ses hodně snažil tak by jsi se ke 4 koňům možná,možná mohl přiblížit kdyby bylo vše origo ale spíš ne  takže buď drahý úpravy, nebo silnější motorku
Datum: 04. června 2013 22:23
Jméno: VOLE
IP: uživatel15572
 kup si 250 !
Datum: 04. června 2013 22:21
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 čau draci o jakém nejrychlejším pionýrovi víte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 15:05
 i Vláďovy Mužákovi to upaluje
Datum: 05. června 2013 15:05
 tuto sobotu je můžeš vidět v Mladějově
Datum: 04. června 2013 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 Jawaracing50 - přes 120km/h na starym pařezu tříkvaltu bez kapoty... Nejbrutálnější jezdec co znám... Jinak jestli chceš něco vidět,zajdi na nějaký ze závodů Jawa 50 u Jičína.
Datum: 04. června 2013 19:24
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci potřebuju radu nevíte na jaké motorce je stejný přední kolo jak a mtx hondě té novější s kotoučem a nebo kde koupit 21 ráfek
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 6:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
Datum: 06. června 2013 6:55
 Čus lidi, o kolik se snižuje hlava na pionýra? Odepište díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 6:43
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 K CU je hlava 5,4-5,6ccm.
Datum: 04. června 2013 6:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tak si nech od stejskyho udělat i hlavu a nevymýšlej nesmysly
Datum: 04. června 2013 6:39
Datum: 03. června 2013 23:23
 na to se tě neptám.. ptám se tě jak máš upravený válec... podle uprav válce se dá spočítat na jaký obsah spalovacího prostoru je potřeba hlavu snížit.
Datum: 03. června 2013 23:19
 je to nová hlava s original spalovakem
Datum: 03. června 2013 23:04
 záleží najká obsah spalováku potřebuješ k daným úpravám na válci
Datum: 03. června 2013 22:00
 Zdar ,upravuju si 21 do terénu a přední vydlice ze Simsona pohodička za 10 min tam byly ají s řídítkama ale zadní tam nepasujou jsou větší poradte jak je tam dát nechci uříznout a převařovat uchyty a upravovat aby ten svár potom nepraskl předem díky za jakýkoliv názor kdyžtak jsetli máte nějaké fotky nebo plánek tak na muj e-mail (pepa.fendrych@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 11:54
 Taky jezdím simsoňácký, převařit nebo upravit to budeš muset kdybys hledal trochu inspirace ozvi se mi na email: jawa46@seznam.cz mám to převařený a nic nepraská, záleží jak umíš svařovat a jakej matroš na to použiješ
Datum: 03. června 2013 11:54
Jméno: Jan
IP: uživatel15608
 Čau, jakou máte skušenost s výfukem HIKONE na pio 20, a popřípadě který označení (to číselný) je nejlepší pro nejmenší úpravu kolene výfuku pro fichtla díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 14:33
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 no já si koupil to s tim 209 na konci pokud si to dobře pamatuju, jen musíš převařit koleno a držáky ale neni to zas tolik náročný pokud je člověk trochu zručnej nebo má kamarády co mu pomůžou, jinak žádný extra zvednutí výkonu se konat asi moc nebude, to bys musel upravit, je spíš na vzhled a na zvuk, jinak to s tim jede skoro stejně jak s originálem, ale to podle mě, nevim jaký skušenosti s tim maj ostatní
Datum: 03. června 2013 14:33
Jméno: jawa
IP: uživatel15609
 zdar drai má někdo zkušenosti s temahle rychlopalama? jsou dobrý? popřípadě, jestli je potřeba hodně upravovat bowden?
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kros_plast.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:01
 Ahoj, mam dotaz, premyslim o koupi noveho valce na jawu 20, je to nabizeno jako set prevrtaneho valce (55 cm3), trikrouzkovej pist a trisky do karburatoru, chci se zeptat jestli nekdo s tim nema zkusenosti po jizdni strance, jestli nastane znatelne lepsi jizdni vlastnosti nebo tak neco, nebo jestli je treba jeste neco dokoupit kteto sade. A jeste sem poridil tyristorove zapalko, tak jakou od toho muzu ocekavat zmenu???? diky za odpovedi honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ještě k té kvalitě polských válců, je pravda že sací a výfukový kanál lze upravit, aby to aspoň sedělo s originálem, přefuky už jsou na tom hůř, ale co je nejhorší tak litina z který je vložka je v tak mizerné kvalitě že se z ní vydroluje materiál....fakt super
Datum: 02. června 2013 9:39
 http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/2-1-Simson/293-3-Motor/5/555-Valec-simson-Tuning-70cm3-10-kanalu
je to vůbec možný?  nějak se mě to nezdá, a to jsem se jen tak kouknul co prodávaj
Datum: 01. června 2013 23:42
 Pavlíček: co je spatneho na te sade tak ?
Datum: 01. června 2013 23:07
Jméno: Monter
IP: uživatel14783
 Můj mejl Martin9310@seznam.cz
Datum: 01. června 2013 23:02
 no trefil si to přesně, tu stranku, to díky, že sem neobjednal nějakou blbost.
Datum: 01. června 2013 21:49
Jméno: Pavlíček
IP: uživatel12485
 Předpokládám, že jsi na ten zázrak narazil na stránkách extremebike.cz No jestli jo, tak honem odtud... kvalita made in Poland, navíc ty ,,sety,, co tam prodávají jsou doslova eutanázií fichtla. Za 2500 tam nabízí mord v podobě válce, kliky (to bych ještě překousl) ale k tomu tříkroužek píst, a co je hyenizmus tak navíc k tomu ložiska na kliku krytý simeringem a silikonový gufera na kliku !!!
Datum: 01. června 2013 21:44
 pošleš mi mejla??? vyřešili bysme to přes něj.
Datum: 01. června 2013 21:16
Jméno: Monter
IP: uživatel14783
 Ahoj,od toho válce moc nečekej,je to polskej válec,kterej kvalitou nešahá ani po kotníky starýmu dobrýmu válci a tři kroužky na pístu je taky moc,dneska se dávají dvou/jednokrožkový písty.(teda jak kdo)..Kdyby jsi měl zájem válí se mi doma starej válec obsah 60ccmm(skutečných),válec má upravený sací i výfukový kanál,aby se ten obsah taky "nakrmil"
Datum: 01. června 2013 21:11
 Čau draci, Kolik má prosím Difuzor na karbeci dell orto na babettu? Odepište díkyOndra
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 16:31
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Je to karburátor 14.12, takže má difůzor 12mm stejně jako jikov
Datum: 01. června 2013 16:31
 karbec má difuzor 1,8cm avšak je k tomu redukce která redukuje na 1,4cm,tak jako orig u babetty
Datum: 01. června 2013 15:57
 Čau draci, máte někdo návo jak udělat tuhle čtyřrychlostní převodovku? Odepište díky Ondra
http://www.youtube.com/watch?v=Of8xVY6F_xU
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 11:03
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Tak tabulku na převodovky mám taky vytvořenou docela dlouho, počítá to všechno samo včetně pilových grafů. Tak není potřeba nic počítat počítá to samo, když budeš chtít pošlu ti jí.
Datum: 04. června 2013 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel15618
 Než se to porozuteklo po internetu tak kdo myslíš že to dal do grafů a spočítal....měl jsem asi 4 verze... včetně hrubýho nákresu na výrobu soukolí 16/22 .....
Datum: 03. června 2013 20:00
Jméno: marquee
IP: uživatel14771
 17/21 není potřeba, stačí vyrobit nové soukolí pro trojku a pak to krásně řadí po cca 1800otáčkách
Datum: 02. června 2013 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel15605
 Dotaz k zamyšlení: A co když jako základ použije rychlej 3Q? Hm.... moc velký změny tam nejsou.... mam to někde na papíru,ale nechce se mi to hledat....
Datum: 01. června 2013 15:53
 jak říká standa, je to o stylu, jinak s rychlím 3Q jsi na tom líp pokud použiješ "sériová" kola na ten 4Q
Datum: 01. června 2013 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Jo,ale tam se musí převařit převodovka,změnit buďto primární a nebo sekundární převod a musíš přiznat řadičku na boku motoru... Úprava o které je tu řeč se jezdí často načerno v klasikách a je to takový docela elegantní řešení..neříkám že je to nejlepší a nebo nějak extra dobré řešení ale má to styl... Ještě stylovější je 5Q v origo blokách,ale ta cena...
Datum: 01. června 2013 12:52
 Čau, můj kamarád ma 4 na mustangu a dělal to tak že celou převodovku s pincka vyměnil za převodovku z ČZ 175
Datum: 01. června 2013 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Zúžit kolečka,první pár řazenejch koleček 19/19z a druhej pár 16/22,dvojitou vidličku řazení a převařit automat. Z popisu to zní jednoduše,ale je to sraní moc...
Datum: 01. června 2013 6:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 každopádně, pokud budeš chtít mít inteligentně rozložený odstupňování, tak se výrobě min. jednoho soukolí, a samozřejmě zbytek se musí také upravit, já mám vyrobené dvě funkční verze... tohle co je na videu jestli jsi si všimnul má díru mezi 3-4 stupněm, následek použití pouze upravených seriových kol na třetím stupni
Datum: 31. května 2013 6:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pochybuju, že ti to někdo jen tak prozradí a namaluje, ale když se zamyslíš možná na to příjdeš  , existuje několik verzí, některý maj nakopávačku, jiné ne... záleží co si vyrobíš
Datum: 31. května 2013 6:29
Jméno: matouš
IP: uživatel15507
 zdar draci... potreboval by som poradiť s výrobou šponováku (vodítka) reťaze. Nemate niekto nejaký odkaz alebo nejaku fotku ako to spraviť. Mám aj nejaký nápad ale radšej sa spýtam vás skúsenejších ešte predtým ako sa do toho pustím. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 11:18
 Chlapy potřebuju komplet revmaplechy a zadní podsedlový plech na 220.100 , 221.100 jeden kámoš za to chce 500kč je to dobrá cena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 11:33
 chlapi jsem Kousek od města Svitavy.(svitavsky okres,pardubicky kraj) jirko viděl jsem to na facebooku
Datum: 30. května 2013 11:33
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Odkud jsi Beny? Revmáče s podlážkama ti dám za kilo a zadní plech na 220.100 už bohužel nemám- jen ty starší (který jsou podlě mě hezčí)
Datum: 29. května 2013 20:04
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 29. května 2013 17:15
 Jestli jsou v dobrym stavu, tzn nepobouchaný, nepotrhaný, s dobrym lemem, tak ho ještě o 100 stáhni a vem to...
Datum: 29. května 2013 16:48
 myslim v dobrym stavu
Datum: 29. května 2013 14:50
 To se takhle bez popsání stavu či bez fotografie fakt dobře posuzuje...
Datum: 29. května 2013 13:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 Zdravím, chci se zeptat jakým druhem barvy se dělaly z výroby pionýry. Někde jsem slyšel že syntetickým email, ale nevim zda to je pravda tak se ptám předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel3874
 Vypalovaná syntetika
Datum: 28. května 2013 9:13
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar stando potřebuju se tě něco optat ohledně válce ozvi se mi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 18:32
 Musíš mi napsat na mail,já tvůj nemám.
Datum: 27. května 2013 18:32
Posl.aktualizace: 27. května 2013 19:06
 tak to jo díky za rady
Datum: 27. května 2013 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel15581
 Musíš z toho výfuku odstranit původní koleno včetně části zapuštěné cca 7 cm dovnitř výfuku,pak na výfuk navařit origo koleno zkrácené o 2-4cm(délka 28-30cm) a mezi výfuk a tlumič dát výletovou trubičku o vnitřnim průměru cca 16mm a délka řekněme 10-12cm ..... pak to má význam.... jen nasadit na origo koleno je k ničemu....motor stratí spodek a jen bude trochu pištět v otáčkách,ale nepřinese to sebou nic,spíš je to horší.....
Datum: 27. května 2013 18:55
Datum: 27. května 2013 18:46
 aha díky
Datum: 27. května 2013 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel15581
 Aby fungoval správně,tak se musí převařit koleno a výletová trubička ... tak jak ho koupíš je na kulový
Datum: 27. května 2013 16:49
 tohle je na motor se stojatym válcem takkže bys to musel převařit
Datum: 27. května 2013 16:40
Jméno: sahara
IP: uživatel15576
Posl.aktualizace: 27. května 2013 15:06
Datum: 27. května 2013 15:06
Jméno: Trochy
IP: uživatel15455
 https://www.youtube.com/watch?v=yByNph65Gkc koukni se na 1 : 15 on tam je nekolikrát ale je to trochu extravagantní
Datum: 27. května 2013 14:29
 no rám je asi jedno - uděláš jak uděláš, ale jde 1) o závěs a 2)o připsání do TP (což asi nepujde).
P.S. kdyby se to nějak vymyslelo, tak bych bral za svoju 20ku taky
Datum: 26. května 2013 16:30
Jméno: sahara
IP: uživatel15576
 http://www.napionieri.sk/index.php?go=film
Datum: 26. května 2013 14:51
Posl.aktualizace: 25. května 2013 9:16
 co blázníte,má přelepenou značku typem motorky
Datum: 25. května 2013 9:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 25. května 2013 8:50
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Když si to zvětšíš, tak je vidět, že je to přilepený papír. Neznám formát "FZ?", co by to bylo za okres?
Jinak ty značky na zakázku jsou schválené teprve od ledny 2014, zatím to nejde.
Bude to stát cca 10tkč a budeš si ji muset v dostatečnym předstihu objednat, ptotože ty fajnovější budou dost rychle vybraný.
A v týhle republice mi nikdo nevymluví, že to nebude o známostech a úplatcích
Datum: 24. května 2013 23:25
Jméno: ......
IP: uživatel13284
 čus teďkom už si můžeš i nechat za příplatek udělat spz podle sebe  ale stojí to celkem dost, jestli je to pravdivá spz tak před majitelem smekám musí bejt zazobanej
Datum: 24. května 2013 15:37
Datum: 24. května 2013 13:20
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nwm co se ti na ní nezda  tyhle znacky se davali nez přisla era tech soucasnych  jinak znacky jsou stale platne
Datum: 24. května 2013 12:54
|



|