|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 zdarec fechtlaři mam dotaz zajizdim svyho pincka je po celkove renovaci vsechno luxus novy vibrus ale to neni podstatny  ,chtel jsem se jen zeptat kdyz se zajizdi vibrus tak se dava jehla na trojku aby to mnelo vice paliva tak si to chcu ten plisek na treti stupen dat ale odkud se to na té jehle počítá odzhora nebo od zdola ty stupne ? Predem dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Omlouvám se, na 3 od zhora
Datum: 18. dubna 2011 20:21
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Třetí od vrchu,jak píše dachtl
Datum: 18. dubna 2011 19:47
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 Jj dik moc to ja vsechno vim ale ja mam na te jehly 4 drážky tak prave nwm kam to dat
Datum: 18. dubna 2011 17:33
 Tak to vem logicky. Čím více je plíšek nahoře, tak tím víc je jehla zasunutá a tím víc uzavírá průtok směsi. Při zajíždění je jehla na prvním zářezu odspodu, takže bude více směsi a tím více budeš mazat. Jinak maž příslušným olejem klidně i poměru 1:25, nebo 1:30 motor moc nevytáčej a při jízdě si dávej pauzy na vychladnutí motoru.
Datum: 18. dubna 2011 16:59
 Dej ho na 3 od zhora....
Datum: 18. dubna 2011 16:39
 Ahgoj draci. Hele jak má u 21 jawy vyndat ze setrvačníků klikovky ten čep jak drží ojjnici? dik zatim cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 17:31
 Nemáš nejmenší šanci to rozlisovat, a jestli to budeš zkoušet je šance že porušíš geometrii hřídele a to tu kliku můžeš rovnou zahodit. Dej to profesionálovi
Datum: 18. dubna 2011 17:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 na 350 je potreba tlak 9-10t,,, na tohle bude o krapet mensi, nekdo to dela ve sveraku ale ty to radsi dej nekomu kdo tohle dela a rozumi tomu
Datum: 17. dubna 2011 22:25
 je to odborna cinnost....doma to neurobis ani keby mas lis, tak to ani neskusaj s niecim inym
Datum: 17. dubna 2011 22:17
 potřebuješ na to lis. Myslim, že 12t (jestli je ten údaj nepřesnej, tak mě pls opravte). Nedělej si iluze, že to doma vyklepeš kladívkem
Datum: 17. dubna 2011 21:56
 Promin ze sem se zeptal. Každej nemuže bejt chytrej jako ty víš?
Datum: 17. dubna 2011 21:50
 tak ty to doma neuděláš....
Datum: 17. dubna 2011 21:43
 čím jak??
Datum: 17. dubna 2011 21:41
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 vylisovat
Datum: 17. dubna 2011 21:36
 Čest draci,dnes jsem šel poprvé projet mojí ČZ 250/455 a zjistil jsem, že mi sama přidává plyn.Nevíte náhodou co by to tak mohlo způsobovat??Motor byl kompletně rozebrán,vyčistěn a byla usazena nová ložiska, kroužky, gufera a speciálně upravený labirint u kterého je místo kovových břitů gufero. mám takové podezhření, že mi to někde bere vzduch ale nejsem si jistý.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 20:09
Jméno: Motofyl
IP: uživatel11041
 Projdi si postupně celý lanko od plynu od páčky až po jehlu, jestli ho nemáš někde přiskřípnutý.
Datum: 17. dubna 2011 20:09
 jestli se zvyšujou otáčky na neutrál, tak to nejspíš někde saje falešnej vzduch, pod dynamem, pod válcem nebo pod přírubou karbu
Datum: 17. dubna 2011 19:00
 Zdrawím borci mám dotaz: Je prawda,že na ČZ175/450 se dělaly dva druhy ojničních pouzder prej na 14 a 16mm čep ?? Kdo ví písněte please  všem předem díky za odpovědi a info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 9:33
Jméno: namejawa
IP: uživatel11577
 tam take zalezí na tom jestli mas 450 nebo 450 deluxe
Datum: 19. dubna 2011 9:33
Jméno: Fruper
IP: uživatel7924
 Zdravím,mam doma JAWU 555,a zjistil jsem,že asi s ni někdo boural,kříž je ohlý,ale to není takový problem vyrobit,o co mi jde,stojan je ve špatném stavu a tady na kramku je jen stojan na 21,tak se chci zeptat,jestli by to pasovalo i na moji 555ku,diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 12:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nepasovalo
Datum: 17. dubna 2011 12:06
 zdravím ,
přátelé, opravuju pionýra, a po složení mě zatuhl píst , shodil sem válec a nemožu s ním pohnout, vím že mě pulení asi nemine, ale co to mohlo zapříčinit?
tváří se to jko zadřená klika, ale je to vubec možné ?
děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 17:52
 To se stává když pereš do motoru ložiska zastudena,skus přes nějaký čroubek klepnout do vnitřního kroužku ložiska
Datum: 16. dubna 2011 17:52
 nejspíš zarezlý ložiska na klice, nic zvláštního, pokud se ti dostala do motoru voda
Datum: 16. dubna 2011 15:39
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Zdar, našel jsem doma nějaké píst. kroužky, ale nevím, jestli jsou na první výbrus, protože mám doma válec i s pístem po prvním výbrusu. Když ty píst. kroužky dám do válce, jak velká musí být ta mezera, co je mezi koncema těh kroužků?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 9:25
Jméno: namejawa
IP: uživatel11577
 když ho vložíš do valce tak by zamky kroušku bít skoro bez mezery a když jsou tak maš kroušky na spravnej valec
Datum: 19. dubna 2011 9:25
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Díky moc
Datum: 15. dubna 2011 22:31
 Přesně tak  ...když je ta mezera větší je bud kroužek sjetej, a nebo je na ( u tebe ) originální výbrus.
Datum: 15. dubna 2011 20:56
 myslim že 0,1-0,2mm, kdyžtak mě opravte..
Datum: 15. dubna 2011 20:49
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci,chci si nechat opískovat válec na jawu 550(pařez).A chci se vás zeptat jestli náhodou nevíte o nějakém nápadu jak ten válec ze vnitř ochránit aby mi ho ten písek nepodřel.Moc děkuji za vaše odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 22:37
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draku... zrovna vcera jsem mel taky valec na piskovaní... a udelal jsem si takoví špunty z dubového dřeva  a do prefuku,saciho a vyfukoveho kanalu jsem nacpal hadry
Datum: 14. dubna 2011 22:37
 Ahoj draci. Vadí hodně to když je pístní čep v ojnici volnější?? (kromě cinkání-zvonění) dík Kuba
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 10:39
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Pomalu se postupně vytlouká až ho jednoho dne vyměníš i s pouzdrem.A když už je ta uůle hodně velká tak trpí i ložisko na klice.
Datum: 15. dubna 2011 10:39
 zdar draci hele když mi při určitejch otáčkách motor zvojí na volnoběh ne nevýte co to muže být ? motor bude originální sice je už rozebýranej ale všechno bude určo z výroby mužete mi říct který věci by to mohly popřípadfě který vyměnit ?? jinak mustang táhne pěkně když mám výtr v zádech není problem udělat tachometrovej 80  a to mužete říkat cokoliv že kecám ale zachometrovej 80 takže 65-70
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 14:03
 když jedu tak to vubec není slyšet ale když to mám na neutrál a dám tak čtvrt plynu tak to jakoby zvoní ale když to mám na volnoběh tak je to krásnej plynulej chod a když přidám plyn výc jak pul tak taky nic jed když pmuli přidám tak čtvrt plynu tak to zvoní když sem měnil spojku tak semn skoušel ten primár jestly někde nedře natahoval sem ho na ten dolný šroub a nedotkul se spíš asi ty kroužky ty už budou mít naběháno přes 7 tisíc
Datum: 15. dubna 2011 14:03
Jméno: standa
IP: uživatel9763
 V určitejch otáčkách zvoní/chrastí primár....samotný přejetý kroužky spíš chrastěj/drnčej....když je to na volnoběh ticho,tak to stopro neni klika...spíš kroužky nebo primár... pokud je to vysloveně tupej kovovej zvuk,tak bych to kuchnul,něco je tam špatně.....
Datum: 15. dubna 2011 11:30
 no jo on se vždycky najde nákej chytrák co vý prd ale jen chytá každýho za slovo jinak majku a dachle díky když sem šahal na vložku tak zoubek je minimálně chce to hodně pomnalu a hodně velkej cit abych tam vube c něco cejtil možná ty kroužky a málo oleje ? to se nebojim používám nákej modrej mogul a do 5 litru dává,m pulku tý piksly která je na 12,5 litru v tom nejsilnějšim poměru sice to taky není asi moc dobře ale furt lepší než málo oleje
Datum: 14. dubna 2011 21:05
 Nebo taky kroužky, vyběhanej válec, málo oleje v benzínu.
Datum: 14. dubna 2011 20:48
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Nauč se aspoň psát. rozebýranej,nevýte,mohly,výtr...
Datum: 14. dubna 2011 20:16
Jméno: MiKe.F
IP: uživatel11547
 Mohl by to delat uvolněný pístní čep ... skus dat nove futro do ojnice pod čep  \\r\\n
Datum: 14. dubna 2011 20:04
 Dobrý den, měl bych dotaz ohledně záběhu Jawa 21 po kompetní renovaci, vím že mám jezdit opatrně a netůrovat motor, ale co přesně se má dělat? Asi víc oleje. Poraďte díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 13:24
 mg ty seš tu poprvé? je to tu každej den, když se podíváš 10 stránek dozadu tak najdeš tolik rad že nebudeš vědět co s nima.. a to ani nemluvim že je tomu věnováno aspoň 5 stran v návodu k obsluze..
Datum: 14. dubna 2011 13:24
Jméno: Šefčík
IP: uživatel10585
 Proč? Už jsem to sem psal, ale radši bych ještě radu od ostatnich.
Datum: 14. dubna 2011 13:14
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 14. dubna 2011 13:10
 Ahoj Chlapi, chci se zeptat válec bez výbrusů má něco kolo 49ccm, kolik pak má válec s osmi výbrusy ccm ? Dekuji za odpovědi Kovax
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 18:00
Jméno: jawaaasss
IP: uživatel9121
 pí krát poloměr na druhou krát výška a je to
Datum: 14. dubna 2011 18:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 14. dubna 2011 0:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud bys byl hodně línej existujou na to i skripty
Datum: 14. dubna 2011 0:35
 copak ses neučil na základce počítat oběm válce? .... výška 44mm a šířka 40mm... vyjde ti 55ccm
Datum: 13. dubna 2011 23:51
Jméno: kovax
IP: uživatel11540
 pouze ? ok, moc dík.
Datum: 13. dubna 2011 23:04
 8mý výbrus má 55ccm
Datum: 13. dubna 2011 23:02
Jméno: Hanísek22
IP: uživatel7949
 ahojte, prosím sháním výbrusárnu válců v olomouckým kraji. Slyšel jsem o Novém Malíně, Smržicích, Rýmařově ale žádné další,podrobnější informace. Jen o Smržicích ale ty jsou pro mě trochu z ruky. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:19
Jméno: hanísek
IP: uživatel7949
 Tam sem se ptal a od pionýrů opustily (nemají na to vybyvení už)
Datum: 13. dubna 2011 20:19
 výbrusy dělaj i v Lužicích, směr Šternberk
Datum: 13. dubna 2011 20:07
Jméno: hanísek
IP: uživatel7949
 pardon Smržice
Datum: 13. dubna 2011 19:59
Jméno: hanísek22
IP: uživatel7949
 Děkuji za info ale právě svmžice jsou pro mě z ruky ... jsem z Troubelic (Uničov)...takže pro mě připadá Šumperk, Rýmařov, Šternberk, Olomouc či něco v jejich okolí.děkuji
Datum: 13. dubna 2011 19:59
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdar bydlím kousek od přerova a výbrus sem si nechával dělat u jednoho staršího pána v Sušicích výbrus udělá za 150kč ale musíš si k tomu sehnat píst a kroužky.
Datum: 13. dubna 2011 19:15
Jméno: Sotor
IP: uživatel11441
 Ahoj Hanísek22 Smržice , tam mi dělali výbrus na pionýra s majitele se znám pan Václav Vyroubal. Teď záleží na tom jaké konkrétní info hledáš, kdyby něco ozvi se na mail
Sotor
Datum: 13. dubna 2011 18:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte čím může být že když nastartuju mustanga, tak pokaždý v něm zvoní. Zvuk jako kdyby šel z válce. Už to dělalo na podzim, tak jsem se v zimě dal do výbrusu, novej píst, pístkní kroužky všechno nový a stejně to děla nevíte čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 16:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A nedělá ti to náhodou vytahanej primární řetěz na spojce?
Datum: 13. dubna 2011 16:48
Datum: 13. dubna 2011 14:17
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , když koupím nový píst a budu ho chtít zajet tak ho budu muset zajet jak válec po výbrusu ? Jestli jo tak je to konec řidičák budu mět až tak za rok a abych fichtla projel tak musím vyjet na pole do kopce a celkem to vytočit tak nevím jak to zajedu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 15:23
 david: A má snad válec po výbrusu? Nemá...
Datum: 13. dubna 2011 15:23
Jméno: David
IP: uživatel6480
 kde jsi prosimtě zjistil že se novej píst a novej výbrus zajíýždí 50km?  to je nesmysl !!!
Datum: 13. dubna 2011 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel11535
 Kup tam nějakej lepší olej,dej ho aspon 1:30,jehlu dej o zub vejš a jezdi....snaž se to nijak extra netočit....ono si to za tejden sedne.....píst s kroužkama se zajíždí 50km
Datum: 13. dubna 2011 12:02
Jméno: duck
IP: uživatel10600
 Cuz mam takovej dotaz, chci dělat fichtla na silnici a ted nwm jestli bych tam měl dat origo kliku anebo by bylo lepší tam dat 80 pro lepší točky a podobně. Přijímam rady a návrhy. Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel11535
 přece podle potřeby....osobně bych nechal origo kliku....u jičína jezdí upravené seriovky stovkou a v motoru maj origo kliku a nikomu tam nevadí
Datum: 13. dubna 2011 12:25
 Nazdar draci,scháním stočenou kliku na pionýra 85mm,nemáte někdo,nevíte nebo kde by se dala sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 19:56
 Dekuji za nabídky,dostal jsem nabídku na tu 85,kdyby to nevyslo tak se jeste ozvu,ale nejak mi zlobí compnejdou mi odesilat emaily,omlouvám se standovy ze jsem se neozval,ale psal jsem ti 3 krat a vzdy se mi to vratilo.ze je nejaky problem a přihlasit se na fichtl pokec byl taky oříšek.
Datum: 14. dubna 2011 19:56
Jméno: petr d
IP: uživatel11528
 kdyz si ju rozlisujes tak ti ju stocim
Datum: 12. dubna 2011 15:18
 Mam závodně nejetou 90mm kliku s vložkama,pokud bys měl zájem,napiš na mail,nechám ji hodně pod cenou,je mi na nic.....jinak 85mm kliku ti udělá frikulín,ale s cenou se dostaneš někam na 3 tisíce(což je běžné)
Datum: 12. dubna 2011 12:08
Jméno: simababitz
IP: uživatel9427
 Zdravim pánové chtěl bych se zeptat ohledně rozměrů, dnes jsem lisoval pístní čep do pístu u babetty, při lisování čep před sebou tlačil šponu a píst prasknul, přeměřovali jsme píst i čep mikrometrem, píst má díru 14,00mm a čep 14,05mm, starý čep má 14,00mm, nový čep mi nešel ani natlačit do oka ojnice, mám ho považovat za šmejd a koupit jinej? či je to normální dnešní rozměr
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 7:48
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Dneska cepy stojej za prd, i co jsem se ptal typku na zavodech, tak kazdy ma jiny prumer... Proto mam cepu vic a vzdy vyberu ten nejvhodnejsi.
Datum: 12. dubna 2011 7:48
Jméno: karbos
IP: uživatel11522
 ahoj, mám motor na fichtla po výbrusu a jednička tahá jako hrom, ale dvojka je zase bez tahu. poradí někdo co s tím? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 14:01
Jméno: standa
IP: uživatel11527
 máš to blbě seřízený! Motor po výbrusu musí jet v nízkých otáčkách a mít sílu.....tzn že třeba už ve třiceti řadíš trojku a ta má tah....ovšem se nechce točit....někde máš něco špatně....já když zajížděl výbrus,tak sem první tejden všude jezdil 40-50 na trojku a minimálně jsem řadil dvojku...mělo to hroznej tah....až jak se začal povolovat tak síla lezla do vyšších otáček a motor začínal být živější.......každopádně to seřid a pořádně zajed než to začneš točit.....
Datum: 12. dubna 2011 14:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Chce to zajetí a ne hned za jedna plnej, spojka a hned dva plnej!!! Tak to můžeš dát na výbrus znovu...
Datum: 11. dubna 2011 22:53
 cau draci, mam tu otezku na zkusenejsi: jak dlouho vydrzej ojnice pri rozumnym stylu jizdy ? Vydrzej treba 80 000 kilaku ? nemyslim loziska, myslim jen ojnice, jako takovy bez lozisek a podobne. Jedna se o Jawu 638
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 13:53
Jméno: standa
IP: uživatel11527
 řeknu ti jedno,na péráku mam motor (tzn. i ojnici a kliku) z roku 1953 a čistě vzato samotná ojnice je v perfektním stavu! Spodní klec už začíná mít vůli a horní futro má taky už nějakou tu vůli. Koho by to překvapilo,že...?...Kolik má ten motor najeto nikdo neví,origo tacho bylo demontovaný někdy v šedesátých letech.....denně to sloužilo k jízdě do práce,tak 10x do roka to absolvovalo cestu okres Kladno - jih Šumavy a zpět,několikrát německo,severní moře,baltské moře,slovensko,morava.....prostě ten motor má za sebou brutální historii....takže si myslím,že ojnice z 638 musí těch tvých 80 tisíc vydržet....ojniční "ložiska" určitě ne....
Datum: 12. dubna 2011 13:53
|



|