Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 co mam dělat když se mi po GO vyklá pist. čep v pístu. Novej pist se mi davat nechce. To bude za chvili to samí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 18:47
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli myslíš ty dirky v oku ojnice ty uz mě udělali ve fabrice, a pěkně
Datum: 26. května 2011 18:47
 hvízdlo se ti to v pouzdře,proto se to protočilo v pístu. navrtal jsi tam ty mazací dírky?nic nedůlčíkuj.3x to bouchne a je to ve starých kolejích.
Datum: 24. května 2011 21:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nejsem čůrák abych ho rval šejdrem a eště silou!!!!!!!!!! čem jšel podezdřele lechce
Datum: 24. května 2011 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel11746
 nekvalitní čep a nebo nekvalitní píst a nebo si ho tam narval šejdrem a kurva velkou silou......kup novej píst,novej čep a udělej si přípravek pro zalisování(třeba imbus m8 cca 60 dlouhej s delšim závitem a pak vhodnej protikus pod matici). čep stačí hodit na hodinku do mrazáku.
Datum: 23. května 2011 23:45
 vykašli se na motorky a začni vyšívat ty katastrofisto...
Datum: 23. května 2011 20:06
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 abych byl přesnější ten čep se protáčí v pístu a jde sním lechce hejbat v pístu do stran. Zjistil jsem to po 1000km když jsem se preventyvně koukal jestli se tam něco neděje
Datum: 23. května 2011 19:58
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vše je nový nebo zrepasovany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 23. května 2011 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Je to po GO!! vim co to je. Dělal jsem ji já. Pístní čep jsem bohužel dal do pístu za studena což byla asi chyba,pístní čep šel v ojnici dost natěsno, sice šel krásně lehce, ale jak jsem chtěl prudce otočit tak to kladlo dost odpor. To by snad vadit nemělo! 500 km jsem poctivě zajížděl, akorat jednou ce mi posral kondik a jel jsem 10km smotorem že cukal jako kráva tak jestli jsem to tim nemohl vymlátit?! A do pístu šel čep stuha scitem jsem ho natloukal!!!!!!!! Co jstim?? šlo by upravit nák tu diru v pístu nebo kraj čepu?? přemešlel jsem že bych to objel zevnitr dulčíkem a dal tam lepidlo na ložiska.
Datum: 23. května 2011 19:51
 to ze odsrobujes na motore par srobov utres diely handrou to nie je GO. a ten vakel, ako uz hovorili, je bud piestnym capom, alebo ojnicnym puzdrom. A tie sa pri normalnej GO obe menia.
Datum: 23. května 2011 17:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Víš co je GO? To co tu popisuješ není GO, jestli se vyklá, bude asi vyšoupaný pouzdro, takže nový... horší bude jestli by bude něco s ojnicí...
Datum: 23. května 2011 17:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To teda musela být GO...
Datum: 23. května 2011 16:55
Jméno: dodge
IP: uživatel6546
 musíš vyměnit pistní čep!!!  )
Datum: 23. května 2011 15:46
Jméno: ivamak
IP: uživatel11740
 Zdar odborníci, chtěl bych od vás jasnou radu, jaký je správný postup při výměně jehlového ložiska na klice u 175 ČZ. Čím a jak nejlépe kliku rozlisovat a pak zase nalisovat? Díky předem za užitečné rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když lisovat, asi bych zkusil ten lis, co řikáš..? .) myslim že pokud se ptáš na takovýhle otázky, bude nejlepší si to nechat někde udělat, případně si s tim člověkem promluvit..
Datum: 23. května 2011 19:07
 cus hoši mam takovy problem a nevim si rady mam jawu 350 hranata typ kdys vysroubuji svicky a striknu tam trocha bena dam je zpet tak to uz zacina chytat pri nakopavani a pak nic proste mam uplne komplet cely karbec vycisten ale svicky jsou suche i pri roztlaceni nevite jestli je to symerigama nebo krouzkama nebo vuli krouzku v pistu nema asi podtlak kdys nebere palivo dekuji predem za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 21:42
 zdarec myslíte,že mě dělá problém víte jak je zašroubovaná v hlavě svíčka když utáhnu svíčku úplně na krev tak svíčka má vůli do stran myslíte,že to může způsobovat,že se mě jawa 21 špatně startuje,nedrží volnoběh a někdy při jízdě chcípne třeba chci vyjet kopec podřadím na 2 a chcípne jinak jede aji docela dost dík moc???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:50
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 ,Ale já nechápu co se mu mohlo stát,že chytal na jedno našlápnutí zatepla i za studena bez plynu a držel volnoběh a najednou nedrží volnoběh špatně startuje někdy chcípne myslíte že to může byt tou hlavou a když startují tak slyším jak všechen tlak jde svíčkou ven dík moc???
Datum: 23. května 2011 17:50
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 nevypadla ti nahodou ta podlozka na ty svicce?
Datum: 22. května 2011 22:11
 tak výména hlavy je jasná,,
Datum: 22. května 2011 22:05
 Měl jsem to u tatrana taky, utáhla se, závit v pohodě a přesto netěsnila a směs tekla po žebrech, vliv to mělo akorát na zvuk. Výměna hlavy pomohla, doporučuji.
Datum: 22. května 2011 21:15
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 hm, kdyby ti to šlo dotáhnout krásně, tak se ta svíčka ani nehne.
Datum: 22. května 2011 21:14
 nemám to de dotahnout krásně
Datum: 22. května 2011 21:09
 Na krev xD,,se svíčka nedotahuje..máś tam strhanej závit,
Datum: 22. května 2011 21:02
 Čus draci. Chtěl bych se zeptat origo píst na mustanga má čep 10, nebo 14,1 ? Děkuji za odpovědi a fichtlům zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:21
Datum: 22. května 2011 22:21
 Tak to potom děkuji za opravu.
Datum: 22. května 2011 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo trochu si to pleteš pár ks 05 mělo 10 ale většina jich je se 14,1 já vlastním 3x 05 a ještě jsem ani 05 s 10 neviděl
Datum: 22. května 2011 22:02
 10 měli jen pařízky a 05
Datum: 22. května 2011 20:26
 Díky moc
Datum: 22. května 2011 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 14,1 jinak existuje šuplera
Datum: 22. května 2011 19:59
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Čau draci ..mam doma kliku na jawu 250 ale na ojnici je vetsi vule na kazde strane 1,5mm mozna trosku vic,myslite ze by to stacilo vyvlozkovat,nebo to chce novou ojnici ?...kolik by mohlo stat to vyvlozkovani,dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 19:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vůle ojnice do stran je normální a neni na škodu, důležitý je aby neměla vůli nahoru a dolu v čepu
Datum: 22. května 2011 19:18
 Zdarec draci mám rozhodené kartre na dvadsatjednotke prelysovával som kluku dával som novú ojnicu len neviem kolko može mat axiálnu volu na spodu zdá sa mi dost velká možem to tak nechat alebo to bude treba ešte trocha stalčit ? čap vypadá biť na doraz z nechtom je trocha cítit maličký schod aj z jednej aj z druhej strany. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:43
 mne ju lysoval ujo a ten nemá tie hodiny neviem jak sa to odborne volá centrovat som si ju dával zas druhému človeku neska si pre nu mám príst tak sa skúsim ešte jeho opítat či to tak može biť
Datum: 23. května 2011 17:43
Datum: 23. května 2011 10:38
 btw. tiez som si pred 2 tyzdnami dal spravit kluku s CKR ojnicou s ihlovym loziskom.
Datum: 23. května 2011 10:24
 precital som si to znova a asi som pochopil. A kto ti tu kluku robil? ved ten co to robi to logicky musi vediet aj zlisovat. a samozrejme aj vyvazit. Potom je tvoja obava o to ci je to dobre, neopodstatnena
Datum: 23. května 2011 10:23
 ak citis prstom, ze cap ma nerovnosti, tak vymenit!
Datum: 23. května 2011 8:14
 Vůle do strany údajně nevadí.
Datum: 22. května 2011 19:17
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 Cus draci, dneska kdyz jsem chtel zacit delat zapalko na svy 21cce tak sem zjistil ze kdyz zataham rotor k sobe tak se klikovka posouva o naky 2-3mm. Jeto naky problem kvuli kteru bych mel pulit motor? cim to muze byt? typuju to na spatne nalisovany loziska v karterech., diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:23
 spíš ti to chodí na čepech kliky.vliv to má,že ti to dřív sežere gufera,a pokud máš křivě sjetou vačku může ti to zkreslovat odtrh
Datum: 22. května 2011 22:23
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 diky za reakci Adame, resil si to nak? nebo sto nechal? Nevim no, asi to budu muset rozpulit.
Datum: 22. května 2011 22:08
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 maty mel jsem to stejny a muzu ti zarucit ze je to bud loziskama a nebo je vule lozisek v kartru
Datum: 22. května 2011 21:59
 hoj.prosím vás potřebuju poradit.Jsem z toho zmatený..  mám válec i píst B . POtřebuju koupit pístní kroužky a nevím jaké.Změřil jsem válec na obou stranách , protože nevím z které se to bere.Tak na konci kde jde válec do motoru mám 37,9 mm.na druhé straně u hlavy mám 37,8mm.Je to měřeno šuplerou.Píst má zepředu obvod 37,7mm a vzadu 37,95mm.A já jsem z toho prostě vedle...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 20:28
 teplotní křivka pístu... píst má nahoře menší průměr protože se tam více zahřívá a tedy roztahuje, po zahřátí by měl mít válcový tvar... kdyžtak mě někdo opravte
Datum: 22. května 2011 20:28
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 kup si kroužky na originál výbrus ( 38,00 )
Datum: 22. května 2011 16:46
Jméno: Olaf
IP: uživatel9410
 Zdarec dravci. Měnil jsem o 20ky pístní kroužky a chci se zeptat, jakej poměr olej/benzín tam teď mám nalejt. Vím, že by se mělo víc přimazat, ale nevím kolik. A ještě jak to mám dlouho zajížďet. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 11:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11576
 Přesně souhlasím s kolečkem.. je blbost kvuli kroužkům zajíždět na celou nádrž, možná výbrus
Datum: 26. května 2011 11:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 co je tak zázračnýho na výměně kroužků, že by se měli zajíždět na celou nádrž ? dej na kolečka, má recht....
Datum: 22. května 2011 16:48
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 tak to teda pěkný hovno. zajíždí se to alespon na jednu nádrž nalej tam 5litrů a pomaly zajížděj.
Datum: 22. května 2011 13:49
 o kapku víc oleje, a jednou objeď vesnici trochu volněji a je to zajeté, nic víc dělat nemusíš...
Datum: 21. května 2011 14:45
 Zdar draci včera som tu písal ohladom ojnice CKR dnes som rozhodil kartery a narazil som na jeden problém klukové ložisko mi nedrží v kartery ako najlahšie by sa táto závada dala odstrániť ? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:44
 OK dám na to lepidlo.
Datum: 22. května 2011 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když naděláš důlky důlčikem tak je to ještě horší! bud si řekni klempířoj at ti ložisko poletuje cínem a nebo kup lepidlo na vymezení vůle v uložení , mám s ním jen dobré zkušenosti
Datum: 22. května 2011 11:24
 daj tam trocha lepidla na loziska a bude to ok.
Datum: 22. května 2011 10:32
 Ložisko v kartre nevakle neni to až tak vybité ale ked zatlačím tak ho tam prstami nasunem keby že to s kilnerom naklepem nepomohlo by to ?
Datum: 21. května 2011 16:53
 ak je tam vola mala, tak zalepit lepidlom na loziska, ak je velka, tak asi len nove kartery
Datum: 21. května 2011 14:04
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdarec draci,\r\njde koupit někde levně válec babetu ( 210 ) pokud možno české výroby ?\r\nPopř. kdyby jej někdo měl doma i zadřitý měl bych zájem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 21:57
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 jj tady ve zbozi
Datum: 22. května 2011 21:57
 Čav pionieristy  dlho som tu nebol ale potrboval by som od vás jednu radu. Kúpil som si novú ojnicu CKR na ihlách a chcem sa opítat či horné ihlové ložisko možem zložiť bez vymedzenia či by nebolo lepšie ho nejako vymedzit aby sa zabránilo vychádzaniu ložiska z oka ojnice. A aké snu máte skúsenosti akú životnosť može mat v seriovom motore. Dík moc za všetky rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 16:43
 OK dakujem. už ju mám aj nalisovanú ešťe ju dat vyosiť
Datum: 21. května 2011 16:43
 Bez vymezování,bez problému tak jezdím už druhým rokem.
Datum: 21. května 2011 8:27
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 zdarec draci,
koupil jsem pionýry, a nechce mě chytat, chvilku mu to trvá do otáček, ale pak jede jako das, už sem prošel všechno, a narazíl jsem na píst, je otočený naopak, muže to býti příčina toho co popisuji? a druhý dotaz, co s tím, ted obrátit píst, či ho ponechat hore nohama?
, méně znalí, prosím zdržte se komentáře
děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 22:25
 ... kdybych já koupil motorku, přišel na to že je obrácené píst, a celou dobu o tom vědél..okamźitě o tam dám správné s doměním že tam tak není správně...a nepsal dotaz na net.
Datum: 20. května 2011 22:25
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 šak stačí že tys pobrál rozum, a poradíls mna dobře
Datum: 20. května 2011 22:21
 kámo ty seś chytrej úplně jinde kde bys potřeboval
Datum: 20. května 2011 22:14
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 děkuju, proto se ptám, u odborníku, já si nehraju na pytlíka
Datum: 20. května 2011 21:58
 připadá mi že ty jsi méně znalý.okamžitě to otoč správně a nové kroužky protože ty staré budou mít ohlodané zámky.
Datum: 20. května 2011 21:52
Datum: 20. května 2011 21:44
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 no vida, konečně pomoc, je vidět, že to jde, ne jak dachl21, o toto mě právě šlo, poradit sa, ihned předělávám, dík
Datum: 20. května 2011 21:42
 Jako jestli chceš jet závod s pístem se šipkou nahoru, tak ti přeju pohotové reakce na spojce až se ti pístní kroužek kousne o kanál!!
Datum: 20. května 2011 21:40
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 protože jaksi už nemám čas, zitra jedu slavkov, a obracet neco na poslední chvílu je jaksi na p..., jen mě šlo o to, jestli to muže být tímto, obrátit to je hned, ale ted lesti to neudělá nejaku paseku
Datum: 20. května 2011 21:36
 když víš že je píst obráceně, tak proć ho automaticky nedáš správně???
Datum: 20. května 2011 20:35
Jméno: honza
IP: uživatel11727
 Ahoj, mám problém s mustangem. Klika má vůli do stran (vlevo/vpravo) asi 4mm, což by ani tak nevadilo, ale když se posune na jednu stranu, magneto se oddálí od cívek a mustang nesvítí (potřebuju udělat technickou). Kartery jsou dotažené, tak netuším, kde by ta vůle mohla vzniknout (dříve nebyla) .Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 12:04
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No a jestli ti pochodují do stran celá ložiska v domečcích karterů, tak si rovnou sežeň lepidlo na ložiska, nebo jiné kartery
Datum: 20. května 2011 12:04
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Podíval bych se na ložiska popřípadě dal nový, a jestli bude klika špatná na čepech tak by to bylo dobrý vylepit
Datum: 20. května 2011 11:48
Jméno: kreten
IP: uživatel5857
 A možná se i protočili na čepech...
Datum: 20. května 2011 11:11
Jméno: 111
IP: uživatel11728
 Ložiska na klice v haji.
Datum: 20. května 2011 10:22
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 čauu, dotahoval sem výfuk u válce a urval sem šroub trčí asi 0,5cm co s tím mám udělat prosím poradte.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2011 18:42
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Jestli maš vytahovaky doma tak to vytahovakem vyšroubuješ pěkně ven
Datum: 19. května 2011 18:42
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 hej dííík dobrý nápad udělam to s tou pilkou, neboj chápu
Datum: 19. května 2011 16:12
Jméno: ondra
IP: uživatel9335
 vem pilku na železo, a udělěj tam zařez do toho sroubu, a normalne to vysroubuješ šroubovákem ... chápeš ?
Datum: 18. května 2011 21:41
 0,5 cm je docela hodně, možná by se to povedlo i kleštěma podlle toho, jak moc je přitaženej.
Datum: 18. května 2011 19:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přibodnout svářečkou matku a vyšroubovat
Datum: 18. května 2011 19:03
Jméno: SniperX
IP: uživatel6392
 Ahoj, mam problém s mustangem - vždycky trošku víc kouřil, (předstih víceméně ok, válec nevyběhanej, kroužky nový) a teď přestal startovat, musí se roztláčet, má nezdravej zvuk a po sundání válce je zakarbonovanej, píst celej černej a u klikovky je vidět hladinka řídkýho oleje... V převodovce je oleje dost (kontrolnim okýnkem vytejká)... Myslíte že to může bejt guferem pod primárním kolečkem? Co byste mi poradili?
Díky moc, draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 17:42
Jméno: SniperX
IP: uživatel6392
 benzin ředim 1:33, ze stejnýho kanystru leju i do 555ky a ta nekouří. Gufera jsou tam přes dvacet let, motor od tý doby půlenej a nijak opravovanej nebyl. svíčka je černá, hlava zakarbonovaná (přitom před 150 km čištěno...) Jen je mi divný, že v převodovce je oleje pořád dost. :-O
Datum: 17. května 2011 17:42
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau jestli ředíš olej/benzín 1:30 a blbě ti jede, hodně kouří, svíčka je úplně černá tak je možný že ti saje olej z převodovky. Může to být guferem pod primárem a nebo těsněním mezi karterama. Zkus vyměnit gufero tím nic nezkazíš. A uvidíš jestli se to zlepší...
Datum: 16. května 2011 21:40
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 16. května 2011 20:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neučuje se to podle km ale podle vůle v zámcích, pokud má větší vůli než 0,8mm, je zralej na výměnu, ale TOHLE VŠECHNO JE V PŘÍRUČCE !!!
Datum: 16. května 2011 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel9981
 Čus draci, chci se zeptat mám fichtla startuje jezdí krásně, ale když ho nechám dýl nastartovanýho a nejedu na něm, tak když se chci rozjet tak chcípne a už to nenastartuje. Vyndám svíčku a je úplně černá. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 21:21
 Dej Jehlu v karborátoru uplne na prvni stupen a uvidis jak bude jezdit vycisti trysky dej new svicku sesteluj hladinu benzinu a zacni dracit na fichtlu
Datum: 23. května 2011 21:21
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Nebo špatná svíce,blbě pálí...
Datum: 18. května 2011 14:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky to může dělat moc oleje v benzínu, ale pokud ředíš rozumně, tak viz. kolečko..
Datum: 16. května 2011 20:13
 Bohatá směs, ulejvá se...
Datum: 16. května 2011 15:02
 Čau draci. Když mám na pístu napsaný 2A, jaký pístní kroužky mám použít? Koupil jsem mustanga a má jen 1 kroužek a to dost ojetý. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 21:28
 Ano.
Datum: 16. května 2011 21:28
 Dik válec je v cajku takže kroužky 38,50x2mm jsou pro 2. výbrus žejo ?
Datum: 16. května 2011 16:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli je výbrus ještě v pohodě (ve válci neni nebo je ale téměř neznatelnej schůdek), tak kroužky pro druhý výbrus, pokud je vylítanej, doporučuju výbrus a tam ti kroužky daji, a správný..
Datum: 15. května 2011 22:30
 Změř si válec, nejlepší bude když si sebou do mototechny vemeš válec, a oni ti na to daj kroužek.
Datum: 15. května 2011 21:36
|



|