Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fichtlař
IP: uživatel12180
 Zdarec draci..... mám menší problém. Když už mě dochází benzín a přepnu na rezervu, tak mě to začne cukat a chcípne to. Vypadá to jako by mě došel benzín, ale na normál mě to normálně teče. Je možný že může bejt jenom ucpaná rezerva?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 12:37
Jméno: fichtlař
IP: uživatel12180
 díkes... zejtra to de dolu... radši vyčistim celou palivovou soustavu.. nebyla čištěná ani nepamatuju...
Datum: 17. srpna 2011 12:37
 tyvole gomička-trubička-kolínko stále nevím na čo si mislel
Datum: 16. srpna 2011 18:10
Jméno: jawa
IP: uživatel10027
 Myslím tu trubičku jakoby ,,kolínko´´ z prostoru nádrže do gumičky, tu kterou vidíš když odděláš gumičku !
Datum: 16. srpna 2011 16:18
 Jawa- tá trubička je práve na otvorenú polohu ... ne na rezervu
Datum: 16. srpna 2011 15:01
Jméno: jawa
IP: uživatel10027
 je zasraná ta trubička od nádrže do gumičky..
Datum: 16. srpna 2011 14:56
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jo je to možny že když přepneš na rezervu tak neteče benal, měl sem stejny problem vyčisti kohoutek a bude to možna ok..
Datum: 16. srpna 2011 13:47
Jméno: Robinson
IP: uživatel5567
 Čau draci. Slyšel jsem někde že když mám rezavou nadrž můžu do něho nalít nějakou chemikálii která vytvoři nějaky povlak a odstraní rez? Jaká to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:29
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Matky jsou dobrý, ale smíchej to s pískem. Jedině tak se zbavíš i těch nejmenších šupinek rzi, která ti zacpe trysku. V barách se pak zeptej na barvu, kterou se dá tá nádrž vylejt a máš na několik let pokoj. Hlavně je pak důležitý po konci sezóny napustit nádrž plnou benzínem, jiank máš na korozi zase zaděláno.
Datum: 19. srpna 2011 11:29
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 když máš rezavou nádrž tak do ní hoď tak 2-3 hrsti matek nebo něčeho podobnýho (já sem tam nasypal broky do brokovnice) a třepej s tim tak hodinu nebo dvě a budeš to mět nádherný
Datum: 16. srpna 2011 21:13
 Citronovka je nejlepší a nejsnáze získatelná
Datum: 15. srpna 2011 18:51
 nebo kofola
Datum: 15. srpna 2011 18:42
 Třeba kyselina citronová
Datum: 15. srpna 2011 18:37
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 ahoj,mam znamy problem z motorem jawa 50 555,jde o to že se mi motor přechlastava za jizdy a nebo když přidam plyn,prosťe do motoru jde moc benzínu a když vyčistim svičku a dam ji,tak startnu a běži asi 5 sekund a chcípne,když ji vyndám tak je stašně mokrá,už nevim co stím,ale jehla je na 2 zařezu od zhora a přestich je 3,1 moc díky za odpověť
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 15:36
Jméno: jarda
IP: uživatel12261
 dobrý den zkuste se podivat na karburátor treba jak máte plovák jestli vam zavirá benzín jinak uz nevim co by to mohlo být
Datum: 15. srpna 2011 15:36
 Zdravim, na jawě 250-353 r.v. 57, karburátor Jikov 2924 SBD 18b, mi vše šlapalo, pak přestala dobíjet, tak jsem předělal kostru na mínus, abych tam mohl dát relátko AEV 45W. Když jsem teď nastavoval předstih, tak jsem zjistil, že původně tam byl asi 1cm, jehla na 3. drážce od shora a šroubek bohatosti směsi byl úplně utažený. Předstih mám 3,5mm, dobíjí to a když dám bohatost o 3/4 otáčky zpět, tak se po přidání plynu jakoby dusí. Když bohatost úplně dotáhnu, tak jde motor hned do otáček jak má. Během jízdy je ale motor stále jakoby přidušený a moc se mu nechce. Nejvíce je to znát na čtyřku po rovince, kdy začne ztrácet tah a je cítit, jak motor střídavě táhne a netáhne. Koukal jsem na hlavní trysku, na které je označení 86 ? 98?(těžko z toho poznat, ale ani jednu hodnotu jsem nenašel tady v e-shopu). Tak bych byl rád za nějakou radu a jestli by třeba nepomohla větší tryska? (větší než 86 nebo 98 ?) Chtěl bych požádat Frankyho, zda by mi mohl poradit, až bude mít chvilku? spaga@centrum.cz. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 19:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Karburátor 2924 SBD-18b je určen jako náhradní karburátor pro jawu 350 typ 18, hlavní trysku má 98. Na kývačce z roku 1957 byl karburátor 2926 TŘ-01. Jako náhrada se používal karburátor 2926 SBD-14b s hlavní tryskou 93, případně 2926 SBD-11b. Karburátor co tam máš není příliš vhodný pro tento motor, má příliš malý difuzor, tím pádem tam je větší podtlak a v kombinaci s příliš velkou tryskou je to jak říká klikar uchcaný, nebo-li je příliš bohatá směs. Doporučuji použít karburátor s průměrem difuzoru 26 mm. Jehla by měla být 2-3 zářez, směs na volnoběh 1/2 až 3/4 ot. Předstih 4-4,5 mm. Karburátor doladíš podle chodu motoru. V případě, kdy musí být šroub bohatosti úplně dotažen, aby motor po přidání plynu neměl díru, to znamená chvilku necukal, je někde netěsnost, motor přisává falešný vzduch.
Datum: 15. srpna 2011 19:51
 a ještě něco, tušim že je nutný přepolovat dynamo. to že zapojíš obráceně baterku nic neznamená
Datum: 14. srpna 2011 20:21
 dle Dočkala: tryska hlavní-92, vedlejší 50, jehla třetí zářez, bohatost 1 ot. předstih 3,5 je málo, zvětšit na 4-4,5. jinýmy slovy, je to uchcaný....
Datum: 14. srpna 2011 18:11
Jméno: fanek
IP: uživatel12226
 zdravím draci, muj problém u pionýra je takový, nechce jezdit s originálním novým filtrem, je takový přidušený a nejde do otáček, po sundání, jede jako das, už jsem zkoušel hladinu, posuv jehly, a nic, pořád závada přetrvává, prosím poradtě, kdy by mohla býti chyba,díky fanek
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:40
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 U mě to dělala špatná velikost trysky po výbrusu. Dej tam menší, zřejmě ti tam jde moc benzínu a nestačí se spálit.
Datum: 19. srpna 2011 11:40
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 jo zajíc má pravdu,já sem se ani nemohl rozjet a na asfaltové silnici jsem nemohl dát ani trojku?
Datum: 14. srpna 2011 13:46
 taky zkus vyndat ty gumové záslepky na filtrboxu
Datum: 14. srpna 2011 13:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Máš to bohatý, takže velká hladina nebo velká HT.
Datum: 14. srpna 2011 12:43
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 22:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 TO by mě zajímalo, jak to zvýší otáčky o 1 koně .)
Datum: 11. srpna 2011 22:47
 i s karbecem to má cenu 150kč
Datum: 11. srpna 2011 21:36
Jméno: Matěj
IP: uživatel12235
 To si muzes udelat i sam a nebo u remeslnikaz kusu hliniku nebo oceli
Datum: 11. srpna 2011 19:24
 zdar draci, tak jdu zase na vás s blbým dotazem  konečně se mi podařilo seřídit karbec, nakopl jsem to v pohodě, do 3 minut na volnoběh začala dosáhla hlava a motor docela vysoké teploty oproti výfuku tak jsem to radši zhasnul, po 10 minutách hlava a motor pořád pálily, výfuk byl v koleně vlažnej a na koncovce studenej, vymontoval jsem svíčku, pěknej kouř se z té hlavy linul  před 300 km jsem vypaloval výfuk. podle mě jsem to zkonil a tak je výfuk v podstatě neprůchodnej a proto se to přehřívá. co myslíte? je na tom něco, nebo melu prasečiny z hladu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 19:02
 mám mosquito, a výfuk na něm nejde rozebrat, takže jsem to musel vypálit vcelku...
Datum: 11. srpna 2011 19:02
 máš hlad  ..na vypálení výfuku se nedá nic zkonit..fichtl se hřeje každýmu takže to neřeš .
Datum: 11. srpna 2011 18:22
 Čus draci. Mám promáčklou nádrž (chybějící doraz) a nevim co s tim, neexistuje něco co se tam ňějak napatlá a pak se to normálně přetře barvou?
Pls,....napište někdo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:37
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Tmelem se fakt dají spravit jen malé nerovnosti nebo praskliny. Víc jak 3 mm bych tam nedával, i kdybys dal víc tužidla.
Datum: 19. srpna 2011 11:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Sem čekal, kdy se ta lam a ozve...
Datum: 10. srpna 2011 15:24
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pri 3 mm ti to praska protoze jsi krivak........... kdybys kitoval vagon tak bych drzel hubu .. ale moto ?? takovej problem vzit pajsr s kouli a nadelit ji kladivem ??
Datum: 10. srpna 2011 0:02
 Jestli myslíte správkovej tmel na kov, tak bacha. Vrstva větší než 3 mm praská. Jinak já sem to měl bouchlý tak 2 cm hloubky a jde to hodně nahřát a pak prudce schladit vodou. Rána se vzápětí vypoulí na své původní místo. Pak už jen zakytovat nerovnosti.
Datum: 09. srpna 2011 14:26
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Jasný. no....jenže schánět klempíře....řeknu dědoj
Datum: 09. srpna 2011 12:23
 já to dával klempířoj, vypadá to jako by nikdy proáčklá nebyla a stálo to 120Kč
Datum: 09. srpna 2011 12:17
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 jjj,....a míchá se to v nákym poměru s tim tvrdidlem?
Datum: 09. srpna 2011 11:51
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12200
 Tam kde prodávaj barvy - laky by ho měli určitě mít
Datum: 09. srpna 2011 11:48
 Moc díky, něco takovýho sem chtěl slyšet, a kde se dá ten tmel koupit?
Datum: 09. srpna 2011 11:46
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čau normálně to přebrus abys to zdrsnil a pak si kup tmel rozmýchej ho s tvrdidlem a nanes nato vrstvu toho tmelu (musíuš ho tam dát víc) a pak až to pořádně vytvrdne tak to vybrousíš šmirglama dohladka (od nejhrubších po nejjemější) a až si budeš jistej že to máš v původních rozměrách tak to přestříkej do laku jakýho chceš
Datum: 09. srpna 2011 11:31
 Zdravím draci, nemáte někdo zkušenost s karburátorem ze Simsona na Fichtlu 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 9:51
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 pitomost tohle máš přímo na něj ale ze simsona je to na hovno
Datum: 09. srpna 2011 9:51
 karbec ze simsona má menší difuzor .... co od toho očekáváš? že to poletí 80?
Datum: 08. srpna 2011 22:51
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 čau draci, prosím o radu. při roztáčení motoru mi směs nejde do válce(svíčka suchá), ale do čističe vzduchu. jak je to možné?Jde o motor sekačky MF, ale předpokládám že princip je stejný jako u Vašich milovaných Pionýrů. díky m.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 21:59
Jméno: trubka
IP: uživatel12203
 matuch-co tam máš za motor?Český nebo francouzský?Jinak stáhni unašeč spojky a vyměň gufero.Hlavně tam NEDÁVEJ ,,červené,,silikonové,ale klasiku NBR.
Datum: 07. srpna 2011 21:59
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 2T motory bezi i obracene kdys přeřídíš předstih
Datum: 07. srpna 2011 19:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mopžná to někomu přijde jako blbá odpověd,ale neroztáčíš ten motor obráceně?některý motory se točes po směru hodinovejch ručiček a některý proti..
Datum: 07. srpna 2011 16:34
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 pistni kroužky asi budou vyjety kdyz se stlaci smes tak jde kolem kroužku zpet
Datum: 07. srpna 2011 13:22
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 čau mám fichla jde nastartovat na první našlápnutí, ale když k němu jdu druhý den tak ho musim nakopávat aspoň 20x ani roztlačit nejde a pak když to nastartuju tak jede krásně a během dne chytá na poprvý a druhý den to samé. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:18
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 pokud jsi dal novou svíčku tak ju sklepej na 0,4
nová má 0,7 a někdy chytá a někdy ne, taky mi to tak dělalo
Datum: 07. srpna 2011 19:18
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 vyzkoušej jiné tepelné hodnoty svíček...
Datum: 06. srpna 2011 19:42
 Ahoj jak mám upravit celí filtr+obal,aby mě to pěkně táhlo a by byla spotřeba tak kolem téch 3l/100km,a trysku mám 72 HT,Dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2011 13:41
 Jak by mohla,když je širší?
Datum: 06. srpna 2011 13:41
 Tak mě napadla tuha od pentelky která má 0,70 a ta neprojde tou tryskou?
Datum: 06. srpna 2011 13:40
 Sežen si v železářství vrták 0,70 jestli neproleze je originální.
Datum: 06. srpna 2011 12:50
 ,Ale já nevím kde mám koupit tu trysku 68,u nás v Mototechně ju nemají,ani tady na krámku ji nemají,ale mám doma jednu trysku a na ni je napsaní 68,ale nevím jestli jí někdo nezvětšoval a nevíš co může mýt rozměr 0,68?
Datum: 06. srpna 2011 11:33
 trisku dej 68... a laboruj s ucpávkama na airboxu
Datum: 06. srpna 2011 11:04
 ahoj draci. Jsou všechny nádrže na kývačky rozměrově stejné?mám prohnilou nádrž na 355 a jde mi o to,jestli mám shánět nádrž přímo na můj typ nebo to pasuje i z 250 či 350.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2011 16:35
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dobre klikar !!! jenom jeste doplnim ... ze 125 a 175 maj stejny a 250 a 350 maj stejny... vsechny maji stejny objem ... a staci si jen pamatovat ze mala kejwa ma u nadrze zadni uchyty jako posledni bod - proste konec nadrze jsou uchyty (vycnivaj) ....
Datum: 06. srpna 2011 16:35
 obecně potřebuješ nádrž na malou kejvu a ta má tušim ůchyty dozadu
Datum: 06. srpna 2011 16:18
 jdou tam všechny kulatý. ale ty máš malou kejvu tak potřebuješ malou.když nemáš na porovnání, tak jde jen o to jak jsou zadní ůchyty. jedny jsou "dozadu" a jedny jsou "dolů" rozdíly jsou v dýlce a šířce bandy. šířka je nezajímavá, a dýlka je dohnaná tema zadníma ůchytama.
Datum: 06. srpna 2011 15:42
 Podle mě musí bejt z malý kejvačky, jinak ti nebudou sedět úchyty
Datum: 06. srpna 2011 15:38
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Z 250tky by tam možná pasovala ale je rozhodně větší...
Datum: 06. srpna 2011 14:44
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 tady vidis jak ti parta kretenu dokaze pomoci.... priste se zeptej na olej ...................................................................................................................... necham te vycukat a pak ti to napisi..........................
Datum: 06. srpna 2011 13:38
 Dobrý den vím že jse to jsem nehodí ale potřeboval bych radu mám doma simsona ten motor 3 rychlostní jen a náko mi to blbne ráno příjdu a natočím ho i bez sitiče a bez plynu ale kdyš chci přidat plyn čekám přesně 1 minutu něž jse dostane do otáček hrozně se hlťí i když je motor teplej filt vyčistěnej karburátor taky bohatost směsi to je problém kolik má být otáček od zamontování triski na bohatos a v jaký ma být jehla v drážce mám tam 2 plýšky mám to od zdola do 3 a do 4 a štelujeje se náko i ten sitič nebo neco ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2011 23:53
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Ahoj Drakouši! Pincek mi nechce držet volnoběh, pořád má moc nízké otáčky a po chvíli docela chcípne. Karbec mám vyčištěnej a profoukanej kompresorem, všechny kanálky jdou prošťouchnout, nové trysky, nové šoupátko a jehla, ventil benzínu ve víčku plovákové komory a hladina nastavená na vršek potopeného plováku. Při přidání plynu se jen pomalinku rozběhne, ve vysokých otáčkách jde ok. Šroub volnoběhu mám nadoraz a stejně se otáčky nezvedly.....napadá Vás řešení?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 13:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 toto někdy dělá gufero pod zapalováním.Vyměň to gufero a uvidíš. měl sem ten samý problém.Udělal sem toto a je to v poho
Datum: 07. srpna 2011 13:55
Jméno: gongoS
IP: uživatel12193
 utočil jsem spodek šoupátka /čelo ) na soustruhu 0,4 mm a dobrý ! Skus a uvidíš
Datum: 05. srpna 2011 18:56
Jméno: Kuzma
IP: uživatel11739
 Stejně se choval můj motor, po výbrusu- do půl plynu netáhl a nahoře šel jako pila. Dal jsem funglovku karbec, ale nepomohlo to. Nevím jestli to pomůže tobě, ale u mne nakonec pomohla jehla v karburátoru na nejnižší rysku (tzn. víc směsi - dal jsem tam i víc oleje). Pak jsem povoloval šroub volnoběhu
Datum: 05. srpna 2011 17:17
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 mněl jsem stejny problem dal sem druhy karbec a ok mas to asi vychozene  skus druhy karbec
Datum: 05. srpna 2011 13:50
 čau draci pionýra už jsem dal dohromady díky za rady ted ho má brácha
ale potřebuju ješte neco ted mam simsona s51 elektronic s papírama
no a stává se mi že třeba jedu tak třeba se zašube a nebo se mi včera stalo že sem jen na 4 přes 70 a nejednou mi to spomalilo na 30 tak sem jen vymáčk spojku a sotva se udržel volnobech skoro chcípnul a byl problem se rozjet jak škubal když jsem se rozjel pak to zase šlo nwm jestli benzín nebo elektrika díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2011 12:00
 čaute, mám taký problémek: mam jawu 05 a nešel mi benzín do karbecu, tak jsem vyčistil kohout a už tam jde, teď ovšem nejde dál než do plovákový komory, prostě se nedostane pod šoupě, hladina v tý díře na jehlu lícuje s hladinou v plovákovce, ale dál nejde, takže nejde vůbec nic do motoru.....na nějaké nastavování trysek to nereaguje vůbec (ty jsou taky čisté) a karbec jsem profoukával, prošťourával i vyvařoval v octu, takže je čistej jak boží slovo, a když to zkusim hadicí s vodou, tak stříká i tou dírou na jehlu pod šoupětem jak blázen. poraďte pls, páč jsem z toho fakt už docela špatný..... dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 12:23
Jméno: vbeck
IP: uživatel12183
 dík zkusim
Datum: 04. srpna 2011 12:23
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Jj, ta s tou pružinou je na štelování volnoběhu. A ta v tý plovákový komoře, jak ti pouští ten benzín je ta druhá. Takže, jak jsem psal, všechny utáhni na max, krom té s tou pružinou a pak je na tobě, jestli utáhneš na max i tu v tý plovákový komoře( ta ti právě pouští ten benzín, jak ti tam nešel) nebo to budeš dělat tím plíškem. Tím vlastně šteluješ tu víšku plováku. Já být tebou, bych utáhl všechny tři a vyskoušel bych to. Pokud by to nejelo, tak přihni plíšek dolu, ale ne zase moc jen trošičku, aby se ti zase nepřechcával, ono tohle je docela náročný se trefit, aby to bylo ok. Jinak tu s tou pružinou utahuješ, když má motor nízké otáčky a naopak když má vysoké tak povoluješ, tak to nastav, aby motor běžel na co nejnižší, ale zároveň nechcípal, to poznáš podle sluchu.
Datum: 04. srpna 2011 12:13
 které trysky si myslel? je tam jedna dlouhá, pak jeden šroub na kterym je pružina a pak jedna krátká. takže tu dlouhou a tu krátkou utahnout co to půjde a štelovat to jen tim šroubem s tou pružinou, nebo kterou si myslel přívodní trysku? tu co je ve víčku od karbecu?
Datum: 04. srpna 2011 0:34
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Tak to je zajímavé, protože vždy ty trisky byli utažený na max. krom té u toho přívodu paliva a samozdřejmě na volnoběh. Jinak všechny utahuju. A s tima druhýma si musíš pohrát. U tý přívodní trisky ti musí jít benzín a zároveň se nesmí přeplavovat ( můžeš to vyřešit i tím, že jí dotáhneš na max a pak ohýbáš jen ten plíšek) No a tu trisku na volnoběh seřizuješ podle sluchu.
Datum: 03. srpna 2011 21:25
 dobrý, už to tam jde, šlo jen o to nastavit trysku, ale ještě se chci zeptat, jak zhruba mají být nastavené trysky, páč u toho samého karbecu na jiné motorce jsou uplně utažené a motorka jede bez problému, ale tahleta ne.
Datum: 03. srpna 2011 20:29
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 A nemáš vysoko plovák, že by ti to uzavíralo tu trysku a nešel ti tam benzín. Jinak je to zvláštní, ještě leda, by se ti znovu ucpal kohoutek. To se taky může stát, když máš zasranou nádrž, tak se to neustále zanáší.
Datum: 03. srpna 2011 19:32
 Zdravim, pořád mi teče s karburatoru benzín. Hladinu snizuju a z to nejede, a když jede tak to pořád teče  . Ventil a plovák fungují ja k mají.Nevim co stim mam dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 21:48
 Buď to bude netěsnícím ventilem nebo plovákem ( doporučuji vyměnit, protože ve starým zacínovaným může zůstat benzín vevnitř) .
Datum: 02. srpna 2011 21:48
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 to ja mel to taky a musis ten plisek prihnout strasne o malinko zkouset jinak muze i ten plovak ale tomu moc neverim
Datum: 02. srpna 2011 13:41
Jméno: race81
IP: uživatel11783
 Skus pozret plavak asi bude deravy a naplneni trochou benzinu co sposobuje ze je tazsi a tym vytlaca viac benzinu odporucam dierku alebo prasklinku zacinovat alebo kupit novy plavak
Datum: 02. srpna 2011 13:18
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci čím to je že mě ČŽ ve vysokých otáčkách jakoby kucká a víc to nedá tak zhruba ve 2/3 otáček končím,mám ČŽ 175/487 na trojku sem dal 85-90 a na čtyřku typuju tak 100-110,předstich nějaýchk 2,5-3 odtrh 0,4 a na svíčce mám 0,5,karbec vyvařený,vyčištění nový těsnění,guma z karbce do filtu dobrá a svíčka brisk 15,leju tam Natural 95+Still (polosyntetika) v poměru 1:40 .Co s tím už mě to pěkně štve takhle šteluju snad 14 dní
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 21:45
Jméno: milan
IP: uživatel11489
 Podle výrobce je vzdálenost elektrod 0,6 mm, odtrh 0,4 mm a předstih je 2,9. Někdy zlobí olej pod pevným kladívkem. Vzduchový šroubek na karburátoru má být 3/4 až 1 1/4 otáčky od uzavření. Ještě bych se podíval na přívod benzinu z nádrže, v případě, že používáš palivový fitr zkus to přímo hadičkou z nádrže do karburátoru. Ty hodnoty se snaž nastavit přesně
Datum: 01. srpna 2011 21:45
Jméno: miroslav
IP: uživatel11294
 zkus jestli nemas ucpany koutek nebo filtr na benzin
Datum: 01. srpna 2011 19:28
Jméno: babetta207
IP: uživatel12166
 Cus-te draci chtel bych se zeptat jestli jde nadrz z babetty 210 na babettu 207. Predem dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 8:45
Jméno: jan
IP: uživatel7996
 to skus e nebo syy tak liiný
Datum: 17. srpna 2011 8:45
|



|