Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dan
IP: uživatel10446
 Nemáte prosím někdo tušení, kde bych sehnal vzduchový filtr na Jawa Dandy 50? a na jakém zářezu má být jehla v karburátoru? a jak má být nastavená směs? Ve vysokých mi to jede krásně, ale v nízkých je to takový udušený...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 15:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16109
 nešel by tam dát sportovní bavlnění když ten origo nemužeš sehnad??? jinak polohu jehli nastavíš podle barvy svíčky při jezdění a podle toho jak motorka táhne..... chce to být pečlivý a věnovat se jen te jehle nic jineho neměnit a nastavit největší výkon ve stoupaní ale aby svíce nebyla černá na šrot
Datum: 14. září 2013 15:19
Jméno: .
IP: uživatel16081
 Chlapy po kolika km muzu vratit jehlu na 2 zarez..? Mam 600 km a motor jde rychle a krasne do otacek..dve nadrze 1:25 a zbytek 1:33 Mogul TSF
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 9:58
 Ahoj. Není problém něco udělat,napiš mi na mail,domluvíme se. Moje "šedesátka" je jako simson vrtaná 41...tzn. 58ccm...
Datum: 11. září 2013 9:58
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Stando, až se tvoje úprava osvědčí, bude ji možné nechat si ji u tebe s převrtáním, výbrusem udělat ? Sem z poněkud težšího kraje  Spodek bych si připravil pintlich... (jestli to teda není opravdovejch 60 ccm z pařezáckýho válce, ten doma nemám) Díky za odpověď.
Datum: 10. září 2013 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Když jede dobře tak neřešit. Cihlová je ok.
Datum: 10. září 2013 21:40
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Mozna je to tou upravou valce.. co sem delal vis,trysku mam origo tak mozna zkusit 70 a nebo to neresit..nechat jehlu na tretim zarezu .. svicka byla krasne cihlova
Datum: 10. září 2013 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Pokud ti to teď jede hůř jak předtim,tak vrať nastavení jaký bylo,když to jelo fajn...neni důvod se striktně držet nějakýho "mustru" ... Ze mě si příklad neberte,mam teď takový blbý období a seru na všechno... Zkoušim životnost válce a ojnice na motoru s upraveným válcem(7500+rpm 60ccm),kde ojnice je už horší,motor je nedostatečně mazán,olej je nekvalitní(api tb),motor je v horším stavu a krutě přetáčen od prvních 40km a simuluji tím zacházení standartního "puberťáka-fichtlaře" kterej chce výkon a nešahne na motor...takřka bez záběhu... Mužu pak s určitostí říct co se dá a nedá za určitých podmínek bezpečně udělat či předem varovat před riziky poškození... Za druhé se chci přesvěčit o kvalitách trochu modifikovaného křížového brusu který mi dělá brusírna.... Jestli to motor přežije,dostane metál... Zatím vše OK
Datum: 10. září 2013 20:35
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Ok jehlu mam na druhym ale prijde mi ten motor tedka tuzsi nez predtim.. Vycistil sem pist,hlavu a najel neco kolem 10km na zkousku.. Maximalka na 12z 62-5 podle tachacu.. Kolik mate vy ? Premyslim o 13z zpatky.. Zkusim si pohrat s filtrem nebo tomu dat par kilaku navic.. Jinak ctu stando ze davas 1:40 M2t ? Tak ja davam normlane TSFcko 1:33 tak na 1:40 by nemel byt problem ne ? Jeste taky vycistim vejfuk po tom zajizdeni..
Datum: 10. září 2013 20:07
 NO stando ono už ani to M2T není zrovna z lacnýho kraje- aspoň u nás ne, ale když ho ředíš 1:40 tak ti to po finanční stránce asi vychází taky dobře. Já si na benzině u nás kupuju Castrol 2T do zahradní techniky, za 139 Kč (někde boužel ten samí olej i 180kč) a ředím to 1:50 (záběh 1:35) a šechno v cajku a finančně to taky vychází slušně. ............ Tu jehlu už můžeš v klidu dát níž. to už zajetý je.
Datum: 10. září 2013 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Včera sem si udělal radost a do mýho žlutýho fíka jsem si implantoval svoji cestovní 60ccm sadu. Páč sem si k tomu sehnal dvoukroužkovej píst na dva slabý kroužky tak jsem to zajížděl. Prvních 20km na trysku 72 jehla dole,povolilo se to,dalších 20km už na trysku 68,jehla dole...dál jsem najezdil dalších asi 10km s tim,že už to jede fest kouř i ve dvou a ještě to chce trysku 65 protože teplý to má horší přechod z volnoběhu do zatížení,ale tu tam dam až po cca 100km pro jistotu. Resumé: Všichni ten záběh moc hrotíte,jedno odpoledne a je to normálně jezditelný do plnejch. Dvě odpoledne a dával bych už standartní nejchudší možné nastavení + ještě tak do 500km kapku víc oleje (1:30)...nic víc,nic míň... A to do toho peru M2T protože sem se rozhod že cesťáka nebudu hejčkat drahejma olejema...a protože sem teď trochec švorcák tak jako správnej socka mažu 1:40. A světe div se,ono to funguje....trpí to jak svině a ani náznak sebemenšího problému...
Datum: 10. září 2013 15:13
 Přesně tak, motor je zhruba po 500km zajetej, takže ji bez obav můžeš vrátit na 2. zářez
Datum: 10. září 2013 13:44
Jméno: ondra
IP: uživatel16083
 Klidně jí tam už dej, po 600 km je už zajetej
Datum: 10. září 2013 12:52
 SESO, bylo by možné sehnat pružinku kohoutu na benzín z Fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 22:05
 Když bych ti to hodil do vzkazu až budu kupovat dálší díly tak bys to tam hodil?
Datum: 09. září 2013 22:05
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Jestli jí chceš tak ti jí dám, dej adresu a pošlu ti jí poštou , stálo by tě to asi 50 kč za poštovné...
Datum: 08. září 2013 20:38
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci jak seřidim hladinu karburátoru u jawy 350/640
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2013 18:10
Jméno: Dan
IP: uživatel8180
Datum: 06. září 2013 18:10
Jméno: Dan
IP: uživatel8180
 Odšroubuješ spodek plovákový komory, karburátor položíš na hrdlo sklenice, do který nalejváš benzín. Musíš to dělat na rovný ploše samozřejmě. .. Ve chvíli, kdy bude plovák ve vodorovný poloze, musí bejt jehlovej ventil zavřenej .. To poznáš třeba tak, že hadičkou prostě foukneš do karburátoru přes přívod benzínu, popřípadě nalejvat přímo hadičkou a až bude mít dost nalejvat už nepude .. Když to nebude sedět, musíš přiohnout plíšek co je na osičce plováku. Eště si dej pozor, esli si měnil plovák, může špatně chodit, na to si dej pozor, taky se mi to stalo, že pak nedovíral. Snad to z tohohle návodu pochopíš. Ahoj
Datum: 06. září 2013 18:05
 Zdar chlapy.. chci se zeptat jeslti se nejak steluje karburator na 550 jde o novejsi Jikov 2914. Na netu jsem nic nenasel...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 aha tak to padon ono je toho víc druhu než pravostrnej a levostranej???no nic prostě se omlouvám
Datum: 08. září 2013 10:56
 pepo máš asi nějakou vývozní verzi karburátoru 2914 hz.Na tomhle seřídíš pouze polohu jehly.
Datum: 08. září 2013 8:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 vše vyčisti a nastavíš odpovídající zářez na jehle v šoupěti.. pak motor natočíš a necháš ohřát a pak pošteluješ nejmenší volnoběžne otáčky šroubkem s pružinkou ..otáčky takove aby se motr sotva utáhnut teplota valce je taková že na něm už neudržíš ruku tj přez 80
Datum: 07. září 2013 14:57
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 max na jehle
Datum: 05. září 2013 22:09
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu moje jawa 350/640 žere skoro 8 litrů na 100 kn mám kamaráda kterému třinda bere necelé 4 litry ja nejsem žádnej závodník čím to může být ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 8:01
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 joj, jezdil jsem 640-tku a dlouhodobou spotřebu jsem měl 2,7l. rakouské zapalování s proměnným předstihem, karburátor Bing.
Datum: 09. září 2013 8:01
Jméno: QxB
IP: uživatel15643
 Taky se přikláním k tomu, že to možné je.. Jezdím za 4 litry.
Datum: 06. září 2013 17:31
 Mám 639, čili stejný motor a jezdím (poměrně dlouhodobě) za necelé 4 litry, takže to možné je.. jinak doporučuju zkontrolovat karburátor a předstih..
Datum: 06. září 2013 8:15
Jméno: beba13
IP: uživatel13327
 Ahoj zkusil bych zkontrolovat nastavení karburátoru na jakém zářezu máš jehlu (2 zářez zhora) a o kolik máš otočen šroub vzduchu (od utažení 1 otáčka vlevo).
Taky bych zkusil zkontrolovat jestli ti někde palivo neutíká.
Datum: 05. září 2013 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 tomu bych až tak nevěřil že jede za necelý 4 litry...jinak jestli má 634 nebo 632 tak ty brali o trošku mín do těch 4,5 -5 se s nima dá jet,tvůj problém bych vyděl v seštělování zapalování a karburátoru
Datum: 05. září 2013 20:56
 zkontroluj jestli ti těsní sytič, hodně častá příčina vysoké spotřeby je také špatný výpočet a jak tu jednou někdo psal takovej brácha taky dokáže lecos odsát z nádrže
Datum: 05. září 2013 20:41
 Nazdar draci  Jsem začínající djak.Dostal jsem od dědy jawu 555 která má palivovou nádrž z Maneta a karburátor z Mustanga u kterého schází vzduchový filtr.Ten orig.se tam nikam nevejde a ani by nebyl vzhledný.Je nějaká alternativa třeba viz. např. zatracovaný přímý filtr?Nebo je nějaká jiná možnost vzd.filtru z jiného karburátoru? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 13:08
 Díky djaci  motor je poskládaný co kde můj o dost starší bratr našel hlavní část je 555 jen píst, válec a hlava je Mustoš proto ten karbec.Ještě jednou díky DJACI DOBJEJ LET  )
Datum: 05. září 2013 13:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16061
 jj dej spojtovní ona ani ta dratěnka v origoši nejni žadne terno zaplat panbuh pařes něco skousne a dokáže jezdit i s hodně vylagrovaným motorem.....
Datum: 04. září 2013 20:10
Jméno: standa
IP: uživatel16057
 Jasný,když neni nazbyt tak přímej,asi spíš ten zakrytovanej. Nezapomeň doladit bohatost směsi vhodnou tryskou. Nevím co v tom máš za motor a tak ani nemužu bejt konkrétnější.
Datum: 04. září 2013 20:02
Jméno: mustaf
IP: uživatel14936
 Ahoj mam takovej problém dostal jsem od kamoša mustanga už funguje ale nastartuju ho volnoběh drží a když chci přidat plyn tak to začne od šoupěte zvláštně chrčet a prskat s tamo benzín takže vubec nepřidám plyn (nedostanu to do otáček) mam 2 karburátory a zajimavé že mě to dělá na oba prosíííííííííííííííííííííím poraďte čím by to asi mohlo byt pište co vas napada už si fakt nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:26
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zkusil bych si pohrát s jehlou protože mě připadá že maš moc botou směs.
Datum: 04. září 2013 20:26
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zkusil bych si pohrát s jehlou protože mě připadá že maš moc botou směs.
Datum: 04. září 2013 20:26
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 skus toho fichtla naklonit na pravou stranu ( na stranu kde je plováková komora) tím trošku ochudíš směs a měl by ti jít do otáček, nebo skus dát jinou svíčku
Datum: 03. září 2013 22:05
Jméno: mustaf
IP: uživatel14936
 myslíš že by to mohlo být tím? zapalování jsem seřizoval kondenzátor nevim jak poznám jestli funguje?
Datum: 03. září 2013 19:32
 Co zapalování, kondenzátor?
Datum: 03. září 2013 19:27
 Nevíte jaký je přesný rozměr kroužku ve spoji kolene a laufu výfuku u 350/640? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:22
Jméno: Jeník
IP: uživatel15299
 Zdar draci,chtěl bych se zeptat jestli nemáte nějakej způsob rychlého zjištění kolik benzínu je ještě v nádrži na jawě 21  myslím třeba že zjistím hloubku benzínu a podle toho zjistím přibližně kolik litrů tam mám  nemáte někde vyrobenou takovou pomůcku ?.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 16:57
 Myšlenky jsem ti opravdu nečetl, tohle už je tak 8 let zpátky
Datum: 03. září 2013 16:57
Jméno: Jeník
IP: uživatel15299
 Jako bys mi četl myšlenky  ... našel sem si starou nádrž a odělal sem to samí  akorát sem si dělal zářezy na kousek roxoru po 0,5 l  a nalíval sem do ní vodu
Datum: 03. září 2013 16:47
 Já to na fichtlovi míval, vozil jsem to pod sedačkou. Vem si laťku, vypust nádrž, připrav si kanistr s benzínem a odlejvej do nádrže benzín po 0,5l. Vždycky tam dej tu laťku a udělej si zářez v místě hladiny. Takhle jsem to používal dlouho a fungovalo to parádně...
Datum: 03. září 2013 16:16
 Ahoj, nevíte čím to může být že se mi fichtl občas dusí ? Například když jedu 60km/h tak se začne dusit, nebo taky někdy když dám plný plyn tak se mi dusí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 taky jsem se dusil...doktoři mi přišli na astma, dali mi na to Symbicort a je mi fajn
Datum: 02. září 2013 21:30
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 asi nedotýká benzín mrkni na trysky a tak na hladinku nebo to dělá vzduchovej filtr zkus ho vyčistit
Datum: 02. září 2013 10:32
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau mám takovej problém jak je plováková jehla tak sem strhnul závit nevíte jak to opravit? je škoda vyhodit celej karbec je to ještě origo jikov dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 13:59
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 tak opraveno vypadá to dobře vzal sem přibližně stejně dlouhej šroub M8 a do něj vyvrtal díru přesně na jehlu ze starýho sem uříznul jehlu a lepidlem na ložiska přilelpil do díry a vypadá to ok
Datum: 30. srpna 2013 13:59
 Jako šlo by to opravit, to nepopíram. Ovšem vzhledem k dostupnosti a ceně jiného karburátoru je pro spoustu lidí oprava naprosto bezpředmětná. Tam je origo závit M6? Tak by to šlo říznout na M7 a jak řikáš, do šroubu vyvrtat díru a do toho vsadit jehlu...
Datum: 30. srpna 2013 11:53
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 tos mě nepotěšil vyhazovat se mi to teda nechce  a zrovna ja v okolí nemůžu ty karbce sehnat  napadlo mě vzít osmičku šroubek vyvrtat do něj díru a nalepit tam tu jehlu..
Datum: 30. srpna 2013 11:21
 Těch karburátorů je jak sraček, nejjednodušší řešení je za pár korun koupit jinej karburátor a případně si do něj přeházet svoje věci. Tohle tělo se strženym závitem bych asi rovnou vyslal do koše, ale můžeš si ho nechat, až to jednou za 50 let bude vzácný tak se to může opravit...
Datum: 30. srpna 2013 10:06
Jméno: kemos
IP: uživatel16033
 Chlapy existuje nejaky zamykaci vicko nadrze na fika? Nebo nejakej typ jak zabezpecit nadrz. A pak mam dotaz po kolika km davate jehlu pri zajizdeni zpet na 2 zarez?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 12:29
 budeš přemrdávat nádrž a nakonec zjistíš že nezavřeš sedlo.jednodušší je vyřešit uzamykání sedla.
Datum: 29. srpna 2013 12:29
 koupit nějakou dorasenou nadrž ze simsona uřezat z ní hrdlo nalevání navařit na pinckovou nádrž a koupit uzamykatelné víčko na simsona a hotovo
Datum: 29. srpna 2013 10:11
Jméno: kemos
IP: uživatel16037
 Me ani tak nejde o to ze nekdo vypusti benzin ale neco tam nehodil,nenasypal cukr.. lidi jsou ruzni. Bylo by dobry vicko co by z nej pri zamykani vyjizdely z boku naky jazycky..aby se zaprely pod hrdlem.Nekdd jsem to videl..
Datum: 28. srpna 2013 21:56
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 mam pod sedlem na plechu sedla pasovinu a ocko z co vychazi z plechu pod sedlem po zavreni sa prekriji a zamkne se podobne jak jawa 634 -350
Datum: 28. srpna 2013 21:23
 a co zkusit do hrdla navařit L profil. třeba 2cm širokej, dole ohnout jako doraz a třeba naproti přivařit svisle třeba 5mm drát. pak koupit výčko o dobrém průměru se zámkem a udělat do něj zářez, at se nedá pootočit. ale je to jen taková idea. P.S. asi to bude k ničemu, páč vezmeš za hadičku, škubneš a benál vytočíš přez kohoutek...
Datum: 28. srpna 2013 17:51
Jméno: kemos
IP: uživatel16025
 Presne tohle me napadlo ale nedokazu si predstavit nejaky vkusny reseni.. tohle by bylo jak petlice a zamek
Datum: 28. srpna 2013 13:16
 Nádrž zabezpečíš víčkem jen těžko. Není tam žádný zub nebo rantl, za který by se to dalo zamknout. Napadá mě jediná a možná trochu humpolácká metoda - k zadnímu madlu a zespod na sedačku namontovat nějaké plechové výstřižky, a ty k sobě zamykat zámkem, což by mělo zabránit odklopení sedačky a tím zabránit k přístupu k nádrži...A jehlu jsem vracel asi po 1000km
Datum: 28. srpna 2013 10:37
Jméno: Hegg
IP: uživatel13400
 Zdarec, objevil jsem doma 2 karburátory pro mě neznámého typu. Jelikož je nevyužiji tak bych je chtěl střelit, nemám vůbec ale ponětí na co patří. FOTO : http://nahraj.to/g/aX0 . Za odpovědi mnohokrát děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hmm koukám že ten se mi nezobrazuje, takže kadleclk@seznam.cz
Datum: 28. srpna 2013 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 o´ten větší bych měl možná zájem, kdyžtak mi pošli mail
Datum: 28. srpna 2013 18:42
 NO jedno je nějaka malá kývačka či Zetka 175/450 atd a to druhý je pařez pravostranný karburátor. obojí prodejní cena nic moc hele....
Datum: 28. srpna 2013 9:01
 ten špinavější je nejpíš na jawu 550
Datum: 27. srpna 2013 13:58
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ten čistší bych tipnul že je z nějaký 125, asi JAWA-ČZ 125/355
Datum: 27. srpna 2013 13:28
Jméno: AAAAA
IP: uživatel5546
 caute mám doma jawa 250 559 a je to po generálce, má to novou pístní sadu a koupil jsem ji od kámoše, říkal že to zkoušel i kolik to vytáhne a že to jelo v klidu 110, ale pak že se mu porýpala elektrika, tož jsem vyměnil indučku a moto zase jede, jenže je tam problém s dotíkáním benzínu, když sem to lechtal tak benzín stíhal dotíkat, ale když jsem zkusil vytočit 2 a 3 tak hned se to začalo dusit, když sem mačkal čepovák tož to bylo zase ok, ale v momentě když temu zarvu tak se to dusí, kohoutky tam byly 2 a stejne to stoji za hov.no :/ prosim poradte, palivovy filtr i sitko kohoutku mam, karbec je take vycistenej,svíčka černá, 3. zářez, je tam 5 zářezů, takže uprostřed...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2013 11:22
 odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže?
Datum: 01. září 2013 11:22
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau tento problém jsem mě v 80létech a byl to nedostatek vzduchu. Vyzkoušej jawu bez vzduchového filtru. Měj se
Datum: 01. září 2013 6:42
Jméno: AAAAA
IP: uživatel5546
 karbec je cistej cistil sem ho asik pred 2ma dny... spis me napada problem ten ze je tam plovak ktery nasava benzin, zkusim ho vymenit jestli nebude problem v nem
Datum: 28. srpna 2013 9:55
 možná bych tne problém neviděl s dotýkáním benzínu. Spíš bych to viděl na přicpaný karburátor- vymontovat, rozdělat, profouknout kompresorem popřipade vyvarit v octu, když to bude humus zarostly. Tím že to jede na cupakkolík to jede jakoby na sytič, ale jinak to má chudou směs která neprojde přes trysku. tak možná tak...
Datum: 28. srpna 2013 8:55
 Ahoj draci už jsem na prášky z mustanga , nejde vytočit na plnej plyn za jízdy , na volnoběhu si myslím že točí dobře ,ale když jedu tak ne to třičtvrtě plynu to jakžtakž jede ale jak dám plnej uplnmě cítím jak kdyby ho někdo začal zezadu držet a nepustil ho aby jel víc a taky všem ostatním pionýry jedou hned zastudena ten můj ne ,musím počkat až se zahřeje tak jede jinak se dusí .. ne že bych jezdil za studena ale všiml jsem si toho... když jsem pozdě podřadil z trojky na 2 a dal plnej pionýr uplně zpomalil uplně se dusil až zastavil a zdechl nakopl jsem ho a zas jel ale zase udušeně .. draci čím by to mohlo být že nejde vytočit a je takový přidušený ?  už mě to sere musim jezdit ještě na brigády
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 15:57
 základ čistý výfuk a nejlepe nový filtr vzduchu. taky mi to pred lety delalo, ale uz nevím jak jsem to dal do kupy. ale to samí jak říkáš. ale urcíte jsem také čistil karbec ( jen rozdělat a profouknout kompresorem všechny díly) teoreticky kdyz nejede za studena (coz pootrebuje bohatší směs), tak ma malo bohatou směs, coz ale nedava smysl, když by byl pricpaný vzduch filtr... (ale jestli ti fichtl jenom skube par metru kdžy jedeš za studena, tak to se stáva- tak nejako normálka-neřešit, ale na plnej plyn musi za tepla jít jak šlak) jo a u druhyho mostanga se mi stalo, že mi zteřela ta gumava manžeta ke karbci a praskla pulkou a primlaskla se jakoby k rámu a tim se to dusilo. takže oddelej pri jizde tu manzetu z karbce a uvidis co to bude dělat...
Datum: 26. srpna 2013 15:57
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Čus, zkusil bych laborovat s airboxem. Jestli v něm máš pomocné dírky, tak je postupně zacpávat a pokud ne, zkus tak nějakou díru o průměru 8 nebo 10 vyvrtat do airboxu a uvidíš jestli se to zlepší. Výfuk máš čistý?
Datum: 25. srpna 2013 21:25
Jméno: DominiGlac
IP: uživatel16017
 ahoj mam takovej malej problém mam pincka a kdyz ho nakopnu tak jed a asi tak po 2 ridani plynu chcipne a uz nechytne vždycky musim vyčistit svicku a pak ho zase normalne nakopnu ale zase po chvilce chcipne , roztlačit de a potom když tam kopnu neutral tak volnobeh drzi pekne ani nemá tendenci chcipat ale zajímalo by me proc mi to chcipa na to nakopavani diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 13:02
 Zdar, chtěl sem se zeptat jestli nevíte čím to je, že mi moje Číza 175/477 neskutečně žere.. Měl jsem v nádrži skoro 2 litry a ujel sem sotva 18 km a byl jsem na suchu.. Je to normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2013 23:22
Jméno: mick
IP: uživatel16067
 Ja jezdim na 125/476 za cca 3,5l/100 a to jedu skoro porad plny.
Datum: 06. září 2013 23:22
 No je to celý divný.. ale rozhodně to neteče  Kolem nádrže není ani kapka a navíc ju mám jak novou.. A kohoutek taky ok.. Spíš bych chtěl vědět kolik to žere ostatním kteří mají ČZtu 175/477.
Datum: 29. srpna 2013 21:11
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jo vsadím boty že ti to někde teče protože 13l/100 by ti benzín tekl z vejfuku
Datum: 25. srpna 2013 20:33
 nemáš děravou nádrž ?
Datum: 25. srpna 2013 20:19
 No já na plnou nádrž neujedu ani těch 100 s takovou spotřebou  a to nejezdím v terénu..
Datum: 25. srpna 2013 15:11
 Natankuj plnou nádrž a ujeď na to několik set km a pak teprve řeš spotřebu. 18km je strašně malá vzdálenost a chyba měření je obrovská...já když jezdil s čízou v terénu tak jsem se na takovou spotřebu asi dostal taky...
Datum: 25. srpna 2013 11:20
 Ahoj chtel bych se zeptat jak se da vyrnat koncovka a kolinko vyfuku na ČZ 150C jestli mate nejake triky nebo tak  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 9:58
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 23:03
Jméno: jarda
IP: uživatel16010
 stačí nebo si kup v mototechne obic palivovou hadičku a stahnuji na kohoutku sponkou
Datum: 23. srpna 2013 23:03
 jám tam mám hadičku a ani sponky nepotřebuju protože je to tam tak natěstno že tu hadičku ani nemužu vytáhnout a když koupíš moc velkou tak kup elektrikářský pásky takový ty bíly a tím to pude určite parádně přidržet
Datum: 23. srpna 2013 14:59
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 obyčejný sponky jako jsou na hadice dají se sehnat takový mini,ale pro ty sponky je lepší když si zajdeš do autoservisu a koupíš si tam 10cm hadičky co se dává do aut (má silnější stěnu) a měli by tam mít i sponky a to už potom drží jak prase
Datum: 23. srpna 2013 12:53
 Nějaký hadicový sponky, je toho víc druhů. V krajnim případě by posloužil i drátek utáhnutej kombinačkama...
Datum: 23. srpna 2013 12:53
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Dik za info, a jaky sponky tim mysliš?
Datum: 23. srpna 2013 12:47
 Stačí obyč palivová hadička + dvě spony. Je tam ale slabší hadička než co jde z kohoutku do karburátoru, tak bacha na to...Dneska se dělaji hadičky 5mm a 6mm, a ty budeš pravděpodobně potřebovat tu slabší z nich...
Datum: 23. srpna 2013 12:42
|



|