Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau lidi, máte někdo prosím schéma k tomuto zapalování? Odepište díky
http://www.youtube.com/watch?v=l25SvS8_SHk
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 8:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Datum: 21. března 2013 8:01
 zdravim jaky pouzit draty na rafek 19 a stred pionyr diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 9:26
 a pro nejtěžší draky závitové tyče...
Datum: 21. března 2013 9:26
Datum: 21. března 2013 9:07
 pro lehke draky 185xM3 a pro tezke draky 185xM3,5
Datum: 21. března 2013 5:43
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 zdravím hele od té doby co jezdím na fichtlovy mám problém s vidlicemi .. ty silonové futra dycky vyjedou nebo se strašně brzo vymačkaj .. tak mě napadlo co kdybych nechal na soustruhu vytočit buď silonové nebo mosazné/bronzové futro v jednom kuse třeba 15cm dlouhé a červíkem zajistit.. jaký na to máte názor nebo zkušenosti ?? abych si ty vidle nepočubil ještě víc díky za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 16:43
 dobrý nápad, kdysi to takhle měl udělané jeden kamarád a bylo to super, ještě měl udělané v horní části vidlí M4 dirky se šroubkem pro mazání... ale kdo mu to tenkrát dělal už nevím
Datum: 23. března 2013 16:43
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 nápad to neni špatnej, ale mě by asi odradila cena  , vim že bronz neni zrovna nejlevnější, ale je fakt, že ty tlumiče už z výroby stojí za starou belu
Datum: 20. března 2013 7:22
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Jasně jdi do toho bronz je bronz je s tím sice větší práce ale stojí to za to.JE TAM ALE JEDNA VELKÁ PODMÍNKA.Musíš mít rovné klužáky a trubky jinak ti nepomůže nic.Délka vložek cca 6cm a dva kusy nečervíkovat je to zbytečné dej dobrý přesah a musí to být ok.Stružit na míru po nalisování .
Datum: 19. března 2013 21:48
 15cm dlouhé je moc.. tak rovné šavle nemáš aby jsi to tam nalisoval a aby to fungovalo. Jo je to téma k jednání  ale nápad nemáš špatnej třeba ti někdo poradí kdo to zkoušel..
Datum: 19. března 2013 21:02
 já si myslím, že bys tam pak musel dát nějaký setsakra silný pružiny aby se to vůbec hýbalo...
Datum: 19. března 2013 20:47
Jméno: Pep
IP: uživatel15250
Posl.aktualizace: 23. března 2013 6:51
Jméno: standa
IP: uživatel15266
 No na skútra to určitě přidělat půjde,je to na něj určený. Na fichtla to nepasuje,tam je lepší si udělat sací koleno. Pokud to chceš jen jako okrasnej tuning,tak se dá udělat přechodka na origo koleno a pak tam DO 19 tak nějak funguje,ale o nějakym zvýšení výkonu zde nelze mluvit. Pokud to s úpravou motoru myslíš vážně,tak si alespoň uprav sací kanál ve válci tak aby měl plochu,která využije 19mm karburátor a dále si vyrob sací koleno z trubky o vnitřním průměru 20-21mm a délce cca 5cm. Příruby dopasovat přesně proti sacímu kanálu a proti karburátoru,aby šel připevnit.
Datum: 23. března 2013 6:51
 Dotaz pro Standu, prosím tě dokázal by jsi mi vypilovat kanálky na válci (jawa 21) aby to mělo větší výkon budu tam dávat karburátor dell orto 21 difuze Já si na to netroufnu rád bych to dal někomu kdo s tím má větší skušennost a kdo to už někdy dělal je tam dělán nový výbrus děkuji můj email je Milan.kuch@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 21:05
Jméno: tom
IP: uživatel14530
 dell orto 21 nenní blbost jak tu všicni píšete kdyby jste to dovedli naladit tak to nato jede parádně,jezdíme ho na 2 závodních motorech a jede to suprově,a motory to nejsou žádný originály skoro vše v nich je jiný
Datum: 20. března 2013 21:05
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak adresa musí byt bez mezery!!!cezete22 se tam vlúdila!Toš aj trochu přemýšlajte, šak hlava néni enom na čepicu,Nééé?
Datum: 19. března 2013 21:39
 Standa, má zde na FI uveden email snad 100 x pohlej v příspěvcích...
Datum: 19. března 2013 10:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co vím, tak Standa má teď hafo práce, tak, že asi záleží jak moc na to pospícháš, Dellorto 21mm je blbost pokud nechceš jezdit silniční závody a nemáš závodní rychlou převodovku ale i tak uplně ztratíš spodek a budeš točit určitě přes 10000ot, to už jsem loni zkoušel na ostrém válci od Standy a vrátil jsem se k 19mm kde to má podstatně lepší průběh a na maximu otáček se to výrazně neprojevuje, další věc, že výbrus se většinou dělá až po úpravě, protože když ho uděláš před tak si akorát připravíš pakárnu, co si ale určitě připrav je perfektní klikovka, protože jak už tu nekdo zmínil, když budeš mít kliku na ho... tak můžešš ladit co chceš, a taky se připrav na hodně ladění s výfukem, prostě naladit dvoutaktní padesátku jen tak na koleně není pr..., rozhodně nepočítej s tím, že vezmeš válec namontuješ k tomu dáš karburátor a frčíš, na to rovnou zapomeň
Datum: 19. března 2013 6:43
 adresa standa.hrbek@seznam. cz je neplatná
Datum: 18. března 2013 23:36
 děkuji za poskytnutí informací cezeta22
Datum: 18. března 2013 23:15
 Omlouvám se, poslední příspěvěk měl směřovat na na "angel"  , už bych měl přestat s tou slivovicí
Datum: 18. března 2013 22:51
 Brembo - Ok rozumíme si, solidní spodek motoru je základ na kterým se dá stavět ...a sebe lepší válec moc neoživí blbě se točící kliku kterou někdo nabouchal kladivem .... a to je ono mít všechno seriového v nej. pucu a k tomu se přidá pár maličkostí a ono to překvapivě jede .... sám jsem "malý pán, takže Kendy - primár mám origo, jiné úpravy nevedu - origo karbec - přetryskovaný, origo filtrbox vhodně zacpaný/uvolněný, výfuk na plech čistý, jiný koleno a spousta hodin hraní si s filtrboxem, hladinou, výfukem ... - prostě seriovka na kross a a vesnický ježdění.... takovej docela drahej a časově náročnej koníček  , jinak fakt napiš Standovi email, nějak se domluvíte.. Cena je v podstatě na dnešní poměry směšná ... email na něj tu je ... sorry za reklamu Stando
Datum: 18. března 2013 22:44
Jméno: Kendy
IP: uživatel15248
 Mám taký dotaz, líši sa nejak výfuk z mustanga od ostatných pionierov ?
Cezeta22 - a primár máš seriií alebo 9z ? aké upravy maš ešte na nom ?
Datum: 18. března 2013 21:40
Jméno: brembo
IP: uživatel7456
 cezeto, hlavne plati, ze namontovat jen tak nemuzes zadny upraveny valec. Pokud nekdo neco jen da na motor, ktery nejede ani jako seriovy a ceka zazrak, tak hold dopadne blbe. Potom je jakakoliv uprava zbytecna, at uz cestovni od stejskyho nebo jina. Kouzlo a vysledek je v odladeni..., jen to asi nekoho nebavi, neumi, nechce, nevi a kdovi co jeste.
Datum: 18. března 2013 21:37
 No, spíš ti podle mne doporučí 19 mm dell orto... + sadu určitého rozmezí trysek ... ale, jednodušší a levnější je doladit origo tryskama protože 21 mm je sakra dost, to už krmí třeba dle válce 10 000 ot., životnost ? A spodek nic moc a kde je zbytek ? - spodek motoru - rychlej 3Q., spojka, výfuk ..... však napíše nebo ho zkontaktuješ .... sám mám dle jeho vzoru "serii do terénu a s sekundárním převodem 10/55, jiným výfuk. kolenem + výf. z mustanga jde na za 1 na zadní a to mám i s botama skoro metrák...  , kam se hrabe CU co má kámoš od Stejskyho - ten samej převod , aneb naladěno a nasazeno je sakra rozdíl  Sám jsem od něj chtěl válec, ale raději jsem něco vytvořil sám ...
Napiš mu a nic jinýho neřeš : standa.hrbek[zavinac]seznam. cz
Datum: 18. března 2013 21:18
 Prosímvás zamyslete se trošku nad tím co píšete.. 21 dell orto.. viděl si to vůbec někdy?  i kdybys udělal válec kterej by to pobral tak to nepobere spojka a tím hůř převodovka. Nemluvě o 100mm klice. Poznáš sám co ti napíše standa
Datum: 18. března 2013 20:49
Jméno: Kendy
IP: uživatel15248
 Mňa by tiež zaujímalo čo je to za upravu valce a ake dalšie úpravy ako karbec, výfuk potrebujem ktomu, aby to vydalo maximum z tej upravy.
Datum: 18. března 2013 20:32
 ahoj, měl bych dotaz: jak velké kuličky mají být v krku řízení u Jawy 20? já jsem tam našel koule rozměrů 4,6mm, dále 4,9mm a největší je dokonce 5,5mm. Od každé velikosti cca 15-20kusů. A druhý dotaz je, jestli je lepší teda koupit nové kuličky, nebo tam dát zde prodávané ložisko.
Díky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 23:53
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 kolečko píše CELKEM 42 kusů 5mm kuliček, a vskutku do horní i dolní misky příjde suma sumárum 42 kuliček, to znamená 21nahoru+21dolů
Datum: 17. března 2013 23:53
 jen se mi nehe věřit,,že do do krku řízení se vleze 42 5mm kulicek.....
Datum: 17. března 2013 23:44
 to mě nenapadlo se kouknout. příště provedu. Díky
Datum: 17. března 2013 21:30
 Celkem 42 kusů ložiskových kuliček velikosti 5mm. Osobně jsem zastáncem volně sypaných kuliček...Příště mrkni do katalogu ND
Datum: 17. března 2013 17:34
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 zdravím, píšu zas ohledně té škodovky jak jsem psal již několikrát, tak jsem seřídil vůli ventilů ještě jednou pořádně překontroloval předstih a odtrh, pak jsem zkoušel jestli svíčku hází jikru, to hází všechny 4 krásnou, tak jsem zkoušel jít nastartovat, a zese nic prostě ani to nemělo sebemenší snahu, tak jsem se díval, jestli jde do válců benzín a zdálo se mi že moc ne - svíčka mi připadalo docela suchá ,(přitom jsem kompletně čistil karburátor a všechny sítka, a do plovákovky jsem se díval že benzín jde) /SEŘIZOVAL JSEM I HLADINU/ pak jsem ještě zkoušel sundat filtr vzduchu a všiml jsem si že tak v něm je natečenýho hodně benzínu tak nevím jestli to tak má byt či co. Tak prosím poraďte už mě opravdu nic nenapadá co bych šel zkoušet, předem velké díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 20:59
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Sázím hlavu na to že to máš nastavené na 4 válec a ne na 1.Rad je tu spoustu stačí si vše projít.Ale vyzkoušej přeházet kabely na rozdělovači zrcadlově tj 4 na 1 a 3 na 2 jestli mi rozumíš zkrátka vždy ty... naproti sobě ....prohoď.
Datum: 18. března 2013 20:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hele je to jednoduchý, pokud máš mokrý svíčky tak hledej v zapalování, pokud jsou naopak suchý tak hledej v karburátoru,
Datum: 18. března 2013 7:31
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jo mám vždycky to cvakne
Datum: 17. března 2013 22:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 máš na tělese karburátoru dobrou kostru a na volnoběžném ventylu po zapnutí klíčku 12v??
Datum: 17. března 2013 21:36
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 ne neměl, promin napsal jsem špatný pojem lepší by se hodil pojem menší oprava tak tak
Datum: 17. března 2013 21:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a víko rozvodů si dole měl?? to stačí na to aby jsi rozdělovač pěkně rozhodil....
Datum: 17. března 2013 21:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pak trošku nechápu čemu říkáš generálka, rozvod bývají už po pár kilometrech vytahaný jak kšandy, je to snad první věc co se mění, ale jestli říkáš generálka výměně těsnění....
Datum: 17. března 2013 21:15
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 marque : psal jsem so jsem dělal, takže rozvody jsem vůbec nedělal ty byl celkem dobrý a držák rozdělovače jsem také venkk vůbec neměl a zajmalo by mě jestli teda házení jiksry znamená dobře zapojená el a celkově rozdělovač
Datum: 17. března 2013 21:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele už jsem ti psátj a ani jsi se neobtěžoval odpovědět... psal jsi že jsi dělal generálku tak předpokládám že jsi měnil i rozvody... jseš si jistej že to máš dobře? značky na druhovýrobě nesedí a druhá věc máš dobře nasazený komínek? protože když to není problém dát blbě pak ti sice sedí předstih ale palec máš úplně mimo kontakty na víčku.
Datum: 17. března 2013 20:58
 zkontroluj nastavení rozdělovače:nastav 1 válec na pálení tj 4stříhá,na 1 je vůle a ryska na řemenici se kryje s nulo na prsou.palec rozdělovače musí směřovat na 1 šroub držáku alternátoru a krýt se s ryskou na tělese rozdělovače
Datum: 17. března 2013 19:19
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jo a ještě se chci zeptat jestli když mě hází všechny svíčky pěknou jistku tak jestli to znamená či neznamená že je v pořádku rozdělovač a vše ohledně eltriky popřípadě co může být za této podmínky špatně díky
Datum: 17. března 2013 19:01
Jméno: jawaasss
IP: uživatel9121
 tak samozřejmě že to startuju se sytičem, ten vrh rozdělovače mě tam sedí ale nevím jestli ho mám dobře natočený podle mě jen jednu polohu ale nevím ještě mě napadlo nemohl by to dělat špatný kondenzátor, jo a když dávám plyn a mám zdělaný filtr tak s injektoru tam teče benzín (do prvního stupně )
Datum: 17. března 2013 18:42
 komínek.
Datum: 17. března 2013 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel15245
 Hodně blbej dotaz,ale startuješ to se sytičem? Pak máš dobře kabely na svíčkách? Rozdělovač? Neni nějak utrženej? Co palivová pumpa? Dává? A benzín je ok? Neni v tom nafta? Čistě teoreticky,co vejfuk? Průchozí? Ty ventily,udělal si to správně,tak jak psal Čezeťák? Karbec je čistej? Podle počátečního popisu to prostě nedává benzín a nebo je něco v hajzlu okolo rozdělovače...chodíš kolem toho,koukáš na to,nevidíš to a přitom to bude nějaká kravina... Klasika... Takle sem rozmrdal fáčko a pak to taky ne a ne chytit,občas střelilo...o 180° sem otočil takovej cajk pod rozdělovačem...
Datum: 17. března 2013 18:34
 máš správně seřazené kabely vůči válcům? první válec na víšku rozdělovače se pozná podle rysky z boku na víčku.
Datum: 17. března 2013 17:51
 rozdělovač ti sedí?
Datum: 17. března 2013 17:42
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat a poprosit o radu... rnjedná se o tyhle řidítka rnhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3094.htmlrnsou nádherný! a já se Vás chci zeptat jak je upnu na řidítka? jak je tam přidělám na jawu 21 ?? rnstrašně moc prosím o radu... předem děkuji za odpověď s pozdravem Buršík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 22:12
 jestli nemas zadny predstavec na motorku tak pouzi treba z kola jezdim sjezdy na kole takze vim co a jak takze si myslim ze tady toto by melo vydrzet
http://www.bartonicek.cz/predstavec-25_4mm-uno-1-90-a-110mm-al-6006~z25,14,012.html
musi to byt ten co je na dva srouby aby ta objimka sla rozdelat aby si na to mohl dat ty riditka
Datum: 18. března 2013 22:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jaroslave!Šak je tam napsaný TRAMP 350!Toš tak!
Datum: 16. března 2013 22:20
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, potřebuji poradit, dělal jsem go motoru škody 120l a dnes jsem ho šel zkoušet nastartovat, první mě po nějaké době točení chytl, vrčel tak minutu a zdechl pak ještě asi jednou to samé a pak už vůbec nic, tak jsem se díval jestli hází jikru to hazí všechny čtyři, ,kontroloval jsem i odtrh naastaven na ,4mm pak jsem i nastavil předstih na 5° a pořád nic a benzím tam taky teče, pak jsem zkoušel předstih od 3°až po 7°a pořád nic tak už jsem uplně zoufalý prosím o rady ještě dnes děkuji všem moc předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 13:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ten motor šel před tím pravidelně nebo to koktalo?? a máš dobře kolo na vačce?? Některá kola z druhovýroby mají špatně značky na nastavení časování, když se budeš těch značek držet a nastavíš 12čepů tak je to uplně blbě a přesně tohle to pak dělá
Datum: 17. března 2013 13:04
 jinak pokdu bys nemel tak male merky jako ja (mam v praci od 0.4) tak sem na tectoru dával na sání 0,4 těsnění a na výfuk taky 0,4 a tam akorat.... po startu byl motor tichucky... takze zas tak presne na setiny to byt nemusi.. hlavne je dulezite serizovat to pri pokojove teplote (20°C)
Datum: 17. března 2013 0:09
 neni to střídání ale střih (doba kdy se výfuk zavírá a sání otevírá) ... ve směru otáčení motorem natočíš kliku tak aby byl ve stříhu válec 1 .. seřizuješ vůle na válci 4 (vůle na sání asi 0,15mm a na výfuk dej 0,20 nebo 0,25) ... pak toč klikou abys dostal střih na válci 3 a seřídíš vůle na válci 2 .. pak střih na válci 4 a seřídíš vule naválci 1 ... potom střih na válci 2 a seřídíš vule na valci 3.
Datum: 17. března 2013 0:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawasss!A gdyž sem Ti posledně napsal (tj 12.března ve 20:57) napiš na:"2beo@seznam.cz",toš si proč nenapsal?
Datum: 16. března 2013 23:19
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 a ještě bych se chtěl zeptat jak tady všichni píšete tu vůli ventilů tak já jsem ji šteloval ale nevím jestli jsem to dobře pochopil, četl jsem si to v příručce, vím že má být 0,20 a 0,15 když střídá první tak se šteluje na 4. a tak dále ale nevím prostě přesně jak se to myslí tak kdyby tady někdo přesně do detailu popsal jak se to šteluje byl bych moc rád
Datum: 16. března 2013 22:49
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 jarda: to stím odtrhem 4mm to samozřejmě nemám to jsem se překlepl, mám ho normálně o,4mm,
postul: tak záleží jak kvalitní tu go chceš já jsem třeba zabrousil hlavu, vše pořádně vyčistil, dal nové těsněni, zabrousil ventily, dal nové pístní kroužky a tak, ale pokud by jsi to chtěll pořádněj tak se ještě dělá klikovka výbrus nové rozvody a tak dále
Datum: 16. března 2013 22:47
Jméno: Jarda
IP: uživatel15243
 Možná jsem to špatně pochopil, Škodovku jsem už taky nějaký pátek nedělal, ale odtrh 4mm mě dost nesedí!
Jestli máš 4mm odtrh, tak bych se divil, kdyby to kladívko vůbec seplo.
Moje stará 105 S byla dost citlivá na seřízení ventilů a předstih, jinak byla znát každá větší změna teploty. Pořádně napumpuj rukou benzin pokud to nepomůže, tak jak píší ostatní, projdi palivovou soustavu a pohraj si se seřízením rozdělovače i karburátoru.
Datum: 16. března 2013 20:30
 a mohu se zeptat co obnáší to GO motoru na škodě 120?
Datum: 16. března 2013 20:21
 sedí ti dobře víčko na odkalovači?
Datum: 16. března 2013 20:02
 jaké máš vule na ventilech? .. setkal jsem se se škodovkou 100 která měla nastavené ventily uplně bez vůle... ono to chytlo, chvili vrcelo a pak zdechlo a uz neslo nahodit.. po seřízení ventylů to šlo normálně
Datum: 16. března 2013 18:57
Jméno: pepa
IP: uživatel14654
 eště mě napadá sejtko je i v karburatoru v nalitku od hadičky je to nějaka 12 klč na šestihhran jen vytočit.... jestli si pamatuju dobře skust to vybrat a uvidíš
Datum: 16. března 2013 18:55
Jméno: pepa
IP: uživatel14654
 ja sem škodovku dělal naposled před par lety ale viděl bych to na malou dodávku benzínu .... prostě neš ti o tam čerpadlo natlačí tak to vzdechne pak si to zas trošku natahne a vrčí... nemáš bordel v odkalováku na čerpadle?
Datum: 16. března 2013 18:52
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdravim, chtěl bych se zeptat z jakýho materiálu si mam pořídit pístní kroužky nejsem si jistej jestli by litinovej kruh neprask, protože mam upravenej výfukovej kanál...šířka 24,1mm, 28,6 mm od HU, na horních rozích rádiusy R7 na spodních R10 horní strana kanálu je propilovaná do oblouku, tvar cca stejnej jako origo kanál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 13:38
Jméno: Standa H.
IP: uživatel15245
 Tak byl by dobrej i litinovej,ale chrom je lepší že jo... Pokud budeš dávat litinu tak to klidně otevři víc,ta vydrží všechno,když tam je nějakej radius
Datum: 17. března 2013 13:38
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Doplnění otázky: z jakýho důvodu by litinovej nebyl vhodnej.
Datum: 17. března 2013 9:03
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Docela by mě zajímalo to ,když mam horní stranu kanálu do oblouku tak by se měl kroužek vrátit snáz do puvodní polohy... nebo je to jinak? Napiš my z jakýho důvodu by litinovej dík.
Datum: 17. března 2013 9:00
Jméno: Standa H.
IP: uživatel15245
 Ve vrtání 39 se dá s rozumnejma radiusama jít až do 27mm,ale oblouček,že jo.... Jestli ti tam nejde kroužek tvrdě na hranu,tak kup chrom kroužek
Datum: 17. března 2013 6:44
Jméno: Standa
IP: uživatel12656
 mam VK siroky 27 a krouzek to bere vklidu vrtani 39.00
Datum: 16. března 2013 17:41
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Válec teď má 39,00 a budu ho dávat na výbrus, takže to bude v pohodě..dik za odpověd
Datum: 16. března 2013 8:41
 vydrží to... případně dej přebrousit na 39mm válec.. ale to pak snese šířku výfuku i 26mm
Datum: 16. března 2013 3:08
 zdar draci chtěl jsem se zeptat o kolik mam vypilovat kanálky a vybrousit horní část válce abych mohl vsadit klapku (přívěru)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 8:16
 prosim tě stando mohl by jsi mi poslat na tebe kontakt potřeboval bych se stebou poradit ohleně válce (vypilování kanálků) děkuji
Datum: 18. března 2013 8:16
Jméno: standa
IP: uživatel15245
 Aha... Tak tady v tom nejedu,na to jsem moc malej pán...jak říká kolegáček pode mnou... A když už ji tam budeš cpát,tak by mi zajímalo jak to budeš regulovat? Elektronicky? Rukou? Nohou? Podle zvuku? Podle čidla otáček K.H.? A to budeš přivírat tech cca 150° co má seriovka na výfuku? Co výfuk? Myslíš že ho bez brzdy trefíš aby ti jel? Na přívěře? .... Otázka k zamyšlení (zavedl mi k této myšlence Frikulín před cca 5 lety)....Co se stane,když udělam na točivku dlouhej vejfuk a těsně před maximem točáku mu zkrátim rezonanční délku na maximální výkon válce? Řekněme mechanicky...nejedná se o přívěru...na podobné téma najdete pár řádků i ve Stejskyho diplomce... Mam to 4 roky rozebraný na stole...
Datum: 17. března 2013 14:01
Datum: 16. března 2013 10:11
 já myslím že angel se díval na fotky u stejskyho na webu a řekl si že to zmákne taky
Datum: 16. března 2013 9:37
 Naladit klapku chce zkušelosti. bohužel s tím mám svoje zkušenosti  ((( proto se vracím k symetrice.....
Datum: 15. března 2013 19:36
 Když čtu ty tvoje dotazy tak ti můžu poradit ať nic takového neděláš.. přečti si nějakou knihu, příručku o lazení 2T motorů ať o tom něco víš
Datum: 15. března 2013 15:26
 Angel: Opravdu si nech poradit, pokud by ses bez znalostí pustil do stavby klapkového motoru, téměř určitě to nepřinese žádné výhody, spíše naopak...nemyslim to nijak zle, jenom se ti snažim ušetřit čas, peníze a nervy
Datum: 15. března 2013 8:58
 jo tak zrychlení.. a vyšší výkonnost... mmm máš pěkné očekávání... představuješ si to jako hurvínek válku  ... jen abys pak nebyl zklamaný  klapka totiž neudělá vubec nic
Datum: 15. března 2013 8:51
 to asi bude záležet na té určité klapce ne?
Datum: 15. března 2013 8:31
 zrychleni je to dosti logické neboli vyšší výkonnost motoru
Datum: 15. března 2013 8:21
 co od té klapky a přívěry očekáváš?
Datum: 15. března 2013 8:16
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Zdar draci,nemate nekdo zkusenost se zapalovanim z motorove pily ? myslim tim funkcnost,otacky atd ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 14:14
 Vylozene k nicemu to neni, teoreticky by ten motor nebyl brzdenej magnetama originalniho zapalovani ale to je zanedbatelny.. Ja mel tohle zapalko na číze. Je dobry ale nestartovala na paku z duvodu malych otacek motoru pri startu. Dal si myslim ze na tom pioniru by byla vcelku slozita instalace, no nevim jake velikosti to zapalko mas. A to hlavni.. Nesmis otocit rotor vuci vysokonapetovce.. O to je to slozitejsi pokud mas zapalko z levotociveho motoru nebo pokud mel to zapalo na druhe strane motoru nez ma pincek, pac pak ti bude hazet jiskru pri malych otackach jinak a pri velkych taky jinak. A posledni vec, tezko se na tom steluje predstih ja osobne ho steloval pomoci stroboskopu ale da se to i podle malyho hrebicku zapomoci mag. pole.. Asi bych nechal bud origo zapalo a nebo jestli chces vylozene bezkontakt tak se da relativne jednoduse predelat pionirsky zapalo na babetacky... Tod nazor muj, snad trochu pomohlo
Datum: 16. března 2013 14:14
 a to zapalování zaručeně přidá výkon, že?
Datum: 16. března 2013 13:21
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Do fichtla,chci ho mit na zavody
Datum: 16. března 2013 10:30
 a do ceho to chces davat draku?
Datum: 15. března 2013 22:46
 zničíš si akorát bloky bo do nich uděláš díru...
Datum: 15. března 2013 17:37
 výkon ti to nepřidá... ani to lip nepojede.. je to k ničemu
Datum: 14. března 2013 22:45
Jméno: Kendy
IP: uživatel15227
 Nazdar, ako upraviť sací a výfukový kanál na pionierovi ? stači ich pekne zlícovať a vyhladiť poprípade trocha zvätšiť ? je potom potrebné alebo vhodné zmeniť trysku v karburatore ? Existujú na to nejaké šablóny ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 19:15
 válec od standymám, jezdí to super, celkově to má zvedlý max. otáčky a větší sílu od středních a vyšších otáček, sem spokojenej víc by asi napsal sám mistr stvořitel, jinak se sse Standou určitě dohodneš co by ti vyhovovalo, vim že snad umí i 60ccm,ale to bych kecalrn snad mě neukamenuje tady je e-mail - standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 17. března 2013 19:15
Jméno: Kendy
IP: uživatel15240
 žiadne nove info ? od skusenejších ?
Datum: 16. března 2013 1:12
Jméno: Kendy
IP: uživatel15235
 Tak super, potom daj nejaké info ako to jazdí. Ja tiež asi dam spraviť valec standovi, zatial čakám pokiaľ sa sám majster vyjadrí
Datum: 15. března 2013 14:46
 Rozmery si nepýtaj, aj tak to tak nedokážeš urobiť. Vyber si solidný valec a hlavu, a napíš Standovi, on ti už poradí podľa toho čo budeš chcieť. Túto sezónu idem aj ja zakladať Dellorto 19 + Hikone so Standovou úpravou. Som zvedavý čo to bude robiť  Ale ak chceš ušetriť, tak táto úprava ide super aj s origo karbecom a výfukom  Zdarec
Datum: 15. března 2013 12:58
Jméno: Kendy
IP: uživatel15234
 Nemá niekto presnejšie údaje valca ktorý robí standa ? poprípade koľko pýta za robotu. ak je to solídna cena tak dám valec urobiť jemu. Teoreticky ked by som pridal nejaký lepší karbec napr. delloro 19 a upravený výfuk, mohlo by nastať nejaké zvýšenie výkonu. alebo sa mýlim ?
Datum: 15. března 2013 11:23
 vložku do mrazáku je zbytečné..vždy ji do nahřátého válce zasunu prstem... n avylisování vložky je ale potřeba přípravek... a když pořádně nahřješ válec tak po vložení přípravku stačí na přípravek klepnout a vložka vypadne
Datum: 14. března 2013 22:47
Jméno: Kendy
IP: uživatel15231
 počkám na vyjadrenie od ostatných, napr. od standy on ma viac skúseností a potom sa rozhodne čo ďalej.
Datum: 14. března 2013 21:58
 na té vložce není nic těžkého ji vyjmout stačí akorát nahřát válec a vytlačit vložku ven v žádném případě ji nevyťukávej akorát je dobré si označit jak ta vložka byla vsazená daleko a jak byla natočená až ji budeš dávat dohromady válec tak dej vložku do mrazáku a válec opět nahřej
Datum: 14. března 2013 21:55
Jméno: Kendy
IP: uživatel15228
 To angel - už som si prezeral ten valec, len niesom si istý či to bolo robené bez toho by sa vložka vylisovala. ja by som chcel skor začať takou úpravou, ktoru by som nemusl tu vložku vyberať. Ale diky za odpoveď
Datum: 14. března 2013 21:46
 zdar taky bych mel zájem ozaslá ní té dokumentace od standy dik za zasláni
Datum: 14. března 2013 21:44
 http://muwa.blog.cz/rubrika/upravy
Datum: 14. března 2013 21:42
 Podivej se na tuto stránku taky tento válec nevypadá špatně
Datum: 14. března 2013 21:41
Jméno: Kendy
IP: uživatel15228
 wenoush - e-mail
Datum: 14. března 2013 21:28
Jméno: Kendy
IP: uživatel15228
 Už som take dačo robil na babete, leštil som sacie a výfukové kanáliky a zarovnával ich. Karbec koupim jaky bude treba. Ide o to trocha ten motor oživiť. Motor by išiel na cross jawu 21 takže aj prevod by som vymenil. Potreboval by som vidieť nejaký nákres, poprípade hotový valec a podľa toho by som si to urobil. Na začiatok by som chcel skúsiť bez toho , aby som musel vložku vyberať.
Datum: 14. března 2013 21:27
 Pokud jsi to nikdy nedělal, ani to neviděl jak to má vypadat tak se do toho raději nepouštěj. Záleží co od toho čekáš.. jestli jen slícovat nebo upravit i sání atd.. Každopádně já jezdím vejfuk spodní hranu 28, vrchní 44mm ale to už celkem točí a pokud neupravíš převod poměr tak pěkně musíš mučit spojku. Sání jsem měl 54 a 69mm. Nejelo to špatně ale jestli k tomu nemáš zkušenosti jak a co upilovat, vyrovnat slícovat atd radši to nedělej. Zničíš si válec. Určitě se bude psát standa ten dělá moc pěkný válce za pěknou cenu.
Datum: 14. března 2013 20:58
 me posílal standa nějaké podněty. můžu ti je poslat na mejl... pokud je chceš, tak se ozvi na vbeck@seznam.cz Jo, ale, je to úprava na naroubování karbce 21mm DellOrto, tak jde o ot, co tam budeš mít za karbec ty
Datum: 14. března 2013 20:58
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 Zdar chlapi jake lanko by jste mi doporucili koupit ktomuto rychlopalu na fichtla? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 21:58
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 říkej mi jmenovec až budeš zaregistrovany  a jinak sem to trošku nepochopil s kyvačky akorat je potreba ho zkratit a žádny navod nevidím
Datum: 13. března 2013 21:58
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Datum: 13. března 2013 20:49
 tak to udělej podle toho návodu, co je tam napsaný ne
Datum: 13. března 2013 9:43
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel14803
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kros_plast.html
Datum: 13. března 2013 8:32
 Zdar SESO, mám dotaz, budou ještě chrániče páček z Trampa? Kdy a za kolik prosím tě? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 5:59
 asi az min za mesic,,jawa nema jednu stranu,,a nebo uz nebudou
Datum: 12. března 2013 5:59
 Ahoj draci, nedávali jste někdo na Pionýra boční stojánek, třeba ten ze simsona? Jestli ano prosím o foto uchycení. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 18:23
 Tak tomu bych motorku nesvěřil, ale dík
Datum: 11. března 2013 18:23
Datum: 11. března 2013 18:20
Jméno: Kluk
IP: uživatel13327
 Čau Draci, chci se zeptat jesli by nešlo udělat pinckovi 12V zapalování... Jde jen o zapalování.. světla nepoužívám.. Indukční cívku zamozřejmě vyměním.rnA chci se vás zeptat je to dobrý nápad ? rnNevadí to svíčce, nebo mám koupit jinačí typ ?rnJe jedno jaký cívky propojim seriově ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 8:25
 když studuješ elektroniku tak dodá.. indukční cívka že škody 120 je ve skutečnosti 4V ... těch zbylích 8V dělá předřadný odpor
Datum: 12. března 2013 8:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Kluk!No gdyž si spomenu s čím se se bavil kolem eletriky, elektroniky a Pionýra před 50ti rokama, toš mě to ešče pořád funguje!A mám aj starší věci.Chválím aj pokrok. Ale by mě zajímalo, gde bude dnešní elektronika za 50 rokú.Teda co se funkčnosti týká!!! A pokud studuješ eletriku, toš se zeptej vyučujících. Ti sú profesionáli!!! A potom nám ešče aj poradíš! Toš tak!
Datum: 11. března 2013 21:48
Jméno: Kluk
IP: uživatel13327
 Tak studuji elektriku tak proč si nepohrát
Datum: 11. března 2013 20:43
 tak to si teda věříš
Datum: 11. března 2013 20:41
Jméno: Kluk
IP: uživatel13327
 Lepší jiskru při startování, zapojení elektroniky...  rn
Datum: 11. března 2013 20:31
Jméno: hoch
IP: uživatel14454
 alespoň 6 koni
Datum: 11. března 2013 17:53
Jméno: HONZA
IP: uživatel15204
 Co si od toho slibuješ?
Datum: 10. března 2013 23:12
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 Zdravím, mám takový nepříjemý problém se škodou 120l, mám na hlavě válců takovou dírku kudy protéka chladící kapalina, je to v místě kde byl původně zalomený šteft, chtěl jsem to zavařit obyčejnou trafo svářečkou, ale trochu se to zalepilo, ale nejde to zavařit uplně, tak se ptám co stím, zda nevíte o někém šikovném lepidle kterým bych dírky kolem štefu a sfáru utěsnil nebo nějaký nápad
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 20:57
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče jedna skúška!Napiš na 2beo@seznam.cz !Toš tak.
Datum: 12. března 2013 20:57
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawass!Napiš na:"2beo@seznam.cz"!Toš tak.
Datum: 12. března 2013 20:54
 travis: ALE je rozdíl prilepit ulomenou přepážku mezi řetězem a zapalkem a zalepit hlavu které je namáhaná uplně jinak
Datum: 11. března 2013 21:42
 kde se šteft tento nachází?
Datum: 11. března 2013 20:45
Jméno: Travis
IP: uživatel15215
 Jsou na to lepidla npř epoxidové lepidlo jinak řečeno tekutý kov.Skus to a uvidíš.Já s tím lepidlem lepím zlomené bloky motoru a vše drží
Datum: 11. března 2013 17:15
 Trafem, no ty vole......
Datum: 11. března 2013 16:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vyřízni tam závit a utěsni šroubem
Datum: 11. března 2013 10:06
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 lejt pilinya jiný věci do chladící soustavy je nanic,akorát to všechno zasere,dojdi si do kovošrotu a za 50,- si tam kup jinou hlavu na stodvacítku
Datum: 11. března 2013 10:00
 vařit hlavu trafem? nestačím se divit
Datum: 11. března 2013 8:32
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 jestli to neni bůhví jaká ďoura tak si myslim by mohlo pomoct něco na tekoucí chladič - nějakej přípravek na netěsnosti ((stejnou službu udělalo kamarádovy lógrový kafe - trochu do chladiče a už netek,nebo do ohřátý kapaliny v chladiči klepnout vejce to taky funguje  ))
Datum: 11. března 2013 7:36
 dobry den mam dotaz na jawu 23 poradte mi nejake vzhledove tuningy nebojte nema to papiry tak to muze vypadat vsemozne XD aby to vypadalo hezky a dale bych chtel poradit co mam vylepsit na motoru aby to dosahlo dobreho vykonu aby to nebylo drahe dekuji lukas sem vdecny za kazdou odpoved!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 18:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 no pokut ti to řadí a neklouže spojka moc tunit ani nejni co snad jen paradoxně ten výbrus a kratší kvalty do síly tj menší kolečko....fichton je zvaštní stroj a celkově rychlejší časy mám s malejma kolečkama na výstupu z motoru... jinak docela pěkne je udělat jsi deklík na zapalko z plexiskla aby bylo vidět jak jiskří kladívka...plexi někde čorneš spravidla
Datum: 10. března 2013 18:05
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 já dělal profi generálku a to mě vyšel přes 3000kč jen motor
 a on tunit za 800kč
Datum: 09. března 2013 21:39
 za 8 kil si muzes koupit nove loziska do motoru, nove guferka a jelikoz ti na vybrus uz nezbyde tak nove pisti krouzky a vzduchovy filtr (original samozrejme) .. kdybys napsal 8000 tak to uz muzeme diskutovat o nejake uprave
Datum: 09. března 2013 20:58
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 tak za 8 stovek si ho tak možná vopravíš
Datum: 09. března 2013 19:43
 mno dejmetomu do 800
Datum: 09. března 2013 19:20
 kolik jsi ochotný obětovat do motru abys mel ten dobrý výkon?
Datum: 09. března 2013 19:05
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci. Chtěl bych si přestavět CZ podle svých představ. Takže vepředu jiné tlumiče, kotoučová brzda, zkrátit blatníky. Kde by se dalo do t zapsat, že se jedná o přestavbu, a na kolik mě to výjde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 18:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 takže zapsat jen kotouč .... jako to bylo na čz 180
Datum: 10. března 2013 18:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Hliníkovou kyvku a přední vidlice z pozdějších typů bych vůbec neřešil nějakou "přestavbou"...
Datum: 10. března 2013 12:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 do předu jde myslím předek ze 640 javy s ktotoučem nen byl i na 180 pochopitelně mluvím o typu 476 a víš kulate mají jine krky ... a možná že by prošla přestavba na styl 180 hliníková kyvka a tak povolení od výrobce jawa chce za 1 věc kotoučovka jine šavle apod 500 takže přestavbu na 180 vidím na 4000 jen za povolení bez poplatku na stk .... přední šavle zadek hliníková ....doporučuju založit dotaz na jawamanij přestavby se tam řeší docela často a jsou tam i kontakty kto to za jednotlive firmy řeší
Datum: 10. března 2013 10:00
 Kdybys chtěl tak se ozvi likviduju taky jednu takovou zbastlenou samozřejmě ti to potom neprojde na úpravu jedině na pole mám celý rám i z tlumičema a vším okolo
Datum: 09. března 2013 21:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... další bastl! To je dobře, aspoň motorky v origo stavu pěkně vyniknou. Nevím, kterou ČZ chceš kurvit, ale třeba na 487 apod. jdou dát přední vidle z 180/487+ s kotoučem a bez bastlení.
Datum: 09. března 2013 18:28
 tak to nevím.To by ti stejně asi neprošlo jedině schválení od výrobce.Co vím ale tak Čz náké upravy zchvalovala jako např motor 125 ccm do 180tky atd nebo jak to vlastně bylo.Ale zkrácení blatníku atd to ti asi neprojde.
Datum: 09. března 2013 13:25
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 *do techničáku
Datum: 08. března 2013 21:25
|



|