Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus.Prosím Vás mám dotaz.Nějak mi to vrtá hlavou a nemůžu na to přijít.Nedává mi to smysl.Jawa 50 / 20.Vše šlape.Ale jakmile držím déle plný plyn tak to začne vynechávat a chcípat.Uberu plyn a za chvíli je to OK.Musím prostě vždy jako by to nechat schladnout o nějakou nepatrnou desetinu stupně.Jinak si to nedokážu vysvětlit.Tahá naplno tak 500m a pak vypne.Dám čtvrt plynu a musím tak jet cca 200m a pak zas můžu na plný těch cca 500m.Díky moc za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 14:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ja som mal podobný broblem a nakoniec to robilo plastoví čistič benzínu prepúštal benzín len trochu nie naplno
Datum: 15. listopadu 2011 14:37
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 nestíhá dotékat benál-vyčistit
Datum: 14. listopadu 2011 18:49
 vyzkůšám vaše tipy.Díky
Datum: 14. listopadu 2011 17:57
 dôvody: ucpaný kohútik, nízká hladina v karburátoru, nedostatočne vetraná nádrž,
Datum: 14. listopadu 2011 17:43
Jméno: ladin
IP: uživatel10433
 nekde maš přiškrtenej benzín
Datum: 14. listopadu 2011 17:10
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 mě to dělá na dvacítce to stejný. Tahne mi jako kráva ale jakmile to držím pár sekund ve vysokých otáčkách tak to začne zdechávat a musím tak na 4 sekundy uplně pustit plyn a až potom můžu znovu jet. A tak to jde pořád dokola. Trochu tomu pomohlo, když jsem posunul jehlu o jeden zářez dolů a dal jsem nový kohoutek, protože ten starý byl dost zanesený. Ale dělá mi to pořád až do teď ale ne až tak hodně.
Datum: 14. listopadu 2011 17:10
Jméno: FICHTLAŘ
IP: uživatel4805
 nazdar draci chcu se zeptat mam jawu 23 a v niskych otačkach mi to začne zdechat karburator mam seřizenej nebo jak ho ještě seřidit
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 16:00
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Řádně ohřej motor a šroubkem který zvedá šoupátko to vyšteluj na ideální volnoběh.
Datum: 14. listopadu 2011 16:00
Jméno: čistič
IP: uživatel12258
 Zdar draci. Čím se dá nejlépe vyčistit nádrž ? Už jsem zkoušel tam dat pár kamínku a vyklepat to ale stejně tak ještě drobné kousky rzi zůstali a pořád mi to protéhá přes kohoutek. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:49
 10% roztok...já to mícham tak, že dávam cca 0,5kg na 5l vody...jinak ta kyselina je v prášku, používá se v kuchyni...a barvu používam dvousložkovou epoxidovou, základ a vrch...
Datum: 13. listopadu 2011 18:49
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 jakou barvou vylejváš tu nádrž
Datum: 13. listopadu 2011 18:04
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 10% z čeho..?? kolik to je .. prostě chcu si to taky vyčistit.. takže když mám nádrž na 5,5l tak kolik lirtů té kyseliny tam mám nalít do té nádrže..??
Datum: 13. listopadu 2011 17:23
 Pořádně odmastim nádrž benzínem nebo perchlorem, pak to necham vyschnout, připravim si 10% roztok kys.citronové(podle velikosti nádrže, já připravuju cca 13l roztoku), ten ohřeju na co nejvyšší teplotu, naleju do nádrže, tu zabalim do deky a necham jí takhle cca 24 hodin, potom vyleju roztok a nádrž je krásně čistá...
Datum: 13. listopadu 2011 12:31
Jméno: čistič
IP: uživatel12258
 A s tou kyselinou citronovou postupuješ jak?
Datum: 13. listopadu 2011 12:27
 Já používam kyselinu citronovou, při správném postupu to funguje 100%. Poté vyleju nádrž barvou, abych ten samej problém nemusel řešit za pár let znovu...navíc v nádržï vylité barvou je lépe vidět hladina benzínu a také to utěsní drobné netěsnosti, třeba u držáků nádrže atd.
Datum: 13. listopadu 2011 11:36
Jméno: xx
IP: uživatel12743
 kamínky?\r\n zkus rači matky a upni nádrž do soustruhu
Datum: 13. listopadu 2011 11:30
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 Čau draci chhhhcu se zeptat kamarád jezdí na fechtlovy na fritovací olej z benzínem co to muže udělat s motorem atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:01
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 jj pučoval mě to a jeto to dobře
Datum: 13. listopadu 2011 18:01
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 To musí bejt super když projede ulicí a jsou citit hranolky
Datum: 13. listopadu 2011 16:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Cezetaku, ty ses nehorazny vul... Zase tvoje dalsi plky a urazky ostatnich. Je rozdil to lit jako palivo do staryho dehtaka a misto oleje ve 2-taktnim motoru. Opravdu nevidim zadny duvod, proc tam lit neco, co tam nepatri.
Datum: 13. listopadu 2011 12:46
 a o čem myslíš že se bavíme ty moulo!!!!! nic to tomu neudělá... staré diesly na to normálně jezdí (leje ho do nádrže kdybys nepochopil!!!! )
Datum: 13. listopadu 2011 12:24
 jenom tak se zeptam...jakej přínos má tohle ředění benzínu fritolem?
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 ja sem nemyslel mazání ale že na to jezdí naředi to benzin olej a fritovací olej ale smrdí to po hranolkách
Datum: 13. listopadu 2011 12:11
Datum: 13. listopadu 2011 11:03
 Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do
výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko).
API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod.
API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod.
API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
Datum: 13. listopadu 2011 11:02
 JAWA_ceZetak ® - to celkom tak nieje, skús dat ten olej nie ako palivo ale normalne na miesto motorováho oleja... lebo tie motori majú mazanie inak riesené a s palivom to nemajú noč spoločné.. u 2T ako vieme maže palivová zmes..
Datum: 13. listopadu 2011 8:02
 všichni o tom kecají jak těm olejům rozuměj, alě vědí o tom velké kulové  řeči typu "M2T je zračka.. na to zadřeš" mám nejradši  .. apropos.. s fritovacím olejem nemáš šanci zadřít!! a kdo to říká je kokot! .. starší diesly s rotačkou a předkomůrkou na to v pohodě bez problémůl jezdí... byl človek který na fritovací olej dojel do chorvatska a zpět a bez problemu!
Datum: 13. listopadu 2011 0:49
 lanz: Jezdili na to...a měli něco lepšího?
Datum: 12. listopadu 2011 22:49
 Jezdíš na jiný M2T...není M2T jako M2T u náś máme API TA...a to je sr***...kouř hrozný, já si toho třeba všimám, karbonu habaděj, oproti motul 510 na kterej sem najel už nespočet kilometrů, M2T není olej.
Datum: 12. listopadu 2011 22:46
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 M2T na starý ČS dvoutakty jako je jawa,čz a manet naprosto stačí. Nevim co proti tomu furt máte. Na co asi jezdili dřív? M2t ani nebylo, jezdily na M6A a to je olej pro čtyřtaktní škodovky takže M2T je oproti tomu ještě luxusní olej. A nevim jakej mentál přišel na to že M2T je brusná pasta, to mě fakt domrdává.
Datum: 12. listopadu 2011 22:44
 M2T karbon? nic moc tak isto ako s polosyntetikou, kour? tiež nic moc nezaujíma ma to.. špatné vlastnosti mazání? rozhodne nie.. M2T super - špecifikácia API TC... podla skúsenosti lepší ako polosyntetika..
Datum: 12. listopadu 2011 21:59
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Co se ti na něm nelíbí klasika ne ?
Datum: 12. listopadu 2011 21:00
 jo to bych řek, zbiješ mě za to?
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
 karbon,moc kouře, špatné vlastnosti mazání apod...ale tak lepši jak friťák
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Něco proti M2T !?
Datum: 12. listopadu 2011 20:57
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 mezi friťákem a m2t nebude velkej rozdíl..obojí je brusná pasta
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 Ja sem to skoušel a zadřel sem ho
Datum: 12. listopadu 2011 20:06
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 a zajak dlohou dobu ježdění?
Datum: 12. listopadu 2011 20:03
Jméno: dere
IP: uživatel12738
 Zdravím na 555 se mi drží na neutrál vysoko otáčky i když nedržím plyn, řeve to,nechtějí spadnout dolů. Co stím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:36
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus tenhle problém jsem měl taky, elent má pravdu někde ti jde falešnej vzduch skus koupit nové těsnění mezi karburátorem a hrdlem a mezi hrdlem a pístem nebo je problém se šoupátkem.
Datum: 12. listopadu 2011 19:36
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar,vrací se šoupě v karburátoru?lanko?může být uvolněná jehla,nebo to saje faleš-těsnění na karburátoru,simering za zapalováním...
Datum: 12. listopadu 2011 18:17
 falešný vzduch
Datum: 12. listopadu 2011 18:14
 Zdravím draci!Před pár měsíci mi ukradli Babetu 207 a tak jsem si nedávno pořídil novou 210.Jezdí skvěle ,má ujeto 5900km.Rádbych na ní vyměnil púvodní karborátor Jikov za Delorto.Má někdo s tímto karborátorem skušenosti?Nevím jestli do měj investovet nebo udělat repas na tom púvodním.Za rady moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 22:36
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12740
 Já na babettě 210 (vše originál), lítal s mými 80kg 55km/h, kámoš 60km/h.
Datum: 12. listopadu 2011 22:36
 Nech tam originál, udělej GO motoru, pořádně vypal výfuk a seřiď karbec.  Mě babetta 210 jela necelejch 40Km/h a dusila se..Vypálil sem vejfuk a už jede něco málo přez 50.
Datum: 12. listopadu 2011 17:56
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Ká nych tam nechal origo karbec. Taky jsem zkoušel tam dávat dell orto ale má to o poznání větší spotřebu a ten zvuk mi na babettu nesedí. Já mám radši když je to tiché a s tímto karbecem to má zvuk jak pionýr bez filtru.Rychlost se zvýší cca 2 km/, takže skoro k nepoznání. Můj názor
Datum: 12. listopadu 2011 16:14
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zdarec, hoši řeším problém, nemám na panelce 559 r.v. 65 karbec a nevím jaký tam dát? 2926SBD16b ? Nebo spíš 2926SBD11b nebo 2924SBD11b ? Vůbec se v tom nevyznám, na internetu jsem něco našel, ale nejsem si jistej...ale ten 2924... je asi kývačkový, ..nevím! Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 9:06
Datum: 12. listopadu 2011 9:06
 Zdar hoši. Dneska mi došla manžeta sání na mustanga, jenomže jak sem ju nasadil a jel sem to projet, tak to nechce jet na trojku do otáček. Zdá se mi, jako kdyby to uplně zdechlo, když přidám trochu víc plynu. Někdy to dělá i na dvojku. Nechápu proč to dělá. Filtr je novej. Když tu manžetu oddělám, tak jede nádherně. Jo a zajíždím výbrus. Mám najeto nějak 100 km. Svíčka brisk N15C. Chci se ještě zeptat, jakou dát svíčku, když je teď taková zima, nebo jestli je to jedno. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 10:06
 a si jak to odděláš jde tam víc vzducu tím pádem se to ochudí ale jak to tam dáš asi se ti to trocha ulejvá co hladina seřízena? na jakm zářezu je jehla ? jo a do zimy dej brisk n17 C
Datum: 12. listopadu 2011 10:06
Jméno: cz
IP: uživatel12258
 mě to dělá taky na čezetě 175/477 a taky si s tím nevím rady
Datum: 11. listopadu 2011 17:13
 Zdarec draci mám následující problém mám ČZ 175/487 z nenadála se mi stává tato věc když jedu kolem 90km/h tak mi jednou za chvíli prostě zhasne a nejde do ní benzín, uberu plyn zmáčknu cupák a zase chytne. Ovšem když jedu do 70km/h tak se mi to ještě nestalo. Podle mýho je to buď to že se plovák zasekává ve víku nebo mi to podsává u válce mezi karburátorem a válcem jsem dal starý těsnění jen tak z nouze protože nový jsem doma neměl. Směs, předsith odtrh a vše ostatní je čerstvě naštelováno. Co si o tom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 22:13
 Měl sem ten samej problém, naposledy před pár měsícema. To jsem vyměnil kohout za origo Jikov a ještě novou gumičku v něm a od tý doby dobrý. Ale kolecko, s tím víkem od nádrže budeš mít asi sakra pravdu, díky. Ptž i teď když dojedu a postavím to v garáži, tak pěkně syčí, sem si myslel, že se jen trochu srovnává tlak, po tom co se roztáhnul zahřáté benzín. Ale když si to tak uvědomím, tak pořád nadávám, že se mi zdá, že benál teče málo. Jo guma pod víčkem těsní perfektně, dírka ve víčku je průchozí, tak co dál, vyvrtat větší?
No a jinak všechno projít a vyčistit, karbec, plovákovku, sítko, pokud máš i v nádrži.
Datum: 08. listopadu 2011 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 Mě tohle dělal Pérák s rozhašenym rele z 477....když jsem jel víc jak 80km/h začal vynechávat až chcípnul,později zase naskočil. Ale u tebe to asi fakt bude benzín.
Datum: 08. listopadu 2011 18:36
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 taky se mi to dělo na čz mel sem ucpanou diru na karbecu tam jak se pripojuje hadička nebo mas pricpanej kohoutek skus treba vimenit gumičku v kohoutku a profouknout kohoutek
Datum: 08. listopadu 2011 18:24
 Ještě mě napadá vetšinou jezdím s odemčeným tím víkem skusím ho zamknout jestli to na to bude mít vliv
Datum: 08. listopadu 2011 17:04
Datum: 08. listopadu 2011 17:00
 Zkusím dát jiný víko ale podle mě je vada jinde
Datum: 08. listopadu 2011 16:36
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 Teď mě došlo že tam není plýšek sorry
Datum: 08. listopadu 2011 16:31
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 Taky bych to buď typoval na tu nádrž a nebo zkoušel jsi srovnat hladinu v plovákovce? Páč to třeba do 70 stíhá dotékat a plnit se ale při 90 už to nestíhá, ale nwm ČZ nemám jen mě to tak napadlo...
Datum: 08. listopadu 2011 16:30
 Nedotejkající benzín? Nebo se ti vytváří podtlak v nádrži, to dělalo mě, jak jsi jel delší dobu kolem těch 100, tak mi to chcípalo, a bylo to špatnym odvzdušněnim nádrže
Datum: 08. listopadu 2011 16:26
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Zdravím.. mám problém, potřebuju vyměnit těsnění u karburátoru a celého toho okruhu od karbecu do motoru a mám dotaz, jestli je potřeba i nějaké šroubky koupit nebo to půjde na ty předchozí? případně jaké a co je k tomu vše třeba koupit (případně i jaké množství)? Jsem 200 km mimo pio a budu objednávat, tak bych to potřeboval vědět.. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 15:09
 jinak šroubky pokud nejsou nák strhly hranyy nebo závit tak nemá smysl je měnit jen dát všude pérovky a pořádně to dotáhnout
Datum: 08. listopadu 2011 15:09
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 Pečlivě vystřihnout, naolejovaný tvrdý papír a pořádně dotáhnout, těsní nádherně - moje zkušenost
Datum: 07. listopadu 2011 22:44
 Zdravím otázka mám Babetu 210 po GO po výbruse a ked chcem mať dobrý výkon a akceleráciu tak musím šrubku zmesi na karburátore mať úplne pritiahnutú je to normálne mne to normálne nepríde Babeta sa nepridiera ale príde mi to čudne čo vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 20:58
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Toto mi dělala přicpaná volnoběžná tryska. Gufera si předpokládám měnil.
Datum: 06. listopadu 2011 20:58
 prvně to zaběhni... boha jeho :-/
Datum: 06. listopadu 2011 19:26
Jméno: terinka
IP: uživatel12339
 Ahojky lze toto Spojka sání 590/592/Calif použít i na ČZ 250/471?Už dlouho sháním a nemůžu sehnat,já mám z panelky,ale nesedí to a originál už se sehnat nedá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 15:57
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Ahoj,zkoušel jsem použít všechny možný spojky,a z califa je to asi to nejlepší co se dá sehnat,ale uplně přesný to neni.
Datum: 05. listopadu 2011 15:57
Jméno: Ondra
IP: uživatel10563
 Ahoj draci,
chci se zeptat proč mi nejde nastartovat motora s vodnim chlazenim, ale neni mokra svicka a jinak, jak ji nastartuju, tak drží neutrál.
Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 14:58
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Mám dotaz když nastartuju pionýra 21 tak má hodně vysoké otáčky na volnoběhu i když mám šroubek od volnoběhu na minimum.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 9:14
 jj asi ti to někde saje falešnej vzduch nejpravděpodobněji bud mezi kolenem karburátoru a válce nebo mezi kolenem karburátoru a karburátoru a co šoupátko ? a co šoupátko? asi bude vymačkanej ten otvor ono totiž jak to naráží na ten šroubek volnoběhu tak se to za čas vyymačká a pak právě nejde seřídit volnoběh
Datum: 05. listopadu 2011 9:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 přisávání vzduchu v nežádoucím místě je jedna z možností.
Datum: 04. listopadu 2011 21:52
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 nn to né
Datum: 04. listopadu 2011 21:18
 a nemáš moc vymezenou vůli plyn lanka..? Že už ti to drží na lanku a né na šroubku
Datum: 04. listopadu 2011 20:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Máš tam filtrbox a řádně utěsněný výfuk?
Datum: 04. listopadu 2011 19:47
 Ahoj.Prosím o podrobnější popis jak správně seřídit karburátor na Mustangu.Vím že se seřizuje hladina plíškem ale jak na to?Jehlu mám dát na 1 zářez od zhora?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 9:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 příručka
Datum: 04. listopadu 2011 9:20
 http://lmgtfy.com/?q=jawa+50+mustang+karbur%C3%A1tor
Datum: 04. listopadu 2011 8:32
 Zdravim. Nemate nekdo skusenost, s klapkou pred karbec, na pincka ? jaka se hodi nejlip? atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 13:07
 Nejvíc se hodí nemít žádnou klapku. Na origo motoru se dá zvýšit výkon jednoduššími a účinějšími způsoby. Do úpravy na klapkáč se vysypeš za tisíce a výsledek? .....není jednodušší si sehnat upravenej válec se symetrickym rozvodem sání(bez klapky!) a ladit "jen" výfuk a sání ? Měl bys motor,kterej "jede" za polovičku nákladů na klapkáč,kterej nejede......
Datum: 04. listopadu 2011 13:07
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 Zdravím. Myslíte že by se dalo něco pokazit tím, že bych odpojil čerpadlo na čz 175/477 a navedl lanko přímo na karburátor a ředil benzin přímo do nádrže? Hlavně bych chtěl vědět, zda bych potom někdy zase mohl čerpadlo dat do provozu. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 19:39
 posilube je perfektni věc.. pokud nejsi debil a budeš kontroovat a dolevat olej do nadobky tak se na něm nemá co posrat
Datum: 04. listopadu 2011 19:39
 Jde to tak nějak udělat, buď čerpadlo vyhodíš ven uplně a místo něj dáš zátku, nebo tam čerpadlo necháš, a hadičkou propojíš vstup a výstup a tuhle soustavu naplníš olejem. Osobně bych se ale oilmasteru nevzdával, při troše péče je to výborná věc, já si na něj stěžovat nemohu...
Datum: 03. listopadu 2011 22:14
 Zdar draci... mám takovej vcelku problém.. na 05 (66 rok, takže už nové zápalko a karbec) mi to žere 4l benálu což je na zdechlou 50ccm motku extra hodně... hladina OK ("splývá s plovákem"  , jehlu už mám na prvním zářezu a nemění se absolutně nic... (příjde mi i divné, že když fláknu bohatší směs, tak svíčka je ať dělám co dělám furt cihlová :-/) sice jedu víceméně furt na plný plyn, ale tohle snad není normální... Jinak je to 1výbrus (38,25) sotva po záběhu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 12:41
 jezdím furt ty samé cesty... předtím to tolik určitě nežralo...
Datum: 04. listopadu 2011 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel12707
 Jakmile začneš jezdit delší výletní tratě,spotřeba půjde dolu. Když jezdíš ze vsi do vsi,samý řazení,žádný stálý tempo,tak nikdy nemužeš jezdit za 2 ale vždycky za 5 .....
Datum: 04. listopadu 2011 11:56
 Tak až bude čas tak pořádně zrepasuj motor a pak se můžeš zabývat spotřebou
Datum: 03. listopadu 2011 21:49
Datum: 03. listopadu 2011 21:45
 Hm, co takhle napřed opravit motor a pak teprve řešit spotřebu?  A co ložiska v kolech, brzda, řetěz? To je ve stejném stavu jako motor?
Datum: 03. listopadu 2011 21:31
 oleje tam je na 100% málo... jestli tam vůbec nějaký je (děravé papírové těsnění)  ale zas je to kravina docela... ono jede to furt stejně jak vždycky, jenom ta spotřeba stoupla se mi zdá... nemluvě o tom, že veškeré ložiska tam jsou snad ještě původní a mají více než zásluhu na výměnu... 
když jenom trochu upustím plynu, tak to hned přestane táhnout a víceméně i jet... (začlo to až teď po výměně za rychlopal, předtím stačilo kroutit tak do 1/3 plynu...)
Datum: 03. listopadu 2011 20:59
 mne žere neco nad 2l / 100km , a to vážim dosť... nikdy plný plyn netahám to je pravda, len výnimočne
Datum: 03. listopadu 2011 20:56
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 03. listopadu 2011 20:41
Jméno: libor1
IP: uživatel12705
 mě fichtl žere 2,8 L/ 100 Km , a to jezdim normálním přiměřenym způsobem
Datum: 03. listopadu 2011 19:48
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jawa 20 a dle jeho tacháče žere tak 1l/400km takže asi bude nemálo proměřovat
Datum: 03. listopadu 2011 18:12
 co já bych za to dal...  jen tak si říkám.. mohl by to dělat špatný kondík (špatné spalování..)?
Datum: 03. listopadu 2011 18:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ale ako usporná jazda v mojom pripade no ked tlačim čape to 3,1
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 no moja spotreba je asi tak 2,7l/100km
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
Jméno: pekáč
IP: uživatel12547
 mam fechtla ktery žere 2l!! i když mu davam naprdel
Datum: 03. listopadu 2011 17:17
 gssg: benál Naturál 95, olej M2T poměr 1:33
Blady: na takovej stroj mi to příjde jako jo sakra hodně...  bral bych tak 3l max... ono už to na tom plném plynu nejede natož, abych tak ubral...  :-/
shrek: no ani ne... mám tu maneta M-90 překopaného na 125ccm a dle slov dědy se to vešlo do 3l a to, jak ten manet dostaval na prdel radši nemluvím...
Datum: 03. listopadu 2011 16:49
 4L je dobrý na tak starou 50 ku  mě se to pohybuje okolo 10 litrů a to nechci vědět kolik mi to bere na závodech.... Buď rád za ty 4L...
Datum: 03. listopadu 2011 16:40
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 4l je hodně jo...  kor s plnym plynem...  mě to bere klidně i 6l
Datum: 03. listopadu 2011 16:29
Jméno: gssg
IP: uživatel12547
 co olej a benál?
Datum: 03. listopadu 2011 16:27
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 zdravím Vás,mám menší problém ohledně pio,už 4 dny ladím pio,jiskru to hází ale když pustim benzin tak to začne všude téct karburátorem a svíčka je hned mokrá a hlavně mám plno benzínu ve vejfuku je trochu špinavější ale je to 100% benzín,pořád ladim hladinu v karbecu ale jakoby se nic nedělo,když to dám max. nahoru-komora úplně plná,když to dám max.dolů komora taky plná a to mezitím to samý čtu pořád návod dokola měním svíčky zkouším hladinu a pořád ne a ne chytnout,jinak než jsem rozpůlil motor jezdilo to,ted jsem ho složil a dělá to tohle a na karbec jsem nešahal poradte prosim az me to celkem leze na nervy díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 19:08
Jméno: standa
IP: uživatel12700
 zkontroluj si vačku jestli nešmajdá
Datum: 02. listopadu 2011 19:08
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 předstih je špicově naladěn,kladívka ok, prostě elektrika funguje na výbornou, jenom se to přechlastává,těsnění pod ventilkem nemám a ani tam nebylo když jsem ho koupil,a dole jsme to špatně napsal:"je to pod tím plíškem těsnění nový asi 1 měsíc všek komplet nový" tzn. mám všude nové jenom těsnění asi 1 měsíc, ventilek je starý zkusim se na to ještě podívat ale děkuji za rady
Datum: 02. listopadu 2011 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel12700
Datum: 02. listopadu 2011 15:14
Jméno: lump
IP: uživatel12484
 jen bych chtěl přátelé podotknout, když, sladíte tuto hladinu, a po té zcela jasně nastavíte předstih, , neexistuje aby pionýr nechytl na jedno šlápnutí rukou, teda pokud není závada ješte v motoru, nebo v elektrice, že, myslím že spsta z vás tu ladí cívky nefunkčí, ruzné kondíky, ale při tem to máte jenom neseřízené, co já už se to kdekomu naopravovál, tech vašich neřešitelných záhad
Datum: 31. října 2011 19:40
 pokud ladíš hladinu a je furt stejná, tak máš buď diravý plovák, křivé ruce nebo ti ventilek nechodí (šprajcl se v otevřené poloze) a tím, že máš vysokou hladinu se to automaticky přechlastává...
Datum: 31. října 2011 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus ocistit kladivka jestli to dyl nejelo tak mohli okorodovat a ted to hazi jiskru nepravidelne nebo hodne malou
Datum: 31. října 2011 18:16
 pravdepodobne to bude problem ze je nový, proč si ho menil? máš tesnenie pod ventilom?
Datum: 31. října 2011 18:12
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 ventilek myslíš to ve víčku jak se musí vyšroubovat ?? je to pod tím plíškem
těsnění nový asi 1 měsíc všek komplet nový
Datum: 31. října 2011 18:05
 je to ventilek víčka karburátoru, nebo těsnění, nic víc
Datum: 31. října 2011 17:59
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 plovák děravej není taky jsem to zkoušel celej karbec jsem čistil i tu trysku ve víčku komory
Datum: 31. října 2011 17:32
 napadá mě děravej plovák a zanesenej ventil plováku,
Datum: 31. října 2011 17:26
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 a jinak předtím to občas chytlo ale sřílelo to do KARBURATORU ale předstich dobrej jehla i trysky taky OK
Datum: 31. října 2011 17:23
 Čau lidi nevíte někdo prosím co dělat když váleček v karburátoru (s jehlou) na pouštění vzduchu se silně zasekává v karburátoru ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 16:57
 Radši sem to sem taky napsal aby třeba nekupoval nový šoupátko a nebylo to nakonec lankem.
Datum: 30. října 2011 16:57
 ptal se na dření šoupátka, pokud mu dře lanko, tak to je zas trochu něco jiného... snad není tak blbý aby nevěděl co mu dře...
Datum: 30. října 2011 16:20
 Mě se tohle stalo už 3..Pokaždý bylo naprasklý lanko a trochu rozpletený.
Datum: 30. října 2011 14:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jestli to do tet fungovalo tak asi nebude problem v zadnych nerovnostech, navypadl ti ten vodicí kolïcek ve kterem soupatko jezdi?
Datum: 30. října 2011 12:32
 ano, mám namysli šoupátko. Dík za radu skusím to udělat...
Datum: 30. října 2011 11:28
 váleček? máš namysli šoupátko? podívej se kde to dře, jestli tam jsou nerovnosti nebo něco zkusit to namazat, popř vzít smirkem nebo koupit nový šoupě pokud je chyba v něm...
Datum: 30. října 2011 11:15
|



|