slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15454    
Ok,není problém. Ozvi se mi na mail.
 
 
Datum: 03. května 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ne v pohodě, mám objednaný chrom, jen jsem chctěl vědět z čeho je tenhle, litinu na ten výfuk raději ne :-D, jinka umíš zajistit výbrus?? mám doma nachystaný už dlouho jeden pokusný 4k
 
 
Datum: 03. května 2013 12:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15450    
Sesa má v tomhle rozměru pod tímto "názvem" buďto tvrdou (temperovanou ?) litinu kroužek je plnej,má ostrý hrany jak origo (docela dobrý kroužky) a nebo takovej "ocelák" se zaoblenejma hranama(vypadá jako chromovej kroužek)....ty máš ode mě kroužky chrom za tech 111,- ...... ty plný tvrdý kroužky z temperovaný litiny dávam na slabší cestovní válce a nebo pokud někomu záleží na penězích,jinak preferuju chrom. Pokud něco,napiš mi mail.
 
 
Datum: 03. května 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
litina ...jediná věc čím se liší od jiných sem si všimnul ho tvarem přiblížit lamelovím kroužkum ..aby se víc zakousaval do válce a těsnil....lamelove kroušky se ale davali do vyběhaných motoru protože vydírali válce znatelně rychleji za cenu lepší těsnosti... za mě po výbrusu spíš ty chromový než todle
 
 
Datum: 03. května 2013 9:15
 
 
 
 
Jméno: Martas      E-mail:      IP: uživatel14355    
čau lidi chci se zeptat mám doma fichtla je slušne udělal jsme na nim novou spojku a chvíly jezdil a nejdnou to chvíly jede najednou to začne spomalovat a pak to vystřelý zvejfuku nekdy i 3 a pak to chcípne a už to nejde nastartovat diš se to roztlačí tak to pořád stříly jednu ránu za druhou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
ano pokud se při skládání strefíš zápalkem vždy do správné polohy :-)
 
 
Datum: 02. května 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mazda: Tim nastavíš odtrh, ale né předstih...a štelovat zapalování dvakrát do týdne není v pořádku...
 
 
Datum: 02. května 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: mazda      IP: uživatel15443    
lukaš : hovadina to nejni 4 krát sem pulil motor a 4 to všlo :-) našel sem to nekde na netu a funguje to :-) jo sory za ten válec samo že pístem skus to a uvidíš
 
 
Datum: 02. května 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
mazda : to je hovadina, za prvé- do HU se dává píst a za druhé - potom musíš pootočit s pístem zpět až budou kladívka svírat cigaretový papírek, pak změříš jaká je vzdálenost pístu od hrany válce, ta by měla být cca 1,6 mm, pokud ne tak musíš točit se zápalkem :-D
 
 
Datum: 02. května 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: mazda      IP: uživatel15440    
hojj to je predstich hod si válec do nejvisí uvrate a na kladívku dej 4 desetiny odtrch a bude zas lítat jako novej :-) znám ye svího to šteluješ kolikrát i 2 krát za tejden
 
 
Datum: 02. května 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
špatný předstih, najdi si návod a PŘESNĚ ho nastav
 
 
Datum: 02. května 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jestli je lepší babeta 207 nebo babeta 134 (Stella) na tu 207 bych chtěl dát hlavu a válec z te 134 popř. mate s tim nekdo zkušenosti ? A o kolik se zvedne vykon nebo jestli je lepší dat na babety karbec z fichtla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
mám za to že 210 má obdelníkovej sací kanal podobně jak fík nic jko kapka tam nejni..asi nějake zdokonalení výplachu????
 
 
Datum: 03. května 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě se chci zeptat proč má ta stella sací kanál jakoby vybroušenej na klapku ? Má to každá 210 nebo 225 ?
 
 
Datum: 02. května 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
to je jak porovnávar fíka a 125 čz jednoznačně stela výkon stroje je dvojnásobný jak na rychlosti tak zvladá i velká kopce já sám vlastním 207 a 210 a je to obrovský skok 207 je lenoch a do kopce nejede....jedine co pro ní hovoří je docela povedená vyzáš... jinak valec jde namontovat pod rám jen s upravama .... je vyžší a pekáží indučka a nvm jak by vyšlo koleno karburace ...
 
 
Datum: 02. května 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslite tohle https://www.google.cz/search?q=Piaggio+Ciao&client=firefox-a&hs=IMe&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=dqaCUemYJavo4QTWxoDIBg&ved=0CD8QsAQ&biw=1280&bih=960#imgrc=XSfA3LDA6uLG2M%3A%3Bcv_xY2MbjwBuhM%3Bhttp%253A%252F%252Fde.academic.ru%252Fpictures%252Fdewiki%252F80%252FPiaggio_Ciao_motorbike.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fde.academic.ru%252Fdic.nsf%252Fdewiki%252F264687%3B2560%3B1920 ? (pardon za ten odkaz) :-D
 
 
Datum: 02. května 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15441    
Pokud bych pořizoval znova babetu/moped tak jedině starší Piaggio Ciao bez přídavnýho variátoru... Jede to skoro jak fichtl,perfektně svítí,je to absolutně primitivní motůrek v kterym se nemá co rozbít,jede to i v absolutně desolátnim stavu a spotřeba snad 1,5litru když jí honíš. Měl jsem to,jezdil jsem na tom "kalit"...projela křoví i škarpou...uvezla i dva lidi...Benzin sem do toho lil na jaře a na podzim. Za mě nejlepší přibližovadlo. Pak mi ji nějaký zmrdi ukradli ze dvorka za bílýho dne! Tak asi tak.
 
 
Datum: 02. května 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku za mě Stella, nemůžu si na ní stěžovat. Mám jí bez úprav na motoru a vždy mě spolehlivě odveze :-) Má jen jedno malinký mínus a to menší kola, takže snima pozor i na menší ďoury na silnici, je to cejtit :-D
 
 
Datum: 02. května 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15437    
No zrovnal sem chtěl napsat,že origo sací kanál je jak malíček,takže větší karbec nemá význam.
 
 
Datum: 02. května 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N takže asi tak, vymenu valcu posoudit nemuzu, fichtl karbec pomuze ale jen s upravou kanalu a sani, jiank to nema cenu.
 
 
Datum: 02. května 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel15430    
Zdar draci, chci se zeptat, jestli z vás nemá někdo návod, jak rozebrat přední tlumiče na simsona? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: Ladič      IP: uživatel11482    
Normálně vytočíš ty spodky a vyndáš ségrovku pak to vytáhneš i s pružinama ven.
 
 
Datum: 01. května 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: Jawak555      IP: uživatel14541    
Zdar draci, potřebuji se optat, nevíte jestli měla Jawa 555 stejné uchycení (šroubama) motoru jako Jawa 23 Mustang.. Že bych si hodil do 555 motor z Mustafa.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15308    
ee jeden puberták tu má dobastlenou 555 s novým motorem ale mám za to že 6 šrouby byli jen první 555 a 550 jinak výfuk a kříž tam má 555 oživoval sem mu to nějak dokce se mu povedlo narasit puvodní air box pod nadrž přes kus hadice a bez vrchního víčka...pro inspiraci...jako zas až tak pracná přestavba to není den práce...
 
 
Datum: 29. dubna 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15420    
No,já měl 550 a tam opravdu byly m6. U 555 mam M8,už to někdo převrtal....je to logický..... Jinak motor z mustanga do pařeza jde....jen je to hnusný a musí se proříznout zadní plech u spojkovýho deklu + nesedí výfuk na kříž/motor asi o 0,5-1cm - nutno převařit/předělat úchyt výfuku z pařeza....dále budeš řešit filtr na karbec,protože se tam skoro nic nevejde.....dále překopat eletriku...ale jestli je to někam na pole,tak to zapojíš na dva dráty....
 
 
Datum: 29. dubna 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
měl sem 2 555 60 62 rok a obě byli na m8
 
 
Datum: 29. dubna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
aha to je pro mě novinka,bohužel mám doma všechny motory s dírou pro 6...
 
 
Datum: 28. dubna 2013 23:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale péro víš sám že ta m6 to neudrží a povoluje se to pořád.a snad jsem ještě neviděl motor z pařeza nepřevrtaný na m8
 
 
Datum: 28. dubna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
u 555 jsou motory připevněny šrouby M6 ale u mustanga M8 chtělo by to udělat nějaký pouzdra jinak je to prasárna
 
 
Datum: 28. dubna 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15418    
ano motory jsou záměné po upravě elektro a spojkoveho lanka... uchyty jsou stejně
 
 
Datum: 28. dubna 2013 14:32
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
zdravím sešo měl bych dotaz dala by se tu sehnat tato přístrojovka a držák pod ní za jakou cenu dyžtak za odpověď děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:42
 
 
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Toš martine tato určitě dala aj s držákem a ani by moc nestála. Myslím, že vúbec nic!
 
 
Datum: 25. dubna 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: andrewop89 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, našel jsem na internetu na Babettu 210 odlehčený spojkový buben, pomůže to ve výkonu? Odepište díky Ondra http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=34842 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
myslím že neee ty spojky fungují podle výrobce i v zavyslosti na teplotě a to odlechčení by nemuselo přinest nic dobreho... 210 jede docela dost ..na něco s čim nemusíš na stk a žere 2 na 100 plně stačí výbrus a šikovne převody abys zbytečně nešlapal...každá z těch věcí stojí jak ta spojka
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: cigan      IP: uživatel12628    
Ahoj je takovej ten šroub co se dáva na nakopavacku stejnej jako na starych kolech liberta v šlapadlech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
V telecích letech jsem klínky vyráběl ze šroubů M8... Jakejkoliv klínek kterej tam vleze je dobrej ;-)
 
 
Datum: 23. dubna 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano, je já ho taky používám
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jo je
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Ne v kolech je menší
 
 
Datum: 20. dubna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
myslím, že jo
 
 
Datum: 20. dubna 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím všechny, chcu se zeptat, zda-li již někdo zkoušel doma vyrábět molitanový vzduchový filtr, jak postupoval,konstrukce, zamezení nasátí H2O,... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
To bude asi druhý důvod,proč se molitanové filtry impregnují.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
presne tak mel sem orezanou houbu na myti aut do hadice co nasazujes normalne na karbec a jelo to s tim lehce lip ae jak rika pepa ve spojeni s benzinem se rozpada a sniztuje se jeji pruchodnost takze bych to neresil
 
 
Datum: 20. dubna 2013 8:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
nacpal bych tam z nečeho jineho ... propojil hadicí jak z mustanga.. jinak molitam nedávat za 2 roky v benzínu ti to postupně sežere....
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím Vás, scháním rozetu která by měla nějakých 60 zůbů a dala se vařit, takže žádnej dural jak se dává oriho na krosky. Nevíte prosím někdo o něčem? Dřív jsem měl z hnojního pásu ale už je KO, ta by byla nej Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14713    
ja sem zašel do JZD a zeptal sem se na to kolo z pasu na hnuj jeden chlapek mi to kolo dal a dal druhej i navařil ještě stači udělat napinak řetězu a mam to hotovy ma to 75 zubu ale nevim ještě jak to jede
 
 
Datum: 19. dubna 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
u nás se dají koupit jen samotné věnce s různýmy počty zubů , potom stačí rozetu osoustružit a navařit novej věnec
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A tech 75 je moc? Nebo zadej :"rozeta 60 zubú" a uvidíš co se Ti jich tam objeví. A né dural! Toš tak!
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jé díky =)) nene, měla 60 a byly 2 u sebe tak se švajcem jedna upálila a vyrobili jsme si z ní k moto. je jednolitá bez výkrojů tak se dalo vařit všude
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj LoukotMAN! Šak tá měla 75 zubú. Néé? Negdy v lítě nebo na podzim sem nekemu radil gde ju sehnat, teda kúpit. Tuším to byl Kuba. No gdyž Ti nigdo neporadí, toš Ti po neděli zkusím neco najit! Toš tak.
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: jezdaMEN      IP: uživatel14157    
https://www.facebook.com/StudenecaciFichtlmania?ref=tn_tnmn draci,kdo se chystáte na 24hodinovku do Paky ? My pojedem letos prvně.. podpořte nás,díky.Tým JAWAMANIACI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci dnes jsem rozdělal přední tlumiče abych vyměnil ty pouzdra co tam jsou ale v jednom tlumiči bylo pouzdro a ten kovový kroužek a v druhém byli dvě pouzdra a kovový kroužek tak vubec nevím kolik jich má být v jedno tlumiči a jak to tam má být poskládané odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 1:23
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel15411    
Čau draci, tokovový pouzdro uplně nahoře se nevyndává,měl by v něm bejt zavit pro šrouby ktery držej ten zadni plech za světlem(pincek) a taky jako doraz tlumičů, vkladaj se do každeho tlumiče 2plastové pouzdra jedno úplně na začátek a druhé tak když zasuneš kluzák do tlumiče aby pořád byl v tom horním plastovým pouzdře pak docilíš toho aby se přední kolo neklepalo.A taky by se to mělo vykroužit takovím strojním vykružníkem ale tak aby to bylo pořád dost těsný.Tak nějak by to asi mělo vypadat.
 
 
Datum: 27. dubna 2013 1:23
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono to nepružilo právě že vubec
 
 
Datum: 22. dubna 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
myslím že 05 a starší 20 měli horní futra kovová... na jedne 05 sem to i viděl a novější pio maj i vrch v plastu ai inovace a šetření výroby...mám to na mustangu...4 v plastu a na 20 mám 4 plast bratrancova 05 vrch kov.....2l plast 5 futer vždyt to muselo mín pružit..někdo si ulechčil život s demontáží a narval to za sebe....
 
 
Datum: 19. dubna 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
V každém tlumiči mají být 2
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je možný ale ted sem našel tady toto http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html a tu se píše ža tam mají byt dvě tak já nevim dneska sem rozdělal ještě jeden tlumič z druhého pionýra a tam bylo těch pouzder dokonce 5
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když sem měl jednou rozdělaný přední šavle na fichtlu, tak ten kovovej kroužek sem viděl uvnitř v horní části, a silonový futra jsou dole, v jednom tlumiči má být jedno, ale stalo semi - a odůvodnil sem si to tak - že jsem v jednom tlumiči měl dvě a to proto že jak tam někdo přede mnou lisoval nový tak to původní zatlačil dál, já když sem prvně s tátou dělal přední tlumiče tak sme to opotřebený futro rozřízly plátkem pilky naželezo a potom vyndaly
 
 
Datum: 18. dubna 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15354    
Čau draci když mám podobný vzduchový filtr jako tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_rms2222.html, tak je možné že se mi to může dusit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13993    
hele hod tam fakt original já taky dlouhou dobu vymejšlel nějakej přímej filtr ale je to k ničemu pokud tam uděláš jen todle....vrátil jsem se k originálnímu :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: Pat      IP: uživatel15356    
Staci dat vetsi trysku, pri pouziti otevrenyho filtru tam jde vic vzduchu, mas chudou smes a proto se ti to dusi ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: Fixa27 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jjdíky jen před zimou mi to jelo celkem dobře a ted sem na tom jel a dusí se... vše sem čistil a nepomohlo tak tam dám spátky origo..
 
 
Datum: 16. dubna 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel14518    
Pakliže mas originalni zbytek tak je vic nez pravdepodobne ze ti to bude delat bordel, tyhle filtry sou k nicemu ,ale psalo se to tady tolikrat ze uz to vi kazdej.
 
 
Datum: 16. dubna 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nevim jestli se to tu už řešilo ale pasoval by motor z 210 babety do 207 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pouhým přehozením určitě ne, jsou jiné držáky
 
 
Datum: 15. dubna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chtěl bych jse zeptat o kolik zvedne vykon kdyz necham převrtat fichtla na 60 ccm nebo jestli je lepsi nejaka jina uprava (nejlepe na orig. karbec a vyfuk) díky za rady . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15343    
Tady je fuk jestli to navrtáš na 41 nebo 42,ale musí se ten válec trochu poladit aby se mohl víc nadechnout a aby si líp odfouk + upravit hlavu na 60ccm kvůli průměru a objemu. Pokud o úpravu kanálů nestojíš tak je potřeba použít hlavu z J05,trochu ji líznout a přetočit na 60ccm ... Dělam tyto válce,není problém se domluvit. Vše na mailu. Díky.
 
 
Datum: 11. dubna 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ke 42 to bude..
 
 
Datum: 10. dubna 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vrtani by mělo bejt 41,5 nebo max 41,75 nebo se pletu ?
 
 
Datum: 10. dubna 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víš vůbec jaké vrtání potřebuješ na obsah 60ccm? .. protože ty fámy co kolují všude na webu 60ccm, 8 výbrus, válec polsko a podobně jsou fakt chujoviny. U fechtla toho zvětšováním obsahu moc nedocílíš. Lepší upravit válec..
 
 
Datum: 10. dubna 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
JAJ, hej nechcu byt sprostý, ale kolik vám je ?, číst umite? hledat umite?, anebo jen furt čekáte az se nekdo rozhodne vám něco napsat? Místo toho než jsi napsat tenhle dotaz jsi mohl vědet něco víc a bez pomoci jiných, takže hledej :-) ;-) Jinak se omlouvám adminovi, nebo komukoliv jinemu kdo si myslí, že jsem ho urazil :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
čaues draci je pravda že výfuk mustanga a pionýra se liší na výkonu? nebo je to kec? dá se něják upravit originální výfuk aby to jelo o malinko líp ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, jen ho časem seženu a otestuju, nechce se mi kurvit jinej vejfuk, a rád bych zachoval origo vzhled fichtla
 
 
Datum: 12. dubna 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15345    
No dobrý,tak to neni jen muj poznatek... Libore zkus mustanga ;-)
 
 
Datum: 12. dubna 2013 8:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Můžu do puntíku potvrdit Stadovy slova... Válec, co točí přes 11k ot/min s doutníkem roztáhnu někam k 8 000ot/min, mustang jde skoro o 1000 otáček výš. Ztráta spodku je taky znát.
 
 
Datum: 11. dubna 2013 23:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry že se sem přifařim, jedna otázka na standu, na stávající téma - pokud bych teda dal na fichtla s tvojí úpravou výfuk z mustangy tak by to víc točilo? já si zatim jen pohrával s origo doutníkem a máš pravdu že ten spodek je u to dst dobrej, ale cejtim že by to šlo možná ještě víc točit, jinak trysku mám 72, pohrál jsem si s airboxem, svíčka samozřejmě cihlová
 
 
Datum: 11. dubna 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15343    
Zkušenost na upravené seriovce - výfuk mustang nemá tak dobrej spodek,ale točí 9000ot/min i víc. Doutnik má supr spodek,ale sotva jde přes 8000ot/min a víc ani "Ň"... Ale u seriovky ti to asi muže bejt jedno :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na originál motor, originál výfuk nic lepšího nevymyslíš.
 
 
Datum: 10. dubna 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co sem slyšel tak z mustangy je prej lepší, tak nevim
 
 
Datum: 10. dubna 2013 6:34
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já právě myslel jako úplnej začátek na odladění když bude trochu zručnej a chytrej, dá se najít plno nákresů
 
 
Datum: 10. dubna 2013 6:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hikine je uplne nahovno :-) .. a pokud ho neumí odladit a předělat tak je už tuplem k ničemu
 
 
Datum: 09. dubna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušet a hrát si s tlumící vložkou, například děda mi řikal že si tam do vejfuku dávaly drátěnku aby to bylo trochu tišší :_D ale úpravám se meze nekladou a pokud budeš zkoušet možná se ti zvedne výkon, dobrej základ pro zkoušení je HIKONE, jinak internet je toho plnej
 
 
Datum: 09. dubna 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, uvažoval jsem o renovaci skútru ČZ, spojené s citlivou modernizací. Koukal jsem, že se vyrábí celá řada dvoutaktů s katalyzátorem, napadlo mě zda by nešel umístit u staré motorky do tlumiče výfuku. Je mi jasné, že by to mohlo snížit výkon a změnit zvuk atd. Myslíte, že je něco takového proveditelné? Je to jen nápad, vím že u 2T jde hodně o olej a seřízení a katalyzátor by byl asi jen luxus navíc. Taky jsem koukal po ojnici na jehlách u pístu, to taky mírně sníží potřebu oleje, ale zase vím, že to má i zápory, když se vysype ložisko, tak je asi konec i s válcem... Díky za nápady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Katík je blbost...ten motor si o nějakých emisních limitech může nechat jenom zdát. Určitě tam nic necpi. Můžu se jenom zeptat kam tim míříš? Kouřivost nebo co?
 
 
Datum: 09. dubna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
ee katalizátor na vetroše a 2 takt necpat ..co nemám nemuže se pos.... spíš bych dal krasny chromovaný originál....no motor zlikviduje i prasklá segrovka .... crk je kvalitnější než originální díli a po tom co sem musel kuchat 175 po laku a nově repasovanou a zvonící klikou pokut na to máš je to adekvátní řešení..a nemusí se tolik mazat...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
přesně taktyhle supermoderní vyfikundace jsou k ničemu v tomhle případě a od katalyzátoru u 2T moc nemluvte nebo to nějakej vzdělanec nařídí a budeme za chvilku platit ekodan u na motorku :-(
 
 
Datum: 09. dubna 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, katalyzátor že by byl luxus navíc? To je spíš zbytečný snížení výkonu ne? Stejně jako díra do výfuku a z ní vyvedená hadička zpět do sání. To jsou první věci který lidi odstraňujou po koupi. :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: avb      IP: uživatel6631    
čau draci od koho se dá sehnat nejvýkonější válec na fichtla ? pan Muller? Stejsky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: CZman      IP: uživatel14642    
Mám 3K od Ing. Stejskala a pecka... http://www.ms50.cz/_zu.html
 
 
Datum: 09. dubna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky doporučuju, jsem taky vlastník úpravy od Standy :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Standa.Hrbek@seznam.cz doporucuju, borec, udela to za malo,výbrus, má to výkon, sílu, poradí při ladění, dá nějaké tipy,... fakt ferový chlapík :-) sam jezdim jeho upravu a BOMBA, no stres maximal 90-95km/h, snizena hlava, tryska 72, origo filtr,... no proste BEZVA uprava ;-)
 
 
Datum: 08. dubna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: PROFESIONAL      IP: uživatel13005    
na kolik vyjde GO motoru jawa 21 . ložiska gufera výbrus , spojka -+ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 13:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel15205    
kdyz opravuju fichtla tak ty castky za ND sou vtipný , jenom za pist do motoru Rotax 123 sem dal 3500 Kč , takze 3000 za komplet generalku precemnz mi motor vydrzi dalsi 3 roky je prkotina :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2013 13:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
musíš umět zhodnotit stavající stav ... běžně se daj sehnat motory za 500 ktere po přetěsnění a výměně lamel spojky dosahují 60 km v hod a se 14 zubem v sekundáru davaj hrozná stoupání na 2... měl sem štastnou ruku a ten motor sem koupil známému do 20 a za ti prchy bomba jeho synátor se na tom učil jezdit a známý s tím jezdí na houby a fíkjede bezvadně stíhá 50 km v hod a chytá suprově... samohřejmně že věci jako klika a hřídele převodovky jsu nákladné....ale jestli pak dokážeš určit zda má ta tvá vule?
 
 
Datum: 08. dubna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"... vyměnil jsem kroužky, dal novou svíčky, motor stříknul vapem, opatlal silikonem a dal na motoinzerci/aukro za 3000kc."
 
 
Datum: 08. dubna 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A co jsi čekal, buď fušeřina za 500 nebo komplet, kde můžeš utopit i přes 3000kč. Nic není zadarmo a fekál je ještě docela levný...
 
 
Datum: 08. dubna 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: profik      IP: uživatel13005    
to je docela hodně
 
 
Datum: 08. dubna 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to stalo cca 3000 ale v převodovce sem nic nemenil, ta byla v pohode
 
 
Datum: 08. dubna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
mě vyšel kompletní mtoor tj převodovka, renovace řadiče, pouzdra, gufera, ložiska, o kroužky, spojka, primární řetez, píst, kroužky, výbrus, klika ckr něco málo přes 3600kč
 
 
Datum: 08. dubna 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: Navratil123      IP: uživatel10827    
Ahoj,chi udělat klapku na jawu 50 a mám vybranou klapku z yamahay 85 ,,, prosim jake byli rozmery ? chci vyfrezovat hausing :-) dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15335    
asi ti nezbyde než tu klapku sehnat a vydlubat to podle ní
 
 
Datum: 09. dubna 2013 23:02
 
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:40:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu