Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau, potrebuju poradit se zapalováním na 210 babettu. neví nahodou někdo na jak velkej impuls reaguje ten tiristor???? - potřebuju nahradit rozbytej snimac na statoru a nechci kupovat celej stator kvuli tomu. Prostě aby mi zase vznikal ten impuls. Klidne neco vyrobit i na novej magnet ze predu rotoru. Má někdo nejakej nápad- dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 13:41
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau borci. Jak přesně fungují VÍCEBODÉ SVÍČKY? To jako kdyz to má např. 3 elektrody tak to hodí najednou 3 jiskry? nebo jak to je dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:33
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já osobně jedu od nás z Kolína do Prahy celou dobu na 5tku  Bez probelmů. ve vesnici na 5tku 50km/h při 1500ot/min  někdo může podotknout že to podtáčím, ale feldě ve skutečnosti nevadí  je to absolutně bez vybrací a je hlavně ticho což je u feldy docela nadlidskej ukol  vyjedu z vesnice přidám a felda si vesele zrychlí  zkoušel jsem to u naftové feldy a ta se klepala jak ratlík takže s naftou jedině na 4
Datum: 23. února 2011 20:33
 postul: nevim no.. s MPIčkem jsem nikdy nejdel... ale co jsem měl omegu benzíňák tak s tou 60 na trojku po městě..... ale jinak dala na jedničku nějakých 70
Datum: 23. února 2011 20:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já se tu taky nechci vytahovat kdo má kolik najeto jen jsem něják musel reagovat na to tvoje razitko  ale tohle už jde mimo dotaz... takže tu řešíme kraviny
Datum: 23. února 2011 20:20
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 moje skusenost je, ze svicky s více elektrodama jsou nahovno, jiskry to nehodi tak silny a tim je zapaleni smesi horsi.
Datum: 23. února 2011 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 kabely a fajfky se dělali s předstihem. Mě spíš napadá jestli to není od karburátoru,protože ted v zimě to nedělá vůbec,jen v létě,hlavně když jsou 30° vedra,filtr se dělal.... 60 na čtyrku jezdim s dieslem,proto mi to přijde málo,jezdil jsem spíš stříkačkou,ale MPi jsem taky okusil(ve verzi lehce RS s 90 kobylkama  )....
Datum: 23. února 2011 20:18
 stando zkusil bych vyměnit zapalovací kabely.a co je tom špatného jet na 4 60?na jaký kvalt by měl jet?na 3?dokonce na 2?jeli jste někdy mpíčkem?
Datum: 23. února 2011 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 nemám důvod se s tebou pošťuchovat....lidi který sem choděj dlouho mi znaj a já se nepotřebuju před někym vytahovat...prostě tvůj dotaz zněl jak když jezdíš autem tejden...ja mam naježdíno dost,ale určitě ne 200 tisíc  každej rok dělam dvakrát filtry a olej takže kolik mužu mít najeto? 6x2x15000....spočítej si to....a k tomu nepočítam co mám najeto na motorkách,na pick-upu a na dodávce....
Datum: 23. února 2011 20:07
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 plus minus 2000ot/min teďka přesně newim. Psát sem kolik mám najezdíno nemá smysl  napíšu 200 000 a on sem napíše 400 000 atd
Datum: 23. února 2011 20:01
 mischelnike: a kolik máš teda naježdíno?  .... jinak nevim jak u benzínu, už nějkou dobu mám diesla ale na čtyřku při 2000ot je 60 nějak málo ne?... mě to do kopce na čtverku při 2000ot jede nějakých 85-90...
Datum: 23. února 2011 19:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Dík ten tvůj taky nebyl špatnej  víš o mě velký prd a já o tobě takže tyhle narážky nejsou moc namístě
Datum: 23. února 2011 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel7022
Datum: 23. února 2011 19:06
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Bych řekl že toho mám víc nacouvanýho než ty naježdíno... ale to je jedno...  jinak 60 na 4rku je asi 2000ot/min což je pro bězný kopec s mírným stoupáním pro feldu pohoda
Datum: 23. února 2011 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 To L: Něco podbnýho dělá mojí mladý Favorit,karburátor s automatickym sytičem,rok 92. Převážně v oblasti 2000 otáček v tahu zaškube. A dělá to hlavně v létě. Filtry dělaný,svíčky nový,ventily dělaný,předstih stroboskopem,palivo z 99% Natural 95 od OMW,do loňského roku pravidelně servisováno. Jinak je to auto v parádním zachovalym stavu,nevyrezlý,zdravý,na motoru najeto poctivých 60 tisíc(auto se dedí v rodině),motor perfektní!
Datum: 23. února 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 Mischelnike: To bude tím,že máš MPíčko a na řidičáku ještě mokrý razítko.....jinak 60 na 4 do kopce? Neni to na benzinaka docela podtoceny?
Datum: 23. února 2011 18:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, že problém bude jinde než ve svíčkách, nech to někde napíchnout na VAG jestli to něco ukáže, příčin může být celá řada.
Datum: 23. února 2011 18:48
 ja som ju mal v 21tke ked som ju mal vybehnutú na inačšú mi to neišlo pokaždé zahádzalo ale na túto 3 polovú to išlo celkom dobre mal som ju na nejakých piatych podložkách lebo malo dlhý závit
Datum: 23. února 2011 17:56
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Díky za odpovědi  jinak já mám MPIčko.. a ty vícebodý svíčky zatim nezklamali.. jen se dlouho době potýkám s problémem a to tím že když třeba jedu do kopce na 4rku 60km/h a přidám tak lehce pocukává.. když koupím new svíčky tak se to trošku omezí ale po čase je to to samý  newim jestli je to benzínem... ale už jsem bral na hodně pumpách ale furt to samý. Jediný co to ještě trošku omezý je benzín ze Shellky ten 100oktanovej.. ale ta cena je zase trošku jinde  newíte co jiného by to mohlo být? jesi třeba dát jiný svíčky a s jakejma hodnotama díky moc
Datum: 23. února 2011 17:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Víceelektrodové svíčky se používají proto, že údajně více vydrží. Jiskra přeskočí obyčejně tam, kde má nejmenší odpor. Když se postupně zvětší odtrh v místě, kde přeskakuje, začne přeskakovat na jinou. Jinou výhodu to ovšem nemá a navíc musí být dostatečný výkon zapalovacího modulu, což většina starších aut nemá. Ideální je vždy kvalitní jednobodová svíčka. Pro Felicie s jednobodovým vstřikováním BMM nejsou víceelektrodové svíčky vhodné, pro MPI již použít jdou. Brisky ve Feliciích dost často selhávají, nyní používám do Felicií normální jednobodové NGK nebo Denso a zatím ani jedna reklamace. Když chce někdo něco ještě lepšího, tak platinové nebo iridiové jednobodové Denso nebo NGK, ale ty už jsou poměrně drahé, do Felicií standardní v pohodě stačí.
Datum: 23. února 2011 17:32
Jméno: king2
IP: uživatel8418
 Tak na pincka je to zbytecny nema tolik síly aby roznuj vsecky tri ale na feldu to bude na starty dobry si myslim!
Datum: 23. února 2011 16:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
  aha tak to jsem čekal že to bude trošku složitější  takže se to nějáko moc neodlišuje od ostatních svíček? Cena není zase tak závratná. mám felicii a ks stojí 60kč (BRISK).
Datum: 23. února 2011 15:21
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Výboj vznikne v místě kde má momentálně nejmenší odpor. Takže vznikne na jedné z elektrod. Nevím proč se dělají, možná proto že se najdou lidi co si je za drahé peníze koupí
Datum: 23. února 2011 14:42
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 cus draci prosim vas nevite nekdo jestli pasu je indukcka z 250 kejv. na fichtla predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:59
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 hele ja mam na fichtlovi 6v je to znát navýkonu když tam dam 8v bude to lepší ??
Datum: 23. února 2011 16:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 250 kejva ma 6v inducku .... fichtl ma 8V takze tak
Datum: 23. února 2011 0:58
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 jo dik
Datum: 22. února 2011 20:05
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 pasuje je to stejny
Datum: 22. února 2011 19:44
Jméno: Jawaman
IP: uživatel3522
 Ahoj draci chci se s váma poradit ohledně typu barvy na mého miláčka  JAWA 20..........jestli byste mi mohli napsat jaky nejlepsi lak pouzit (komaxit, syntetika.......atp.) a jeho klady, zápory...případně zkušenosti..chtěl bych aby dobře vypadal  ale taky aby dlouho vydržel.......díky za odpovědi  PS: byl bych i vděčný kdybyste mi napsali i pripadnou cenu laku
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 19:44
 já mám ted na picnku akryl....je to sice drahej lak,,ale hodnĚ se leskne..a co mi řikla strejda autolakýrník měl by i dost držet....mě stály plechovky červenej bílej...,,plniče ředidla atd...asi 1500 na celyho pincka
Datum: 22. února 2011 19:44
 jestli netrvas na originalite, tak dej komaxit, vydrzi dlouho a je pomerne dost odolnej
Datum: 22. února 2011 17:56
Jméno: Jawaman
IP: uživatel3522
 v pohodě  už stejne hledám
Datum: 22. února 2011 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel11211
Datum: 22. února 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 Nejhezčí je,že výhradním světovým výrobcem ložiskové oceli jsou Třinecké železárny. Prodávají jak na západ,tak na východ. Na východě začínají také rozjíždět hutní průmysl a ocelářství,takže se za pár let mužeme těšit i na nekvalitní ocel z číny
Datum: 22. února 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 přečti si dvě-tři stránky dozadu....najdeš jak názory a skušenosti s akrylem,syntetikou,komaxitem či byl zmíněn i polyurethan...
Datum: 22. února 2011 17:13
Jméno: petr
IP: uživatel1026
 cau draci nevite čim by to mohlo byt že mě kladivko ani svička nehaže jiskru
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 18:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Zrovna dneska jsem to taky resil!  tak jsem si proste sednul.... vyzualně jsem to prošel.. jesi neni nikde uklepanej dratek nebo tak....zacal jsem u inducky.. jestli jsou dratky na ní dobře dotazeny... pak jsem si vzal zkousecku.. zkusil jesi vsechny dratky jsou pruchozí.... draty na kladivkach jsem rozebral.. odmastill.. a nic jsme nenasel... ale musis si bejt jistej ze mas vse dobre zapojeno.... a hlavne ukostreno.. jesi mas dobrej odtrhna kladivkach atd... kdyz uz jsme nevedel tak jsem vzal jeste jeden zapalovaci pol... vymenil jsem ho a plesk.. dostal jsem par facek od proudu  tak jsem prohlidnul ten predchozi zapalovaci pol... a videl jsem ze byl uklepanej dratek.. tak jsem to zapajel... a nazdaaar.. zase slape  je tam toho bohuzel hodne...kondik kdyz je spatnej... tak to jenom mravenci do prstu.. pokud je spatna inducka tak to nekope vubec.. ale ver ze inducka, kondik je to posledni co nejvic odchazi.. vetsinou.. je bud uklepanej ten dratek nekde, nebo spatna kostra nebo odtrh  newim jesi jsem ti pomohl.. ale aspon mas trosku predhled co te ceka
Datum: 20. února 2011 18:23
Jméno: petr
IP: uživatel1026
 jako na kladivku jakdiby ten uhlik
Datum: 20. února 2011 12:24
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 u kladivka to tam máš zaoxidovaný bud to přejet smirkem nebo jemně jehlovým pilníčkem
Datum: 20. února 2011 12:11
Jméno: petr
IP: uživatel1026
 to vinuti indukčky je co ja su takovy zacatečnik
Datum: 20. února 2011 12:03
 špatně zapojený, ukostřený kladívko, špatný primární vinutí indukčky ... projdi to od zap. pólu až po VN cívku
Datum: 20. února 2011 11:54
Jméno: Mates
IP: uživatel7037
 Zdar, nemáte někdo zkušenosti s tyristorovou jednotkou sdruženou s indukčkou(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1010.html) a jeden dotaz na admina to kompletní zápalko na babetu(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1921.html) na fotce na něm je že je slovenský.....je to tak ??? Bo to je nějakej tureckej výdobytek.....díky moc za odpovědi Zdar a sílu !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 17:59
Jméno: Mates
IP: uživatel7037
 Né to né na bábě....jde mi o to že když jsem šel kupovat tyristor k nám do mototechny tak prodavač mi říkal že už se nedá sehnat kloudnej že to dovážej z továrny světa(Indie  ) a funkční je tak každej pátej.....tak jsem si o mototechně udělal obrázek a už tam nejdu
Datum: 21. února 2011 17:59
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 A jakou zkušenost máš namysli. To jako na pionýru?
Datum: 21. února 2011 11:58
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 Zdar draci tak jsem si koupil tady ten zapalovaci pol na 21 - ale kdyz jsem ho namontoval a zkousel protocit klikou tak rotor drel o vinuti civky ale jiskra byla na svicce pekna tak jsem si rikal ze ji trochu posunu aby nedrel ale kdyz jsem tak ucinil tak zase nehazela skoro zadnou jiskru zkousel jsem to vycentrovat ale furt se stejnym vysledkem ted uz mam vinuti mirne sjete od rotoru - chtel jsem se vas zeptat touto cestou jestli tu neni nekdo kdo se uz s timto problemem take setkal a jak to popripade vyresil? Predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 14:39
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Problém bude hlavně v tom, že rotor se nemá dotýkat vinutí, takže se jedná o zmetek... vrať to kes to koupil a sežeň jinej pól.
Datum: 23. února 2011 14:39
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 tak diky za reakce ale je mi to docela k nicemu mam trochu sjete vinuti od toho rotoru jak jsem to zkousel pred tim a uz to nedela skoro zadnou jiskru - to i jeden samotny svetelny pol dava vetsi jiskru v cem si myslite ze je teda problem?
Datum: 20. února 2011 14:36
 prostě normálně vem proužek a dej ho pod cívku...cívku přitlač k rotoru a dotahni....pak prouzek vytahni
Datum: 19. února 2011 21:35
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 dik za reakci - jak je tam mam prosimte upevnit protoze tam totiz neni skoro zadne misto mezi tim rotorem a vinutim kdyz to ma hazet jiskru? dik za odpoved
Datum: 19. února 2011 21:32
 ustříhni si proužky z PET flašky, strč je mezi pól a rotor a utáhni šroubky, měla by to bejt ideální vzdálenost aniž by rotor škrtal..
Datum: 19. února 2011 20:26
 Zdarec Draci, nevíte čím to muže byt, když mě klakson normálně troubí, ale když zapnu světla tak netroubí  nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 18:09
 Když ho vytotíš, nebo když jedeš, tak mě i při zapnutejch světlech troubí. Na volnoběch samozřejmě ne.
Datum: 20. února 2011 18:09
 přesně tak, normálně jim to takhle vysvětli... sme přece jenom jen lidi  .... a určitě ten kdo bude na STK taky mněl někdy v minulosti pionýra tak bude vědet o čem mluvíš
Datum: 20. února 2011 17:15
 musej ti to vzít, pionýr neni stavěnej na troubení při světlech, viz návod k obsluze..
Datum: 19. února 2011 20:27
 Jo dobře, díky.
Datum: 19. února 2011 17:47
 nó já když při vyplích světlách zatroubím tak troubí normál a při zaplých světlách to taky troubí ale slabeji. já osobně myslím že jo...
Datum: 19. února 2011 17:46
 Takže, jako když stím pujdu na technickou, tak mě to veznou?
Datum: 19. února 2011 17:44
 přesně, jak říka péro.... pionýry mají slabý zapalování...
Datum: 19. února 2011 17:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to tím , že pionýr ma slabý zapalování
Datum: 19. února 2011 17:30
 Zdar chlapi... na mustangu... blinkry zapojené, baterie 6V 12Ah.. ae budu prý muset usměrnit napětí, aby šlo dobíjet baterii. ´Musím prý usměrnit všechny cívky... stačí 1 usměrnovač nebo musím na to mít usmernivače 3? na každou cívku??.... Prosím poradtě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 11:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jsou dva druhy regulace spojitá a spínaná. Spínaná mění regulační stavy skokově, obvykle v rozsahu zkrat a rozpojený kontakt, více stavů nenajdeš (např. jednoduché regulační relé dynama). Spojitá regulace, tedy taková která rovnoměrně mění potřebný parametr v rozsahu od 0 do 100% regulace. To je případ i tzv. výkonové zenerovy diody. Jedná se o systém, kdy dochází ke stabilizaci napětí vlivem proměnné zátěže alternátoru. Např. alternátor momentálně dodá 30W výkonu, ale protože luplo vlákno přední lampy, nahradí tento spotřebič výkonová zenerka a tímpádem nevystoupá naptí nad neúnosnou mez. Potíž je ale v tom, že v elektronice se obvykle práce mění převážně v teplo. Takže když musíš rozptýlit 25W to už je pořádnej chladič (pro představu moderní procesory počítačů mívají ztrátové teplo cca 45 až 60W a k tomu přiměřeně velký chladič). Osobně tedy vzhledem k problémům s odvodem tepla dávám přednost spínané regulaci, kdy zkrat zaviní úplné zatlumení alternátoru a ve svém důsledku žádné teplo na spínacím prvku neprodukuje a prosté spojení spotřebiče se zdrojem také spínací prvek nezahřeje. To se pochopitelně děje cyklicky ve vysoké frekvenci… takže zastabilizuju ale teplo neprodukuju. Nevýhodou je třísvorkové zapojení, kdy se musí oddělit vstup od výstupu (třetí svorka je zem neboli pro netechniky minus). U spojité regulace stačí dvousvorkové zapojení, kde se v podstatě zapojí výkonová zenerka paralelně k baterce, nebo žárovkám. Usměrňovač za každej pól a přiletovanou nohu je třeba odletovat od kostřičky. Výstupy usměrňovačů spoj paralelně a na kostru dej minus výstup usměrňovačů.
Datum: 21. února 2011 11:55
 prosim ten odkaz nebo aspon co to je...
Datum: 20. února 2011 10:40
 to já bych u 20,21 taky neměl vrtat do plechu... u mustanga nemusím  jen prosím co si mám vysvetlit pod pojmem : " regler na princípe tzv. výkonovej zenerovej diody "... kdyžtak prosím o odkaz.. Dík
Datum: 19. února 2011 17:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 smerovky nemám lebo nemám to srdce vrtať do plechov na fikovi a čo sa týka STK tam si to všímať nebudu ich zaujímajú len brzdy svetla a tlmiče a motor a jeho chod
Datum: 19. února 2011 17:35
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 to jsem rád, že se někdo ozval kdo to využívá v praxi.  vím váha to je ale co už. budu ji tam dávat. ( však to ničemu nevadí)..... a máš tanapojený m teda hlavní světlo,blinkry,brzdovku a koncové světlo všechno na tu baterku?
na STK nebyl žádnej problém...?
Datum: 19. února 2011 17:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a inak načo ti je pre pána jána 12Ah baterka?? šak tam ti v poho stači aj 6 - 7Ah a to je už max  ta 12Ah to je zbytočná váha
Datum: 19. února 2011 17:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kde je Veľký Chong nech dá tieto polokacírske bludy do poriadku !!!???  za 1. cievky potrebuješ 2 x po 15W za 2. musiš ich odpojiť od kostry (odkostriť) a obidve konce cievky priviesť do graetuza a až za nim spajať plusy a mínusy za 3. raletko z ČZ je nepoužitelne potrebuješ tam regler na princípe tzv. výkonovej zenerovej diody. Ja to mám takto ako som písal potom v predu 15W v zadu asi 2W diody to stači brzdove 10W takže furt mám tyh cca 10W na dobíjanie a frči to celkom pekne
Datum: 19. února 2011 16:51
 Původně jsem tam chtěl napojit jen blinkry a brzdově světlo.. ale pokud yb to utahlo i predni svetlo tak by to bylo vela dobre. Protože při nizkých otáčkách by to svítilo pořád stejne....
Datum: 19. února 2011 15:15
 A když na baterku napojím blinkry, brzdové světlo a zadni svetlo a hlavni vsetlo... bude to stíhat dobíjet...?
Datum: 19. února 2011 15:07
 30W mi přijde hodně málo.. když už bude mít tu baterku tak bude chtít i lepší předné světlo..... tak proto 4cívku
Datum: 19. února 2011 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel11192
Datum: 19. února 2011 14:27
 né tak to nejde.. ten regulátor z čz reguluje napetí privedené na rotor... podle napětí přivedeného na rotoru se mění intenzita magnetického pole které působí na stator a dobíjené napětí jde ze statoru.
Datum: 19. února 2011 14:23
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 Já myslel, že to stačí jen usměrnit cívky, a přes relátko z ČZ 175 6V normál do baterky...?
Datum: 19. února 2011 12:19
 mischelnike: a představ si že to funguje.... na chongovém webu je o tom víc info.. ale budeš muset udělat 4 civkový stator, a pak ještě "regulátory" napětí které poteče do baterky...
Datum: 19. února 2011 11:59
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Podle me to fungovat nebude! Ty cívky na to nejsou delany, aby ti dobíjeli!! počkej si ještě na další komenty
Datum: 19. února 2011 11:06
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Zdárec bando, mám dotaz. Můžu koupit bezkontaktní zapalování na stadiona - šlo by použít na jawettu? Dík za info jachym
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 20:15
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Moc dík
Datum: 17. února 2011 20:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasně je to stejný
Datum: 17. února 2011 20:01
 Zdravím draci, poradíte jakej je nejlepší průměr drátu pro elektroinstalaci na Pionýra 21? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 17:34
 taky tedkom používám 1,5 kabel... ale na světla sem použil i normální drát co se používa při elektroinstalaci v barákách také 1.5.
Datum: 19. února 2011 17:34
 Já vám děkuji hoši!
Datum: 19. února 2011 13:32
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 http://www.motokramek.cz/elektromaterial-kabel-075-mm-svetlemodry-1m/
Datum: 17. února 2011 21:10
 průřez 1-1,5mm^2, průměr si spočítej sám
Datum: 17. února 2011 19:19
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Zdar hoši nemáte někdo zkušenost se zapalováním z pionýra na čz 175/487 ? Slyšel jsem že prý špatně chytá na nakopávačku a nedrží volnoběh. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 17:53
 mel jsem fichtlacky zapalko na JAWe 175/356 i na 250/559 a ani na jedny s tim nebyl jedinej problem, na naslapnuti chytaly nadherne a volnobeh drzely dobre.
Datum: 18. února 2011 17:53
Jméno: tomas_j.r.
IP: uživatel11188
 Tak já to skusím a když to nebude fachat tak ho vrazím na na pincka a vrátim tam spátky orygo.
Datum: 18. února 2011 9:49
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Právěže jsme testovali LightCDI na kejvě a vzdal jsem to. Prostě bez baterie to spolehlivě zapalovat nebude. Jediný řešení je nechat si vyrobit volnoběžku a startovací segment na míru, tak aby se to při startu točilo rychleji  To co píše péro může být pravda, nevylučuji, každopádně po tom ten kamarád (pokud to nepatří do příhod typu ,,kamarád mi vyprávěl,,) musel skákat jak šílenec a např. u mě byl tento způsob startování osudnej startovacímu segmentu s volnoběžkou. Nechci však vypadat jako barbar, takže to jsem viděl při nákupu mojí kejdy co mi předváděl původní majitel jak se startuje... Nakonec se ukázalo že blb je on, páč to špatně chytalo jen z důvodu nevhodného natryskování.. ovšem startovací segment a volnoběžku teď musím kupovat já
Datum: 18. února 2011 6:45
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Děkuji za pěkné odpovědi které se vzájemně vyvracejí 
Chong: hele a nevíš jestli jde na ČZ 175 bezkontakt light nebo je zde stejný problém s pomaloběžností ? nedalo by se to nějak upravit aby to tam fungovalo? Díky
Datum: 17. února 2011 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš ho má na 175/450 a chytá na našlápnutí
Datum: 17. února 2011 21:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No s volnoběhem až tak potíž není, to je stejné s pionýrem, ale problém je s tím, že v pionýru je nakopávačka zpřevodovaná do rychla, takže na našlápnutí rotor zapalka točí poměrně hodně otáček a to proto, aby se naindukovalo dostatečné napětí na zážeh, kdežto u kejvaček se s tím nepočítalo, hlavně velký objem ušlápnout s převodem do rychla by bylo zhola nemožné, tak naopak je tam převod do pomala a tímpádem jsou příliš malé otáčky na naindukování dostatečného napětí pro zážeh... je to jasné?
Datum: 17. února 2011 20:55
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdarte fichtláci , měl bych takový dotaz .... nejde mi elektrika , nevím jestli je to problém jen v odtrhu nebo něco pokažené ? něháže jiskru- ani nekope v káblu . V čem by mohla být tak chyba ? (induk.cívku mám rok , kondenzátor taky,svíčky jsem ozkoušel všechny)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 10:32
Datum: 17. února 2011 10:32
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Dobrý hoši díky za rady , už to mám vše ok nakopnutí na poprvé ... pokažené nic nebylo jen to kladívko jsem vyměnil
Datum: 16. února 2011 19:16
 pokud by byl až tak špatně nastaven( což není jiskra kopat by asik nemělo.. ale jsou případy kdy ti nehází jsirku a kope faja.. v tom případě asik novou svíčku nebo si ještě pohrát s odtrhem..
Datum: 16. února 2011 16:03
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 jo to musí dávat furt jiskru aspoň maličkou ne indučku máš snad ukostřenou,ale já myslím ty šrouby jak ty drží motor v kostře se na mě podívej jestli nejsou moc rezaví když tak je vyměně
Datum: 16. února 2011 14:19
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 btw. má to aspoň kopat v káblu i když je špatně nastavený odtrh ?
Datum: 16. února 2011 14:09
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 ---> Libor : jak můžu ozkoušet funkčnost ?
---> Nike :Myslíš indučku jestli je ukostřená ? jo je ... jinak u kladívek je to dobře udtěsněné
Datum: 16. února 2011 13:59
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Skus Se podívat na šroubky co drží motor a kostru jestli je to dobře ukostřené mě to taky udělala jawa 21 a 2 měsíce jsem nemohl přijít čím to je já sem tam měl všechno skoro nový díly!!!
Datum: 16. února 2011 13:43
 nebo třeba zapalovací cívku zksu vyměnit..
Datum: 16. února 2011 13:35
 no po nastavení odrthu a předstihu to bývá většinou příčinou u fichtla kladívka.. bývaj opálené například. Šmirglem je přejeď nebo vyměň .. kdyžtak zksu měnit kondík, indučku.. No já měl vždy problém v kladívkách, nikdy kondík ani indučka. Zkus a uvidíš
Datum: 16. února 2011 13:35
 zdar hoši potřebuju poradit. NEvím jak mám dlouho nabíjet tuhle baterii ... YUASA 6N11 ... 6v 11 ah .. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 15:02
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 no baterka má 11Ah, takže proud 1.1A po dobu 11h a měla by být plně nabita
Datum: 16. února 2011 15:02
 ok díky.. snad tomu porozumím
Datum: 16. února 2011 11:55
 dokud nebude elektrolyt ve všech článcích rovnoměrně vřít... doba záleží na stáří, kondici a míře vybití samotného akumulátoru..
Datum: 16. února 2011 11:30
 Dobrý den, Chtěl bych se zeptat, jak je to s uspořádáním cívek u Jaw 50. Znám 05, ale liší se to od 20,21,23? Mám Jawu Mustang "Ačko" 1970. Zapalování 6V, 20W. Cívky 15+5, zadní světlo má oddělenou cívku(5W). Záležní na tom uspořádání? Zajímá mi právě provedení u 23A. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 12:00
 Okay, díky. Mi to totiž nehází jiskru. Asi bude špatně izolovaný kladívko ... myslím ...
Datum: 16. února 2011 12:00
Datum: 16. února 2011 11:39
Jméno: TOM
IP: uživatel11175
 MOHU SE ZEPTAT ŠEL BY TENTO TACHOMETR NA JAWA 20
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1111.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 16:43
 můj názor je, že to na pionýra cenu kupovat má...
PS: Jawě ZDAR
Datum: 21. února 2011 16:43
 určo bude pasovat má to stejný průměr, a kdyby né tak v dnešní dobe existují pilníky.. můj názor je ten že na fichtla kupovat za 5ti kilo tachometr nemá cenu... já bych si to osobně teda nekoupil
Datum: 16. února 2011 13:41
 Pasuje to tam.
Datum: 15. února 2011 21:58
 Ahoj.Sice si nejse jistý ale myslím že by to určitě fungovat ělo.Ale asi bude problém spíš s tím , jestli bude pasovat do masky.Ale nevím , počkej radči na další příspěvky....
Datum: 15. února 2011 20:31
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, chci se zeptat, (i když to sem nepatří... díky za pochopení) mám simsona s51,..12Volt tyristor zapalování.... už po druhý se mi na něm zničila druhá svíčka, vůbec nedávala jiskru ale když sem jí vyměnil za jinou, šlo to krásně.... nevíte čím to může být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 17:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 NGK svíčky jsou strašně moc nachylný na ulití, hned odejdou jak se trochu uleje taky sem jí měl ve fichtlovi.
Datum: 14. února 2011 17:49
 to jsou přece základní věci naladit směs  jehlu na 2. zářez odvrchu jestliže nezajíždíš, ten šroubek utáhni na maximum a pak ho trošičkuu povol jen tak o1/4 celé otočky.. dej novou svíčku a jezdi.. pokud bude taková "bělavá" tak dotáhni ještě ten šroubek na max a když to nepomůže jehlu na nižší zářez.. ale když bude ještě furt moc černá, povol ten šroubek tak o 2 otočky a uvidíš.. musíš jezdit aby jsi vychytal tu cihlovou barvu chce se s tím pohrát..
Datum: 14. února 2011 7:21
 simsony neznám, ale pokud je to podobný jawackýmu karbecu, tak máš vysoko jehlu nebo moc bohatou volnoběžnou směs, mimo karbec moc oleje v benzínu nebo ti saje olej z převodovky
Datum: 14. února 2011 0:07
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 karbonová, celá černá... nevím jak mám doladit karbec, když je tam jen jeden šroub na regulaci vzduchu...
Datum: 13. února 2011 22:30
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 A jak ta svicka vypadala byla zakarbonova nebo piskova
Datum: 13. února 2011 22:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 aha, takže to může být i olejem
Datum: 13. února 2011 22:21
 pak máš tedy špatně nastavenou směs
Datum: 13. února 2011 22:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
  koupil sem NGK za 90kč a po cca 200km mi odešlo....
Datum: 13. února 2011 22:14
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Rada je prostá, protože to zapalko samo o sobě nemůže způsobit, tak přestˇan kupovat levný šmejdy svíčky a kup si někdy něco výrazně dražšího.. u svíček cena jednoznačně značí kvalitu.
Datum: 13. února 2011 21:58
Jméno: Martin
IP: uživatel9981
 Čau mám dotaz dnes jsem rozdělal zapalování na fichtlu a ty tři cívky jsou stašně zasviněný, tak se chci zeptat jestli se dají nějak vyčistit. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 21:56
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Volil bych štětec a co nejmíň agresivní rozpouštědlo. To proto že nevíš v jakém stavu je letama vyhřátá izolace drátů aby nedošlo k nějakému poškození. Osobně bych zvolil líh. Ale hlavně bych se zamyslel proč jsou zasviněný a odstranil důvod zasviňování  . Drbnutí izolace se neboj, pochopitelně se mu snaž zabránit, ale pokud ho drbneš zvnějšku, těžko dojde k mezizávitovému zkratu mezi sebou a co se týká opření o skříň je tam dostatečná vzduchová mezera...
Datum: 13. února 2011 21:56
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jen pozor pritom cisteni at neskrabnes tu med jinak je navyhození, jeto v nakym skelnym sraci aby to mezi sebou bylo nevodiví
Datum: 13. února 2011 20:23
 Vem normalně maly štětec namoč ho do benzina a vyčisti to dostaneš se s tym všude pravě a neboj se toho sice bude civka cela od benalu ale to neva pak to utřeš do hadry
Datum: 13. února 2011 20:14
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Jo dají normálně v ředidlem nebo technickým benzínem já jsem to dělal tak 3×a cívky normálně jeli skus to uvidíš
Datum: 13. února 2011 19:49
 zdravím Sesu, chtěl bych se Tě zeptat jestli ještě bude na krámku spínací skříňka na pyonýra s klíčkama a případně kdy díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nevím jak myslíš objímky, ale pokut ti jde o to jestli se musí vrtat maska tak nemusí pasuje to přesně
Datum: 13. února 2011 20:59
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Nevíte někdo jaký na rozměry Objímka na tu to spínací skřínku dík moc?
Datum: 13. února 2011 17:52
 bude do 3 tydnu,, musi se privest z italie
Datum: 13. února 2011 16:45
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 cus , potreboval bych vedet jaky zapalko ma byt na jawu 175/356 diky.. kolik W atd.. dioky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:37
Jméno: cpivo
IP: uživatel8999
 Zdar. Jak koukám tak jsou tady opět něktěří chytrý jako opice no nevadí, snad blbci jednou pochcípou.
Na 175-356 má v originále být dynamo 45W/6V. To, jestli má být na kostře + nebo - se liší podle roku a výroby (jawa; čz; jawa-čz) a ve svý podstatě je to úplně jedno. Ale naprosto jednoznačně je to vždycky napsaný na štítku na statoru (tuším v pravo nahoře) a podle toho to musíš ukostřit. Dynamo z jawy nebo čezety se liší akorát ukostřením.
Datum: 13. února 2011 20:37
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Ty kecáš hovna, píše o 356, tudíš je to jawa-čz a tam je mínus, ano na kejvačká výroby pouze čz třeba 125 / 473 je + pól ukostředn, průběhu let se to asi několikrát měnilo, mam doma 10 typů kejvaček, a vim o čem mluvim.
Datum: 13. února 2011 20:16
 honzo, kecáš, kejvačky měly ukostřenej "+" pól baterie! statory jsou pro všechna dynama od 45 po 75W stejné (až na vyjmutelný odpůrek mezi cívkama)
Datum: 13. února 2011 19:38
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 jsou stejné.
Datum: 13. února 2011 18:31
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 O nic nejde ne? se jen zeptal, jinak na 356 má být 45W, 6V, mínus "-" kostra , H
Datum: 13. února 2011 15:50
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 a jeste dotaz ... jaky je rozdil mezi statoirem na 250 jawu a na 175 jawu??? ...
Datum: 13. února 2011 15:38
 to samý jako kolega s ložiskama! existujou katalogy náhradních dílů. ale abys neřek tak ti dám informaci. má tam být dynamo 45-70Wattů
Datum: 13. února 2011 14:36
|



|