|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus fichtlari nevite nekdo kdo by my udelal na fichtla 23 Mustang vybrus na 60ccm ? sem z Usteckyho kraje a moc lidi tu neni co se zajima o jawky tak s kazdou radou budu spokojenej diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 11:50
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Na výkon to nemá skoro žádný vliv, podle mě to je zbytečný broušení nechal bych to jen o jeden výbrus.
Datum: 20. května 2011 11:50
 Byl bych schopnej to zprostředkovat. Není problém slícování a zahlazení kanálů ve válci,případně trochu víc připilovat(dle dohody)...neni problém vrtání 41,5 ....ale pak si musíš někde nechat utočit hlavu...ale to bych taky dohodnul ....není problém.....
Datum: 15. května 2011 21:37
 Nwm, já bych tam dal když už origo válec a ve výbrusu 39,75 nebo 40,00. U tý 40 je možnost, že když se to zadře, že se dá udělat ještě výbrus. Tady bude vložka tenká jak papír a o dalším vybrusu pochybuju... Za ty love bych udělal výbrus, slícoval kanály, snížil hlavu a vyleštil co se dá. A to by teprav jelo...
Datum: 15. května 2011 21:08
 no já sem slyšel ja mam Mustanga v origo stavu najeto originalnich 6tis km motor bez geo bez vybrusu a vse jezdi krasne nezvoni vubec nic prevodovka krasne radi spojka vypina startuje za studena na 3-4kopnutí a za tepla 1-3kopnuti a prave premyslim jestli tam dat 60ccm a nicit to a nebo to nechat original mam kramek kde prodavaji valec 60ccm ale nevim zda se to vyplati davat do origo fichtla http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=1323.100 podivejte se posudte sami a napiste my radu co byste udelali vy ? jako fichtlari
Datum: 15. května 2011 19:29
 Do pincka jde i 70 ccm, jen upravit kartery...
Datum: 15. května 2011 18:03
Jméno: ala
IP: uživatel1303
 Hale 60ccm do fichtla asi ani nejde ale 55ccm je docela v poho kup si jenom tady na fichtlkramku jednokroužkovej píst průměr 40 coš je 8 výbrus a máš to.
Datum: 15. května 2011 16:12
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci,chci se zeptat jak je to s tím nanášení trvrdochromu na ty klikové ojnice?K čemu je to dobré?O kolik Kč je to dražší než bežná generální oprava?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 15:32
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 nechci vám do toho kecat,ale neni na tech hřídelích tvrdochrom z výroby? Klika se dává na tvrdochrom(opravu),když ji chce někdo za každou cenu zachovat i přes vyšší cenu,než za kterou se dá koupit nová(i když méně kvalitní) klika....jednoduše řečeno se tak zrenovují čepy/hřídele kliky....o tvrdochromu na ojnici jsem zatím neslyšel
Datum: 17. května 2011 15:32
 Kdysi dávno ve škole jsme se učili že tvrdochrom na ojnicích a klikovkách atd. Se tam nanáší,aby zacelil ty mikroskopické rýhy a nerovnosti na té ojnici třeba a ta je pak odolnější vůči prasknutí atd... A taky to prej zlepšuje výplach motoru protožena tom tvrdochromu ta směs tak nezůstane jako na čisté litině
Datum: 15. května 2011 17:33
Jméno: de.x
IP: uživatel7935
 Zdar nevíte kdo na Jičínsku dělá výbrusy a za kolik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 21:23
 V Jičíněvsi je pan Havelka  , ovšem jeho ceny se udávaj se všim materiálem. Jinak vřele ho doporučuju, mám s ním jen dobrý zkušenosti
Datum: 15. května 2011 21:23
Jméno: de.x
IP: uživatel7935
 s pístem a kroužkama nebo bez nich
Datum: 15. května 2011 11:43
Jméno: jirka
IP: uživatel5364
 Pan Soukup v Jičíněvsi, asi za 450,- Kč.
Datum: 15. května 2011 11:18
 čus, nastal problém.. když sundám zapalování a zůstane tam magnet.. tak je vybitá asi klika... když ho hctnu tak lítá tam a zpět tam a zpět... né do stran ale novnitř a ven.. pujde to nejak poštelovat nebo tak neco?... (klika je asi 2-3roky stara)... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 8:04
Jméno: Drak
IP: uživatel5626
 hele jestli jsou vydreny ramena kliky tak to zpravis jedine novou klikou
Datum: 14. května 2011 8:04
 čau lidi, chci se zeptat, ta klikovka jak má jehlový ložiska, tak vydrží to víc než s pouzdrem?
já si chci totiž trovhu vytunit motor na mustangovy, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2011 21:21
 já vim že to tam je napsaný ale mě kámoš řikal že se muže vysypat to ložisko, já tomu nevěřim ale chtěl jsem slyšet názory od jiných lidí, díky
Datum: 13. května 2011 21:21
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 určitě do ní di, ja sem ji dal do 21 a nemuzu si stezovat, tedka ji dokonce budu davat do mustafa tky, hele, di do toho.....
Datum: 13. května 2011 8:18
 nechci ti do toho kecat ale je to tam napsaný jaká vydrží víc
Datum: 12. května 2011 21:48
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 Nazdar draci. Mám takovej (asi blbej) dotaz. Jakou mají funkci boční kanálky ve válci? Jen mě to zajímá - jsem amatér. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 17:15
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 Díky za odkaz. Už je mi to jasný.
Datum: 12. května 2011 17:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 To jsou přepouštěcí kanály. Bez nich by se směs nad píst nedostala...
Datum: 12. května 2011 6:06
Jméno: veteran
IP: uživatel6546
 plus...vetší výkon...minus...větší spotřeba...
Datum: 11. května 2011 18:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 11. května 2011 18:47
Jméno: darkstar
IP: uživatel9681
 Zdar draci. Teď jsem zdělával na pionýru (21) válec a píst. Když sem to sundal tak píst byl nahoře celej černej a na jednom boku to ma hnědou skvrnu (jakoby spálené nebo tak... ) Ptám se protože měním píst a válec a tak potřebuju vědět čím to je...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 19:45
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 máš rozcentrovanou klikovku tak je píst vykloněnej "doboku" takže se zapálená směs dostává na bok pístu tudíž je to tam hnědý..ale na fuknci to nemá zas tak velký vliv, ve výkonu to nepoznáš
Datum: 10. května 2011 19:45
 Zdar, budem menit kluku, loziska, puzdra na 21tke. Valec je ok, ziadny citelny schod od vybehania, taha dobre. Je lepsie ho dat aj tak na vybrus? co by ste spravili vy? Pravdepodobne ho necham tak, len sa pytam. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 14:27
Jméno: Sotor
IP: uživatel11441
 Ahoj jestli tam není rýha nebo jestli to je vybroušený tak bych výbrus nedělal (motory na pionýrech jsou bezvadny). Kdyžtak bych dal nové kroužky ahoj
Sotor
Datum: 10. května 2011 14:27
 zdar, pri zdelavani magnetu z pionyra jsem uvidel ze tam kam mam davat 8 sroubek na stahnu magnetu je zalomenej jakejsi sroubek.... co stim? odvrtat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 21:36
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Závit tam 6-tka, klikovky jako takový se trochu liší ale kužel na magneto a hloubka závitu bude stejná, jo a ten Jenda pode mnou nejsem já
Datum: 11. května 2011 21:36
 jakej to má prumer ten kuzel na klice??.... supleru má stryc  6tka?... lepe receno jakej zavit tam udelat?... je nejakej rozdil mezi klikou z 05 a klikou treba z 20,21,23..? treba v hloubce zavitu na tom kuzelu??.... pls co nejdriv odpoved.. dekuju
Datum: 10. května 2011 18:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jenda: jestli ti kouká cca 1mm toho šroubu, pak je to jednoduchý, nejdřív to prolej brzdovkou nebo WDčkem, pak na ten vyčnívající šroub naťukni matku a přibodni svářečkou, a mělo by to jít vytočit..
Datum: 10. května 2011 17:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tak pak dej vědět jak to dopadlo a jak velkej vrták jsi použil? Dík
Datum: 10. května 2011 16:40
 čau čau,, já to odvrtal... tedkom zkusím do toho vyřezat zavit ( ale pokud je kalena chvilku to zabere) jinak klika je 2 roky stara takze na puleni zapomenu  no nic hodne stesti
Datum: 10. května 2011 16:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Řeším ten samý problém, při sundávání vačky se mi ten šroub taky ukroutil-byl nelidsky zarezlej, jak stál pio několik let venku a zrovna tak blbě, že kouká cca je 1mm ze závitu na klice, takže není za co chytit.. přemýšlím, že bych to odvrtal, jenže to se poškodí možná závit, není co ztratit, klika je s tím šroubem tak jako tak na odpis. Zkusím to odrtat a pak v případě poskození závitu, bych to projel závitníkem, jenže zas nevím, jestli nezmrším závitník, pač na tom čepu u klikovky je strašně tvrdej matroš, tak bůh ví, jestli to půjde.. každopádně jinak než odvtáním se to udělat nedá, pokud nechceš půlit a měnit kliku..
Datum: 10. května 2011 16:24
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 zdarec mám problém něco mě cinká ve válci u jawy 21 mám tam nový horní pouzdro ojnice nový pistní kroužky,ale dost špatně se mě točil píst na čepu a jinak to má strašně velkou spotřebu jinak fichtl jede jako drak jede třeba 75km/h na 12z čím by to mohlo být to cinkání  Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 15:52
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6480
 měl jsem stejný problém, že mi cinkalo a zvonilo ve válci. Já jsem vyměnil primární řetěz a bylo to v pohodě. Nejspíš ho máte taky už vytahanej a drhne vám o kartel.
Datum: 11. května 2011 15:52
 není, jestli to měřil, tacháćem z pio
Datum: 09. května 2011 21:34
 75km/h s 12z. sek. kol. u originálního pionýra je nesmysl.
Datum: 09. května 2011 21:31
 Tak jestli to točiš co to dá, a jezdíš furt 75, tak to nebude nikdy žrát 2.3/100
Datum: 09. května 2011 21:26
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Muže toto dělat i velkou spotřebu
Datum: 09. května 2011 21:25
 sorry, musí se zvétšít...
Datum: 09. května 2011 21:10
 Mám ten samej problém, novej kroužek, píst, horní pouzdro, i čep, a cinká mi to, já splíhám na to, až se to zajede přestane to, uvidíš časem, jinak vnitřek toho pouzdra se musí zmenšit na průměr 14,1 výstružníkem, aby to právě nechodilo tak těžko.
Datum: 09. května 2011 21:09
 čau, mám válce po výbrusu, ale potřeboval bych slícovat kanálky, ve většině případů jsou malý, nebo nesedící okýnka vložky, takže bych hrabal do ní, ale nevadilo by to ? nebo to mám udělat až před příštím výbrusem ? Radši se zeptám, než něco zvořu. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 19:13
 já to takhel dělal už na 3. válcích a nikdy žádný problém nebyl, akorát dej pozor na hrany abys nezničil kroužky. Ale rači počkej jeětě na názor něakého odborníka
Datum: 09. května 2011 19:13
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau... chci se zeptat jak poznam ložisko s označenim C3. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 7:47
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Máš to na něm vyražený
Datum: 09. května 2011 7:47
 Je označené C3, zpravidla na vnějším kroužku z boku
Datum: 09. května 2011 7:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,mám mustang po GO motoru a začla se projevovat vada a to, že když jedu tak vždy po cca 30km začne motor cukat a chcípne.Myslel jsem že to je tím že se do karbecu dostává špinavé palivo ale spíše je to svíčkou protože palivový filtr je uplně čistý.Když motorku dotlačím domů a nechám ji vychladit tak potom chytne na první.Zkoušel jsem už 3 svíčky ale vždy po nějaké době začnou dělat to samé.Když se mi to vysralo dneska se svíčkou brisk n15c tak po jejím odmontování byla celá zakarbonovaná.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 15:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Hoši díky za nápady je tam bohatší směs z důvodu záběhu tedy jehla na 3 tím zářezu.Skusím teda ještě nějakou studenější svíčku a uvidí se
Datum: 08. května 2011 15:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ale blbost, problém bude ve směsi, svíčka je docela ukradená, kdyby tam byla kvalitní směs tak by to bylo v cajku.
Datum: 08. května 2011 12:56
Jméno: Dagin
IP: uživatel11657
 Hh" máš pravdu  "mustang1971 dělej jak řiká "Hh a když se ti přehřeje svíčka dej tak svíčku s vyšším číslem N14C N15C N16C...
Datum: 08. května 2011 12:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dagin: špatně to chápeš, nová svíčka sice má 0,7, ale to je na pionýra moc a na volnoběh by mohl vynechávat, proto se sklepává na 0,4-0,5mm.. jinak černou svíčku bych přisuzoval moc bohatý směsi, velkému předstihu nebo špatnému odečítání její barvy (na volnoběh bude vždycky černá, jestli chceš zjistit složení směsi, jeď třeba 2km furt pod plynem a v otáčkách, pak ještě za jízdy vypni zapalování, vyřaď, zastav, nech vychladnout a až pak se koukni na barvu svíčky, ta bude směrodatná).. případně můžeš zkusit svíčku N14C, pokud problémy přestanou, nebo začnou později, tak je to přehříváním motoru..
Datum: 08. května 2011 12:38
Jméno: Dagin
IP: uživatel11657
 Sorry Fermez 0,7 je u auta to je pravda... ale taky záleží na svíčce Brisk má 0,5mm NGK má 0,6mm, jestli že mu to dělá pravidelně (zakarbonuje se svíčka) 1) zbytečným přechlastáváním 2) palivový filtr to není 3) pozdě jde jiskra
Datum: 08. května 2011 11:12
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 eště by mohla bejt špatná fajfka
Datum: 08. května 2011 10:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 DAGINE KDE SI SEBRAL 0,7?? VÝROBCE PÍŠE 0,4 TAK TADY NEPLÁCEJ NESMYSLY. To že je černá svíčka bude pravděpodobně elektrykou a se svíčkama nedělejte takovou vědu tim to není. To že ti to chcipne takle jednou začas může dělat filtr na benzinu mě takhle blbnou skoro všechny tak už je tam nedávám. Ale kdyý je černá svíčka tak to znamená že to špatně zapaluje nejspíš skus projít elektryku může to bejt kondík což se moc nestává, dále špatná cívka, ale to by šatně chytalo. 3koda že se ti nato nemůžu mrknout takhle se to blbě hledá.
Datum: 08. května 2011 10:49
Jméno: Milan
IP: uživatel2336
 Vyměn indukční cívku.
Datum: 08. května 2011 10:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ted tam je 0.5mm podle měrek
Datum: 08. května 2011 10:07
Jméno: Dagin
IP: uživatel11657
 0,7mm řiká výrobce
Datum: 08. května 2011 9:55
Jméno: Nokia
IP: uživatel1303
 Kolik nastavujete odtrh na kontaktech svíčky ?
Datum: 08. května 2011 9:33
Jméno: Dagin
IP: uživatel11657
 nastav si správně karburátor a dej tam svíčku Brisk N15YC snáší velký přechlastávání, má samočistící účinek a je dělaná do vysokých teplot  pokud ti problém nepřestane je to benzinem a olejem ale tahle svíčka by to měla sníst =)
Datum: 08. května 2011 0:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo
Datum: 07. května 2011 21:44
 Předpokládám že na jehlle máš nastavenej třetí záŕez?
Datum: 07. května 2011 21:40
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já bych řekl že olej je kvalitní:http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklove-oleje/p/castrol-2t-1-litr/ a ředím ho 1:33 a na motoru je najeto lehce přes 200km.
Datum: 07. května 2011 21:36
 Dáváš moc nekvalitního oleje do benzínu.
Datum: 07. května 2011 21:29
 Zdarec, jaké ložiska jsou lepší do oka ojnice? S klecí nebo bez. Nebo to vyjde nastejno. Já jsem dal v kleci a nevím jestli jsem udělal dobře. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 21:24
 Stix na jednu stranu s tebou souhlasím ale zas na druhou přeci jenom ty futra mají výhodu že se ti narozdíl od klece nevysypou jehlový ložiska a nenapadají do klikovky a všude možně což nedávno udělalo kámošovi v simsonu.Ale jako jinak klec je dobrá věc.
Datum: 12. května 2011 21:24
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 u fíka mam s klecí a zezačátku to dělalo v otáčkách divný zvuky pak to přestalo a už mam najeto skoro 10 000km bez problému
Datum: 08. května 2011 10:57
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Hele todlencto je dlouho řešená otázka...  Lidi budou reagovat různě.. já jsem asi zastánce těch v tý kleci.. Mám klec na fichtlu a nic neklepe, nezvoní, prostě krása.. bez klece mám na číze 175 a zvoní to.. Tákže si myslím žes udělal dobře.
Datum: 06. května 2011 19:17
 ahoj draci. potřeboval bych poradit kde koupit nebo spíš objednat nový originální píst na jawa dandy 50 aby to byl ten 50tkovej díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 17:18
 čau koupil sem si novy Horní pouzdro ojnice a že tam kde sem to koupil mne řekl že ho musim visoustružit a vse mne tam pasuje tak jestli se to musi udelat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 13:58
 standa:hej nevim co tady pišeš ale ja nemam celi oko ojnice narozdil od tebe
Datum: 08. května 2011 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel11650
 Myslím že Dan tu před cca týdnem psal že má vytahané oko ojnice že mu vypadává futro.....proto mu to tam jde volně.....v tomhle případě je asi jedno jestli vystruží/nevystruží a nebo jestli tam napere čep kladivem....to oko brzo pukne
Datum: 06. května 2011 11:05
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 musí se vystružit ne vysoustružit a bez toho to nejde jak ho tam nalisuješ tak se trochu zmenší vnitřní průměr a nedostaneš tam čep
Datum: 05. května 2011 16:37
 jo a fichtla
Datum: 05. května 2011 16:18
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau... koupil jsem si ložiska na kliku a až po koupení jsem zjistil že ty ložiska nemaji označení c3.... tak se chci zeptat jestli to bude motoru vadit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:24
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 C3 jsou ložiska s radiální vůlí. Na kliku prostě patří, páč jsou stavěná na silnější zatížení jako tlak, teplo... (ložiska mají na Brinellově stupnici tvrdost 70-75, to je skoro jako diamant). Já bych to tam bez vůle nedal. Nechci zase za čas půlit a řešit vymletý pouzdra ložisek.... Ostatní ložiska vůli mít nemusí, nejsou tak namáhaný...
Datum: 05. května 2011 21:24
 Po zahřetí se rafnou,a v lepším případě se protočí v karterech.
Datum: 04. května 2011 21:14
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 jo a ostatni ložiska v převodovce už nemusi mit označeni C3 že?
Datum: 04. května 2011 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sice to s nima pojede, tak že to ani nepoznáš, ale patrně nevydrží tolik co C3 a odejdou o něco dříve..
Datum: 04. května 2011 20:53
 Nemělo by...ale pro jistotu bych tam dal s označením C3, znamená to že mají větší vůli, a na klikovce sou takový potřeba, aby se nezadřeli.
Datum: 04. května 2011 20:47
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jo
Datum: 03. května 2011 21:27
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdaravím, potřebuju koupit kroužky na na pionýra 555, vrtání válce je 39,5mm a jaké mám koupit kroužky když tady se prodávají podle velikosti krožků a né podle velikosti vrtání. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To si myslel jak podle velikosti ??  To je prostě podle vrtání..39,50
Datum: 03. května 2011 21:19
 Achjo...kup krouźky 39.50
Datum: 03. května 2011 19:53
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim mam takovy maly problem budu davat nove loziska+gufera do celeho motoru na simsonovi a chci se zeptat jestli je mam nejak zajet nebo neco.Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 21:56
 to se nezajíźdí...
Datum: 02. května 2011 21:56
|



|