slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
čau draci,co na to říkáte,máte zkušenosti?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pri_kolec_9z_matice.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je skrátit použitej řetěz... snýtoval jsme to a pohoda
 
 
Datum: 26. února 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepo: k tomu se prodává i řetěz přímo na to ;-)
 
 
Datum: 26. února 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Taky to mám, ale i po skrácení řetězu by to bylo moc naplé nebo moc volné ten primární řetaz, prostě to moc nesedi...
 
 
Datum: 26. února 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na závodního tereního fichtla nezbytnost... mám ještě rozetu 65z a max se pohybuje okolo 53km/h...
 
 
Datum: 26. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkušenosti nemám, ale nevím co na to říct.. úplně normální 9zubový primární kolečko vhodný maximálně tak do terénu... Když to hodíš na fichtla, tah bude za dva ale pojede ti to tak 45 max ...
 
 
Datum: 26. února 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: H.a.N.O      IP: uživatel9375    
Zdravim jak mam udělat aby mohl dat na motor z pionyra ... karbec 19difuzor ??? co musím vše udělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2012 23:20
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13289    
Ozvi se mi na mail,probereme to spolu,jinak samotná úprava válce na vyšší výkon 400 až 500,-....kdybys chtěl i upravit hlavu a zařídit výbrus a pístní sadu,tak není problém,nebo mužeš dodat svoji pístní sadu....případně pokud je válec po výbrusu tak se brousit nemusí.....řikam mailni mi,proberem to....teď tu mam dokonce za rozumnej peníz 2 sady 1kr. pístu s kroužkama(píst 38,5mm Almet + 2 kroužky tvrzená litina a píst 39mm Maďarsko + 2 kroužky pochromovaná litina) nějak omylem mi to přebylo,takže bych to nechal pod cenou....
 
 
Datum: 26. února 2012 23:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si taky budu nechávat od Standy s kámošem upravovat válec, takovou lehčí úpravu + výbrus.. :-) Napiš mu a určitě se nějak domluvíte. :-)
 
 
Datum: 26. února 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
* koho znam *
 
 
Datum: 26. února 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě ju dela za 1500 ale psal že sehnal jinači kroušky a ješte neco tak 1386,- + cca 112,- poštovne ... ale podle toho jakou upravu od nej chceš ma to snad nejlevnějši kdoho znam
 
 
Datum: 26. února 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: H.a.N.O      E-mail:      IP: uživatel9375    
a kolik by stala ta uprava ???
 
 
Datum: 26. února 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13285    
Seriovej válec na ten karbec pojede špatně,už origo karbec 17mm je dost velkej...běžný 50ccm motorky jezdí na karbecy do 16mm....jinak pokud to opravduu chceš tak každopádně udělej koleno jak píše čezeťák....koleno délka do 8 cm,vnitřní průměr 20-21mm....ale jak řikam,neni to vhodný... sací kanál má malou plochu...a bez úpravy vejfukovýho kanálu nemá cenu upravovat sací...a když nevíš co a jak a hlavně proč upravovat,tak to nemá cenu dělat,škoda válce... Jestli chceš ozvi se mi...mužeme to spolu probrat, případně ti mužu válec upravit
 
 
Datum: 26. února 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ideální je udělat nové koleno sání s průměrem 19mm a ke konci širší a tvarované k sacímu kanálu na válci
 
 
Datum: 26. února 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel9121    
zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někde nevíte jak by se dalo vytobit chlazení na motoru jawa 250 panelka potřebuji to na traktor, elektrický nechci protože to už by mi pak neutahlo 4 světla díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
když vezmu že ta vačka je přidělaná M5 šroubkem tak to sice chvilku fungovat bude,ale do té doby než se ti zalomí v klice
 
 
Datum: 26. února 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seš taky mamlas... jde vsechno kdzy nejsi tele a nemas leve ruky!!!!
 
 
Datum: 26. února 2012 13:19
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel9121    
já to sem dávám proto abych se přesvědčil zda je to pravda
 
 
Datum: 26. února 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak na co se nás tady jako ptáš když už jsi četl že to lidi maji a funguje jim to? si chceš machrovat s traktorem s motorem z panely a vetrákem od dynama nebo co?
 
 
Datum: 26. února 2012 11:54
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel9121    
četl jsem si nějakou diskuzi a tam psali že to mají vyvedený od toho zapalování a neni stim problém
 
 
Datum: 26. února 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
už jsem ti to jednou psal, jiná možnost není a ty s tím traktorem budeš jezdit 20 hodin v kuse?když nabiješ autobaterii tak ti bude točit s větráčkem celej den...
 
 
Datum: 26. února 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude to dobře dobíjet s těma 4 světlama?
 
 
Datum: 26. února 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
unas to ma nejak vyvedeny ok klikovky jak je spojka ale presne nwm
 
 
Datum: 26. února 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel13280    
serus draci mate skusenosti s timi sulfidkami ale co su v nich ledky a ak ano ako to sviety v predu aj zadu dakujemm za dopoved konkretne jawa 50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2012 0:01
 
 
 
 
Jméno: juk015      IP: uživatel13175    
cus draci máte naky skusenosti s karbecem na fika : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html ?? dík moc za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Je to tu pořát dokola, tak si to koukej najít...
 
 
Datum: 26. února 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nemaš upravenej valec tak to tam ani nekupuj
 
 
Datum: 25. února 2012 23:36
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
CHtěl bych se zepta jestli pasuje motor jawa 250 panelka do rámu jawa 250 kývačka díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel10807    
převodovka je snad jinak poskládaná... jinak máš šteští motori by měli jít prohodit aa panelka je o dost ostřejší... jestli to máš třeba na krosku....ale zaleží na stavu...
 
 
Datum: 27. února 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: meloun      IP: uživatel13283    
neni tam jinej válec to je kravina, jsou i jiný kartry, hlava, klika...snad je převodovka je v těch motorech stejná :-D a motor pasuje je to zaměnné
 
 
Datum: 26. února 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4620    
tam je jenom jiný válec
 
 
Datum: 25. února 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
jo jo pasuje
 
 
Datum: 25. února 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: Kampos      IP: uživatel11651    
čau prosím poratte ňaký dobrý tlumiče do crosu dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
představuješ si to jako hurvínek válku :-) nic není jen tak :-) co mám momentálně zkušenost s tlumičema ze simsona, dával jsem si je na mustanga. Musíš si nechat vyrobit nebo udělat sám ( dle možností v dílně) 2 redukce na misky ( ze simsona.. néé na originál z pionýra.... tyhle redukce dáš do misek dáš ložiska a dáš dohromady. Jinak výkres atd je na internetu. Stačí to jen napsat do vyhledávaču. jinak jde to tam dat i bez téhle upravy ale potom dostávají ložiskadosti nafrak a nneí to zrovna dobrá volba. Tak to vím jak to je u těchto tlumičů.
 
 
Datum: 01. března 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Kampos      IP: uživatel11651    
a musi se nak upravit ram na ty tlumiče ja potrebuji bez uprav proste to tam dat a jet :-D
 
 
Datum: 29. února 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jezdím tlumiče http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_cr_progres_2ks22.html od SESY a super. Na ty pseudesériový závody jsou fajn. Jdou štelovat, májí velký zvidh a nestojí majlant.
 
 
Datum: 26. února 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tomhle se moc neorientuji, buď ze simála nebo si připlať za nějaký z pitbiky nebo něčeho
 
 
Datum: 25. února 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, chtěl bych se zeptat jestli by šlo u jawy 250 panelky, udělat chlazení tak že bych jak je v zapalování ten šroubek co drží vačku tek jestli kdybych místo něho dal nějakou závitovou tyč a tu vačku dotáhl matkou a pak na tu závitovou tyč dal nějaké kolečkona které by pohánělo řemen děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
z levé strany kde je primární kolečko by jsi místo matky musel našroubovat hřídel a ve víku by jsi musel vyříznout díru a navařit nějaký domek s ložiskem a simerinkem a až na to teplve dát řemenici,celá akce je poměrně složitá a bezúčelná,k čemu to máš chceš stavět traktor?tenhle problém bude asi nejlepší a nejjednodušší vyřešit el, větráčkem
 
 
Datum: 25. února 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
tak jakým jiným způsobem by šlo udělat to chlazení
 
 
Datum: 25. února 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
ne nešlo , ten šroubek by se ti zalomil v klikovce
 
 
Datum: 25. února 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel6218    
chlapi potřebuju poradit jak přestřikat chrom jinou barvou potrebuju nastrikat riditka na zlatou a chci aby to vypadalo dobre a prave ja nvm jak aby mi chytla nato barva prosim poradte hend ?? dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2012 9:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
normálně vem brusku se šmirglovým kotoučem a obrus to
 
 
Datum: 25. února 2012 9:40
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel6218    
No a co potom po té kyselina to normálně nás třikrát nebo to musím nak vyhladit
 
 
Datum: 25. února 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: erto      IP: uživatel1026    
Chróm sa dá odstranit kyselinú chlorovodíkovú (HCl).
 
 
Datum: 24. února 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel6218    
jasan tak dik snad to vyjde :-)
 
 
Datum: 24. února 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13156    
Skús požierač starej farby, alebo, ich niekde otlč, aby sa niekde odlúpol chróm, a potom to oškráb špachtlou spolu s teplovzdušnou pištolou. Mohlo by to fungovať. :-D
 
 
Datum: 24. února 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel6218    
jo jenze ja si to chcu udelat sam a nemam kese uz na todle :-( a nvm jak jinak no
 
 
Datum: 24. února 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: luboš      IP: uživatel11033    
nech řidítka otryskat
 
 
Datum: 24. února 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel13272    
serus draci pls dajte nejaki link z obrazkami ako ma vyriesene stpo spinac na jawe 21 nigde nic nemozem najst odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. února 2012 11:30
 
 
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel13274    
Ale ja mam ten novsi tak nwm ako to mam vyriesit hladam vsade ale nic nenachdzam a zatial dakujem
 
 
Datum: 24. února 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
dobře to má vyřešený někdo odtud (Yuri myslim), kterej má stop spínač chycenej v tom hornim očku levýho ramena starší (lisovaný) verze kyvky (ty novější trubkový už ty očka myslim nemaj) a tenký táhlo vedený ke klíči brzdy, zvažuju stejnej postup.. mám na mysli tohle očko: http://www.cezeta487.ic.cz/Soubory/stop_spinac.jpg , na protějšim ramenu je v něm chycenej kryt řetězu
 
 
Datum: 24. února 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel13274    
ale ja mislim ten stop spinac a nie elekktriku
 
 
Datum: 24. února 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozri ako to má vyriešené Golden Sport http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-23-golden-sport-export-vyvoz.html je to asi nejlepsie riesenie,
 
 
Datum: 24. února 2012 9:21
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jooo a ten třet odkaz platí pouze to jawa pionyr/ to no tam nedávej... ach jo to je starostí s těmi odkazy :-D
 
 
Datum: 24. února 2012 7:19
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg se to napíše všechno dohromady... zezačátku tam sou 2 odkazy, první platí po el-schemata a druhej začíná tím http://
 
 
Datum: 24. února 2012 7:18
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawastroj.jex.cz/menu/el-schema http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html tady sou dobrý schémata... http://www.motoservis-jakuba.cz/elektricke-schema-jawa-pionyr/ no bylo to tak těžký ? :-D
 
 
Datum: 24. února 2012 7:16
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci ! :-) chcu si udelat novi stupačky z hliniku mate naky fotky nebo navrhy .. (chcu to tam dat mysto te gumi) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13262    
JE potrebne pre tuto ojnicu,, pouzit vymedzovacie podlozky pre piestny cap?? (aby lozisko "nepochodovalo" zo strany na stranu) ? Diki za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel13265    
Ne,čím větší axiální vůle tím lepší
 
 
Datum: 22. února 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Čau draci,stojí to za to koupit http://www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/111-akcni-set-19mm-karburator-turbo-boost.html na upravený 3-kanál výfuk od stejskyho a 2-jazýčkovou trouhelníkovou klapkou?Ale i za cenu toho karburátoru pořád levnější než Dell Orto 19.Předem děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
Jo tak to jsem rád. Klapka opravdu není žádnej "tuningovej prvek" kterej nějak zvýší výkon tím,že se nějak napasuje na válec,to opravdu ne,slouží pro jiné účely. Šetři peníze a sbírej zkušenosti,za čas se ti hodí. Zkus si zatím tak vyštelovat seriovku,aby jela bez úprav 70-75 ;-) dá ti to hodně....a tím nemyslím 70 tachometrových,ale skutečných ;-)
 
 
Datum: 22. února 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
stadna:Mě je 13 a to víte pořád vymýšlím nějaké kraviny co sem viděl na netu.Už jste mě konečně odradil od těch klapek... radši ušetřím prachy a koupím bezkontaktní zapalování,Dell Orto 19,udělám kolínko,koupím válec a výfuk od stejskyho a nějaký ty převody a strýc mi na válec navaří žebra....Jinak kde se dá sehnat nějaký molitanový filtr na Dell Orto 19 mm?Třeba z pitbiku?Přdem děkuju za odpověď.
 
 
Datum: 22. února 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že od stejskyho má jenom výfuk... měl jsem kopii ale už putovala do světa...emulzní trubice byla na 4T... kup si DO nebo nedávno jsem viděl karbec za slušný peníze a ještě za lepší prachy jeho kopii...
 
 
Datum: 22. února 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
Na Stejskyho válce se klapky nedávají,nevidím důvod,k válci dostaneš kompletní návod na dosažení 8koní,tak proč do toho vrtat a znova odbržďovat? Jinak pro takle výkonný a choulostivý válec bych nedal "skoro" neseřiditelný karburátor.....asi tak.....ušetři peníze za klapku a ostatní kraviny a udělej si pořádný sací koleno,kup dellorto karbec a molitanovej filtr ;-)
 
 
Datum: 22. února 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Zdravím, Jezdím z pionýrem závody v terénu a mám strach z přehřátí. Tak se ptám šlo by obyč. trafosvářečkou navařit na válec hliníkový plech? Máte někto zkušenosti se svářením hliníku? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
My sme to svářeli elektrodama na hlinik normalni trafosvářečkou ...ale nevim jestli se daj ještě sehnat - prej uz se novy nevyráběj :-(
 
 
Datum: 21. února 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s usmernenou svareckou a hlinikova elektroda to jde.. uz sem tak kartry varil a drzi to
 
 
Datum: 21. února 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Špatně sem se vyjádřil. Klasický stejnosměrný mma. Nyní mě nezajímá jak chladit, ale jak to je se svářením hliníku. Jestli to někdo zkoušel jak to jde.
 
 
Datum: 21. února 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
základem je vějířovka... pokud by jsi měl takové otáčky že by se ti to přehřívalo i potom tak dělej něco se žebrama...
 
 
Datum: 21. února 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trafem to neujde.. musi byt aspon usmernene aby na elektrode bylo + a né střídavé napětí jako u trafa
 
 
Datum: 21. února 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel11531    
Cus draci, mohly by ste poradit jak zvednout rychlost a výkon u seriove jawy 50 ? poradte cokoliv muze to byt i vzhledovy tuning klidne i foto, predem dekuji za odpoved. Marcel :-) fichtlum zdar ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2012 14:24
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13264    
Standa : co myslíš tím sprasený ???? dyštak mi to skus na mailu vysvětlit skusil bych to zpravit
 
 
Datum: 25. února 2012 14:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
Přesně tak,navíc lehkej převod pustí motor do otáček a dost se vytočí i poslední kvalt......
 
 
Datum: 22. února 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
jen pro inspiraci http://img7.rajce.idnes.cz/d0703/5/5231/5231604_511f26bfd06aeecb2fcb5bda4c553816/images/SDC12606.jpg (jde o toho zelenyho) motor z 05ky - je to teda zprevodovany do terenu ...13na klice 6Orozeta 12kolecko trosku postouranej valec (klasickej 2kanal) a neni problem na tomhle prevodu s tim jet 7Okm na original karbec a zapalko z pařeza nevim kolik to teda točí....ale neco kolem tech 8OOO ...nevim presne nemam tam otackomer
 
 
Datum: 22. února 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
Jde o to,co chce....ze seriovýho motoru se dá bez problému dostat 80km/h(reálných,ne ručičkových),a zde se nejedná o žádné snížení životnosti a podobně,ale chce to vědět jak na to.....bohužel 90%válců jsou z výroby "zprasený" o hlavách nemluvim a proto má tak jeden z deseti lidí fichtla co opravdu jede jak má.....tuhle výrobní vadu umim za "pár drobnejch na pivo" taky vyřešit.....nabízená sada bude nakonec úplně jiná....levnější...ještě uvidim....čekam na nový písty a kroužky....pak se rozhodnu.....
 
 
Datum: 22. února 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
až na něj vybalíš tu cenu tak to chtít nebude.. nee dělám si prdel.. podle mě když vyměníš všechny opotřebovaný věci(ložiska,gufera,kroužky atd..), pořádně všechno vyčistíš tak to uplně stačí.. možná ten výbrus ještě stojí za zvážení ale to je tk všechno.. pokud nejezdíš závody tak se do toho vůbec nepouštěj.. budeš akorát vrážet prachy do blbostí to zaprve a zadruhe.. raději si kup silnější stroj.. z fichtla nikdy nedostaneš víc jak 65 km/h i kdyby ses posral a měl všechny možný úpravy. nebo možná jo ale o moc víc to nebude a motor pude brzo do hajzlu páč na to není stavěnej.. :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13255    
Do začátku udělat GO motoru,rámu a podvozku....dále je možno do začátku lehce upravit dvoukanálový válec.....dát větší karb,upravit výfuk atd... Jestli v tom směru nemáš zkušenosti,tak ti případně mužu válec udělat,stačí mi napsat mail. Mimojiné bude brzo k mání předělanej lehce upravenej polák,vrtání 41mm(58ccm),dvoukroužkový píst na dva slabé kroužky,upravená hlava....kdybys chtěl....
 
 
Datum: 20. února 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg ty si ucho!!!! ptal sem včera a bylo ti 5x odpovězeno!!!
 
 
Datum: 20. února 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší než tuning je určitě řádný seřízený (popř. GO motoru jestli je po smrti). Jestli máš v této oblasti zkušenosti, můžeš začít doopravdy "tunit". asi základem je válec - zvětšení kanálků, popr. přidání dalších, Větší karbec, Laděnej výfuk a samozřejmě-ODLADĚNÍ. Ale není to je tak, to mi věř. Pokud nechceš do pincka sypat keše a nejezdíš zrovna závody, tak jej pořádně vyčisti a seřiď.
 
 
Datum: 20. února 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
u seriovky je nejlepší a NEJLEVNĚJŠÍ tuning výkonu to aby bylo vše seřízeno a (vyčištěno) a dachl jede jako šlak... samozřejmně můžeš tunit nikdo ti to nezakazuje jen říkam svuj názor na věc...já mam dachla ve tzv antituningu a jsem spokojený.KÁMOŠ TO FURT TUNÍ,VYMĚŇUJE KARBECY,SVÍČKY,HLAVY,VÝFUKY,PRIMÁR a tak dál do blba ,,,NO A JÁ HO SE SVOU SERIOVKOU SKORO VŠUDE NADRBU :-D
 
 
Datum: 20. února 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
Viděl jsem to na klapkovym motoru na youtube.....minareli am6......spíš to bude chtít sehnat dostatečně malý turbo.....myslim že výkon zvedne razantně....jako u všeho......to je jak s autama....turbodiesly vždycky jely jak šlak a benzín bez turba línej a musel se točit,všechny maxima veličin ve špičce....najednou začali srát turba na malý benzínový motory a hle ono to jede a dokonce to má všechno,co tomu předtim chybělo,jako třeba konečně nějakej točivej moment v oblasti otáček,kde se běžně jezdí a ne v maximálních otáčkách ;-)
 
 
Datum: 22. února 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: JERrRY      IP: uživatel13258    
Dlouho jsme laborovaly s možností turba na jawu 50, ale je tam problém, výkon zvedne strašné málo (pokut vůbec), spousta směsi by šlo na prázdno do výfuku. Bez vstřikování je to na 2T blbost, turbo je výhradně na 4T motory
 
 
Datum: 22. února 2012 9:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13256    
Dnes jsem si udělal čas a kouknul se na to. Tragédie. Nevím co od toho čekaj. Nedomyšlený. Plastovej větráček se roztaví a navíc není nijak regulovanej,takže buď bude dávat "plnou forsáž" a nebo bude vyplej a bude brzdit proudící vzduch.... 4x LOL ......podobný věci vytvářel muj bratr ve věku 12 let na skůtrech :-D
 
 
Datum: 21. února 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svejch ***
 
 
Datum: 20. února 2012 16:36
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro tunery ktři chtej na svrch mašinach turbo :-D
 
 
Datum: 20. února 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
Čau draci plánuju si udelat vyfuk na motor cz 125, ale nevim z ceho a jak, dostal sme napad protoze je to hlava na 2 vyfuky tak ze tam pridelam kolena, povedu je vedle sebe, ke konci je svarim a povedu z toho takovou tenkou trubicku. myslite ze je to dobry napad? nebo nemate nekdy nejaky tip jak udelat vyfuk, aby to rvalo? origo vyfuky tam davat nechcu protoze sou v peknem stavu a na cross sou skoda :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2012 23:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
j oa lanka sou na ten motor stejna jako na CZ 150 ne? jinak sem vynechal ze tam mam plno koncovek vyfuku rybiny, ale zrezle, a znicene uz tak sem uvazoval ze bych je dal na ten vyfuk co si chcu zkutit, at nekupuju zbytecne hikone vyfuk ktery me bude stat majland :-D jo a jak se tam dava spojkove lanko do toho motora? a jak vubec vypada nevim, jo a este jedna vec co mi chybi je retez, jinak mam fakt asi vsechno co potrebuju
 
 
Datum: 20. února 2012 23:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
ne ja mam 125/351, mam tam asi 4 nahradni karburatory, asi cca 100 pistich krouzku :-D, nekolik pistu, asi 7 klaksonu, 4 prepinace svetel, asi 20 ruznych navleku, riditka, komplet plyn kolejnicku, kostru na tu cz 125 ale mam jine kola takze koupim kostru, kde ty kola pasujou, stejne ta kostra ma i takovou krosovou predni vidlicu, pak asi 4 pary zadnich tlumicu, ale jenom jeden par tlumi, ty ostatni se ani nepohnou :-D, pak mam asi tak 3 nejake zadni svetla ( ty tam davat nebudu, fakt skoda) jeden kryt predniho svetla ten si tam hodim, celou krabicku zarovek do predniho svetla, neska stoji jedna 80 kc :-D, pak asi 10 zarovek do zadniho svetla, ruzne tesneni, asi 4 stojany, sroubek kam se podivam, klicu jak nasr*nych, jednu spinacku co ma byt na te cezete a jednu co ma ten regulator, pak asi 6 ruznych tachometru, bubnove brzdy, rozety, a este nevim co je toho fakt dost :-D
 
 
Datum: 20. února 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
tak ten motor(jestli máš 351) má asi 5,5 koně a točí max 4 500 otáček/min takže na krosku nic moc,ale jako jo jede to těch 70-75,a jestli máš 125T motor má karbec přidělanej sponkou na hrdlu přímo na válci tak ten je škoda krosit
 
 
Datum: 20. února 2012 23:06
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
tak na zacatek vis co :-D proc? to pojede ne? kamos ma krosinu ze simaka, prevrtany za 70 ccm a staci :-D to pude krosnout ne? no navic ja to skaldam z dilu ktere mam u babky, kupuju jenom kostru od kamosa....
 
 
Datum: 20. února 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
jo aha tak už vím o jakej motor jde,je to 351 se třema rychlostma no s ním si teda fakt moc nezakrosíš :-D
 
 
Datum: 20. února 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13112    
no ne magneto jako ale ten magnet se uvolnil a zadrel to jakoby takze se to netoci
 
 
Datum: 20. února 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13112    
Jo ja mam ty motory 3, a jinak zadne dily na to nemam, casem koupim neco silnejsiho, ale ty motorynechci prodavat, protoze ani nevim jak jezdi, tak to testnu :-D urcite si jeden chcu nechat, jeden ma zadrene to magneto ze se to neda nastartovat, ze se to neotaci, a treti nevim, takze zkusim vis co a uvidime
 
 
Datum: 20. února 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
jo to je škoda,protože 2 vejfuková 125 byla si myslím jenom 355 a těch je dost málo,je dost velká škoda ji ničit na poli a beztak na kros nemá dostatečný výkon
 
 
Datum: 19. února 2012 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlava na 2 výfuky? ty to máš 4T motor? :-D .... jinak škoda je ničit motorku na "krosku"
 
 
Datum: 19. února 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10996    
Navař na konec spojených výfuků Hikone,uřízni mu tlumení a dej tam výletovou trubičku o průměru cca 22mm a délka cca 15cm,případně dodělej tlumení......
 
 
Datum: 19. února 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Tapety#10-1020-F5NW000Zkopiekopie.jpg pro všechny kteří ví o závodech nebo pořádají závody fichtlů - napište na můj mail nebo na http://www.jawa50zavody.wz.cz aby se o všech závodech vědělo - dost často se jezdí někde závody ale nikdo o nich nic neví a myslím si že je to škoda Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Promiň s něčím jsem si to zplet.Fakt promiň.
 
 
Datum: 22. února 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
Jak každý den????? psal sem to sem všehovšudy jednou...nechapu kde to beres ze to sem pisu kazdej den :-D :-D
 
 
Datum: 21. února 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Nezlob se na mě,snad to nemusíš psát každý den na pokec.
 
 
Datum: 21. února 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: axv      IP: uživatel6631    
čau chtěl bych vědě jestli mužu nastříkat výfuk na fichtlu matným sprejem odolný proti vysokým teplotám nad 800°C díky jestli barva nesleze odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2012 8:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
jáj taký čierny matný mám na výfuku a max. spokojnosť
 
 
Datum: 20. února 2012 8:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12913    
čau chtěl jsem se zeptat tady ta spínací skříňka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html když má dvě polohy takže když budu chtit vypnout motor tak budu muset vindat klíč ?? nebo to pude vypnou aji když tam bude klíč ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2012 7:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spínacia skrinka má 3 polohy, 0-1-2 ked dás do polohy 0 motor je vypnutý, 1-motor je zapnutý, 2-idú svetlá,
 
 
Datum: 21. února 2012 7:53
 
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 18:35:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu