Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau jaky je rozdil mezi vzduchovym sanim (filtrem) normalnim (takovej ten zlutej) a tim co tady ma sesa (takovej peknej stribrnej) ? jak to ovlivni chovani motoru atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:01
Jméno: Luk
IP: uživatel7844
 Dobrý den prosím vás mám takový dotaz dá se u jawy 555 rozdělat ten vzduchový filtr on má hliníkový obal jak je uvnitř ta drátěnka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:44
 ne e, musis vymacet v benzinu, muzes profouknout a potom naolejovat.
Datum: 28. listopadu 2009 19:44
 Čaute draci,ted mě tak napadlo.Dnes jsem zkoumal rozdíl mezi svíčkou n15 a nr15 a ta nr15 my házela menší jiskru,tak mě tak napadlo,múže to aj zpomalit malinko fíka? Je mi jedno že budu sousedce rušit kriminálku,ale záleží mi na rychlosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nr15 je odrušená. To znamená že má odpor. Ale ne jízdě je to nepoznatelný.
Datum: 28. listopadu 2009 21:14
 na rychlosti né ale na startování a na spalování
Datum: 28. listopadu 2009 18:57
Jméno: Josaa
IP: uživatel7844
 Dobrý den má někdo zvás zkušenosti vvvařovat vzduchový filtr na Jawu 555 v octě?Nebo prosím odepište jak to čistíte vy.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 9:44
 jenže ta audi má asi 6000km ujeto od novotí
Datum: 29. listopadu 2009 9:44
 to s tou audi potěší...jednou nám dovezly jedničkovou octávku TDIčko, ve které mizela voda, ale netekla na zem a ani do oleje. ono ji to papalo přímo do válců
Datum: 29. listopadu 2009 1:01
 to já mám větší problém.na bentley continental gt mi nejde zavřít zadní kufr(automaticky knoflíkem)ve vídni s tím nehli a já to mám vytrhnout.Jo a na audi R8 asi budeme dělat motor protože papá olej
Datum: 28. listopadu 2009 22:39
 postul: normálně sme deska prijely omegu po měsící stání a člověče zatuhly zadni brzdy
Datum: 28. listopadu 2009 18:53
 tu drátěnku ale pak musíš zas namazat olejem
Datum: 28. listopadu 2009 18:34
 vyvařit?? OMG!!!!! já vzducháč pokud je ještě použitelný tak ho vyfouhých vzduchem (8 atm).. a bordel jen lítá ven. pokud ale myslíš tu drátěnku tak vyprat v technickém benzínu a vyfoukat.
Datum: 28. listopadu 2009 18:04
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci mam problem pred kazdou jizdou musim utrit svicku hadrikem jinak mi to nechytne ale pak to jede skvele asi tam mam moc oleje co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:49
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 zdar tak jestli je mokra tak davas mooc oleje
Datum: 28. listopadu 2009 19:49
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 máte někdo zkušenosti s 2 karburátorama na 350 je to znát? a co spotřeba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 15:54
 prave, tam jde o to to odladit...jak rika Standa, v karburatoru problem neni, rozdil oproti jednokarbenatku a dvou je asi (udajne) jeden kun, za to opravdu tech nekolik tisic za karb, naatrubek, rozdvojky a jine nestoji, gde se ty kone daj celkem efektivne nahnat jsou v prefukach, slicovani, clonce a klice, klika jak znamo ma porad jeste enormne tezky setrvaky (pozustatek minulosti a tehdejsi filozofie pri konstrukci) a tak se dela jeji odvrtani (a ze je to pak uplne neco jinyho, jizdni vlastnosti jsou naprosto jiny ale pro krajinkare to neni) no a pak ty prefuky, dokonce je znamo ze aby se mohly jeste chvilu vyvazet do Francie, zeme EU, aby tam mohly splnit limity EU tak sic se pod "škodlivostni" limit vesly ale udelali to tak blbe, ze tomu nejen zebraly kone (coz se sice cekalo ale ne v takovym mnostvi) ale spatnym precasovanim to nasava prakticky pulku vyfukovych splodin s karbonem do klikovyho prostoru, dela to tam strasnej svincik...proto nektery 638 jsou vykonostne navrchu nad 640, ty emise se jeste redukovaly clonkou v sani, prakticky tam zadna bejt nemusi jak sou vetsinou ty kanalky s valcem a karbecem blbe slicovany, no des...pokavad se ale todlec secko odchyta (clonka, slicovani, nasledne pretryskovani a vyreseni tech prefuku) tak to je pekny svezeni, o dost lepsi nez "neodladena" tripade osmicka, devitka ci ctyricitka...takze ten twinkarbec je neco na urovni klapky (u tripade ale ma pomerne velkou ucinnost nez u chrchla, zase zalezi jak se to udela), to by se taky melo delat az na posled az je secko odhcytany a chce se jeste vic...
Datum: 28. listopadu 2009 15:54
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Na jawamanii se to parkrat resilo... Prej je to celkem horor na odladeni.
Datum: 28. listopadu 2009 13:16
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 dle mne dvojnasobny reseni smesi,zvetsena spotreba a lehce vyssi vykon,jestli vubec..........ale az tak se v upravach 350 neorientuju......obecne stary 634 s 26 karbecem jedou líp jak novejsi 638 s 28 karbecem atd....natozpak se dvěma.....docela financne zajimavej zpusob jak udelat visualne z jawy 350 yamahu RD 350,ale výkon je furt jinde......ten výkon je v motoru,ne v karburatoru....
Datum: 27. listopadu 2009 23:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nárust výkonu nebude až tak velký,spíše myslim že bude plynulejší plnění směsi.
Datum: 27. listopadu 2009 23:27
 Ahoj,já je osobně nemám.ale vím že to jede velice dobře a nárůst spotřeby není až takový,rozhodně se vyplatí investovat.Stejně jako odlehčená klikovka...
Datum: 27. listopadu 2009 22:51
 Čau mam javu 250 a z karburatora mi furt chčije benzín (asi něco s plovakem) jak to mam zastavit ? u fichtla to je jinak nwm jak na na jawu 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 22:34
 no jako problém je v tom že se to blbě trefuje do te díry .-) ,, skus otočit ten plovák a jak na to nasadis ten kdyt te plovakove komory (ten kryt co do něho vede hadicka na benal) tak si davej bacha ať trefiš jehlu.. Prvně si vytahni plovak a dej to do toho krytu (ten kryt co do něho vede hadicka na benal) a skus ten plovak nasadit do te díry odkať ti teče benzín a kdyš to poteče tak tak otoč plovak
Datum: 28. listopadu 2009 22:34
 jak si to vyresil prosimte?ja zapojoval mozek,oci,usi,nos,kolena,dokonce i p*del ale porad mi to z toho tece
Datum: 28. listopadu 2009 22:29
 už jsem to vyřešil
pohral jsem si s plovakem víčkem a jde to (stačí zapojit mozek  )
Datum: 28. listopadu 2009 22:24
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Vyměnit plovák a víčko plov.komory.Je vymačkaný kužel na plováku.
Datum: 28. listopadu 2009 19:04
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak to mě taky dělalo. Ale když to začneš prošlapávat,tak by to mělo jít na spravnou stranu. (já to vyřešil tak,že sem tam dal vystouplou gumovou spojku s airboxem)
Datum: 28. listopadu 2009 0:11
 me to tece vlastne difuzerem do filtru..
Datum: 27. listopadu 2009 23:59
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Odkud ti to teče?
Datum: 27. listopadu 2009 23:30
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 cau vymen karbec a mas vyresene
Datum: 27. listopadu 2009 21:11
 me to dela čz 175,jakmile pustim na nadrzi benzin tak mi vzduchovim filtrem zacne kapat benzin  nevim proc...poradte nam prosim
Datum: 27. listopadu 2009 21:09
 Čus draci, tak dneska jsem po pul roce vytáhl svího pincka (20) a nechtěl chytit no ale pak na roztlačení chytil, tak jsme ho nechal chviličku vohřát a pak jsem s nim vyjel do ulic. Problém je v tom že po chvilce jízdy začne jako-by vynechávat až chcípne..a pak zase nakopnu a chvilku jedu a zase vynechává...nevíte čím to je? Možná byla ucpaná tryska ae já neměl sebou šroubovák. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 9:33
 skus svíčku trysky kladívko zapalování jestli je to dobře seštelovaný nebo se koukni jestli to máš dobře ukostřený
Datum: 28. listopadu 2009 9:33
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 taky bych spíše vyčistil ventil nádrže.protože tam přeba nestíhá dotíkat
Datum: 27. listopadu 2009 20:52
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 začni karbecem - seřiď a vyčisti a skontroluj přísun benzínu.
Datum: 27. listopadu 2009 17:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Skus svíčku,a vyčistit karbec.
Datum: 27. listopadu 2009 17:00
 chci se zeptat mezi hlavou valce a valcem neni zadne tesneni nebo to je jenom hlinik o hlinik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 14:52
 tak, jak rika Pan Pulic, do parezu a arabú se davalo (dnes se taky nemusi) a nova generace hlav a valcu od 05 uz to nepotrebovala...bud se davaly hlinikovy krouzky nebo medeny vyzihany bo dokonce se daval z materialu, ze ktereho se dela vyfukove tesneni...tak ci tak, je lepsi hlavu zabrousit nez tam to tesneni davat, uz jen kvuli zvetseni kompresniho pomeru (sic nepatrne ale prece ta desetina mm to udela) a navic zabrouseni hlavy je lepsi zpusob zbavit se klasicke fichtl nemoci profukovani pod hlavou (u krouzku to funguje jen do doby, nez se skrivi hlava, a to se diky spatnemu utahovani stava velmi casto jelikoz vetsina dodnes nevi ze hlavu dotahovat krizem a navic jen studenou, po ohrati dotahnout a taky ze netesnost pod hlavou zpusobuje v drtive vetsine prave zkrivena hlava, zde krouzek malogdy pomuze, zalezi na poskozeni)...cili zaver - tesneni tam neni treba, mnohdy je i na skodu...
Datum: 27. listopadu 2009 14:52
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 U 550/555 tesneni bylo, u novejsich uz neni nic...
Datum: 27. listopadu 2009 12:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli ti hlava dobře sedí tak se dávat nemusí je to jel žel. vložka na hliníkovou hlavu
Datum: 27. listopadu 2009 9:08
 Nedavno sem rozdělaval válec na 20ce kvůli netěsnosti hlavy a přímo z výroby tam nic není.Ale prý u takých těch starších pařezů a tak se prý dávalo
Datum: 26. listopadu 2009 23:21
Jméno: matačz
IP: uživatel5434
 podle mě je to bez těsnění, ale nekdy už jsme ho tam viděl originál je bez něj
Datum: 26. listopadu 2009 22:03
Jméno: pavkocz
IP: uživatel430
 cest zkousel nekdo z vas dat do motoru smes nitrometanu s benzinem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:48
Jméno: klobasnik
IP: uživatel8099
 jo je to dobry rostrhne ti to prdel
Datum: 20. prosince 2009 20:48
 to se stava, i muzi maji sve dny
Datum: 27. listopadu 2009 21:24
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 hups sem se upsal  -maji recht pane, plést si rajskej plyn s bublinkama je znakem debility a nebo stárnutí, takže omluva. Ale CO2 konec konců může pavkocz použít taky - na dohašování fichtla až použije ten nitromethan  .
Datum: 27. listopadu 2009 18:45
 jo blbost, to se omlouvam, je to voda s ethanolem, melu nesmysly...a oxid dusny misto uhliciteho  ale je to blbost davat tam neco takoveho
Datum: 27. listopadu 2009 17:30
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 používá se taky v dragsterech, a tam je možno i spatřit i fábor plamenů, vnikají hořlavé splodiny obsahující vodík. Použití u RC modelů je všeobecně známo, ale i zde se dělá koktejl . Každopádně, pokud se ti to zadaří a motor na nějakou takovou směsku zavrčí, dej sem pak fotky motoru nebo co z něho zbyde.\r\nTo Steve: za 2sv. vím o používání vstřikování oxidu uhličitého do válců u německých letadel (GM1 v messerschmittech), vodu s lihem používali američani třeba na některých provedeních Gruman F6 Hellcat, Vought F4 Corsair, nebo motory Rolls Royce pro Spitfiry, ale voda s nitromethanem je už z principu blbost, ne ??? Spíš jsem asi špatně pochopil tu větu- to o tom použití se vztahovalo spíš k tomu cos psal o benzínu a ethanolu, ne?
Datum: 27. listopadu 2009 15:34
 ale pouziva se to, rc modely a jine by mohly povidat...takhlec do soutezackych motoru kupr. v automobilusmu se udajne pouziva 20% smes, je pravda pro dokonale spaleni to potrebuje hodne bohatou smes, ma to jinou brizanci, do zavodnich motoru se to skutecne dava a prinos to ma, toi ale nic nemeni na veci ze ty motory jsou na to konstruovany (nebo minimalne prezpusobeny), ma to jine naroky (to same jako motor na ethanol a na benzin) a taky se to chova jinak, jinak se to davkuje atd atd...este podotknu ze se uz pouzival za druhe svetove spolecne se vstrikovanim vody do valcu a uz v te dobe to neslo sve ovoce...cili zaver - pokud chces riskovat (a to se stejne stane) propaleni nebo naproste destrukci pistu, vlozky valce, zlamani ojnice, kliky na odpis, jejich lozisek a mnoho jine tak klidne, na chrchlovi to mozna ani nepocitis jelikoz newis jak to davkovat a jine technologicke postupy...
Datum: 27. listopadu 2009 14:44
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 no, tak to teda nevím. Vzhledem k tomu, že je to spíš palivo pro raketový motory, používá se taky třeba ve speciálních motorech, má minimálně dvakrát větší výřevnost než benzín a používá se při velmi velmi bohaté směsi, tak si myslím, že pokud to vůbec zavrčí tak akorát pěkně rozsvítíš válec jako žárovku a pak ti zůstane pod fichtlem hezkej hliníkovej koláč. Navíc , pokud by to vůbec jelo dávalo asi dvoumetrovej plamen z vejfuku.
Datum: 27. listopadu 2009 13:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no tak to je akčná zmes ale ak chceš aby ti urvalo hlavu a so štiftami z bloku alebo strihlo ojnicu nech sa páči! Zapametaj si ak chceš páliť niečotaké čo teraz hore píšeš tak to musíš mať aj dajaký ten dobrý kompresný pomer lebo inak sú ti oktány na prd, inak som počúl o jedných od nás čo do 250 naliali kerozín išlo to jak ďas ale po 5 min. im to roztopilo piest takže tak čapuj klasiku a uvidiš že tak je to dobré
Datum: 26. listopadu 2009 21:32
Jméno: hluk
IP: uživatel6311
 to nwm ale když nám došel benzin a byly jsme dalekko od domova a meli jsem dohromady 15 korun tak sme si koupily od jednoho chlapa koralku z převodovim olejem a taky to jelo
Datum: 26. listopadu 2009 21:12
 Čus draci,jak jsem tu psal s těmá černýma svíčkama tak už jsou ok.Ale mám další problém......Jel sem se jen tak project jako každá jiný den....zahrabal jsem si na strávě a dal tam neutral.....najednou se mi začali sami od sebe zvyšovat otáčky že sem myslel že praskne silnice z toho řvu.Kdyš jsem tam dal za 1 a držel spojku otáčky klesly na normal,jakmile sem dal neutral zase se samovolně zvýšily....tak sem chcípl dachla,nastartoval a bylo to ok...pak sem zase zahrabal a zase to samý...nevíte co to? sem z toho jelen  ...jo a jak se to zvyšovala strašně to zvonilo ve válci mi připadalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 18:43
 Draci moc vám všem dík....problém vyřešen.sálo to faleš na kolínku u válce...měl sem tam strhlej závit.Tak sem to opravil a namazal těsnění vazelínou...a jak panečku jede Super...moc díík
Datum: 27. listopadu 2009 18:43
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 jj...tím se taky řídím  ....ale ted sem udělal vyjímku....sem chtěl poznat jestli pincek jede líp na menší či větší předstih...a ted jede jak drak,ale zase ty otáčky
Datum: 27. listopadu 2009 7:14
Datum: 26. listopadu 2009 23:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud myslíš to zadělávání direk na airboxu,tak to si akorad obohatil směs.Tim to nebude.
Datum: 26. listopadu 2009 22:52
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 Hele a nemúže to být aj tím že sem včera změnil předstih z 1,9 na 2,1 ted to teda jede líp ale zas ty točky....A nebo pak jsem pořádně utěsnil filtr že sem zadělal každou dírku co někde byla jen jedna zbyla....
Datum: 26. listopadu 2009 21:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to mě dělal 150 chvíly sem jel pak dal neutrál a vylítla do max toček sundal jsem fajfku a držela ty točky ještě cca 5 sekund a je to proto protože to někděsaje faleš a a pak je směs tak chudá že se při zahřátym motoru zapaluje sama.
u tebe to nemusí bejt tak zlí ale faleš to bude......
Datum: 26. listopadu 2009 21:27
 s tím šoupem to mě nenapadlo to taky zkusím.....a zkusim tedy i to lanko.....doufám že se něco najde
Datum: 26. listopadu 2009 20:36
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To lanko to nemusí dělat vždy,,jak kdy se kousne.
Datum: 26. listopadu 2009 20:35
 Taky by se mohlo kousat šoupátko, ne?
Datum: 26. listopadu 2009 20:34
 Kdyby bylo roztřepený lanko dělalo by to dycky a mě to dělá jen někdy a na kvalty ne
Datum: 26. listopadu 2009 20:33
 Fíkus:Ok hend zítra to vyzkouším tak jak říkáš zahrabu,dám neutroš,vytáhnu klíček z masky, a uvidím jestli se to vypně bo ne...pak sem určitě eště napíšu...kdo ví jestli to ten fichtl bude ještě zítra dělat...pač jak říkám jak kdy......
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 První co bych udělal je skontrolování plynového lanka,jestli neni otřepený!!! fikusi,samozapal se stává malokdy,motor by musel být hodně horkej!
Datum: 26. listopadu 2009 20:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nechci urazet, ale mel bys myslet hlavou fichtl je chlazeny vzduchem a kdyz ho trapis na miste tak se nediv ze to dela jenom se divim ze se nekousou krouzky asi maj zbytecne velkou vuli. Ten motor prehrejvas svicka se rozzavi a pak to zapaluje smes samo moc brzo takze to bez zateze jde doootacek tak udelej co jsem psal vypni zapalovani a uvidis jestli to pobezi dal
Datum: 26. listopadu 2009 20:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este me neco napado rikas ze to dela jenom kdyz hrabes tak neco skus zahrab a dej neutral kdyz to zase vybehne dootacek tak vypni zapalovani pokud motor nechcipne tak je to prehraty a zapaluje to samo smes bejvava to spatnou hodnotou svicky jsem se docet v obsluze k pionyru a pokud chcipne tak nevim jedine to nekde netesni
Datum: 26. listopadu 2009 20:23
 Neznamená že když to máš dorvaný jak to nejvíc jde tak že to těsní.Zálezí jestli náš dobré těsněnía a povrch stykových ploch.
Datum: 26. listopadu 2009 20:21
 No tk falešněj vzduch to nikde určiitě nesaje.Říkám to nerad ale šroubky na hlavě a karbeci sou dotáhlí na maximum!!A to gufero nevím jak se pozná jestli je špatný...ale zajímavý že to dělá jen na neutrál a jen někdy kdyš hrabu.... kdyš normal jedu a pak tam dam neutral tak v poho ale jak začnu hrabat tak......
Datum: 26. listopadu 2009 20:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 někde ti to saje faleš, zkontroluj dotažení šroubku, pak mužeš zkusit přetěsnit karbec ,kolínko,ksyž to nepomuže tak hlavu a válec a muže to dělat i gufero
Datum: 26. listopadu 2009 20:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zvoni protoze se brzo rozpadne naky lozisko na ojnici. To zvisovani otacek nechapu jednou jsem takhle slozil motor jezdil taky mi to delalo tohle ze jsem dal neutral a vybyhaloto do otacek plyn nevisel pak jsem dal jinou vacku a nedelaloto nechaputo??"" stejne to pak nejelo uz ani nevim proc
Datum: 26. listopadu 2009 20:06
Jméno: břeta
IP: uživatel7870
 Zdravím,omlouvám se že to píši sem ale kolonka prodám,koupím tady není.Sháním kolínko sání na jawetu,kdyby jste někdo věděl kde ho sehnat nebo kdyby se někomu válelo v garáži tak dej te vědět.Nikde ho nemůžu sehnat a je to jediná věc která mi chybí.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau před chvilkou jsem ho měl v ruce  napiš na email hemerkaluk@seznam.cz určo se nějak dohodnem...já ho nepotřebuji
Datum: 26. listopadu 2009 19:35
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdarec newite čim to je když mam u jawy 21 uplně povolenej štelovak lanka a ten stelovací šrobek mam uplně dotahlej a volmobech mam někdy nemusim pridavat plyn a někdy musim přidavat furt plyn když nepridam tak motor chcipne newite co stym dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 6:29
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ale když tam davam to šoupatko tak tam de stuha ale ja mam špatnou svičku nebude to tym
Datum: 27. listopadu 2009 6:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo máš už prostě vyběhaný šoupátko ted jsem si vzpoměl že mi to dělalo taky jel jsem a když jsem vymáčkl spojku a pustil plyn tak to bylo ještě dobu v otáčkách a pak to chcíplo...zkus jiné šoupě
Datum: 26. listopadu 2009 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych to viděl jenom v ucpaný vonoběžný trisce...
Datum: 26. listopadu 2009 21:24
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 jak 5 km aš 10 km je prevodavka horka ja mezi kolenem a valce mě teče černaj bencin nemuže to byt i tym
Datum: 26. listopadu 2009 20:37
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 novej vybrus tak me napadaj 2 moznosti bud to spatne zajizdis a mas pokurve.. loziska naklice jdou stuha tim padem uz nedrzi volnobech a prevodovka v tomhle pripade je horka po jizde alspon 5 km spis 10 km. 2 moznost je ze ti netesni karburator k valci me kdyz netesnil tak to studeny slo moc dootacek a tepli to chcipalo i s volnobehem na plno
Datum: 26. listopadu 2009 20:11
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ja mam nově vybrus
Datum: 26. listopadu 2009 19:55
 To znám a taky to neumím vyřešit. Ale já to svádím na to, že mám vyběhaný motor a už potřebuje výbrus.
Datum: 26. listopadu 2009 19:24
Jméno: mahtan
IP: uživatel7180
 cuss, mam problem s nadrzi je cela zasvinena a prorezla a ten bordel mi ucpává kohoutek... nevite jak to co nejlip vycistit? urcite s tim nekdo musi mit naky zkusenosti...  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 14:50
Jméno: bulant
IP: uživatel6910
 Já na zimu benzín z nádrže vyleju a spodní část nádrže natřu olejem/vnitřní část nádrže/.Mám k tomuto ůčelu upravený štětec/zárohák/ kterým malé množství oleje v nádrži rozetřu.Na jaře do nádrže naleju nový benál a zamíchám s tim aby se olej s benálem promíchal.Toho oleje rozetřu v nádrži jenom tolik co se dává do 5l benálu. Ale může to být podle velikosti nádrže.Už 5 let nemám se rzí v nádrži problem. A také na jaře nejsou žádné usazeniny v nádrži.Takovéto řešení je jenom pro ty, co budou své moto na zimu odstavovat......
Datum: 26. listopadu 2009 14:50
Jméno: hh
IP: uživatel1582
Datum: 26. listopadu 2009 14:36
Jméno: mahtan
IP: uživatel7180
 ja jen vim ze se tomu da predejit tim ze kdyz se na tom prez zimu nejezdi (jak kdo) tak se ma prej nalejt plna nadrz aby to dal nerezlo
pac ta vlhkost ty poloprazdny nadrze a toho vzduchu + samotny zelezny nadrze... no proste to rezne
teda zkusenost s tim nemam ale zni to verohodne.
Maticky, kaminky dik za radu
Datum: 25. listopadu 2009 21:42
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no vzhledem k tomu, že ty matičky štěrchající o sebe či stěnu nádržemůžou působit jako křesadlo, tak to v kombinaci s benzínem nebo nitroředidlem může mít za následek docela zajímavou situaci, ve které bude hrát svoji roli hasičský záchranný sbor, popáleninové centrum v kombinaci se záležitostí který se říká amputace prstů a podobně. Pokud něčím kovovým šterchám o něco kovovýho, tak bych ty hořlaviny skoro až vynechal a štěrchal bych na sucho, pořípadě bych použil odrezovač, kterej se osvědčil mě. Následně nádrže vylívám Eprosinem už tím pádem nezrezne. Kohoutek sundej a díru ucpi třeba korkovým špuntem. Nádrž, která je totál durch rovnou vyhoď a kup si jinou.
Datum: 25. listopadu 2009 21:40
 ...a kdyz se ti to nepodari tak se ti nebude ucpavat kohoutek rzi,ale matickama  ne sranda,ja sem to delala taky ale kaminkama a je to super..akorat sem tam dal nejakej pripravek na odmasteni s vodou,potom sem to jeste vylil benzinem.
Datum: 25. listopadu 2009 21:33
 skus tam nalit aceton nebo staci benzin a dej do ni matičky aspon 10-15ks a chvilu sterchej a po chvilce to vyli a maticky se pokus vysterchat
Datum: 25. listopadu 2009 21:26
 a z vlastní skušenosti: kdysi sem to skoušel odrezovačem...no po vilití mi to sežralo tu gumičku v kohoutku. tu sem vyměnil...no ale ten odrezovač dokonale sežral rez, sežrel to i s dnem nádrže a mně vytekl všecek benzín na zem.
Datum: 25. listopadu 2009 21:08
 strejda google rád poradí!!!
Datum: 25. listopadu 2009 21:06
 Čaute draci,čím to je? jezdil jsem na olej M2T a měl jsem krásné cihlové svíčky pokaždé co sem je vydělal.Ted sem si koupil novej agip mix 2T a svíčky černé a tkové mokré.Ale dkyš na ní projedu hadrem malinko tak už má normal barvu.Jinak fichtl jezdí nádherně...ale štvě mě ta černá svíce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 6:18
 Stando: to znamená at dám destičku na první zářez ze zhora že?ted je na druhým
Datum: 26. listopadu 2009 6:18
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 se snizenym mnozstvim oleje se zmeni bohatost smesi......dej jehlu níž.......
Datum: 25. listopadu 2009 23:42
 Dík všem,a doufám že to tu neplechu dělat nebude...to by mě zabilo
Datum: 25. listopadu 2009 20:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kdbyb nasával olej tak by kouřil jak... a tolik by nejel, jestli to nebude dělat neplechu tak bych se o to nezajímal...
Datum: 25. listopadu 2009 19:44
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 furt lepsi kdyz je cerná nez aby byla bíla
Datum: 25. listopadu 2009 19:32
 jo a jehla na druhým zážeru ze zhora
Datum: 25. listopadu 2009 18:54
 dávám 1:50 a docela to hulí,ale kurevsky to zas ne  ...ale jede fakt super
Datum: 25. listopadu 2009 18:54
 ak by ti to ťahalo olej z prevodovký tak by si to poznál podľa kurevského hustého dymu z vyfuka nemáš zbytočne bohatú zmes skus sa pohrať s ihlou alebo nedavas toho agipu príliš veľa?
Datum: 25. listopadu 2009 18:53
 Tk to je divný....na obalu je napsaný že je to minerál API TC...za 150 Kč ....sem si myslel jak to bude všechno lepší a nic...jen doufám že mi to nenasává olej z převodovky
Datum: 25. listopadu 2009 17:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to je divny asi ten olej je naprd skus este to M2t abys zjistil ze je to opravdu tim pokud jo tak prejdi na jinej
Datum: 25. listopadu 2009 17:30
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:52
 kurnik ja si to spletl, nebyla tam boshka ale ngk, ja vedel ze v tom je osmicka a taky ze tam byla ngk b8hs...no nic tak jsem ji vymenil za brisku super 15c a chytlo na poprvy (s pripravnym nakopnutim s vypnutym obehem). takze zatim dobry, ale uvidi se zejtra rano az se pojede (doufam) do skoly! ale stejne pochybuju ze to bude tim, vzdyt svicku jsem uz nekolikrat menil. jo a stou svickou, podle me jde vic poznat dobrou smes podle koure z vyfuku a podle akcelerace: bohata smes=moc to kouri (a zere), chuda smes=je to liny, a pri pridavani to vynechava...jo a ta ngk co jsem vyndal byla cihlova na jedny strane a cerna na druhy, tak nevim co to znamena...
Datum: 25. listopadu 2009 18:52
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejstudenejsi  8 je na leto na vedra 7 je naleto tak nak i na zimu pokud mas sitic a 6 na zimu vlete je to sni horsi snad je i 5. ale ta vlete nejde pouzit
Datum: 25. listopadu 2009 18:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta svicka je hodne dulezita podle toho poznas zavadu jestli je mokra sucha cerna bila hneda  ??
Datum: 25. listopadu 2009 17:57
 no karburator jsem profoukl takze tryska by mela bejt cista, zkusim zmenit svicku (coz uz jsem udelal, ale tak znova..), ale ted tam mam tu nejstudenejsi takze jsem myslel ze to na zimu bude dobry...na svicku se jdu podivat.
Datum: 25. listopadu 2009 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta hodnota svicky se mi neliby mel jsem starou palku 7 a kdyz bylo 5 stupnu tak mi to chytlo chciplo a konec u pionyra musel jsem dat svicku 6 stou to jede i studeny pekne tak skus tu svicku stouhle hodnotou 6 staci obycejna brisk N15C a jestli to nepomuze tak si myslim ze mas bordel v karburatoru nekde vtech kanalkach takze sundat vycistit poradne a nandat. Jakou barvu ma svicky??
Datum: 25. listopadu 2009 17:29
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 A nahodou ta uplne nejblbejsi vec......nemas chlup nebo vlas v trysce??
Datum: 25. listopadu 2009 17:26
 jo udelej
Datum: 25. listopadu 2009 17:24
 no dusi, jako by smes byla chuda, ale kdyz privru filtr tak to moc nepomuze, a nekouri to moc, takze smes ok. kdyz to potom je teply, tak to jede perfektne a nehuli moc, obcas to ve vysokejch otackach zacne jako drcet (smes moc bohata ale kdyz dam na 2.zarez tak to porad cuka) ale to jenom ze zacatky jizdy. gufero bych se divil, od ledna je motor po kompletni GO (prevodovka az vybrus, gufera a vse co je kolem). takze smes by mela bejt ok,...ale ze zacatku to proste nejde do otacek vubec, a po minute to jde na 60%, po dvou na 90%. muzu udelat video jestli pomuze...diky stando
Datum: 25. listopadu 2009 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel8044
 dusí a nebo hltí??? a z kohoutku benzin tece? pokud se dusi,muze to bejt gufero pod zapalovanim......pokud se hltí-gufero pod primarem.....
Datum: 25. listopadu 2009 16:39
 Cau je možný, aby mi fichtl jel líp když mám chudou směs (bílou svíčku) než když mám směs akorát? (hnědou) Díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak filtr je novej..... starej cca půl roku. s filtrem a jehlou na druhým zářezu to má černo-hnědo-bílou svíčku. Když dám pryč sání tak to má černo-bílou svíčku...
Datum: 25. listopadu 2009 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mozna to vic toci ale netahne en filtr kup novy a smes nech bohatsi druhej zarez pokud nebude svicka cerna
Datum: 25. listopadu 2009 17:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tě nenapadlo,že máš špinavý filtr? Když máš chudší směs,tak to má o trochu větší otáčky. Ale povšimni si že se pak otáčky pomalu vrací na normal,takže to neni dobrý při řazení.
Datum: 25. listopadu 2009 15:46
 No já mažu právě 1:35-40 podle toho jak to kdy vyjde TSF. Lae mě to bylo divný. Jel jsem na fiku bez sání a hnal to šíleně, na dvojku jsem jel 42. Se sáním sotva 35.... a netáhnul. Tak se ptám.
Datum: 25. listopadu 2009 15:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 možný to je, ale maž kvalitněšim olejem
Datum: 25. listopadu 2009 15:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz mas chdou smes tak muzes i zadrit.
Datum: 25. listopadu 2009 15:10
Jméno: jawa 21
IP: uživatel7973
 nasiel som doma ventil pasuje na jawu 20 je mosazni a na bokui je napisane motex a vnutri je korok a otvara ssa susunit je zastaveni a jed ho visuniem je pusteni nevite s coho to moze bit??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:18
 To je asi z čezet typů A a T. Já ho mám taky a je lepší než klasický jikov, nemůže se skoro ucpat.
Datum: 25. listopadu 2009 14:18
 vycistil jsem na 21 vyfuk a upe to řve tak nevim proc ale hreve to hodne nevite proc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:57
 ja to zase nacham zacpat m2t a bude to tiche
Datum: 26. listopadu 2009 21:57
 musíš tam narvat všechny tlumice jak byli a fešne dotahnout ale neurvy to !
ale to asi bude normal zvuk musíš si na zivo poslechnout jinýho a porovnat
Datum: 25. listopadu 2009 15:09
Jméno: jacob
IP: uživatel8043
 dotahnul si vsechno jak ma byt? nebo je tu moznost ze je to normalni zvuk ale ty ho neznas bo pred tim si mel spinave vyfuk
Datum: 25. listopadu 2009 11:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a dal jsi tam všechny tlumiče?
Datum: 24. listopadu 2009 19:37
Jméno: provaz
IP: uživatel8030
 Cau hele uz jsem to parkrat videl ale nvm jestli je to original - proste jsem videl stadaka s22 s karterama a valíčkem ze stadaku 11 a i se starym vejfukem z 11 - tak se ptam jestli je to origo- treba je to nejakej prechodovej typ - a nebo je to predelany. jestli je to origo tak nevite do jakyho roku se to takhle delalo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 19:50
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ok - dik za odpoved.....
Datum: 24. listopadu 2009 19:50
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 to je origo do cisla motoru 10 000 se delaly vyjicka i do s22
Datum: 24. listopadu 2009 16:06
|



|