Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar Draci Prosím Vás Nevíte Někdo Jak Mám Dostat Těsnění do kohotku mustanga??????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 6:15
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Jednoduše, odšroubuješ tu páčku a tam je to gumové těsnění. Staré vyndáš a dáš tam nové tak aby ti lícovalo s dirkama
Datum: 05. srpna 2009 6:15
 zdarecc...jak pojde pionier s karburatorom z jawa 90?? a treba tam nieco prisposobovat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:18
 taky by me zajimalo jak pojede
Datum: 04. srpna 2009 22:18
 cus chlapi, nevite nekdo za co se prichicuje,nebo da prichytit odkapavaci miska?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:45
Jméno: karelhhh
IP: uživatel6519
 miska se upevnuje ke karbáči
Datum: 04. srpna 2009 22:45
 na spodu plovákovej komore nájdes na to závit
Datum: 04. srpna 2009 20:35
Jméno: Housi
IP: uživatel6973
 Zdarec draci, potřeboval bych radu. Mám Jawu 21 a poslední dobou mi začala ňák blbnout...Při jízdě mi neustále cuká, škube a pořádně nejede. Už jsem pročistil nádrž, uzavírací kohout, karburátor sešteloval a profoukal, svíčku mám novou a pořád to blbne...Nevíte co by to mohlo ještě být?? Díky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 0:08
 Mrkni se, jestli ti držej kabely. zkus, jestli hází pravidelně jiskru- kdyžtak očisti kladívka a zapalování. může to bejt umaštěný a pak to dost nedává. a lavně předstih pošteluj.
Datum: 05. srpna 2009 0:08
 A co odtrh na kladívku.Pročisti ještě hlavní trysku.
Datum: 04. srpna 2009 19:00
Jméno: hugo
IP: uživatel3298
 Skus vyměnit koníka s kondenzátorem v zapalování, případně indukční cívku.
Datum: 04. srpna 2009 18:27
 Nazdar draci, můžete mi někdo poradit?\r\nMám Stadiona S22 a mám problém s plovákovou komorou. Zřejmě je už vymačkaná ta trubička ve víčku karburátoru, co do ní zajíždí jehla plováku, aby se zavřel přívod benzínu. Takže mi pořád z pod víčka teče benzín (fakt hodně). Plovák je v pořádku, vyzkoušela jsem dva fungl nové. Víčko nemůžu nikde sehnat a karburátor se mi kupovat nechce, co když bude víčko v tomtéž stavu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 15:37
 Čau draci kolik mě bude žrát pincek po 1 výbrusu když nude dobře zajetej a píst se 3 kroužkama?...........bude to žrát víc než předtím nebo mín ............díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 13:20
Jméno: Davos
IP: uživatel6100
 normálně 2,3/100 podle stylu jízdy mno
Datum: 04. srpna 2009 13:20
 caw poradi mi nekdo prosim, dojde benzin tak si ho naredim do litru davam 20ml dojedu necelj kilometr a stojim tak 15 min pak ho kopnu a ze chci jet ujedu 20 m a zacne se dusit tak to skusim potlacit chytl ale po chvili chcipl tak sem tlačil doma sem sundal svicku byla zaprana olejem vicistil sem hlavu i svicku dal ji z5 jo na doredil jsem to holym benzinem a vubec nic poradte pls pls.jinak je to jawa 23(mustang).
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 13:52
 no ja bych potreboval poradit nalil jsem tam novy natural 95 naredil sem ho a vubec nechce cytnout benzin tam tece nevim co je svicka je cista.
Datum: 04. srpna 2009 13:52
Jméno: tommy
IP: uživatel6968
 och preboha az terz som si to vsimol ze to neni 300 ml ale 30  sorry
Datum: 04. srpna 2009 12:44
Jméno: tommy
IP: uživatel6968
 hmm pockaj pockaj mi chces povedat ze pomer 1:33 znamena 1 liter benzinu na 3,3deci oleja ?? hmm lebo ja davam 1 deci oleja na 3,3 litra benzinu a aj tak mi to dymi,uz som z toho celi popleteeny
Datum: 04. srpna 2009 12:42
Jméno: tommy
IP: uživatel6968
Datum: 04. srpna 2009 12:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tommy:nekecej bludy.....1l=1000ml, když on dává 20ml na jeden litr, tak je to 20:1000, to když zkrátíš tak je to 1:50 takže až budeš umět počítat, dej vědět....jinak oleje bys tam měl dát ještě víc, protože do pincka s ojničnim futrem bych šel max do 1:40, ale stejně mažu 1:33 což vychází cca 30ml na 1l(přesně 30,30s periodou)
Datum: 04. srpna 2009 12:33
Jméno: tommy
IP: uživatel6968
Datum: 04. srpna 2009 10:26
 zéma! co??? zbláznil si sa? 20ml do 6l benzin,ved 20ml do 1l je pomer 1:50,,,este si to nezadrel???
Datum: 04. srpna 2009 6:04
 jo ale co mam delat tet stary benzin sem uz slil co tet.
Datum: 03. srpna 2009 23:27
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 protože tam rveš moc voleje já dávam 20 ml na 6 litrů
Datum: 03. srpna 2009 22:55
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 protože tam rveš moc voleje já dávam 20 ml na 6 litrů
Datum: 03. srpna 2009 22:54
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau draci jaký si myslíte že je lepší karbec do mustanga del orto 19 nebo bing 19?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 12:24
 ja mám na tom 21 ale je to trosku moc veklá,radsej daj na to 19,,,MART! ja mal som uz na to 2926 se syticem,a molo to hovn... to je hrozné na pionira...
Datum: 04. srpna 2009 12:24
Jméno: Mart
IP: uživatel3525
 Kašli na "deltora", dej tam jikov 2926 nejlíp se sytičem, urve ti to ruce...
Datum: 04. srpna 2009 10:48
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 A jaký si myslíte že bude lepší v mustangovi del orto 19 nebo 21
Datum: 04. srpna 2009 9:27
 Dellorto
Datum: 04. srpna 2009 7:41
 JASNĚ že DELL ORTO.Velmi dobře chytá a motor je pružnější,víc jde za plynem.Mám DELL ORTO 21 a je to něco jiné než JIKOV 17.Hlavně se nesere jako ten náš....
Datum: 04. srpna 2009 0:25
Jméno: Pariik
IP: uživatel6966
 naazdarte chalani..potrebujem pomooc s babetou...dvojrychloostna co je ....ja eviem mal som pionira 2 roky..aale toto je niecoine...niesom ziadny amater co sa tyyka opráv...aale s tyymto si lamem hlavu uz dva dni...nechee iiist ani za tych svetych  ...je ta valec po vybruse...uz pomali aj zabehnuty....aale vcera na nej spadla moja kamoska,.,,dal som ej previezt ja debil : ..aa od vtedy ked daam plny plyn tak zhasiina a striela ez karbec..myslel som ze to bude bohatostou zmesi...alee steloval som to hodiuu a nič...aj som vyčistil karbec..al niejepchaty...nechapem co tomu je....proste priidaaam a pridusii ho..a streliii cez karbec....jak keby slo do motoru vela vzduchu a malo benziinu..nechaapem potrebujem pomooc...ak moozte kontaktujte ma skoor na emaail dakujemm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 15:07
 PODLE MĚ TO JE PŘEDSTIH A ODRH BA BABETĚ JE KONINA NA BABETE NENI JE ZAPALKO BEZ KLADIVEK NO A JESTE TI MUŽE TAHNOUT HLAVA NA VALCU NEBO TAK NECO
Datum: 04. srpna 2009 15:07
 čaučau....mě to taky dělá....uplně to samý, akorát ne po pádu ale začlo to samo....ptal už jsem se na to, a prý je to předstih a odtrh....
Datum: 03. srpna 2009 22:17
 mam podobny problem skus se podivat pod motor jestli nemas u kolene skulinku muze tam uchazet tlak taky se podiv jestli nemas predni blatnik zacakany od oleje ja sem priutrhl zavit na hlave dela to uplne to same akorat kdyz ho ohreju tak se necha vytocit tak do pul plynu pak otacky klesaji taky to muze zpusobit odtrh a predstih na ten taky mrkni a jinak me nic jinyho nenapada s pozdravem franta. jen tak mimochodem ja jezdim na fikovi od svich 12 a ted je mi 17 tak se mej
Datum: 03. srpna 2009 21:58
Jméno: Tom
IP: uživatel5829
 Myslim že už tu ten dotaz byl, ale co když budu jezdit místo specialu 91 na 100 oktanovej benzín, poznam rozdíl? Nemůžu tim nic zničit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 19:07
Jméno: jozo
IP: uživatel2597
 tam bydlí pár známejch ze školy
Datum: 03. srpna 2009 19:07
 Jozo: jj sem
Datum: 03. srpna 2009 13:47
 Zajíc13 Ty seš ze Smečna?
Datum: 03. srpna 2009 13:44
 me je to neznicilo,ale kamosovi..no s tim olejem mas asi pravdu,dava ho tam asi malo  von se k tomu vubec chova hrozne  nwm co do toho jeste nalil,ale ja davam jenom benal+olej  a jede krasne  ja problemy nemam ale jemu nez se to rozjede... 
Datum: 03. srpna 2009 11:47
Jméno: standa
IP: uživatel6956
Datum: 03. srpna 2009 11:39
 no to nevim  ale kamosovej strejda nam to nosil z letiste...nevim jestli mu kecal ze je to kerosin ale me se to dostalo do ruky se slovama: tady mas kerosin,je to do letadel,strejda mi to nosi zadara...  tak asi to bude leteckej benzin.. no a to ze to zkurvilo krouzky potvrdil i strejc co dela automechanika...
Datum: 03. srpna 2009 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel6956
 zajíci zajíci  co to zase meleš  Kerosín vam zkurvil krouzky  Ja na kerosin jezdil 3 roky autem(diesel) a reknu ti,ze kerosin je v podstate normalni(trochu jiná) nafta pro letadla,a beznej fichtl na naftu ani nenastartuje!!!!!! Mozna si to pletes s leteckym benzinem!!!
Datum: 03. srpna 2009 10:19
 no ja jezdil i na kerosin..to je benzin do letadel,ma asi 180 oktanu,ale redil sem to s benzinem..hodne benzinu,malo kerosinu..zadnej rozdil..kamos tam chvili lil jenom kerosin a pekne mi to kurvilo hlavu..vic oktanu,vetsi teplota,vetsi komprese...asi mu to zkurvilo krouzky...od ty doby mam kerosin tak akorat na podpalovani ohne...
Datum: 03. srpna 2009 9:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Taky kecy fichtl jezdil na normal a ten mel 86 oktanu jeste ho maji treba v havl. brode kdyz vjizdis tam jak sou ty panelaky nebo jihlave v ONO taky bejval ale uz neni..A ze jel pekne...100 oktanovej benzin ty krute pomuze kdyz mas snizenou hlavu ale jinak nic...
Datum: 03. srpna 2009 8:46
Jméno: Honza
IP: uživatel6955
 Asi Tom nemá co dělat že vymýšlý takovýhle hovadiny. A ještě SUPER měl 96okt a special 90!!!!
Datum: 03. srpna 2009 8:03
 Special má 91oktanů, Super měl 95oktanů,dnes je to Natural 95.Nebo je i Natural 98oktanů.Dnes benzín s 84 oktany u pumpy není.Moderní auta i motorky by na ten benzín snad ani bez problémů nejely..AHOJ.......
Datum: 03. srpna 2009 0:40
 kámošovi na Mustangovi prožral 100oktanovej benzín nádrž.....měl ji celou polepenou.....možná to ale bylo tím nitroředidlem  .....ale do 2T motoru bohatě stačí Speciál....(pincek je stavěný na Super, který má 84 oktanů)
Datum: 02. srpna 2009 23:49
 To je fakt.Do motoru TI stačí klidně 95. A ještě ušetříš..
Datum: 02. srpna 2009 23:24
Jméno: biggl
IP: uživatel2644
 nic neznicis,ale ani si moc nepomuzes!
Datum: 02. srpna 2009 21:44
Jméno: jawa 555
IP: uživatel6703
 Zdarec, nevíte esi by pasoval karbec z fichtla na mýho pařeza(jawa 555) ???\r\n PS: už newim co by tomu pomohlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 11:43
Jméno: standa
IP: uživatel6956
 samotnej karbec ti na výkonu nepřidá,ba naopak se to asi bude hltit a podobne...... uz jsem videl jet "seriovyho" pareza s origo hlavou,valcem a karbecem zhruba 80km/h možná víc.......to je jen pro zamyšlení
Datum: 03. srpna 2009 11:43
 Pořádnej karbec třeba DELL ORTO.Ten je lepší jak nějaký Jikovy.
Datum: 02. srpna 2009 23:42
 No můj táta udělal takovou redukci, ale origo je origo!!!
Datum: 02. srpna 2009 22:20
 Zdravim, mam Babettu 210, nevadí když smícham special 91 a natural 95?Díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 15:59
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Nestane se nic ale pokud mas v nadrzi 95 a dolivas 91 tak se snizuje oktanovy cislo ty 95 co mas v nadrzi, ale vadit by to nemelo
Datum: 02. srpna 2009 15:59
 ne nemelo by to vadit mam babettu 207 a leju do ni co se najde na natural mi to jezdi lip
Datum: 02. srpna 2009 13:21
 cus draci. na mustangovi kolik km (v terénu) mě vyjdou 3 litry benálu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 16:04
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Ono taky zalezi na tom jak moc mu davas,jestli ho drtis porad ve vysokejch tak to bude zrat vic nez na normalni rovince
Datum: 02. srpna 2009 16:04
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 ono se sice pise ze je spotreba orig noveho fihtla 2,3 km na 100 km ale ted to zere mnohem vic rikam podle toho jakej mas motor a esi nemas vybrus apod.
Datum: 02. srpna 2009 12:09
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 cus draku hele tejch 3 litry ti tak muze vystacit na 40km a vic ono je to taky podle toho jak mas vyliskanej valec hlavu pist krouzky a celkove celej motor
Datum: 02. srpna 2009 12:07
 Zdar mate nějakou radu jak dat v pomeru 1:25 beznin a olej do mustanga , jako triky díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 11:54
 Jakej používaš olej? Já si koupil flašku co používaj mimina a cucají z nich čajíčky nebo mlíčka či něco jiného.Na boku má stupnici a podle ní to naředím s benálem.Olej naliji do nádrže před samotným tankováním.V neděli za mnou vyběhl čerpadlář a řval na mě že tam nemám olej.Dobrej chlapík,jinej by se na mne vybod!!! To je jeden z triků.
Datum: 04. srpna 2009 11:54
 Tvl ja nejsem blbej hoši vím že protřepat už to neřešte jsem si to vypočítal sám
Datum: 03. srpna 2009 8:48
 boze se ptas jak male hloupe decko  normalne cvrnkni olej do kanistru s benalem, protrepej to, par kat to hod do vzduchu a tref rovnou na nadrz a nalej to tam
Datum: 02. srpna 2009 14:24
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 jaký triky prostě to tam naleješ
Datum: 02. srpna 2009 11:19
Datum: 02. srpna 2009 10:11
 Cau draci. Mam mustanga, kterej lezel asi 6 let na pude s benzinem v nadrzi. Ted sem ho vylil a zjistim, ze nadrz je cela pokryta usazeninama. Nevite cim bych to nejlepe vycistil? Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:37
 bilý šterk. Jak milo to vyčistíš tak potom s toho budeš mít bílí
Datum: 04. srpna 2009 18:37
 diabolky do vzduchovky sou moc drahyD,ja pouzivam vetsi sterk a matky se sroubama a davam to do michacky na pul hodky
Datum: 01. srpna 2009 22:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ja bych videl spis diabolky z vzduchovky ty to tolik neposrabou ale na druhou stranu to nicemu nevadi...
Datum: 01. srpna 2009 22:03
 Já bych to viděl také na ten štěrk,dělal jsem to take tak bylo vše v pohodě.
Datum: 01. srpna 2009 21:07
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ja sme tam nahazal matky normal , sroubky... to je jedno neco kovovehop a poradne protrepes a si doma..
Datum: 01. srpna 2009 20:25
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no,jestli je to rezavý, tak já jsem u pincka sundal nádrž, nasypal do ní jemný štěrk a šejkroval tak dlouho až se uvnitř leskla. Pak jsem ji vypláchl několikrát vařící vodou a nakonec
lihem. No a pak šla zpět. Patrně se tady objeví i vědečtější postupy, ale u mne to fungovalo bez problému.
Datum: 01. srpna 2009 19:57
 cus.mám mustanga a do motora mi teče moc benálu občas se namočí svíčka a nejede to . dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 8:42
 treba to dat na 2. zárezu z hora
Datum: 31. července 2009 8:42
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 na 1\r\n
Datum: 31. července 2009 8:37
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Na jakým zářezu máš jehlu???
Datum: 31. července 2009 7:55
Jméno: michal
IP: uživatel41
 zdar chlapi mam problém s fichtlem.vždycky kdyš jedu tak mi jede na plno a mám ruku s plynu a i na neutrál to jde do vysokých otáček.první jsem sy myslel že je to lankem ale mám nové a furt to dělá.skoušel jsem vyměnit jehlu,šoupátko,pružinku a furt nic.nevím co sním.díky za odpovědi.čuss
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 10:47
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 gufero !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 31. července 2009 10:47
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 nebo zkontroluj těsnění
Datum: 31. července 2009 0:56
Jméno: buben
IP: uživatel770
 nejspis ti to prisava falesny vzduch pod zapalovanim, tim padem mas i vysoky otacky....predpokladam ze ti nejde snizit ani volnobeh....takze vymenit gufero pod zapalkem
Datum: 31. července 2009 0:12
Jméno: karbec
IP: uživatel5457
 čawte napíšte mi ako ste napasovali na karbec vzduchový filter z jawy 250 lebo nepasuje tam bez úprav a akú trisku ste tam dali a či ste zvečšili hladinu v karbeci a ako to s tým jede no proste napíšte svoje skúsenosti Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 20:20
Jméno: Krystof
IP: uživatel4699
 brej den, jakej karburator muzu dat na Pionyra 555, abych zvetsil vykon ? diky predem za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 16:12
Jméno: Denzileck
IP: uživatel5633
 To jo,ale nemel puvodni ojnici,kanalky,pist,.....
Datum: 31. července 2009 16:12
Jméno: Standa
IP: uživatel6920
 to sou zase rady.......radsi si kup ten del orto a pojede to vic jak s velkym karbecem.......na závodech dosahoval jeden parezácký motor rychlosti hodne pres 80km/h a mel puvodni valec hlavu i karburator......trosku k zamyšlení.....
Datum: 31. července 2009 10:27
 ze 175 čz karb.uříznout konec hrdla tak abys nasadil o neco vetsi hadici kterou pak das na puvodni hrdlo 555 (ktery se tez rizne ) a na konec oba konce zajistis svorkama aby to drzelo pohromade pak poladis vzduch a jednodrep ma potom takovy točky ze stačí simsonu bo mu ujede
Datum: 31. července 2009 2:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ale difuzor neni vse...A stihacka ma primi vstrikovani  A taky to je prece jasny ze musi predelat i hrdlo...
Datum: 30. července 2009 18:59
Jméno: Krystof
IP: uživatel4699
 Dell'orto 14 by pomohl ve vykonu? Jelo by to rychlej i kdyz je ten Jikov 2914 taky 14mm ? Z pozdejsich pincku tam karbec nepasuje, je to jiny hrdlo...a ze stihacky by se tam ale nevesel...;(
Datum: 30. července 2009 17:34
 To je slabý,to chce aspoň z náklaďáku nebo ze stíhačky.
Datum: 30. července 2009 17:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Treba od:05,20,21,23,207(nevim jiste)210,.....Zkus dellorto tady na kramku od babety to by melo jet tak akorat presne
Datum: 30. července 2009 16:59
Jméno: Adolf
IP: uživatel5822
 Dobrýden mám problém koupil jsem si favorita a nalil jsem doněj natural 95 co se tam může lejt aby to jelo natural 95 98 special 91 pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 20:00
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Favorit 135 - stačí 91 a klidně může 95, zvláště se vstřikováním není problém.
Favorit 136 - měl by být 95. Vzhledem k mizivému cenovému rozdílu bych v obou případech dával 95, víceoktanový zázračný benzíny jsou k ničemu.
Datum: 01. srpna 2009 20:00
 V papírech je uvedeno 91 oktanů.Já jsem zkoušel 95 i 98 na obojí bez problémů. Já ted´používám 95 natural,nebot¨91natural tady nemaj.Pro Tebe bude optimum 95natural.98 je poměrně drahý.
Datum: 31. července 2009 9:44
Jméno: Honza
IP: uživatel6891
 natural 95 je ok
Datum: 30. července 2009 17:19
|



|