slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Delam generalku fichtla a moje otazka zni jestli zadni kyvna vidlice (tlumice mam odmontovane) majit trochu z tezka nebo krasne z lehka.Po oddelani tlumicu a nadrze sem to skousel a de to ztuha odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus jestli má vůli do stran.
 
 
Datum: 08. dubna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: BEDYY      IP: uživatel13005    
no myslim ze to neni potřeba ale co myslis ty
 
 
Datum: 08. dubna 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bedy nemusíš na tu pořád na začátku dotazu psát že děláš generálku ;-) .. a ano má to jít trochu z tuha.... měníš i čep na kyvku?
 
 
Datum: 07. dubna 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měla by jít kapánek ztuha ;-)
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
ZdrVÍM rad bych znal váš názor na menší úpravi na mustafovi děkuju http://motorky.bazos.cz/inzerat/23204818/Jawa-mustang-2350-po-renovaci.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
Tak já nevim kolikrát to mám ještě napsat říkám že to sem vyřešil s řetězem i s tlumičema ze Simpsona ;-)
 
 
Datum: 11. dubna 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
chudák ten kdo napne řetěz a když si na toho fichtla sedne tak se řetěz napne tak,že se ani netočí kolo a když ho necháš povoenej tak zase padá ty tlumiče jsou prasárna
 
 
Datum: 05. dubna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
docela bych chtěl vidět ten techničák s razítkem, je fakt, že se někde nebojej, ale jsou to sebevrazi v dnešní době
 
 
Datum: 05. dubna 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
já ho ani moc prodávat nechci a to nejde dnes jsem ho prodal za 7000,- vím někdo by za to nedal ani 5000,jenže borec když jí viděl na vlastní oči a svezl se ,tak žek že za 7000 ji veme a vypadal spokojeně domlouvali jsme se krz technickou,tak jsem jel ještě s ním (Marquee)a vše bez problému!Žetěz jsem vyřešil jezdil jsem na ní asik 2 roky a nějáký trable krz zadní tlumiče nebyli,fajn každej dělá pořád originály jo to beru prodaj se i za víc ,ale nemůžeš mě odsuzovat,za to že jsem si udělal v 14 motorku tak jak se mi líbí jinak díky za upřímnost. ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15307    
Osmičku za nic? neblázni.....nech ho doma v garáži,za 8 je to neprodejný. Navíc těma "úpravama" bych moc nehýřil,jediný co tam máš,tak je snížená hlava a diodový světla....reálná cena tak 3500,- pokud je TP živej a neni dluh na pojistce. Cení se origo stavy a tady bohužel....
 
 
Datum: 05. dubna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no prostě 8000,- za tohle je nesmysl, na tom se asi schodnem všichni,.... kromě majitele :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je dobrý ;-) já taky svojí 21 koupil za 2000... ale už sou to dva roky a řikám - co sem se takle koukal po inzercích, (je to asi měsíc až dva z5, páč kamarád sháněl fichtla) tak horko těžko i za ty 4000. ale teda je jasný že když je člověk rozumnej, tak se s nim dá domluvit nižší cena. o tom žádná...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně, teď jich na netu bylo docela dost, jeden mě stál 2200,-, druhý 2500,- a to byla 05ka + torzo 555 a třetí 2400 a k tomu byla 05 rv. 1963 v origo stavu a dvě bedny plný dílů, všechny platnou technickou do 2016, prostě normální stav, ale jsetli chceš jednu 21 ti za 4000 klidně prodám :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
ja osobně bych si raděj koupil za ti peníze simsona enduro ...díly jsou drahe já vím ale za tydle peníze jde 350...moc práce na špatnem objektu ... ale zase vše má sveho kupce...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak k tomu mustangu, co je to za módu u toho (a hlavně u simsonů) zvedat tu sedačku?? Dyť je to hnus, nehledně na to, že z toho uděláš defakto jednomítního zmetka... a tu fotku spojky si tam fakt snad ani neměl dávat... a toho silikonu na docedacích plochách rozpůlenýho motoru? to pak je plná kliková a převodová skříň ne ? :-D .. sorry za kritiku, ale chtěl si názor :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi tak... za 20,21 bych víc jak 2500Kčš nedal... 21 mě stála 15 stovek, 20tka 1000Kč... obojí s papírama... bezpapíráky sem dostal zadarmo, ale už je ani nechci, neni to kam dávat..
 
 
Datum: 05. dubna 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zázrak to neni...musíš akorát umět shánět dobrý kšefty...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele chlapi, co to tu řikáte? fichtl s papírama za 2500??? tak to chci vidět... dneska je zázrak sehnat fichtla s papírama za míň jak 4000... pokud víte o někom kdo nechá fichtla za 2500, nebo jen papíry levnějš, tak mi napište mail a já to vezmu všema čtyřma...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
to co říká marguee - tak naprostý souhlas
 
 
Datum: 05. dubna 2013 9:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vzhledem k tomu, že se dnes cení spíš originály, a nebo renovace a ne sprsklotiny jako tahle, tak to má cenu papírů + obyč. fichtla (max. 2500,-) krom toho, že na technický tě za ty led světla vykostěj a za to sedlo pravděpodobně taky. To nemluvim o primárním řetězu typu kšandy co jsi nám vyfotil, to je asi ten TUNING. :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2013 7:27
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
blaázne :-D za 8000 to nikdo nekoupí. já mám mustnga v perfeknim stavu s papírama za litra.... jinak upravy nějak žadne nevidim
 
 
Datum: 05. dubna 2013 7:02
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta cena se mi nezdá moc reálná. Ty peníze, které jsi do toho dal nikdy zpátky nedostaneš, když to budeš prodávat jako celek. S tím se musí vždycky počítat. Já jsem dal do pionýra možná 20k a prodal bych ho s bídou za 5 si myslím...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 1:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
ty tlumiče ze simsona vyhod stojej za prd, na mustang jsou moc tvrdý a pak praskaj dráty v kole a navíc bude problém s napnutím řetězu
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to pěkný- barevně vypadá malinko tak, jak jsem si ho udělal já v 15ti :-D , jen jsme ho neměl tak vymazlený po technický stránce. Tedka budu dodělávat renovaci- lak nadrže, kasltiku a blataku. http://provaz11.rajce.idnes.cz/Repase_Jawa_50_Mustang_1977/#P1010237.jpg Hele radši si ho nech- aby jsi pak nelitoval, žes ho prodal, kdyby ti za něj nekdo tuhle cenu dal, i když jestli potřebuješ peníze tak... :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
No cena je asi trochu přetáhlá,ale já se ho moc vzdávat nechcu utopil jsem v tom moc peněz :-D no pošlu,ale až se dostanu na chatu počítej tak za 2 tejdny dal jsem tam čidlo z 350 čz do brzdy udělal díru,a do ní přišrouboval pružinku
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to pěkný, ta cena je taky pěkná. jen se chci zeptat: mohl by si mi vyfotit jak přesně máš udělaný čidlo na brdzovku? Pošli mi dyštak fotky na mail. dík vbeck@seznam.cz
 
 
Datum: 04. dubna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, co je nejlepší základ pod lak?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
dnes už jsou plniče s antikorzní vrstvou ktrere se dají použít jako zaklad pod akryl i sentetiku.....doporučuju vždy věci vhodne pod akryl sintetika s nimy nehne.... tento plnič co se muže dat na holí kov nabízí firma max mayer..je to zaklad a štříkací tmel v jednom ....je 2 sloškovy ...měli sme ho v praci a fakt kvalita..narozdíl např od body..... ..doporučení je aby sis našetřil a nakoupil celý system zaklad srříkačák vrch tužidla ředilda od 1 firmy navštiv specialku kde míchaj barvy a pohoda..dnes toho je....
 
 
Datum: 05. dubna 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně to musí býr stejný typ.. a né že dáš spodek syntetiku a vrch akryl.. to bys pak měl kytičky :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
Plnič a lepší je ho obrousit pak pod vodou nějákým jemným smyrkovým papírem ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Chalis      IP: uživatel15304    
Plnič, ale musíš ho pak trochu vzít brusnym plátnem, aby ti barva dobře chytla a popř. doladíš nerovnosti.
 
 
Datum: 04. dubna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pod lak přijde plnič...co přijde pod plnič je druhá věc...
 
 
Datum: 04. dubna 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel15299    
Zdar draci ... dotaz ... když si snížím trochu hlavu a trošku zbroudím výfukovej kanálek tak budu muset nějak častěji měnit kroužky nebo dokonce píst ?rnTen motor je originální ... jen uvažuju nad touto menší změnou ... hlava a výfukový kanálekrnDík za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
jeto invidualní někomu se klika rozsype a někomu chodí origo klika a ma tam naraubovaneho vodníka 125 ccm... každopadně kanaly upravovat kvuli snížene hlavě nemusíš.....bbejt tebou tak to kuchnu dohromady skusim motorem protočit rukou aby nenarážel píst pokut narazí namontuji 2 těsnění pod hlavu a jdi jezdit..jen si ohlídej at ti těsnění nečumí do spalváku..... přece když chci navíšit výkon motoru odskuším 1 věc a podle toho jak se osvědčí udělám další ne? jak budu ladit 10 věcí naraz???
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj na kroužky to nemá vliv, ale nevím jak myslíš originál 1) ještě nebyl opravovanej nebo 2) opravej, ale do původního stavu (žádné úpravy jako např spojka ferodo nebo ojnice CKR). Pokud nebyl opravovanej tak kvalitní oprava se vším všudy a dobré zaběhnutí tí dá velmi slušný výkon. Pokud chceš aby byl jen živejší tak dát větší předstih nebo trochu snížit hlavu (s kanálem bych nedělal nic), jak tady bylo řečeno trpí tím klika. Pookud se ccheš ještě na něco zeptat na piš na mail Jonnyzhet@seznam.cz Sotor
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
K tomu tlaku na ojnici ... mám tam ojnici CKR na jehličkách tady z krámku ... to by mi mohlo trochu pomoct ne ? :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau snížení hlavy ti píst nezničí ale ovlivní životnost kliky spodní ložisko se dřív rozsype kvůli většímu kompresnímu poměru = větší tlak na ojnici, k tomu kanálku záleží jak ho chceš upravit ale pokud nevíš jak tak se do toho nepouštěj, doporučuju za mě slícovat kanálky s vložkou vystřihnout těsnení mezi válec a kartery aby nezasahovalo do přepouštěcích kanálku a rozdíl poznáš ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, znáte někdo někoho kdo umí navařit větší žebrování na seriovou hlavu z fíka? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Já se s tim srát nebudu, nemam na to čas, ať to radši udělá někdo a já to zaplatim
 
 
Datum: 05. dubna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
proč tam ty plechy nenašroubuješ?
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
4 Kroska05: Ahoj na jawa50.forum-zdarma.cz je sekce pro úpravce, můžeš tam umístit nabídku toho co všechno umíš, rádi tě tam přivítáme
 
 
Datum: 03. dubna 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: Kroska05      E-mail:      IP: uživatel14690    
Neni problem kdyžtak pište na mail pošlu foto svych prací
 
 
Datum: 03. dubna 2013 6:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Umýš tam navařyt i křýdla s bronsu?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: Kroska05      E-mail:      IP: uživatel14690    
Napiš my na mail navařim ti co budeš chtit mužu upravit i valec na 4 kanal a poradit z upravama
 
 
Datum: 02. dubna 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
čau lidi ví tady někdo z jakýho materiálu se dělajou ty válečky na primární řetaz ? (co se nýtujou ) docela to potřebuji vědět díkec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Zdravim prosim vas nevide kde nanasijou ferodo na spojkny pripade kontakty deky . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Korky jsou přežitek...
 
 
Datum: 31. března 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
nějake lameli kvalitnější jak plechy tak ferodo jsou k dostaní ..nemám s nima skušenost...proč platit 500 když za tu cenu mi stačí 3 sady obyčejných?? i origo korky snesou dost .... ja nvm jestli budeš spokojený protože jestli ty plechy na lameli budo tvrdý moc a jeden zub se vystípne je po převodovce..... a navík klasicke feroda se mi zdaj kvalitní dost.... když vemu klasickou lamelu origo už bez korku a klepnu přez zuby s tou ferodovou taferodová china či co je na ní udělá dulek..tzn je tvrdší ..opačně nikdy..... podle mě je serivá spojka dostatečná a pokud schoří za odpoledne je hotovo....po opravě
 
 
Datum: 31. března 2013 13:46
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
MPS Moto Rosice...
 
 
Datum: 30. března 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
plechy jsem si nechau udelat z lepsiho materyalu a potrebuju to po feredovat kde se to da nevi nekdo
 
 
Datum: 30. března 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo ale co ta kvalita toho plechu z druhovýroby? nic moc, zuby pro řetěz se za chvíly sjedou, já bych radši zrepásnul ty starý
 
 
Datum: 30. března 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14984    
wwwbrzdy.cz abebo třeba talín u písku...na netu toho je ale na fíka koupíš za 200 nové lameli a nas,,,, stare nikdo nerenovuje a nove korky stojí jak cele lameli....
 
 
Datum: 29. března 2013 15:16
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, dostalo se ke mě nějaké radio značky huinday spíše starší, ale nemožu se vyznat ve výstupních kontaktech, vím že mají byt tři dráty na zapojení jeden - a pak dva + ale prostě nemožu poznat který to jsou v ty spleti drátů tady jsou fotky toho jak to vypadá http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/autoradi/ tak kdybyste podle teho někdo dokázal poradit tak budu rád odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem to našel na netu který drát je co, ale zjistil jsem že radio je nefunkční
 
 
Datum: 30. března 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to zespodu na tom rádiu napsané,která barva je co?Jo a co vidím já určitě iso konektor není.Hlavně musí být 2 iso.Zkus podle typu rádia pohledat na netu
 
 
Datum: 30. března 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. března 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. března 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To co vidim na obrázkou jsou klasický ISO koncovky, pokud máš už nějaký novější auto tak jenom nastrkáš ty koncovky co máš v autě do zdířek v autorádiu, je to blbuvzdorný, takže to nejde dát špatně. Pokud ale v autě nemáš ty koncovky tak to budeš muzet pozapojovat jinak, já na elektro zapojení moc nejsem, ale určitě se u vás ve vsi nebo v tvym okolí najde nějakej radio amatér nebo někdo kdo tomu rozumí
 
 
Datum: 29. března 2013 11:00
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar mám dotaz hele nevíte jak by šlo udělat něco takového ale pro vyšší výkon bych to turbo poháněl elektro startérem napájeným z baterky (aby lépe odcházeli výfukové plyny) poradte prosím jak nebo co s tím prosím odpovědi jako kup si 125 sem ani nedávejte!!! díky http://www.motocykl-online.cz/novinky/bohemian-custom-bike odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
díky za vysvětlení že to nemá cenu realizovat to teda ratši nebudu díky všem kteří se mi to snažili rozmluvit =D
 
 
Datum: 28. března 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15284    
Dejme tomu,že seženeš na E-bay nějakýho malýho garreta...dejme tomu že ho koupíš funkční a za dobrej peníz,takže tak 5-6 tisíc....fajn...budeš na něj čumět jak tele na nový vrata.....zjistíš info...že vejfuková část je na vejfuk a sací na sání....zjistíš,že nemáš jak turbo regulovat....když to vemem na hulváta,dáš místo podtlakový regulace železnou páku....a nebo koupíš nějaký neregulovaný turbo...fajn...jdeme dál...mazání středu turba....fajn,necháš na zakázku vyrobit u Kajjose za 3-4 tisíce novou kliku podle výkresu,která bude mít na straně spojky nějakej vehement na čerpadlo/oilmaster atd.....fajn....budeš to mazat převoďákem? ne....tzn. oddělenou nádržku na motorovej olej...fajn....to by furt šlo,jdeme dál....tak nějak je to komplet....a jak to teď naladit? Možná tomu vadí symetrickej rozvod sání ....no co... nízkejch to bude sotva kuckat a ve vysokejch?? fajn.....motor se točí.... dostane kotel,vyletí klika,shoří píst,zadře se turbo.....fajn,uděláš za desítku novej motor,za další desítku obstaráš znova komponenty a mužeš zkoušet dál...odbrzdit,předělat,odbrzdit,novej motor a znova a znova.....věřim tomu,že za 10 let to zmákneš....ten Streamliner taky nevyvíjeli 4 dny....a všimni si,co je to za motor.... za ty prachy co utopíš ve vývoji by sis postavil menší baráček...hodně štěstí ;-)
 
 
Datum: 28. března 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku tady máš FB na majitele toho Mustanga, má tam vše vše rozepsané jak dělal i s fotkama http://www.facebook.com/josef.novak.100
 
 
Datum: 28. března 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
turbo do dvoutaktu není až zas taková blbost http://img4.hostingpics.net/pics/84436650AM6turbo.jpg jedná se o motor AM6 a na solné pláni to rozjel na 243km/h což je nejrychlejší 50ccm na světě... ale jo u fichtla je to blbost :-D
 
 
Datum: 28. března 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
panebože....to je moc.... :-D
 
 
Datum: 28. března 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Ten mustang je výstavná leštenka a turbo je tam len na imidž tu niekomu unikajú fakta, nemá to zmysel na pio a turbo do 2T úplne nepoužiteľné už vôbec
 
 
Datum: 28. března 2013 8:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neříkejte mu že to nejde... třeba z fichtla udělá nejrychlejší 50ku na světě :-) :-D :-D :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tremate nemá to funkční ;-) .. se zarem jsem roky debatoval o ruznym věcech co dělál.. začínal na NOS.... a zakončil to tímto turbem které je pouze pro výstavní učely.. a mohl bys nam tu prosimte popsat jak teda funguje turbo?
 
 
Datum: 27. března 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tremat: Ty kastráte hovězího samce! Ty medaile jedna stará rakouská vysloužilá! Ty jsi blbý až to zvoní... Bez urážky :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, máš v Tp 45km/h, jo? No větší motorkou nemůžeš...holt si musíš počkat...ty si tu úpravu představuješ jak Hurvínek válku...
 
 
Datum: 27. března 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
ale na tom bych zase nemoh jezdit na silnici s AM
 
 
Datum: 27. března 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom případě si nechat fichtla a koupit k tomu motorku...
 
 
Datum: 27. března 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
toho neprodám ani za 100000000000000 chci jenom vyší vykon
 
 
Datum: 27. března 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodat fichtla a koupit motorku...
 
 
Datum: 27. března 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
tak jak zvíšit co nejvíc výkon na fíkoj aspon tak 7 Kw???
 
 
Datum: 27. března 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě by třeba zajímalo jak to turbo maže.jaký je nárust výkonu?pokud by se mu podařilo o 100% je 7ps.stojí to za to?
 
 
Datum: 27. března 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to nedělal, protože je to blbost...
 
 
Datum: 27. března 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
no tak jak bys to udělal
 
 
Datum: 27. března 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O turbo toho víš dost a přesto to chceš honit motorkem ze startéru? :-D :-D :-D A jemu to nefunguje moc...
 
 
Datum: 27. března 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
tamtomu to funguje tak proč né mě o turbu vím docela dost
 
 
Datum: 27. března 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, je to blbost...víš vůbec jak funguje turbo?
 
 
Datum: 27. března 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
vzkaz pro marque: rozvody jsem dával tyhle http://www.autoplus-shop.sk/252-sukolie-rozvodov-s-retazou-fel-13.html ( ne přímo od tud, ale jsou to ty samé), a když se dobře podíváš na obrázek tak je vidět ža tečky/důlky neboli značky jsou přesně v poloze jak je to vyobrazené v knížce (Jiří Mach, J Andrt) a v mnohých dalších, a když jsem tedy dal tyty rozvody 12 čepů řetězů od značek jak je to předepsané, tak z toho plyne že musím mět dobré časování ventilů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15284    
Od začátku jsem byl přesvědčenej,že neposloucháš naše rady....prej všechno ok....odpovědi tak rychlý,že si k tý škodovce ani nemoh stihnout dojít.....záhada století.....a nakonec píšeš,že bylo domrdaný všechno, o čem jsme ti psali,ať zkontroluješ či opravíš.....zase jsem se nezmílil....
 
 
Datum: 28. března 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
nebili ti kable každej jinak dlouhej?? a prhodit 1 a 4 si to šponoval heverem neee?
 
 
Datum: 28. března 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po tom všem už si asi do smrti budeš pamatovat 1-3-4-2
 
 
Datum: 28. března 2013 7:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
přeskočený rozvody na 120ce tak to ti žeru :-)
 
 
Datum: 27. března 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemám slov...
 
 
Datum: 27. března 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau hoši, dnes problém vyřešen, mimo jiné závady (hlavně přeskočený rozvodový řetěz, prasklý rozdělovač, a jiné) jsem dnes došel na poslední problém, byl přehozený kabel od 1. válce s 4. tak jsem je dal jak mají byt ještě jednou vyčistil karbec sešteloval předstih, ještě jsem stříkl trochu benzínu do každého válce, pak jsem šel zkusit startovat a chytlo to ale hned zdechlo, tak jsem ještě jednou a už to zůstalo běžet, jak se to zahřálo tak jsem vypl a zkusil znovu startovat a hned to krásně chytlo. takže jsem rád. Všem děkuji moc za rady, díky všem co jste mi chtěli, pomoct. A marque já nemám potřebu dělat chytráka jen jsem ti chtěl říct že problém co jsi se domníval že mám tak nebyl to je celé a děkuji ti za rady
 
 
Datum: 27. března 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tobě to ještě nejede?
 
 
Datum: 27. března 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Chtěl jsem ti jen poradit, protože tahle vada je vcelku běžná, nic víc. Ty máš evidentně potřebu dělat chytráka, pak ale nerozumím, co řešíš 14dní na nestartující Škodovce :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: pionýr05jawa175      IP: uživatel15279    
http://www.youtube.com/channel/UCJ7JHdgCv6AxO_UA0FTnpdw kukni ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a? jako sorry, ale takových videek je na youtube 3pr...
 
 
Datum: 26. března 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, nevíte o někom kdo chromuje díly na motorky? Např. výfuky brzdový páčky řidítka a tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14813    
výfuky jsou občas problem brzdové pačky jsou zinek popř černy lak či leštěný al ..řidítka každá chromovna na netu....nevýhoda chrmu je že vyjde na stejne peníze jako nove věci.... řidítka nová1000 chrm u fialy 800 ..... kleno k výfuku nové 300 a za ti peníze ho nikdo neudělá výfuk za 2000 co je tady taky s obtížema....ráfky snad nove automaticky at jsou kulaté..... a zbývá jen rmeček světla a představec a páka brzdy..... zbytek je jen lacinější zinek ...cenově je lepší dát repliky ...kor u 50ccm
 
 
Datum: 26. března 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni od věci napsat odkud jsi...
 
 
Datum: 25. března 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik pojede pincek 20 s sekundarnim prevodem 10 a rozetou 75 jinak motor origo.a vše v pořádku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel7691    
já osobně sem to spřevodoval 9z na klikovku a k řetězu 10 a jeto dolesa krásný sylný vijedu vše ale z velkou rozetou můžebýt problém
 
 
Datum: 07. června 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: Sejko      IP: uživatel8528    
Cau tohle me taky docela zajima. mate to nekdo odzkouseny?? jaka je treba rychlost na 1 a 2 premyslim o nejakym mensim voziku do lesa a jelikoz tam sou kopce tak by se sikl motorovej a zatim me nic jednodusiho nenapdalo popripade jak dostat jeste mensi rychlost a vice sily :-D diky
 
 
Datum: 07. června 2013 1:32
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
dr.house má pravdu mám to stejně spřevodovaný a vytáhne lehce nad 40
 
 
Datum: 28. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s převody 10-75 to při 6500ot. pojede nějakých 36km/h s takhle lehkým převodem to vytočí i víc ale s max rychlostí při 7200 to pojede 40km/h
 
 
Datum: 26. března 2013 7:30
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
a pojede rychlostí chůze :-D :-D
 
 
Datum: 25. března 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tý vole, za předpokladu origo primáru to poleze po kolmé stěně :-D
 
 
Datum: 25. března 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
do terenu dobrý páč ten motor líp vytáčí kvalty ale na cestě to bude stát za velky hovno ale yjedeš cokoli
 
 
Datum: 25. března 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
no jak to může ject, když s 11z pastorkem a origo rozetou a motorem to jede +/-45Km/h
 
 
Datum: 25. března 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdravím ... Prosím jak na prvý pohlad rozoznam dvojklúč na CZ175/477 od klasickej brzdy ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš pěkné mašiny kolečko ;-)
 
 
Datum: 25. března 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Dík moc ;-)
 
 
Datum: 24. března 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. března 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. března 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Nejaka foto na porovnanie by nebola ? :-) Prosím
 
 
Datum: 24. března 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poznáš to tak, že dvouklíč má dva klíče a jednoklíč má jenom jeden klíč...
 
 
Datum: 24. března 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Nazdar vytvořil sem si návrh pozadí z tachometru a z toho si chci nechat udělat samolepku..chtěl bych se zeptat sestli s tim má někdo zkušenosti..jde mi hlavně o to jestli to pozadí dlouhodobě vydrží nebo ne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel15273    
zdravím má to už na pionýru 3 roky a je to supr,ale tím jsem skurvil 2 tacháče před tím,takže pokud máš někoho kdo to umí dej mu to ,jinak jsem to nechal dělat v Copy studio skori na A4 jsem měl asi 12 samolepek a platil jsem 59Kč nevim jak je to ted'.
 
 
Datum: 25. března 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
tak zase něco o škodě 125l, díky Oskarovi, jsem přišel na to že mi přeskočil rozvodový řetěz, tak jsem vyměnil rozvody, nastavil vzájemnou polohu hřídele a vačky (12 čepů), pak jsem nastavil rozdělovač (prošel káblové koncovky), předstih, vůli ventilů, a pak jsem zkoušel nastartovat, ale zase nic, tak jsem se díval na svíčky a byly totálně suché, takže je chyby s přívodem benzínu, čerpadlo funguje, karbec jsem komplet čistil (vyvařoval v octu), nastavovla hladinu, sací potrubí je také vyčištěný, akcelerační pumpička stříká, tak prsostě nevím, jedeně mě napadá že bych přitom čištění karbecu něco pokazil ale nejsem si ničeho vědom, tak prosím poradtě díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za týden: teče mi olej někde u setrváku
 
 
Datum: 25. března 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
poraď si jak chceš..... mě vážně nebaví radit někomu kdo nechce poslouchat chytrej jsi dost tak si poraď
 
 
Datum: 25. března 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
a když tedy myslíš že ty značky jsou na všech rozvodech špatně tak mě řekni podle čeho se to má dávat
 
 
Datum: 25. března 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
neříkám že temu reozumím nějak výborně, ale myslím že na to abych to mohl dělat to stačí, a navíc někdy se to člověk naučit musí, a překočený to bylo, viděl jsem co jsem viděl poloha o 21 čepů a stříkal benzín do filtru co jinak nesmí na čtyřtaktu dělat
 
 
Datum: 25. března 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
hele ty vadný rozvody se tu vyskytují minimálně 10let tak že jestli to někdo už měnil tak tam klidně mohli být..... rozvody na škodovkách neskáčou, vzhleden k tomu, že jsme s obdobným motorem pár let v 80kách závodili a stojí 130LR jsem prodával před třema rokama tak jsem ten motor měl fakt párkrát rozebranej, ale už prostě nechceš poradit... víš co s tím udělej.... odtlač to k někomu kdo tomu rozumí a příště se nehrab v něčem čemu nerozumíš
 
 
Datum: 25. března 2013 6:43
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
ne nejel, a já nechápu jak můžeš trvdit že na uplně všech vyrobených rozvodech a světě jsou blbě ty značky
 
 
Datum: 24. března 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a před tou go ten motor jel?
 
 
Datum: 24. března 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvůj postup je divný.nastavím motor do nuly pro 1 válec.smontovaný rozdělovač s komínkem vsunu do prsou v poloze aby se kryl palec s ryskou na rozdělovači a 1 šroubem držáku alternátoru a seděl na díry v prsou.V těto poloze je dána poloha rozdělovače pro 1 válec.Potom vsuneš hřídel ol.čerpadla a složíš.předstih nastavíš tak že pořád kolem 1 válce pootáčíš motorem klíčem a při zaplém klíčku posloucháš přeskok jiskry.Tento postup opakuješ až docílíš cca 7st před hů 1 válce.
 
 
Datum: 24. března 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
klínky ti musí vycházet tak že když máš ten na klice kolmo nahoru (k hlavě motoru) tak ti klínek na vačce má vycházet asi za 8minut celá, musíš to ale brát v kolmém postavení motoru, prostě hlava je 12 hodin, chápeš??
 
 
Datum: 24. března 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
hele ty asi neumíš česky, když ty značky jsou blbě a ty to na ně nastavíš, tak to asi budeš mít nastavené jak??? dobře??? prostě když sundáš stará tak tam ty nový musí jít aniž by jsi s tím nějak moc hýbal, stačí fakt minimálně pootočit vačkou aby jsi vymezil vůli vytahanýho řetězu, ty jak předpokládám jsi s tím hnul asi tak o 10minut aby ti to sedělo na značky, mám pravdu??
 
 
Datum: 24. března 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
hele krom toho přeskočený rozvody na 120ce? To tam spíš už někdo dával ty blbě vyrobený a proto nesedějí značky.... to by jsi musel mít to totálně ohoblovaný kola aby to skočilo, viděl jsem i řetěz vztahaný tak že probrousil víko neskočilo to.
 
 
Datum: 24. března 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
marquee, já než jsem tam ty rozvody namontoval, tak jsem se díval jestli mají tečku ve stejným místě jak ty starý (sice jen na to malý), ale když jsem nastavil o 12 čepů tak mi zářezy na kolech vycházely ve stejným místě jako na nákresu v knížce postul: rozdělovač, 1. nasadil jsem komín na víko, pak jsem dal rozdělovač na komín (čepy zapadly pěkně do sebe) pak jsem nasadil čerpadlo ozubené kolo (ta hřídel) taky zapadla do komína, jak jsem měl toto nachystaný tak jsem si natočil rysku něco před ryskou na tělesu roztdělovače motor dal 5°před HU a pak nasazoval víko a dělal jsem to tak dlouho až než byl palec na rysce
 
 
Datum: 24. března 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
já také netvrdím že nepasují ale že mají ne výroby blbě udělané značky pro nastavení a to že polský rozvody prodávají i škoda servisy jako origo díl je fakt..
 
 
Datum: 24. března 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee rozvody pasují od 1000mb až po felicii do roku 97.A ty mi popiš nastavení rozdělovače včetně komínku.číst umím a motory taky
 
 
Datum: 24. března 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
hele už pár let prodávám autodíly, tak prostě vím, že český rozvody neseženeš už hezkých pár let, už před 15ti lety se přes inzeráty prodávali za nehorázný peníze, dají se možná ještě sehnat oroginály někde ve škodovce, ale dost pochybuju, tak dej na mojí radu, ještě jednou sundej pro jistotu víko a zkontroluj postavení klínků na vačce a na klice, jde o to že jestli ti maká pumpička jak říkáš, tak by to chylo aspoň na bezín co jsi tam akcelerační pumpičkou poslal, sice blbě, ale aspoň by to blaflo
 
 
Datum: 24. března 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
já netvrdím že všechno vím, ale jak koukám tak nikdo taky neni schopný poradit něco
 
 
Datum: 24. března 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak si poraď sám když všechno tak dobře víš.
 
 
Datum: 24. března 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
jak koukám tak uživatel postul asi neumí číst, hned v druhé větě příspěvku je vyměnil jsem rozvody!!! a on napíše že jsem nedělal rozvody, a navíc jsem se pak opravil uznávám že pojem GO se nehodil použít, tak pak jsem to označil jako menší oprava ale to jsi asi nečetl a polohu kol mám 100% dobře počítal jsem to asi 100 a do dvanácti myslím že ještě počítat umím, a přeskočené to bylo pač jak jsem sundal víko tak poloha kol byla o 21 zubů, rozdělovač mám nasazený dobře, jak jsem nasadil víko, tak motor jsem měl 5° PŘED HU, a ryska na palci směřovala na rysku na tělese rozdělovače, pak jsem ještě nastavil předstih na 5° kontroloval pořadí káblů na rozdělovači ke svíčkám, všechny 4| svíčky házely krásnou jiskru, a rozvody mám originál škoda české cena cca 450
 
 
Datum: 24. března 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
to je všechno nanic pořád něco podlejvat to musí chytit, podle mě máš třeba obráceně to víčko rozdělovače nebo jsi blbě nastavil rozvody
 
 
Datum: 24. března 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14532    
toš je to rada z drustva ale tak ten motor podlej ...stříkni do karbece trochu bena popř a pd svíčky a měl by naběhnout ne? pokut je vše ok sesazene..... a jen nejde benál....táta měl na šade v aiboxu díru a nazimu vstříknul trošku bena stříkačkou aby chytla bylo to znát ...když t odvážně uliješ musí chytit ...pokut možno ne plamenem.....
 
 
Datum: 24. března 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
když myslíš že jsou český.... oni už se totiž český nedělají, co tě stály ty originál kola?? :-) na nemáš o zub komínek?? kolik máš předstih??
 
 
Datum: 24. března 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
když myslíš že jsou český.... oni už se totiž český nedělají, co tě stály ty originál kola?? :-) a nemáš o zub komínek?? kolik máš předstih??
 
 
Datum: 24. března 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
nedal si blbe rozdelovac kdyz si delal predstih, ja ho jednou otocil o 180° a stejnej problem. jestli ti strika pumpicka, tak to na nastartovani staci. zkus prehazet kabely na svickach...
 
 
Datum: 24. března 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píšeš že rozvody jsi nedělal tj bez toho kliku nevytáhneš.tedy jaká GO?jak je možné že sedí ryska rozdělovač a časování ventilů?Myslím že tomu rozumíš jak koza petrželi.Koukám že slovo go dostává úplně nový význam.A to si neumím představit tu uloženou kliku a usazené vložky kdybys tu go opravdu dělal
 
 
Datum: 24. března 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš mi vysvětlit jak může přeskočit na š120 rozvodový řetěz?
 
 
Datum: 24. března 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
marquee: to nejsou žádný polský kola jsou to originál škoda- český výrobek, a značky měly ve stejným místě jak ty starý takže tady bych chybu neviděl
 
 
Datum: 24. března 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
pokud jsi dával nová kola tak bacha, mají většinou blbě udělanou značku pro nastavení, porovnej si je s původnímy koly a uvidíš, kde asi udělali soudruzi v Polsku chybu.... patrně nevědí na co ty značky jsou :-D
 
 
Datum: 24. března 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: oncl      E-mail:      IP: uživatel8528    
Čau draci, potřebuju radu, jakoukoliv co by mi pomohla ...mam ČZtu 175/477 do crossu, jak mužu zvišit vikon a tah motoru? Ocenim všechny rady ;-) dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
ten motor se msý točit sežen male kolečka na sekundar a myslím že tím si skončil ......maximalně snížit hlavu....protože delat výbrus na bezpapírakovi nejni lukrativní....ps možná by pomohlo i nalep si bzdy nove obložení....ale víc bych s tim nečaroval ta motorka ma cenu jak fichtl....
 
 
Datum: 24. března 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
dát motor z 350(639 atb
 
 
Datum: 24. března 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Škoda každého stroje, na kterém se vysoce odborně "zvišuje víkon".
 
 
Datum: 23. března 2013 23:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"Zvíšit výkon" bohužel nejde... To už je zase projekt Internet do zvláštních škol?
 
 
Datum: 23. března 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojte. mam dotaz na sesu: byl by jsi schopen dohnat nášlapy na jawu 20? (myslim tu gumovou část) a ještě takové ty 2 gumové "kužely" mezi velký plech a prsa (aby to nedrnčelo)? P.S. pokud to tu máš, tak se omlouvám, ale nenašel jsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík za info, budu se těšit.
 
 
Datum: 23. března 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku naslapy ani nahodou,, kuzel za 2 mesice bude
 
 
Datum: 23. března 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel13294    
Zdar , nejsem moc zvyklej jezdit na seriovkách, ale mam jednu. Je normální, že venku se nepohne větrem ani větvička a po rovině z bodu A do bodu B to jede 68 km/h a z bodu B do A to jede 53 km/h ? :-D (90kg) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
U Jihlavyje silnice a ikdyž to vypadá, že jedeš z kopce... tak omyl je to do kopce. Za mlada jsem se tam hodně najezdil a tento optický klam je fakt úchvatnej :-)
 
 
Datum: 23. března 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zastavam Bakouna, mužu takhle jezdit pořad dokola kde to vypada jako rovinka ale prostě to nejde ani vidět ale je to trošku z kopce a na mojem fichtlu to dělá velký rozdíl :-D a nic se nezmění i kdybych jel takhle 3x zasebou
 
 
Datum: 22. března 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel13294    
nebo asi mít měřiče větru po 10 metrech na silnici :-D někdy je pravda že se to do mně vopře, ale 100 metrů od cesty ani foukanec
 
 
Datum: 22. března 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po chvíli upadne výkon když se začne přehřívat hlavně v létě Ale neříkej mi že v takový zimě co je ted ze to nejede.Jediný vysvětlení je to co psal Bakoun.Zdar BEDY
 
 
Datum: 22. března 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Silnice s kopce... taky u nás máme jednu silnici, co vypadá jako naprostá rovina a přitom je nepatrně s kopce a strašně to mate.
 
 
Datum: 22. března 2013 15:23
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel13792    
jak bych mel vypletat kolo rekne mi to nekdo nikdy jsem to nedelal diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 22. března 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne youtubu je jeden super návod, bohužel nevím, jak se to jmenuje. ale popisuje to tam perfektně. mám takový dojem, že se snad natáčející pohybuje i tady, ale nevim to jiste... kukni na youtubu
 
 
Datum: 22. března 2013 7:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Radku!A aj si skusil naťukat do vyhledávače výplet kola nebo vypletení kola a potom dat entr? A co Ti to napsalo?
 
 
Datum: 21. března 2013 22:04
 
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:42:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu