česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  53  54  55  56  57  58  59  60  61  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus.Prosím Vás mám dotaz.Nějak mi to vrtá hlavou a nemůžu na to přijít.Nedává mi to smysl.Jawa 50 / 20.Vše šlape.Ale jakmile držím déle plný plyn tak to začne vynechávat a chcípat.Uberu plyn a za chvíli je to OK.Musím prostě vždy jako by to nechat schladnout o nějakou nepatrnou desetinu stupně.Jinak si to nedokážu vysvětlit.Tahá naplno tak 500m a pak vypne.Dám čtvrt plynu a musím tak jet cca 200m a pak zas můžu na plný těch cca 500m.Díky moc za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
ja som mal podobný broblem a nakoniec to robilo plastoví čistič benzínu prepúštal benzín len trochu nie naplno
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
nestíhá dotékat benál-vyčistit
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkůšám vaše tipy.Díky
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dôvody: ucpaný kohútik, nízká hladina v karburátoru, nedostatočne vetraná nádrž,
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
nekde maš přiškrtenej benzín
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel12258    
mě to dělá na dvacítce to stejný. Tahne mi jako kráva ale jakmile to držím pár sekund ve vysokých otáčkách tak to začne zdechávat a musím tak na 4 sekundy uplně pustit plyn a až potom můžu znovu jet. A tak to jde pořád dokola. Trochu tomu pomohlo, když jsem posunul jehlu o jeden zářez dolů a dal jsem nový kohoutek, protože ten starý byl dost zanesený. Ale dělá mi to pořád až do teď ale ne až tak hodně.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: FICHTLAŘ      IP: uživatel4805    
nazdar draci chcu se zeptat mam jawu 23 a v niskych otačkach mi to začne zdechat karburator mam seřizenej nebo jak ho ještě seřidit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Řádně ohřej motor a šroubkem který zvedá šoupátko to vyšteluj na ideální volnoběh.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: čistič      IP: uživatel12258    
Zdar draci. Čím se dá nejlépe vyčistit nádrž ? Už jsem zkoušel tam dat pár kamínku a vyklepat to ale stejně tak ještě drobné kousky rzi zůstali a pořád mi to protéhá přes kohoutek. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10% roztok...já to mícham tak, že dávam cca 0,5kg na 5l vody...jinak ta kyselina je v prášku, používá se v kuchyni...a barvu používam dvousložkovou epoxidovou, základ a vrch...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
jakou barvou vylejváš tu nádrž
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
10% z čeho..?? kolik to je .. prostě chcu si to taky vyčistit.. takže když mám nádrž na 5,5l tak kolik lirtů té kyseliny tam mám nalít do té nádrže..??
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně odmastim nádrž benzínem nebo perchlorem, pak to necham vyschnout, připravim si 10% roztok kys.citronové(podle velikosti nádrže, já připravuju cca 13l roztoku), ten ohřeju na co nejvyšší teplotu, naleju do nádrže, tu zabalim do deky a necham jí takhle cca 24 hodin, potom vyleju roztok a nádrž je krásně čistá...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: čistič      IP: uživatel12258    
A s tou kyselinou citronovou postupuješ jak?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používam kyselinu citronovou, při správném postupu to funguje 100%. Poté vyleju nádrž barvou, abych ten samej problém nemusel řešit za pár let znovu...navíc v nádrž&#239; vylité barvou je lépe vidět hladina benzínu a také to utěsní drobné netěsnosti, třeba u držáků nádrže atd.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: xx      IP: uživatel12743    
kamínky?\r\n zkus rači matky a upni nádrž do soustruhu
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
Čau draci chhhhcu se zeptat kamarád jezdí na fechtlovy na fritovací olej z benzínem co to muže udělat s motorem atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
jj pučoval mě to a jeto to dobře
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
To musí bejt super když projede ulicí a jsou citit hranolky
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Cezetaku, ty ses nehorazny vul... Zase tvoje dalsi plky a urazky ostatnich. Je rozdil to lit jako palivo do staryho dehtaka a misto oleje ve 2-taktnim motoru. Opravdu nevidim zadny duvod, proc tam lit neco, co tam nepatri.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a o čem myslíš že se bavíme ty moulo!!!!! nic to tomu neudělá... staré diesly na to normálně jezdí (leje ho do nádrže kdybys nepochopil!!!! )
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom tak se zeptam...jakej přínos má tohle ředění benzínu fritolem?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
ja sem nemyslel mazání ale že na to jezdí naředi to benzin olej a fritovací olej ale smrdí to po hranolkách
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko). API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod. API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod. API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak ® - to celkom tak nieje, skús dat ten olej nie ako palivo ale normalne na miesto motorováho oleja... lebo tie motori majú mazanie inak riesené a s palivom to nemajú noč spoločné.. u 2T ako vieme maže palivová zmes..
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 8:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všichni o tom kecají jak těm olejům rozuměj, alě vědí o tom velké kulové :-) řeči typu "M2T je zračka.. na to zadřeš" mám nejradši :-D .. apropos.. s fritovacím olejem nemáš šanci zadřít!! a kdo to říká je kokot! .. starší diesly s rotačkou a předkomůrkou na to v pohodě bez problémůl jezdí... byl človek který na fritovací olej dojel do chorvatska a zpět a bez problemu!
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lanz: Jezdili na to...a měli něco lepšího?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdíš na jiný M2T...není M2T jako M2T u náś máme API TA...a to je sr***...kouř hrozný, já si toho třeba všimám, karbonu habaděj, oproti motul 510 na kterej sem najel už nespočet kilometrů, M2T není olej.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
M2T na starý ČS dvoutakty jako je jawa,čz a manet naprosto stačí. Nevim co proti tomu furt máte. Na co asi jezdili dřív? M2t ani nebylo, jezdily na M6A a to je olej pro čtyřtaktní škodovky takže M2T je oproti tomu ještě luxusní olej. A nevim jakej mentál přišel na to že M2T je brusná pasta, to mě fakt domrdává.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T karbon? nic moc tak isto ako s polosyntetikou, kour? tiež nic moc nezaujíma ma to.. špatné vlastnosti mazání? rozhodne nie.. M2T super - špecifikácia API TC... podla skúsenosti lepší ako polosyntetika..
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Co se ti na něm nelíbí klasika ne ? :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to bych řek, zbiješ mě za to?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbon,moc kouře, špatné vlastnosti mazání apod...ale tak lepši jak friťák
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Něco proti M2T !?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fritovací olej bych teda nejezdil když už tak aspon na tohle !! http://www.seginet.cz/index.php?opType=opShowDet&zn=43
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mezi friťákem a m2t nebude velkej rozdíl..obojí je brusná pasta
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Ja sem to skoušel a zadřel sem ho
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
a zajak dlohou dobu ježdění?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: dere      IP: uživatel12738    
Zdravím na 555 se mi drží na neutrál vysoko otáčky i když nedržím plyn, řeve to,nechtějí spadnout dolů. Co stím?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus tenhle problém jsem měl taky, elent má pravdu někde ti jde falešnej vzduch skus koupit nové těsnění mezi karburátorem a hrdlem a mezi hrdlem a pístem nebo je problém se šoupátkem.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
zdar,vrací se šoupě v karburátoru?lanko?může být uvolněná jehla,nebo to saje faleš-těsnění na karburátoru,simering za zapalováním...
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
falešný vzduch
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: kvitek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci!Před pár měsíci mi ukradli Babetu 207 a tak jsem si nedávno pořídil novou 210.Jezdí skvěle ,má ujeto 5900km.Rádbych na ní vyměnil púvodní karborátor Jikov za Delorto.Má někdo s tímto karborátorem skušenosti?Nevím jestli do měj investovet nebo udělat repas na tom púvodním.Za rady moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12740    
Já na babettě 210 (vše originál), lítal s mými 80kg 55km/h, kámoš 60km/h.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech tam originál, udělej GO motoru, pořádně vypal výfuk a seřiď karbec. :-) Mě babetta 210 jela necelejch 40Km/h a dusila se..Vypálil sem vejfuk a už jede něco málo přez 50.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel12258    
Ká nych tam nechal origo karbec. Taky jsem zkoušel tam dávat dell orto ale má to o poznání větší spotřebu a ten zvuk mi na babettu nesedí. Já mám radši když je to tiché a s tímto karbecem to má zvuk jak pionýr bez filtru.Rychlost se zvýší cca 2 km/, takže skoro k nepoznání. Můj názor
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Zdarec, hoši řeším problém, nemám na panelce 559 r.v. 65 karbec a nevím jaký tam dát? 2926SBD16b ? Nebo spíš 2926SBD11b nebo 2924SBD11b ? Vůbec se v tom nevyznám, na internetu jsem něco našel, ale nejsem si jistej...ale ten 2924... je asi kývačkový, ..nevím! Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši. Dneska mi došla manžeta sání na mustanga, jenomže jak sem ju nasadil a jel sem to projet, tak to nechce jet na trojku do otáček. Zdá se mi, jako kdyby to uplně zdechlo, když přidám trochu víc plynu. Někdy to dělá i na dvojku. Nechápu proč to dělá. Filtr je novej. Když tu manžetu oddělám, tak jede nádherně. Jo a zajíždím výbrus. Mám najeto nějak 100 km. Svíčka brisk N15C. Chci se ještě zeptat, jakou dát svíčku, když je teď taková zima, nebo jestli je to jedno. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a si jak to odděláš jde tam víc vzducu tím pádem se to ochudí ale jak to tam dáš asi se ti to trocha ulejvá co hladina seřízena? na jakm zářezu je jehla ? jo a do zimy dej brisk n17 C
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel12258    
mě to dělá taky na čezetě 175/477 a taky si s tím nevím rady :-(
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám následující problém mám ČZ 175/487 z nenadála se mi stává tato věc když jedu kolem 90km/h tak mi jednou za chvíli prostě zhasne a nejde do ní benzín, uberu plyn zmáčknu cupák a zase chytne. Ovšem když jedu do 70km/h tak se mi to ještě nestalo. Podle mýho je to buď to že se plovák zasekává ve víku nebo mi to podsává u válce mezi karburátorem a válcem jsem dal starý těsnění jen tak z nouze protože nový jsem doma neměl. Směs, předsith odtrh a vše ostatní je čerstvě naštelováno. Co si o tom myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl sem ten samej problém, naposledy před pár měsícema. To jsem vyměnil kohout za origo Jikov a ještě novou gumičku v něm a od tý doby dobrý. Ale kolecko, s tím víkem od nádrže budeš mít asi sakra pravdu, díky. Ptž i teď když dojedu a postavím to v garáži, tak pěkně syčí, sem si myslel, že se jen trochu srovnává tlak, po tom co se roztáhnul zahřáté benzín. Ale když si to tak uvědomím, tak pořád nadávám, že se mi zdá, že benál teče málo. Jo guma pod víčkem těsní perfektně, dírka ve víčku je průchozí, tak co dál, vyvrtat větší? No a jinak všechno projít a vyčistit, karbec, plovákovku, sítko, pokud máš i v nádrži.
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12724    
Mě tohle dělal Pérák s rozhašenym rele z 477....když jsem jel víc jak 80km/h začal vynechávat až chcípnul,později zase naskočil. Ale u tebe to asi fakt bude benzín.
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
taky se mi to dělo na čz mel sem ucpanou diru na karbecu tam jak se pripojuje hadička nebo mas pricpanej kohoutek skus treba vimenit gumičku v kohoutku a profouknout kohoutek :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě mě napadá vetšinou jezdím s odemčeným tím víkem skusím ho zamknout jestli to na to bude mít vliv
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No víko tam mám uzamykatelný za 310 kč nebo za kolik to tu sesa míval jestli víte a příjde mi že to právě netěsní vubec napustím třičtvrtě nádrže a stříká to všem dírama ven :-D :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím dát jiný víko ale podle mě je vada jinde
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12434    
Teď mě došlo že tam není plýšek sorry :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12434    
Taky bych to buď typoval na tu nádrž a nebo zkoušel jsi srovnat hladinu v plovákovce? Páč to třeba do 70 stíhá dotékat a plnit se ale při 90 už to nestíhá, ale nwm ČZ nemám jen mě to tak napadlo...
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotejkající benzín? Nebo se ti vytváří podtlak v nádrži, to dělalo mě, jak jsi jel delší dobu kolem těch 100, tak mi to chcípalo, a bylo to špatnym odvzdušněnim nádrže
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12720    
Zdravím.. mám problém, potřebuju vyměnit těsnění u karburátoru a celého toho okruhu od karbecu do motoru a mám dotaz, jestli je potřeba i nějaké šroubky koupit nebo to půjde na ty předchozí? případně jaké a co je k tomu vše třeba koupit (případně i jaké množství)? Jsem 200 km mimo pio a budu objednávat, tak bych to potřeboval vědět.. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak šroubky pokud nejsou nák strhly hranyy nebo závit tak nemá smysl je měnit jen dát všude pérovky a pořádně to dotáhnout
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
Pečlivě vystřihnout, naolejovaný tvrdý papír a pořádně dotáhnout, těsní nádherně - moje zkušenost
 
 
Datum: 07. listopadu 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím otázka mám Babetu 210 po GO po výbruse a ked chcem mať dobrý výkon a akceleráciu tak musím šrubku zmesi na karburátore mať úplne pritiahnutú je to normálne mne to normálne nepríde Babeta sa nepridiera ale príde mi to čudne čo vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Toto mi dělala přicpaná volnoběžná tryska. Gufera si předpokládám měnil.
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
prvně to zaběhni... boha jeho :-/
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: terinka      IP: uživatel12339    
Ahojky lze toto Spojka sání 590/592/Calif použít i na ČZ 250/471?Už dlouho sháním a nemůžu sehnat,já mám z panelky,ale nesedí to a originál už se sehnat nedá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: wagi      IP: uživatel11440    
Ahoj,zkoušel jsem použít všechny možný spojky,a z califa je to asi to nejlepší co se dá sehnat,ale uplně přesný to neni.
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel10563    
Ahoj draci, chci se zeptat proč mi nejde nastartovat motora s vodnim chlazenim, ale neni mokra svicka a jinak, jak ji nastartuju, tak drží neutrál. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus Draci.Mám dotaz když nastartuju pionýra 21 tak má hodně vysoké otáčky na volnoběhu i když mám šroubek od volnoběhu na minimum.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 9:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj asi ti to někde saje falešnej vzduch nejpravděpodobněji bud mezi kolenem karburátoru a válce nebo mezi kolenem karburátoru a karburátoru a co šoupátko ? a co šoupátko? asi bude vymačkanej ten otvor ono totiž jak to naráží na ten šroubek volnoběhu tak se to za čas vyymačká a pak právě nejde seřídit volnoběh
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 9:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
přisávání vzduchu v nežádoucím místě je jedna z možností.
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
nn to né
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a nemáš moc vymezenou vůli plyn lanka..? Že už ti to drží na lanku a né na šroubku :-P
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Máš tam filtrbox a řádně utěsněný výfuk?
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: jawa231981 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Prosím o podrobnější popis jak správně seřídit karburátor na Mustangu.Vím že se seřizuje hladina plíškem ale jak na to?Jehlu mám dát na 1 zářez od zhora?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
příručka
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel6963    
http://lmgtfy.com/?q=jawa+50+mustang+karbur%C3%A1tor
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: alex      E-mail:      IP: uživatel7675    
Zdravim. Nemate nekdo skusenost, s klapkou pred karbec, na pincka ? jaka se hodi nejlip? atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12707    
Nejvíc se hodí nemít žádnou klapku. Na origo motoru se dá zvýšit výkon jednoduššími a účinějšími způsoby. Do úpravy na klapkáč se vysypeš za tisíce a výsledek? .....není jednodušší si sehnat upravenej válec se symetrickym rozvodem sání(bez klapky!) a ladit "jen" výfuk a sání ? Měl bys motor,kterej "jede" za polovičku nákladů na klapkáč,kterej nejede......
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12258    
Zdravím. Myslíte že by se dalo něco pokazit tím, že bych odpojil čerpadlo na čz 175/477 a navedl lanko přímo na karburátor a ředil benzin přímo do nádrže? Hlavně bych chtěl vědět, zda bych potom někdy zase mohl čerpadlo dat do provozu. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posilube je perfektni věc.. pokud nejsi debil a budeš kontroovat a dolevat olej do nadobky tak se na něm nemá co posrat
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to tak nějak udělat, buď čerpadlo vyhodíš ven uplně a místo něj dáš zátku, nebo tam čerpadlo necháš, a hadičkou propojíš vstup a výstup a tuhle soustavu naplníš olejem. Osobně bych se ale oilmasteru nevzdával, při troše péče je to výborná věc, já si na něj stěžovat nemohu...
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdar draci... mám takovej vcelku problém.. na 05 (66 rok, takže už nové zápalko a karbec) mi to žere 4l benálu což je na zdechlou 50ccm motku extra hodně... hladina OK ("splývá s plovákem";-), jehlu už mám na prvním zářezu a nemění se absolutně nic... (příjde mi i divné, že když fláknu bohatší směs, tak svíčka je ať dělám co dělám furt cihlová :-/) sice jedu víceméně furt na plný plyn, ale tohle snad není normální... Jinak je to 1výbrus (38,25) sotva po záběhu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel6963    
jezdím furt ty samé cesty... předtím to tolik určitě nežralo...
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12707    
Jakmile začneš jezdit delší výletní tratě,spotřeba půjde dolu. Když jezdíš ze vsi do vsi,samý řazení,žádný stálý tempo,tak nikdy nemužeš jezdit za 2 ale vždycky za 5 .....
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak až bude čas tak pořádně zrepasuj motor a pak se můžeš zabývat spotřebou
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
není moc času... přední kolo se točí jak pominuté :-) zadní těžko říct..., řetěz vygajdaný (půjde na výměnu), brzdy samy nebrzdí, obložení jak nové :-) ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, co takhle napřed opravit motor a pak teprve řešit spotřebu? :-) A co ložiska v kolech, brzda, řetěz? To je ve stejném stavu jako motor?
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
oleje tam je na 100% málo... jestli tam vůbec nějaký je (děravé papírové těsnění) :-D ale zas je to kravina docela... ono jede to furt stejně jak vždycky, jenom ta spotřeba stoupla se mi zdá... nemluvě o tom, že veškeré ložiska tam jsou snad ještě původní a mají více než zásluhu na výměnu... ;-) když jenom trochu upustím plynu, tak to hned přestane táhnout a víceméně i jet... (začlo to až teď po výměně za rychlopal, předtím stačilo kroutit tak do 1/3 plynu...)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne žere neco nad 2l / 100km , a to vážim dosť... nikdy plný plyn netahám to je pravda, len výnimočne
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Zkus zkontrolovat převodoví olej,jestli nemáš v převodovce málo oleje,jestli ti nedřou převodoví kolečka?:-D:-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12705    
mě fichtl žere 2,8 L/ 100 Km , a to jezdim normálním přiměřenym způsobem
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jawa 20 a dle jeho tacháče žere tak 1l/400km takže asi bude nemálo proměřovat :-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
co já bych za to dal... :-( jen tak si říkám.. mohl by to dělat špatný kondík (špatné spalování..)?
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
ale ako usporná jazda v mojom pripade no ked tlačim čape to 3,1 :-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
no moja spotreba je asi tak 2,7l/100km
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: pekáč      IP: uživatel12547    
mam fechtla ktery žere 2l!! i když mu davam naprdel
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
gssg: benál Naturál 95, olej M2T poměr 1:33 Blady: na takovej stroj mi to příjde jako jo sakra hodně... :-P bral bych tak 3l max... ono už to na tom plném plynu nejede natož, abych tak ubral... :-P :-/ shrek: no ani ne... mám tu maneta M-90 překopaného na 125ccm a dle slov dědy se to vešlo do 3l a to, jak ten manet dostaval na prdel radši nemluvím... ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4L je dobrý na tak starou 50 ku :-) mě se to pohybuje okolo 10 litrů a to nechci vědět kolik mi to bere na závodech.... Buď rád za ty 4L...
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
4l je hodně jo... :-D kor s plnym plynem... :-D mě to bere klidně i 6l
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: gssg      IP: uživatel12547    
co olej a benál?
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Roman K.      IP: uživatel6617    
zdravím Vás,mám menší problém ohledně pio,už 4 dny ladím pio,jiskru to hází ale když pustim benzin tak to začne všude téct karburátorem a svíčka je hned mokrá a hlavně mám plno benzínu ve vejfuku je trochu špinavější ale je to 100% benzín,pořád ladim hladinu v karbecu ale jakoby se nic nedělo,když to dám max. nahoru-komora úplně plná,když to dám max.dolů komora taky plná a to mezitím to samý čtu pořád návod dokola měním svíčky zkouším hladinu a pořád ne a ne chytnout,jinak než jsem rozpůlil motor jezdilo to,ted jsem ho složil a dělá to tohle a na karbec jsem nešahal poradte prosim az me to celkem leze na nervy díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12700    
zkontroluj si vačku jestli nešmajdá
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Roman K.      IP: uživatel6617    
předstih je špicově naladěn,kladívka ok, prostě elektrika funguje na výbornou, jenom se to přechlastává,těsnění pod ventilkem nemám a ani tam nebylo když jsem ho koupil,a dole jsme to špatně napsal:"je to pod tím plíškem těsnění nový asi 1 měsíc všek komplet nový" tzn. mám všude nové jenom těsnění asi 1 měsíc, ventilek je starý zkusim se na to ještě podívat ale děkuji za rady :-)
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12700    
;-)
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel12484    
jen bych chtěl přátelé podotknout, když, sladíte tuto hladinu, a po té zcela jasně nastavíte předstih, , neexistuje aby pionýr nechytl na jedno šlápnutí rukou, teda pokud není závada ješte v motoru, nebo v elektrice, že, myslím že spsta z vás tu ladí cívky nefunkčí, ruzné kondíky, ale při tem to máte jenom neseřízené, co já už se to kdekomu naopravovál, tech vašich neřešitelných záhad
 
 
Datum: 31. října 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pokud ladíš hladinu a je furt stejná, tak máš buď diravý plovák, křivé ruce nebo ti ventilek nechodí (šprajcl se v otevřené poloze) a tím, že máš vysokou hladinu se to automaticky přechlastává...
 
 
Datum: 31. října 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus ocistit kladivka jestli to dyl nejelo tak mohli okorodovat a ted to hazi jiskru nepravidelne nebo hodne malou
 
 
Datum: 31. října 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravdepodobne to bude problem ze je nový, proč si ho menil? máš tesnenie pod ventilom?
 
 
Datum: 31. října 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Roman K.      IP: uživatel6617    
ventilek myslíš to ve víčku jak se musí vyšroubovat ?? je to pod tím plíškem těsnění nový asi 1 měsíc všek komplet nový
 
 
Datum: 31. října 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to ventilek víčka karburátoru, nebo těsnění, nic víc
 
 
Datum: 31. října 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Roman K.      IP: uživatel6617    
plovák děravej není taky jsem to zkoušel celej karbec jsem čistil i tu trysku ve víčku komory
 
 
Datum: 31. října 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadá mě děravej plovák a zanesenej ventil plováku,
 
 
Datum: 31. října 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Roman K.      IP: uživatel6617    
a jinak předtím to občas chytlo ale sřílelo to do KARBURATORU ale předstich dobrej jehla i trysky taky OK
 
 
Datum: 31. října 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Matěj      E-mail:      IP: uživatel12688    
Čau lidi nevíte někdo prosím co dělat když váleček v karburátoru (s jehlou) na pouštění vzduchu se silně zasekává v karburátoru ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši sem to sem taky napsal aby třeba nekupoval nový šoupátko a nebylo to nakonec lankem. :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ptal se na dření šoupátka, pokud mu dře lanko, tak to je zas trochu něco jiného... snad není tak blbý aby nevěděl co mu dře... :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se tohle stalo už 3..Pokaždý bylo naprasklý lanko a trochu rozpletený. :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jestli to do tet fungovalo tak asi nebude problem v zadnych nerovnostech, navypadl ti ten vodicí kol&#239;cek ve kterem soupatko jezdi?
 
 
Datum: 30. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Matěj      E-mail:      IP: uživatel12688    
ano, mám namysli šoupátko. Dík za radu skusím to udělat...
 
 
Datum: 30. října 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
váleček? máš namysli šoupátko? podívej se kde to dře, jestli tam jsou nerovnosti nebo něco zkusit to namazat, popř vzít smirkem nebo koupit nový šoupě pokud je chyba v něm...
 
 
Datum: 30. října 2011 11:15
 
<  53  54  55  56  57  58  59  60  61  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 10:26:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu