Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj lidi, koupil jsem tyristorové zapalování, mam ho zapojený a když šlápnu hodně tak to hází jiskru a když to chci nastartovat tak to jenom štěkne a když šlápnu málo tak to nehází jiskru, čim to muže být? když tam bylo originál zapalování tak to běželo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 7:13
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No pokud šlápneš slabě a jiskru to nedává, tak je to buď blbě vyrobené, nebo máš slabé magnety rotoru.
Datum: 11. března 2011 7:13
 Zdravím, na mustangu mám v blinkrech žárovky 6V 21 W. Není 21W velkej odběr?? když 4 * 21= 84W + zadní světla ( po 2*5W = 10W) a do předku ještě nemýám to budu kupovat zítra... ale i bez předního světla to je 94W. to se mě zdá až moc ne??.... poradíte mi jaké žárovky do blinkrů (aby mněly dobrou svítivost) a do předního světla kolik wattu????.... baterka 6V 12Ah. predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 15:07
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 jinak jsem neuvedl, blinkry jsou homologovane. Jsou z MZ. i na sklickach je to Ecko
Datum: 11. března 2011 15:07
 blinkry tam dávám stoho důvodu, že jezdím často po tmě. Už kvuli bezpečnosti budou lepší než ukazovat rukama ....
Datum: 11. března 2011 13:24
 Chong: s tim klaksonem a STK si nejsem tak jistej, protože v konstrukci pionýra je počítáno s tím, že klakson při rozsvícených světlech troubit nebude (viz. návod k obsluze), a jelikož teď platí celodenní svícení, tak bych řekl že klakson ztrácí význam a moc nechápu, proč ho kontrolovat při STK, když v reálném provozu se podle výše zmíněného použít nedá (teď neberu v úvahu ty, kteří mají výhodu silného rotoru a troubí jim to i při světlech)... Ohledně blinkrů, taky nejsem jejich zastánce, ale proti gustu...
Datum: 11. března 2011 10:57
 dobře nechám tam tech 21W, do predu tech 15W. a bude to teda z civek cca30W stihat dobijet?... proč by nefungoval ten klakson? napetí bude usmerneny ze stejnosmernyho na stridavy....
Datum: 11. března 2011 7:20
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ahoj Yuri, tak tě konečně vidím na videu  . No a kde najdem konstrukční řešení Tvého zadního LED světla? Já teda vidím jen co umí, ale jak je zapojené, jak vypadá tišťák, jaké jsi použil součástky.. to nevidím  . Každopádně nasvícení SPZky je takhle dost špatné. Chápu že málokdo sleduje zájem aby mu svítilo LED světlo i dobře na SPZ, ale já bejt policajt, tak tě zastavím, protože by mi bylo divný že až skoro nadměrně svítíš na SPZ ale čitelná je jen nevýznamná část  . My to řešili dvěma LED s kuželem světla 120° a je čitelná celá. Sám asi víš že nehomologované věci nemají na motorce co dělat, takže naším záměrem bylo aby LED světlo bylo maximálně funkční a aby jsme na sebe moc neupozorňovali, páč snaživej policajt by nám ukázal zač je toho ruka zákona  . Ale k blinkrům... osobně na motorky kde blinkry nebyly bych je nedával. Jde o to, že když tam jsou, tak na STK neprojdou pokud nemají homologaci a myslím že by mohli chtít i nějaký razítko od certifikované montáže a za druhý, když tam blinkry jsou, tak už máš povinnost je použít, takže když na ně zapomeneš je to další důvod pro benga tě drapnout  . Každopádně pokud na úpravách trváš jednoznačně bych použil 21W. Taky ale nezapomeň že na bateriovém stroji ti nebude fungovat původní klakson pionýra, který je konstruován na střídavé napětí. Tak ten by ti měl fungovat taky... minimálně pro STK, benga ahlavně tebe kdybys někde náhodou potřeboval zatroubit...
Datum: 11. března 2011 7:11
 rozdíl je obrovskej, dost záleží jaký blinkry to jsou, a taky jak moc si ceníš svýho zdravý, protože ti garantuju že 5W žárovky v blinkrech na sluníčku prostě neuvidíš...
Datum: 10. března 2011 23:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 5W a 21 W je rozdiel ale myslím že tých 5W ti bohato stačí
Datum: 10. března 2011 23:16
 dekuju za tipy, a kdyz tam dam do blinkru tech 5W bude to velkej rozdil ve viditelnosti??... nebo skoro zadnej??
Datum: 10. března 2011 22:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 10. března 2011 21:37
 v tom případě 15W přední, 5W zadní, 2W parkovačka, zbytek dobijení aku.. blinkry nech klidně 21W, aspoň budou vidět, když s nima nebudeš blikat dlouho, baterka to vykreje..
Datum: 10. března 2011 19:52
 no mam tam predni svetlo, koncovy, brzdovy a blinkry... podvsiceni tach. nemam...tak jake tam dat zarovky abych sevesel do tech 30W...
Datum: 10. března 2011 19:26
 nejsem si jistej jestli mě chápeš správně, přední světlo + zadní světlo + parkovačka (jestli je) + podsvětlení tacho (jestli je) + rezerva na dobijení (minimálně 5W, ideálně 10W) musí bejt menší nebo rovno těm 30W, jestli to bude víc, pak to nebude stíhat dobijet a po každý jízdě budeš muset dobijet baterku nabiječkou..
Datum: 10. března 2011 19:22
 Ještě můžeš dát, zadní sv.+brzdový, blinkry a popřípadě potkávačku udělat z LED. Snížíš tak odběr a baterka se bude líp dobíjet
Datum: 10. března 2011 19:18
 čau, jo hlavni vsetlo,zadni,brzdovy, klakson a blinkry pudou z baterky... dobijena bude cca 30W z usmernenych civek. ( normal svetelnou necham, a co je mala na koncovy svetlo a klakson tak tam misto ni mam dalsi jak je na hlavni svetlo tu velkou) a to by mnelo dobijet baterku...
Datum: 10. března 2011 18:58
 moc nechápu smysl dotazu.. to všechno budeš živit jenom z baterky? nebo jí taky nějak dobijíš? jakym výkonem? to je docela podstatná informace.. jinak obecně platí že trvalej odběr, což je přední, zadní světlo, parkovačka, podsvětlení tacho a zapalování, musí bejt menší než jmenovitej výkon dynama, abys měl rezervu na dobijení aku, chvilkový odběry jako blinkry nebo klakson ti pokreje baterka..
Datum: 10. března 2011 18:49
 ahoj lidi, koupil jsem si nové tyristorové zapalování a je i popsané kam co zapojit, akorát tam mam napsané přerušovač, kam to mam zapojit? zkoušel jsem to na světelnou cívku a jiskra házela ale když jsem svíčku našrouboval do hlavy tak to při každym našlapnutí jenom štěklo a občas bouhlo z výfuku, nevíte někdo jak to zapojit? moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel11308
 přerušovač znamená zdroj signálu....to muže bejt bud nejaky čidlo a nebo blbá kladívka....pozor,kladívka mají být odpojená od zapalovací cívky a kondenzátoru!
Datum: 10. března 2011 16:07
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Jak máš kladívka tak tam zapoj ten drát.
Datum: 09. března 2011 20:52
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 zdarec mam jawa 350/638 ale levý válec jede jenom v určitých otáčkách nevíte čim to muže byt????civky ,a svičky jsou nové přimo na jawu předstih ok tak už nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 20:40
 trubka, nebo nastrcak odpovidajiciho prumeru, hlavne to nesmi mit ostry hrany, ktery budou dolejhat na gufero.
Datum: 09. března 2011 20:40
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 takže asi nějakou kulatinu a jemně do toho klepat
Datum: 09. března 2011 20:36
 gufero stoji par korun. kdyz to gufero umis vydloubnout, tak nic neposkodis. vezmes stredni plochej sroubovak, a gufero vydloubnes. pak namazes brit novyho gufera a to tam naklepnes. nic na tom neni, jen davej bacha, aby jsi to gufero naklepnul stejnomerne
Datum: 09. března 2011 20:20
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 aha tak to jsi me klidni heh to zas bude investice  \r\nno ja rikas vydloubnes stary gufero to jako srubovak nema se tam co poskodit jen tak nahodou?????
Datum: 09. března 2011 20:05
 nn celej motor ne, jen sundas spojku, vydloubnes stary gufero, prekontrolujes dosedaci plochy gufera a das tam novy.
Datum: 09. března 2011 19:29
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 heh to musi rozebrat a pretesnit cely motor???sakra to bude roboty  to je v dupe tomuhle jsem se chtel vyhnout no aspon vim kde mi ten olej mizi
Datum: 09. března 2011 18:57
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 tipuju předstih nebo špatne zaizolovanej kontakt,,, pepino- že ti jeden valec čoudí víc je uplně normální
Datum: 09. března 2011 18:05
 pepino: tohle mi delala taky, pokud vim, tak je to vlastnost a ne vada  . K dotazu: jak vypada leva svicka ? Jestli je cerna, tak je mozny, ze ti trochu saje prevodak a je schopnej ho trosku normalnejc spalovat az ve vyssich otackach.
Datum: 09. března 2011 18:02
Jméno: pepino
IP: uživatel11302
 mám podovný problém, ale pro změnu mě pravej válec hulý..
Datum: 09. března 2011 17:48
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj draci už několik let od koupi pionýra mám pořád stejný problém  ........hází mi to strašně slabou jiskru (je sice modrá ale v porovnání s jinými stroji je malinká).......snažil jsem se to vyřešit násladovně: udělal jsem GO zapalování: nový kondík, kladívko, kontakt, zap. cívka, nechal jsem si i nabudit rotor.....zapalování jsem podle katalogu nd. a fotografií sestavil.....vše přesně seřídil (odtrh 0,4 mm.....předstih 1,6 mm....odtrh zap, cívky od rotoru 0,3 mm) ale nepomohlo to  tak jsem koupil novou indukční cívku, zap. kabel, svíčku (odtrh na svící: 0,4 mm) a zkusil různé fajfky....bohužel ani to nepomohlo  do problému s jiskrou jsem vrazil už přes 1000 Kč a jsem z toho stále zoufalejší  mám podezření ještě na dvě příčiny...tak se vás raději zeptám než utratím další peníze: 1. možnost: rotor má silné rýhy přes magnety a může vyrábět nedostatečné napětí (ale světla svítí krásně) 2. možnost: špatná nebo stará el. instalace a jsou ztráty v elektrice už si vážně nevím rady tak se vás ptám....jinak bych vás s tím neobtěžoval.....Předem díky za ochotu a případně odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:48
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 EDIT: vpravo dole
Datum: 10. března 2011 16:48
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Mám to správně....na rotoru je : 05 a na statoru 20 W a cívku mám vlevo dole.........ale zkoušel jsem to i přehodit jako je to u 30 W zapalování a jiskru to házelo pořád stejnou
Datum: 10. března 2011 15:46
 doplnim mirdu, dobrá poznámka, jestli máš 20W magneto (vyraženo na statoru), pak musí rotor začínat číslem 05... a zapalovací pól být na poloze vpravo dole... jestli máš na statoru vyraženo 30W, pak musí číslo rotoru začínat 20... a zapalovací pól být na poloze vlevo nahoře... pokud to nesouhlasí, může to mít za následek právě tu slabou jiskru
Datum: 09. března 2011 23:42
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Podívej se ještě co máš vyražené na rotoru ,první číslo udává typ pro který je určený (05 nebo 20) nesmí se vzájemně prohodit .Pak se s tím opravdu nedomluvíš.důležitá je taky poloha zap cívky.U 20 až 23 je vlevo nahoře u 05 nevím,ale zapalování jako takové nemůže ovlivnit max rychlost.To by muselo být pořádně rozhašené.
Datum: 09. března 2011 21:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 kompresi mám právě luxusní.....(vetší než již zmíněný kamarád  ) a když šlapu na páku tak mě někdy kopne někdy ne.....mluvím teď o předstihu který tam mám nastavený teď jelikož ho přesně nevím mám udělanou na statoru rysku podle které ho snadno a rychle můžu nastavit........jinak než se pustim do nějaké GO tak zkusím všechno ještě jednou nastavit znovu...horší je že nemam ŘP a nemám takové možnosti na zajíždění výbrusu....na pio jezdim s tátou a ten mě pak nechává dál od města řídit...a sám na nem jezdim kdyz nikdo neni doma
Datum: 09. března 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 hele tezko radit......ja osobne bych to cely rozebral....zkouknul ty loziska,kliku,kartery,válec....pripadne zkusil sehnat jiny válec a ten poslal na výbrus....no tezko rict....fakt ti do toho nevidim.....jinak jakou to má kompresi? když dáš velkej předstih,kopne tě nazpátek?
Datum: 09. března 2011 18:39
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ok věřim ti  máš toho za sebou mnohonásobně více než já  a jiný karburátor jsem nezkoušel.....neměl jsem tu možnost ,ale je na 100 % čistý a přetěsněný.....na pio je tachometr jenom do 9 999 km takže nevim kolik má najeto ale mel jsem rozdělanou spojku když jsem měnil gufera a motor vypadá dost zachovale a ložisko se krásně lesklo (ale to asi má  ) a ložiska nejsou vyběhaná.........+ měnil jsem jenom trysku hlavní a tak volnoběžnou třeba příště......odtrhy jsem zkoušel různý s těma jsem si vyhrál
jinak předstih jsem dělal s kamarádem (on tomu víc rozumí) a hrali jsme si s tim 1 a 1/2 dne....takže já už vážně nevím a nejvíc mi nejde do hlavy že kamarád prostě koupil fíka kterej 5 let stál jako nepojízdnej a jenom nalil benzín ani nic nešteloval a hned začal jezdit lítá mu to s 12 z. sekundárem 65 a motor má najeto 11 000 km a nehorázně mě štve že co jsem si to koupil jsou s tim jenom problémy....mám na něm za ty 2 roky najeto jenom tak 10-20 km protože to pořádně nejede
Datum: 09. března 2011 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 to nebude tím  určitě ne.....ty starty muze delat zoufale orvana tryska volnobehu....a celkove to muze delat karburátor.....zkousel jsi jinej? zkousel jsi mensi/vetsi predstihy a odtrhy....a celkový stav motoru? 40 je uz hodne ubohý.....to souhlasim....ale rikam ze tou jiskrou to neni
Datum: 09. března 2011 18:13
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 problém je takový že pio špatně startuje, špatně se rozjíždí a max rychlost je 40 Km/h a ve dvou lidech jede jenom na 2. stupeň 30 km/h a při 3. to zpomaluje a chcípá.....prostě špatně spaluje směs....jenomže: koupil jsem novou hl. trysku 68, novou jehlu a nový sací filtr a když nastavim chudou směs tak se nedusí
ale reaguje tak jak je to popsáno výše ,ale když nastavim hladinu v plovákovce tak jak má být (vodorovně s plovákem) tak se zase dusí .........předstih mám 1,6 mm a odtrh 0,4 mm.......na neutral jde pořádně vytočit a drží i volnoběh ,ale max rychlost je prostě 40 km/h a před nedávnem jsem měl ještě fíka s velkou jiskrou a měl jsem nastavenou hladinu o hodně výš než má být.....předstih ani odtrh jsem nikdy nedělal a stačilo k němu přijít šlápnout a jet a že jel krásně! kamarádův fík to samý šlápnout a jet! na tom že to moc nejede má podíl i to že mi trochu ujela ruka s olejem a ted je tam poměr tak 1:15  ale prostě to nespaluje no  myslel jsem že je vyběhaný válec nebo kroužky jenomže to všechno je ok
Datum: 09. března 2011 17:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Rýhy na rotoru nevadí, vadily by na statoru
Datum: 09. března 2011 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 upravená seriovka mi i s velmi slabou jiskrou chodila bez problemu 80....proc hledas problem v jikře? Co máš vlastně za problém? Určitě jiskrou to nebude....pokud alespon nejaka pravidelna jiskra je tak to jede uplne normalne(i kdyz je nekdy potreba sklepnout víc svíčku)
Datum: 09. března 2011 16:44
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 VN cívka je předpokládám indučka  ......ukostřenou ji mám určitě dobře (je očkem pevně přišroubovaná k rámu jak to má být) a popraskanej drát asi není ,ale nekontroloval jsem to jelikož minulý majitel předělával 20 W zapalování na 30 W takže ho dělal určitě znova ale to mohlo být klidně i v roce 1975 
no zkusím udělat celou el. instalaci znova a z nových drátů......jinak budu vděčný když sem budete psát další rady a nápady
Datum: 09. března 2011 16:08
 ad 1 je blbost, rýhy ničemu nevaděj, ad 2 mi připadá reálnější, jestli máš už starej drát od zap. pólu k VN cívce, může bejt uvnitř popraskanej má daleko větší vnitřní odpor.. taky zkontroluj jestli máš dobře ukostřenou VN cívku.. ostatní dráty nemaj na zapalování vliv..
Datum: 09. března 2011 15:58
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 08. března 2011 20:23
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
 Márty : Máš nějaký fotky tý úpravy ??? Nebo alespoň ICQ ??? A jaký to zápalko jsi koupil ???
Datum: 08. března 2011 20:23
 Kup tam bezkontaktní a máš to lepší a pojede lip jsem to tak udelal a pak ji prodal
Datum: 08. března 2011 20:00
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já sem dělal celou novou  ten drát podle mě vyměnit nejde- je zalitý v tom s snímači...
Datum: 08. března 2011 17:02
Jméno: ondra
IP: uživatel10079
 Zdravím chtěl bych se zeptat kolik nastavujete předstih na JAWA 250/353 v návodu jsem našel že to je od 4 do 4,5 mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 11:10
Jméno: drak
IP: uživatel5049
 Já to mám 3,5
Datum: 10. března 2011 11:10
 Asi tak jak píšou v návodu...
Datum: 07. března 2011 20:03
Jméno: L
IP: uživatel9582
 jak vystředit rotor alternátoru na babetě 207 aby byl vzdálenej od civek tak aby mezerou prošel proužek petlahve? alternátor je orginál bez uprav za radu děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 8:22
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Vyměň omezovač napětí.
Datum: 10. března 2011 8:22
Jméno: L
IP: uživatel9582
 jo je mi to jasny ale co mám dělat dál když mi to bude stále přebijet? vpodstatě jsem tohle seřizeni dělal loni
Datum: 08. března 2011 19:43
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Musíš seřídit cívky.Povolíš šroubky ,podložíš cívku proužkem a utáhneš. Potom proužek odstraníš a pokračuješ na další. Cívky
jsou přitahovány magnetem a tak je potřeba větší síly k odtažení od rotoru. Potom zakápni hlavy šroubů barvou,aby se nepo-
volily.
Datum: 08. března 2011 8:17
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 Ahoj koupil jsem si tu ten zapalovací pól a nemohl jsem ho vymenit za stávající protože se dolů doprava nevešel tak jsem ho dal tam kde má být u 30 W zapalování.....ale nehází to jiskru...........myslíte že je problém v tom pólu? nebo jeho umístění? (odtrh od rotoru je 0,3 mm) a kdyz jako zap. cívku použiji světelnou tak to ale jiskru hází takže je problém určitě s věcmi kolem pólu....Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 16:18
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 silou jsem ji tam nerval.......jelikoz jsem ji na stator pridelal kdyz jsem ho mel sundany a kvuli civce mi nešel nastavit předstih (nešlo otáčet statorem) tak jsem ji dal doleva nahoru ,ale neche to hodit jiskru PS: cívku jsem dal kamarádovi který ji do svého stroje prý nenamontoval ,ale civka je na spodní části trochu odřená
tak nevím jestli to muze byt tim......koupil bych si jinou ,ale vyhodit zase 140 Kč se mi nechce a jeste ke vsemu kdyby to zase neslo................otázka je jestli je špatná cívka nebo umístění...........protože ve starších příspěvcích jsem se dočetl že zap. cívka musí být na správném místě podle rotoru.......je-li tomu tak
bude to celkem problém  ............PS: jinak díky za reakci byl jsi jedinej
Datum: 07. března 2011 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 a když ta nová cívka byla silná a nechtěla se tam vejít,nenarval si ji tam silou? může se zkratovat vinutí cívky na kostru.....
Datum: 07. března 2011 15:45
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Ahoj mám takovej problém jedná se o Babettu 207/500 jaksi už nejede loni sem sni jezdil a začly praskat žárovky tak sem tam dal 12voltovy a ty praskaji taky jsou vždycky vypáleny omezovač napěti tam mám a nepomáhá to dalši problém je vtom že už nejede a je to asi jiskrou je taková modrofialová zdá se mi malá svičky sem měnil a vysledek pořád stejnej myslite že to je alternátorem? že by to chtělo novej věnec s civkama indučku tyrystor??? za každou radu děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 12:16
Jméno: L
IP: uživatel9582
 vložit vpodstatě jde všude ale když točim rotorem tak je citět že je rotor křivej takže vždy v jednym mistě rotoru to je bliž než na druhé straně stim proužkem pet lehve to protočim ale dost to drhne ale samotná civka se rotoru nedotyká co stim teda?
Datum: 06. března 2011 12:16
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Vlož pod nástavce cívek ustřižený pruh z petlahve. Musí jít vložit pod každou cívku vsuvně.
Datum: 06. března 2011 11:03
Jméno: L
IP: uživatel9582
 za rady děkuji klika má ložiska OK ještě sem uvažoval nad guferem na klice ale to by aspoň blafl motor a nevysvětlovalo by to žárovky... jen nevim zda se dá klika ohnout ale i na 210 kterou sem měl tak rotor byl vychylenej a tahle 207 to má uplně stejně ale nezdá se že by to drhlo jde změřit nějak vzdálenost civky od rotoru? a jaká tam je tolerance?
Datum: 06. března 2011 10:06
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 V jakém stavu jsou ložiska na klikovém hřídeli ? Nedrhne rotor o nástavce cívek ? Jestli s ním pohneš do stran, musíš vyměnit
ložiska.
Datum: 06. března 2011 7:55
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Projdi karburaci, předstih, odtrh, zapalování jestli je zapojený jak má.Pokud to nejede tak tohle jsou základní věci, kterejma to často je. Podle me s alternatorem nic nebude, jen to mas blbe serizeny
Datum: 06. března 2011 4:26
 cau draci, chci se zeptat, šlo by na fichtla dat nějakej lepší klakson než bzučák? nebo existuje nějaká součástka z 6ti voltu na 12? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:34
 já se jen ptám, mě bzučák funguje ale dneska ta technika je vyspělá tak jsem se chtěl zeptat jestly existuje nějaka součástka třeba
Datum: 06. března 2011 18:34
 ty si ještě nebyl v sedmý třídě ZŠ nebo si nedával pozor při fyzice, když jste brali transformátor? jinak je to pitomost, klakson má o dost větší spotřebu než bzučák, takže ti při troubení zaprvý zhasnou světla, a za druhý nevim jestli z toho vůbec nějakej zvuk dostaneš..
Datum: 06. března 2011 10:52
Jméno: Jawik
IP: uživatel3522
 Zdar draci jak mám poskládat kladívko a kontakt? mam ten malej sroubek a potom prijde podložka pak kladívko kontakt a podložka? bude vše fungovat na 100 % psrávně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 21:00
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Podívej se do katalogu náhradních dílu tam to máš!!!!
Datum: 05. března 2011 21:00
Jméno: Frantat
IP: uživatel9097
 Nazdar draci a dračice, tak nám to konečně zase začne že.......\r\nVloni na podzim jsem tady sháněl rozumy ohledně svíčky do mustanga. Problém studený teplý start - tedy jaksi buď jedno, nebo druhé.  \r\nNěkdo mi tady ale radil nějaký typ svíčky, se kterým mu to chodí dobře. Bohužel jsem to rady v tom obrovském množství přispěvků už nenašel.\r\nTak zkouším štěstí ještě jednou. Díky Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 18:28
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Ahoj, ještě to není úplně jistý  protože jsme motor zahřáli jen na volnoběhu, takže ne úplně, ale je fakt, že to naklonění normálně pomáhá.
Takže díky moc, lepší, než za tím pořád běhat že...
Mch... nevíte co se tam při tom naklonění děje?
Franta
Datum: 07. března 2011 18:28
 Jo hochu..ta standova rada je nad zlato  ....taky mi to moc nenakoává za tepla..a ej to špičkově seřízený...naklon celýho fíka na pravo...dvakrát-třikrát šlápni a naskoči, za ot ti ručím.
Datum: 05. března 2011 19:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 To se tu taky resilo, tusim standa nebo zdenek tu radil pri teplym motoru naklonit motorku na urcitou stranu aby se "ulevilo" tryskam, u chrchla sou ty starty naprosto normalni
Datum: 05. března 2011 19:16
Jméno: Frantat
IP: uživatel9097
 Myslím, že všechno chodí dobře. Studenej chytá bez zaváhání a teplej hodně špatně. Na změnu svíčky motor reaguje, tak chci ještě experimentovat. Snad to není úplně špatně...
Datum: 05. března 2011 19:09
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo jo jak říká LORI. Pokud mas všechno pořádně seštelovany (karbec, zapalování) tak ti to musi chytat skoro na kazdou svíčku  ( moje zkušenost)
Datum: 05. března 2011 18:35
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 kolik typu svicek bys jeste chtel? pokud ti to nechyta ani s jednou tak se hold musis smirit s tim ze je to stara motorka co chce asi zrepasovat motor nebo to poradne seridit
Datum: 05. března 2011 18:17
Jméno: Frantat
IP: uživatel9097
 Dík za reakci, tyto svíčky už jsme prověřili. Ale právě chytá jen buď za studena nebo za tepla 
To roztlačování je ponižující  ) . Někdo mi tady radil jiný typ svíčky a já pitomec stará to zapoměl.
F
Datum: 05. března 2011 18:11
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Na studené starty N17C na teplé starty N14C  a N15ctka je tak mezi
Datum: 05. března 2011 17:30
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 05. března 2011 17:44
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Jedna svět cívka velká a druhá malá schema 15+5 dvě stejné schema 20+5 Pokud jsi to tahal celé nové a nesvítí ti světla nemáš kostru na patici přední žárovky a nebo častá chyba kostří ti některý drát v přepinači na řídítkách
Datum: 05. března 2011 17:44
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Pokud máš el schema na 20+5 cívky jsou spojené až v přepinači.Na schema 25+5 jsou propojeny jak jsem popsal a na adní světlo musí být dva kabely,a musí být odizolované od kostry
Datum: 05. března 2011 17:35
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 na statoru mám 6v-20w ale na tom schématu pro 15w+5w jw že dozadu vede jen 1 drát a já jsem tam měl i předtím 2 dráty takže nevím. celé jsem to natahal podle schéma 20w+5w a světla nesvítila vůbec a klakson jen velmi slabě bzučel
Datum: 05. března 2011 17:29
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Je úplně jedno co máš vyražené na statoru! Pokud budeš mítsvětelné cívky stejné hodnoty (jsou velikostně stejné ) zapojuje se to tak,že máš jednu cívku ukostřenou a vývod z ní (plíšek) zapojíš na vývod druhé světelné cívky(ten co je přiletovaný na kostru cívky.)ten ale musíš odletovat NESMÍ BÝT SPOJEN Z KOSTROUa je hotovo .Orginál je to takhle už z výroby,ale pokud se ti do toho bude chtít nic na ton není a 30w je 30w.
Datum: 05. března 2011 17:28
 přesně tak, směrodatný je to co je vyražený na statoru, jestli 20W (15+5) nebo 30W (25+5)
Datum: 05. března 2011 17:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 05. března 2011 15:27
 čau mam pyonír 20 a mam potíže nejde nastartovat ani roztlačit
benzín tam jde
svíčka hází
a nechce se mu jaká by mohla být potíž neco neco podobneho ?? mohly by to být kladívka či neco jiného díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 13:24
 čau no dělal jsem co sem mohl už si nevím rady 
karbec jak už sem říkal byl 3 dni v kofole všechno to rozežralo ješte sem to profukoval silnotlakím kompresorem tak karbec by měl fungovat
elektrika je nová jiskru hází, kladívka pročištěné,gufero taky poštelovaní všechno je jak má
ale furd nechce jít do válce benzín
nemohl by bít nákej bordel nebo neco ve válci? a proto tam nechce jít benzín? karbec je 100% vyčisten všechno všude teče
Datum: 25. dubna 2011 13:24
 nejede nvyměnil jsem lanko na plyn a od tí doby to nechce jet zkoušel jsem všechny polohy jehly a nic karbec byl v kofole 3 dni takže uplne čistej vyfoukanej silnotlakím kompresorem takže by to mělo být ok a nic dachla nastartuju jen když stříknu benzín do válce přímo ale hned zdechne čim by to mohlo ješte být?
Datum: 02. dubna 2011 21:50
 Čau hele skus si viměnit kondenzátor,měto dělalo taki a kdyš je špatnej Kondenzator tak tito nehází jiskru skusto zato nic nedáš MICHAL.
Datum: 05. března 2011 15:28
Jméno: Urb
IP: uživatel11278
 A ještě se mrkni na vejfuk, jestli není ucpanej.. Mně to nejelo kvůli ucpanýmu vejfuku..
Datum: 05. března 2011 12:49
Jméno: Urb
IP: uživatel11278
 Hele máš seřízenej správně předstih? Kladívka to bejt nemůžou, kdybys je měl probitý, tak by ti to neházelo jiskru...
Datum: 05. března 2011 12:42
Jméno: Dominik
IP: uživatel11276
 zkus zda svíčka hazí venku jiskru když přiložíš k válci..chce to mít novou svíčku stará nemusí hazet pod tlakem nalej trochu benzinu do valce sundej svíčku střřikni trošku benzinu zandej svíčku a nakopni a motor ti pojede..může byt i carburator ucpany..nejde benzín do carburatoru...pokud bude svíčka hazet je to dobré když ne.může byt špatna cívka nebo kabel od civky...
Datum: 05. března 2011 11:46
 zdravicko, baterka 6V 12Ah´... 3A. jak velkou tamdat nožovou pojistku?... 3A nebo 4A nebo jinou???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 16:38
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 jasný, no jde o to jakej to má celý výkon, já mam třebas na motorkách vepředu jen 15W aby mi to lépe dobijelo, tak sečti všechy spotřebiče, mimo zapalování jakou tam máš odběr, ( třeba: 25W přední reflektor, 5 zadní obrys., 15 stop světlo, blinkry 5W, klakson 10W ), tak je to celkově třeba 60W, podělíš napětím 6V a máš proud 10A, tak bych dal pojistku 12A., ale nevím jaký máš žárovky ve světlech kolik maj W.
Datum: 05. března 2011 16:38
 zapalování mám samostatné , jinak svetlo hlavni,zadni,brzdový,klakson a blinkry z baterky... potom klíčkem budu vypínat baterku a zároven motor(zapalovaní)...
Datum: 05. března 2011 16:02
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 7.5A mam za to že se nevyrábí, až 8A, a to máš u pioníra, nebo u kejvy, zapalování máš oddělené od osvětlení, či máš vše z baterky a dynama společne? jestli máš z baterky napájené jen osvětlení a klakson, tak by měla bejt maximální spotřeba cca 45W, záleží jakou máš žárovku v reflektoru, 45W / 6V = 7.5A, tak 8A bude ideální.
Datum: 05. března 2011 13:01
 Dobře, právě mě poradil jeden pán že ideální by byla 7,5A
Datum: 05. března 2011 9:34
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 zdar, jestli myslíš dát na moto pojisku aby se ti nezkratovala celá soustava, tak tam musíš spočítat celkovej možnej proud klakson, zapalování, světla,blinkry jestli máš, a pak podle toho dát pojisku. při zkratu baterie, bude proud mnohem větší.
Datum: 05. března 2011 9:28
 prosim porad te my kam mam dat civku na stadiona S22 když mam zapalovani VAPE pokud mozno muže te zaslet e-mail s fotečkou mockrat dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:27
Jméno: vlastik
IP: uživatel11270
 Ahoj,včera jsem domů dotáhnul jawa 555 a nemůžu to nastartovat.předstih a odtrh byl v pořádku ovšem na dolní úvrati.Po mém seřízení to samé.NĚCO JE ASI OPAČNĚ.Poradíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 18:24
Jméno: vlastik
IP: uživatel11270
 Bohužel v rotoru není žádný závit,tak nemám kam zašroubovat šroub M8
Datum: 05. března 2011 18:24
 Rotor sundáš tak, že do díry po vačce našroubuješ šroub M8 a dotahuješ, dokud ti rotor nezůstane v ruce...
Datum: 04. března 2011 20:06
Jméno: vlastik
IP: uživatel11270
 Díky Péro.Mám dole desku zapalování a vačku.A nevíš jak sundat magneto?Vačka byla výřezem proti výřezu v magnetu a ještě to bylo zaklepnué asi šroubovákem,šlo to dolů lehce.Jak na to magneto?Nemám doma žádný stahovák.A vačku budu muset někde porovnat.Díky za odpověd.
Datum: 04. března 2011 19:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bud se ti přelomil kolíček co drží magnetu v určitý poloze a to se otočilo , nebo tam někdo dal vačku z 20,21,23
Datum: 04. března 2011 18:44
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 chtěl sme se zeptat dělal sem si novou elektriky ze zapalování mi jdou 3 dráty jeden do vypinače druhy do civky a treti jako kostra na civku a z vypinace jeden na kostru,mezi kladivkama to haže jiskru mám to dobře zapojené? předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:13
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no tak jestli si vše zapojil tam kde maš a háže ti to tu jiskru mezi kladivky tak to je dobře
Datum: 03. března 2011 21:13
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 Zdar draci,potřebuju poradit objednal jsem si novou elektriku na jawu 21 uplne nova ale do zapalovani vedou jen dva draty a u puvodni elektriky vedly tři tak ted nwm jak mám propojit civky jeden ten drat je na hlavni civku a svetelny civky propojit pak na kondenzator a a ten druhej drat taky,dik za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:23
 Ne ne,objednal jsem si spravnou elektriku mám 30w zapalovani a jeto luxusni elektrika original jektomu elektricky schema vsecko a už vim jak to napojit jeto uplny jednoduchy.Predtim na stare elektrice delane jsem to mnel zapojeny jinak...
Datum: 04. března 2011 21:23
Datum: 03. března 2011 22:08
 http://nd02.jxs.cz/917/425/5e330135cf_57296509_o2.gif
Datum: 03. března 2011 20:51
|



|