Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravíčko,opravuju kamarádovi fichtla co asi 6 let stál.Problém je takovej,že nakopnout jde ale po pár metrech se uchlastá,mokrá svíčka jak kdyby se v benzínu vykoupala.otřu,nakopnu na 10 vteřin a celý znova.Kde múže být ještě problém,kromě velkých trysek?mám podezření že se někdo v tryskách vrtal a snažil se je "vytunit"..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:43
 mrkni na trysky jestli su original dej jehlu na prvni zarez -nebo druhej, a posteluj hladinu a skus nakopnout vic ti poradit nemohu  protoze to nevidim....
Datum: 14. července 2011 23:43
 to je jasny ze to asi nebude mit az takovej vliv,ale nejakej rozdil tam je,tak pro jistotu dam origo,vzdyt vratit zpatky to muzu kdykoli
Datum: 23. června 2011 21:49
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nejsem zas takovej odborník přes kalibrace trysek, ale vím jistě že přívod paliva je určen to dírkou podélnou navazující na kanálek co jde z plovákové komory. boční to již jen pouští do prostoru pod jehlou u tzv. komínku.
Datum: 23. června 2011 21:46
 díky  ted jsem byl v dilne omrknout ty jeho trysky co jsem si pujcil a porovnal je se svejma,a opravdu budou prevrtany,maji ze strany vetsi dirky..zkusim tam ty origo,pak hladinu a dam vedet..
Datum: 23. června 2011 21:37
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 černou svíčku teda beru zpět, zas tak důsledně jsem dotaz a komentáře nečetl........ dobrá tedy, jdi už jen po karburátoru. přeji ti mnoho zdaru.
Datum: 23. června 2011 21:19
 no proste sniz haldinuv plovakovce a kdyz to nepojede - tak to sem napis  tam bych videl nej problem
Datum: 23. června 2011 21:15
 nikde jsem nenapsal ze je svicka cerna..svicka ma pod povlakem benzinu cihlovou barvu,tudiz zapalovani vylucuju.az tam zase pojedu,snizim hladinu a vezmu mu tam moje trysky,pripadne celej karbec..stalo se mi uz ze sem jeden karbec menil protoze i kdyz jsem vymenil trysky,soupatko,jehlu,dokonce i vzduchac,porad to blblo..Jinak na volnobeh to jede normalne ,do otacek to jde ale chvili,pak se uchlasta a zdechne..
Datum: 23. června 2011 21:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no, nejdřív se tedy zamysli jestli ti to tu směs opravdu spaluje slušně, když máš černou uchlastanou svíčku. tak tam zřejmě bude někde problém. buď tedy v zapalování (ale to jak se zdá vylučuješ)
nebo v karburátoru. a na něj bych se tedy zaměřil. zkus dát hladinu co nejníž až skoro na nedotékající benzín. jehlu dole máš, tryska pokud v ní není díra jak vrata, by měla fungovat. případně ji tedy vyměnit zha jinou bude nutné..... jak se to chová na volnoběh, případně za jízdy při různém otevření šoupěte??
Datum: 23. června 2011 21:11
 omlouvam se,zapomel jsem napsat ze predstih jsem steloval,odtrh to same..smes to spaluje slusne,vyladil jsem to tak aby to chytlo na nakopavacku bez problemu..tak to bezi tu chvilku nejlip..
Datum: 23. června 2011 20:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 hladina již byla zmíněna, tak za sebe přidám klidně nesprávně nastavený předstih. může být moc velký a směs neshoří správně, stejně tak příliš malý, nebo dokonce až za hú by mohl způsobovat to samé.
Datum: 23. června 2011 20:52
 jinak omlouvam se ze nejsem zdvorily,ale zda se mi ze uz vetsina poradnejch fichtlaru tu neni..
Datum: 23. června 2011 20:17
 to me poser,co to sem posledni dobou chodi?hodne oleje v benzinu?co s tim ma co spolecnyho to,ze se uchlastava svicka?snad poznam nespalenej olej,sorry ale to na me nezkousej  castrol-jehlu mam nejniz,to znamena ze ji mam na 1 zarezu zezhora.. sportak21-to by melo jiny priznaky,to nikde neprisava a komprese je nadherna,proste tam tece moc benzinu  hladinu zkusim snizit,vyfuk poradne ocistim  zatim diky
Datum: 23. června 2011 20:14
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 to je vysoká hladina, gufero by dělalo prvavej opak jehlu dej na druhej shora, hladinu tak když zatlačíš plovák na dno tak aby byla hladina zároven s ním.
Datum: 23. června 2011 18:29
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jestli ti stříka benzin ze sani tak je přicpanej vejfuk
Datum: 23. června 2011 18:23
 Mě tohle u JAWY 20 dělalo gufero za zapalováním.
Datum: 23. června 2011 16:00
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Tak zkus dej jehlu na 1 zaraz od hora nebo na 2 od hora!!
Datum: 23. června 2011 15:53
Jméno: hdh
IP: uživatel11925
 hoodne oleje v benalu!!
Datum: 23. června 2011 14:51
 jo..jehla je nejníž,zdá se být v pohodě,ohlá není,zkrácená taky ne..bez filtru mi benzín skoro stříká ze sání,komprese je přímo luxusní
Datum: 23. června 2011 14:45
Jméno: jara
IP: uživatel10444
 čau draci kolik stojí hlavní triska 68a kde bych jí sehnal jestli se delá
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 10:15
 ted je prave uplne sucho,,nikdo ji nema z dodavatelu uz Tri mesice,,muzu ti dodat profi ale za 150kc,,kdyz tak ji dopis do objedvka,, mam i 70 a 72 profi
Datum: 23. června 2011 10:15
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Datum: 23. června 2011 9:09
 cau draci, dneska mi zacal mustang tak nejako zlobit. Kdyz jedu -roztahnu jednicku- dam za dva- plyn a zdechne to na pul vteriny tak odhaduju a pak se to zas chytne- dela to pravidelne do kopce kdyz mu hnedka dam plynu vic nez trba po rovine- to sami delan a razeni z 2 na 3 - ono je to v kopci blby kdyz proste ztrati takovej ten tah - pak se v tom kopci treba ta trojka hur chyta. Karbec jsem vycistil ale zlobí furt
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:52
 NO hele benýho teče dost- v tom problem nebude- jako na plnej knedlik to jede krasne- tady jde o tu chvliku - uberu plyn zaradim- pridam a zdechne to na chvilinku a pak zes jede jak draha- ale je to neprijemny- jeste by mohl byt priznak ten ze kdyz jedu z kopce bez plynu, tak chvili si motor normalne pracuje bez plynu ale nechcipa- ale po chvili chcia a zecne to malinko brzdit motorem- v ramci 2t motoru- a kdyz pridam plyn z kopce tak pak to po chvlince chytne- ale chcipa to- jenze volnobeh jsem bal vic nez by bylo zdravo- a ten pri neutralu normalne drzi a nechcipe- prave jsme kvuli tomu cistil karbec a nepomohlo to
Datum: 22. června 2011 21:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spíš nedotejká benzín, pořádně projdi palivovou soustavu od víčka nádrže (odvzdušňovací ventil) přes sítko kohoutku, kohoutek, případně filtr až po jehlovej ventil ve víku plovákovky
Datum: 22. června 2011 21:45
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec mám problém z karburátorem na jawě 21 mám nastavení plovákovou komoru,jehlu mám v 2 zářezu od hora flitr a svíčka je furt černo hnědá čím to muže být ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 16:15
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Mě vubec nechtel jít do otáček,tak jsem dal zaraz na 1 na jehle a už chytá na 1 našlapnutí a zvíšily se otáčky,doufam že nepropálím pist
Datum: 22. června 2011 16:15
 Taky záleží na tepelný hodnotě svíčky protože já osobně mám N14C vždycky trochu tmavší a když dam N17C tak v létě je do bíla v zimě standartní cihlová.
Datum: 22. června 2011 14:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stačí pár km, ale chce to chcípnout ještě za jízdy, tim že zastavíš a necháš to minutu blafat na volnoběh bude černá vždycky..
Datum: 22. června 2011 11:07
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Jo dík,ale mě se zdá že tam jed málo vzduchu?
Datum: 22. června 2011 9:31
 Mě teda jo
Datum: 21. června 2011 22:40
 po nastaveni karbecu musis ujet minimalne 20km v kuse aby se svicka vypálila... ujet 2km po ulici nestačí
Datum: 21. června 2011 22:31
 Čau lidi. Pokládám dotaz. Nemáte někdo zkušenost s namontováním Jikovu 2924 do Jawky 350/634? Vím, že tam má být Jikov 2926, ale co můžu očekávat od karburátoru s menším difuzorem, pokud bych ho otryskoval tak, jak má být otryskován 2926 (hlavni tryska 115)? Mám očekávát horší dynamiku, menší spotřebu, nebo ještě něco jiného?Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 11:55
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 menčí výkon větší spotřeba, trysky by museli bejt spíše menší aby to vůbec jelo
Datum: 23. června 2011 11:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, kdo má simála-stává se vám, když nakloníte motorku na pravou stranu, že vám z přepusného ventilu teče proudem benzín? karburátor je přesně nastaven, ale pořád to vytíká... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 17:16
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 to semi nikdy ještě nestalo
Datum: 21. června 2011 17:16
 Zdravím,mám takový dotaz. Mám babetu 207,dostal jsem ji zadarmo byla úplně v pořádku,až na to že jsem musel vyčistit nádrž a karburátor od rzi,do té doby jezdila bez problémů. Potom co jsem vše vyčistil nastaly komplikace,babeta nechce jet bez sytiče,ani když ji pořádně zahřeji,zmáčknu tyčinku sytiče a okamžitě chcípne. Na internetu jsem vyčetl něco ve smyslu že bych měl zkusit nastavit plovák v karburátoru,ale nejsem si jistý,a ani nevím jak bych to měl udělat,z nákresu jsem moc nepochopil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 10:44
 No tak hladinou to nebylo,zkoušel jsem a beze změny,akorát jeden plovák je promáčklý,tak jestli to není tím. No a zkusím sehnat nové těsnění a přetěsnit ten karburátor.
Datum: 22. června 2011 10:44
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli jsi to opravdu důkladně vyčistil tak mě napadá jen to že netěsní možná karbec k válci
Datum: 21. června 2011 14:30
Jméno: frigo
IP: uživatel11919
Datum: 21. června 2011 12:58
 No trysky to nebudou,ale tou hladinou by to byt mohlo,akorát vědět jak ji seřídit.Takže kdyby někdo věděl,pište prosím.
Datum: 21. června 2011 12:17
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Tohle mi dělala když byly ucpaný trysky  a špatně seřízená ta hladina...
Datum: 21. června 2011 12:08
 zdar ... možu dat penzin z naftou misto oleje ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 22:37
 postul: nebo taky DTi
Datum: 21. června 2011 22:37
 TDi?
Datum: 21. června 2011 19:52
 Ve Warťasovi jsme jezdili hodně dlouho na naftu s benzínem 1:1, dokonce to i míň hulilo, najeli jsme takhle přes 50 000km a motor byl furt suprovej...ale ani tak bych to do motorky nenalil
Datum: 21. června 2011 12:31
Jméno: Dandik
IP: uživatel11789
 ja bych to tam nelil, protoze nafta nizkou zapalnou teplotu, takze pokud bys to rad vypl i jinak, nez zastavenim benzinu, nelil bych to tam
Datum: 21. června 2011 10:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no každopádně ti to napsal dost jasně 1:1 ... tzn. na jeden litr benzínu dával překvapivě jeden litr nafty.. I přesto sem si jist, že bych to do fichtla nikdy nelil, ale pokud nemá tvůj stroj pro tebe žádnou hodnotu a chceš si jej zkurvit, pak tedy neváhej a lej to tam....no i přes to ze zeptám: proč to tam chceš lejt?
Datum: 21. června 2011 10:24
 ToM559: a kolik dávas na 1 L asi te nafty ??
Datum: 21. června 2011 10:09
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draku záleží na tom do čeho a v jakým poměru ale ne do nízkootáčkových motor,měl jsem fíka 05 a ten to vzal dával jsme to 1:1 benzín nafta bez oleje a to mazalo jak svin žádný známky přidírání nebo zadření sem s tím jezdil celý odpoledne a nezadřelo se to nic a potm když sme zas přecházel na benál tak to ješta tak 5 km hulilo jak dýmovnice a pak to přestalo a jak to elo potom ještě líp.
Datum: 20. června 2011 23:07
 pokud to chceš zadřít, tak uplně klidně
Datum: 20. června 2011 22:42
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdravim chtěl bych se zeptat na ten ethanol co se tady pořád o něm mluví kde se dá koupit?a jak se to ředí to se míchá s origo benzínem natural+ethanol+olej?a proč se ten ethanol vubec leje moc tomu nevěřím díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 9:46
Jméno: xrc4
IP: uživatel13367
 toho oleje bych tam lil stejně jako do benzinu,ten motor bude chtit mazat stejně jak když tam nalejes benal nebo neco inyho.
Datum: 10. března 2012 9:46
Jméno: xrc4
IP: uživatel13367
 Benal bych tam asi tak nelil ale vim ze se to da koupit v Hermanove Mestci (cca Chrudim-Pardubice) a stoji to cca 27 kc/l.
Datum: 10. března 2012 9:44
 musis to michat s benzinem- minimalne pul na pul - ethanol se ti totiz s olejem nespoji jako benzin- nejdriv hodne smíchat olej s benalem a pak dolit lih. kdyz by jsem mel cerpadylko- oilmaster nebo posilube tak muzes jezdit jen na lih - ale musis prenastavovat karbec, dat vetsi tryska, a stejne to za studena blbe chata
Datum: 20. června 2011 16:23
Jméno: Chosee310
IP: uživatel5567
 Ještě jsem to v motorce neměl..ale známy to prej míchá pul na pul aby ušetřil...
Datum: 20. června 2011 14:47
Jméno: petak
IP: uživatel11684
 nemaj to úplně všude třeba, ale prodává se to jako "Ethanol E85"
Datum: 20. června 2011 13:47
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 na benzínce...
Datum: 20. června 2011 13:17
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a kde se dá koupit?
Datum: 20. června 2011 12:55
 nikdy jsem tomu nevěnoval pozornost, ale myslim si , že když t zředíš s olejem v normalnim pomeru, musi to jet... benzin uz bych do toho nepřidával
Datum: 20. června 2011 12:20
 Ahoj mám takový dotaz mohl bych do svého mustoše nalít ethanol E85 ? a kdyby ano tak jestli to musím ředit s olejem 2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 14:46
 Lepší je jezdit na natural, ale kdybych tam dával etanol tak alespoň 1:1 s benzinem. S olejem se musí ředit možná bych tam dal TSF a by bylo vidět jestli se neodděluje olej od benzinu. Sám jsem to radši nezkoušel.
Datum: 20. června 2011 14:46
 muzes ale zachvili ti odejde motor
Datum: 20. června 2011 11:37
 čau draci, u nás ve vedlejšim městě na benzince maji etanol E85, nevíte někdo co to je? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 0:36
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 pojede ale než to nastartuješ tak se posereš leda nalít do zahřátýho motoru
Datum: 20. června 2011 0:36
 Migueli, když dám do fíka jenom etal tak jak to pojede?
Datum: 19. června 2011 16:47
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 a ještě něco : váže na sebe vodu ta se v za určitého tlaku a teploty mění na H vodík a O kyslík což je výbušná směs
Datum: 19. června 2011 14:13
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 nalij to do pio v poměru 1,5 l benzinu : 1litr etanolu a uvidíš jak to pojede je to trochu znát . Ale za studena huř startuje
Datum: 19. června 2011 14:11
Jméno: mladim
IP: uživatel11901
 CITUJEM : Bioetanol není nic jiného než palivo vyrobené z biomasy (jde zpravidla o zbytky na škroby a cukry bohatých plodin – brambory, kukuřice, cukrová třtina či řepa). V automobilovém průmyslu je možné jej běžně spalovat jako pohonnou hmotu, přičemž dochází ke snižování emisí CO2. Jeho nespornou předností je i vyšší oktanové číslo (101 a více – většinou 104-5). U běžných nepřestavených vozidel se většinou používá v poměru 1:1 (tj. poměr běžného naturalu 95 a etanolu E85 je totožný), je však možné si nechat vozidlo přestavit tak, že bude schopné spalovat směs v jakémkoliv poměru (tzn. včetně čistého etanolu). Asi největší oblibě se etanol těší v Brazílii a ve Skandinávii, poměrně rozšířený je i v Německu. U nás v Čechách v tomto ohledu tak trochu zaostáváme.
Datum: 19. června 2011 11:33
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci...Hele nemáte někdo Jawu Dandy 125?? Já jen že se my zasekává plyn...Tak jsem to rozdělal dal lanka do větru a zjistil jsem, že se asi šprajcuje šoupě, protože lanka chodí v poč¨řádku a při poklepu na karbec spadne šoupě dolů...Měl jsem ho venku spína tam není..Zkoušeli jsme mu vzít trochu hrany a chvíli to chodilo ok teď o5 zase..Nevíte někdo co s tím?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 12:32
 Mám Jawu Dandy 50, ale je to tam stejně. Když jsem měnil grip a při sundávání jsem to promazával, tak pod tím jsem měl ten plyn rozdrolenej do půlky vevnitř, tak jsem to vyčistil a sundal, takže mě zůstalo půlku plynu a nasadil jsem nový grip a je tzo vpoho  . Asi to nebude ono, ale jen přispívám
Datum: 23. června 2011 12:32
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html kolik to asi bere L na 100 km ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:14
Jméno: jara
IP: uživatel11530
 newim
Datum: 27. června 2011 14:14
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Čau chtěl bych se zeptat když dám do jawy 21 hl.trysku 72 do jaké zarážky mám dát jehlu a kolik mám zacpat díry 1 nebo 2 na vzduchovým filtru,aby tam šel vzduch a benzín ve správné směsi poraďte dík moc????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 23:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tryska 72 nebude při strojích některých uživatelů vůbec poznat...... jak to ale tedy při špičkovém stavu motoru poznat? ladit a ladit a zkošet a zkoušet..... a výsledek? snad část nohy jednoho níže
zmíněného hustoponíka.
Datum: 17. června 2011 23:20
Jméno: hh
IP: uživatel11899
 a co sleduješ tim že jí tam dáš? megakrutopřísnej náskok 20 hustoponíků?
Datum: 17. června 2011 23:04
 čus, prosimvás - co lijete za benál, když už nevyrábí BA 91 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 18:19
Jméno: petak
IP: uživatel11662
 tak na naftu si jezdi sám, jde o to, že na 95ku se to víc hřeje 
miguel: myslíš namixovat litr BA95 s litrem paliva Ethanol E85 ?
Datum: 19. června 2011 18:19
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 bioetanol je nej namíchat v poměru 1:1 a uvidíte
Datum: 18. června 2011 20:15
Jméno: jarda
IP: uživatel11798
 normal natural 95
Datum: 17. června 2011 21:50
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 natural asik ne? NEBO SNAD CHCES NA NAFTU JEZDIT?
Datum: 17. června 2011 21:47
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Ahoj Draci mám menší problém od doby co jsem si udělal po domácku tenhle přímy filtr ze seriového mi fichtl (21) z rozjezdu vůbwec nejde do otáček hladina v karburátoru je OK a zářezy na jehle jsem vyzkoušel všechny a jěště jeden problém když jedu rychle na Trojku tak to začne vynechávat až to chcípne ale když nasitím karburátor tak je zase vše OK do karburátoru jde asi málo benzínu nebo je malá tryska jinač palivová soustava je čistá díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 14:51
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ten motor jede uplně normálně táhne skvěle ale v nižších otáčkach se to dusí
Datum: 20. června 2011 14:51
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 o volnoběh se nemusíš nijak zvlášť zajímat, ten hlídá ta menší tryska 38 a vzduchu to taky moc nepotřebuje, ten si to saje tou jednou dírkou v difuzoru... no i když teď vlastně nevím co teda vlastně potřebuješ vědět, když píšeš že ti to jede v otáčkách dobře. no nezbývá než napsat, pátrej po různém nastavení hladiny, jehly, přítoku paliva a tu větší trysku zkusit můžeš, ale ubezpečuju tě, že s origo příslušenstvím ten karbec nastavím lépe nežli ty. jak už sem psal níže, nastavit karbec ke spokojenosti je leckdy hoňka. jakpak ti to třeba s tímhle filtrem táhne do kopce?
Datum: 17. června 2011 23:09
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Barva svíčky je krásně cihlová, karburátor má dobrý volnoběh a do teď jel výborně ale když motor dostanu do otáček tak jede lépe jak s tím boxem
Datum: 17. června 2011 22:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ten tvůj přímej filtr jak si zřejmě už sám zjistil je úplně na hovno. co třeba zkusit namontovat zpět originální airbox a sledovat chování motoru?...jinak tedy pokud chceš zachovat tento tuzing
tvůj problém bude spočívat ve špatně nastavené směsi - toho vzduchu ti tam jde prostě moc a proto ti nejede jak má. tím že přeplavíš karburátor mu dáš více benzínu - zvedni tedy hladinu,
jehla 2-3 zářez. hlavní trysku můžeš zkusit 72, ale je to dle mě zbytečné. dále pak dle toho jak se ptáš na vzduchovou trysku se domnívám že o nastavení a funkčnosti karburátoru toho moc nevíš.
fichtl karbec zdá se býti jednoduchý, ale jeho perfektní nastavení již nikoliv. takže osobně to tipuji na špatně nastavený karburátor. v neposlední řadě může také býti nesprávně nastavené zapalování, které pálí tu tvoji ,,jinou,, směs v nesprávný okamžik. i barva svíčky po jízdě by leccos měla naznačit.
Datum: 17. června 2011 22:30
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 kolikátku trysku tam mám dát a vzduchovou nebo benzínovou?
Datum: 17. června 2011 21:55
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 jestli maš otevřený filter tak to zvětši trysky ja to na fikovi dělal taky a jelo to omnohem lepe
Datum: 17. června 2011 20:35
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Zde přikládám foto filtru
https://lh5.googleusercontent.com/-HHvkJxDKcnM/TfuFrjhjKYI/AAAAAAAACGc/3FQlUOXMtAk/s1024/IMG_20110617_184644.jpg
Datum: 17. června 2011 18:59
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jakej je rozdíl mezi hlavníma tryskama mezi těma číslama? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 17:25
 To číslo udává velikost dirky v trisce tz.že čím větší číslo tak tím máš bohatší směs standartní je 68 do typu 20,21,23
Datum: 16. června 2011 17:25
 Mám problém s fichtlem- mustangem- spis to bude problem v karbci ale nvm uz co bych na nem mohl stelovat. Fichtl startuje v pohode kdyz ho preplavim- nastartuje ale kdyz chci pridat plyn jak na miste tak pri pokusu o jizdu tak zdechava- prvni proturovani zvlada ale dalsi uz ne a chcipe- bud chcipne nebo se po chcipavim pridfani plynu vrati na volnobeh a blafe si chvili -tak pul minuty a pak chcipne- preplavim uz trochu min a zase ho v poho. nakonu. ale pak uz to turovat jde a presava chcipat - ale musim treba pres minutu startovat a preplavovat. ale kdyz potrebuju hnedka jet tak ho studenej nakopnu- nohou zamcku preplavovani a jedu - skube to sice ale nechcipe- po 50 metrech to zacne chipat- pustim preplavovak a jedu v poho. .dela to karbec- pac mam vse sestelovane - a i kdyz ten karbec hodim na druhyho fika kterej jezdi cajk tak zacne takhle taky blbnout. Ale i ten karbec mam jakoze sestelovanej- ale pritom na stelovani nefunguje- zkousim ruzne polohy jehly- hladina v plovakovce byla stejne se zmacknutym plovakem a tedka jsem tam hladinku i zvysil a urt to blbne, trysky jsem menil 68-70-72- proste je to rozdil ze to pak jako jinak jede -ale furt ty problemovy starty.svicky jsem taky menil 14-15 brisk - zadnej rozdil Takhle blbne kdyz ho necham 15 minut vychladnout tak zase stejna procedura startu. jinak jede luxusne. Prosim poradte typy - ale jako ladil jsem uz spousty fiku ale tenhle mi proste takto blbne ( ps- jeste by to mohlo byt starym benzinem-rok starej- nebo mozna moc oleje? jenze zajizdim vybrus- tak to potrebuju)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 23:35
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 to znám, ale řeknu ti jen jedno ,někde kdekoliv to v tom karburátoru,bude ucpaný
Datum: 17. června 2011 23:35
 čest draci chci se zeptat jestli nevíte jak na zevnitř vyrezlou nádrž, zkoušel jsem kyselinu solnou ta vyžrala veškerou rez ale ta se po 4-7 dnech obnovuje a pořád dokola je místo zeleného benzínu rezavá voda která zasírá kohout, filtr ... leda mě napadlo šopování ale nevím jestli se dělá i zevnitř jde mi totiž o skvělě zachovalý lak s chromem jinač bych si sehnal nádrž jinou stejného typu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 11:05
 Nasyp tam cca 4 hrsti matek a nech to 3 hodiny točit v míchačce na beton,budeš to mít čistý jak dětskou prdelku...
Datum: 16. června 2011 11:05
 Osvěčil se mi odrezovač. Reakcí se rzí udělá takovej povrch, který brání dalšímu rezavění.
Datum: 16. června 2011 9:22
Jméno: panel
IP: uživatel10698
 zdarec pomáhá na to kyselina citronová kup si cca 10 sáčku kys. citronové nasyp to tam a nalej tam horkou vodu zabal to do hadru a nech to přes noc a pak to vylej a hotovo
Datum: 16. června 2011 8:19
 já sem to udělal tak že sem robil sklinku a vyštechat a odrřít sem tam tam přidej písek\r\ntak sem to udělal a v poho
Datum: 16. června 2011 6:18
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 zdar draci jak sem tu už psal že se mi ten motor rve pořad do velikych otaček při volnoběhu. tak ste mi radili at snižim jehlu spustim uplně dolu šoupatko atd. ale ono to děla pořad jenom jeak ze předu přicpu prstem ty dva otvory newim jestli to sou trysky nebo co ?? ale to je jedno !!  no prostě jak to přicpu tak se to sklidni ale po čase zdechne newite teda co bysti mohlo byt ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 21:57
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 tak když je někdo profik to se pozna  ale jinak dik za radu
Datum: 15. června 2011 21:57
 mě to jistě déle netrvalo, někdy po zimě jsem to absolvoval...vždyť je to pár matek a šroubků, nic složitého...
Datum: 15. června 2011 21:44
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 15 min než sundam elektriku vyměním gufero a zase na novo štelovat předstih za 15 min. jo ?? tak takovy profik eště nejsem
Datum: 15. června 2011 21:39
 Jo, oprava max na 15 minut i s tim simerinkem...
Datum: 15. června 2011 21:23
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 takže bud pod karbcem nebo valcem nebo kufero u elektriky co ??
Datum: 15. června 2011 21:16
 Falešnej vzduch...
Datum: 15. června 2011 20:38
|



|