česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  99  100  101  102  103  104  105  106  107  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: maresak      E-mail:      IP: uživatel9474    
zdravi chtel bych se zeptat kolik tak muze stat vyvazeni kliky na 350 :-) diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
omg to je furt dokola http://www.motoservispadalik.ic.cz/
 
 
Datum: 04. dubna 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co si myslíte o silikonových guferech, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od Sesy? Hodně lidí na silikonová nadává :-) Já nemám, žádnou vlastní zkušenost tak se ptám.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě na klice drží již druhým rokem :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prý je rozpouští benzín?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel11461    
Ja mam špatnou škušenost dal jsem je dvakrat a na hovno možna jsem měl smulu na kusy tak jezdim klasiku ,ale každy ma pravo na svuj nazor nikoho nepřemlouvam každy musi přijit na to sam co mu vyhovuje.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
ahoj,prosím na mém pionýru 555 mi prskl kroužek a nevím jaký koupit ve válci jsem šuplerou naměřil 38.85mm a chtěl bych se zeptat jestli mam koupit tedy kroužek těchto rozměrů 38,75x2mm ???nebo nějaký jiný ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
když změřím píst digitální šuplerou hned před první drážkou na kroužek tak mi ukáže 38,53 takže by to odpovídalo tomu druhému výbrusu,ale je mi divné jak ve válci mohu naměřit 38,85 ? :-(
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak kdyby tam bylo nějakejch 38,45 tak by to znamenalo druhej výbrus tzn vrtání 38,50 mm
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
ivnitř pístu je 384 .......to znamená co prosím ?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni na píst , jestli na něm nění vyražené nějaké číslo
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej, četl jsem návod na sestavení motoru Jawy 50 a rád bych se ještě zeptal na nějaká vaše doporučení, co mám dělat s nakopávačkou, píšou něco, že se má pootočit, ale jak? Napište mi sem prosím skušenosti se skládáním. Díky mnohokrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Notoriku to je jasný, že pár detailů nechápu, dělám to poprvé :-) Takže ta zazážka v kartru, proto se to můsí otáčet, no s tím už si nějak poradím.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
řekl bych že tento odkaz má šefčík.jan nastudován snad i nazpaměť, ale zřejmě mu to není jasné.... nepletu li se, otáčí se to proto, aby se natáhla pružina. i také v levém karteru je znatelný výstupek, který zabraňuje otáčení páky dokolečka a na startovacím segmentu je ten kolíček, kterýž zapadne kam? proto tam píší natočit cca 1 -2 cm před konečným sesazením motoru.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš ju přetoč it o jednu celou otáčku jinak tady máš to skládáni http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim fichtlaři :-) jen se chci prosimvás zeptat jaky je lepší pist s 3řema pistniam kroužkama a nebo s 2ma motor neni na zavody jen na ježděni po cestě diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže se už nedělají ne? Leda něco ze zásob, jestli někdo znáte, Milos Dado na Slovensku.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čim víc kroužků, tim větší síla motoru v nízkejch otáčkách a tim nižší maximální otáčky..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draku 3 kroužkovej Tření menší spotřeba paliva menší točivost motoru 2 kroužkovej menší tah než 3kroužkovej ale zase větší rychlost aspon tak mi to tu jedno někdo napsal
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám motocykl Honda Rebel 125 je to čtyřtakt ale mám problém že mi přestal držet volnoběh..když nastartuju za studena je strašně vysokej naopak když se zahřeje tak hnedka chcípne nevíte co by to mohlo dělat?..měl jsem ho tedka v servisu a tam mi seřidili vůli na ventilech a karburátor ale dělá to pořád..řikali že mám špatné svičky že to hází nerovnoměrně jiskru ..muže to být tím??..svičky jsou černé..diky za odpovědi. (vim že to není Jawa ale třeba budete někdo vědět co s tím) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to tam měl ještě kvulí jinej závadě v elektrice takže spíš řešili tamtu závadu no..ale je mi to zas divný že by to bylo svíčkama...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel11442    
kdyz sto mel v servise to ti ty svicky nemohli vymenit ?
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk      IP: uživatel9657    
mužeš zkusit vyměnit svíčku..
 
 
Datum: 03. dubna 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
zdravim,chtěl bychse zeptat mám pionýra 20 a praskly mně pístní kroužky.nevíte někdo průměr kroužků? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
bee tak ja se spletl tak dobrý zatim čuzz :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrbajs: To spíš neumíš měřit s šuplerou...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
je možné aby to bylo 34,5 ??? ted jsem to měřil šuplerou
 
 
Datum: 03. dubna 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bys měl vědět spíš ty...na pístu máš vyznačený čislo výbrusu. podle toho kup kroužky..38.00 je nultej, a vejs to pokracuje po 0.25. př 38:25 první výbrus...nebo si zméŕ průměr válce šuplerou, při nejhoršim si vemeŠ sebou do motechny válec...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím. kolik stojí repase kliky na pincka? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Asi tě ta klika nemine.Třeba už ta první repase,byla udělaná naprd.Nevím,kdo ti to dělal,a měnili ti ojnici?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Kdysi sem taky schanel nekoho kdo to umi levne, poradili mi http://www.motoservispadalik.ic.cz/
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to měl za 500,- i s poštovnym, ale měl jsem vlastní ojnici.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sem právě udělal loni vlétě a je to čímdál horší žádnej výkon proti tomu jakej měl dřív. a nechat ji tam užen nemůžu protože mě ten bordel z jehliček lítá do válce,a už je to vněm trochu znát.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Jestli děláš generálku,tak bych se na tu kliku zaměřil jako číslo jedna.Ono jezdit ti to asi bude,ale s takovou vůlí to bude už na výkonu hodně strádat.Já osobně bych s repasí kliky v tvém případě vůbec nezahálel.Nebo jestli tě baví půlit motor,tak ji tam nech:-))
 
 
Datum: 04. dubna 2011 5:42
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kruci :-D to sem nečekal že to bude tak drahý. ona je vcajku ale jehličky v ložisku jsou na šrot. - strašně to svonilo tak sem to kuchl a na pístu to dělá tak 1 mm. mazec co. ale jelo to :-) sice ten výkon.. to asi tušíte jakej byl :-D :-D :-D a ted sem koukal na píst a jsou tam takový malí rejžky s těch pilin :-( ale neni top tak hrozný že by tomuselo jít na výbrus
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Čus draci,dělám komplet generálku mojí 20.klikovku jsem poslal do Kladna,Jawa-díly a řekli mi,že repas bude stát do tisky.Tak jsem zvědav.Kliku už mám hotovou,ale ještě čekám na výbrus.
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nedávno jsem si nechal dělat kliku na motokramku poslal jsem jim svoji kliku bez ojnice oni nandali novou ojniční sadu CKR na jehlách,oprava konusu,vycentrování+vyvážení dohromady s poštou 889 kč:-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
oprava jednoho čepu chromováním, ojnice CKR, lolžiska, pouzdro, vyvážení...... cena 1,583 Kč
 
 
Datum: 03. dubna 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se považuje za repas kliky? tam jde vyměnit akorát ojnice s ojničními čepy, vyvážit vycentrovat... toť vše ne? co je na tom tak drahýho? jestli spraví i čepy klikovky tak to je potom jiná
 
 
Datum: 03. dubna 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak kde no :-) u nአza to fakt chtěj 2500
 
 
Datum: 03. dubna 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Já jsem si tam i volal :-) Tady u nás v Kolíně je přímo zastupce Jawy nebo něco takovího... a říkal že max do 1800kč :-) ale je fakt lepší si tady od sesy koupit novou :-D teda jestli ji jeste ma :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to sem si myslel taky...u nás v motoechně za to chtěj 2500
 
 
Datum: 03. dubna 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
od 1000 do 1500 podle stavu :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel9821    
prosím o radu-motorka mi strácí výkon a to sem dávál nový válec a píst.vojta odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Nemáš ho zajetý!!! na jednu nádrž to moc netoč, nežeň to do rychlosti a celkově to nezatěžuj :-) pak by si to mělo sednout to poznáš kdyžtak budeš takle jezdit dokud si to nesedne (max 2 nádrže) jo a hlavně na tom nevoz nikoho druhého! ;-)
 
 
Datum: 02. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl, mezi bloky motoru ČZ 125/477 a ČZ 175/477. Je možno dát válec z 125/477 na 175/477 blok? a Naopak? Nebo se liší nějaké uchycení, nebo jiný zdvih či průměr ojnice u pístu? Prosím o pomoc. Chtěl bych dostat ČZ 175/477 na papíry 125/477 a mám jen válec! Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Petla      IP: uživatel11483    
Cusek jestli budes chtit mam novej valec s pistem s ojnici a i shlavou na čz 125 mam to z 487\r\n
 
 
Datum: 06. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel11444    
kartery jsou stejny, maj i stejny znaceni, jediny cim se lisi je klika a valec(prumer a je i o zebro kratsi)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 0:03
 
 
 
 
Jméno: NecroNick ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobře, Děkuji. Uvidím... Já to budu dávat na veterány a budu vyrážet nový typový štítek. Bude to prostě jakoby jiná mašina... Ta ČZ nemá papíry... Vím, že to bude složité, ale snad to vyjde... Děkuji...
 
 
Datum: 02. dubna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdil v karterech 125/476 a 175/477 by nemel bejt, valec tam napasovat pujde, ale musis vymenit i klikovku. Jinak tohle neni zpusob jak to dostat na papiry 125, to by museli udelat v autorizovanym servisu, udelat ti tam potvrzeni, ze byl motor predelanej, musel by jsi mit vyjadreni z ČZ, coz nebude jednoduchy.
 
 
Datum: 02. dubna 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
fichtlu zdar! Doufám že to tu ještě nebylo, ale nemáte někdo zkušenosti se Sesovou klikou nahoře s futrem? De mi o dlouhověkost, a případné drobné úpravy na výkonu. To znamená aby něco vydržela. Jak je to s vyvážeností? Jak je to s šířkou (neni užší)? Za každý oběktivní názor díky ;-) ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_bronz_nahore_cep14_12.html ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ramštajn: Vlastní zkušenost? Jinak moc nechápu to "odvrtat přes futro" ..
 
 
Datum: 02. dubna 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj podlemně rozhodně bronz vydrží dlouho vyváženost podle mně epší než u jehličky tam se to nedá odvrtat přes futro
 
 
Datum: 01. dubna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
ahoj dělaly se 250sátky s jedním vejfukem? jesli jo tak prosim nějakej odkaz na fotky dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
jawy ne jenom krosky jinak 250tky jeednovýfuky se dělaly čezety http://www.velorexy.cz/clanky/poznatky/motocykly-1/455_28_s.jpg http://www.jawaczownersclub.co.uk/images/cz250single.jpg
 
 
Datum: 31. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: MurarikRadim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím o radu po jizde asi 15km se motor zacal dusit az prestal jet....byl normalne teply nekourilo se z neho ani kapky vody na nem nevarily a pak zas jel az uplne vystydnul....cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
špatná indukční cívka, jestli hodně hřeje při jízdě tak je špatná
 
 
Datum: 31. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatná tepelná hodnota svíčky,nebo zlý předstih
 
 
Datum: 31. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
co to je za debilitu, že u 250/455 neni dole na ojnici nařízlí lozisko aby se tam dostaval líp olej?? Jestli mě chápete co mam namysli?? Nezapoměli to tam udělat?? nebo se u starších typu tohle nedělalo? Možná proto vyrobce doporučuje mazat 1:25 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CZ mají ojniční čep provrtanej skrz cca 8mm díru, uprostřed je dirka cca3,5-4mm kolmo natuhla velkou. tudy se tam olej dostává. stadion má ojnici širokou jen 8mm a olej se tam dostane bokem. mín oleje než 1:40 bych rozhodně nedoporučil
 
 
Datum: 01. dubna 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, osobně bych tam lil klidně 1:40 s lepšim minerálem
 
 
Datum: 31. března 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
takze je to ok?? takze kdyz davam kvalitnejsi olej staci kdyz tam dam 1:40??
 
 
Datum: 31. března 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ti dam debilitu...477 to taky nemá...stadion taky ne...víc klikovek po ruce nemam
 
 
Datum: 31. března 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec hosi nedavno jak tady byla jeste klikovka na fichtla s jehlovym loziskem tak se o ni psalo ze je lepsi nez bronzove futro ze to lip vydrzi tak sem si ji koupil a zatim sem sni spokojeny jezdim sni uz asik rok a tedka se pro zmenu pise ze bronzove futro je lepsi lip vydrzi ze s jehlovym loziskem je na hovno a take kecy co si o tom myslite vy ? mate nekdo tu klikovku s jehlovym loziskem a jak ste stym spokojeni dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybych věřil všemu co se povídá tak chodim pěšky.....
 
 
Datum: 01. dubna 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jehlový ložisko se může rozsypat až u motorů co točí 10 000...Do série jedině jehly-samý výhody...
 
 
Datum: 31. března 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Nevidím v jehlovým ložisku žádný problém je 100% lepší než bronz do sériovýho motoru, navíc to ložisko se netočí dokola ale jen kejve takže je daleko méně namáhaný než ojniční u čepu na klice
 
 
Datum: 31. března 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bronzové futro má větší tření a tedy se musí víc mazat, jak je na tom výdrž nevim, ale nemá se na něm co podělat... jehlové ložisko se moc mazat nemusí, můžeš jezdit v klidu na směs 1:50, ale při velkém namáhání nebo vadou materiálu se může stát, že praskne klec a vysypou se jehličky, pak je motor v lepšim případě zralej na výbrus, v horšim novej válec... osobně jsem pro jehly, myslim že pravděpodobnost poškození klece je nízká a nepřevažuje ostatní výhody..
 
 
Datum: 30. března 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi je lepší jehlové ložisko, ale já mám bronzové, ale to jsou osobní záležitosti :-), dávám Jawu 50 do oryginálního stavu.
 
 
Datum: 30. března 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Chci se zeptat pasovala by hlava z 250/559 na 250/353? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:31
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Jasně pasovala jenom ze 175 nepasuje! :-)
 
 
Datum: 31. března 2011 8:31
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě, ty motory jsou téměř stejný, tak nevidim důvod proč by nepasovala hlava..
 
 
Datum: 30. března 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau, zatesnil jsem si výfuk (mezi kolenem a tlumičem) specialním tmelem na výfuky do 1090°C ale vydrželo to tak 3 krát nastartování a ted už to popraskalo začalo to tam učazovat a kapat olej. Svářet to nechci, alebal se mi moc nezdá a navíc to pokazí vhled, Nevíte čím je to nejlepší a vydrží to díkymoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel9333    
pod koleno namotej azbestovou sňůru a napatlej tam silikon.. nasaď výfuk, dokola napatlej ještě silikon a stáhni to nějakou páskou nebo něčim.. trošku fantazie :-) tak to mám udělaný na mustangovi ale na vzhled moc nedbám ale svůj úkol to plní 100%
 
 
Datum: 31. března 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Ja tam nedavam azbestovou šňurku ale azbestovou hadru a stahnu to dratem a neprofukuje vubec :-)
 
 
Datum: 30. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ale jo i ten silikon se da, taky sem to tak mel delany, drat, silikon a alobal, je to prasacky ale drzi to... Jenze to uz je dlouho, ted bych se fakt spolehnul na azbest
 
 
Datum: 30. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Přesně lori, žádný silikony ale azbestovou šnuru retarde !!
 
 
Datum: 30. března 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
ja tam mam silikon do 1000°C a uplne v pohode uz dvě sezony
 
 
Datum: 30. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id187435.html?odpovedet=1 paneboze ste jak nesvepravny, kvuli kazdy prkotine zakladat novy tema... To si neumis poradit? neco tam namotej, bud ten azbest, nebo slabej hlinikovej plech, nebo ten alobal, nebo co ja vim... Ten tmel taky neni jenom 1druh, prodavaj i s nejakou tkaninou, musis hledat nebo pouzit nejakej silikon do vetsich teplot
 
 
Datum: 30. března 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
ahoj draci co stoji bezne repase kliky na 250?? a mate nekdo skusenosti snekym v okoli Trutnova kdo repasuje?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem ji v Jilemnici, cena byla solidní, ale jde o to jak ta tvoje vypadá, já to mám na Pionýra. Jinak je to snad nějaký pan Kodra myslím Václav.
 
 
Datum: 30. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel9545    
čáu, pionýr mi normálně startoval i docela táhl ale ted mě horší startuje musim ho spíš roztlačit a na 2 mi nechce vyjet kopec asi to má malou kompresi že, kdýž vyměním píst. kroužky pomužete nebo mám dat i nový píst a nebo je to uplně něčím jiným ??? děkuji mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mozna to je blbost ale mel sem stejny problem tak sem vzal nastavil jenom odtr na 20 podle měrky a fichtl startuje na prvni nakopnuti tahne jako předtym
 
 
Datum: 30. března 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj nejakou nahodou jsem zlomil pistni krouzek.:-) musim vymenit oba nebo staci jen jeden? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se ti mohl zlomit? že ty máš obráceně píst... na dně pístu je šipka.. ta musí směřovat k výfukovému kanálu
 
 
Datum: 28. března 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je uz tak pul roku.:-) takze je vymenim oba diky
 
 
Datum: 28. března 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: dwqein      IP: uživatel10032    
tak jestli si ty kroužky měnil před tejdnem, bude asi stačit vyměnit jen jeden... pokud tam sou dýl, odpověď je snadná....
 
 
Datum: 28. března 2011 22:54
 
<  99  100  101  102  103  104  105  106  107  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 18:52:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu