Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus.hoši mám problém s mím mustangem včera jsem jezdil a v pohodě všechno ok ale když sem chtel jet dom tak to začalo blbnout nevím proč z níčeho nic . rozjel sem se na jedničku dal sem dvojku a začalo to škubat tak sem přibrydil dal jedničku a dobrý ujel sem pár metrů a zdechlo to. tok sem napumpoval benál přeplavovacím kolíkem roztlačil a jel normálně. nevíte čím to bilo. dík za odpoědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 23:49
Jméno: kostitras
IP: uživatel6983
 možná zvýšit hladinu v plovákovej komoře
Datum: 14. srpna 2009 23:49
Jméno: nexak
IP: uživatel6498
 ja bych mozna vedel cim to bylo,ale cim to bilo, to opravdu nevim  *1*
Datum: 14. srpna 2009 18:00
Jméno: t
IP: uživatel5056
 jak mam udelat aby ne ten fichtl uplne malo žral benzinu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 12:09
 fojto co meles??? hele fichtl neni 4T takze zrat bude vzdycky.
Datum: 15. srpna 2009 12:09
 dej si tam místo fibru obyč. těsnění na vodu, fibr zase udřží vodu, těsnění na vodu neudrží, jenom guma
Datum: 14. srpna 2009 20:18
 Fajn, že jste mu poradili
Datum: 14. srpna 2009 20:02
 no jo...sranda musí bejt...musis sundat to vicko plovakove komory na karburatoru...a ohnout ten plisek vic dolu pokud se nepletu...pak ti tam nepude tolik benalu  a nepotece ti to vsude ven...
Datum: 14. srpna 2009 17:11
 alebo namuntuj si na to pedále
Datum: 14. srpna 2009 16:52
 nejazdi s tym!
Datum: 14. srpna 2009 16:50
Jméno: t
IP: uživatel5056
 ale ne ně to i když jedu tak te to trekatava ven na zem ten benzin
Datum: 14. srpna 2009 16:38
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 ja mam lepsi napad zaparkuj si ho v garazi a vubec na nej nesahej...
Datum: 14. srpna 2009 16:34
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 dokopce ho tlac a skopce muzez jezdit bez motoru nebo si udelej elektrickej motor prodam ti ho za 500 tisic.
Datum: 14. srpna 2009 15:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5634
 Opravit a seřídit
Datum: 14. srpna 2009 15:38
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 tlač ho.
Datum: 14. srpna 2009 15:27
 mam pincka kdyz jedu tak to porad na 1 malo ale na dvojku hrozne cuka vubec se neda jed nevite cim by to mohlo bejt hadicka s benzinem je v poho i filtr
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 14:24
 Sešteluj si zápalko...mi to dělá taky a jsem si jistý že je to zapalováním...
Datum: 14. srpna 2009 14:24
Jméno: David
IP: uživatel7070
 pošteluj hladinu v plovakové komore
Datum: 14. srpna 2009 13:39
 zkus vymenit svicku...seridit predstih/odtrh...a vycistit trysky  ...no....mozna komplet karbec
Datum: 14. srpna 2009 13:06
 cus , nevite kolik ma spotrebu jawa 20 ja jezdim skoro porad ale stejne semi zda ze ten benzin mizi jako krava
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 10:41
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 diky
Datum: 14. srpna 2009 10:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5634
 Na delsi trasy ma spotrebu tak 3 na 100.......na takove to popojizdeni po vsi,po polich,po lesich klidne 8 na 100
Datum: 14. srpna 2009 10:35
 Sewa draci mam jednu otazku tusim uz tu bola,Co je to ten difuzor prosim vas mohol by mi to volakto vysvetlit za dopoved mu strasne dakujem .
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 12:46
 postul: difuzor je to vesi misto, kterzm se nasava vzduch  , rychlost ziska az pod soupatkem, protoze tak je nejuzsi prostor a podtlakem nasava bezin z kanalku a misi ho se vzduchem, ktery pak proudi dal do valce, nasledne pod pist a spodni komprese ho vytlaci nad pist.
Datum: 14. srpna 2009 12:46
 difuzor je nejužší místo v karburátoru při průchodu vzduchu.tam se vysává benzín z kanálku protože tam má vzduch největší rychlost.
Datum: 13. srpna 2009 23:30
 difuzor je to kam se nasazuje filtr
Datum: 13. srpna 2009 22:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 to je v karburatoru kdyz se podivas na skrz...fakt nevim jak to vysvetlit....snad nekdo dalsi
Datum: 13. srpna 2009 21:31
 zdar chci se zeptat,1) jak se na fichtlu seřizuje bohatost směsi? prosím podrobný popis. Blbě chápu. 2) a v čem se liší 8V indukční cívka a 6V indukční cívka kromě voltů. myslím v síle jiskry na svíčce adt. a kterou doporučujete?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 22:41
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 13. srpna 2009 22:41
 ČAU DRACI JAKY JE KARBEC DELL ORTO NA BABETU CO TADY PRODAVA SESA JAK TO JEDE O PROTI ORIGINALU DIK PŘEDEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 13:12
 Známému jezdí OK.Anemusíš pořád něco na karbecu seřizovat.
Datum: 14. srpna 2009 13:12
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 hele ja mam jednorychlostni babetu a koupil jsem si ho a ted mi kamarad na dvourychlostni vubec nestiha
Datum: 13. srpna 2009 21:59
 zdar chlapy kdyz nastartuju pincka tak mi to tak 100 metru nechce jet a pak uz je to v pohode ale kdyz to zase chcipnu tak to zase dela nevite nekdo cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 9:01
 Mě se to teda stávalo taky . Udělal sem výbrus a jeloo to jak nový.
Datum: 14. srpna 2009 9:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Vybrus tezko...zkus se podivat jestli neni moc mala mezera u svicky..
Datum: 13. srpna 2009 20:58
 buď je to špinavím sáním nebo kabrurátorem. a nebo výbrus
Datum: 13. srpna 2009 19:33
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 skus mrknout jestli nemas ucpany hadicky bo filtr
Datum: 13. srpna 2009 18:39
 Zdar , co sšechno se dá kromě bohatosti směsi a volnoběhu nastavit u karburátoru mustanga.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 13:59
Datum: 13. srpna 2009 13:59
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 hladina
Datum: 13. srpna 2009 13:51
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Čus.Mám problem s mojí čezetou125/488 R.V.93.Kdydz na ni jedu sám tak jede tech osmdesát až devadesát i rozjezdy sou dobry a tak což mě tak nejak vyhovuje protože v papírech je maximalka napsaná 90 .Ale když jedeme dva tak je líná jak svin hlavně rozjezdy a tak vůbec a hlavně žere 9litrů na 130km což mě sere uplně nejvíc.Už jsem vypalil vejfuk,vyčistil karbec,dekarbonizoval motor,přešel na lepší olej a vymenil filtr a pořad je líná.Mě napadá bohatost šměsi ale nevim kolik otaček jí mám nastavit.de mi hlavně o tu spotřebu snížit.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 9:39
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 ještě se podívej na barvu svíčky,možná to máš moc bohatý. Jinak kup nový vzduchový filtr,důkladně vyčisti karburaci a palivovou cestu,pokud máš papírový palivový filtr,tak ho vyhoď. Jako další zkontroluj jestli ti někde nepřisává vzduch,jestli ti nepodfukuje pod hlavou,přetěsni všechny spoje výfuku a uvidíš,že to bude lepší. Ale zázraky od toho nečekej,to že 125tka žere víc jak 175 je normální,ale ty budeš mít příliš bohatou směs. Nebj se tu motorku pořádně točit,je na to stavěná a jinak ani nepojede
Datum: 13. srpna 2009 9:39
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 hod tam 175 motor a máš po prolémech když si necháš s techničáku vymazat číslo motoru tak benga nic nepoznaj
Datum: 12. srpna 2009 22:50
Jméno: Tom
IP: uživatel7047
 9litrů?? Vau!! tak to bych nechtěl mám 477 a jezdím 3,5l a to to nešetřím a ve dvou jedu 115 sám 130 po rovině
Datum: 12. srpna 2009 22:23
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 co by si čekal od 125tky? Kolik vážíš? Kdysi sem míval 476tku a měl sem 85kg,nic moc to nejelo a ve dvou už vůbec.
Datum: 12. srpna 2009 21:59
 Hele honzule v dotazu neni napsáno kolik jsi najel.Tak prominˇ,já to bral podle mého moto a to už má pár km najeto 43000.Tak ten výbrus je jasnej.
Datum: 12. srpna 2009 21:49
 hele honzuje mam doma skoro to samy,napis na icq 204-156-619 a poradim ti
Datum: 12. srpna 2009 21:32
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 matys:to je rada fakt nad zlato!!!!!!!
vbulant:Valec vybehanej neni ten ma najezdeno jenom 5600km to je motorka ktera víc stala něž jezdila celych 15let
Datum: 12. srpna 2009 21:32
 Neni už vyběhlej válec? Já mám silnější moto a dělá mi to samé.Ve dvouch prostě nejede,příde kopec a leze jak šnek.Jedu sám a docela jede i do kopce.Dám výbrus a bude pokoj.
Datum: 12. srpna 2009 21:28
 me napada tak akorat si koupit jinou motorku
Datum: 12. srpna 2009 20:48
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdarez, hele mam problem- u mustanga se mi proklepala vzadu nadrz o kastlik - uz to tam bylo briv spravovany ale nevim cim - nema nekdo nejakej napad jak to zpravit tak aby to slo potom nejak zamaskovat prestrikanim??? nadrz se mi menit nechce. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 22:01
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 vidis no tak to kousek .
Datum: 12. srpna 2009 22:01
Datum: 12. srpna 2009 21:15
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jo diky za snahu - jsem z usti nad orlici takze si to domluvim nekde jinde - ale jinak dik.
Datum: 12. srpna 2009 20:19
 Nádrž si nech zaletovat autogenem a mosazí.Před letováním je třeba jí několikrát propláchnout.Pokud jsi z Jihlavy čí okolí mohu TI opravu domluvit.
Datum: 12. srpna 2009 19:42
 Zdar mam problem s mustangem.Chvilu mi jel a pak jakoby přestal jit benzin a proste nejel,svička odtrh ok přectich taky.Tak sem 2 krat vyčistil celej karbec a pak to na jedničku a na dvojku jelo v pohodě,ale jak tam dam trojku tak zas to stejny nevite proč?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 20:34
 Seštelůj karbec pořádně zviš hladinu v plovákovce a bude to dobrý -.............
Datum: 12. srpna 2009 20:34
 cau draci, chci se zeptat: mam fika 05 r.v. 1965 s těma novějšíma blatníkama a mam tam karbec, ve kterém ten plovák jezdí na takové jehličce. Prostě ta jehlička není přidělaná k plováku. Dávali se na tyto typy i tyto karburátory? Já totiž slyšel, že 05 mají karbeci z S22 ale tam ten plovák je přidělaný na té jehle. Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 12:56
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 dávali se tam oba typy, někde jsem to četl ale už nevim kde. Já mam 05 z roku 1966 a mam standartní karbec
i zápalko. Na první 05 se dávalo pařezácký. Mam to tak daný na jinym motoru. Jinak ten karb ze S22 má i jiný airbox,
takový hlinikový s placatou kartuší. Je to i v katalogu ND.
Datum: 13. srpna 2009 12:56
 ja mam motor z 05 a mam tam ten karbec s jehlickou pridelenou k plováku..ty máš asi karbec z 21..:
Datum: 12. srpna 2009 12:30
 zdravím..hele mam 21 s 05 motorem a tam je takovy ten karbec s plovákem kery ma v sobe jehlu..chtel sem ho vymenit za 21čkový jk ten s plíškem a bez jehly..ale přes něj mam svíčku suchou..nievite co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 9:02
 ak chces popoludni odfotim rozdiel medzi Jikov 2917PSb-jawa 21 a medzi Jikov 2915 PS-jawa 05 sport
Datum: 12. srpna 2009 9:02
 kahisek - krabec am pasuje a pekne funguje neznici tak motor ako origo 17mm,,,,len plovák z 17mm tam nepasuje má uplne inú plovákovú komoru,,,s stejnym systémom ako na jawa 125,175,250 atd.
Datum: 12. srpna 2009 8:50
 jako ne ze mam jenom 05 motor mam celou nulapetku  takhle sem to myslel
Datum: 11. srpna 2009 22:37
 ja mam ale 05 motor a mam na nem karbec na chlup stejnej jako na mustangovi :-O a jede to
Datum: 11. srpna 2009 22:36
Jméno: 69
IP: uživatel6603
 svíčka má být suchá opálená
Datum: 11. srpna 2009 21:39
 jenco - takze to na to proste nepasuje?
Datum: 11. srpna 2009 20:47
 lebo 05 má iny krabec (dyfuzor 15mm,a má uplne inú plovákovú komoru stejne jako u stadiony s22)
Datum: 11. srpna 2009 20:43
Jméno: Drack
IP: uživatel4411
 Ahoj chlapi ,prosim vás chystám se vyčistit nadrž protože je celá uvnitř rezavá .Jake máte zkušenosti a čím bych to měl nejlepší vyčistit.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 21:46
Jméno: karel
IP: uživatel6603
 na té stránce jawa-50.cz není ten návod až tak dokonalý. Místo těch hřebíčků je lepší dát malé železné kuličky ktere se používají na tryskání kovů a rozhodně by se ta nádrž pak neměla vyplachovat vodou. jen to pomáhá korozi. vyplachovat staryym ředidlem,benzinem ne vodou. A né do míchačky otáčky sou pomalé v rukou štěrkání je ůčinnější...
Datum: 11. srpna 2009 21:46
Datum: 11. srpna 2009 20:45
Jméno: Drack
IP: uživatel4411
 a nešlo by to bez chemie
Datum: 11. srpna 2009 20:36
 jj
Datum: 11. srpna 2009 19:39
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-chemicke-moreni-cisteni-nadrze-hliniku-kovu-kyselina-citronova-fosforecna.html
Datum: 11. srpna 2009 19:38
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Tož draci, dneska jsem udělal malý pokus, když se tu pořád někdo ptá na spotřebu... Natankoval jsem plnou (Natural s Castrol garden 1/40) a jel to projet - na rovině 70 dle tacho, do kopce plnej a nešel jsem pod 40, když netáhl tak tam šla vytočená dvojka, aji na jedničku došlo. Zkrátka jsem jel jak prase a dokonce dohonil i linkovej autobus, co měl tu drzost mě předjet... Po najetí cca 15km (víc by asi stejně v tomto tempu nevydržel) jsem dolil ... pánové a dámy 1.3l! litru, čili 8.67 na 100. Moje auto jezdí v průměru za 7.4 a bez voleje. Co z toho plyne? Že můj fichtl jede jako drak, ale více by se vyplatilo tento motor použít jako přímotop....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 2:57
 Mno tyjo to já sem rád když mě to žere potom těch max 3,5 na 100 a to když za to beru jinak to tam ve válci nejsou pak kanálky ale kanály!........  D:
Datum: 13. srpna 2009 2:57
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
 Ja jezdil timhle prasáckym stylem pres 2 roky na fichtlu na gympl a autobusy sem taky predjizdel  prumerna spotreba byla 4.5 litru(plna banda) na týden+deci a kousek m2t,jedna cesta do skoly byla 12km....cili 2x12x5 =120km a vzdycky este nejaka decka zbyla,takze prumerna spotreba byla tak 3.8l/100km ......samozrejmne motor po tech 2 letech kleknul
Datum: 12. srpna 2009 13:01
 a co maš za auto
Datum: 11. srpna 2009 20:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Moc to zenes...u aut to taky nemeri pri max. rychlosti v nejvissich otackach...
Datum: 11. srpna 2009 20:12
Jméno: straka
IP: uživatel2073
 moje babeta Kreidler žere 3/4 litru na 5-10km a vůbec nvm proč .. nejspíš děravá nadrz, ale louze pod tim nikdy neni.
Datum: 11. srpna 2009 19:38
 Zdar mám další problém, pincek už mi jde pěkně do otáček ale na trojku skoro plný plyn jede z kopce cca 50km/h, řve to ale nejede. Problém musí být v karbecu protože jsem ho ladil a jako vždy rozladil....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 21:31
 Můj Mustang na tyhle čísla asi nevěří  ...když to podle nich sešteluju tak pořádně nejede...dělám to baj oko a tak dlouho jezdím a šteluju až to mám hotové
Datum: 11. srpna 2009 21:31
 Takže to může být i předstih jo? Mylím si že ho mám velký, dlouho jsem to nekontroloval. Na jawě 20 to má byýt asi 1,5 až 1,9 mm že?
Datum: 11. srpna 2009 18:09
 Problém může být i v zapalování (předstih a odtrh) já sem ho pořádně sešteloval a na asfatlu na rovice s větrem v zádech jsem to vytáhl na 70...
Datum: 11. srpna 2009 17:54
 mam karburator z jawy 250 a chci ho zabudovat do fika....nemate nejaky zlepsovaky jak na to???jakou dat trysku a tak???hlavne jak udelat prirubu...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:30
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 nejrychlejsi rada bude sprav si koleno kup trysky a potom zistis ze mnel standa asi pravdu....
Datum: 11. srpna 2009 17:30
 jo diky ale nema tady nekdo rychlejsi radu nez abych psal maily ????
Datum: 11. srpna 2009 16:36
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
 Dobre v galerii je foto Hallowenbike z vystavy motocykl 200x(uz nevim rok) a ma tam karbec z kejvacky,myslim ze je tam i mail,napiš mu
Datum: 11. srpna 2009 16:24
 jo to jsem presne potreboval cloveka ktery to s(z)kousel a radsi mi rekne abych si sehnal dell orto....to vim taky ze to s tim bude lepsi ale ja mam tohle a tak se ptam co s tim
Datum: 11. srpna 2009 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel4190
 uz jsem to skousel s karburatorem co se daval do peraků a malech kejvaček jawa,Jikov 24,koleno jsem udelal normalne z plocháče a ohle trubky. At jsem to otriskoval jakkoliv,tak to jelo spatne......vykasli se na to......radsi si sezen nejaky 19 Bing nebo Dell orto
Datum: 11. srpna 2009 15:21
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec newite co mam z karkuratorem když necham pustenej benzin tak me fsechen vytece dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:35
 máš vysoko hladinu v plov. komoře nebo nemáš dotáhnuté víčko nebo ten šroubek s jehlou zespoda
Datum: 11. srpna 2009 17:35
 Skus ho seridit plovakovku to nikdy pomaha
Datum: 11. srpna 2009 15:00
 čau draci mám menší problém u mustanga jede, ale dochází mi benzín samozdřejmě si dokoupím ale když mám kohoutek na noirmál nestíhá to dotékat tak ho dám na rezervu a ta teče tak moc že to zase nestíhá odebírat a motor se ihned zadusí a chcípne. Když mám dost benzínu tak to nedělaá ale rád bych tenhle problém vyřešil ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 11:36
 zkus rozebrat palivový kohout, je tam takový kulatý gumový tešnění se čtyřmi dirkami, pod tou přepínací kličkou, to vyměň ( kup u Sesy  )) a mohlo by to být v poho
Datum: 13. srpna 2009 11:36
Jméno: kostitras
IP: uživatel6983
 mam ten samej problem
Datum: 11. srpna 2009 15:17
|



|