Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci napiste mi pls jak mam omezit spotrebu jawy 21 zere to jak tank
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:57
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 seřid to dle příručky,jezdi do 5 tisíc ot/min a bude žrát 2,5litru
Datum: 25. května 2011 10:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spotřebu ovlivňuje spousta různých faktorů, z těch hlavních asi trysky čištěný drátem, jehla vysoko (alu tu zas moc nesnižuj ať z kopce nezadřeš), moc/málo napnutej řetěz, starý ložiska v kolech, podhuštěný kola, přetáčení nebo podtáčení motoru (nejefektivnější nejsou nejnižší otáčky, ale ty kdy nejlíp a nejpružněji reaguje na plyn), špinavej vzduchovej filtr, zakarbonovanej vejfuk...
Datum: 24. května 2011 19:59
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Podívej se na trysky, bude chyba v nich, nebo v plíšku na jehle. Máš nastavenou bohatou směs...
Datum: 24. května 2011 16:07
 Záleží kde jazdíš, ako jazdíš. Mne osobne pomohol 3 kruh piest, vládze v malých otáčkach..... a citim ze prejdem viac km na 2L nez s 2 kruhom, dost zalezi aj na sekundarku, cim menej zubov tym ho viac vytacas a vacsia spotreba, skus 13zub. Dalej sa pohraj s ihlou v karbeci, hladinou v plavákovej komore. A dobré je mať origo zatesnený filter. Všetko pretesniť, a musíš sa dostať pod 3L. Ešte môžeš skúsiť valec z 05. A čo ja viem ešte....
Datum: 24. května 2011 15:54
Jméno: Venca
IP: uživatel590
Datum: 24. května 2011 15:29
Jméno: Kkko
IP: uživatel11693
 Prosím na kolik to vytáhne uplne nová Jawa 50 pionýr ?Dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 17:21
 Úplně nová moc nepojede, protože nebude zaběhlá.
Datum: 24. května 2011 17:21
 Případ od případu, jednadváca se může šolichat pětapadesátkou a bude to na ní dost, jiná může letět k osmdesátce, platí pro nový i pro starý kus. Je to o stavu stroje, o údržbě a o jezdci
Datum: 23. května 2011 21:24
Jméno: nnnn
IP: uživatel6546
 (jawa 05)--- 60-65km/h (jawa 20)--- 65-70km/h
Datum: 23. května 2011 20:52
Jméno: condor
IP: uživatel11743
 Ahoj piloti,jsem tu dnes nový,takže vas vsechny zdravím.Po letech jsem vyhrabal ze sklepa od mámy svou 20-tku a nemohu vyndat šoupatko z karburatoru.Nepomohl konkor, červená brzdová kapalina a po koupeli ve vařícím octu(dle rady některého kolegy zde) šoupě přirostlo nejspíše ještě pevněji ke stěnám.Rád bych ho vyměnil,nevypadá po mém zásahu dobře ale jak ho vyndat ať nemusím kupovat celý karbec?Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 11:32
Jméno: standa
IP: uživatel11749
 No to já už nevim,před lety to přivez známej z německa,název to mělo německej,víc ti nepovim,určitě na našem trhu existuje nějakej ekvivalent potravinářskýho maziva na nářezáky
Datum: 24. května 2011 11:32
Jméno: condor
IP: uživatel11747
 Stando,dík,jak se ten spray jmenuje? S prodavackou se těžko domluvím,je to přece jenom ženská!
Datum: 24. května 2011 9:41
Jméno: standa
IP: uživatel11746
 Sprej na mazání nářezáků co jsou v obchodech. Oddělil mi 10 let zarezlej píst ve válci takovym způsobem,že se to druhej den volně pohybovalo,veškerej rez jsem utřel hadrem aniž bych sundaval válec a motor po nalití benzinu chytil a šel jako za mlada! Vše v cajku,od tý doby chodí už čtvrtym rokem bez zásahu! Zázračná věc!
Datum: 23. května 2011 23:38
 Dej ho do horký vody a nasypej na tp kyselinu citronovou na vaření, co koupíš v sámošce. Nech to tam přes noc a snad to povolí. Jestli ne, zkus hork. pistoli. Plamenem bych to rači nezkoušel.
Datum: 23. května 2011 20:58
Jméno: Vašek
IP: uživatel11744
 Skus to nahrát propan butanovou bombou nebo horkovzdušnou pistolí
Datum: 23. května 2011 20:49
 cus lidi kdyz na fechtlovy pridam plyn tak to de do vysokych otacek a nece to jit dole dela to porad dokola dela si to co ce ( menil jsem plynove lanko atd volnobeh sem dal na minimum a stale to dela ) diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:11
 jaká je svíčka, kroužky, gufera ?
Datum: 23. května 2011 22:11
 uz jsem vsechno zatesnil a jeto stale stejne ( uz si nwm rady ) :/
Datum: 23. května 2011 22:04
 tipoval bych to na falešný vzduch, zkus to přetěsnit všude kde to pude
Datum: 23. května 2011 19:13
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Zdar draci...Mám doma jawu 350/634 a když přidám plyn tak se někdy udusí a začnej jet zase v malých otáčkách....Je to docela na prd..Tak jsem vyčistil kompletně karbec a furt to dělá =/ Nevíte čím to může být?? V 350 ccm se moc nevyznám..Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 11:46
Jméno: maspe
IP: uživatel11336
 Čau, 350 není o nic složitější než ostatní motorky. Tipuju, že to je moc bohatý a ulejvá se to. Zkontroluj bohatost, průchodnost filtru, těsnost plováku a jehlového ventilu, hladinu v karbu (jestli plovák zavírá)
Datum: 23. května 2011 11:46
 Zdravin mám jawetu a nedrží mně volnoběch nastartuju ji a když nepřidávam tak chcípne a ona se vždycky jako zadusí , to je na prd karbec .podle mně tam jde moc benzínu nevím prosím radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 9:38
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 nevim jakej karbec má jawetta, ale tkusil bych snížit hladinu nebo ochudit volnoběžnou směs
Datum: 23. května 2011 9:38
 jestli máš dobře nastavenou směs tak to seřid šroubkem od volnoběhu(dotáhni)
Datum: 23. května 2011 7:13
Jméno: Petr666
IP: uživatel11737
 zdravim, mam takovyhle problem, pred GO motoru vse fungovalo jak melo( menil jsem loziska, gufera a pouzdra), ale po slozeni mi nechce fichtl drzet volnobeh, zkousel jsem vsechno cistit, stelovat predstih, hral jsem si i se vzduchovym filtrem, ale jak pustim plyn, okamzite chcipne. jsem z toho uz na prasky:/ predtim to bezelo nadherne, chytalo zastudena i za tepla a volonobeh drzel porad stejne, sel krasne stelovat tim sroubkem.ale ted presny opak..benzin pouzivam porad stejny, i pomer redeni s olejem (STIHL), jiskra je krasna, spise do modra, pravidelna. svicku mam tusim nejakou BRISK, ale zkousel jsem jich vice ale porad stejne. dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jak já rád říkám, jestli máš starej karbec, můžeš mít vůli na šoupátku a pak ti volnoběh nedrží. Je s tím práce, protože je všecko v pohodě nastavený a ono to furt blbne. Koukni na šoupátko
Datum: 23. května 2011 17:41
 prostě musis zabehnout motor, tak 100 kolimetru minimalne nez si sedne,., pak to bude OK
Datum: 22. května 2011 22:07
 Bohatá směs.
Datum: 22. května 2011 22:04
Jméno: Petr666
IP: uživatel11737
 jeste jsem si vzpomnel ze kdyz naklonim motorku na pravou stranu,tak to melo aspon malou snahu drzet volnobeh..
Datum: 22. května 2011 21:59
Jméno: Petr666
IP: uživatel11737
 vsechny svicky mam sestelovane na 0,4. s tim plynovym lankem jsem to zkousel ale i kdyz ten stelovaci sroub vysroubuju na max. stejne to nepomuze. porad to ani nema snahu drzet volnobeh, jak pustim plyn okamzite schipne.co bych jeste dodal, spatne startuje, a v nizkych otackach se dusi, kdyz ho drzim v otackach tak celkem jede. vyfuk jsem cistil. je mi to zahadou, predtim slapal jak hodinky..
Datum: 22. května 2011 21:53
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nemas třeba moc chudou směs?Já nevím,zkus ještě seštelovat vzdálenost elektrod na svíčce(0,4) a nebo (což by teoreticky fungovat mělo)zkus trochu víc vymezit vůli plynového lanka tim se vytáhne šoupě a mělo by to držet otáčky.
Datum: 22. května 2011 21:40
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 čau mám 350/354 a po delší jízdě když je motor ohřátej tak se začne uchlastávat a jde špatně do otáček když mi chcípne a startuju jí tak musim motorku naklonit aby neteklo tolik benzínu z plovákovky do karbecu a držim plnej plyn a ona pomalu nabírá otáčky a je taková přidušená jehlu mám na 2. zářezu od zhora a hlavní trysku mám 98 nevíte čim by to mohlo bejt? a druhej dotaz teď mi přestala dobíjet a když sem změřil dynamo tak dává 0,7v když hodně přidám plyn tak 3,5v a na plnej plyn asi 5,5v
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 16:07
 čaute.. mam kohoutek na fichtlovi a daval sem tam novou gumičku ale kdyš ho zaknu neteče jenom trochu a kdyš ho vidnu dela to stejny
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 22:54
 to promne neni problem ale uš sem koupil dalši gumičku a futr to teče malo
Datum: 24. května 2011 22:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 myslím že když si dokážeš rozebrat a přetočit tachometr, tak oprava netěsnícího kohoutku by již pro tebe, dle mého názoru nemělo býti problémem.
Datum: 22. května 2011 13:21
 *zapnu a vipnu*
Datum: 22. května 2011 11:56
 čaute.. mozu dat na fichtlovi trysku 60 ?? kdyš tam byla 68 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 22:31
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nebude to mít výkon 60ka se dávala na 05ku
Datum: 21. května 2011 22:31
 Ahojte, chtěl bych se zeptat jestli by šel karburator ze Simsona na Jawa 21, sel by pridelat na to kolinko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 8:52
Jméno: hron226
IP: uživatel11726
 Zdar chlani je možné aby se dostal plamen z válce do karburátoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 20:35
 chudá směs
Datum: 20. května 2011 20:35
 To se ti stane tak, že máš špatně nastavenej předstih a proto ti svíčka zapálí směs v okamžiku, kdy nejsou dovřený přefuky, nebo ti nedovíraj ventily. Zapálená směs se dostane do karburace a je to nato šup..
Datum: 20. května 2011 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel4122
 blbne zapalování,začal mi takle na podzim zlobit upravenej motor až to vyrazilo sání z karburátoru.....dělalo mi to poškozený halový čidlo a nebo tyristor v cdi jednotce....prostě to pálilo víckrát za sebou a v nevhodnou dobu a spálená směs šla spátky pod píst
Datum: 20. května 2011 20:07
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 mě to osobně dělalo u pincka když jsem se to snažil vytočit tak to vystřelilo.
Datum: 20. května 2011 13:08
 Jojo, taky už se mi to stalo, u třindy konkrétně...
Datum: 20. května 2011 7:44
 umí to, přes přefuky. Už se mi to povedlo i na autě, ale karbec potom nechtěl přestat hořet
Datum: 19. května 2011 23:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je
Datum: 19. května 2011 22:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 leda že bys ten válec podpálil
Datum: 19. května 2011 22:45
 zdar draci mám dotaz jaký je rozdíl v karburátorech čz 125/476 a 175(hranaté typy) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 18:59
 Je to určený pro daný tip motoru, asi tak. Může a pravděpodobně to bude se ulejvat, žrát a blbě táhnout v nízkejch. Mně třeba 175 na karbec z 250 ani neškrtla a pérák na něj jezdí na první šup, tak asi tak, já bych sehnal ten co tam patří.
Datum: 18. května 2011 18:59
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel10169
 je to hodně znát na výkonu?
Datum: 18. května 2011 18:54
 Průměr difozoru-poslední dvojčíslí.
Datum: 18. května 2011 18:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, chtěl bych se zeptat když mám pionýra přebroušeného na objem 58ccm tak jakou mám dát trisku myslíte že je vhodná třeba 72 nebo nějakou jinší děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 18:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 s originálním filtrboxem úplně postačí
Datum: 18. května 2011 18:38
 Zdar, sháním originál vzduchový filtr na 05 - hliníkový, nemá někdo tip kde sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 20:16
 No kdybys náhodou jeden chtěls pustit, tak se mi ozvi prosím, třeba na icq 441 539 352
Datum: 18. května 2011 20:16
Jméno: Josef
IP: uživatel3222
 Mám jich asi 10 i s karburátorama ale nechci to prodávát.
Datum: 18. května 2011 19:33
 zkus Aukro,motoinzerce,nevyhazujto,bazos atd
Datum: 18. května 2011 15:24
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 zdravim vas,prosim nevite mam doma babetu, a mam problem s dotekanim benzinu do karbecu zkousel sem si hrat s plovaky,ale furt mi to nejde spravne vystelovat,bud to furt pretika nebo to dotika malo,a kdyz ji nahnu na pravou stranu tak prez kohoutek nedotika vubec a kdyz na levou tak benzin dotika nevite nnekdo nebo aspon nejakej napad co bych mohl stim zkusit udelat,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 20:44
 dobrý den mam problém dnes sem přišel k pincku a vlevo na válci zvrch byl olej aji mezi žebrama ale nevim čim to je . vypadal jak ten co se ředi z benálem. děkuji za rady !
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 20:09
Jméno: ivo01
IP: uživatel11675
 no a karbec sem celej rozebral a komplet vyfoukal kompresorem a pořád když ho chci nastartovat za tepla tak nechytá ale zastudena krásně já už fakt nevim jestli si ta motorka se mně dělá srandu nebo co
Datum: 17. května 2011 20:09
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 olej se jen tak nevipaří
Datum: 17. května 2011 20:01
Jméno: ivo01
IP: uživatel11675
 ale jak to že se ten olej nevypařil taky?
Datum: 17. května 2011 17:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mas tam misku pod karbecem?
Datum: 16. května 2011 20:48
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 to ti jenom vykapalo z karbecu a ten benzin se vypařil a zustal tam jen olej
Datum: 16. května 2011 20:28
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 Aktuální info: SESA je je jako vždy na pracovní dovolence a to do 18,5,,, tentokrát je to nejbrutálněji pracovní dovolena,,,ladím ještě lepší komfort pro každého draka co využije Fichtlkrámek pro nákup dílu. Jak se vrátím z dovolenky,, tak bude chaos a kolaps a tak počítejte že vaše díly připutujou až po 8 až 10 pracovních dnů od objednání,,,, pokud na to brutálně pospícháte, tak fichtlkrámek bude přednostně zpracovávat objednávky s maximálně s 3 položkami,,,tak aby závodnicí neztratily své body při závodech,,,,,,, DĚKUJI VŠEM DRAKUM ZO VYUŽILY MOŽNOST NÁKUPU DÍLU,,, A TÍM PODPOŘILI CELEJ TEN PROCES FICHTLKRÁMKU,, lebo pro kluka co před 15 let tlačill svoje jawy nějaký rok,, tak by tomu těžko uvěřil jak může vorkoholismus změnit život
Datum: 16. května 2011 20:26
Jméno: jirka
IP: uživatel11673
 zdarec chlapi mame varinu a normalne ve vyssich otackach plive benzin z nadrze nevite cim by to mohl o byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 8:53
 Zdary draci, schanim jesli nekdo nemate filtr na pionyra teda spise jen tu plastovou trubku co vede z karburatoru do filtru .... Mam ji totiz prasklou a nemohu ji nikde sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 12:04
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel1669
  ten kompletní filtr je mjm,teda byl uš je prodanej
Datum: 16. května 2011 12:04
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Datum: 15. května 2011 21:06
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
Datum: 15. května 2011 21:02
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus Draci! Taková nepříjemná drobnost, když nakopnu studenej motor, tak trvá 2 minuty než se dostane do otáček a hrozně kouří (sem tam i střelí do výfuku) a navíc když během té doby zapnu světla, tak otáčky ještě spadnou a chcípá. Pak se to maličko zlepší, ale když při jízdě zapnu světla, tak cuká a chvilkama jakoby nepřeskočila jiskra...čím to může být? Po chvíli provozu se to zahřeje a je to ok.....napadá Vás něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 12:25
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Nedáváš moc oleje do benzínu?
Datum: 15. května 2011 12:25
Jméno: Vena
IP: uživatel590
 Je to jen prostě srary stroj musiš ho vždycky nechat zahřat a pak jet
Datum: 15. května 2011 10:34
|



|