|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: feris
IP: uživatel11625
Posl.aktualizace: 26. února 2012 21:33
 lepší je skrátit použitej řetěz... snýtoval jsme to a pohoda
Datum: 26. února 2012 21:33
 wepo: k tomu se prodává i řetěz přímo na to
Datum: 26. února 2012 21:21
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Taky to mám, ale i po skrácení řetězu by to bylo moc naplé nebo moc volné ten primární řetaz, prostě to moc nesedi...
Datum: 26. února 2012 20:50
 na závodního tereního fichtla nezbytnost... mám ještě rozetu 65z a max se pohybuje okolo 53km/h...
Datum: 26. února 2012 20:19
 Zkušenosti nemám, ale nevím co na to říct.. úplně normální 9zubový primární kolečko vhodný maximálně tak do terénu... Když to hodíš na fichtla, tah bude za dva ale pojede ti to tak 45 max ...
Datum: 26. února 2012 20:10
Jméno: H.a.N.O
IP: uživatel9375
 Zdravim jak mam udělat aby mohl dat na motor z pionyra ... karbec 19difuzor ??? co musím vše udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 23:20
 Ozvi se mi na mail,probereme to spolu,jinak samotná úprava válce na vyšší výkon 400 až 500,-....kdybys chtěl i upravit hlavu a zařídit výbrus a pístní sadu,tak není problém,nebo mužeš dodat svoji pístní sadu....případně pokud je válec po výbrusu tak se brousit nemusí.....řikam mailni mi,proberem to....teď tu mam dokonce za rozumnej peníz 2 sady 1kr. pístu s kroužkama(píst 38,5mm Almet + 2 kroužky tvrzená litina a píst 39mm Maďarsko + 2 kroužky pochromovaná litina) nějak omylem mi to přebylo,takže bych to nechal pod cenou....
Datum: 26. února 2012 23:20
 Já si taky budu nechávat od Standy s kámošem upravovat válec, takovou lehčí úpravu + výbrus..  Napiš mu a určitě se nějak domluvíte.
Datum: 26. února 2012 22:17
 * koho znam *
Datum: 26. února 2012 21:30
 Mě ju dela za 1500 ale psal že sehnal jinači kroušky a ješte neco tak 1386,- + cca 112,- poštovne ... ale podle toho jakou upravu od nej chceš ma to snad nejlevnějši kdoho znam
Datum: 26. února 2012 21:29
 a kolik by stala ta uprava ???
Datum: 26. února 2012 20:41
 Seriovej válec na ten karbec pojede špatně,už origo karbec 17mm je dost velkej...běžný 50ccm motorky jezdí na karbecy do 16mm....jinak pokud to opravduu chceš tak každopádně udělej koleno jak píše čezeťák....koleno délka do 8 cm,vnitřní průměr 20-21mm....ale jak řikam,neni to vhodný... sací kanál má malou plochu...a bez úpravy vejfukovýho kanálu nemá cenu upravovat sací...a když nevíš co a jak a hlavně proč upravovat,tak to nemá cenu dělat,škoda válce... Jestli chceš ozvi se mi...mužeme to spolu probrat, případně ti mužu válec upravit
Datum: 26. února 2012 16:08
 ideální je udělat nové koleno sání s průměrem 19mm a ke konci širší a tvarované k sacímu kanálu na válci
Datum: 26. února 2012 14:26
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někde nevíte jak by se dalo vytobit chlazení na motoru jawa 250 panelka potřebuji to na traktor, elektrický nechci protože to už by mi pak neutahlo 4 světla díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 19:05
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 když vezmu že ta vačka je přidělaná M5 šroubkem tak to sice chvilku fungovat bude,ale do té doby než se ti zalomí v klice
Datum: 26. února 2012 19:05
 seš taky mamlas... jde vsechno kdzy nejsi tele a nemas leve ruky!!!!
Datum: 26. února 2012 13:19
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 já to sem dávám proto abych se přesvědčil zda je to pravda
Datum: 26. února 2012 12:24
 no tak na co se nás tady jako ptáš když už jsi četl že to lidi maji a funguje jim to? si chceš machrovat s traktorem s motorem z panely a vetrákem od dynama nebo co?
Datum: 26. února 2012 11:54
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 četl jsem si nějakou diskuzi a tam psali že to mají vyvedený od toho zapalování a neni stim problém
Datum: 26. února 2012 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 už jsem ti to jednou psal, jiná možnost není a ty s tím traktorem budeš jezdit 20 hodin v kuse?když nabiješ autobaterii tak ti bude točit s větráčkem celej den...
Datum: 26. února 2012 11:38
 Bude to dobře dobíjet s těma 4 světlama?
Datum: 26. února 2012 11:25
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 unas to ma nejak vyvedeny ok klikovky jak je spojka ale presne nwm
Datum: 26. února 2012 11:15
Jméno: Michal
IP: uživatel13280
 serus draci mate skusenosti s timi sulfidkami ale co su v nich ledky a ak ano ako to sviety v predu aj zadu dakujemm za dopoved konkretne jawa 50
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 0:01
Jméno: juk015
IP: uživatel13175
Posl.aktualizace: 26. února 2012 0:00
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Je to tu pořát dokola, tak si to koukej najít...
Datum: 26. února 2012 0:00
 Jestli nemaš upravenej valec tak to tam ani nekupuj
Datum: 25. února 2012 23:36
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 CHtěl bych se zepta jestli pasuje motor jawa 250 panelka do rámu jawa 250 kývačka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 17:35
Jméno: pepa
IP: uživatel10807
 převodovka je snad jinak poskládaná... jinak máš šteští motori by měli jít prohodit aa panelka je o dost ostřejší... jestli to máš třeba na krosku....ale zaleží na stavu...
Datum: 27. února 2012 17:35
Jméno: meloun
IP: uživatel13283
 neni tam jinej válec to je kravina, jsou i jiný kartry, hlava, klika...snad je převodovka je v těch motorech stejná  a motor pasuje je to zaměnné
Datum: 26. února 2012 9:15
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 tam je jenom jiný válec
Datum: 25. února 2012 23:37
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 jo jo pasuje
Datum: 25. února 2012 21:34
Jméno: Kampos
IP: uživatel11651
 čau prosím poratte ňaký dobrý tlumiče do crosu dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 21:48
 představuješ si to jako hurvínek válku  nic není jen tak  co mám momentálně zkušenost s tlumičema ze simsona, dával jsem si je na mustanga. Musíš si nechat vyrobit nebo udělat sám ( dle možností v dílně) 2 redukce na misky ( ze simsona.. néé na originál z pionýra.... tyhle redukce dáš do misek dáš ložiska a dáš dohromady. Jinak výkres atd je na internetu. Stačí to jen napsat do vyhledávaču. jinak jde to tam dat i bez téhle upravy ale potom dostávají ložiskadosti nafrak a nneí to zrovna dobrá volba. Tak to vím jak to je u těchto tlumičů.
Datum: 01. března 2012 21:48
Jméno: Kampos
IP: uživatel11651
 a musi se nak upravit ram na ty tlumiče ja potrebuji bez uprav proste to tam dat a jet
Datum: 29. února 2012 14:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 26. února 2012 15:09
 V tomhle se moc neorientuji, buď ze simála nebo si připlať za nějaký z pitbiky nebo něčeho
Datum: 25. února 2012 20:33
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, chtěl bych se zeptat jestli by šlo u jawy 250 panelky, udělat chlazení tak že bych jak je v zapalování ten šroubek co drží vačku tek jestli kdybych místo něho dal nějakou závitovou tyč a tu vačku dotáhl matkou a pak na tu závitovou tyč dal nějaké kolečkona které by pohánělo řemen děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 z levé strany kde je primární kolečko by jsi místo matky musel našroubovat hřídel a ve víku by jsi musel vyříznout díru a navařit nějaký domek s ložiskem a simerinkem a až na to teplve dát řemenici,celá akce je poměrně složitá a bezúčelná,k čemu to máš chceš stavět traktor?tenhle problém bude asi nejlepší a nejjednodušší vyřešit el, větráčkem
Datum: 25. února 2012 19:55
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tak jakým jiným způsobem by šlo udělat to chlazení
Datum: 25. února 2012 19:31
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 ne nešlo , ten šroubek by se ti zalomil v klikovce
Datum: 25. února 2012 19:04
 chlapi potřebuju poradit jak přestřikat chrom jinou barvou potrebuju nastrikat riditka na zlatou a chci aby to vypadalo dobre a prave ja nvm jak aby mi chytla nato barva prosim poradte hend ?? dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 9:40
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 normálně vem brusku se šmirglovým kotoučem a obrus to
Datum: 25. února 2012 9:40
 No a co potom po té kyselina to normálně nás třikrát nebo to musím nak vyhladit
Datum: 25. února 2012 9:11
Jméno: erto
IP: uživatel1026
 Chróm sa dá odstranit kyselinú chlorovodíkovú (HCl).
Datum: 24. února 2012 19:53
 jasan tak dik snad to vyjde
Datum: 24. února 2012 18:27
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Skús požierač starej farby, alebo, ich niekde otlč, aby sa niekde odlúpol chróm, a potom to oškráb špachtlou spolu s teplovzdušnou pištolou. Mohlo by to fungovať.
Datum: 24. února 2012 18:22
 jo jenze ja si to chcu udelat sam a nemam kese uz na todle  a nvm jak jinak no
Datum: 24. února 2012 18:19
Jméno: luboš
IP: uživatel11033
 nech řidítka otryskat
Datum: 24. února 2012 18:15
 serus draci pls dajte nejaki link z obrazkami ako ma vyriesene stpo spinac na jawe 21 nigde nic nemozem najst
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2012 11:30
Datum: 24. února 2012 11:30
Datum: 24. února 2012 11:20
 Ale ja mam ten novsi tak nwm ako to mam vyriesit hladam vsade ale nic nenachdzam a zatial dakujem
Datum: 24. února 2012 11:17
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 dobře to má vyřešený někdo odtud (Yuri myslim), kterej má stop spínač chycenej v tom hornim očku levýho ramena starší (lisovaný) verze kyvky (ty novější trubkový už ty očka myslim nemaj) a tenký táhlo vedený ke klíči brzdy, zvažuju stejnej postup.. mám na mysli tohle očko: http://www.cezeta487.ic.cz/Soubory/stop_spinac.jpg , na protějšim ramenu je v něm chycenej kryt řetězu
Datum: 24. února 2012 11:02
 ale ja mislim ten stop spinac a nie elekktriku
Datum: 24. února 2012 9:52
Datum: 24. února 2012 9:21
 Jooo a ten třet odkaz platí pouze to jawa pionyr/ to no tam nedávej... ach jo to je starostí s těmi odkazy
Datum: 24. února 2012 7:19
 omg se to napíše všechno dohromady... zezačátku tam sou 2 odkazy, první platí po el-schemata a druhej začíná tím http://
Datum: 24. února 2012 7:18
Datum: 24. února 2012 7:16
 čau draci !  chcu si udelat novi stupačky z hliniku mate naky fotky nebo navrhy .. (chcu to tam dat mysto te gumi)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 22:14
Jméno: juraj
IP: uživatel13262
 JE potrebne pre tuto ojnicu,, pouzit vymedzovacie podlozky pre piestny cap?? (aby lozisko "nepochodovalo" zo strany na stranu) ? Diki za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:51
Jméno: Monter
IP: uživatel13265
 Ne,čím větší axiální vůle tím lepší
Datum: 22. února 2012 21:51
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Jo tak to jsem rád. Klapka opravdu není žádnej "tuningovej prvek" kterej nějak zvýší výkon tím,že se nějak napasuje na válec,to opravdu ne,slouží pro jiné účely. Šetři peníze a sbírej zkušenosti,za čas se ti hodí. Zkus si zatím tak vyštelovat seriovku,aby jela bez úprav 70-75  dá ti to hodně....a tím nemyslím 70 tachometrových,ale skutečných
Datum: 22. února 2012 21:12
 stadna:Mě je 13 a to víte pořád vymýšlím nějaké kraviny co sem viděl na netu.Už jste mě konečně odradil od těch klapek... radši ušetřím prachy a koupím bezkontaktní zapalování,Dell Orto 19,udělám kolínko,koupím válec a výfuk od stejskyho a nějaký ty převody a strýc mi na válec navaří žebra....Jinak kde se dá sehnat nějaký molitanový filtr na Dell Orto 19 mm?Třeba z pitbiku?Přdem děkuju za odpověď.
Datum: 22. února 2012 20:46
 já bych řekl že od stejskyho má jenom výfuk... měl jsem kopii ale už putovala do světa...emulzní trubice byla na 4T... kup si DO nebo nedávno jsem viděl karbec za slušný peníze a ještě za lepší prachy jeho kopii...
Datum: 22. února 2012 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Na Stejskyho válce se klapky nedávají,nevidím důvod,k válci dostaneš kompletní návod na dosažení 8koní,tak proč do toho vrtat a znova odbržďovat? Jinak pro takle výkonný a choulostivý válec bych nedal "skoro" neseřiditelný karburátor.....asi tak.....ušetři peníze za klapku a ostatní kraviny a udělej si pořádný sací koleno,kup dellorto karbec a molitanovej filtr
Datum: 22. února 2012 14:41
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Zdravím, Jezdím z pionýrem závody v terénu a mám strach z přehřátí. Tak se ptám šlo by obyč. trafosvářečkou navařit na válec hliníkový plech? Máte někto zkušenosti se svářením hliníku? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 23:08
 My sme to svářeli elektrodama na hlinik normalni trafosvářečkou ...ale nevim jestli se daj ještě sehnat - prej uz se novy nevyráběj
Datum: 21. února 2012 23:08
 s usmernenou svareckou a hlinikova elektroda to jde.. uz sem tak kartry varil a drzi to
Datum: 21. února 2012 22:26
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Špatně sem se vyjádřil. Klasický stejnosměrný mma. Nyní mě nezajímá jak chladit, ale jak to je se svářením hliníku. Jestli to někdo zkoušel jak to jde.
Datum: 21. února 2012 21:01
 základem je vějířovka... pokud by jsi měl takové otáčky že by se ti to přehřívalo i potom tak dělej něco se žebrama...
Datum: 21. února 2012 20:26
 trafem to neujde.. musi byt aspon usmernene aby na elektrode bylo + a né střídavé napětí jako u trafa
Datum: 21. února 2012 19:20
Jméno: Lada
IP: uživatel11531
 Cus draci, mohly by ste poradit jak zvednout rychlost a výkon u seriove jawy 50 ? poradte cokoliv muze to byt i vzhledovy tuning klidne i foto, predem dekuji za odpoved. Marcel  fichtlum zdar !
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 14:24
 Standa : co myslíš tím sprasený ???? dyštak mi to skus na mailu vysvětlit skusil bych to zpravit
Datum: 25. února 2012 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Přesně tak,navíc lehkej převod pustí motor do otáček a dost se vytočí i poslední kvalt......
Datum: 22. února 2012 19:59
Datum: 22. února 2012 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Jde o to,co chce....ze seriovýho motoru se dá bez problému dostat 80km/h(reálných,ne ručičkových),a zde se nejedná o žádné snížení životnosti a podobně,ale chce to vědět jak na to.....bohužel 90%válců jsou z výroby "zprasený" o hlavách nemluvim a proto má tak jeden z deseti lidí fichtla co opravdu jede jak má.....tuhle výrobní vadu umim za "pár drobnejch na pivo" taky vyřešit.....nabízená sada bude nakonec úplně jiná....levnější...ještě uvidim....čekam na nový písty a kroužky....pak se rozhodnu.....
Datum: 22. února 2012 14:50
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 až na něj vybalíš tu cenu tak to chtít nebude.. nee dělám si prdel.. podle mě když vyměníš všechny opotřebovaný věci(ložiska,gufera,kroužky atd..), pořádně všechno vyčistíš tak to uplně stačí.. možná ten výbrus ještě stojí za zvážení ale to je tk všechno.. pokud nejezdíš závody tak se do toho vůbec nepouštěj.. budeš akorát vrážet prachy do blbostí to zaprve a zadruhe.. raději si kup silnější stroj.. z fichtla nikdy nedostaneš víc jak 65 km/h i kdyby ses posral a měl všechny možný úpravy. nebo možná jo ale o moc víc to nebude a motor pude brzo do hajzlu páč na to není stavěnej..
Datum: 22. února 2012 12:15
 Do začátku udělat GO motoru,rámu a podvozku....dále je možno do začátku lehce upravit dvoukanálový válec.....dát větší karb,upravit výfuk atd... Jestli v tom směru nemáš zkušenosti,tak ti případně mužu válec udělat,stačí mi napsat mail. Mimojiné bude brzo k mání předělanej lehce upravenej polák,vrtání 41mm(58ccm),dvoukroužkový píst na dva slabé kroužky,upravená hlava....kdybys chtěl....
Datum: 20. února 2012 22:08
 omg ty si ucho!!!! ptal sem včera a bylo ti 5x odpovězeno!!!
Datum: 20. února 2012 21:04
 Lepší než tuning je určitě řádný seřízený (popř. GO motoru jestli je po smrti). Jestli máš v této oblasti zkušenosti, můžeš začít doopravdy "tunit". asi základem je válec - zvětšení kanálků, popr. přidání dalších, Větší karbec, Laděnej výfuk a samozřejmě-ODLADĚNÍ. Ale není to je tak, to mi věř. Pokud nechceš do pincka sypat keše a nejezdíš zrovna závody, tak jej pořádně vyčisti a seřiď.
Datum: 20. února 2012 20:56
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 u seriovky je nejlepší a NEJLEVNĚJŠÍ tuning výkonu to aby bylo vše seřízeno a (vyčištěno) a dachl jede jako šlak... samozřejmně můžeš tunit nikdo ti to nezakazuje jen říkam svuj názor na věc...já mam dachla ve tzv antituningu a jsem spokojený.KÁMOŠ TO FURT TUNÍ,VYMĚŇUJE KARBECY,SVÍČKY,HLAVY,VÝFUKY,PRIMÁR a tak dál do blba ,,,NO A JÁ HO SE SVOU SERIOVKOU SKORO VŠUDE NADRBU
Datum: 20. února 2012 20:41
Posl.aktualizace: 22. února 2012 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Viděl jsem to na klapkovym motoru na youtube.....minareli am6......spíš to bude chtít sehnat dostatečně malý turbo.....myslim že výkon zvedne razantně....jako u všeho......to je jak s autama....turbodiesly vždycky jely jak šlak a benzín bez turba línej a musel se točit,všechny maxima veličin ve špičce....najednou začali srát turba na malý benzínový motory a hle ono to jede a dokonce to má všechno,co tomu předtim chybělo,jako třeba konečně nějakej točivej moment v oblasti otáček,kde se běžně jezdí a ne v maximálních otáčkách
Datum: 22. února 2012 14:55
Jméno: JERrRY
IP: uživatel13258
 Dlouho jsme laborovaly s možností turba na jawu 50, ale je tam problém, výkon zvedne strašné málo (pokut vůbec), spousta směsi by šlo na prázdno do výfuku. Bez vstřikování je to na 2T blbost, turbo je výhradně na 4T motory
Datum: 22. února 2012 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel13256
 Dnes jsem si udělal čas a kouknul se na to. Tragédie. Nevím co od toho čekaj. Nedomyšlený. Plastovej větráček se roztaví a navíc není nijak regulovanej,takže buď bude dávat "plnou forsáž" a nebo bude vyplej a bude brzdit proudící vzduch.... 4x LOL ......podobný věci vytvářel muj bratr ve věku 12 let na skůtrech
Datum: 21. února 2012 11:20
 svejch ***
Datum: 20. února 2012 16:36
 pro tunery ktři chtej na svrch mašinach turbo
Datum: 20. února 2012 16:35
 Čau draci plánuju si udelat vyfuk na motor cz 125, ale nevim z ceho a jak, dostal sme napad protoze je to hlava na 2 vyfuky tak ze tam pridelam kolena, povedu je vedle sebe, ke konci je svarim a povedu z toho takovou tenkou trubicku. myslite ze je to dobry napad? nebo nemate nekdy nejaky tip jak udelat vyfuk, aby to rvalo? origo vyfuky tam davat nechcu protoze sou v peknem stavu a na cross sou skoda
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 23:20
 j oa lanka sou na ten motor stejna jako na CZ 150 ne? jinak sem vynechal ze tam mam plno koncovek vyfuku rybiny, ale zrezle, a znicene uz tak sem uvazoval ze bych je dal na ten vyfuk co si chcu zkutit, at nekupuju zbytecne hikone vyfuk ktery me bude stat majland  jo a jak se tam dava spojkove lanko do toho motora? a jak vubec vypada nevim, jo a este jedna vec co mi chybi je retez, jinak mam fakt asi vsechno co potrebuju
Datum: 20. února 2012 23:20
 ne ja mam 125/351, mam tam asi 4 nahradni karburatory, asi cca 100 pistich krouzku  , nekolik pistu, asi 7 klaksonu, 4 prepinace svetel, asi 20 ruznych navleku, riditka, komplet plyn kolejnicku, kostru na tu cz 125 ale mam jine kola takze koupim kostru, kde ty kola pasujou, stejne ta kostra ma i takovou krosovou predni vidlicu, pak asi 4 pary zadnich tlumicu, ale jenom jeden par tlumi, ty ostatni se ani nepohnou  , pak mam asi tak 3 nejake zadni svetla ( ty tam davat nebudu, fakt skoda) jeden kryt predniho svetla ten si tam hodim, celou krabicku zarovek do predniho svetla, neska stoji jedna 80 kc  , pak asi 10 zarovek do zadniho svetla, ruzne tesneni, asi 4 stojany, sroubek kam se podivam, klicu jak nasr*nych, jednu spinacku co ma byt na te cezete a jednu co ma ten regulator, pak asi 6 ruznych tachometru, bubnove brzdy, rozety, a este nevim co je toho fakt dost
Datum: 20. února 2012 23:16
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 tak ten motor(jestli máš 351) má asi 5,5 koně a točí max 4 500 otáček/min takže na krosku nic moc,ale jako jo jede to těch 70-75,a jestli máš 125T motor má karbec přidělanej sponkou na hrdlu přímo na válci tak ten je škoda krosit
Datum: 20. února 2012 23:06
 tak na zacatek vis co  proc? to pojede ne? kamos ma krosinu ze simaka, prevrtany za 70 ccm a staci  to pude krosnout ne? no navic ja to skaldam z dilu ktere mam u babky, kupuju jenom kostru od kamosa....
Datum: 20. února 2012 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 jo aha tak už vím o jakej motor jde,je to 351 se třema rychlostma no s ním si teda fakt moc nezakrosíš
Datum: 20. února 2012 11:29
 no ne magneto jako ale ten magnet se uvolnil a zadrel to jakoby takze se to netoci
Datum: 20. února 2012 10:30
 Jo ja mam ty motory 3, a jinak zadne dily na to nemam, casem koupim neco silnejsiho, ale ty motorynechci prodavat, protoze ani nevim jak jezdi, tak to testnu  urcite si jeden chcu nechat, jeden ma zadrene to magneto ze se to neda nastartovat, ze se to neotaci, a treti nevim, takze zkusim vis co a uvidime
Datum: 20. února 2012 10:29
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jo to je škoda,protože 2 vejfuková 125 byla si myslím jenom 355 a těch je dost málo,je dost velká škoda ji ničit na poli a beztak na kros nemá dostatečný výkon
Datum: 19. února 2012 22:42
 hlava na 2 výfuky? ty to máš 4T motor?  .... jinak škoda je ničit motorku na "krosku"
Datum: 19. února 2012 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 Navař na konec spojených výfuků Hikone,uřízni mu tlumení a dej tam výletovou trubičku o průměru cca 22mm a délka cca 15cm,případně dodělej tlumení......
Datum: 19. února 2012 22:04
 http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Tapety#10-1020-F5NW000Zkopiekopie.jpg
pro všechny kteří ví o závodech nebo pořádají závody fichtlů - napište na můj mail nebo na http://www.jawa50zavody.wz.cz
aby se o všech závodech vědělo - dost často se jezdí někde závody ale nikdo o nich nic neví a myslím si že je to škoda
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:34
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Promiň s něčím jsem si to zplet.Fakt promiň.
Datum: 22. února 2012 21:34
Datum: 21. února 2012 23:13
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Nezlob se na mě,snad to nemusíš psát každý den na pokec.
Datum: 21. února 2012 21:39
Jméno: axv
IP: uživatel6631
 čau chtěl bych vědě jestli mužu nastříkat výfuk na fichtlu matným sprejem odolný proti vysokým teplotám nad 800°C díky jestli barva nesleze
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 8:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 jáj taký čierny matný mám na výfuku a max. spokojnosť
Datum: 20. února 2012 8:49
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 21. února 2012 7:53
 spínacia skrinka má 3 polohy, 0-1-2 ked dás do polohy 0 motor je vypnutý, 1-motor je zapnutý, 2-idú svetlá,
Datum: 21. února 2012 7:53
|



|