Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Delam generalku fichtla a moje otazka zni jestli zadni kyvna vidlice (tlumice mam odmontovane) majit trochu z tezka nebo krasne z lehka.Po oddelani tlumicu a nadrze sem to skousel a de to ztuha
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 21:31
 zkus jestli má vůli do stran.
Datum: 08. dubna 2013 21:31
Jméno: BEDYY
IP: uživatel13005
 no myslim ze to neni potřeba ale co myslis ty
Datum: 08. dubna 2013 17:41
 bedy nemusíš na tu pořád na začátku dotazu psát že děláš generálku  .. a ano má to jít trochu z tuha.... měníš i čep na kyvku?
Datum: 07. dubna 2013 17:14
 měla by jít kapánek ztuha
Datum: 07. dubna 2013 16:54
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 13:03
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 Tak já nevim kolikrát to mám ještě napsat říkám že to sem vyřešil s řetězem i s tlumičema ze Simpsona
Datum: 11. dubna 2013 13:03
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 chudák ten kdo napne řetěz a když si na toho fichtla sedne tak se řetěz napne tak,že se ani netočí kolo a když ho necháš povoenej tak zase padá ty tlumiče jsou prasárna
Datum: 05. dubna 2013 21:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 docela bych chtěl vidět ten techničák s razítkem, je fakt, že se někde nebojej, ale jsou to sebevrazi v dnešní době
Datum: 05. dubna 2013 16:00
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 já ho ani moc prodávat nechci a to nejde dnes jsem ho prodal za 7000,- vím někdo by za to nedal ani 5000,jenže borec když jí viděl na vlastní oči a svezl se ,tak žek že za 7000 ji veme a vypadal spokojeně domlouvali jsme se krz technickou,tak jsem jel ještě s ním (Marquee)a vše bez problému!Žetěz jsem vyřešil jezdil jsem na ní asik 2 roky a nějáký trable krz zadní tlumiče nebyli,fajn každej dělá pořád originály jo to beru prodaj se i za víc ,ale nemůžeš mě odsuzovat,za to že jsem si udělal v 14 motorku tak jak se mi líbí jinak díky za upřímnost.
Datum: 05. dubna 2013 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel15307
 Osmičku za nic? neblázni.....nech ho doma v garáži,za 8 je to neprodejný. Navíc těma "úpravama" bych moc nehýřil,jediný co tam máš,tak je snížená hlava a diodový světla....reálná cena tak 3500,- pokud je TP živej a neni dluh na pojistce. Cení se origo stavy a tady bohužel....
Datum: 05. dubna 2013 15:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no prostě 8000,- za tohle je nesmysl, na tom se asi schodnem všichni,.... kromě majitele
Datum: 05. dubna 2013 13:18
 to je dobrý  já taky svojí 21 koupil za 2000... ale už sou to dva roky a řikám - co sem se takle koukal po inzercích, (je to asi měsíc až dva z5, páč kamarád sháněl fichtla) tak horko těžko i za ty 4000. ale teda je jasný že když je člověk rozumnej, tak se s nim dá domluvit nižší cena. o tom žádná...
Datum: 05. dubna 2013 13:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně, teď jich na netu bylo docela dost, jeden mě stál 2200,-, druhý 2500,- a to byla 05ka + torzo 555 a třetí 2400 a k tomu byla 05 rv. 1963 v origo stavu a dvě bedny plný dílů, všechny platnou technickou do 2016, prostě normální stav, ale jsetli chceš jednu 21 ti za 4000 klidně prodám
Datum: 05. dubna 2013 12:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 ja osobně bych si raděj koupil za ti peníze simsona enduro ...díly jsou drahe já vím ale za tydle peníze jde 350...moc práce na špatnem objektu ... ale zase vše má sveho kupce...
Datum: 05. dubna 2013 12:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak k tomu mustangu, co je to za módu u toho (a hlavně u simsonů) zvedat tu sedačku?? Dyť je to hnus, nehledně na to, že z toho uděláš defakto jednomítního zmetka... a tu fotku spojky si tam fakt snad ani neměl dávat... a toho silikonu na docedacích plochách rozpůlenýho motoru? to pak je plná kliková a převodová skříň ne ?  .. sorry za kritiku, ale chtěl si názor
Datum: 05. dubna 2013 11:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak... za 20,21 bych víc jak 2500Kčš nedal... 21 mě stála 15 stovek, 20tka 1000Kč... obojí s papírama... bezpapíráky sem dostal zadarmo, ale už je ani nechci, neni to kam dávat..
Datum: 05. dubna 2013 11:28
 Zázrak to neni...musíš akorát umět shánět dobrý kšefty...
Datum: 05. dubna 2013 10:59
 hele chlapi, co to tu řikáte? fichtl s papírama za 2500??? tak to chci vidět... dneska je zázrak sehnat fichtla s papírama za míň jak 4000... pokud víte o někom kdo nechá fichtla za 2500, nebo jen papíry levnějš, tak mi napište mail a já to vezmu všema čtyřma...
Datum: 05. dubna 2013 10:50
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 to co říká marguee - tak naprostý souhlas
Datum: 05. dubna 2013 9:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vzhledem k tomu, že se dnes cení spíš originály, a nebo renovace a ne sprsklotiny jako tahle, tak to má cenu papírů + obyč. fichtla (max. 2500,-) krom toho, že na technický tě za ty led světla vykostěj a za to sedlo pravděpodobně taky. To nemluvim o primárním řetězu typu kšandy co jsi nám vyfotil, to je asi ten TUNING.
Datum: 05. dubna 2013 7:27
 blaázne  za 8000 to nikdo nekoupí. já mám mustnga v perfeknim stavu s papírama za litra.... jinak upravy nějak žadne nevidim
Datum: 05. dubna 2013 7:02
 Ta cena se mi nezdá moc reálná. Ty peníze, které jsi do toho dal nikdy zpátky nedostaneš, když to budeš prodávat jako celek. S tím se musí vždycky počítat. Já jsem dal do pionýra možná 20k a prodal bych ho s bídou za 5 si myslím...
Datum: 05. dubna 2013 1:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 ty tlumiče ze simsona vyhod stojej za prd, na mustang jsou moc tvrdý a pak praskaj dráty v kole a navíc bude problém s napnutím řetězu
Datum: 04. dubna 2013 20:43
 no je to pěkný- barevně vypadá malinko tak, jak jsem si ho udělal já v 15ti  , jen jsme ho neměl tak vymazlený po technický stránce. Tedka budu dodělávat renovaci- lak nadrže, kasltiku a blataku. http://provaz11.rajce.idnes.cz/Repase_Jawa_50_Mustang_1977/#P1010237.jpg Hele radši si ho nech- aby jsi pak nelitoval, žes ho prodal, kdyby ti za něj nekdo tuhle cenu dal, i když jestli potřebuješ peníze tak...
Datum: 04. dubna 2013 20:40
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 No cena je asi trochu přetáhlá,ale já se ho moc vzdávat nechcu utopil jsem v tom moc peněz  no pošlu,ale až se dostanu na chatu počítej tak za 2 tejdny dal jsem tam čidlo z 350 čz do brzdy udělal díru,a do ní přišrouboval pružinku
Datum: 04. dubna 2013 20:06
 máš to pěkný, ta cena je taky pěkná. jen se chci zeptat: mohl by si mi vyfotit jak přesně máš udělaný čidlo na brdzovku? Pošli mi dyštak fotky na mail. dík vbeck@seznam.cz
Datum: 04. dubna 2013 19:46
 Zdar, co je nejlepší základ pod lak?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 18:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 dnes už jsou plniče s antikorzní vrstvou ktrere se dají použít jako zaklad pod akryl i sentetiku.....doporučuju vždy věci vhodne pod akryl sintetika s nimy nehne.... tento plnič co se muže dat na holí kov nabízí firma max mayer..je to zaklad a štříkací tmel v jednom ....je 2 sloškovy ...měli sme ho v praci a fakt kvalita..narozdíl např od body..... ..doporučení je aby sis našetřil a nakoupil celý system zaklad srříkačák vrch tužidla ředilda od 1 firmy navštiv specialku kde míchaj barvy a pohoda..dnes toho je....
Datum: 05. dubna 2013 18:15
 hlavně to musí býr stejný typ.. a né že dáš spodek syntetiku a vrch akryl.. to bys pak měl kytičky
Datum: 04. dubna 2013 21:26
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 Plnič a lepší je ho obrousit pak pod vodou nějákým jemným smyrkovým papírem
Datum: 04. dubna 2013 19:33
Jméno: Chalis
IP: uživatel15304
 Plnič, ale musíš ho pak trochu vzít brusnym plátnem, aby ti barva dobře chytla a popř. doladíš nerovnosti.
Datum: 04. dubna 2013 18:29
 Pod lak přijde plnič...co přijde pod plnič je druhá věc...
Datum: 04. dubna 2013 13:18
 Zdar draci ... dotaz ... když si snížím trochu hlavu a trošku zbroudím výfukovej kanálek tak budu muset nějak častěji měnit kroužky nebo dokonce píst ?rnTen motor je originální ... jen uvažuju nad touto menší změnou ... hlava a výfukový kanálekrnDík za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 12:47
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 jeto invidualní někomu se klika rozsype a někomu chodí origo klika a ma tam naraubovaneho vodníka 125 ccm... každopadně kanaly upravovat kvuli snížene hlavě nemusíš.....bbejt tebou tak to kuchnu dohromady skusim motorem protočit rukou aby nenarážel píst pokut narazí namontuji 2 těsnění pod hlavu a jdi jezdit..jen si ohlídej at ti těsnění nečumí do spalváku..... přece když chci navíšit výkon motoru odskuším 1 věc a podle toho jak se osvědčí udělám další ne? jak budu ladit 10 věcí naraz???
Datum: 05. dubna 2013 12:47
 Ahoj na kroužky to nemá vliv, ale nevím jak myslíš originál 1) ještě nebyl opravovanej nebo 2) opravej, ale do původního stavu (žádné úpravy jako např spojka ferodo nebo ojnice CKR). Pokud nebyl opravovanej tak kvalitní oprava se vším všudy a dobré zaběhnutí tí dá velmi slušný výkon. Pokud chceš aby byl jen živejší tak dát větší předstih nebo trochu snížit hlavu (s kanálem bych nedělal nic), jak tady bylo řečeno trpí tím klika. Pookud se ccheš ještě na něco zeptat na piš na mail Jonnyzhet@seznam.cz Sotor
Datum: 03. dubna 2013 21:12
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel15299
 K tomu tlaku na ojnici ... mám tam ojnici CKR na jehličkách tady z krámku ... to by mi mohlo trochu pomoct ne ?
Datum: 03. dubna 2013 21:01
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau snížení hlavy ti píst nezničí ale ovlivní životnost kliky spodní ložisko se dřív rozsype kvůli většímu kompresnímu poměru = větší tlak na ojnici, k tomu kanálku záleží jak ho chceš upravit ale pokud nevíš jak tak se do toho nepouštěj, doporučuju za mě slícovat kanálky s vložkou vystřihnout těsnení mezi válec a kartery aby nezasahovalo do přepouštěcích kanálku a rozdíl poznáš
Datum: 03. dubna 2013 20:58
 Čus draci, znáte někdo někoho kdo umí navařit větší žebrování na seriovou hlavu z fíka? Odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 20:54
 Já se s tim srát nebudu, nemam na to čas, ať to radši udělá někdo a já to zaplatim
Datum: 05. dubna 2013 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 proč tam ty plechy nenašroubuješ?
Datum: 05. dubna 2013 12:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 4 Kroska05: Ahoj na jawa50.forum-zdarma.cz je sekce pro úpravce, můžeš tam umístit nabídku toho co všechno umíš, rádi tě tam přivítáme
Datum: 03. dubna 2013 8:53
 Neni problem kdyžtak pište na mail pošlu foto svych prací
Datum: 03. dubna 2013 6:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Umýš tam navařyt i křýdla s bronsu?
Datum: 02. dubna 2013 23:06
 Napiš my na mail navařim ti co budeš chtit mužu upravit i valec na 4 kanal a poradit z upravama
Datum: 02. dubna 2013 22:16
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 čau lidi ví tady někdo z jakýho materiálu se dělajou ty válečky na primární řetaz ? (co se nýtujou ) docela to potřebuji vědět díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 16:56
 Zdravim prosim vas nevide kde nanasijou ferodo na spojkny pripade kontakty deky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 19:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Korky jsou přežitek...
Datum: 31. března 2013 19:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 nějake lameli kvalitnější jak plechy tak ferodo jsou k dostaní ..nemám s nima skušenost...proč platit 500 když za tu cenu mi stačí 3 sady obyčejných?? i origo korky snesou dost .... ja nvm jestli budeš spokojený protože jestli ty plechy na lameli budo tvrdý moc a jeden zub se vystípne je po převodovce..... a navík klasicke feroda se mi zdaj kvalitní dost.... když vemu klasickou lamelu origo už bez korku a klepnu přez zuby s tou ferodovou taferodová china či co je na ní udělá dulek..tzn je tvrdší ..opačně nikdy..... podle mě je serivá spojka dostatečná a pokud schoří za odpoledne je hotovo....po opravě
Datum: 31. března 2013 13:46
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 MPS Moto Rosice...
Datum: 30. března 2013 20:51
 plechy jsem si nechau udelat z lepsiho materyalu a potrebuju to po feredovat kde se to da nevi nekdo
Datum: 30. března 2013 12:11
 no jo ale co ta kvalita toho plechu z druhovýroby? nic moc, zuby pro řetěz se za chvíly sjedou, já bych radši zrepásnul ty starý
Datum: 30. března 2013 11:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14984
 wwwbrzdy.cz abebo třeba talín u písku...na netu toho je ale na fíka koupíš za 200 nové lameli a nas,,,, stare nikdo nerenovuje a nove korky stojí jak cele lameli....
Datum: 29. března 2013 15:16
 čau, dostalo se ke mě nějaké radio značky huinday spíše starší, ale nemožu se vyznat ve výstupních kontaktech, vím že mají byt tři dráty na zapojení jeden - a pak dva + ale prostě nemožu poznat který to jsou v ty spleti drátů tady jsou fotky toho jak to vypadá http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/autoradi/ tak kdybyste podle teho někdo dokázal poradit tak budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 13:10
 už jsem to našel na netu který drát je co, ale zjistil jsem že radio je nefunkční
Datum: 30. března 2013 13:10
 není to zespodu na tom rádiu napsané,která barva je co?Jo a co vidím já určitě iso konektor není.Hlavně musí být 2 iso.Zkus podle typu rádia pohledat na netu
Datum: 30. března 2013 7:01
Datum: 29. března 2013 20:39
Datum: 29. března 2013 20:39
 To co vidim na obrázkou jsou klasický ISO koncovky, pokud máš už nějaký novější auto tak jenom nastrkáš ty koncovky co máš v autě do zdířek v autorádiu, je to blbuvzdorný, takže to nejde dát špatně. Pokud ale v autě nemáš ty koncovky tak to budeš muzet pozapojovat jinak, já na elektro zapojení moc nejsem, ale určitě se u vás ve vsi nebo v tvym okolí najde nějakej radio amatér nebo někdo kdo tomu rozumí
Datum: 29. března 2013 11:00
Posl.aktualizace: 28. března 2013 16:51
 díky za vysvětlení že to nemá cenu realizovat to teda ratši nebudu díky všem kteří se mi to snažili rozmluvit =D
Datum: 28. března 2013 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel15284
 Dejme tomu,že seženeš na E-bay nějakýho malýho garreta...dejme tomu že ho koupíš funkční a za dobrej peníz,takže tak 5-6 tisíc....fajn...budeš na něj čumět jak tele na nový vrata.....zjistíš info...že vejfuková část je na vejfuk a sací na sání....zjistíš,že nemáš jak turbo regulovat....když to vemem na hulváta,dáš místo podtlakový regulace železnou páku....a nebo koupíš nějaký neregulovaný turbo...fajn...jdeme dál...mazání středu turba....fajn,necháš na zakázku vyrobit u Kajjose za 3-4 tisíce novou kliku podle výkresu,která bude mít na straně spojky nějakej vehement na čerpadlo/oilmaster atd.....fajn....budeš to mazat převoďákem? ne....tzn. oddělenou nádržku na motorovej olej...fajn....to by furt šlo,jdeme dál....tak nějak je to komplet....a jak to teď naladit? Možná tomu vadí symetrickej rozvod sání ....no co... nízkejch to bude sotva kuckat a ve vysokejch?? fajn.....motor se točí.... dostane kotel,vyletí klika,shoří píst,zadře se turbo.....fajn,uděláš za desítku novej motor,za další desítku obstaráš znova komponenty a mužeš zkoušet dál...odbrzdit,předělat,odbrzdit,novej motor a znova a znova.....věřim tomu,že za 10 let to zmákneš....ten Streamliner taky nevyvíjeli 4 dny....a všimni si,co je to za motor.... za ty prachy co utopíš ve vývoji by sis postavil menší baráček...hodně štěstí
Datum: 28. března 2013 15:59
 Draku tady máš FB na majitele toho Mustanga, má tam vše vše rozepsané jak dělal i s fotkama
http://www.facebook.com/josef.novak.100
Datum: 28. března 2013 15:34
Datum: 28. března 2013 9:39
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 panebože....to je moc....
Datum: 28. března 2013 8:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ten mustang je výstavná leštenka a turbo je tam len na imidž tu niekomu unikajú fakta, nemá to zmysel na pio a turbo do 2T úplne nepoužiteľné už vôbec
Datum: 28. března 2013 8:23
Datum: 27. března 2013 23:02
 tremate nemá to funkční  .. se zarem jsem roky debatoval o ruznym věcech co dělál.. začínal na NOS.... a zakončil to tímto turbem které je pouze pro výstavní učely.. a mohl bys nam tu prosimte popsat jak teda funguje turbo?
Datum: 27. března 2013 22:43
 tremat: Ty kastráte hovězího samce! Ty medaile jedna stará rakouská vysloužilá! Ty jsi blbý až to zvoní... Bez urážky
Datum: 27. března 2013 21:43
 Hm, máš v Tp 45km/h, jo? No větší motorkou nemůžeš...holt si musíš počkat...ty si tu úpravu představuješ jak Hurvínek válku...
Datum: 27. března 2013 21:05
 ale na tom bych zase nemoh jezdit na silnici s AM
Datum: 27. března 2013 20:58
 V tom případě si nechat fichtla a koupit k tomu motorku...
Datum: 27. března 2013 20:56
 toho neprodám ani za 100000000000000 chci jenom vyší vykon
Datum: 27. března 2013 20:56
 Prodat fichtla a koupit motorku...
Datum: 27. března 2013 20:52
 tak jak zvíšit co nejvíc výkon na fíkoj aspon tak 7 Kw???
Datum: 27. března 2013 20:50
 mě by třeba zajímalo jak to turbo maže.jaký je nárust výkonu?pokud by se mu podařilo o 100% je 7ps.stojí to za to?
Datum: 27. března 2013 20:50
 Já bych to nedělal, protože je to blbost...
Datum: 27. března 2013 20:46
 no tak jak bys to udělal
Datum: 27. března 2013 20:45
Datum: 27. března 2013 20:36
 tamtomu to funguje tak proč né mě o turbu vím docela dost
Datum: 27. března 2013 20:33
 Ne, je to blbost...víš vůbec jak funguje turbo?
Datum: 27. března 2013 20:30
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 vzkaz pro marque: rozvody jsem dával tyhle http://www.autoplus-shop.sk/252-sukolie-rozvodov-s-retazou-fel-13.html ( ne přímo od tud, ale jsou to ty samé), a když se dobře podíváš na obrázek tak je vidět ža tečky/důlky neboli značky jsou přesně v poloze jak je to vyobrazené v knížce (Jiří Mach, J Andrt) a v mnohých dalších, a když jsem tedy dal tyty rozvody 12 čepů řetězů od značek jak je to předepsané, tak z toho plyne že musím mět dobré časování ventilů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel15284
 Od začátku jsem byl přesvědčenej,že neposloucháš naše rady....prej všechno ok....odpovědi tak rychlý,že si k tý škodovce ani nemoh stihnout dojít.....záhada století.....a nakonec píšeš,že bylo domrdaný všechno, o čem jsme ti psali,ať zkontroluješ či opravíš.....zase jsem se nezmílil....
Datum: 28. března 2013 16:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 nebili ti kable každej jinak dlouhej?? a prhodit 1 a 4 si to šponoval heverem neee?
Datum: 28. března 2013 13:55
 po tom všem už si asi do smrti budeš pamatovat 1-3-4-2
Datum: 28. března 2013 7:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přeskočený rozvody na 120ce tak to ti žeru
Datum: 27. března 2013 22:03
 nemám slov...
Datum: 27. března 2013 19:34
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau hoši, dnes problém vyřešen, mimo jiné závady (hlavně přeskočený rozvodový řetěz, prasklý rozdělovač, a jiné) jsem dnes došel na poslední problém, byl přehozený kabel od 1. válce s 4. tak jsem je dal jak mají byt ještě jednou vyčistil karbec sešteloval předstih, ještě jsem stříkl trochu benzínu do každého válce, pak jsem šel zkusit startovat a chytlo to ale hned zdechlo, tak jsem ještě jednou a už to zůstalo běžet, jak se to zahřálo tak jsem vypl a zkusil znovu startovat a hned to krásně chytlo. takže jsem rád. Všem děkuji moc za rady, díky všem co jste mi chtěli, pomoct. A marque já nemám potřebu dělat chytráka jen jsem ti chtěl říct že problém co jsi se domníval že mám tak nebyl to je celé a děkuji ti za rady
Datum: 27. března 2013 19:20
 tobě to ještě nejede?
Datum: 27. března 2013 17:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Chtěl jsem ti jen poradit, protože tahle vada je vcelku běžná, nic víc. Ty máš evidentně potřebu dělat chytráka, pak ale nerozumím, co řešíš 14dní na nestartující Škodovce
Datum: 27. března 2013 15:34
Jméno: pionýr05jawa175
IP: uživatel15279
 http://www.youtube.com/channel/UCJ7JHdgCv6AxO_UA0FTnpdw kukni
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 17:18
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a? jako sorry, ale takových videek je na youtube 3pr...
Datum: 26. března 2013 17:18
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, nevíte o někom kdo chromuje díly na motorky? Např. výfuky brzdový páčky řidítka a tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 6:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14813
 výfuky jsou občas problem brzdové pačky jsou zinek popř černy lak či leštěný al ..řidítka každá chromovna na netu....nevýhoda chrmu je že vyjde na stejne peníze jako nove věci.... řidítka nová1000 chrm u fialy 800 ..... kleno k výfuku nové 300 a za ti peníze ho nikdo neudělá výfuk za 2000 co je tady taky s obtížema....ráfky snad nove automaticky at jsou kulaté..... a zbývá jen rmeček světla a představec a páka brzdy..... zbytek je jen lacinější zinek ...cenově je lepší dát repliky ...kor u 50ccm
Datum: 26. března 2013 6:54
 neni od věci napsat odkud jsi...
Datum: 25. března 2013 21:51
 kolik pojede pincek 20 s sekundarnim prevodem 10 a rozetou 75 jinak motor origo.a vše v pořádku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 14:19
Jméno: Daniel
IP: uživatel7691
 já osobně sem to spřevodoval 9z na klikovku a k řetězu 10 a jeto dolesa krásný sylný vijedu vše ale z velkou rozetou můžebýt problém
Datum: 07. června 2013 14:19
Jméno: Sejko
IP: uživatel8528
 Cau tohle me taky docela zajima. mate to nekdo odzkouseny?? jaka je treba rychlost na 1 a 2 premyslim o nejakym mensim voziku do lesa a jelikoz tam sou kopce tak by se sikl motorovej a zatim me nic jednodusiho nenapdalo popripade jak dostat jeste mensi rychlost a vice sily  diky
Datum: 07. června 2013 1:32
 dr.house má pravdu mám to stejně spřevodovaný a vytáhne lehce nad 40
Datum: 28. dubna 2013 21:13
 s převody 10-75 to při 6500ot. pojede nějakých 36km/h s takhle lehkým převodem to vytočí i víc ale s max rychlostí při 7200 to pojede 40km/h
Datum: 26. března 2013 7:30
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
Datum: 25. března 2013 20:57
 Tý vole, za předpokladu origo primáru to poleze po kolmé stěně
Datum: 25. března 2013 20:22
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 do terenu dobrý páč ten motor líp vytáčí kvalty ale na cestě to bude stát za velky hovno ale yjedeš cokoli
Datum: 25. března 2013 18:57
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 no jak to může ject, když s 11z pastorkem a origo rozetou a motorem to jede +/-45Km/h
Datum: 25. března 2013 18:32
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravím ... Prosím jak na prvý pohlad rozoznam dvojklúč na CZ175/477 od klasickej brzdy ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 14:07
 máš pěkné mašiny kolečko
Datum: 25. března 2013 14:07
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Dík moc
Datum: 24. března 2013 21:02
Datum: 24. března 2013 21:02
Datum: 24. března 2013 21:00
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nejaka foto na porovnanie by nebola ?  Prosím
Datum: 24. března 2013 20:54
 Poznáš to tak, že dvouklíč má dva klíče a jednoklíč má jenom jeden klíč...
Datum: 24. března 2013 20:45
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Nazdar vytvořil sem si návrh pozadí z tachometru a z toho si chci nechat udělat samolepku..chtěl bych se zeptat sestli s tim má někdo zkušenosti..jde mi hlavně o to jestli to pozadí dlouhodobě vydrží nebo ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 16:38
 zdravím má to už na pionýru 3 roky a je to supr,ale tím jsem skurvil 2 tacháče před tím,takže pokud máš někoho kdo to umí dej mu to ,jinak jsem to nechal dělat v Copy studio skori na A4 jsem měl asi 12 samolepek a platil jsem 59Kč nevim jak je to ted'.
Datum: 25. března 2013 16:38
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tak zase něco o škodě 125l, díky Oskarovi, jsem přišel na to že mi přeskočil rozvodový řetěz, tak jsem vyměnil rozvody, nastavil vzájemnou polohu hřídele a vačky (12 čepů), pak jsem nastavil rozdělovač (prošel káblové koncovky), předstih, vůli ventilů, a pak jsem zkoušel nastartovat, ale zase nic, tak jsem se díval na svíčky a byly totálně suché, takže je chyby s přívodem benzínu, čerpadlo funguje, karbec jsem komplet čistil (vyvařoval v octu), nastavovla hladinu, sací potrubí je také vyčištěný, akcelerační pumpička stříká, tak prsostě nevím, jedeně mě napadá že bych přitom čištění karbecu něco pokazil ale nejsem si ničeho vědom, tak prosím poradtě díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 20:59
 za týden: teče mi olej někde u setrváku
Datum: 25. března 2013 20:59
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 poraď si jak chceš..... mě vážně nebaví radit někomu kdo nechce poslouchat chytrej jsi dost tak si poraď
Datum: 25. března 2013 20:12
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 a když tedy myslíš že ty značky jsou na všech rozvodech špatně tak mě řekni podle čeho se to má dávat
Datum: 25. března 2013 17:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 neříkám že temu reozumím nějak výborně, ale myslím že na to abych to mohl dělat to stačí, a navíc někdy se to člověk naučit musí, a překočený to bylo, viděl jsem co jsem viděl poloha o 21 čepů a stříkal benzín do filtru co jinak nesmí na čtyřtaktu dělat
Datum: 25. března 2013 17:46
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 hele ty vadný rozvody se tu vyskytují minimálně 10let tak že jestli to někdo už měnil tak tam klidně mohli být..... rozvody na škodovkách neskáčou, vzhleden k tomu, že jsme s obdobným motorem pár let v 80kách závodili a stojí 130LR jsem prodával před třema rokama tak jsem ten motor měl fakt párkrát rozebranej, ale už prostě nechceš poradit... víš co s tím udělej.... odtlač to k někomu kdo tomu rozumí a příště se nehrab v něčem čemu nerozumíš
Datum: 25. března 2013 6:43
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 ne nejel, a já nechápu jak můžeš trvdit že na uplně všech vyrobených rozvodech a světě jsou blbě ty značky
Datum: 24. března 2013 22:31
 a před tou go ten motor jel?
Datum: 24. března 2013 22:09
 tvůj postup je divný.nastavím motor do nuly pro 1 válec.smontovaný rozdělovač s komínkem vsunu do prsou v poloze aby se kryl palec s ryskou na rozdělovači a 1 šroubem držáku alternátoru a seděl na díry v prsou.V těto poloze je dána poloha rozdělovače pro 1 válec.Potom vsuneš hřídel ol.čerpadla a složíš.předstih nastavíš tak že pořád kolem 1 válce pootáčíš motorem klíčem a při zaplém klíčku posloucháš přeskok jiskry.Tento postup opakuješ až docílíš cca 7st před hů 1 válce.
Datum: 24. března 2013 22:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 klínky ti musí vycházet tak že když máš ten na klice kolmo nahoru (k hlavě motoru) tak ti klínek na vačce má vycházet asi za 8minut celá, musíš to ale brát v kolmém postavení motoru, prostě hlava je 12 hodin, chápeš??
Datum: 24. března 2013 21:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele ty asi neumíš česky, když ty značky jsou blbě a ty to na ně nastavíš, tak to asi budeš mít nastavené jak??? dobře??? prostě když sundáš stará tak tam ty nový musí jít aniž by jsi s tím nějak moc hýbal, stačí fakt minimálně pootočit vačkou aby jsi vymezil vůli vytahanýho řetězu, ty jak předpokládám jsi s tím hnul asi tak o 10minut aby ti to sedělo na značky, mám pravdu??
Datum: 24. března 2013 21:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele krom toho přeskočený rozvody na 120ce? To tam spíš už někdo dával ty blbě vyrobený a proto nesedějí značky.... to by jsi musel mít to totálně ohoblovaný kola aby to skočilo, viděl jsem i řetěz vztahaný tak že probrousil víko neskočilo to.
Datum: 24. března 2013 21:41
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 marquee, já než jsem tam ty rozvody namontoval, tak jsem se díval jestli mají tečku ve stejným místě jak ty starý (sice jen na to malý), ale když jsem nastavil o 12 čepů tak mi zářezy na kolech vycházely ve stejným místě jako na nákresu v knížce
postul: rozdělovač, 1. nasadil jsem komín na víko, pak jsem dal rozdělovač na komín (čepy zapadly pěkně do sebe) pak jsem nasadil čerpadlo ozubené kolo (ta hřídel) taky zapadla do komína, jak jsem měl toto nachystaný tak jsem si natočil rysku něco před ryskou na tělesu roztdělovače motor dal 5°před HU a pak nasazoval víko a dělal jsem to tak dlouho až než byl palec na rysce
Datum: 24. března 2013 21:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 já také netvrdím že nepasují ale že mají ne výroby blbě udělané značky pro nastavení a to že polský rozvody prodávají i škoda servisy jako origo díl je fakt..
Datum: 24. března 2013 21:35
 marquee rozvody pasují od 1000mb až po felicii do roku 97.A ty mi popiš nastavení rozdělovače včetně komínku.číst umím a motory taky
Datum: 24. března 2013 21:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele už pár let prodávám autodíly, tak prostě vím, že český rozvody neseženeš už hezkých pár let, už před 15ti lety se přes inzeráty prodávali za nehorázný peníze, dají se možná ještě sehnat oroginály někde ve škodovce, ale dost pochybuju, tak dej na mojí radu, ještě jednou sundej pro jistotu víko a zkontroluj postavení klínků na vačce a na klice, jde o to že jestli ti maká pumpička jak říkáš, tak by to chylo aspoň na bezín co jsi tam akcelerační pumpičkou poslal, sice blbě, ale aspoň by to blaflo
Datum: 24. března 2013 21:09
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já netvrdím že všechno vím, ale jak koukám tak nikdo taky neni schopný poradit něco
Datum: 24. března 2013 20:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Tak si poraď sám když všechno tak dobře víš.
Datum: 24. března 2013 20:22
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 jak koukám tak uživatel postul asi neumí číst, hned v druhé větě příspěvku je vyměnil jsem rozvody!!! a on napíše že jsem nedělal rozvody, a navíc jsem se pak opravil uznávám že pojem GO se nehodil použít, tak pak jsem to označil jako menší oprava ale to jsi asi nečetl a polohu kol mám 100% dobře počítal jsem to asi 100 a do dvanácti myslím že ještě počítat umím, a přeskočené to bylo pač jak jsem sundal víko tak poloha kol byla o 21 zubů, rozdělovač mám nasazený dobře, jak jsem nasadil víko, tak motor jsem měl 5° PŘED HU, a ryska na palci směřovala na rysku na tělese rozdělovače, pak jsem ještě nastavil předstih na 5° kontroloval pořadí káblů na rozdělovači ke svíčkám, všechny 4| svíčky házely krásnou jiskru, a rozvody mám originál škoda české cena cca 450
Datum: 24. března 2013 20:01
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 to je všechno nanic pořád něco podlejvat to musí chytit, podle mě máš třeba obráceně to víčko rozdělovače nebo jsi blbě nastavil rozvody
Datum: 24. března 2013 19:37
Jméno: pepa
IP: uživatel14532
 toš je to rada z drustva ale tak ten motor podlej ...stříkni do karbece trochu bena popř a pd svíčky a měl by naběhnout ne? pokut je vše ok sesazene..... a jen nejde benál....táta měl na šade v aiboxu díru a nazimu vstříknul trošku bena stříkačkou aby chytla bylo to znát ...když t odvážně uliješ musí chytit ...pokut možno ne plamenem.....
Datum: 24. března 2013 18:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 když myslíš že jsou český.... oni už se totiž český nedělají, co tě stály ty originál kola??  na nemáš o zub komínek?? kolik máš předstih??
Datum: 24. března 2013 17:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 když myslíš že jsou český.... oni už se totiž český nedělají, co tě stály ty originál kola?? 
a nemáš o zub komínek?? kolik máš předstih??
Datum: 24. března 2013 17:11
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nedal si blbe rozdelovac kdyz si delal predstih, ja ho jednou otocil o 180° a stejnej problem. jestli ti strika pumpicka, tak to na nastartovani staci. zkus prehazet kabely na svickach...
Datum: 24. března 2013 15:40
 Píšeš že rozvody jsi nedělal tj bez toho kliku nevytáhneš.tedy jaká GO?jak je možné že sedí ryska rozdělovač a časování ventilů?Myslím že tomu rozumíš jak koza petrželi.Koukám že slovo go dostává úplně nový význam.A to si neumím představit tu uloženou kliku a usazené vložky kdybys tu go opravdu dělal
Datum: 24. března 2013 14:46
 můžeš mi vysvětlit jak může přeskočit na š120 rozvodový řetěz?
Datum: 24. března 2013 14:27
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 marquee: to nejsou žádný polský kola jsou to originál škoda- český výrobek, a značky měly ve stejným místě jak ty starý takže tady bych chybu neviděl
Datum: 24. března 2013 12:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pokud jsi dával nová kola tak bacha, mají většinou blbě udělanou značku pro nastavení, porovnej si je s původnímy koly a uvidíš, kde asi udělali soudruzi v Polsku chybu.... patrně nevědí na co ty značky jsou
Datum: 24. března 2013 12:45
 Čau draci, potřebuju radu, jakoukoliv co by mi pomohla ...mam ČZtu 175/477 do crossu, jak mužu zvišit vikon a tah motoru? Ocenim všechny rady  dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 22:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 ten motor se msý točit sežen male kolečka na sekundar a myslím že tím si skončil ......maximalně snížit hlavu....protože delat výbrus na bezpapírakovi nejni lukrativní....ps možná by pomohlo i nalep si bzdy nove obložení....ale víc bych s tim nečaroval ta motorka ma cenu jak fichtl....
Datum: 24. března 2013 22:59
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 dát motor z 350(639 atb
Datum: 24. března 2013 19:38
 Škoda každého stroje, na kterém se vysoce odborně "zvišuje víkon".
Datum: 23. března 2013 23:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "Zvíšit výkon" bohužel nejde... To už je zase projekt Internet do zvláštních škol?
Datum: 23. března 2013 23:10
 ahojte. mam dotaz na sesu: byl by jsi schopen dohnat nášlapy na jawu 20? (myslim tu gumovou část) a ještě takové ty 2 gumové "kužely" mezi velký plech a prsa (aby to nedrnčelo)? P.S. pokud to tu máš, tak se omlouvám, ale nenašel jsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 22:53
 dík za info, budu se těšit.
Datum: 23. března 2013 22:53
 draku naslapy ani nahodou,, kuzel za 2 mesice bude
Datum: 23. března 2013 20:54
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Zdar , nejsem moc zvyklej jezdit na seriovkách, ale mam jednu. Je normální, že venku se nepohne větrem ani větvička a po rovině z bodu A do bodu B to jede 68 km/h a z bodu B do A to jede 53 km/h ?  (90kg)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 21:48
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 U Jihlavyje silnice a ikdyž to vypadá, že jedeš z kopce... tak omyl je to do kopce. Za mlada jsem se tam hodně najezdil a tento optický klam je fakt úchvatnej
Datum: 23. března 2013 21:48
 zastavam Bakouna, mužu takhle jezdit pořad dokola kde to vypada jako rovinka ale prostě to nejde ani vidět ale je to trošku z kopce a na mojem fichtlu to dělá velký rozdíl  a nic se nezmění i kdybych jel takhle 3x zasebou
Datum: 22. března 2013 17:18
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 nebo asi mít měřiče větru po 10 metrech na silnici  někdy je pravda že se to do mně vopře, ale 100 metrů od cesty ani foukanec
Datum: 22. března 2013 16:39
 po chvíli upadne výkon když se začne přehřívat hlavně v létě Ale neříkej mi že v takový zimě co je ted ze to nejede.Jediný vysvětlení je to co psal Bakoun.Zdar BEDY
Datum: 22. března 2013 15:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Silnice s kopce... taky u nás máme jednu silnici, co vypadá jako naprostá rovina a přitom je nepatrně s kopce a strašně to mate.
Datum: 22. března 2013 15:23
Jméno: Radek
IP: uživatel13792
 jak bych mel vypletat kolo rekne mi to nekdo nikdy jsem to nedelal diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2013 19:14
Datum: 22. března 2013 19:14
 ne youtubu je jeden super návod, bohužel nevím, jak se to jmenuje. ale popisuje to tam perfektně. mám takový dojem, že se snad natáčející pohybuje i tady, ale nevim to jiste... kukni na youtubu
Datum: 22. března 2013 7:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Radku!A aj si skusil naťukat do vyhledávače výplet kola nebo vypletení kola a potom dat entr? A co Ti to napsalo?
Datum: 21. března 2013 22:04
|



|