Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Zdarec chtěl jsme se zeptat když koupim simsona který nebude mít od výroby otáčkoměr dá se tam přidělat?Bude mít na motoru přípravu pro lanko na otáčkoměr díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:59
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Lanko tam mít nebude,přidělat tam nejde..se zeptej na simsonviglu a né tady....
Datum: 22. března 2011 21:59
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdar draci...koupil jsem si tyristorové zapalování,a zabalil to igelitové pěny proti nárazu(už vím že to byla chyba) a jiskru to házelo velkou. Dnes jsem zkoušel jiskru a házelo to stejně jak na originálu a to jsem neměl podle návodu zapojený kondík jak na originálu.. Pak jsem chvilku jezdil a v plných otáčkách to přestalo jet.Přestala házet jiskra. Mrknul jsem na to a asi jsem spálil R1 120 ohmů a 5W až vypadl z plošného spoje. Mám koupit nový nebo může být spláleno víc součástek? a nemám zkusit silnější odpor. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 8:05
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 vyměň odpor a uvidíš... každopádně popřemejšlej kam se rozptýlilo teplo které odpor vyprodukoval, když jsi ho oddělil od proudění vzduchu... Pak se nediv že se samoodpájel svým vlastním teplem.. to je stejný jako když v aute před chladič motoru v parným létě dáš papundeklovej dekl
Datum: 23. března 2011 8:05
Jméno: urbi
IP: uživatel11366
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:06
Jméno: jawa20
IP: uživatel11280
 já tam vidím univerzál
Datum: 22. března 2011 21:06
 Já tam teda nápis originál nikde nevidím
Datum: 22. března 2011 18:30
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a taky myslim, že tolik lidí co by to viděli když se fichtly vyráběli tady zas nebude..
Datum: 22. března 2011 18:23
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 kde je tam napsáno originál? asi sem fakt machýrek že si to ani neumim přečíst
Datum: 22. března 2011 18:21
Jméno: urbi6
IP: uživatel11366
 nojo vy ste strašně chytrý, holt machýrci. Že je to originál tam je přímo napsaný tak sem se chtěl zeptat někoho normálního kdo to v tý době co se fichtly varáběli viděl
Datum: 22. března 2011 18:19
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 tys to zabil
Datum: 22. března 2011 18:16
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 ten kulatej úchyt je tam proto aby se to dalo co nejdál od řidítek.. proto abys na to nedošáhl.. nejlépe ho dát na konec vejfuku. proto je tam i napsáno univerzál
Datum: 22. března 2011 18:14
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 a podle kovové obroučky bych si domysle že asi na řídítka
Datum: 22. března 2011 18:12
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 a kde sy vyčet že je to originál ???
Datum: 22. března 2011 18:11
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar Draci prosím vás neporadil by mi někdo jak mám vyzkoušet indučku jak se dava na pijonyra ? jak ji mam vyzkoušet aniž bych ji daval na pijonýra jde to nejak napište dííky.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 22:14
Jméno: Michal
IP: uživatel8035
 Stačí proměřit ohmmtrem, když na obou vinutích naměříš odpor je na 90% jisté že cívka bude šlapat. Odpor primárního vinutí je asi 1 ohm a sekundárního asi 6K ohm
Datum: 22. března 2011 22:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Já mám zkušenost s tím že jsem měřil proud (na těch bakelitových) proud když zapojíš normálně - 1, + 15 pripojil jsem 5V ze zdroje od poˇ´itače 5V a indučka která měla proud 2,63A tak huř jela a startovala a ta co měla 2,81 A ta jela výborne
Datum: 22. března 2011 20:58
 no že tam při připojování a odpojování bude lítat jiskra.. ale timhle zjistíš jen jestli hází nebo nehází jiskru, některý blbnou po ohřátí a to timhle nezjistíš..
Datum: 22. března 2011 17:42
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 a jak poznam ze indučka je kloudná ?
Datum: 22. března 2011 17:22
 připojit na 4,5V baterku nebo 6V aku, "-" baterky na kontakt 1 indukčky, koncovku VN kabelu tak cca 1-2mm od "-" baterky a budeš střídavě spojovat a odpojovat "+" baterky s 15 indukčky, mezi VN kabelem a "-" baterky bude skákat jiskra
Datum: 22. března 2011 17:08
 čuss hej draci koupil jsem si teďka novou Baterii 6V 12Ah VARTA a v mašině se mi vybila což se musí vřešit ale o to nejde.....Jde o to že jsem ju nabíjel chvilku autonabíječkou ale fakt ne dlouho asi necelou hodinu nebo nějak tak nemohlo se ji stat nic?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 ZKušenosti: Nabíječkou na auto nenabíjej nic malýho do 20Ah! pokud máš dva malé akumulátory 12V tak je spoj paralelně a pak se dají nabíjet velkou nabíječkou na auto! 6V akumulátor nabíjej zásadně 6V nabíječkou na daný proud! Malou 12V baterku nabíjej malou nabíječkou s proudem v řádu 0.5-1A,pokud tam pustíš 5-10 ampér z velký nabíječky,baterka se po 2 minutách vaří a ničí se.... pokud máš pouze 12V nabíječku na motocykly a chceš nabíjet 6V baterku,tak musíš spojit do serie 2 baterky 6V a nebo v serii spojit baterku s nějakou 6V žárovkou.....všechny nevhodné způsoby nabíjení vedou k snižování kapacity akumulátoru,vydrolení elektrod do elektrolytu a následující skrat a konec baterky....
Datum: 23. března 2011 11:46
 no tak uvidíš, každopádně to oživení bych zkusil.. a příště si dávat bacha čim a jak nabijíš..
Datum: 22. března 2011 20:57
 Byla totálně vycucnutá a já jsem ju napojil na tu necelou hodinku na tu autonabiječku a pak jsem to odpojil a hned jsem si pujčil motonabiječku a přepl jsem nabijení na 6V a nabijel ji celou noc až do dopoledne a pak jsem ji nasadil na mašinu a všecko OK.
Datum: 22. března 2011 19:31
 uvidíš až ji nabiješ správnou nabiječkou, doufám že neni moc vybitá, napětí menší než 5V způsobuje sulfataci desek a baterka se taky nenávratně ničí.. možná ji ještě můžeš trochu oživit několika cyklama nabití/vybití, kdy jí např silnou žárovkou vybiješ na přípustný minimum (1,75V/článek pod zátěží) a zas dobiješ do plna...
Datum: 22. března 2011 18:55
 No ta nabíječka je na 40Ah-50Ah a trošku to v ní už bublalo....ale mohlo to tam byt napojeno fakt jen 30-45 minut maximálně
Datum: 22. března 2011 17:39
 to nebyl dobrej nápad, nejspíš začalo oxidovat olovo z desek na oxid olovičitý, rozhodně jí to dobře neudělalo, pravděpodobně jsi tim ztratil část maximální kapacity aku, jak moc zjistíš časem, záleží na tom jakym proudem se nabijela.. každopádně jestli ji chceš ještě používat, už to nedělej...
Datum: 22. března 2011 17:15
Jméno: pontik
IP: uživatel11377
 Zdar, mám problém na 250/559 s brzdovym svetlem. Pruzinka se vede z kastlíku tou menší dírou v úrovni? Vychází mně totiž před plech. ale brzda je za plechem... Mám špatně plechy? Nechce to někdo nafotit? =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 15:05
Jméno: Test
IP: uživatel7923
Datum: 22. března 2011 15:05
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 Zdar draci, někde jsem (asi na tomhle foru) našel kdysi zmíněný, jak na jawu 250/559 panelku nahradit akumulátor obyč. 2 baterkama 4,5V. Teď to nemůžu nikde dohledat, už to hledám přes hodinu. Potřeboval bych vědět, jak jsou zapojený...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2011 23:41
 tak to ti asi fakt neřeknu, když jsou dvě, tak možná i několik desítek startů, dost záleží na době jak dlouho sou připojený, chce to mít zapnutý zapalování, připojit a hned šlápnout a protúrovat, ať sepne relátko, pak je můžeš odpojit
Datum: 21. března 2011 23:41
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 tak super =) po chvili kuteni jsem to zapojil a potom co jsem zjistil ze je spinavej prerusovac tak po oprave to krasne chyta na nakopnuti... Jeste dotaz - kdyz tam mam teda dve ty baterky, jak dlouho muzu cekat ze vydrzi startovat? (je to samozrejme docasny reseni, ale i tak je to dobry vedet) Díík.
Datum: 21. března 2011 21:29
 ano, paralelně zapojené (vedle sebe) 4,5V baterky, nebo stačí i jedna, je to pro usnadnění startu, pokud nemáš akumulátor, motorka lze takto našlápnout i nakopávačkou a nemusí se roztlačovat, po rozběhnutí motoru baterky odpoj, jinak z nich funkční dobijení udělá časovanou bombu..
Datum: 21. března 2011 0:48
 čau draci budu stavět fichtla z baterkou nevíte kde prosím sehnat regulátor a usměrňovač???\r\nděkuji uzenaveverka
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2011 13:08
 ano, 2 můstky, navíc je třeba na statorových cívkách odletovat ukostřené konce.. s tim omezovačem napětí z babety nemam zkušenost, ale myslim že je to něco jinýho, ty potřebuješ regulátor, tohle http://btelectronic.sweb.cz/regjaw.htm ...
Datum: 21. března 2011 13:08
Datum: 21. března 2011 12:00
 jo hovno sem ti moc neporozumel takze 2 mustky xDD
Datum: 21. března 2011 11:54
 jo díky takže s těchto diod postavím graetzův můstek a nemusím dělat na každou cívku zvlášt jestli se nepletu  bude stačit jeden
Datum: 21. března 2011 11:52
Datum: 21. března 2011 11:47
Datum: 21. března 2011 11:16
 koupit součástky a postavit/nechat postavit
Datum: 21. března 2011 0:19
Jméno: houbáč
IP: uživatel9855
 cau mam jawu 90 nevite nekdo kolik ma mit kliček poloh ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 0:41
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 zitra si zavolej na 602 324 960 dozvis se vice ...
Datum: 23. března 2011 0:41
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 a za kolik bys ju strelil a odkud si??
Datum: 22. března 2011 20:38
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 kedar - mam
Datum: 21. března 2011 22:52
 frank a celou nemaš?
Datum: 21. března 2011 22:19
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 nechces ND ??? mam vse... i novy vidle...
Datum: 20. března 2011 23:45
Jméno: riderborec
IP: uživatel11365
 Respektive měla 4 pokud počítáš i polohu vypnuto
Datum: 20. března 2011 22:42
Jméno: riderborec
IP: uživatel11365
 Ahoj,pokud myslíš verzi Roadster,ta měla 4 polohy,ale funkční a zapojený byly jen 3 z nich
Datum: 20. března 2011 22:40
 Tak motor už šlape jako hodinky takže je čas zapojit světla atd. a mám takovej dotaz, z motoru mi vede 6 drátů a mě by zajímalo na co všechny ty dráty jsou a hlavně nevím kterej drát je na světla, klakson atd. jedinej drát co jsem poznal je ten na chcípání motoru, prosím poradte jak rozeznat ty kabely a kam všude je musim zapojit, Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 22:27
 spínací skřínka - schéma zapojení drátů ke konektorům
Datum: 20. března 2011 22:27
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11366
 A co znamení ten kruh jak je napravo od žárovky?
Datum: 20. března 2011 22:21
 neni to tak těžký, magneto na obrázku snad poznáš, a ty pravoúhlý plný, přerušovaný a čerchovaný linky znamenaj dráty, nemusí mít přesnej tvar jako je na obrázku, jenom naznačujou odkud a kam musí vést .)
Datum: 20. března 2011 22:10
 No sem z těch náčrtů uplně mimo  ale nějak to dopadne, díky.
Datum: 20. března 2011 21:45
Datum: 20. března 2011 21:36
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11366
 Je to 30w magneto, jsou tam na šroubu u kladívka asi 4 přidělaný dráty, potom jdou ostatní dráty z těch 3 cívek
Datum: 20. března 2011 21:31
 pak nechápu co ti dělá v motoru 6 drátů, když tam maj bejt tři (20W magneto) respektivě dva (30W magneto)?
Datum: 20. března 2011 21:30
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11366
 je to jawa 50 typ 21, navazoval jsem na dnešní téma týkající se problému se zapalováním, sorry
Datum: 20. března 2011 21:17
 já si dělal srandu, vždyť nám tady kolega ani neprozradil o jakou motorku se jedná, tak jak se chce pak něco dozvědět..
Datum: 20. března 2011 20:19
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11351
 Něco jo, docela jsi mě zaskočil s tím usměrnovačem myslel jsem že se tam vyrábí stejnosměrný napětí napětí a to buzení nevim co je
Datum: 20. března 2011 20:02
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 čoveče víš ty vůbec něco o své motorce?
Datum: 20. března 2011 19:58
 ještě dotázek, kde je usměrnovač? co je buzení?
Datum: 20. března 2011 19:57
 to je úplně jednoduchý, tři dráty na jako fáze do usměrňovače, další je buzení, pak tam je ještě jeden ke kladívku a poslední na žárovku podsvícení .)
Datum: 20. března 2011 19:16
 No to jste mi moc nepomohl, z toho schématu nic nevičtu, ja myslel jestli to nikdo neví z paměti k čemu tam ty všechny dráty sou.
Datum: 20. března 2011 19:05
 sesa-moto - schéma zapojení el tvůj tip motocyklu
Datum: 20. března 2011 18:42
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 20. března 2011 16:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 alebo nemáš dobrú kostru na prednej vidle
Datum: 20. března 2011 16:23
 ke světlum, buď máš prasklou přední žárovku (nebo třeba chybu v patici), nebo to nemáš přesně podle "plánku", to samý s klaksonem
Datum: 20. března 2011 15:11
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci jaké máte zkušenosti s elektroinstalací na pionýra. Která se dá koupit skoro na všech internetových stránkách s náhradními díly.Mám v plánu pořídit si ji na svého pionýra tak proto tento dotaz.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 23:44
 Jsou různé, ale každopádně najdi si stránku na seznamu je to něco jako "veteran sedla" pod tímhle heslem a tam mají pěkný, no napiš výrobci ať ti k tomu něco řekne, ale každopádně myslím, že si ji koupím, protože se nechci vrtat v těhle věcech sám, takhle máš všechno, nemusíš shánět tohle a tamto po krákcích a máš to jako stavebnici, na Pionýra jen musíš mít páječku, abys to připojil ke spínačce.
Datum: 20. března 2011 23:44
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli by šlo zapalování ze simsisona (bezkontakt) na pionýra jawa 20 a případně jesli by to líp chytalo díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:42
Jméno: Michal
IP: uživatel8035
 Lepší si bezkontakt udělat, vyjde tě to tak na 150kč a trochu práce.
Datum: 22. března 2011 21:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 na simsone je to úplne inak riešene ako na pio podľa mňa vôbec by tam nepasovalo lebo tá časť čo sa krúti rotor má veľký priemer
Datum: 20. března 2011 11:02
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 Čau draci tak sem se s kámošema pustil do el. na mustangovi zapojili jsme to a nechce naskočit svíčka hází jiskru jako prase a mezi kladívkama je taky jiskra ale na roztlačení chytil co může bejt blbě ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 1:40
 cau.svičku mas teda mokrou jo a predstih mas teda taky zeštelovanej a nechyta to?? kdyby byla mokra a nechytala tak je to tim predstihem a jestli je suchá tak si rozdělej karburator a pročisti trysky a palivovej kanalek k trysce a veskery casti v nem a taky mrkni jestli ti tece benal dohadicky uz sem se setkal s tim ze se ucpal palivovej kohoutek.kdystak pisni na mail kdyby si jeste neco chtel
Datum: 20. března 2011 1:40
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 karbec čistý předstih ok nez sme se pustily do ty el. a byla zapojena jen aby jel tak to všechno bylo ok.
Datum: 19. března 2011 21:39
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Vyčisti karbec nechce se benzínu
Datum: 19. března 2011 21:06
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 predstih
Datum: 19. března 2011 20:58
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Kluci jak máte vyřešený podsvícení tachometru? Já sem se dnes do toho dal jen je problém s diodou že svítí zbytečně do jednoho místa..dá se to nějak upravit?Pomůže například jí nějak rozbrousit?Díky Marek \r\n http://www.youtube.com/watch?v=qzgIw3mm-QM \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 12:07
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 U tý diody klidně stačí kdyz tu čepičku zabrousis smirkl papirem
Datum: 20. března 2011 12:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja mám na pio tachač z babety ten biely a ten má na spodku vstupnú objímku na žiarovku takže není s podsvietením problém
Datum: 20. března 2011 11:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 tak s průhlednýma to půjde, hlavně až to budeš vyrábět tak dám příklad: nedávej 4 diody do serie ale dej třeba jen 3 a k nim příslušný odpor jinak se ti ty diody vlivem proudu zničí
Datum: 19. března 2011 22:13
 jedna: mám je průhledné.. takže by to šlo?
Datum: 19. března 2011 21:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 poku jsou ty ledky v červeném pouzdře a né v průhledném tak se obávám že na přístrojovku stačit nebudou. Každá LED dioda (teť myslím tu zaoblenou nahoře) má čočku která rozptyluje světlo pod určitým úhlem, když se čočky zbavíš, bude ledka svítit do prostoru a ne do bodu v případě přístrojovky je to ideál
Datum: 19. března 2011 20:43
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Já tomu právě nerozumím vůbec
Datum: 19. března 2011 19:59
 když jste takový odborníci přes ledky tak ze zeptám... mám ledky z 3tího brzdového světla z feldy.... a dotaz zní: budou dostatečně svítit aby podsvítili přístojovku (v autě) ??? popřípadě jak je to s tím upilováním špičky?
Datum: 19. března 2011 19:27
 Přesně jak napsal Sharker487, uřeš nebo ubruš vršek té diody do roviny a bude ti potom víc svítit rozptýleně. Jinak já mám podsvícení tachometru vyřešeno 2-ma 5mm bílýma ledkama s plochým vrškem a svítí to takto: http://www.uloz.to/hledej/?q=podsviceni+tachometru
Datum: 19. března 2011 19:20
Jméno: Mb
IP: uživatel10882
 Dík nějak si s tím zkusím pohrát..těch diod mám doma dost tak můžu skoušet
Datum: 19. března 2011 19:07
 když uřízneš tu půlkulatou špičku (a necháš jí hrubou), světlo nebude mít tolik tvar kužele a líp se rozptýlí.. ale zas aby tě to neoslňovalo v noci, to musíš vyzkoušet..
Datum: 19. března 2011 18:33
Jméno: depo
IP: uživatel1026
 čus draci nevite cim to muze bit mě fechtl kopne do prstu ale jiskru to nehodi nevite prosim co stym moze byt kladovko sem měnil aj indukčku
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 20:15
Jméno: klokanihlava
IP: uživatel11361
 Zkus vyměnit kondenzátor.
Datum: 19. března 2011 20:15
Jméno: depo
IP: uživatel1026
 na 05tse kery drat mam ukostřit
Datum: 19. března 2011 11:47
 pravdepodobne je spatne vedeno ukostreni. Zkus kostru natahnout jinam nejlepe na ocisteny motor. Nebo jeste zkus ocistit izolace na kladivka jestli tam nemas prilis oleje.
Datum: 19. března 2011 11:32
Jméno: Reider
IP: uživatel11358
 Zdarte draci, chcu sa zeptat jestli když dám zapalování z fechtla (21), na motor z ČZ 175/450 jestli to pude startovat i na kliku? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 1:03
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nene, na autora
Datum: 24. března 2011 1:03
Jméno: mahdy
IP: uživatel11360
 Lori, to byla reakce na můj příspěvek?
Datum: 24. března 2011 0:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Asi sis to na ty jawamanii precet spatne nebo vubec...
Datum: 19. března 2011 16:44
Jméno: mahdy
IP: uživatel11360
 Zapalování bez baterie, na pionýra i na Jawu a ČZ 125-250
http://www.jawamaniacs.e-blog.cz
Datum: 19. března 2011 16:14
 depo: evidentně nevíš o čem mluvíš, když spojíš všechny cívky, nedostaneš z toho ani prd..
Datum: 19. března 2011 13:44
 JSem stejné názoru jako OSKAR a KOLEČKO.
Datum: 19. března 2011 13:29
 Panelka nám na fichtlácký zápalko chodila, ale osobně bych se takové úpravě obloukem vyhnul...
Datum: 19. března 2011 12:32
Jméno: depo
IP: uživatel1026
 napoj na elektriku ty vsechny poly co tam su a to bude mět výc štávy a pude to
Datum: 19. března 2011 11:49
Jméno: Reider
IP: uživatel11358
 Já tam ale nechci baterku. Jak je to na té jawamanii tak tam sem si to četl, ale jejich názory se liší.
Datum: 19. března 2011 11:15
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 ne... Di na jawamanii, na pokec, a do vyhledavani napis jawamaniacs mel by to bejt hned prvni topic o tomhle
Datum: 19. března 2011 10:16
 ale je to blbost. nech tam originální zapalování.
Datum: 19. března 2011 9:54
 Já jsem měl na Jawě 175 zapalování z pařeza a startovalo to i na páku.
Datum: 19. března 2011 9:49
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat kde mám sehnat indukční cívku na dandy 50 a nebo čím bych jí mohl nahradit. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 18:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Zavolej do vape, nebo prolez motorkari.cz tam to resili ale uz nevim kdy...
Datum: 18. března 2011 18:48
 Zdravím, sháním vypnínač na jawu 50 typ 21 ten co je přidělaný na řídítkách na levý části u ruky, myslím že se tam zapojuje klakson a dálkové světla, nevíte kde ho sehnat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 20:53
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 17. března 2011 20:53
Datum: 17. března 2011 19:03
 Draci, poradte mě jakej dat na mustanga klakson. Klasickej je na střídavý napětí, ale já bych potřeboval 6V klakson na motorku na stejnosměrný napětí.... poradte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 1:28
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Jo, vezmeš NE555, zapojíš ho katalogově jako oscilátor a na výstup flákneš mosfet tranzistor... Naladíš optimální frekvenci a máš stejnosměrný klakson...
Datum: 20. března 2011 1:28
 děkuju, ale nevědel by někdo jak zprovoznit klasickej bzučák na pionyra na střídavy napětí aby fungoval na stejnosměrný z baterky....??
Datum: 19. března 2011 13:03
Datum: 17. března 2011 18:05
|



|