slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fuha draci,,, tak je to tady,,, jako každý rok .-) ale i tak fichtlkramek jede stále i mezi svátky,, pro ty co by potřebovali matroš aby se doma u kamen nenudilo,,,,
P.S: fichtlkramek přeje ať ty nastavajici svatky jsou TOP pohodove v kruhu rodiny a do  nove nastavajici moto sezony,, preje fichtlkramek at písty makaji a ojnice kmitají o sto šest .-) sesa
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  95  96  97  98  99  100  101  102  103  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim mam takovy maly problem budu davat nove loziska+gufera do celeho motoru na simsonovi a chci se zeptat jestli je mam nejak zajet nebo neco.Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se nezajíźdí...
 
 
Datum: 02. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3912    
chtěl jsem se zeptat mám zalomený šroub v klikovce špatně jsem ho odvrtal a ted nevím co stím nevíte pls někdo co stim ? děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
jako ten co drzi rotor? dej to na nejakou dilnu at tam udelaji vetsi zavit a bud vyvlozkuji nebo tam nechaji ten vetsi zavit
 
 
Datum: 03. května 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: corey      E-mail:      IP: uživatel11570    
čau.. Mám problém, koupil jsem si válec po tretím výbrusu s pístem a s kroužkama a kroužky se zasekavaj v v kánálách válce. to vše jsem koupil jako celek. Nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: corey      E-mail:      IP: uživatel11570    
jo já vím tak sem ten píst dával do válce ale nešlo to... tak jsem to skusil před chvílí znovu a skusil jsem dát píst obráceně a ted už se nezasekává..:-) jinak dík
 
 
Datum: 02. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
šipka na čele pístu musí směřvat k výfukovýmu kanálu, pkud je píst obráceně pak je to nejspíš tvůj případ
 
 
Datum: 02. května 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Čau draci nevíte prosím jaký je rozdíl v klikách na 175/450 a 175/477 ? 16mm pístní čepy mají 477? setrváky asi budou stejný ale hřidele asi ne ? mám doma motor ze 175 s oil masterem a le oil master tam není a ani ho nepotřebuju, ale motor je bez kliky a nějak jí nemužu sehnat. Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Dobře diky..
 
 
Datum: 01. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, z obou stran, běhaji po tom gufera...
 
 
Datum: 01. května 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
z druhé strany je taky?
 
 
Datum: 01. května 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
z téhle fotky je to teda ten kroužek u setrváku jako ze strany konusu na zapalování? http://www.jawadily.cz/klikova-hridel-cz-175-477--repase-,655.html
 
 
Datum: 01. května 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehly směrodatný nejsou, u pár 477 jsem viděl bronz, ale jinak ty klikovky jsou menší než 450 a maj ty kroužky u setrváků...
 
 
Datum: 01. května 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ok díky kolečko takže jehly a 16 mm jsou směrodatný
 
 
Datum: 01. května 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
450 měla nahoře myslim 18mm čep, 477 má 16mm...klikový čepy jsou taky jiný, a setrváky jsou uplně jiný, tu kliku bys tam nedostal...477 kliku poznáš třeba podle toho že má nahoře jehly, že má kroužky na čepech vedle setrváků atd...
 
 
Datum: 01. května 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
a jak je to s tima čepama? tahle má prý čep 18 mm http://aukro.cz/klikova-hridel-s-ojnici-i1568527650.html
 
 
Datum: 01. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Kolecko: a jak tu kliku z 477 poznám?
 
 
Datum: 01. května 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepude to, musíš sehnat tu z 477...
 
 
Datum: 01. května 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Zdar Jawáci,chtěl jsem se zeptat když sundám hlavu z fichtla a dám píst do HU,jak daleko má být od okraje válce?Mně chybí do konce 2,5mm,to se mi zdá dost.Dával jsem novou kliku.Zdá se mi,jako by byla kratší ojnice.Nebo píst na pikaču odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
svama je hotovo .....
 
 
Datum: 04. května 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Vše je nastavené,ale ta komprese je sakra znát.Sundal jsem válec a změřil píst.Je stejný,jako ten starý,tak je problém klika.Nafotil jsem to a písnu jim,tak jsem zvědav,jak se vyjádří.
 
 
Datum: 01. května 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No nevím. Máš to nastavený i s předstihem :-), ale ta komprese bude menší. Zavolej jim tam a zeptej se. To by nemuselo dělat dobrotu.
 
 
Datum: 01. května 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Souhlas s Jawa05.Kliku jsem koupil z Kladna Jawa dily.cz.Poslal jsem tam po domluvě starou,že mi ji zrepasujou a nakonec mi poslali starou i novou,bez nějakého vyjádření.Dnes tam budu psát,tak uvidím co mi odepíšou.Fichtla nastartuju v poho,ale nejspíš je bez potřebné komprese,když tam je tolik místa mezi válcem a hlavou.
 
 
Datum: 01. května 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
kdes koupil ten píst a kliku ?
 
 
Datum: 01. května 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: petrisko      IP: uživatel7224    
Skus nastelovat zapalovani
 
 
Datum: 01. května 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HU je když je píst v nejvyžším zdvyhu
 
 
Datum: 01. května 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HU je, když je píst stejně s úrovní válce ne?
 
 
Datum: 01. května 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím , dělám go motoru ale pořád se nemůžu rozhodnout jestli tam dat starou kliku..ale cinká pojede to ? nebo tady z fichtlkrámku, máte někdo s ní skušenosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
greadr: Děláš GO motoru a dáš tam cinkající klikovku, jo? Víš co znamená zkratka GO?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: bubu      IP: uživatel2815    
Ahoj.To radši nedělej,nebo se ti to vymstí.Buď ji nech přelisovat,nebo sežeň jinou
 
 
Datum: 30. dubna 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11506    
Zdravim, mam takový problém. Pulil jsem motor na 555 a po složení jsem zkoušel jestli řadí a řadí dobře. Ale když chci nakopnout tak motorka jede dopředu na neutral. A když zařadím a chci roztlačit tak jakoby se tam něco seklo... Nemáte někdo zkušenost s tím co to je? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
zdar hosi nevitte jestli tu ma sesa ty gufera do trumiču nebo jestli se daj nekde koupit dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: darkster      E-mail:      IP: uživatel9681    
Hoj draci. Nedávno sem si odtud koupil polskej válec s pístem 8. výbrus... A jak sem nasazoval kroužky tak mi jeden praskl.(sem eště začátečník) no tak jestli by nevadilo kdybych tam dal jen ty dva a ten posledni ne... Protože ho nide nemůžu sehnat jen tady tak jestli by to mělo nějakej vliv na jízdu.. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: wer      IP: uživatel10027    
Dej jen první a poslední, taky sem tak chveli jezdil, ale nemá to ten zprávný výkon a někdy to začne tarovat
 
 
Datum: 30. dubna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
40 x 2
 
 
Datum: 29. dubna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: darkster      E-mail:      IP: uživatel9681    
No jo ale tam je buď 40.00 x 1,5 nebo 40.00 x 2
 
 
Datum: 29. dubna 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
40.0
 
 
Datum: 29. dubna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: darkster      E-mail:      IP: uživatel9681    
A jakej mám ten kroužek koupit? 40/3 40/2 nebo 41 (radši odkaz)
 
 
Datum: 29. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávej to tam takhle...jinak ti bude unikat kompres přes prázdnoou drážku...
 
 
Datum: 29. dubna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: darkster      E-mail:      IP: uživatel9681    
No to nevíš kdo tam prodává... :-(
 
 
Datum: 29. dubna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To ti snad objednají ne?
 
 
Datum: 29. dubna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: darkstar      E-mail:      IP: uživatel9681    
Promiň nenapsal sem že mám tříkroužkovej a mam jen 2 a v mototechně mají jen kroužky 2. výbrus
 
 
Datum: 29. dubna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nechápů, proč to řešíš. Máš tam dvoukroužkovej, tak si sežen kroužek (si ho objednej, nebo kup v mototechně)....
 
 
Datum: 29. dubna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar,koupil sem klikovku od kámoše ale na ojnici nedrří futro - vypadává co stím ? Koupit nové a pak to tam naklepat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10721    
Je vytahaný oko ojnice. Bude vypadávat i nový futro.Pokud je samotná klika slušná,bez projetech a vydřenejch hřídelí/čepů stačí nechat vyměnit ojnici,pokud je dojetá nadoraz,tak ji hod do staryho železa a kup si novou.
 
 
Datum: 29. dubna 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
ale já to mám asi ojnicí je asi vyběhaná , nebude to vypadávat ?
 
 
Datum: 29. dubna 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
kup nové staré bude v háji.. :-) http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html hodně zdaru přeju! jo a mimochodem to futro nemusíš naklepávat důlčékej to co tady sesa má by tam mělo vejít krásně a mělo by držet sám sem ho měnil...
 
 
Datum: 29. dubna 2011 1:36
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
čaute našel jsem doma v krabici staši třikroužkovej pist ale kroužky sou mimo je jedno jak je dam nebo třeba od nejlepšiho po nejhorši od předku pistu ?? abych se to neposralo :-D dik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11624    
tak dik :-D
 
 
Datum: 29. dubna 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jasný, první kroužek k hlavě daš ten nejlepši, pak ten mín lepši ...... :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel9821    
ahoj chtěl bych se zeptat když mi klepe ve válci má to nějaký vliv na chod motoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neřeš to , až se to vysype tak udělej kompletí GO
 
 
Datum: 28. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co takhle horní bronz futro u ojnice, můžeš ho mít už vychozený, nebo volný, a bude ti to zpusobovat cinkání pokud je jakkoliv zdeformovený, nebo narážení pístu do hlavy, může toho být spousta, ale viděl bych to spíš na tu kliku..
 
 
Datum: 28. dubna 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel9821    
pístní kroužky mám v pořádku
 
 
Datum: 28. dubna 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
Neni to spíš jako cinkání jestly to cinká tak to můžou bejt v hajzlu pístní kroužky.
 
 
Datum: 28. dubna 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám měněné pístní kroužky a mají se zajíždět?? a jak dlouho?..(nemám Jawu ale Hondu 4takt ale to bude podobný) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Holt tomu nedavej hned plnej kotel, krouzky se zajedou pomerne brzo.
 
 
Datum: 29. dubna 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar koupil sem klikovku ale zjistil sem že ji měl v motoru kde měl zadřené ložiska na klice , půjde použít ? necinká odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
mám složenou jen převodovku takže to asi rozpůlim znova kliku mu vrátím protože tam stejně vypadává futro s ojnice a koupím novou tady na fichtlkrámku
 
 
Datum: 28. dubna 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už jsi to složil tak to nech, bud to pojede, nebo ne. jestli se mu zadřely ložiska , tak to nebylo asi pořádně namazaný a možná že klika půjde do háje.vyzkoušej a uvidíš
 
 
Datum: 28. dubna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
postule to bych snad poznal ne ? Převodovku už sem složil ja už asi chcípnu jestli je ta klikovka v háji
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby neměla protočené čepy
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak to bych neryskoval může bejt načatá dost tšžko to poznáš. Nemusí mít vůle.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo pújde..
 
 
Datum: 27. dubna 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdař, už má někdo odtud, chromovej pístní kroužek na svým "závoďákuů? Jak to s ním jede, a jak dlouho vydrží opproti litinovýmu kroužku? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11628    
Pravděpodobně to bylo rukama,ale já měl s kladívkama neutále nějaký problémy:-D:-D Strčil sem tam Vape a najednou to bylo pecka,motor se fajn vytáčel,byl živej a nechal se sakra daleko přetočit,prostě paráda.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Mně kladívka odklapaly 9400ot/min, po výměně za VAPE se nic nezměnilo. "Jen" že se o zapalování nemusím absolutně starat. Ale to bohatě stačí... .)
 
 
Datum: 29. dubna 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
standa- protikužel mam 150 a vyletovku 10-16mm :-). koleno 28, :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to vytisknuté a pod sklem
 
 
Datum: 28. dubna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4921    
Postul: Už si vzpomínám:-) Tak dobrý,sem rád že chodí,podobnejch jich po republice jezdí už vícero;-) Myslim že Paja má to a samy:-D Já na tom válci aktualizoval Vmax na 94 z kopce totálně přetočenej a pak se rafnul:-D:-D Těsnej vejfuk no:-D je fakt dobrej:-D:-D
 
 
Datum: 28. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando jednou jsi tady popisoval svou nejlepší seriovku,míry a vzdálenosti kanálů.tím jsem se řídil tohle z toho vzešlo.do benzínu jsme ještě přidali zvyšovač oktanů.
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando díky moc :-)....pája : neposlal bys mi ho na mejla??
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mam navrh vyfuku, a je to i ten co jezdím, posílal mi ho standa
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4921    
Postul: Kterej muj seriovej válec jsi měl na mysli?mám jich vícero. Pokud máš vše origo a vrtání 41.5 a letí ti to 85 tak gratuluju,je to fakt úspěch donutit něco seriovýho točit přes 8 tisíc na trojku! Mě každej válec končil s origo příslušenstvim na 7800-8000 a víc ani ťuk,s použitím "lepšího" origo karbecu a upravenýho "origo" výfuku jsem se nejdál dostal s CU a to na 8300 na trojku,ale bylo to spíš nějak náhodou,vlhkym vzduchem,tvrdejma gumama a nebo nevim....rada nad zlato....VAPE je zázrak! U mě Vape udělalo ohromnej krok dopředu a to jsem to jen letmo nastavil v DU(nevim proč mam rysku na opačný straně:-D)...Vape mě nakoplo přesně za tu blbou hranici 8 tisíc a najednou to šlo i s origo upravenym vejfukem a karbecem......po zbrklém ladění karburátoru a výfuku se to opět zadřelo a rozletělo....opět zapeklý nad vejfukem:-( Ale je něco neskutečnýho zakousnout motor při opravdu vysoký rychlosti....člověk si připadá,že bojuje o život:-D:-D ........Dachl: vejfuk vydlabej a vyčisti na holej plech(jde to fakt blbě zbavit se zbytků od bodování první přepážky),protikužel udělej dlouhej asi 18cm,na něj navař ještě 5-6cm vysokej středovej díl(a někde ve středovym dílu a naproti tomu v plášti výfuku udělat dirku na uchycení třeba šroubem a zafixování polohy kuželu,případně dovnitř navařit nízkou matičku-to je na tobě)....výletovka je alchymie,ale když má aspon 12cm dýlku (průměr 15mm) tak to funguje....podle toho jestli potřebuješ tlumení a nebo ne se dá hejbat s dýlkou výletovky.....tlumení je ještě větší alchymie....hodně štěstí:-) Mam takovej polotlumenej,polofunkční,polodladěnej,polorezavej polotovar tohohle výfuku a na Cestovce fungoval perfektně.....důležitá informace nakonec! Je nutný použít původní starý nepotlučený vypálený koleno s vnitřnim průměrem 26mm!! Nový kolena nejsou vůbec dobrý!
 
 
Datum: 28. dubna 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus se držet rozměrů co ti dal Stejsky k tomu :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc hej :-)....vyrobím si to .. ale bude to s těma rozměrama dost náročný, lebo sem si takhle s výfukem nikdy nehrál.....jinak ten válec http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html nedoporučil bys mi, tak nějak pŕibližný rozměry? Při nejhorším se zeptám samotného stejskyho.
 
 
Datum: 28. dubna 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau není to nějak málo že jsem se seriovym pinckem jel 71,4 Kmh? měřeno gps.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel9876    
dachl21: protikužel vypadá jednoduše uvnitř výfuku uděláš ntrychtýr a na něm navařená trubička tahle to má na závodní stadáku páč musí být vzhled výfuku origo nemuže být třeba hikone.výkon to zvedne odost ale musíš si pohrát s délkou výletové trubičky a s délkou trychtýru a vzdálenosti od konce výfuku záleží jak máš upravený válec jinak to mužeš taky pěkně udusit a nepojede to vubec. jinak mě pinckek co s ním jezdím fichtl cupy jede na 12zub po rovině 90 jak vám,mám válec vlastní výroby žádnej kupovanej to není ono lepší je si tu práci s tím vychutnat.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako kdybys dal do origo laufu pul hikone hlavně ten konec s výletovkou,možná by trochu pomohlo vykuchat doutník ale to by ho byla škoda
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych aspoň pŕibližně věděl jak to vypadá..pak bych si to doma urobil.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to myslíš protikužel?? Já tomu zas tak nerozumim...neměl bys nějakej nákres, nebo fotku??
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
narvtanni nepomuže, strč do origo protikužel jako já :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právěže sem honič výkonu...ladim všeljak, ale víc už z toho nevymáčknu.....nějakej lepši vejfuk bych tam dal..jenže to mám všecko orifo až na ten válec, po renovaci a je v tom 12 000...s rezonancnim vejfukem uz by to nebylo vzhledove vono...tak nemaate někdo nějakej nápad jak vylepšit origo vejfuk?? Pŕemejšlel sem vrtat do tlumiče,,,ale to mi pak připadalo jako blbost...
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dachl21- brzdí tě výfuk, ale pokud nejsi honič max výkonu je seriový nej, ale se zprávně odladěnym rezonančákem mi cu dava s 11 zubim primarem a 12zubim sekundárem 70 do kopce 80 z kopce s terenim rámem a drapakama , s 14 sekundárem jedu 85 z kopce a 78 do kopce, ale už mě dost brzdí drapce... a co vy ostatní?
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem pouze chtěl vyzkoušet, a poznat rozdíl mezi tímto a originálním kroužkem...závody s tím rozhodně nejezdím, takže ten válec se zas tak razantné s tím tuning kroužkem opotřebovávat nebude...něco jinýho by bylo kdybych jezdil závody, to bych pak jak ty řikáś měnil raději krouźek po každým závodě, než dělat výbrus.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud mas tak velky vyfuk. kanal, ze se ti origo krouzky likvidujou a prd vydrzej, tak OK. Ale pocitej s vetsim opotrebenim valce. Radsi budu po kazdym zavode menit krouzek, nez kady 3. zavod delat vybrus. (Pokud se teda bavime o original vlozce)
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale i tak je to dost dobrej výsledek.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě se to jen ,,sešlo,,
 
 
Datum: 27. dubna 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fíha, to ti jede líp jak mě....já mám stejskyho CÚ, vrtání 38.25, výfuk, karbec originál, 13z a max 78....uvidíme co to udělá jeśtě s tímto kroužkem
 
 
Datum: 27. dubna 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrtání 41,5mm,válec dle standovy seriovky,hikone,13z a v max přes 85kmh.jede to jako prase.určitě to stojí za to
 
 
Datum: 27. dubna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak hlavní rozdíl oproti litinovýmu by měl bejt v životnosti.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já právě newi, z této fotky toho moc nepoznam http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_krouzek_38_25x1_5_chrom22.html ale řekl bych, že je to litina, a na to pochromovaná.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
... a je ten kroužek litinovej, nebo ocel? Ocel by měla dovolit širší kanál.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdarec draci,potřeboval bych poradit. Kdo mi v okolí Kroměříže sníží hlavu ? Psal jsem Frikulínovy ( raděj bych, ale někoho z okolí ), ale zatím mi neodepsal... Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11566    
Čau draci potřeboval bych poradit nějaký firmy kde mi dobře udělaj výbrus na jawu 21 dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v http://www.mp-motoservis.estranky.cz/ sem si nechal dělat repasi kliky i výbrus a kromě vyšší ceny jsem byl spokojenej, takže můžu doporučit
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice to není v Praze, ale je to kousek od Prahy. http://www.mp-motoservis.estranky.cz/ Byl jsem spokojen
 
 
Datum: 26. dubna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11566    
V praze
 
 
Datum: 26. dubna 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel1575    
Já jsem byl spokojený s výbrusem který dělali v Kyjově, záleží kde bydlíš. Vašek
 
 
Datum: 26. dubna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Čautééé tak renovuju motor na čz 175 vyměnil sem ložiska koupil lamely válec má 4 výbrus klikovka je vyvložkovaná co mám ještě udělat ohledně motoru ?? :-D jo a válec je po výbrusu a ještě nejel napadlo mně že slicuju kanály ale mám strach že to poseru a pak mi tam budou třeba hůř jezdit kroužky a nemůžu se tam dost dobředostat jak a čím ste to dělali vy ? díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Zdravím, chci si udělat vlastní koleno pro hikone už mám koupenou trubku ale jak ví ohnout tak aby se nezkroutila. Děkuji za typy jak na to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Jak moc nahřát ?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
Nasypat do ní písek, pořádně ten písek udusat, aby se to tam vešlo co nejvíce, a pak na klasickou zkrucovačku trubek a tam je pár krát protáhnout. a nesmí být velký rádius, jinak se to na zkrucovačce neudělá
 
 
Datum: 25. dubna 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Nasypal jsem suchý písek, autogenem nahřál a pomalu ohýbal.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Někdy se při ohýbání dává dovnitř pružina, která zabrání zborcení trubky. Po ohnutí ji vytáhneš ven. Jenomže to znamená mít ten správný průměr pružiny, pružina na posilování bude asi malá. Ten písek se samozřejmě taky používá, ale musí být suchý, protože trubka musí být naplněná celá a zazátkovaná. Pára z vlhkého písku by ti ji mohla roztrhnout.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo si zajdi do fabriky kde mají ohýbačku na trubky
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naplnit pískem, nahřát a ohnout...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel3222    
Čau draci, mám dotaz- kde najdu na motoru ČZ 125/453 typ a číslo motoru a druhý dotaz- mám na tom zadřenou klikovku, bude tam pasovat z JAWY-ČZ 175 ? Moc děkuju za vaše odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel3222    
Tak to číslo někdo převařil a vybrousil, vím kde má být ale na tý 125 sem ho prostě nenašel, nevadí tak koupim novej motor a přeťukám čísla ;-) dík za odpověď :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel3222    
Tak to číslo někdo převařil a vybrousil, vím kde má být ale na tý 125 sem ho prostě nenašel, nevadí tak koupim novej motor a přeťukám čísla ;-) dík za odpověď :-D\r\n
 
 
Datum: 25. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
číslo najdeš na levé půlce motoru, stačí otevřít oči. Klika ze 175 tam pasovat nebude, má větší setrváky a jinej zdvih.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:59
 
<  95  96  97  98  99  100  101  102  103  >

 










Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.12.2025 0:53:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu