slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim o radu mám jawu 350/640 chtěl bych tam dát hlavní trysku 92 a nechat tam clonku bude to bungovat ? nezadřu jí ? jen se ptám nechci nic zvorat díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Budes to mit chudy... Otryskovani s clonkou HT100 bez clonky HT 92,95. Nevymyslej nesmysly...
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Co obnasi namontovat karbec z 90ky na fika ? :-) krome kolinka ke karbecu.. A v cem je lepsi ? :-) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16349    
Je to stejně blbá konstrukce jako pio karbec,není lepší v ničem krom toho že má průměr 20mm.
 
 
Datum: 31. října 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jikov 2920. Difuzor 20mm
 
 
Datum: 31. října 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16348    
Je ti na upravenej motor.. kolik ma 90ka difuzor?
 
 
Datum: 31. října 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na obycejneho pio neni v nicem lepší ;-)
 
 
Datum: 30. října 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, k čemu je prosím ten štelovací šroub vedle trisky u karburátoru z 250ky? čím víc povoluju, tím je bohatší směs? díky .... jinak tu čtu furt něco o simsonech, tady vám moc neporadí :-D ... sám mám simsona a vždy jsem si ho dokázal sám opravit, takže mi klidně pište na email : filip.jonas@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel11336    
u 250ky jawy, hondy, mz? u jawy je vodorovný šroubek regulace bohatosti volnoběžné směsi, dotahováním se obohacuje, povolováním ochuzuje
 
 
Datum: 29. října 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: jura      E-mail:      IP: uživatel12115    
Dobrý den měl bych dotaz mám jawu 250/353/03 a mám tam karburátor 2924H z péráka jenže tento karburátor je docela dost vychozený .. vím že se dělají náhrady Taiwan a Polsko ale na ty jsem neslyšel žádné kladné odezvy spíše záporné ale tedka jsem našel na fictl krámku nějaký nový z indie odvýrobce PACCO http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2926_pacco_india.html máte s tím někdo nějaké zkušenosti ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel12115    
díky za radu asi půjdu do nového..
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16343    
ten by měl být v pohodě.... co se týče vychození monobloky ti novější už sou docela v pohodě .... takže kdyby si měl možnost koupit starší..jinak co se týče pacco si pamatuji doby kdy byli za sehnání poměrně lacino pře jenom nahrada eště z indie a najednou ena vyletěla nahoru protože se rozkřiklo že šlapou dobře...
 
 
Datum: 29. října 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Čus Draci. mám taký dotaz. Keď na čz 175/477.01 odpojím čerpadlo, môžem tam nechať tie lanká tak jak sú, alebo to musim spravit jak na 477.00? Že pojde lanko rovno do karbeca? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 8:17
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel16339    
No ale mne ide o to aby som ju nastartoval. Ked pojde tak to čerpadlo hned opravim a zapojim :-) Takze odpoved na moj dotaz?
 
 
Datum: 29. října 2013 8:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta fáma že s tím zadřeš je hovadina.... príve když to čerpadlo odpojíš a necháš ho běhat naprázdno tak ho zkurvíš.. ono je tim olejem i mazané... takže nic neodpojuj a oživění udělej pořádně.... čerpadlo vyndej, rozeber, vyčisti, dej nové simerinky a manžetu (nahrazuje se O kroužkem 3x3) na ovládání oleje a taky pročisti kanálky v levém víku aby nebyly zasrané a olej pres ne prošel... neni na tom čerpadle nic složité. taky jsem ho uváděl do provozu a všechno bylo totálně zadrbané a čerpadlo teklo pres vsechny těsnění.... ale opravil jsem to a maže dobře... a pokud ti olej v nádobce nedojde tak ani čerpadlo mazat nepřestaně... jeho funkce je tak jednoduchá že ani nejde aby přestalo fungovat.
 
 
Datum: 28. října 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Odpojenie bude len dočasné... cz sa bude oživovat a nechcem ju hned zadret :-) Keby tam bola nejaka spina.. A odpoved?
 
 
Datum: 28. října 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
důvod odpojení čerpadla?
 
 
Datum: 28. října 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
zdar draci , mam problem s mustangem kdyz ho nakopavam a chytne , tak drzim trosku za plyn aby se chytl jenze furt kolisaji otacky az nakonec zdechne (kdyz nepridam plyn zdechne hned , mam ho zatahlej tak do pulky a kdyz uz to vypada ze se rozerve tak hned otacky zase klesnou a furt dokola) , takle to delam asi 10 min a pak konecne udrzi volnobeh aji slusne jede nevim si s tim rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 23:39
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15903    
jakou máš svíčku ? :-) jestli ji nemáš moc studenou
 
 
Datum: 27. října 2013 23:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš volný karbec? měl sem ten stejný problém a karbec byl na kolínku volně
 
 
Datum: 27. října 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mám problém s karburátorem. nevím jaké těsnění a vložky dát mezi karburátor a válec. nejde mě seštelovat volnoběh a musím stále držet plyn v otáčkách a při ubrání a přidání se zahltí a chcípne. už si s tím nevím rady. prosím poradí mě někdo. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16307    
Je to bohatý,uber hladinu.
 
 
Datum: 23. října 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten šroubek s pružinkou přitáhni abys měl vyžší otáčky
 
 
Datum: 23. října 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle těsnění http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tesneni_pod_sani2.html a jak nejde seštelovat volnoběh ? Prostě přiráhneš ten šroubek s pružinkou co je mezi triskama a to že se zahltí muže být zpusobený špinavým vejfukem
 
 
Datum: 23. října 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
CHONG: Kamo ten omezovac nejak nefunguje.. odpor sem zmenil,zapojeni je spravny a utopil uz kolem 3 stovek za zarovky.. Zkousel sem i 12V/35 a vzadu 12V/5W a stejnak dneska obe dve shorely.. PROC sakra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No netuším... třeba to bude rukama :-). Já u prvního modelu omylem zapojil zrcadlově TL431. Taky nevím jak jsi to zapojil do elektroinstalace motorky. pošli mi do mailu schema motorky a vyznač tam jak jsi to zapojil. Příště ale piš do rubriky označené bleskem, jiné rubriky nečtu. Tahle mě trkla bo byla navrchu než jsem to přepnul.
 
 
Datum: 22. října 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám takový dotaz :-) mám simson enduro a když zapnu benzínový ventilek tak to jen tak rychleji kape a nevím jestli to je dobře takže kdo má zkušenost jak to má být správně tak se ozvěte díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc :-) hned se do toho zítra pustím :-)
 
 
Datum: 21. října 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sajrajt v nádrži - vyčistit nádrž. Pokud nemáš čas, tak zkus "jen" vyčistit ten kohout. jinak, benzín má téct
 
 
Datum: 21. října 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vynechává to když dám plný
 
 
Datum: 21. října 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě by to nemělo kapat musíš vyčistit nádrž ale jestli to při jízdě nevynechává a dobře to dotíká tak to asi má být
 
 
Datum: 21. října 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel16301    
Čau potřebuji radu mam ČZ 175 477 a nevzpomínám si na jaký zářez dát jehlu když chci bohatší děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Správně tam má být druhý zářez shora. Pokud dáš teda plíšek níž, počítej se spotřebbou tak 6-7l/100 km.. měl sem to tak aji já :-D
 
 
Datum: 20. října 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro bohatší směs musíš posunout jehlu tak, aby byla výše. Tzn. plíšek musíš posunout směrem k špičce jehly...
 
 
Datum: 20. října 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mam babettu 207, v mensich otackach rozjezd vsechno ok ale ve vyssi rychlosti zacne prskat , mam pocit ze by jela rychleji ale vynechava ? co s tim ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dolá to každá 207 takto.. je to chvalne aby to rychlej nejelo
 
 
Datum: 20. října 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16298    
podíval bych se jaký je odtrh na svíčce popř. vymněnit svíčku :-D :-D :-D
 
 
Datum: 20. října 2013 0:52
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci. mam pionýra 20 a mam asi moc bohatou smes. jehla na 2 zarezu. svícka je porad cerna z tlumice vyfuku tece olej. je mozny je je spatne nastavena hladina v plovakovce? protoze kdyz zavru kohout paliva a motor bezi (delam to kdyz fika odstavim na delsi dobu) a spotrebovava benal v karbecu tak ke konci kdyz uz tam asi neni moc benalu zacne dosti razantne zvysovat otacky. poradite mi prosim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16289    
netahne ti to olej z převodovky guferem od spojky ? nepulil si to a těsní ti to mezi kartery???
 
 
Datum: 17. října 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mazu 1:40..
 
 
Datum: 17. října 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
To s tim olejem bych viděl, že moc mažeš. A to, že se ti při zavřenym kohoutu zvyšujou otáčky je způsobený tim, že tam jde čim dál tim míň benzínu, tudíž víc vzduchu, kterej logicky přidá na otáčkách.
 
 
Datum: 17. října 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit. Furt se mi přetrháva plynové lanko u 21 ale vždycky mi rupne jen ten konec co je v rychlopalu co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tam je někde nějaká ostrá hrana nebo něco o co se to brousí
 
 
Datum: 13. října 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju ale namazaný to mám WDčkem a trochu vazelínou a i tak to pořád rupe a na ten konec jsem vyndal vnitřek z čokolády a našrouboval ho tam ale rupe to pořád :-(
 
 
Datum: 13. října 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
lanko je potřeba mazat, plynový jde dobře, stačí injekční stříkačka a kousek benzínový hadičky... jinak jestli máš upadlej jenom ten váleček v rychlopalu, tak tam místo něj rozmáčkni ve svěráku M5 matičku, případně to můžeš ještě zacínovat... možná že ne uplně košér řešení, ale ozkoušené a funkční
 
 
Datum: 13. října 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Porad sem se divil proc mam od benzinu celej karbec a valec.. kdyz drzim plyn na plno tak nejspis vibracema strika benzin pod cepakem na vicku plovakovky :-/ Setkal se s tim nekdo ? nema tam byt nejaky tesneni ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Na 100%.. teplej chyta dobre na prvni.druhy slapnuti a volnpobeh drzi bez problemu :-)
 
 
Datum: 14. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16273    
Opravdu? Když ho necháš blafat na volnoběh tak neni černá?;-) nechci ti do toho kecat,ale většina z vás tady co má problémy s karbecem máte hladinu až se skoro opírá plovák o šprycák ;-) a pak to má teplý chytat a držet volnoběh ;-)
 
 
Datum: 14. října 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Jasne ale ja mam svicku cihlovou a hladina licuje jak ma. Akorat ju ochudim.. Odkapovou mysku taky mam,ale v tomhle mi nepomuze..strika to docela dost,nikdy sem se s tim nesetkal O.o
 
 
Datum: 14. října 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16273    
S nižší hladinou se to tak často neděje. Sniž hladinu.
 
 
Datum: 14. října 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16272    
jj muže to být vibracema ..těsnění si tam mužeš vyrobit či koupit papírove ... a docela učiná j tzv odkapová miska ..kus plechu s trubičkou na M6 šroub ze spoda na karbeci .....
 
 
Datum: 14. října 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
je to normální, způsobují to vibrace od motoru, díky nim plovák neuzavře řádně přítok benzínu,
 
 
Datum: 14. října 2013 7:28
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
mam.. :-) mozna zkusim jiny vicko spis no..
 
 
Datum: 13. října 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš sežízenou hladinu v plovákovce?
 
 
Datum: 13. října 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
To mam..:-) me strika benzin z pod tlacitka cepaku..
 
 
Datum: 13. října 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. října 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám simáka a chtěl bych se zeptat jak tam nastavit sytič na karburátoru protože mi to jen zadusí ale úplně nechcípne tak nevím co s tím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
čau, už dlouho mě trápí takový problém, může se to jevit jako prkotina ale fakt už nevím. jedná se o to že prostě nejde udělat aby mi na jawě 21 držel volnoběch (když je zahřátý motor) je to fakt nepříjemný to věžný zdechání na křižovatkách. Už fakt nevím co dělat. Zapalování je OK (předstich i odtrh jak má být) chytá to na 1. kop. Karburátor dobrý čistý ( navíc jsem zkoušel už tak 4 a pokaždé to samý) Za studena je volnoběch Ok ale jak se zahřeje tak ho to neudrží ani když to dotahnu ten šroubek na štelování na max. Zkoušel jsem už snad 100krát všelijak měnit hladinu (bud ju dat jak má byt , o neco vyšší/nižší) a furt to samí- jak dat neutrál tak to tak 10s běží pak to zašně postupně snižovat otáčky a když nepřídám tak zdechne. Gufera mám nové, motor přetěsněn, všechny dosedy zabroušeny a dáno nové těsnění. Prosím něco mi někdo poraďtě at už to konečně vyřeším nebo se fakt už něco stane díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na karbecu nahoře je šroub na doštelování lanka ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vedeni_lanka_m6_matka.html ) tak jsem vyndal lanko, vyrobil z něčeho podložku (už nevim co to bylo), dal tam tu podložku DO toho šroubu - tam jak se vkládá bovden a vrátil tam lanko. moje lanko už je vytahaný, takže to jinak nešlo. (šroubek, uvntiř podložka, na ní už normálně bovden). OK?
 
 
Datum: 11. října 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
svíčkou to neni to je blbost a navíc mám 15 to je tak ideální., Wenoush: jak si to myslels s tů podložků? nějak sem to nepobral, jako pod šrub na štelování volnoběhu nebo kde ?? zkus to prosím nějak líp vysvětlit díky
 
 
Datum: 10. října 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel12689    
Podle mě to může býti tím, že má svíčku do studena, zkus dát teplejší ;-)
 
 
Datum: 10. října 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
dej nový šoupátko a bude to v pohodě, jen jestli ho budeš kupovat tady na FK tak ho budeš muset trošku doladit
 
 
Datum: 10. října 2013 7:28
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten samej problém na simsonu - vyřešeno podložkou cca 1,5mm silnou do štelovacího šroubku na karbecu. Od té doby (cca 1,5roku) v cajku
 
 
Datum: 09. října 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymačkaný šoupě , dej nový , projed se někam po pár km zastav a došteluj si karbec , prvně tak aby si nepřidával když se otočí řídítky ,tím šroubem na plynovým ,lanku a poté doladit volnoběh šroubem mezi tryskami :-)
 
 
Datum: 09. října 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, možná Vám to přijde, že se ptám jako blbec jo, ale řeknete mi prosím někdo, kde najdu u 175/356 hlavní trysku? Je to ten karburátor s hranatou plovákovou komorou. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Noo nějaká tryska tam je. To mě nenapadlo, že je to tam dělaný takhle. Díky..:-)
 
 
Datum: 09. října 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si dobře vzpomínam tak tryska byla uvnitř plovákové komory...zejtra budu doma tak bych se na to eventuelně mrknul
 
 
Datum: 09. října 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Chtel bych se zeptat..jak poznam ze je hlavni tryska prilis velka ? Nebo idealni trysku.. Krome svicky.. Motor za plynem jde spis trojka se na 72 zadusuje kolem 60km/h . S orig. tryskou zase motor vytacel do otacek kdyz jsem vymackl spojku po chvili jezdeni na max - (chuda smes) ale jezdil 75 na rovine. Snad zkusit 70ku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Filtr utesnenej mam,s tim sem laboroval dlouho ale na 68.. zkousel sem ho tedka na ty 72 odlazovat a ted to mam otevreny ve vicku a jednu dirku dole ale ucpu i tu druhou.. Predstih jezdim 1.6 ,jinou hodnotu jsem nezkousel..no tedka uz to asi necham nejak a do niceho velkyho se poustet nebudu,motor pude pod kudlu za par dni a pres zimu si s tim vyhraju :-)
 
 
Datum: 10. října 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Zjednodušeně řečeno, velkou trysku poznáš podle toho že ti motor bude tarokovat. Od téhle by jsi měl jít pomalu s tryskama dolů. Když už to bude chudé začne ti motor vynechávat a prskat, v tomhle případě to hlavně rozhodně netrap aby jsi nepoškodil motor. Tvoje tryska bude někde mezi těmito dvěma hodnotymi. Musíš se pak rozhodnout co budeš potřebeovat jestli spíš max otáčky nebo trošku vyšší krouťák. Když tuhle trysku najdeš tak budeš možná muset trošku zalaborovat i se svíčkou. Pak zkusit zahýbat předstihem. A znou ozkoušet trysku o chlup větčší a menší. A tohle celé si mockrát zopakuješ při různých teplotách, vlhkosti a tlaku a vyjde ti pár trysek které budeš používat podle počasí. Jestli to nemáš na závodění tak určitě najdeš rozumný kompromis. Další možnost je laditelná tryska. Jo zapomněl jsem ještě na odladění fitrboxu a výfuku. Protože ty mají na vše velmi podstatný vliv. Nevím jak moc to máš probagrovaný, ale jestli máš orig. fitrbox a výfuk, tak bych zatím nechal tu 72ku a spíš začal tím fitrboxem. Pořádně utěsnit a zkoušet ucpávat a uvolňovat dírky.
 
 
Datum: 10. října 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16253    
Zvetseny vyfuk,sani a 5,4 hlava..presny rozmery z hlavy nevim..
 
 
Datum: 10. října 2013 8:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A to je seriovej motor nebo nějaká úprava??
 
 
Datum: 10. října 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
samovolne ne.. jen kdyz sem jel na max..jak kdyby pak nedotikal benzin,nestihal.. otacky lezly nahoru a pak se to hned ustalilo. Jinak motor ma na volnobeh otacky staly,jen kdyz nastartuju za studena tak to taky leze nahoru nez se trochu prohreje. Kdyz dam ruku k sani hned chcipne,fales to podle me nesaje
 
 
Datum: 09. října 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se starou tryskou se motor samovolně vytáčel? Neni to spíš falešným vzduchem?
 
 
Datum: 09. října 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, jestli se dá koupit takový to zelený papírový těsnění třeba v rozměru A4 nebo role. Hledám na netu zatím nenacházim. Díky za odpověď..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
u nás to kupuju ve spojovacím materiálu...kupuju 0,3 mm
 
 
Datum: 08. října 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pod dekly dávam silikon, je to pro mě lepší než papír...a pod karbec dávm 0,7mm
 
 
Datum: 08. října 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Supr díky :-) A teď jaká tloušťka je vhodná na víko oleje a do karburátoru? Mám to hrotit a nebo je to jedno? :-D
 
 
Datum: 08. října 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
 
 
Datum: 08. října 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to kupuju v mototechně v rolích a v různých tloušťkách...
 
 
Datum: 08. října 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
Prosím o radu, když jedu z kopce bez plynu a pak chci přidat, tak se to jakoby uleje. Co bych měl zkontroloval - Jawa 23 Mustang odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No když jedeš bez plynu tak se nediv... když seš línej vyhodit kvalt, tak aspon s trochou plynu ať se to maže... Např. když jedeš bez plynu s vymáčklou spojkou tak to chcípne a pak když přidáš tak se to zahltí a pak to teprve naskočí.
 
 
Datum: 06. října 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16233    
nemělo by se s 2 taktem jezdit z kopce s plynem anebo na neutral?? jinak vičistit karbec
 
 
Datum: 06. října 2013 13:17
 
<  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.06.2025 6:47:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu