Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdarec draci,udělal jsem kompletní GO motoru na jawě 20. A chtěl bych se zeptat jestli když bych ho zajížděl s tryskou 72 tak jesli by se trošku zvýšil výkon,no jen trošíčku ,nic si od toho neslibuju,ale napadlo mě že když by si ten výbrus na tu 72 zvyknul už od začátku tak by to mohlo trochu jet... (žádnej tuning ten motor nemá jen vyleštěnej klikovej prostor,kanály,hlava a vršek pístu) díky za vaše odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel13214
 Tryska ti výkon nepřidá,ba naopak.
Datum: 13. února 2012 11:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ahoj, jestli už ji máš koupenou, tak ji tam klidně dej. Jestli ji chceš kvůli tomu koupit, tak si to ještě rozmysli. lze použít, avšak rozdílu nepoznáš a nic od toho nečekej.
Datum: 11. února 2012 23:40
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 blbost dej tam 68 a neřeš takovýhle věci
Datum: 11. února 2012 23:19
 na výkon to nemá vliv, ale když máš tuhle větší trisku tak to bude o trochu líp chladit, líp to pojede a spápne ti to o trochu
víc benzínu, ale je to jen o trochu takže to asi ani nepoznáš
Datum: 11. února 2012 22:10
 Zdar, chci se zeptat, kdybych místo originálního karburátoru na Jawa 20 tam přidělal karburátor z Jawa 250 jestli by se mi zvětšil výkon motoru, třeba že by tam teklo více benzínu. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 11:21
Jméno: standa
IP: uživatel13214
 Proč na to jdete všichni z opačné strany? Přece napřed udělam motor a pak teprve řešim,jakej je k němu nejlepší karburátor,zapalování,výfuk,hlava.....případně mám upravený motor tak,že nelze realizovat symetrický rozvod sání pístem (třeba protože v sacim kanálu je 3-4.kanál z kliky) a pak se uchyluju ke zvěrstvum jako jsou náročné přestavby motoru na rotační šoupátko a nebo sání do kliky....opačný postup je blbost..... typyckej logicekj postup je- upravím válec,úpravou výfukovýho kanálu mi klesl kompresní poměr = nechám upravit a nížit hlavu ,mám větší plochu sacího kanálu = potřebuju větší karburátor,koupím karburátor o průměru 19mm,nestíhá mi zapalování,takže koupím/seženu bezkontakt,chci aby se motor rychleji roztáčel=nechám utočit kliku,mám větší plochu výfukového kanálu,brzdí mi origo výfuk=udělám rezonanční výfuk,brzdí mi origo filtr,takže pořeším nějakej lepší "přímej filtr" třeba z molitanu.......jenže tady to funguje opačně...každej řeší nesmyslný filtry,Hikone,bezkontakty z pily,tilstony na pilu co na fichtlu skoro nefungujou,teď dokonce nesmyslně velkej karbec z 250,malý kliky,snížený hlavy na seriovku a moh bych pokračovat dál....ale tak je to špatně.....proto je vždy výsledek stejnej....jede to hůř jak seriovka....
Datum: 13. února 2012 11:21
 jawaman ty si blbec  ... ani se sáním od kliky pres klapku či šoupátko mu to s tím karbecem prostě nepojede... ale já vím.. chtěl ses vytáhnout s tím že víš o existenci šoupátka tak chceš být zajimabej  .... jinak nějakou dobu mám v krabici nedodělané šoupátko... kliku mám ale kartry se měl blbě tak jsem je vyhodil a budu dělat další
Datum: 12. února 2012 10:55
 jestly chceš zvýšit výkon motoru tak tam mužeš dát karbec z motorovky 19mm difuzer, a nebo z tý 250 přisávání do kliky ale to
je náročná úprava, musel bys udělat rotační šoupátko a to musíš dát někde do nástrojárny klikovku
Datum: 11. února 2012 22:14
 jj.... No jo.... Tak jsme se něco přiučil ted já....  ... Alespon vím na jakém principu karburátor pracuje a dokážu předpokládat co udělá karburátor z 250 na pinckovi..
Datum: 11. února 2012 15:54
 jubka: až na jednu věc máš pravdu.. benzín se nerozprašuje tryskama ale emulní trubicí, do které je zasunuta jehla
Datum: 11. února 2012 15:51
 ... Taková maličkost  Benzín do válce "neteče"  Ten benzín se -rozprašuje- těma tryskama co jsou v tom zašroubovaný a míchá se se vzduchem...  Jenom taková maličkost
Datum: 11. února 2012 15:26
 ou čimdál častějc se hledá výkon v karbu
Datum: 11. února 2012 15:00
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Přeltit to necceš.To tam mužeš rovnou narvat z trabanta.Prostě ti to nepojede.
Datum: 11. února 2012 14:24
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 ahoj draci dost mně zajíma jestli benzín s vyšším oktanovým číslem zvýší výkon motoru na zkladě zvýšení kompresního poměru... A jěště co zvýší výkon motoru? kamarád mi říkal když naleju do benzínu nějákou třaskavinu že to zvyšuje taky výkon ale nevím jak už se to jmenovalo
stroj Jawa 21 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 22:19
 Přesně, udělej poctivou GO motoru + slícuj kanály, dej nové ložiska do kol, nové brzdové pakny, GO předních a zadních tlumičů, dej nové kladívka, seřiď zapalování, udělej si třeba jiné lepší stupačky, promaž díly co se hýbou, trochu zhubni atd ... pak bys jel závod s hustokrutým motorem ale v první zatačce bys šel na zem páč by ti rozviklané nebrzdící kolo bez vzorku udělalo své ... nebo trošku jumpneš a rup vidlice KO.. nebo jedeš a rup řetaz ..
Datum: 11. února 2012 22:19
 o co ti jde?? uvědom si o kolik oktanů má víc dnešní benzín než míval ten na kterej to bylo postavený. co bys ještě chtěl??? nauč se seřídit předstih, vypusť ze slovníku klišé"tuning" a "to je dobrý, to pojede". pak se nauč jezdit. ono to není jen o tom otočit heftem. ono se totiž musí umět ten heft taky povolit zpět.
Datum: 11. února 2012 19:59
 Jediný co zvýší výkon seriovky je poctivě udělaná GO,volnější ložiska,kvaltní gufera,a v neposlední řadě pilník a soustruh....umím udělat válec na seriovku,kterej po změření bude vykazovat "standartní" hodnoty.....ale musim znát přesný znění pravidel....lepší benzín co zvýší výkon existuje,ale dáš kilo za litr?
Datum: 10. února 2012 23:07
 ja sem ze skutrem kterej nejvic jede 75 km/h dal z vipower racing (nebo jak se to menuje) dal 85 km/h ale pro motor je to uš hranice smrti  .. jenom sem slišel jak v motoru litaj ventyli
Datum: 10. února 2012 22:36
Datum: 10. února 2012 22:09
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 to jsem si opravdu nemyslel ale co už
Datum: 10. února 2012 22:07
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 dachl: to byl jen vtip... jistě to chápeš  je to asi jako kdyby se tumovi napsalo, že když smíchá 100 oktan s 95 oktanem, tak je to dohromady 195 oktanů a to už je sakra výkon, no ne??
Datum: 10. února 2012 22:06
 tuma : to jako chceš říct že ti to tam rozebírali?? je to možný..ale to se mě ještě nestalo
Datum: 10. února 2012 22:05
 dwein: pro mě jak benzín na normální ježdění a na závodech je jen furt benzín...závodní benzín je pro mě ten v odkazu třeba
Datum: 10. února 2012 22:03
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 to si nemyslím ale když se jeli seriovky u nás tak kontrolovali válec, píst,hlavu,zapalovaní atd...
Datum: 10. února 2012 22:01
 tuma: ty se ne jak blbec jen chováš.. ty blbec dokonce jsi.. a né malý  ... si jako myslíš na že sériovkách mají všichni opravdu sériovky a lejsou tak "speciální" benzín co přidá 20% na výkonu?  ..
Datum: 10. února 2012 21:59
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no každej benzín kerej spotřebuješ na závodech je přece závodní, no ne ??
Datum: 10. února 2012 21:58
 twl slyšel když sem je sám jezdil...ale o závodnim benzinu teda ne
Datum: 10. února 2012 21:46
Datum: 10. února 2012 21:37
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 o seriových zavodech fichtlu si nikdy neslyšel?
Datum: 10. února 2012 21:31
 no tak určitě tam lej furt to samý..ostatní tomu škodí....jestli chceš výkon tak si pořádně udělej podvozek, motor, nový ložiska do kol, nějakej válec...atd...
Datum: 10. února 2012 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel13195
 Lepší je metyl s lihem,ale musí se to přetryskovat......jinak 100 oktan a snížená hlava atd....blá blá blá jsou povídačky a placebo efekt.....mam to vyzkoušený.....dle mý zkušenosti 100 oktanovej benzín -20% výkonu
Datum: 10. února 2012 21:29
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 chcu jen vědět co nalít do fichtla aby to zvětšilo výkon nic víc a v jakém poměru nepotřebuju poslouchat kecy typu 3g C4 díky
Datum: 10. února 2012 21:28
 co na to říct. dětičky asi vubec netuší jak to v motoru funguje
Datum: 10. února 2012 21:23
 a ani bych se nedivil kdyby ti ten píst v tom letu nafackoval....kámoš říkal třaskavinu?? Jo tak to je jasný...3g C4 to jistí
Datum: 10. února 2012 21:23
 tak ten benzin seženeš na nakym malim letišti .. kosek od Břeckavi je mali letište tam to možou met .. ale podle toho kde bydliš
Datum: 10. února 2012 21:22
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 chcu se zeptat kde to sehnat ? díval jsem se na netu po leteckém benzínu a petroleji Jet A-1 a nic jsem nenašel jen velkoobchod
Datum: 10. února 2012 21:19
 tuma .. ti uleti pist a udela ti dole 3 diru
Datum: 10. února 2012 21:15
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 a jak se míchá ten letecký benzín?
Datum: 10. února 2012 21:02
 ja tankuju 100 oktanovej benzin do skutru a nekdy aj do fika a je to docela velej rozdil (vic to tahne) ve fikovi to špatne startuje ale dobře mu to chutna
Datum: 10. února 2012 20:19
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 sežeň letecký benzín
Datum: 10. února 2012 20:07
Datum: 10. února 2012 19:52
 zdravím  prosím o radu pri zohriatom motore nepadajú otáčky na volnobežné ale sú veľmi vysoké na motore je kompletná go, Môžu tento problém spôsobovať guferá ??? za studena je všetko vporiadku krásne tahá ale ako sa zohreje ... jedná sa o stroj JAWA 21 za odpovede a rady som veľmi vdačný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 17:30
 medzi kartre som dal silikon a papier nesranduj tam to prisávať nemôže  lebo ma porazí  guferá som tam dával vačšov časťou z prstami a kúskom drevenej paličky a pod valec išlo tesnenie a kvapka silikonu na mieste kde sa kartery spájajú. Pozrem to tesnenie medzi karburátorom kolienkom a valcom a skúsim ho vyvariť v octovej vode poradne nastaviť dúfam že to potom pojde
Datum: 11. února 2012 17:30
 no lepší bejt můžou... ale mohlo se stát cokoliv. Omylem jsi do toho šroubovákem "píchnul" .... Víš jak o myslím ? A nemůže ti to tahat třeba kolem válce ? Mezi kartery a válcem.... A nebo jinde u klikovky.  Co si tam dával silikon a papír ?
Datum: 11. února 2012 8:51
 21tka bol jediný motor vktorom som použil červené guferá ,lebo mi niketo povedal ,že sú lepše neviem či to nebude aj tým :/
Datum: 10. února 2012 22:51
 Tak ten šroub dotáhni nadoraz dolů tak aby to chcípalo a potom na karburátoru je takový malý šroub s pružinkou tak ho uplně povol pak nakopni Pionýra přidávej si plyn sám a pomalu šroubuj dokud nenastavíš volnoběžné otáčky tak abys nemusel držet plyn ale zas aby to nechcípalo. Ten šroub nahoře je tam na štelování vůle v lanku (když otočíš rychlopalem tak to zabere pozdějc), takže pootáčením nahoru a dolů zmenšuješ/zvětšuješ vůli a zajistíš ten šroub matičkou ...
Datum: 10. února 2012 22:31
 jj zkus tu směs... A to lanko. Já to nijak neřeším. Mě to tam vzduch nepřisává. Teda aspon se mi nezdá. Ale myslím si že by t škol utěsnit nákým O kroužek gumovým. Třeba nějakým tesněním, navlíknout to na tu bužírku toho lanka. Snad jsem pochopil co myslíš. A jestli se ti to lanko natahuje a přidává "plyn" když zatočíš, zkus to lanko neprovlíkat řidítkama . Aby bylo co nejvolnjší  Ale to ty určitě víš  Uvidíš ...pak napiš jak to je
Datum: 10. února 2012 22:22
 ihlu mám na 2 záreze zhora palivo v plavákovej zarovno pri potopení plaváku skúsim mu trocha obohatiť zmes a ked to nepomôže budem musieť ísť po tých tesneniach a guferách :/ ešte som sa chcel spýtať ako riešite prisávanie vzduchu okolo plynového lanka na karburátore lebo ked pritiahnem lanko pomaly až kzáberu tak otáčky klesnú, ale tak to nemôžem mať spravené ,lebo pri otočení volantom je malá vôla na lanku a pridáva to
Datum: 10. února 2012 22:16
 Zkusil bych přetěsnit karburátor a válec, třeba je to falešným vzduchem a tím je i chudá směs ... pak zkusit ty gufera.
Datum: 10. února 2012 20:05
 jj gufera to být můžou... ale třeba máš chudou směs. Všimni si, když necháš pincka dojet na volnoběh, aby vycucal karbec tak ke konci to většinou zvyšuje otáčky. Také mi to dělalo. Myslím že jsem posunul jehlu a přidal mu trošku tím šroubkem a bylo to ok.... Taky mě napadlo že by to mohl dělat předstih, přeci jenom když je to zahřátý tak se to chová uplně jinak. Třeba píšu blbosti...  uvidíš zkus to
Datum: 10. února 2012 19:56
Posl.aktualizace: 12. února 2012 12:35
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 škoda že to není v ruštině, takhle si nepřečtu co s čím souvisí a ani nezjistim jakou trubici mám vyrobit nebo jak upravit stávající
Datum: 12. února 2012 12:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.thisoldtractor.com/gtbender/dellorto_atomizers.htm Jinak, co jsem koukal, tak emulzní trubice vycházela v přepočtu na 500kč a nemohl jsem ji u nás sehnat... Zkoušel jsem zapájet ty díry v trubici a zlepšilo se to.
Datum: 12. února 2012 10:57
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 tohle jsme řešili s Bakounem. vlastně to řešil spíš Bakoun. někde vysosal ty rozdíly v těch emulzkách. zjistil jsem že jezdim na zaklapnutý 70ccm na čínský DO ve čtyřtaktní verzi. kupodivu to jede normálně. nebo se mi aspon zdá že to jede normálně. podotýkám že nejsem ladič!!!!!! třeba sem Bakoun hodí tu stránku kde to bylo.
Datum: 11. února 2012 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel13195
 Mě řikal známej,že do tvýho karbecu se musí koupit jiná emulzní trubice,proto je tak levnej....co je na tom pravdy?
Datum: 10. února 2012 21:32
 tohle se dava na dvoutakty specialne,,, stage je uplne stejny co mam tu,,,je trosku lip delani,,ale praci odvede stejne
Datum: 10. února 2012 20:19
 mám ho a je to 2T verze...
Datum: 10. února 2012 18:06
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Kup si repliku karburátoru Dellorto od Stage6, sice je o pětistovku dražší, ale máš jistotu, že je to pro 2T.
Datum: 10. února 2012 16:48
 Tě bůh típci, netýká se to pionýru ale mám i jinou moto a mám na karbcu šroubek na štelování směsi chápu to dobře že když ho povolim tak se pootevře otvor a poteče tam víc benzínu nebo je to jinak ? mám moc chudou směs a jehlu už sem dal vejš plovák ok poradíte prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 23:44
 tak jo tak utáhnul o čtvrt otáčky tak uvidim zejtra  díky samozřejmě karbec vyčištěnej mám ho tu na stole položenej
Datum: 08. února 2012 23:44
Jméno: weep
IP: uživatel13045
 Základ je vyčištěný karburátor..
Datum: 08. února 2012 18:45
 pokud vím dobře je to tzv. vzdušník takže je to od vzduchu...čím víc povolíš tím víc vzduchu... jinak nespočívá tvůj problém v malé trysce?
Datum: 08. února 2012 18:10
 většinou je to naopak, čim víc povolíš, tim víc vzduchu, ale taky se tim šteluje volnoběžná směs, tzn volnoběžné a mírně zvýšené otáčky...
Datum: 08. února 2012 18:04
Jméno: mara
IP: uživatel11625
 Čau draci,jestli máte někdo skušenosti s karburátorem ze simsona,tak by mě zajímalo jak nastavit správnou hladinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 19:23
 každej motor šlape na jinou hodnotu .. musiš skoušet aš to doladiš
Datum: 09. února 2012 19:23
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
Posl.aktualizace: 08. února 2012 18:57
 Dělam upravený dvoukanály na seriovku + 60ccm verze. Nějakej živější dvoukanál na Cup bych taky udělal. Bližší info na mailu.
Datum: 08. února 2012 18:57
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 jo děkuji.. ale když bych chtěl karbec s 19 difuzorem do serioviho motoru, mám jenom výfuk hikone, tak jak se změní jízdní lastnosti motorky? motory umím skládat ale s tuningem atd nemám moc skušeností tak se ptám
Datum: 08. února 2012 17:26
 Co dělate za upravy v motoru ?
Datum: 08. února 2012 17:02
Jméno: admin
IP: uživatel13183
 j
Datum: 08. února 2012 16:46
 standa:Vy děláte úpravy válců a motorů na pionýra?
Datum: 08. února 2012 14:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kdybys měl zájem mám tenhle karbec na prodej, téměř nejetý DellOrto 21mm 2T se 2 sadami trysek (každá stojí kolem pětikila), s 19mm Dellortem na náhradní díly a kolínkem k pio válci... Za 2000kč je to tvoje.
Datum: 08. února 2012 7:19
 Je to Dell Orto 19mm. Válec na tom je 2 kanál pro RS na VŠ. Klika origo 100mm,snížená hlava,rychlej 3Q(kvalt),Hikone,upravená výletovka. Ke kilu to jelo. Umim takovej válec udělat. Ale kdo by ho chtěl,tak k němu musí mít motor.....to už neni na seriovku....
Datum: 07. února 2012 23:38
 jirka: nemyslíš si snad že výkon motoru dělá jen ten karbec
Datum: 07. února 2012 21:59
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
Datum: 07. února 2012 21:50
Jméno: hans
IP: uživatel13068
 co se vyplatí víc jezdit 20 km autobusem za 20 kč nebo na motorce čz 175 487 která žere 3,9 l na 100
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 15:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 počitaté aj povinné poistenie? no do školy je to pekné jazdiť na motorke ale asi len do vtedy kým nezačne pršať
Datum: 07. února 2012 15:58
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 Já budu taky jezdit do školy..Mám to 37 km.. Vlakem bych platil 140 kč na den motorka mi při 4 litrech sežere na 25 km 1 litr.takže bych měl jezdit za nějakejch 120 korun asi nwm ale sedneš a jedeš..Netlačíš se v autobuse a nemusíš čekat jak blbec na autobusáku..Mě to vyjde levněji a pohodlněji no....
Datum: 07. února 2012 11:19
 Vyšlo mi to takhle : Autobus - 100 km = 100 kč | Motorka: Spotřeba 4l/100 km = 35.4 = 140 Kč , z čehož vyplývá 100 km = 140 kč | Motorka: Spotřeba 3l/100 km = 35.3 = 105 kč, z čehož vyplývá 100 km = 105 kč | když započteme olej + 10 - 15 kč ... jestli jsem udělal někde chybu tak opravte  my máme jízdné teda o dost dražší jako student budu platit za 5 km 10 kč takže tam bude výhodnější jezdit na moto ... při dnešních cenách chůze, kolo, nebo moped ...
Datum: 06. února 2012 19:42
 ja kto som syn šoféra mám dopravu "zadarmo" symbolická cena hocikam je 0,05€
Datum: 06. února 2012 19:40
 péro: my co děláme v čsad taky máme slevu na jízdném 70%
Datum: 06. února 2012 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby jste měli ZTP jako já tak by jste měli 75% slevu na vlak i bus  taky už jezdím busem
Datum: 06. února 2012 19:05
 já jezdím vlakem 2 km a platím 6,- ..kdybych neměl studenstskou slevu tak 11,- za 2 km... po cestě je to asi 5 km... na kole jedu skoro vedle kolejí takže kolo forever
Datum: 06. února 2012 18:40
 s 477 jsem jezdil tak za 3,5l...a s 487 jezdim v rozmezí 4-7l...jinak 19 koní a spotřeba 4l? to taky jde jo?
Datum: 06. února 2012 17:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 jawa46: 19koní na 487? Máš někde z graf z brzdy, nebo kde jsi sebral ten údaj?
Datum: 06. února 2012 17:39
 zdarec já mám 487 dost co se týče výkonu upravenou 215ccm skoro 19 koní jezdím na ní do školy mám to 21 km když jsem to kolikrát počítal tak to vyjde dopravou levněji páč mi bere 4/100km a ty ceny benzínu jsou na posrání
Datum: 06. února 2012 17:26
Jméno: smo-king
IP: uživatel11667
 Vy na tom jezdíte jak prasata ne? Mě 477 žere 3 l. V tvym případě se vyplatí jezdit autobusem, ale já bych jezdil na motorce
Datum: 06. února 2012 17:03
 pri soucasnych mrazech zasadne sockou,,, lebo sice cestu prezijete ale zdravotne budete o neco mit fizicku na stare kolena
Datum: 06. února 2012 17:03
 3,9 si vzala možná když byla funglovka ted s iveme víc  jinak co na to říct doprava drahá a benzín taky
Datum: 06. února 2012 16:30
 Při současných cenách benzínu jezdi stopem, nic neplatíš, a za tejden toho dost ušetříš
Datum: 06. února 2012 16:24
 Při současných cenách benzínu bude nejvýhodnější jezdit na stadionu a moc ho nehnat, pak bys na tom mohl pár koruenk ušetřit
Datum: 06. února 2012 16:21
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 Cus draci\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nfichtl mi nejede dusi se na volnobeh ho nastartuju jen s cupovakem kdyz se chci rozjet musim drzet cupovak za chvily se zadusi a chcipne. karbec sem davalz funkcniho fika furt stejny poradte pls.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 15:43
 Mě to taky dělalo kůpil sem nový kagut,hadičku a palivový filtr vyčistil plovák a víčko a víckrát mě to nedělalo.
Datum: 06. února 2012 15:43
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 doporučuju vyčistit palivovy kohoutek a vičko karburátoru muže tam být usazená rez mně to delalo pri vyšších rychlostech
Datum: 06. února 2012 14:52
Jméno: libor1
IP: uživatel12926
 Československá a východoněmecká spolupráce, aneb podařilo se mi úspěšně naroubovat a doladit karburátor BVF 16n1-11 ze simsona na mýho fichtla a ikdyž má o něco menší difuzor tak šlape dost dobře. Zprovoznil sem sytič - na studený starty, a za tepla chytá na poprvý, takže paráda, jen sem si pohrál s hladinou a je to, nejlepší je ten volnoběh - hezky rychlejší a pravidelnej, skoro jak 4T  , teď jen vychytám ještě jehlu a filtr a je to!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 16:37
Jméno: libor1
IP: uživatel13174
 líp se seřizuje chtěl sem to jen skusit, já teda nevim ale jede mi to dobře a reaguje úplně stejně, je fakt že když sem ho ladil, tak sem to jednou položil (protože pod sněhem byl led) a fakt nechcíp,je to jen takovej pokus, když to tak bude fungovat proč ne, asi to tak necham
Datum: 06. února 2012 16:37
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 Ale zapomněl si napsal, k čemu to bude dobré... Výkon to nepřidá, spíše ubere (opravdu je menší difusor). Já jsem jezdil na fichlu s karburátorem ze simsona, když mi bylo 7 let a učil jsem se na motorce, táta mi udělal malej rám a dal tam tento karbec, aby byl motor takovej prižnější, aby to tolik nejelo, a taky aby se motorka neuchacala pokaždé, když spadnu (má centrální plovákovku). Ale jinak mě nenapadá zásadní důvod ho tam dávat.
Datum: 06. února 2012 15:03
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec .. skladal sem motor (2T) a daval sem tam cerny gufera.. prej ty silikonovy ten benzin casem rozezere co je na tom pravdy ?? v cem sou ktery lepsi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 19:29
Jméno: skypi23
IP: uživatel11356
 mě po měsíci odešli dal sem tam zelený a je to cajk
Datum: 04. února 2012 19:29
 tenhle samej dotaz je na druhej straně se podívej!
Datum: 04. února 2012 18:31
Jméno: pionýr
IP: uživatel12124
 Nazdar draci, chci se zeptat, aká tryska je potřebná pro jawu 20 na výbrus č.4 ? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:07
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 originální .... 68...,
Datum: 02. února 2012 19:07
 Zdarec jak se ředí do fechtlu benzín s olejem co ku čemu dejte vědět dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 18:16
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Do závodních pionýrů ředíme 1:30 do cestovních (lehce upravených) 1:35. Určitě by stačilo na obyčejný ježdění i 1:40.
Datum: 02. února 2012 18:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Já dávám jednu deci do pěti litru benzinu,je to poměr 1:50 v knížce píšou 1:33 A zlatej střed je 1:40 dejme tomu,že dáš 125 ml oleje a 5 litru benzinu pak by to mělo bejt 1:40 Opravte mě jestli se pletu. http://www.labo.cz/mft/konvertor.htm
Datum: 02. února 2012 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 No takovej dehťák by na to třeba jel
Datum: 02. února 2012 16:34
 1:33 .. a zravě uvažující člověk hned vidí čeho kolik  ... ono 33 litrů oleje na 1 litr benzínu asi ne
Datum: 02. února 2012 16:16
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 nazdar jakou funkci mají tlumící vložky ve válci a ve hlavě? (JAWA 350)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 18:05
 Zmenšují rezonanci žebrování...
Datum: 01. února 2012 18:05
Jméno: Strakos
IP: uživatel10418
 Zdarec draci, mám převrtanej válec na fechtlovi na 60ccm a potřebuju poradit jaků mám dat do karbecu trysku? Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 15:16
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 JJ skusím
Datum: 01. února 2012 15:16
 já bych dal 72 a uvidíš
Datum: 01. února 2012 13:39
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 14:45
 jo
Datum: 31. ledna 2012 14:45
Datum: 31. ledna 2012 7:25
 stačila.. sklolaminát taky neni špatný... záleží jak bude motor točit
Datum: 30. ledna 2012 19:21
Datum: 30. ledna 2012 18:29
 standa:Stačila by táto klapka a dokoupit karbonové lístky?
Datum: 30. ledna 2012 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel13132
Datum: 30. ledna 2012 14:39
 standa:Mám tam 3.kanál,zvětšený sací otvor a s tou klapkou to táhne od zpodních otáček.
Datum: 30. ledna 2012 7:31
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Petr: Už jednou jsem ti napsal.... viz....
Jméno: standa IP: uživatel13126
Obecně se to dá spočítat z plochy sacího kanálu. Jakej máš válec? Časování? Klapku tam máš proč? Moc vysokej sací kanál? Nebo máš pod klapkou 3.kanál? Pokud ani jedno,tak je klapka kontraproduktivní a nedavej ji tam. Jinak bych šel do 19mm a sadu větších trysek-okolo 95-110
Stále jsi neodpověděl a ptáš se znova na klapku.....víš proč tu klapku chceš? Klapka neni jako klapka....ty musíš vědět ze sacího kkanálu jakou potřebuješ a ne že upravíš sací kanál tak,aby se ti tam zrovna ta či ona vešla.......tak se znova ptám....jakej máš válec?
Datum: 29. ledna 2012 21:03
 shrek: no konkretne klapku na druhem linku bys na pio asi tezko dal a je jedno jestli by mela listky sklolaminat, plech nebo karbon
Datum: 29. ledna 2012 20:50
 čezeťák: na pionýra je jedno jestli koupíš klapku za 1600,- nebo 200,- záleží především na lístkách... ale mě klapky přijdou zbytečný
Datum: 29. ledna 2012 20:34
 žádná.. tyhle levné klapky jsou nic moc.... ale myslím že pro tebe bude dobrá která koliv z nich protože stejně nevíš k čemu je to dobré a chceš to mít jen proto, že jsi to viděl nekde na fotkách a myslíš že to přidá výkon
Datum: 29. ledna 2012 20:21
 netušíte někdo o kolik zvětšit trysku při provozu na E85 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 21:25
Jméno: mopedak
IP: uživatel12906
 Hlavně na E 85tku musíš upravit motor aby to mělo přínos, jinak problem bude v kohoutku , jehlovím ventilu.\\r\\nmusíš změnit předstih a upravit kompresi ..Na E 85tku musíš použít olej pro lihova paliva!!!!!
Datum: 29. ledna 2012 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Začal bych na 72 a pak se uvidí....muj odhad je 78.....
Datum: 29. ledna 2012 21:04
 já bych to nechal jak je a uvidíš a do čeho to chceš nalít?
Datum: 29. ledna 2012 19:52
 tak podle mojich propočtů by bylo třeba zvětřit trysky o 60% je to možný ? stechiometrická (ideální směs je 14,7kg vzduchu /1kg benzínu u E85 je to 8,7kg vzduchu/1kg E85)
Datum: 29. ledna 2012 19:16
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, nejede mně pionýr, zjistil jsem, že je to tím, že do válca neteče benzín, z nádrže přes kohotek, i přes karburátor teče a pak se to všecko dostává ven tou dírkou na konci karburátoru nebo to jide do filtru, tak jedině by to mohlo být těsněním, ale nevím, jinak jiskru háže atd. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 19:20
Jméno: pepa
IP: uživatel13130
 ahoj jde ti benzín pod plovák?? jak je cucák ve vičku na dva šroubky na vytoč je je tam plovák vindej ho a měl by tam být trochu benzínu pokud tam nejni nalej tam asi panaka a skus to nakopnout...když vindáš svíčku je vlchká?jinak doporučuju na jawa50.cz je bezva članek na nastavení karburátoru i zapalování
Datum: 29. ledna 2012 19:20
Jméno: Tom
IP: uživatel11059
 Ahoj, jak poznám na Jawě 50/21, že mám volnoběh bohatý a nebo chudý, zajímalo by mě jakou volnoběžnou tryska mám zvolit? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 1:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vzhledem k tomu, že na volnoběh neni motor v zátěži (i odtud název "volnoběh"  , neni ani nutná přesně nastavená bohatost směsi, protože jde prakticky jen o to udržet motor v chodu.. jak již bylo řečeno, má být co nejnižší, aby zbytečně nežral benzín a nepřehříval se, ale zas aby byl běh motoru pravidelný a klidný, nikoli těžkopádný.. k tvé otázce, pokud je volnoběh fakt moc bohatej, ulejvá se svíčka, na elektrodách se usazuje karbon, který znemožňuje přeskok jiskry, a motor po pár desítkách vteřin chcípá (nicméně totéž se může dít i při vysokém poměru oleje v benzínu (záběh)), pokud je naopak chudej, tak se volnoběh špatně seřizuje, kolísá, případně si sám přídává plyn a zvyšuje otáčky..
Datum: 29. ledna 2012 1:22
Jméno: Tom
IP: uživatel11059
 Supr, je mi to jasné, díky všem za rady.
Datum: 28. ledna 2012 15:23
 volnoběh se nastavuje na jízdou zahřátým motoru měl by být co nejnižší ale ne až tak že by motor zdechal . ZA stude než se motor ohřeje bývá trochu větší ale to je normální
Datum: 28. ledna 2012 14:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 No když to necháš nastartovaný na volnoběh tak to poznáš na barvě svíčky, jinak volnoběh je vždycky trochu bohatší
Datum: 28. ledna 2012 13:41
Jméno: Tom
IP: uživatel11059
 Díky, ale to všechno vím. Asik jsem se špatně vyjádřil. Prostě mě jen zajímá jak poznat, že mám volnoběh bohatý a nebo chudý, díky.
Datum: 28. ledna 2012 12:52
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 hlavnú trysku daj 72, volnobežnú 38 a volnobeh si nastav tým stredným šrobikom s pružinkou
Datum: 28. ledna 2012 12:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chtěl bych mít tvoje problémy,volnoběžnou trisku dej 38
Datum: 27. ledna 2012 21:53
|



|