Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa
IP: uživatel13743
 cus draci nemuzu nastavit spravne hladinku mám ji trosku nad ryskou ale pres 3 to uplne nevitahne a musim vzdy pricepnout nohou zkousel jsem trysku 68-72 nic se nezmnenilo skousel sem zarez na jehle z 2 jsem dal na 3 to slo akorat o malinko lip do otacek ventil mam ten novej a tak jsem ho musel upilovat palivova soustava taky nova. prosim pporadte uz si nevim rady  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel15176
 Přidej na hladině a ucpi jednu díru na filtrboxu. Fichtlu zdar.
Datum: 19. prosince 2013 18:17
 Zduř. Neviete niektoo poradiť aky olej by pasoval do zadných tlmičov na pioniera? ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2013 12:59
Jméno: vojta
IP: uživatel12635
 ja jsem mel problemy s tlumičama na mustangovy (netesnily) tak misto oleje jsem tam narval vazelinu .... nemuzu rict presne mnozstvo to nevim ani ja . ale neteče to a jsou tvrde (pro me dobře)
Datum: 22. prosince 2013 12:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16545
 ju prostě motorák ...
Datum: 12. prosince 2013 19:19
 když psal pasoval, pochopil jsem to jako že hledá co z olejů v garáži by tam šlo  jinak samozřejmě tlumičovej a i ten má různé viskozity
Datum: 11. prosince 2013 20:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16540
 že by tlumičovej?? normalně je k dostání na větší pumpě či mototechně hustotu za tlumičovím sou motráky ...takže i třeba m2 t....na funkci tlumiču ma vliv i přesne mnoštví tak bud pečlivý
Datum: 11. prosince 2013 20:17
 já dal do simsonovejch předních vidlí 10w40 motorovej a šlapalo to parádně, byla to polosyntetika, nikde to neteklo, možná to bylo o setinku tužší než origoš ale skoro neznatelně
Datum: 11. prosince 2013 20:14
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 cust draci nemůžu nastavit správnou hladinu u fechtla když to dám tak aby plíšek šel dolů milimetr je hladina pod ryskou plováku jednou jsem to zkusil dál plíšek o dost dolů a hladina byla správná ale jelo to nahouby musel jsem za jízdy čepovat jinak u minulého mustanga jsem to řešil tak že jsem plíšek koupil vždy novej když to nejelo vždy to toto vyřešilo při osazení šel dolů necelí milimetr (považoval jsem to za to že je to od výroby naštelovaný) teď jsem si koupil nový a plíšek se ani nehne a to mám karbec stejný jinak plovák je taky nový to samí filtr a hadičky a nádrž špinavá není. dikes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 17:01
 jestli hýbáním urveš tu pacičku tak jsi lofas, bo tak se hladina nešteluje, ty musíš přihýbat jen ten konec a tím určovat výšku plováku, tj. výšku hladiny, tou pacičkou maximálně ovlivníš chod ventylu
Datum: 11. prosince 2013 17:01
 Pokud se s plíškem často hýbe, tak se ulomit může, pak se musí koupit samozřejmě novej, to máš pravdu, ale většinou stačí hladinu jednou nastavit a pak se na ni dloooouho nemusí chytat  . Mrkni se na ten plovákový ventil a pokud máš starý, tak si je porovnej...
Datum: 11. prosince 2013 16:58
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 jo ventil je novej v podstatě celá palivová soustava přes ten 3 zářes to fakt nejde jo a na plíšku se co zkazit má pokud s ním budeš dlouho hýbat tak se ti urve taková malá pacička v blízkosti ventilu která drží zdvih plíšku
Datum: 11. prosince 2013 15:51
 Plovákový ventil máš starej nebo novej? Já jsem koupil novej a nemohl jsem hladinu seštelovat ani za boha, když jsem potom porovnal starej ventil a novej, tak ten novej má asi o 1mm delší tu tyčinku než má starej ventil. Mám tam teď danej opět ten starej ventil, ale zkusím upravit ten novej, tak snad to potom bude fungovat  , na plíšku se nemá co pokazit, takže pokud ho nestratíš, tak je zbytečný kupovat novej plíšek
Datum: 10. prosince 2013 22:00
 tak si dej 3 pohraj si s tím
Datum: 10. prosince 2013 20:55
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 je na 2 protože přes 3 mi to nikdy nejelo
Datum: 10. prosince 2013 20:35
 zkus jiné zářezy na jehle, já mám 2, s tím plíškem to už jsem to doladoval ale musíš si s tím vyhrát
Datum: 10. prosince 2013 20:26
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Zdravím mám na svém fichtlu na šoupátku v karburátoru jakoby ručne udělanej ze spodu výřez, nevíte na to tam je nebo proč se tam ten výřez dělal? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 16:33
 při jízdě asi ani ne, jen ti půjde hůře poladit volnoběžný otáčky, a kdyby to šoupě bylo celý vyběhaný tak to může přisávat faleš...
Datum: 10. prosince 2013 16:33
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 díky a může to mít nějaký vliv na jízdní vlastnosti?
Datum: 10. prosince 2013 16:10
 to je vymačkaný od šroubku na volnoběh
Datum: 09. prosince 2013 21:18
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, chtěl bych si koupit uzamykatelné víčko na nádrž, přesněji na Dakara když odšroubuji víčko nádrže vidím v hrdle přepážku, která je však po celém obvodu. Jestli jsem pochopil správný princip tak musím v určitém místě tu přepážku odříznout cca 1-2cm abych do toho místa zasunul "pojistku" kterou poté klíčkem otočím do jiné polohy ze které mi nevypadle. Možná jsem ten princip toho víčka špatně pochopil  . Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 21:08
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 Zdar draci čím to je že když nakopnu pionýra studeného tak musím furt čepovat dokud se motor neohřeje jinak bez čepování to po chvíli zdechne. Ale jakmile se to ohřeje tak jede super dikes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 20:26
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 dela to od nejake urcite doby napr. zasah do valce jiný filtr trysky ochlazení ovzdusí
Datum: 09. prosince 2013 20:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 protože když je motor studený , potřebuje více paliva
Datum: 09. prosince 2013 18:57
Jméno: petr
IP: uživatel16520
 Zdravím mám motorku jawa 50 mosquito a mám takový problém,když otevřu kohoutek na benzín tečemi to přes pumpičku na karbecu.Múžete mi poradit co s tím je?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 19:17
 ve viclu mas takovej cudlicek kterej ti zavra benyin kdys se půovakova kopota naplni tak hp vndej a rozeber a vcisti a mnelo by zo byt dobry  rn
Datum: 09. prosince 2013 19:17
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 vadný plovák nebo netesní ventil
Datum: 09. prosince 2013 10:35
 přemejšlim jak sem to tu nedávno nakousl s open filtrem, myslíte že je lepší benzínovej fitr papírovej nebo ten jakoby z napěněnejch kuliček(vypadá trochu jako pemza)? analogicky bych asi řekl že papírák bude lepší, pozná se to na době od výbrusu k výbrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 11:30
 ok, ale abyste si nemysleli že mám představu po nějaké špíně v benzínu  myslel jsem hlavně prachovou rez, ale i tak už se asi moc nudim, už aby bylo zase teplo, a dík
Datum: 01. prosince 2013 11:30
 kraken: Tuto myšlenku bych označil za zcestnou...V podstatě netřeba uvažovat...
Datum: 30. listopadu 2013 22:01
 no podle mě když bude v benzínu méně špíny tak to bude rozhodně plus pro životnost válce
Datum: 30. listopadu 2013 21:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16494
 benzínovej filtr ti neovlivní stav brusu vzduchovej ano.....a je to šumák 20 let to jezdilo bez filtru a stejně ti to ucpe kohout i přez sítko když nadrž neviliješ
Datum: 30. listopadu 2013 21:48
Jméno: Jácha
IP: uživatel12940
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 13:02
 i když je nádrž čistá a je vní sítko tak nějaké malé nečistoty tím projdou.. takže jsem dal ten první.. a no problém..
Datum: 30. listopadu 2013 13:02
 si radši vyčisti nádrž a kup si nový sítko do nádrže
Datum: 30. listopadu 2013 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel16487
 Mě s tim pio blbnul nad 8000rpm  neni nad sítko v bandě
Datum: 30. listopadu 2013 6:44
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to se nečistí,po zašpinění se zahodí stejně jako vzduchovej filtr
Datum: 29. listopadu 2013 23:56
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 http://www.ceskemotocykly.eu/Palivovy-%28benzinovy%29filtr-maly--kulaty,78.html nejlepší jsou tyto jdou pěkně vyfouknout a otevřít nejde žádný ne ?
Datum: 29. listopadu 2013 20:55
Jméno: jáchym
IP: uživatel12940
 Aha  no ale neni v nich nějaký zásadní rozdíl ne? Dají se otevřít a vyčistit?
Datum: 29. listopadu 2013 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já taky páč je v bohdanši na burze prodával chlápek po 10,- D
Datum: 29. listopadu 2013 18:53
 Já používám ten papírovej..
Datum: 29. listopadu 2013 17:12
 Zdar draci, má niekto skúsenosti s výmenou originálneho airboxu a filtra na 640ke za priamy ako má Sesa tu v krámku? Nemusí sa pak dolaďovať zmes, prípadne meniť trysky a tak? Díky všetkým za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 17:33
 Díky  ja som to chcel najma kvôli miestu naviac, ktorý by vznikol odstránením airboxu, ale takto kašlem na to, keď je s tým toľko problémov.
Datum: 27. listopadu 2013 17:33
Jméno: s
IP: uživatel16478
 je to k ničemu, přetryskovat je pak třeba vše včetně štelungu s jehlou..nebrat..pěkně to vypadá ale je to k prdu
Datum: 27. listopadu 2013 14:33
 čau draci. mám dotaz musí být mezi válcem a karburátorem hliniková vložka a když ano tak kde bych ji sehnal.rnpři nastartování nedrží volnoběh a při drženi plynu v otáčkách za chvílí chcípne už si nevím rady mám nové trysky plovák tak už nevím co s tím díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2013 16:03
 musí bez toho to nejede ..
Datum: 26. listopadu 2013 16:03
 moped s22
Datum: 26. listopadu 2013 13:39
 Na čom?
Datum: 26. listopadu 2013 12:38
Jméno: Ivan
IP: uživatel16462
 babeta stala 2 roky. vycistil som spojky nalial benzin a isiel som. potom uz nechcela nastartovat. kde moze byt chyba? benzin som riedil: 3litre benzinu na 100ml oleja
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 17:03
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Toho oleja dals tam moc. Stačí 1:40
Datum: 24. listopadu 2013 17:03
Jméno: luky
IP: uživatel14930
 svicka odesla nebo ji vycisti nebo ti tam nejde benzin
Datum: 24. listopadu 2013 16:48
Jméno: Peter
IP: uživatel16462
 ked startujem musim drzat plyn ked pustim zhasne pls poradte kde moze byt chyba. PS: okolo toho kohutiku-otvorene,zatvorene,rezerva je to mokre od benzinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 16:24
Jméno: Vacken
IP: uživatel16460
 Skus nastavit volnoběh. Na kohoutek dej těsnění, nebo se podívej jestli ti nerosí nádrž a nemáš v ní dírku.
Datum: 24. listopadu 2013 16:24
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 Zdar draci šel by dát karbec z čz 150 na fichtla aniž by se upravoval válec atd?? a máte s tím nějaké zkušenosti třeba jestli to zlepší výkon nebo tak něco?? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2013 22:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pokud máš sériový válec tak ti to pravděpodobně pojede hůř, pro správnou funkci karburátoru musíš dosáhnout v difuzoru správný správný tlakový spád aby se ti správně rozprášilo palivo
Datum: 19. listopadu 2013 22:19
 Já si třeba upravuju originální karburátory propilováním difuzoru.. ovšem já to mám na závoďák
Datum: 19. listopadu 2013 19:16
Jméno: Standa
IP: uživatel16440
 Naroubovat tam jde když uděláš koleno,ale plocha sacího kanálu na seriovce je mizerně malá,nebude to mít žádnej přínos,spíš jen do toho nasypeš prachy,protože budeš muset nakoupit nějaký trysky,vzduchovej filtr atd... Tobě je 17mm na origo karbecu málo ? Skútry a nebo třeba minibike,yamaha dt 50,Simson,Dandy 50 aj mají karburátory dokonce menší a jedou víc  Některé skútry mají dokonce průměr karburátoru 10 - 12mm....
Datum: 19. listopadu 2013 19:06
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 zdar nema tu prosim nekdo na pincka navod na sezizeni karbecu??? myslim ze je to na tech strankach jawa 50 nebo tk neco ale nemuzu to tam najit dikes za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 18:24
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Jinak sem to našel v sekci technika - opravy,renovace, poruchy.
Datum: 18. listopadu 2013 18:24
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
Datum: 18. listopadu 2013 18:22
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 hele nejak mi to nejde jak to v tom si nasel ten navod?? rekni pls postup
Datum: 18. listopadu 2013 18:07
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 dik
Datum: 18. listopadu 2013 18:06
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
Datum: 18. listopadu 2013 17:52
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Čus draci,mám takovej docela závažný problém na mé ČZ, jedná se o ČZ 175/477, když zastudena nastartuju na první kop, a chci se rozjet tak zařadím, a motorka se začne dusit a začne chcípat tak pustím rychlopal a na zůstane běžet jen na volnoběh, který normálně nedrží, ale když se mi nakonec něják povede rozjet tak to nemá tah a střílí z výfuku a jede jen na půlku plynu a strašně moc to kouří že zamnou nejde vidět.. ale jak se zahřeje zhruba po 10min. tak už motorka jede dobře, hlavně už nekouří ale ještě má furt menší nedostatky na plný plyn. Už si fakt nwm rady, odtrh na svičce 0.7mm předstih 2.9mm odtrh 0.4mm jehla na 1 zářezu, když dám na jiné tak je to ještě horší, a nikde jsem nenašel o kolik otáček povolit vzdušník, tak ho mám na dvě a půl otáčky... moc dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 19:59
 S opravou motoru ti klidně poradím, s těmahle hranatejma čízama mam docela dost zkušeností. Pokud budeš mít při ruce gufera a silikon na motory, tak je ta oprava zvládnutelná za cca 5 hodin i s vyndáním a následnou montáží motoru do rámu. Kdyžtak se ozvi na mail. L.radvan@seznam.cz
Datum: 15. listopadu 2013 19:59
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Tak asi to budou ty gufera no, ale dneska se to docela dobře rozjelo a jelo to, než mi shořela absolutně všechna elektrika, takže můžu ze vším začít nanovo, z jedné strany mi to vadí, že to musím udělat, ale na druhou stranu už aspoň budu mít jistotu když ten motor udělám že to nebude motorem ale něčím jiným... jinak jsem už jí chtěl nechat nocovat v křoví, když jsem ji tlačil 14km domů, po asi prvních 3km už jsem o tom uvažoval... jinak díky všem za rady, pokusím se s tím něco dělat, ale mám strach z toho že to něják nedám ten motor, kdyby někdo věděl o nějákém návodu budu rád...
Datum: 15. listopadu 2013 19:21
 Podobně se mi chovala číza taky, bylo provalený/lehce načatý gufero u primáru - nechtěl jsem tomu ani věřit ... Takže z mého pohledu gufero/těsnění
Jinak jestli máš 477 tak je možný, že máš na ojnici futro - pozor !
(ale nemusí, některý jehly maj, jiný ne)
stejně si myslím, že když na závadu nepřijdeš tak to budeš muset rozloupnout, spolkne +- 3 - 4 litry s tím, že budeš vědět, že se na motor můžeš spolehnout ...
Datum: 15. listopadu 2013 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel16426
 Z mýho pohledu je to těsnění mezi karterama. Přes noc tam prosákne olej,pak to nechce chytit a když už to chytí,tak je to jak dýmovnice a chová se to jakoby bohatý,ale přitom je to hrozně chudý a proto ani nejde vytočit. Teplý se to zpraví protože už v klikový skříni není olej a teplem se kartery trochu roztáhly a vytěsnili průnik. Gufero jedině od spojky...a nebo obě ... Ten volnoběh je vedlejší efekt...
Datum: 15. listopadu 2013 16:53
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 No nazačátku 1:33 ale když to tak kouřilo tak jsem dal 1:40, no z těma guferama nevím, motorku mám chvíli, a půlit motor se mi zrovna nechce...
Datum: 15. listopadu 2013 13:35
 Kolik mažeš?
Datum: 15. listopadu 2013 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a co třeba taky gufera na klice?
Datum: 15. listopadu 2013 12:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jestli vzdušníkem myslíš regulaci sytosti směsi na volnoběhu, tak začni na jedné otáčce povolení z utaženého stavu při teplém motoru a vylaď volnoběh podle ucha - motor musí bouchat a né vrčet - to se nastavuje právě sytostí směsi - chudá směs vrčí, bohatá bouchá - vyzkoušej si to. ještě jinak, povolit sytost a seřídit volnoběh dorazem, doladit sytost a znova doraz atd.
Datum: 15. listopadu 2013 8:18
 zdar draci opravuju babettu 210 neradila , pricina byla ve spatnym guferu kterym protikal olej mezi buben a pakny a ty tak prokluzovaly , vymenil jsem gufera na rovince nebo z mirnyho kopce obcas preradi ale jak kdy do mirnyho kopce vubec spis ve vyssi rychlosti zacne prskat a nema vykon :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 8:31
 Tak tak, nastav zapalko, vyčisti vejfuk a uvidíš..
Datum: 12. listopadu 2013 8:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 problémy s žazením může dost často způsobovat nedostatečný výkon motoru!!už jsem se o tom taky přesvědčil...a píšou to i v příručce
Datum: 11. listopadu 2013 21:00
 zdar, hele tata má babetu myslím, že taky 210 a dělá mu to samé, tak jsem to rozdělal a nasypal jsem do toho popel a začla řadit, ale dlouho to nevydrželo asi tak pul rok. no nevím zkusit to můžeš.
Datum: 11. listopadu 2013 19:44
Jméno: Jakub
IP: uživatel16053
 Zdar Draci,mám problém s fichtlem jezdil sem bez airboxu ale bohužel karburátor se hned ucpal bordelem.Když nasadím airbox tak už nejde tak dobře za plynem a nejde do otáček(tak v půlce otáček se sekce a nechce dál),už nevím co dál potřebuju poradit za jakékoly rady děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 12:11
 já když sem hodil novy filtr tak se mi to chvili dusilo, a tak za 2km už to jelo v pohodě, jinak taky mužes zkusit jiny předstih, a jehlu dej na 2. zařez
Datum: 09. listopadu 2013 12:11
Datum: 09. listopadu 2013 11:56
 cus draci. mam na svym fikovi (50/20.rv 1970) takovej problem. nejdriv mi strasne zral svicky (po te co jsem poradne pridelal vzduchovej tlumic), asi spatny spalovani, to jsem vyresil tak že jsem zvetsil sani v tlumici. nicmene tedka kdyz jedu byt i do mirnyho kopce na dvojku, nebo na trojku v takovejch strednich otackach tak mi to najednou z niceho nic zacne jakoby se dusit, nebo co a musim preradit na nizsi, respektive vymacknout spojku a proturovat naprazdno. nekdy se to ustali nekdy je to porad stejny a musim jet proste ve vysokejch. a nejde mi naslapnout (nastartovat) motor, musim roztlacovat. redim 1:40 mohul TSF, mam tam origo trysky 68/38 jehlu na druhym z hora, motor mam po 300 zabehnutejch kilometrech. neporadili byste mi co s tim? muj amaterskej nazor je ten, ze mam moc chudou smes, takze v plovakovce musim primacknout plisek tak aby teklo vic benalu...
diky.. :úú
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 10:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16402
 no co trochu humpolacky dej jehlu upe dolu.... a jinak se ti vyskytli 2 vlastnosti než neduhy...první je že hranatej motor do fichtla v malejch otáčkach nejede ...musíš ho pořád rvát...narozdíl od typu 05 555 ktere jsou na jízdu takový příjemnější...jinak 2 vlastnost je že pio za tepla líp chytá když se na kloní na karbec..je to neduh co psaly už do navodu....
Datum: 11. listopadu 2013 10:39
Jméno: EIFFEL
IP: uživatel16213
 Zdravim, mam problem s Jawa 50 "Mustang" pri zarazeni 3 rychlostního stupne, se motor nechce "probrat" a stale jede v nizkych otackach. Na 1 a 2 stupen jede vse bez problemu, ovsem zaradim-li treti stupen, motor me prijde, jako by se dusil, pročistil jsem všechny hadicky a potrubi, od karburatoru po saci potrubi. Problem tim ovsem nebyl vyresen. Kdyby mel nekdo napad jak tuto zavadu odstranit, budu se tesit na odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 15:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16374
 dal si dobře 2 kolečka? malí na malou hridelku vewlky na velkou???
Datum: 06. listopadu 2013 15:14
|



|