česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  119  120  121  122  123  124  125  126  127  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau jaky je rozdil mezi vzduchovym sanim (filtrem) normalnim (takovej ten zlutej) a tim co tady ma sesa (takovej peknej stribrnej) ? jak to ovlivni chovani motoru atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel7844    
Dobrý den prosím vás mám takový dotaz dá se u jawy 555 rozdělat ten vzduchový filtr on má hliníkový obal jak je uvnitř ta drátěnka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne e, musis vymacet v benzinu, muzes profouknout a potom naolejovat.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,ted mě tak napadlo.Dnes jsem zkoumal rozdíl mezi svíčkou n15 a nr15 a ta nr15 my házela menší jiskru,tak mě tak napadlo,múže to aj zpomalit malinko fíka? Je mi jedno že budu sousedce rušit kriminálku,ale záleží mi na rychlosti :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
nr15 je odrušená. To znamená že má odpor. Ale ne jízdě je to nepoznatelný.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel6126    
na rychlosti né ale na startování a na spalování
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Josaa      IP: uživatel7844    
Dobrý den má někdo zvás zkušenosti vvvařovat vzduchový filtr na Jawu 555 v octě?Nebo prosím odepište jak to čistíte vy.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže ta audi má asi 6000km ujeto od novotí
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to s tou audi potěší...jednou nám dovezly jedničkovou octávku TDIčko, ve které mizela voda, ale netekla na zem a ani do oleje. ono ji to papalo přímo do válců :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 1:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to já mám větší problém.na bentley continental gt mi nejde zavřít zadní kufr(automaticky knoflíkem)ve vídni s tím nehli a já to mám vytrhnout.Jo a na audi R8 asi budeme dělat motor protože papá olej
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: normálně sme deska prijely omegu po měsící stání a člověče zatuhly zadni brzdy :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu drátěnku ale pak musíš zas namazat olejem
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyvařit?? OMG!!!!! já vzducháč pokud je ještě použitelný tak ho vyfouhých vzduchem (8 atm).. a bordel jen lítá ven. pokud ale myslíš tu drátěnku tak vyprat v technickém benzínu a vyfoukat.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
cau draci mam problem pred kazdou jizdou musim utrit svicku hadrikem jinak mi to nechytne ale pak to jede skvele asi tam mam moc oleje co ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
zdar tak jestli je mokra tak davas mooc oleje
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
máte někdo zkušenosti s 2 karburátorama na 350 je to znát? a co spotřeba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave, tam jde o to to odladit...jak rika Standa, v karburatoru problem neni, rozdil oproti jednokarbenatku a dvou je asi (udajne) jeden kun, za to opravdu tech nekolik tisic za karb, naatrubek, rozdvojky a jine nestoji, gde se ty kone daj celkem efektivne nahnat jsou v prefukach, slicovani, clonce a klice, klika jak znamo ma porad jeste enormne tezky setrvaky (pozustatek minulosti a tehdejsi filozofie pri konstrukci) a tak se dela jeji odvrtani (a ze je to pak uplne neco jinyho, jizdni vlastnosti jsou naprosto jiny ale pro krajinkare to neni) no a pak ty prefuky, dokonce je znamo ze aby se mohly jeste chvilu vyvazet do Francie, zeme EU, aby tam mohly splnit limity EU tak sic se pod "škodlivostni" limit vesly ale udelali to tak blbe, ze tomu nejen zebraly kone (coz se sice cekalo ale ne v takovym mnostvi) ale spatnym precasovanim to nasava prakticky pulku vyfukovych splodin s karbonem do klikovyho prostoru, dela to tam strasnej svincik...proto nektery 638 jsou vykonostne navrchu nad 640, ty emise se jeste redukovaly clonkou v sani, prakticky tam zadna bejt nemusi jak sou vetsinou ty kanalky s valcem a karbecem blbe slicovany, no des...pokavad se ale todlec secko odchyta (clonka, slicovani, nasledne pretryskovani a vyreseni tech prefuku) tak to je pekny svezeni, o dost lepsi nez "neodladena" tripade osmicka, devitka ci ctyricitka...takze ten twinkarbec je neco na urovni klapky (u tripade ale ma pomerne velkou ucinnost nez u chrchla, zase zalezi jak se to udela), to by se taky melo delat az na posled az je secko odhcytany a chce se jeste vic...
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Na jawamanii se to parkrat resilo... Prej je to celkem horor na odladeni.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
dle mne dvojnasobny reseni smesi,zvetsena spotreba a lehce vyssi vykon,jestli vubec..........ale az tak se v upravach 350 neorientuju......obecne stary 634 s 26 karbecem jedou líp jak novejsi 638 s 28 karbecem atd....natozpak se dvěma.....docela financne zajimavej zpusob jak udelat visualne z jawy 350 yamahu RD 350,ale výkon je furt jinde......ten výkon je v motoru,ne v karburatoru....
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Nárust výkonu nebude až tak velký,spíše myslim že bude plynulejší plnění směsi.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,já je osobně nemám.ale vím že to jede velice dobře a nárůst spotřeby není až takový,rozhodně se vyplatí investovat.Stejně jako odlehčená klikovka...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA 250      E-mail:      IP: uživatel7604    
Čau mam javu 250 a z karburatora mi furt chčije benzín (asi něco s plovakem) jak to mam zastavit ? u fichtla to je jinak nwm jak na na jawu 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Michael      E-mail:      IP: uživatel7604    
no jako problém je v tom že se to blbě trefuje do te díry .-) ,, skus otočit ten plovák a jak na to nasadis ten kdyt te plovakove komory (ten kryt co do něho vede hadicka na benal) tak si davej bacha ať trefiš jehlu.. Prvně si vytahni plovak a dej to do toho krytu (ten kryt co do něho vede hadicka na benal) a skus ten plovak nasadit do te díry odkať ti teče benzín a kdyš to poteče tak tak otoč plovak
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak si to vyresil prosimte?ja zapojoval mozek,oci,usi,nos,kolena,dokonce i p*del ale porad mi to z toho tece :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Michael      E-mail:      IP: uživatel7604    
už jsem to vyřešil pohral jsem si s plovakem víčkem a jde to (stačí zapojit mozek :-D)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Vyměnit plovák a víčko plov.komory.Je vymačkaný kužel na plováku.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tak to mě taky dělalo. Ale když to začneš prošlapávat,tak by to mělo jít na spravnou stranu. (já to vyřešil tak,že sem tam dal vystouplou gumovou spojku s airboxem)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to tece vlastne difuzerem do filtru..
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Odkud ti to teče?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
cau vymen karbec a mas vyresene:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to dela čz 175,jakmile pustim na nadrzi benzin tak mi vzduchovim filtrem zacne kapat benzin :-( nevim proc...poradte nam prosim
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci, tak dneska jsem po pul roce vytáhl svího pincka (20) a nechtěl chytit no ale pak na roztlačení chytil, tak jsme ho nechal chviličku vohřát a pak jsem s nim vyjel do ulic. Problém je v tom že po chvilce jízdy začne jako-by vynechávat až chcípne..a pak zase nakopnu a chvilku jedu a zase vynechává...nevíte čím to je? Možná byla ucpaná tryska ae já neměl sebou šroubovák. Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: rajný      E-mail:      IP: uživatel8063    
skus svíčku trysky kladívko zapalování jestli je to dobře seštelovaný nebo se koukni jestli to máš dobře ukostřený
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
taky bych spíše vyčistil ventil nádrže.protože tam přeba nestíhá dotíkat
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
začni karbecem - seřiď a vyčisti a skontroluj přísun benzínu.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Skus svíčku,a vyčistit karbec. :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat mezi hlavou valce a valcem neni zadne tesneni nebo to je jenom hlinik o hlinik?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak, jak rika Pan Pulic, do parezu a arabú se davalo (dnes se taky nemusi) a nova generace hlav a valcu od 05 uz to nepotrebovala...bud se davaly hlinikovy krouzky nebo medeny vyzihany bo dokonce se daval z materialu, ze ktereho se dela vyfukove tesneni...tak ci tak, je lepsi hlavu zabrousit nez tam to tesneni davat, uz jen kvuli zvetseni kompresniho pomeru (sic nepatrne ale prece ta desetina mm to udela) a navic zabrouseni hlavy je lepsi zpusob zbavit se klasicke fichtl nemoci profukovani pod hlavou (u krouzku to funguje jen do doby, nez se skrivi hlava, a to se diky spatnemu utahovani stava velmi casto jelikoz vetsina dodnes nevi ze hlavu dotahovat krizem a navic jen studenou, po ohrati dotahnout a taky ze netesnost pod hlavou zpusobuje v drtive vetsine prave zkrivena hlava, zde krouzek malogdy pomuze, zalezi na poskozeni)...cili zaver - tesneni tam neni treba, mnohdy je i na skodu...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
U 550/555 tesneni bylo, u novejsich uz neni nic...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli ti hlava dobře sedí tak se dávat nemusí je to jel žel. vložka na hliníkovou hlavu
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 9:08
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedavno sem rozdělaval válec na 20ce kvůli netěsnosti hlavy a přímo z výroby tam nic není.Ale prý u takých těch starších pařezů a tak se prý dávalo
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: matačz      IP: uživatel5434    
podle mě je to bez těsnění, ale nekdy už jsme ho tam viděl originál je bez něj
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: pavkocz      IP: uživatel430    
cest zkousel nekdo z vas dat do motoru smes nitrometanu s benzinem dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: klobasnik      IP: uživatel8099    
jo je to dobry rostrhne ti to prdel
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se stava, i muzi maji sve dny:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
hups sem se upsal :-) -maji recht pane, plést si rajskej plyn s bublinkama je znakem debility a nebo stárnutí, takže omluva. Ale CO2 konec konců může pavkocz použít taky - na dohašování fichtla až použije ten nitromethan :-) .
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo blbost, to se omlouvam, je to voda s ethanolem, melu nesmysly...a oxid dusny misto uhliciteho :-) ale je to blbost davat tam neco takoveho
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
používá se taky v dragsterech, a tam je možno i spatřit i fábor plamenů, vnikají hořlavé splodiny obsahující vodík. Použití u RC modelů je všeobecně známo, ale i zde se dělá koktejl . Každopádně, pokud se ti to zadaří a motor na nějakou takovou směsku zavrčí, dej sem pak fotky motoru nebo co z něho zbyde.\r\nTo Steve: za 2sv. vím o používání vstřikování oxidu uhličitého do válců u německých letadel (GM1 v messerschmittech), vodu s lihem používali američani třeba na některých provedeních Gruman F6 Hellcat, Vought F4 Corsair, nebo motory Rolls Royce pro Spitfiry, ale voda s nitromethanem je už z principu blbost, ne ??? Spíš jsem asi špatně pochopil tu větu- to o tom použití se vztahovalo spíš k tomu cos psal o benzínu a ethanolu, ne?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pouziva se to, rc modely a jine by mohly povidat...takhlec do soutezackych motoru kupr. v automobilusmu se udajne pouziva 20% smes, je pravda pro dokonale spaleni to potrebuje hodne bohatou smes, ma to jinou brizanci, do zavodnich motoru se to skutecne dava a prinos to ma, toi ale nic nemeni na veci ze ty motory jsou na to konstruovany (nebo minimalne prezpusobeny), ma to jine naroky (to same jako motor na ethanol a na benzin) a taky se to chova jinak, jinak se to davkuje atd atd...este podotknu ze se uz pouzival za druhe svetove spolecne se vstrikovanim vody do valcu a uz v te dobe to neslo sve ovoce...cili zaver - pokud chces riskovat (a to se stejne stane) propaleni nebo naproste destrukci pistu, vlozky valce, zlamani ojnice, kliky na odpis, jejich lozisek a mnoho jine tak klidne, na chrchlovi to mozna ani nepocitis jelikoz newis jak to davkovat a jine technologicke postupy...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6638    
no, tak to teda nevím. Vzhledem k tomu, že je to spíš palivo pro raketový motory, používá se taky třeba ve speciálních motorech, má minimálně dvakrát větší výřevnost než benzín a používá se při velmi velmi bohaté směsi, tak si myslím, že pokud to vůbec zavrčí tak akorát pěkně rozsvítíš válec jako žárovku a pak ti zůstane pod fichtlem hezkej hliníkovej koláč. Navíc , pokud by to vůbec jelo dávalo asi dvoumetrovej plamen z vejfuku.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
no tak to je akčná zmes ale ak chceš aby ti urvalo hlavu a so štiftami z bloku alebo strihlo ojnicu nech sa páči! Zapametaj si ak chceš páliť niečotaké čo teraz hore píšeš tak to musíš mať aj dajaký ten dobrý kompresný pomer lebo inak sú ti oktány na prd, inak som počúl o jedných od nás čo do 250 naliali kerozín išlo to jak ďas ale po 5 min. im to roztopilo piest takže tak čapuj klasiku a uvidiš že tak je to dobré
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: hluk      IP: uživatel6311    
to nwm ale když nám došel benzin a byly jsme dalekko od domova a meli jsem dohromady 15 korun tak sme si koupily od jednoho chlapa koralku z převodovim olejem a taky to jelo :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci,jak jsem tu psal s těmá černýma svíčkama tak už jsou ok.Ale mám další problém......Jel sem se jen tak project jako každá jiný den....zahrabal jsem si na strávě a dal tam neutral.....najednou se mi začali sami od sebe zvyšovat otáčky že sem myslel že praskne silnice z toho řvu.Kdyš jsem tam dal za 1 a držel spojku otáčky klesly na normal,jakmile sem dal neutral zase se samovolně zvýšily....tak sem chcípl dachla,nastartoval a bylo to ok...pak sem zase zahrabal a zase to samý...nevíte co to? sem z toho jelen :-D...jo a jak se to zvyšovala strašně to zvonilo ve válci mi připadalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci moc vám všem dík....problém vyřešen.sálo to faleš na kolínku u válce...měl sem tam strhlej závit.Tak sem to opravil a namazal těsnění vazelínou...a jak panečku jede Super...moc díík
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
jj...tím se taky řídím :-D....ale ted sem udělal vyjímku....sem chtěl poznat jestli pincek jede líp na menší či větší předstih...a ted jede jak drak,ale zase ty otáčky :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
..presne tak..a proto rikam ze kdyz to jede tak je lepsi se v tom nehrabat :-D :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pokud myslíš to zadělávání direk na airboxu,tak to si akorad obohatil směs.Tim to nebude.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
Hele a nemúže to být aj tím že sem včera změnil předstih z 1,9 na 2,1 ted to teda jede líp ale zas ty točky....A nebo pak jsem pořádně utěsnil filtr že sem zadělal každou dírku co někde byla jen jedna zbyla....
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to mě dělal 150 chvíly sem jel pak dal neutrál a vylítla do max toček sundal jsem fajfku a držela ty točky ještě cca 5 sekund a je to proto protože to někděsaje faleš a a pak je směs tak chudá že se při zahřátym motoru zapaluje sama. u tebe to nemusí bejt tak zlí ale faleš to bude......
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím šoupem to mě nenapadlo to taky zkusím.....a zkusim tedy i to lanko.....doufám že se něco najde
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To lanko to nemusí dělat vždy,,jak kdy se kousne.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky by se mohlo kousat šoupátko, ne?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby bylo roztřepený lanko dělalo by to dycky a mě to dělá jen někdy a na kvalty ne
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fíkus:Ok hend zítra to vyzkouším tak jak říkáš zahrabu,dám neutroš,vytáhnu klíček z masky, a uvidím jestli se to vypně bo ne...pak sem určitě eště napíšu...kdo ví jestli to ten fichtl bude ještě zítra dělat...pač jak říkám jak kdy......
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
První co bych udělal je skontrolování plynového lanka,jestli neni otřepený!!! fikusi,samozapal se stává malokdy,motor by musel být hodně horkej!
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nechci urazet, ale mel bys myslet hlavou fichtl je chlazeny vzduchem a kdyz ho trapis na miste tak se nediv ze to dela jenom se divim ze se nekousou krouzky asi maj zbytecne velkou vuli. Ten motor prehrejvas svicka se rozzavi a pak to zapaluje smes samo moc brzo takze to bez zateze jde doootacek tak udelej co jsem psal vypni zapalovani a uvidis jestli to pobezi dal
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
este me neco napado rikas ze to dela jenom kdyz hrabes tak neco skus zahrab a dej neutral kdyz to zase vybehne dootacek tak vypni zapalovani pokud motor nechcipne tak je to prehraty a zapaluje to samo smes bejvava to spatnou hodnotou svicky jsem se docet v obsluze k pionyru a pokud chcipne tak nevim jedine to nekde netesni
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neznamená že když to máš dorvaný jak to nejvíc jde tak že to těsní.Zálezí jestli náš dobré těsněnía a povrch stykových ploch.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tk falešněj vzduch to nikde určiitě nesaje.Říkám to nerad ale šroubky na hlavě a karbeci sou dotáhlí na maximum!!A to gufero nevím jak se pozná jestli je špatný...ale zajímavý že to dělá jen na neutrál a jen někdy kdyš hrabu.... kdyš normal jedu a pak tam dam neutral tak v poho ale jak začnu hrabat tak......
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
někde ti to saje faleš, zkontroluj dotažení šroubku, pak mužeš zkusit přetěsnit karbec ,kolínko,ksyž to nepomuže tak hlavu a válec a muže to dělat i gufero
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
zvoni protoze se brzo rozpadne naky lozisko na ojnici. To zvisovani otacek nechapu jednou jsem takhle slozil motor jezdil taky mi to delalo tohle ze jsem dal neutral a vybyhaloto do otacek plyn nevisel pak jsem dal jinou vacku a nedelaloto nechaputo??"" stejne to pak nejelo uz ani nevim proc
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: břeta      IP: uživatel7870    
Zdravím,omlouvám se že to píši sem ale kolonka prodám,koupím tady není.Sháním kolínko sání na jawetu,kdyby jste někdo věděl kde ho sehnat nebo kdyby se někomu válelo v garáži tak dej te vědět.Nikde ho nemůžu sehnat a je to jediná věc která mi chybí.Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau před chvilkou jsem ho měl v ruce :-D napiš na email hemerkaluk@seznam.cz určo se nějak dohodnem...já ho nepotřebuji
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec newite čim to je když mam u jawy 21 uplně povolenej štelovak lanka a ten stelovací šrobek mam uplně dotahlej a volmobech mam někdy nemusim pridavat plyn a někdy musim přidavat furt plyn když nepridam tak motor chcipne newite co stym dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 6:29
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ale když tam davam to šoupatko tak tam de stuha ale ja mam špatnou svičku nebude to tym
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 6:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo máš už prostě vyběhaný šoupátko ted jsem si vzpoměl že mi to dělalo taky jel jsem a když jsem vymáčkl spojku a pustil plyn tak to bylo ještě dobu v otáčkách a pak to chcíplo...zkus jiné šoupě
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych to viděl jenom v ucpaný vonoběžný trisce...
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
jak 5 km aš 10 km je prevodavka horka ja mezi kolenem a valce mě teče černaj bencin nemuže to byt i tym
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
novej vybrus tak me napadaj 2 moznosti bud to spatne zajizdis a mas pokurve.. loziska naklice jdou stuha tim padem uz nedrzi volnobech a prevodovka v tomhle pripade je horka po jizde alspon 5 km spis 10 km. 2 moznost je ze ti netesni karburator k valci me kdyz netesnil tak to studeny slo moc dootacek a tepli to chcipalo i s volnobehem na plno
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ja mam nově vybrus
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To znám a taky to neumím vyřešit. Ale já to svádím na to, že mám vyběhaný motor a už potřebuje výbrus.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: mahtan      IP: uživatel7180    
cuss, mam problem s nadrzi je cela zasvinena a prorezla a ten bordel mi ucpává kohoutek... nevite jak to co nejlip vycistit? urcite s tim nekdo musi mit naky zkusenosti... ;-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: bulant      IP: uživatel6910    
Já na zimu benzín z nádrže vyleju a spodní část nádrže natřu olejem/vnitřní část nádrže/.Mám k tomuto ůčelu upravený štětec/zárohák/ kterým malé množství oleje v nádrži rozetřu.Na jaře do nádrže naleju nový benál a zamíchám s tim aby se olej s benálem promíchal.Toho oleje rozetřu v nádrži jenom tolik co se dává do 5l benálu. Ale může to být podle velikosti nádrže.Už 5 let nemám se rzí v nádrži problem. A také na jaře nejsou žádné usazeniny v nádrži.Takovéto řešení je jenom pro ty, co budou své moto na zimu odstavovat......
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
http://www.taksitokurvavygoogli.com nebo zkus hledání na týhle stránce
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: mahtan      IP: uživatel7180    
ja jen vim ze se tomu da predejit tim ze kdyz se na tom prez zimu nejezdi (jak kdo) tak se ma prej nalejt plna nadrz aby to dal nerezlo pac ta vlhkost ty poloprazdny nadrze a toho vzduchu + samotny zelezny nadrze... no proste to rezne teda zkusenost s tim nemam ale zni to verohodne. Maticky, kaminky dik za radu
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no vzhledem k tomu, že ty matičky štěrchající o sebe či stěnu nádržemůžou působit jako křesadlo, tak to v kombinaci s benzínem nebo nitroředidlem může mít za následek docela zajímavou situaci, ve které bude hrát svoji roli hasičský záchranný sbor, popáleninové centrum v kombinaci se záležitostí který se říká amputace prstů a podobně. Pokud něčím kovovým šterchám o něco kovovýho, tak bych ty hořlaviny skoro až vynechal a štěrchal bych na sucho, pořípadě bych použil odrezovač, kterej se osvědčil mě. Následně nádrže vylívám Eprosinem už tím pádem nezrezne. Kohoutek sundej a díru ucpi třeba korkovým špuntem. Nádrž, která je totál durch rovnou vyhoď a kup si jinou.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...a kdyz se ti to nepodari tak se ti nebude ucpavat kohoutek rzi,ale matickama :-D ne sranda,ja sem to delala taky ale kaminkama a je to super..akorat sem tam dal nejakej pripravek na odmasteni s vodou,potom sem to jeste vylil benzinem.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus tam nalit aceton nebo staci benzin a dej do ni matičky aspon 10-15ks a chvilu sterchej a po chvilce to vyli a maticky se pokus vysterchat
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a z vlastní skušenosti: kdysi sem to skoušel odrezovačem...no po vilití mi to sežralo tu gumičku v kohoutku. tu sem vyměnil...no ale ten odrezovač dokonale sežral rez, sežrel to i s dnem nádrže a mně vytekl všecek benzín na zem.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strejda google rád poradí!!!
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,čím to je? jezdil jsem na olej M2T a měl jsem krásné cihlové svíčky pokaždé co sem je vydělal.Ted sem si koupil novej agip mix 2T a svíčky černé a tkové mokré.Ale dkyš na ní projedu hadrem malinko tak už má normal barvu.Jinak fichtl jezdí nádherně...ale štvě mě ta černá svíce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 6:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando: to znamená at dám destičku na první zářez ze zhora že?ted je na druhým
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 6:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8044    
se snizenym mnozstvim oleje se zmeni bohatost smesi......dej jehlu níž.......
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík všem,a doufám že to tu neplechu dělat nebude...to by mě zabilo
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kdbyb nasával olej tak by kouřil jak... a tolik by nejel, jestli to nebude dělat neplechu tak bych se o to nezajímal...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
furt lepsi kdyz je cerná nez aby byla bíla :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jehla na druhým zážeru ze zhora
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dávám 1:50 a docela to hulí,ale kurevsky to zas ne :-D...ale jede fakt super
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ak by ti to ťahalo olej z prevodovký tak by si to poznál podľa kurevského hustého dymu z vyfuka nemáš zbytočne bohatú zmes skus sa pohrať s ihlou alebo nedavas toho agipu príliš veľa?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tk to je divný....na obalu je napsaný že je to minerál API TC...za 150 Kč ....sem si myslel jak to bude všechno lepší a nic...jen doufám že mi to nenasává olej z převodovky :-(
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to je divny asi ten olej je naprd skus este to M2t abys zjistil ze je to opravdu tim pokud jo tak prejdi na jinej
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, poradte prosim, karbec cistej, svicka bosh w8ac, proste jakoby tam nesel benzin : http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id113171.html?odpovedet=1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurnik ja si to spletl, nebyla tam boshka ale ngk, ja vedel ze v tom je osmicka a taky ze tam byla ngk b8hs...no nic tak jsem ji vymenil za brisku super 15c a chytlo na poprvy (s pripravnym nakopnutim s vypnutym obehem). takze zatim dobry, ale uvidi se zejtra rano az se pojede (doufam) do skoly! ale stejne pochybuju ze to bude tim, vzdyt svicku jsem uz nekolikrat menil. jo a stou svickou, podle me jde vic poznat dobrou smes podle koure z vyfuku a podle akcelerace: bohata smes=moc to kouri (a zere), chuda smes=je to liny, a pri pridavani to vynechava...jo a ta ngk co jsem vyndal byla cihlova na jedny strane a cerna na druhy, tak nevim co to znamena...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nejstudenejsi :-D 8 je na leto na vedra 7 je naleto tak nak i na zimu pokud mas sitic a 6 na zimu vlete je to sni horsi snad je i 5. ale ta vlete nejde pouzit
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ta svicka je hodne dulezita podle toho poznas zavadu jestli je mokra sucha cerna bila hneda :-D ??
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no karburator jsem profoukl takze tryska by mela bejt cista, zkusim zmenit svicku (coz uz jsem udelal, ale tak znova..), ale ted tam mam tu nejstudenejsi takze jsem myslel ze to na zimu bude dobry...na svicku se jdu podivat.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ta hodnota svicky se mi neliby mel jsem starou palku 7 a kdyz bylo 5 stupnu tak mi to chytlo chciplo a konec u pionyra musel jsem dat svicku 6 stou to jede i studeny pekne tak skus tu svicku stouhle hodnotou 6 staci obycejna brisk N15C a jestli to nepomuze tak si myslim ze mas bordel v karburatoru nekde vtech kanalkach takze sundat vycistit poradne a nandat. Jakou barvu ma svicky??
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8044    
A nahodou ta uplne nejblbejsi vec......nemas chlup nebo vlas v trysce??:-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo udelej
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no dusi, jako by smes byla chuda, ale kdyz privru filtr tak to moc nepomuze, a nekouri to moc, takze smes ok. kdyz to potom je teply, tak to jede perfektne a nehuli moc, obcas to ve vysokejch otackach zacne jako drcet (smes moc bohata ale kdyz dam na 2.zarez tak to porad cuka) ale to jenom ze zacatky jizdy. gufero bych se divil, od ledna je motor po kompletni GO (prevodovka az vybrus, gufera a vse co je kolem). takze smes by mela bejt ok,...ale ze zacatku to proste nejde do otacek vubec, a po minute to jde na 60%, po dvou na 90%. muzu udelat video jestli pomuze...diky stando :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8044    
dusí a nebo hltí??? a z kohoutku benzin tece? pokud se dusi,muze to bejt gufero pod zapalovanim......pokud se hltí-gufero pod primarem.....
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau je možný, aby mi fichtl jel líp když mám chudou směs (bílou svíčku) než když mám směs akorát? (hnědou) Díky za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Tak filtr je novej..... starej cca půl roku. s filtrem a jehlou na druhým zářezu to má černo-hnědo-bílou svíčku. Když dám pryč sání tak to má černo-bílou svíčku...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mozna to vic toci ale netahne en filtr kup novy a smes nech bohatsi druhej zarez pokud nebude svicka cerna
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tě nenapadlo,že máš špinavý filtr? Když máš chudší směs,tak to má o trochu větší otáčky. Ale povšimni si že se pak otáčky pomalu vrací na normal,takže to neni dobrý při řazení.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já mažu právě 1:35-40 podle toho jak to kdy vyjde TSF. Lae mě to bylo divný. Jel jsem na fiku bez sání a hnal to šíleně, na dvojku jsem jel 42. Se sáním sotva 35.... a netáhnul. Tak se ptám.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
možný to je, ale maž kvalitněšim olejem
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kdyz mas chdou smes tak muzes i zadrit.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel7973    
nasiel som doma ventil pasuje na jawu 20 je mosazni a na bokui je napisane motex a vnutri je korok a otvara ssa susunit je zastaveni a jed ho visuniem je pusteni nevite s coho to moze bit??diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je asi z čezet typů A a T. Já ho mám taky a je lepší než klasický jikov, nemůže se skoro ucpat.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vycistil jsem na 21 vyfuk a upe to řve tak nevim proc ale hreve to hodne nevite proc?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to zase nacham zacpat m2t a bude to tiche:-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: vehytl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš tam narvat všechny tlumice jak byli a fešne dotahnout ale neurvy to ! ale to asi bude normal zvuk musíš si na zivo poslechnout jinýho a porovnat
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: jacob      IP: uživatel8043    
dotahnul si vsechno jak ma byt? nebo je tu moznost ze je to normalni zvuk ale ty ho neznas bo pred tim si mel spinave vyfuk
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 11:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a dal jsi tam všechny tlumiče?
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel8030    
Cau hele uz jsem to parkrat videl ale nvm jestli je to original - proste jsem videl stadaka s22 s karterama a valíčkem ze stadaku 11 a i se starym vejfukem z 11 - tak se ptam jestli je to origo- treba je to nejakej prechodovej typ - a nebo je to predelany. jestli je to origo tak nevite do jakyho roku se to takhle delalo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
ok - dik za odpoved.....
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
to je origo do cisla motoru 10 000 se delaly vyjicka i do s22
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 16:06
 
<  119  120  121  122  123  124  125  126  127  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 20:38:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu