Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdravim, čim prosimvas je že mě mustang hazí palivo ven? Když vindam ten chobot z karburatoru tak je zevnitř celej mokrej nevite co stim? Hladina nízká, zářezi na jehle odskoušené. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 12:22
Datum: 06. října 2013 12:22
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Kdyby napsal 2takt tak jo, ale ja to čtu jako dvětéčko. To už je jedno. Takže to je normální?
Datum: 06. října 2013 12:08
 Co to je 2T ?  to nechceš
Datum: 06. října 2013 11:57
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Co to je 2T? Tohle ale fluše nějak hodně jak když nechce nasat.
Datum: 06. října 2013 11:44
 tohle je u 2T uplně normální že fluše
Datum: 06. října 2013 11:36
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdarec, čim je, že mě fichtl vynechává, vynechává když jedu do kopce tak jednou za vteřinu nevíte co stim díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 8:31
Jméno: Michal
IP: uživatel16232
 Ucpane trysky
Datum: 06. října 2013 8:31
 Zdar chlapy mám dva dotazy ohledně fekála  když jezdím tak po nějakým čase mám špinavej přední blatník od benzínu hlavu mám tu polskou ale dělalp mi to i stou československou čím to je ? dál se mi často přetrhává lanko od plynu vždycky to spravím ale štve mě to předem díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 12:31
 lanko vedu jak je ten háček na prsíčkách tak vedlě něj
Datum: 06. října 2013 12:31
 Mezi koleno výfuku a válec patří těsnění, pak ti to nebude špinit blatník. Ohledně toho lanka mě napadá, jestli ho nevedeš nějak moc zlomený a tím se ti časem přešoupe v bowdenu.
Datum: 06. října 2013 11:15
Datum: 05. října 2013 20:56
 máš hodně silnou pravou ruku
Datum: 05. října 2013 17:55
 a po čase se přetrhne i origo lanko už sem strhal asi 4 ...
Datum: 05. října 2013 17:48
 Na tu přírubu se mrknu no a spravuju to vždycky tak že si tam natáhnu nový to lanko jak je bambulka na šoupátko tak tam to skápnu cínem a nahoře mám ten vnitřek z čokolády tak ten na to přišroubuju ale vždycky se utrhne nahoře
Datum: 05. října 2013 17:47
 Tak hlava se dá v každym případě zabrousit. Nefouká ti to spíš okolo příruby výfuku? A lanko opravuješ jak? Trhaji se i nový lanka?
Datum: 05. října 2013 14:50
Jméno: JAWA_ČZ
IP: uživatel16223
 Ahoj, mám Babettu 210. V pohodě jí roztlačím, ale když přidám plyn ani se nehne - neuveze se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 17:13
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 a co takhle nastavit bohatost směsi
Datum: 07. října 2013 17:13
Jméno: JAWA-Čz
IP: uživatel16228
 tůrovat nemůžu, prostě jako by motor neměl žádnej výkon..
Datum: 05. října 2013 17:52
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jako že mužeš turovat na místě? nebo to má snahu se rozjet ale nema to výkon?
Datum: 05. října 2013 17:36
Jméno: Jaroch
IP: uživatel15809
 Zdar mám takovej problém mam mustanga když jedu z kopca vše ok ale do kopca se to začne dusit a nakonec to zdechne
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2013 13:24
Jméno: Venom
IP: uživatel16221
 Zkus se podívat do trysek, mohou být zanesené, nebo pak kladívka, dělalo mi to taky
Datum: 04. října 2013 13:24
 zdarte draci, mam problem . mam 21 po GO a nechce nastartovat. jsou tam nove kladivka konidk vačka seřizene zapalko broušené kanálky. jednou kdyz jsem se to snazil nastartovat tak by me to jak kdyby buchlo do sání( kouř z karbecu) ale udelalo to jen jednou a potom uz ani škit . uz fakt nevim co mam delat predstih/ odtrh jsem nastavil . jiskra pěkná sílná . kdyby byl nekdo tak ochotný a chtel mi pomoct tak at me napíše mail a pokecame diki chlapci
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2013 21:07
 zdar, mam problém s karbecem u babety, nechce jít do otáček ale když přicpu sání jede jak pila
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2013 19:51
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 Logicky tam tím pádem jde málo benzínu tzn. přicpaná tryska
Datum: 30. září 2013 19:51
Jméno: keee
IP: uživatel12849
Posl.aktualizace: 29. září 2013 12:51
 Díky za upozornění, už jsem to smazal...
Datum: 29. září 2013 12:51
 Ahoj, chtěl jsem se zaptat na co je na filtrboxu ta hliníková trubička, která jde dolů pak otočení o 180° a zase nahoru. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Trubku mužeš mít i krátkou je to jedno,ty poslední dvacítky už měli jen tu krátkou trubku dolu a taky to jezdilo...
Datum: 29. září 2013 13:19
 Tak horkej vzduch v sání snižuje výkon, to je fakt...trochu s nadsázkou se dá říct že čim studenější vstupní vzduch tim lepší (samozřejmě berte to trochu s rezervou)...
Datum: 29. září 2013 12:55
 Takže když jí nemám zahlou a jde rovně tak to saje teplej vzduch od válce ? a vadí to něčemu ? mě se zdá že když ten fechtl je už zahřátej tak že tolik netáhne
Datum: 29. září 2013 10:32
 Ok, dík za odpovědi.
Datum: 29. září 2013 9:58
 zahnuté byly když byl airbox pod prsíčkama tak aby se do boxu nenasával horký vzduch od válce
Datum: 28. září 2013 23:14
 Tak to je hlavní přívod vzduchu do boxu a nemusí být zahnutá a novješích typu ty trubičky byly jen kousek dolu a neohybaly se
Datum: 28. září 2013 22:19
Jméno: martin
IP: uživatel5893
 cus chlapi mam simsona skutra a mam strzeny zavit na vyfuku jedu kousek a vypadne jeto otrava nevite jak to vyresit p. bolf. sem s valasska
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2013 16:31
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 28. září 2013 16:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16198
 přeříznout to na 8 mm zavit? a udelat vlošku se kus zavitem 8 a druhý konec 6?
Datum: 28. září 2013 15:46
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chlapy je nejaka nahrada karbecu za original krome dell orta ? Z neceho jinyho..cetl jsem z jawy 90,¨nebo s upravama ze simala.. Jde mi o stelovani,s originalem toho moc nevymyslim.. Nevim neco jako bing nebo z nejaky moderni 50ky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2013 21:44
 skus toto vše by mělo pasovat :http://www.kaxl.cz/cs/nahradni-dily/7834-nahradni-karburator-do-motorove-pily.html a je to i levné
Datum: 28. září 2013 21:44
Jméno: pejsek
IP: uživatel16052
Datum: 27. září 2013 14:18
Jméno: kemos
IP: uživatel16195
 ja nerikam ze nemuzu seridit originalni karburator stando..to bych byl blb doslova. Ale urcite se zlepsi startovani bez naklaneni,reakce na plyn a 19 difuzor taky neco udela  Me jde motor krasne za plynem..
Datum: 27. září 2013 9:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tohle je sice pěkný, tenhle konkrétně odzkoušený nemám, ale po zkušenostech s napodobeninami Dellorta, musím říct, zlatý orig. Dellorto, a ten cenový rozdíl už není zas tak velkej. U levných napodobenin je největší problém s kalibrací trysek. Tak že to stejně vždycky končí nákupem značkových.
Datum: 27. září 2013 6:33
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 http://www.ebay.com/itm/Carburateur-carbu-19-PHBG-Pipe-admission-Spirit-MBK-YAMAHA-DERBI-Type-Dellorto-/260931454113?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item3cc0ba04a1
Datum: 27. září 2013 1:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 trysky budeš muset zkusit, co bude motoru chutnat, tam totiž záleží na filtru, kostrukci filtrboxu a rozsahu úprav motoru, jinak to nejde, u lanka je potřeba o kousek zkrátit bovden aby ti šlo šoupátko až nahoru, jinak půjde jen asi do 3/4,
Datum: 26. září 2013 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Jestli neseřídíš origo karbec tak se ti to zjevně nepovede ani u Dellorta...
Datum: 26. září 2013 15:34
Jméno: kemos
IP: uživatel16192
 a ty trysky co tam jsou kdyz ho koupim tady jsou spravny nebo musim menit? a co obnasi ta uprava lanka? me by zajimaly naky zkusenosti od nekoho  jizda..startovani
Datum: 26. září 2013 14:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak ta cena snad není tak hrozná, ber to tak, že je to novej karburátor, to za menší peníze budeš těžko schánět
Datum: 26. září 2013 13:20
Jméno: kemos
IP: uživatel16189
 jenom cenu...  kdy by mi nebylo tech penez lito tak si ho novej koupim
Datum: 26. září 2013 10:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Mohu vědět co máš proti Dellortu???
Datum: 26. září 2013 6:27
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Čau, nemáte někdo zkušenost s karburátorem simson na fichtlu?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2013 11:59
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 ale seřídit simsonovej karbec, tak aby chodil jak má je veelmi těžky...
Datum: 30. září 2013 11:59
 chvilku sem s tim taky laboroval, ale nakonec sem to nedotáh do finále, ale když si s tim člověk vyhraje tak to jede docela pěkně, takový trochu živější od spoda mi to přišlo, jde o to si s tim vyhrát,
Datum: 26. září 2013 20:26
 rád bych se k otázce připojil, očekávám od toho akorát spolehlivost a aby to nejelo hůř
Datum: 25. září 2013 21:13
 standa: ano je suprový, protože se narozdíl od origo dá seřizovat... jenže o to asi tazateli nejde
Datum: 25. září 2013 20:37
Jméno: Standa
IP: uživatel16183
 Projel bych ho na 17mm a šel by tam. Ten karbec je oproti fichtláckýmu suprovej.
Datum: 25. září 2013 16:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Karbec ze simpla má centrální plovákovku, sytič, modernější konstrukci, ale zase menší difuzor... za mě možná tak na 05.
Datum: 25. září 2013 11:26
Jméno: ondra
IP: uživatel16180
 Pokud chceš něco víc tak tam dej karbec z jawy 90...
Datum: 25. září 2013 10:05
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 asi megahustěkrutopřínej výkon  nech tam to co tam je
Datum: 25. září 2013 5:36
 simson má difuzor 16mm a pionyr ma 17mm.. co od toho očekáváš?
Datum: 24. září 2013 21:13
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdar, jakej je rozdil mezi karburatorem z jawa 05 a jawa 21? Můžu si je splést nebo je rozdíl viditelný? De mě o to že, mam na 05 motoru nejspíš 21 karburator a potřebuju si ho dat na normalnii 21 motor, tak bych byl nerad když bych tam dal jinej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 12:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 2915Psb... na těch karburátorech to ale napsaný není.
Datum: 25. září 2013 12:40
Jméno: Franta
IP: uživatel14645
 Kolečko, neviš jak se ten mezi typovej karburator označoval?
Datum: 25. září 2013 11:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 na první pohled ho poznáš podle kolíčku na přeplavování, 05 má jen kolíček o průměru cca 2mm a 21 má takové plechové tlačítko o průměru víc jak 5mm. A další poznávací znak. 21 karburátor má zespodu plovákové komory šroub s 6ti hranou hlavou a o5 tam má jen takový malý nálitek. Prostě je to poznat na první pohled.
Datum: 25. září 2013 7:22
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 A ten difuzor u toho staršího je 15mm hluboký nebo 1,5mm má v průměru(vniřtní)? Diky
Datum: 25. září 2013 6:28
 no...od pohledu je ten difuzor menší, pokud máš na porovnání novější karbec...případně změřit
Datum: 24. září 2013 21:52
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Jak ho prosimtě poznam toho s 15mm ifuzorem? (kromě toho plovaku)
Datum: 24. září 2013 21:51
 Ano dělaly se. Mělo to 15mm difuzor. Jehla byla natvrdo připájena k plováku po vzoru kývačky či starších fichtlů. Vzhledově byl velice podobnej jako karbec z novějších fichtlů...
Datum: 24. září 2013 21:25
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Diky za radu, a nevite ještě někdo jestli se nedělaly nějaký karburatory mezi? (že vypadaly jako ty nový ale měly by třeba menší difuzor nebo tak)
Datum: 24. září 2013 21:03
 rozhodně bys ho poznal, je uplně jinej  má mosaznou přípojku na palivovou hadičku a ještě ke všemu zeshora na plovákovku a je ze předu o hodně rozšířenej kuli jinýmu airboxu
Datum: 24. září 2013 20:08
 Zdar draci. Co použít jako alternativu k airboxu na babettu 207? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 14:56
Jméno: jack
IP: uživatel16182
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=1488&start=30
Datum: 25. září 2013 14:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Ahoj,mám na 05ce příliš bohatou směs,po nastartování zastudena se suchou svíčkou motor běží v pohodě ale po chvíli přestane svíčka dávat jiskru a chcípne,když ji vyndám,je mokrá,po namontování další suché svíčky motor opět chvíli běží a potom chcípne a tak pořád dokola.Vyměnil jsem trysky,zkontroloval jehlu,hladina v plovákovce se u 05 nešteluje.Potom jsem i vyměnil karbec za jiný a pořád to samé.Svíce je po chvíli běhu mokrá a nedává jiskru.Může toto dělat vadné gufero u spojky?Motor je jinak v bezvadném stavu,najeto orig.5000km ale od 60.let nejezdil a ted jsem ho zprovoznil a začal takhle blbnout.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2013 18:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Tak bohužel na filtr nereaguje tak to snad bude jen gufero.
Datum: 21. září 2013 18:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Takže pokud teče olej do kliky tak budto gufero na leve strane a nebo tesneni mezi bloky ze jo?Jeste zkusim ten vzducháč.Díky
Datum: 21. září 2013 16:40
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 vydel bych to tak bud ti tece olej do kliky a nebo ucpaný vzducháč
Datum: 21. září 2013 16:28
 Zdarec hoši.Začínám na fichtlu tak bych se chtěl zeptat.Nastavení volnoběžnych otáček se provádí při zapnutém motoru,nebo při vypnutém kdy třeba pootocite šroubkem volnoběhu,nakopnete to a uvidíte jestli je to ok nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 21:57
 Jak už je tu napsáno, motor musíš ohřát na provozní teplotu a při zapnutém motoru pak šteluješ volnoběh. Co ti ještě poradím, tak než otočíš šroubkem, tak si přidej trochu plynu, aby šoupátko nesedělo na tom štelovacím šroubku, aby se zbytečně to dosedací místo neopotřebovávalo, pak bys mohl točit šrobkem a nic by to nedělalo...
Datum: 19. září 2013 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 volnoběh se seřizuje na motoru ohřátém provozní teplotou takže 4km projet , potom seřizovat
Datum: 19. září 2013 21:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 já to dělám tak že motor ohřeju tak že na valci neudržím ruku žašroubuju šroub aby šel motor v otáčkách a postupně snižuju sotva se drží....proto tam je cucak abys studená start obohatil o benzín co se ti vysraží v motoru
Datum: 19. září 2013 21:24
 Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, zda někdo máte zkušenosti s tímto plovákovým ventilem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ventil_plovaku.html ? Koupil jsem to tady v krámku a zaboha jsem nemohl seřídit hladinu. Buď byla nízká a když jsem plíšek ohl asi o 1-2 desetiny mm, tak už mi ten ventil nezavřel a benzín začal přetékat z karbecu. Hrál jsem si s tím asi hodinu a bez výsledku. Vrátil jsem zpět ten původní ventil a hladina byla během několika minut seřízená, čili opravdu to není rukama  . Když jsem oba ventily porovnával (starý a nový), tak jsem zjistil, že ten nový má tu zavírací osku asi o 1mm delší než má starý ventil. Je možné, že to má na to takový vliv, že by ta hladina nešla seřídit? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 22:00
 Díky za odpověď, teď tam mám danný ten starý a až na to budu mít náladu, tak zkusím tu osku u nového ventilku ubrousit a snad to potom bude OK
Datum: 19. září 2013 22:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 logicky když je ta oska delší tak je to zmetek teoreticky by to mělo být furt chude a le jak to ohneš moc zasekne se a ulije..ventilek upravit či sehnad funkční
Datum: 19. září 2013 21:17
 Ahoj co mi může způsobovat velkou spotřebu u pincka ? Mám spotřebu 2,95l/100km. I přes to že mám karburátor seřízený a zapalování taky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 21:05
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 ja mam na pionyr spotřebu neco okolo 6 litru  D
Datum: 24. září 2013 21:05
 Adiz: Tak to je hodně zlý  Já jezdil příšerně rychle a na takhle špatnou spotřebu jsem se nedostal snad nikdy  leda tak v terénu
Datum: 20. září 2013 16:33
 Zlatej fichtl... mě ČZta 175/477 žere 8 l/100 km
Datum: 20. září 2013 12:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jenom na 3 desetinný místa?
Datum: 19. září 2013 22:13
Datum: 19. září 2013 21:45
 Nevím co řešíš, protože spotřeba 3 litry je krásná, hodně taky záleží jak moc taháš za heft. Já mám spotřebu asi 3,5 litru a jsem spokojenej, protože vím, že za ten heft hodně tahám, mohlo by to být i horší
Datum: 19. září 2013 20:46
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 kurna chlape to máš krásné, já mám asi 4 litry a moc to neřeším, možná to budeš mít vyhoneným motorem ale nevím
Datum: 19. září 2013 20:39
Jméno: Tom
IP: uživatel16137
 Neví někdo kolik tak stojí box na vzduchoví filtr ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 16:51
 hele já ho koupil na burze i s původním filtrem a hliníkovou trubičkou za 30 korun
Datum: 19. září 2013 16:51
Jméno: jáá
IP: uživatel16093
 zdarec, mám 2 problémy, motor ne a ne chytnou, když zahřeju svíčku na 2-3 sekundy to chytne a nic. a další přetéká mi z karbecu benzín(zapnu benzín, načepuju a pořád to valí) co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 18:52
Jméno: jaa
IP: uživatel16120
 hladinu serizenou mam. kdyz nacepuju vypnu benzin a oddelam vicko a dam plovak nahoru je tam kousem pod okraj,a i kdyz to prez noc necham pak jen nacepuju hned slapu nechytne to..
Datum: 15. září 2013 18:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
Datum: 15. září 2013 18:47
 tak s tim benzínem to bude tím že máš zatuhlej ventil přítoku benzínu vyšroubuj víčko plovákovky a jak je na hoře ten plíšek tak to pořádně profoukni kompresorem
Datum: 15. září 2013 16:31
|



|