Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím mám čz 175 a vždycky po chvilkách mi stříli z karbece čím to muže byt děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 13:13
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 předstih nebo špatně nastavená směs. nastartuj si to a jak jsou na karbecu ty šroubky z boku tak ten spodní uplně spodní volnoběhový co je na něm pružinka povol až bude volnoběh co nejmenší a potom povol o jednu otáčku nebo přitáhni o jednu otáčku šroubek co je na něm taky pružinka je hned pod hlavní tryskou. potom jak ti půjde pěkně do otáček tak si nastav nakonec volnoběh. malinko ten volnoběhový šroubek přitáhni o jednu otáčku a pak to zkus projet.
Datum: 31. května 2012 13:13
 Zdarec, zase já a moje 555. Už jsem jí asi po 20 letech rozchodil, ale mám další problém. Rozjedu se, normálně přidám, ujedu asi 10m. Potom když chci dál přidávat, začne se dusit. Uberu, trochu se vzkřísí, pak přidám a zase. Benzín do plovákovky teče, tryska čístá. Nenapadá vás něco? Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 10:52
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 tady toto mě dělá často kondenzátor. Dej tam kondík ze škodovky a uvidíš. Kdyžtak ještě novou svíčku
Datum: 01. června 2012 10:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 může se zasekávat plovák
Datum: 30. května 2012 22:25
 Zkus sundat filtr a projet to, vyzkoušet jinou svíčku, zkontrolovat průtok paliva, nstavení jehly a výfuk zda je čistý.. pokud nic pohrál bych si s předstohem
Datum: 30. května 2012 22:04
Jméno: Filip
IP: uživatel13610
 Zdar.. Potřeboval bych poradit s Fichtlem... Nedavno jsem koupil novou svíčku a za chvíli motorka nejela..Když jsem ji vytahl tak byla celá zasraná.. Vyměním svíčku ujedu par km a zase to samé...Už fakt nevím co to může být..Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 21:01
 To muže být špatným olejem nebo benzínem nebo špatné míchaní
Datum: 30. května 2012 21:01
Jméno: Mumu
IP: uživatel13433
 Mě na J 550 hořely svíčky a černaly. Vyměnil jsem zapalovací cívku, seřídil zapalování pomocí hodinek a žárovky. Nepřestalo to... Po výměně kondíku se to ale zdá už v pořádku. Taky je dobrý...pokud to nemáš upravený, tam dávat svíčku co tam má přijít.. Jiank nevím.
Datum: 30. května 2012 20:39
 To může způsobovat řada věcí - předstih, špatná směs, moc oleje, vada v elektrice ale určitě bych začal u toho předstihu
Datum: 30. května 2012 16:31
Jméno: Mustang zabijak
IP: uživatel13520
 Já si myslim že by to mohlo byt serizeny spatne predstih staci jen trosku pohnuty a uz to blbne, jinak vazne nevím.
To to me delal mustang
Datum: 30. května 2012 15:58
 ahoj chci se zeptat když dám na karburator přímej vzduchovej filtr jesli to líp pojede nebo v tom bude nákej rozdíl dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 6:46
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau na mustanga hl.tryska je 72 a tryska volnobehu 38, a v tom origo vzduchovim filtru v tí krabici nemám žadnou trubičku kovovou
Datum: 30. května 2012 6:46
 tam je origo jen ta jedna díra stou kov. trubičkou? já mám v tom horním dílu jednu díru ještě.. průměr tak 10 myslíš že ju mám zadělat?
Datum: 30. května 2012 0:27
 bude to víc bučet => placebo efekt a pocit výkonu
Datum: 29. května 2012 22:14
Jméno: Karel
IP: uživatel13857
 Na pincka že ? takže pokud máš orig trisku 68 tak ti to pojede daleko hůř a bude se přehřívat, protože tam půjde daleko méně benzínu, karburátor potřebuje nějaký odpor vzduchu aby se rosprášilo dané množství benzínupokud na tom trváš mít přímej filtr tak musíš dál větší trysku jakou přesně to nevím musíš prostě zkoušet ruzné trisky a to je naprd, kašli na nějakej přímej filtr nech originál hlavně ho pořádně utěsni (plastový obal ve kterém je filtr)ať v něm nejsou žádné díry a nech pouze tu kovou tribičku z filtru volnou nasávání vzduchu k filtru a pionýr pojede tak jak má
Datum: 29. května 2012 21:17
 Čus chci se zeptat čím to je když mi teče benzín přes karbec a pořád to přetýká .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 20:02
 Koukni se na plovák  a na plíšek a ventilek ve víčku nejčastěji to bývá tím =)
Datum: 29. května 2012 20:02
 čau dračci  mam upravenej valec vrtani je 40,50mm a je upravenej saci a vyfukovej kanalek a chcu se zeptat jestli tam možu dat hlavni trysku 70 neni to malo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 17:47
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 doby: já mám taky úpravu od standy a dá se říct že mám tak nějak doladěno ale fakt to chce vychytat a ladit a ladit ať to je conejlepší, a karburátor a sání(filtrbox) to neni zrovna sranda,fakt si pohrát s tryskama, já třeba tak ani neměl problem s hlavní tryskou, ale s volnoběhem(origo karbec) a po delší době vyřešíno, teď chci konečně po dlouhý době pořešit výfuk  , protože mi to docela solidně jede i s mírně upravenym seriovym výfukem
Datum: 31. května 2012 17:47
 takže ho nenaladim přesne ?? .. ješte sem přemyšlel z jawy 90 tam tam je asi 20 mm ale nikde ho nemožu sehnad kompletni tak chodim jednou za tyden na vrakovište a podivam se jestli tam neco neni zatim štesti moc nepřeje
Datum: 30. května 2012 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel13860
 To je čistě na tobě,když dáš čínu 19mm tak dáš čínu...já to za tebe ladit nebudu
Datum: 30. května 2012 7:00
 psals že je lepši jinači ale vadilo by hodne kdyby sem ho tam dal
Datum: 30. května 2012 6:25
 standa: ano su to ja nechtel sem otravovat ale to by asi nevadilo  jo poslal a všechno je v pohode Motor uš je složenej a v sobotu nebo pondeli chcu aby zavrčel.. a kdyš uš tady ti pišu tak se chcu zeptat jestli tam možu hodit karbec z minibike dyštak by sem ti pak poslal odkaz na email
Datum: 30. května 2012 6:22
Jméno: standa
IP: uživatel13855
 Danek Müller? dan23cz? Jestli ano,tak proč mi nenapíšeš mail? A návod jsem ti snad posílal,ne? Něco je špatně? .....jestli se pletu tak sorry,tipuju pouze podle pravopisu a větný stavby....
Datum: 29. května 2012 19:23
 jo diky  no chvilku to necham na te 74 aspon tech 50-100 km zajet a pak temu přitopim
Datum: 29. května 2012 17:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zkus tu 74, poznáš to tak, že s velkou tryskou ti motorka tarokuje (ve vyšších otáčkách jakoby vynechává, nejde pravidelně), s menší tryskou se to zlepšuje. Až to pojede nějak normálně, dej tomu někde na dlouhé rovince nažrat, pak to hned chcípni a jukni na svíčku, měl by mít cihlovou barvu, když bude černá, můžeš s tryskou dolů. Vůbec je tryska docela dobrý ukazatel bohatosti směsi.
Datum: 29. května 2012 16:19
 Bakoun: a od jake mam asi začit aby sem nemusel kupovat hodne asi od 74 ? a jak poznam ktera je spravna? (v ladeni motoru su levej jak moje leva tkanička na prave strane)
Datum: 29. května 2012 15:47
 Marcel: Jsou to machři, řikáš? A teď mi vysvětli, jakto, že máš stejnej mail, jako je uveden v kontaktech na těch stránkách? Trochu tady smrdí samochvála, stejně jako v té vaší diskuzi, kde si sami přidáváte příspěvky, abyste si je pak mohli pochválit. Kvalitu vašich úprav posuzovat nebudu, umim akorát sériovky a speciály jdou mimo mě. Co však můžu posoudit, je kvalita vaší reklamy. Touhle hnusnou samochválou a věčnym vkládánim tohohle odkazu do příspěvků spoustu lidí akorát tak naserete...
Datum: 29. května 2012 14:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na mě teda moc dojem neudělli, těžký rámy z pitbiků nebo krosek, reference pořádný žádný, na závodech jsem s nikým, kdo by od nich cokoliv měl, nemluvil, na maily pořádně neodpovídají, o výkonech ani zmínka...
Datum: 29. května 2012 12:53
Datum: 29. května 2012 12:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 To ti nikdo neřekne, musíš vyzkoušet, začni od větší a jdi dolů...
Datum: 29. května 2012 12:26
 a ješte sem zapomel je tam jednokrouškovej pist a fitl a vyfuk mam zatim origo na zabech
Datum: 29. května 2012 12:17
 ahojte draci, udělal jsem na svém mustangu celé GO motoru, a vše je OK, jenže s filtrem nechce jet, když ho sundám tak to jede v poho. Tak prosím poradtě, s punčochou na sání to není ono  Tipuju to na karburátor popř. jeho nastavení...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 17:01
 OK, zkusím vyměnit trisky. Jinak airbox s filtrem jsem zkoušel dávat jiný a bez výsledku
Datum: 29. května 2012 17:01
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak buď to může být ucpanej filtr nebo tak krabice ve které ten filtr je. pak to může být moc velká triska. jestli jsi ji čistil ocelákem nebo něčim podobně tvrdym, tak kup novou tisku. třeba ti to pomůže
Datum: 29. května 2012 10:24
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 vyvrtej do plastu větší díru
Datum: 29. května 2012 9:14
 Zdravím, udělal jsem renovaci palivového přívodu, dal sem na svou jawu 23 novou paliv.hadici, na ni filtr paliva, nove sitko do ventilku a vyčistil jsem karbec. Jede mi to nadherne ale hned jak rastavim, dam neutral tak mi to na volnobeh udrzi asi 1sek., proste to hned chcipne a nedrzi. Nevite co s tim, nastaveni karburatoru atd jsem vse zkousel a nic. Dik moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 7:51
 vymačkaný ??
Datum: 29. května 2012 7:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak máš už vymačkaný šoupátko od stavěcího šroubku
Datum: 28. května 2012 15:00
 čau kluci proč se mi můj stroj dusí dávám ho dohromady ale teď když nastartuju tak nedrží volnoběh a když dám plnej držim ho tak asi za 2 sekundy slyšim takovou dutost a pak chcípne nevíte proč ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 7:16
 nazdar .chtel jsem se zeptat .namontoval jsem na pionyra karburator delorto 19 ale netece mi do valce benzin.nemate s tim nekdo nejakou zkusenost.diky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 20:24
 benzín do válce ani téct nemá  ... nasává se rozprášený do vzduchu... zkus cvrnknout benzín pod svíčku a roztlačit
Datum: 27. května 2012 20:24
 ahoj četl sme že se karburator da vičistit v octu s vodou ale nevim kolik čeho tam mam dat jesli to nekdo nevíte v nakejch mililitrech a jesli se ten karburator nák nezničí díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 16:18
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 a nebude vadit když tam nechám náky medení asti třeba trysku coje ve víčku plováku nebo trysku hlavní a tu druhou
Datum: 29. května 2012 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 4dcl vody 2 dcl octa a vyndám z karbece všechny trisky a plovák a 10 minut povařím pak je jak novej zrovna včera jsem to dělal
Datum: 27. května 2012 12:01
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já to dělám tak, že karburátor rozeberu, naložim všechno do horký vody se saponem a vydrbu starym zubním kartáčkem. Nechám uschnout a po složení je karboš jako novej
Datum: 26. května 2012 23:41
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Mážeš to ředit 1:2 pro vodu. Vyndej všechny mněděný části . octu potřebuješ tolik abys s ním zalil celej karburátor. Klidně to vem neředěným tak to dělá kámoš a nemá problémy.
Datum: 26. května 2012 20:45
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, mam problem, mam tenhle karbec na moji s11 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2917_psb.html primo na valci, a dneska se mi stalo ze jak jsem dojel tak jsem zapomnel vypnout bezin a dosel sem za 2 hodky a pod stadecem byla louzicka benzinu, z karbecu kapal benzin, je mozne ze se treba seklo soupatko a tim padem kapal benzin z karbecu? mam prave vedeny lanko ke karburatoru nezi venkovnim prumerem drzaku silentbloku hlavy a ramem a asi to nebude ono. predem dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 12:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i mne sa už stalo že mám karbec na 21 ešte originál a tiež je tak nastavený že z neho nekapne ani trošku za celú noc hoc ostane otvorení benzín ale minul sa mi stal ože na dva hodiny som ho odstavil a vytieklo asi cca 0,5litra benzínu no to šupatko sa občas môže seknúť ale fakt len ýnimka ked to tak ja zabudneš zatvoriť pokiaľ sati také prípady opakujú tak by som pre istotu nastavil hladinu v plav. komore
Datum: 27. května 2012 12:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 osobně bych todle nějak neřešil, jinak bych asi celej karbec příp. nějak seřídil, prpucoval a to asi vše. Záleží jak velká ta louže byla, pokud to bylo pár kapek tak bych to vážně neřešil, pokud budeš vypínat beno
Datum: 26. května 2012 22:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě někdo tu psal že schání plovák do 555 tak jsem to dnes zkoumal a pasuje tam z kevjačky akorát má tu jehlu trochu posunutou takže by u 555 byla větší hladina ale to by se dalo přeletovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:36
Jméno: Bjorn
IP: uživatel13824
 Nazdar, mám menší problém skoro všetko mi ide ako má, len keď na 2 alebo 3 vytočím hneď plný , tak sa začne dusiť a stráca výkon, hodila by sa nejaká rada , ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 7:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nestíhá ti dotékat benzín, zkus vyčistik kohoutek a plovákový ventyl v karburátoru a rovnou si seřiď hladinu
Datum: 24. května 2012 7:49
Jméno: Bjorn
IP: uživatel13824
 No ok niečo skúsim , snáď to pôjde ale , včera to bolo tuším, to išlo chvílu normálne a potom to začalo robiť, ja neviem či tam neni zlý ten kohútik na nádrži že málo púšťa.
Datum: 23. května 2012 20:30
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Podle mého tam jde malo benzinu taky se mi to stalo muže to být čimkoli zkuz vyčistit karbec seřid předstih a ještě to hodne děla že je zanesenej filtr sani ...
Datum: 23. května 2012 20:19
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Zdravim SESO da se tady sehnat jehla na jawu 555 děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 16:49
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 jj diky moc a kdy tam bude diky?
Datum: 23. května 2012 16:49
 uz ji mam akorat ji dat na kramek
Datum: 23. května 2012 12:10
Jméno: kodl
IP: uživatel5506
 čus draci sice nemam dotaz na nějakou cěskoslovenskou mašinu ale je to spíš všeobecnej dotaz k jakoby tuningu  chci dát na skútr otevřenej vzduchovej filt a prej se má při přidání filtru dát i větší tryska, nevíte jak se ten motor bude chovat když tam nechám originál trysku? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 23:55
Jméno: jarda
IP: uživatel5506
 skusil bych dát sportovní filtr projet to a podle svíčky poznáš jestli je chudá směs, jestli je chudá směs bude zbarvená do takové žluté až bílé pokud bude černá je moc bohatá a pokud taková cihlová tak je to akorát
Datum: 23. května 2012 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak bez filtru jo,ale zdá se mi jako blbost že když tam dá sportovní filtr tak že se hned ochudí směs a následkem toho se začne zadírat
Datum: 23. května 2012 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel13822
 Motor bez filtru vzduchu se pomalu a jistě začne vydírat....to nejsou "pela",to je pravda.....proč si asi myslíš že se na závoďáky dávaj vzduchový filtry,když je to restrikce v sání? Jen dragstery,kde je životnost motoru jeden start se nedávaj vůbec filtry,tam to nemá cenu řešit....
Datum: 23. května 2012 18:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to říkáš za pela?já na 634 nemám filt žádnej a nezadře se
Datum: 23. května 2012 15:14
Jméno: kodl
IP: uživatel5506
 díky  takže dám větší
Datum: 23. května 2012 13:52
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 když dáš jenom filtr, a nedáš větší trysku tak se motor bude dávit, protože budeš mít chudou směs a můžeš to zadřít
Datum: 23. května 2012 10:34
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 mam dotaz jehla na jawe 21 je stejna jak na jawe 555? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 6:57
 Není, jehla z 21 má takový kuželový tvar, ale jehla z 555 má tyčinkový tvar a až na konci špičku ...
Datum: 23. května 2012 6:57
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Zdravim da se někde sehnat jehla na jawu 555 děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 20:19
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Zdravim mám dotaz na jawu 555 jde mi pomalejš do otáček předstih jsem dal 2,9mm chyta na poprve už nevim poradte dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 6:56
 Ucpaný výfuk, ucpané trysky, ucpaný vzduchový filtr, vyměnit a očistit svíčku, vyčistit spalovací prostor, a nakonec pohrát si s předstihem .. PS: Jehla jde štelovat stejně jak na normálním pio, jehly jsou jiné akorát v tvaru.
Datum: 23. května 2012 6:56
 vsad se
Datum: 22. května 2012 21:34
 postul: na 555 ji moc neposune
Datum: 22. května 2012 21:16
 zkus posunout jehlu
Datum: 22. května 2012 21:02
 Mě to taky tak dělalo na moji 550 (skoro stejny) a bylo to vyfukem chytalo to na poprve ale nešlo do otaček a kdyš šlo tak malo
Datum: 22. května 2012 20:53
 Zdravím draci chtěl jsem se zeptat jak upravi origo karbec jawa 21 aby šla líp do otáček no prostě nějaký tuning
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 15:07
 Vyčisti ho a půjde,...
Datum: 22. května 2012 15:07
|



|