česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  119  120  121  122  123  124  125  126  127  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar hoši když sem odělal píst z čz 477 vysipaly se mi jehličky z ojnice naštěstí sem tam měl hadru tak to nespadlo do kliky ale jak to mám dát z5?když je tam dám tak mi zase vypadají než tam dám píst jak na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3030    
Ahoj,kolik je přesně těch jehliček v ložisku ojnice pro čep 16 mm na ČZ 175/477 ? Díky
 
 
Datum: 22. října 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: kvetule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj prvni odpoved je spravna srozumitelna? a nezapomen pist nahrat, ne ze ten cep tam nahulakas kladivem za studena.
 
 
Datum: 07. září 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a tak, sorry no :-D
 
 
Datum: 07. září 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
jawamistral-Přečti si pořádně první odpověď.............a tu vazelínu vypláchne benzín pak shoří a vyletí výfukem.
 
 
Datum: 07. září 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne.........zaleníla se rozfrká a rozpustí
 
 
Datum: 07. září 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná mám blbý dotaz, ale to oko plné vazelíny nezasere to potom nějak motor ?
 
 
Datum: 07. září 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já podobný věci dělám sádlem :-D
 
 
Datum: 06. září 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě jako když sázíš kuličky do krku řízení.
 
 
Datum: 06. září 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to chce zapojit mozek... vždy to nacpu plné vazelíny a naskládám jedhličky a ty v tom drží
 
 
Datum: 06. září 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ještě doplním že mazací tuk není nic jiného než vazelína
 
 
Datum: 06. září 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napatlej je mazacim tukem a nalep je do horniho ojnicniho oka. Potom si urizni kousek trubicky o stejnym prumeru jako je pistni cep, nasun ho do oka, nasad na nej ty vymezovaci podlozy a pak uz jenom dej pist a nasunuj pistni cep ten bude vytlacovat trubicku a jehlicky ti nevypadnou. snad jsem dost srozumitelnej.
 
 
Datum: 06. září 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel9043    
zdravim draky, mám otázku pro zkušenějí. V čem je problém když u čtyřtaktu střílí po přidání plynu do výfuku a občas i slabě do karburátoru a popřípadě jak se to tá zpravit. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel10352    
ahoj muze to byt predstih...
 
 
Datum: 06. září 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel10352    
ahoj muze to byt predstih...
 
 
Datum: 06. září 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel10352    
ahoj muze to byt predstih...
 
 
Datum: 06. září 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel924    
Bohatost smesi..
 
 
Datum: 06. září 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Seřid ventily a zkus svíčku.
 
 
Datum: 06. září 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hdar hoši ten tmel PAULÍN co tady sesa prodíví bílá tuba aa černej tmel tak můžu ho použít pod válec na čz 477 aniž bych tam dal papírové těsnění? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
kup si takový modrý silikon v tubě je toho asi 150ml to je suprový silikon. Použil sem ho na motor na fechtlovi utěsnil sem s ním všecko. Karbec,válec,kartery,víko spojky a těsní to všecko suprově
 
 
Datum: 18. září 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně ho tamm prskni - ale pro jistotu ho tam dej dost - a nech chvili zaschnout a pak to tam prdni - neni to zadnej supr tmel ale jde to s tim
 
 
Datum: 06. září 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než mi paulin přemrznul tak jsem s nim měl dobrý zkušenosti, z mladický nerozvážnosti jsem ho dal pod válec 487 (čili to samý jak 477) a drží tam bez problému skoro 2 roky, takže proč ne..
 
 
Datum: 05. září 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paulin se nehodí ani pod víko na spojku :-D.... hele to je problém si z tvrdého papíru vystřihnout těsnění?
 
 
Datum: 05. září 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdar draci , zase se ptám. Tady na prodejně jak je ten píst po 1 výbrusu se musí zajíždět ? A ten 0.výbrus musím jak dlouho zajíždět ? A co mám všechno poměřit aby mi pasoval píst do mého Mustanga , budou lepší komprese a pojede to líp než s mím pístem po 5.výbrusu ?\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nDík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Ok dik už chápu
 
 
Datum: 04. září 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šuplerou si změr průměr válce a vem ten samej rozměr pístu.Jestlí tam máš píst s 5. výbrusem tak je i válec s 5. výbrusem(39.25mm) a kdyby si tam dal píst s průměrem 38.25(1.výbrus) tak by to jelo spatne nebo vubec.
 
 
Datum: 04. září 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
sorry za spam chtěl sem z aktualizovat
 
 
Datum: 04. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
čau draci, urcite neco podobnyho tady bylo ale mam trochu jinej pripad ze kdyz mam studenyho fíka tak ho nakopnu na poprve a krasne si brble ale jak se zacne zahrivat tak otacky jdou dolu az chcipne a pak jak je zahratej tak nakopnout sice jde ale musi se to proslapnout o dost rychleji nez normalne a nedrzi volnobeh, nevite nekdo co s tim? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muže to byt samozrejme cokoliv ale zkus vyčistit plovakovou komoru a plovakovou jehlu třeba ti tam teče moc benzínu.....zkus to ;-)
 
 
Datum: 05. září 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
jasně ze volnobeh se nastavuje na zahratym motoru ale on vic uz nejde nastavit sroubek je uplne dotazenej a ten sroubej na krytce soupatka je uplne vymotanej a taky nepomaha ale kdysi mi drzel takze bude chyba v motoru
 
 
Datum: 05. září 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Špatná tepelná hodnota svíčky...
 
 
Datum: 05. září 2010 8:54
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Mam stejny eror :-D
 
 
Datum: 04. září 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
studeny, studeny...volnoběh se nastavuje na zahřátém motoru... ne na studenem...
 
 
Datum: 04. září 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
nemam, kdyz je to studeny tak to srzi krasne rekl bych ze mozna i vic nez by melo ale kdyz se to zahreje tak ani hovno
 
 
Datum: 04. září 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nemas malej volnobeh?
 
 
Datum: 04. září 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: kockopes      IP: uživatel9046    
ložisko ojnice horní a Ložisko INA 15x19x13 je na jedno a to samé použití, akorát Ložisko INA 15x19x13 je asi kvalitnější. Mám pravdu? nevím jestli si mám koupit do horní části ojnice to obyčejné nebo to ložisko INA. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2010 1:13
 
 
 
 
Jméno: kockopes      IP: uživatel9046    
to jsem chtěl vědět. Díky
 
 
Datum: 05. září 2010 1:13
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
to INA je ložisko jedničkovýho bubnu ve spojkách a asi neni stavěný do ojnice
 
 
Datum: 04. září 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: kockopes      IP: uživatel9046    
tak oprava. nasel sem to v babetta 210
 
 
Datum: 04. září 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: kockopes      IP: uživatel9046    
Našel jsem to v sekci jawa 50 pionýr tak jsou asi obě do pionýra
 
 
Datum: 04. září 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
a kam to chceš?? pokud vim tak 15mm pístní čep je jen u kejvačky 250-353
 
 
Datum: 04. září 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
a kam to chceš?? pokud vim tak 15mm pístní čep je jen u kejvačky 250-353
 
 
Datum: 04. září 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
čau draci chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi 2kroužkovím a 3 kroužkovým pístem díky za rady draci ad vám to jezdí v poho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
díky za rady
 
 
Datum: 04. září 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
DAVID: a spokojenost? jak to jezdi ? :-)
 
 
Datum: 03. září 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7431    
ja jezdim 1 krouzek sila krouzku 1mm
 
 
Datum: 03. září 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
A vlivem tření u 3K je i větší zahřívání motoru ja ho mám a jede to s tím slušne a i rychle.
 
 
Datum: 03. září 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jéé tahle otázka už tu je nepočitatelně...takže začnu. 3K má větší tření, lepší tah, menší spotřebu paliva, menší točivost motoru, u 2K je to naopak...nemá tak dobrej tah, ale zas větší rychlost,.
 
 
Datum: 03. září 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím , tak sem už mého fichtla spravil a dva dny jezdil ale jak bylo mokro ted tak sem samozřrjmě nevydržel a vyletěl na pole jezdil sem ale prostě se mi to pořád nějak sere ,jede dobře ale jak chvíli jedu na plný tak mi začne v hlavně něco drncat nechám to odpočinout a pak sem jel dál,na nízké otáčky to jede v pohodě ale jak to dám do plného někde do kopce když potřebuju dýl výkon tak to strácí a netahá , není to přidřené ? jestli tak se asi pos*eru tet sem kupoval nové lamely na spojku , segment , ind.cívku prostě se stím sral celý týden a zase se mě to nevyplatilo :-D \\\\jak sem s toho pole dojel domů tak to bylo ještě horší už to jakoby samo chcípalo volnoběh nedržel .. ale je nastaven dobře jen když sem přidávál do plynu což je špatně,hodil sem do garáže . vyčistil svíčku , trysky a skusil nakopnout , nakopl sem dostalo se to do otáček a pak to chcíplo jak sem přidal plný v tom neutrálu tak se to jakoby dusilo a chcíplo\\\\r\\\\na ještě říkám mám píst po 5.výbrusu ale pístní krožky sou tam nové.. může být i píst v ha*zlu ? Prosím poradte dík za každé rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
překlik :-D né když jedu dýl ale Když jedu chvíly
 
 
Datum: 03. září 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Když jedu dýl tak mi to začne strácet výkon ale nacupuju za jízdy benál a začne táhnout a frčím dál je to špatným zářezem na jehle , špatná hladina v plováku nebo to chce větší trysku ? mám mustanga a mám tam 68 trysku
 
 
Datum: 03. září 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
dík za rady
 
 
Datum: 03. září 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: MATOUS_KH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že to chvíli vynechávalo, střílelo z vejfuku a pak se to rozjelo může bejt odtrhem, taky mi to dělalo, jak se to ohřálo tak se asi zvětšil ten váleček a bylo to lepší.A nebo to může bejt jen špatná svíčka. Zkontroluj, jestli Ti to kladívko v zápalku dostatečně kmitá, co já se toho natlačil než sem na to přišel.:-)
 
 
Datum: 03. září 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro motor se sériovýma komponentama zvol 2K píst, pro závodní 1K
 
 
Datum: 03. září 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
už asi vím dnes sem to skusil znovu chvíli nechytalo a pak to bouchlo z výfuku a chytlo chvíli vynechávalo a pak v pohodě jelo ... napadlo mě zasraný výfuk , ale skusil sem pak ještě vyčistit filtr sání a jelo to dobře ale porjistotu ten výfuk někdy vyčistím ... a poradtě ještě někdo pude to hodně poznat o výkonu ? když mám tet 5. výbrus píst a kdybych tam dal nový ? a který je lepší 1kroužkový nebo 2kroužkový píst ?
 
 
Datum: 03. září 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
dík za rady , ale nevím jestl ise mám do tho pustit i tak sem vyměnil dost náhr.dílu a tet klikovka válec .. další prachy oplatí se mi to vůbec ?
 
 
Datum: 03. září 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
To už bude možna vyjebana klikovka,pist,kroužky..pokud je to to přesne tka jak myslim..
 
 
Datum: 03. září 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
jak je na tom teplota motoru, nepřehřejvá se? nepřisává někde (pod zapalkem, pod válcem, pod přírubou karbu) falešnej vzduch? neni moc velkej předstih? to jestli je přidřenej je následek některejch z věcí, co sem napsal.
 
 
Datum: 03. září 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel2994    
koukni na privod benzinu, hladinu paliva plovakovce. Jestli mas podezreni na pridreni tak zkontroluj pist a valec takhle to nejde rict, jestli je pridrenej
 
 
Datum: 03. září 2010 9:04
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nazdar hoši mam dotaz na simsona uvažuju o valci 70 ccm myslíte že je to dobré?a co všechno musim koupit jestli i pojebanou hlavu když mam normalní 50 ccm a i kliku na to?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10329    
70ccm valce pri simson predavane ako "tuning"z PL.. je oproti "simson"metra 77ccm. nic ... k tomu urcite nova kluka (pretoze z 50ccm origo tam ani nepasuje),hlava a prevodovka.....
 
 
Datum: 03. září 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Argo: pokud chceš 70 ccm na simsona tak musíš koupit kliku S70 a pro odladění upravit kanálky a snížit hlavu..
 
 
Datum: 02. září 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus hlavu musis koupit kliku bys mnel taky mas tedy 50 ccm? Tak to musis vybrousit karteri na tu 70. Ser na to a kup si 60/4 kanal to nemusis nic vybrusovat. A nezapomen pretriskovat karbec dejtam 80 trisku. sori zatu cestinu prcam nani, Zdravim.
 
 
Datum: 02. září 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
No každopádně ti to tam nepůjde, nebudou sedět kanálky
 
 
Datum: 02. září 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel7862    
To nevim jestli měl jinou palici ale řikám něco bych udělal s těma převodama já vym že to je na rozdělání celýho motoru ale lepší to udělat než pak někde shánět nový kartery !!! :-)
 
 
Datum: 02. září 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a mužu nechat origi kliku a hlavu??????
 
 
Datum: 02. září 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
70 jede paradně, zlepši spodek a celej pruběh
 
 
Datum: 02. září 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
pravě že mam tedkom zajetý komplet nový motor akorád 50 ccm
 
 
Datum: 02. září 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel7862    
No já bych nejradši kdybych to dělal tak bych zgenerálkoval motor a udělal něco z převodovkou protože kámoš si tam dával taky dával 70ccm a rozlítla se mu převodovka asi v 90 !!! takže bych asi tu GO udělal a koupil tuningový převody nebo tak!!!
 
 
Datum: 02. září 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Čau chlapi, mám problém s mojí 05. Když jedu za studena motor táhne jak sviňa, sotva se to zahřeje, motor už tak netáhne ( jízda po silnici, sám) ... Ujedu tak 2 km na trojku skoro plnej, tech 60 a pak to najednou uplně začne zdechat, motor pořád jede, ale jako by ste držel brzdu...Uplně přestane táhnout... Válec z 21čky, tryska H 68 V 38... Nevím už čím to je... A ještě se mě zdá že to strašně vaří, jestliže jedu sám skoro po rovince a dojedu a motor kůří, tak to se mi nelíbí... Mažu Štihlákem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Zkusim líp mazat teda... A přes svíčku tam kápnu trocha oleje a budu chvilu šlapat nebo na volnoběh to nechám promazat...
 
 
Datum: 03. září 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se mi zdá jako přidírání. Na málo plynu se to stačí mazat, ale při plnym je směs už moc chudá. Setkal jsem se s tim i u fichtla, kterej byl v originále. Prostě postupem času dostal hlad :-D
 
 
Datum: 02. září 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
No, dnes sem jel asi 20 km... Po rovince tak 60 sem si to upaloval, Dal sem mu plnej céres a začal se dusit a brzdit, tak sem zkusil čépnout a chytl švunk, tak jestli mě tam de málo benzínu a na plnej céres to nestíhá...No nic,, zejtra bude den štelovačka ;-) Chlapi dík za vaše užitečné nápady ;-)
 
 
Datum: 02. září 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
napadá mě ucpaný výfuk
 
 
Datum: 02. září 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to bud malo oleje v benzinu ale nejvic pravdebodobny je to ze mas velikej predstih....tim to podle mne bude u me stejny pripad...
 
 
Datum: 02. září 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To já sem zas najel víc než 500 km na olej m2t v poměru 1:50. a jel jako nikdy, ale po ćase sem ho stejně přidřel....
 
 
Datum: 02. září 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby ten olej byl sebemín kvalitní tak tím poměrem 1:50 s bronzem si ten motor zachvilku doku..íš... Tam nejde jen o válec a futro..se podivejte co všechno se musí mazat, dvě ložiska,dvě gufera,stěny válce,ojniční ložisko,pístní ložisko... Vím o čem mluvím,taky jsem byl malý a blbý když jsem v 9 letech začínal a říkal jsem si že stihl je kvalitní olej že do originýálního motoru 05 se nemůže nic stát. ujel jsem 500Km a motor jsem mohl vyhodit
 
 
Datum: 02. září 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív mi v podstatě todle dělala nová svíčka (Bosch), jinak bych to viděl na předstih, je moc velký, a směs nestačí válec pořádně promazat. Nebo je zacpaná nebo nedostatečně velká triska, a je chudá směs a přidírá se to. (tim i přehřívá)
 
 
Datum: 02. září 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
grepak.s: Tohle mi dělala špatná hodnota svíčky. Potom když přestal motor táhnout jsem vypnul vždy motor a on běžel i bez zapalování. :-) Byla to svíčka PAL 14-5.
 
 
Datum: 02. září 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jžš...ikdyž má bronz na hoře, tak může lepším olejem klidné mazat 1:50 ničemu to neuškodí, ale já bych teda taky 1:50 sebelepším olejem na bronz nemazal...
 
 
Datum: 02. září 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: jawa..20      IP: uživatel10228    
to je jedno jestli ma kvalitni olej ale urcite tam ma bronzove pouzdro ne jehlicky takze redit max 1:40
 
 
Datum: 02. září 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tohle je kvalitní olej - to muzes jedna ku 50 redit - a nebo mu i malinko pridej - jen jako proto svuj pocit jo - ale jinak je to dobry- jinak bych zvednul o jeden zarez jehlu -trysky jsou dobry - me to delalo taky a byl jsem linej zkouset tu jehlu a tak jsem tam mrsknul trysku 70tku a jede jak svina - s 12 z sekundarem to upaluje s vetrem v zadech 70 -a vse origo
 
 
Datum: 02. září 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: jawa..20      IP: uživatel10228    
davas tam malo oleje davej tak 100ml oleje na 3.5l benalu mozna proto se ti to tak prahriva, trysky nech takove jake sou,svicka n15c
 
 
Datum: 02. září 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
No mažu... 100ml na 5l... Stihl oleje (červenej) ale hlavu a všecko sem čistil od karbonu... Válec mám zajetý v pohodě. Nevím co je v tom motoře koupil sem ho a zpojizdnil, ale vypada v pohodě, kvalty dou pěkně a ten fekál normál jezdil. Trysky H 68 a V 38 ... Neměl bych spíše koupit 72ku hlavní trysku? Je to Origo tryska píše SESA. Svíčka by tam měla být Brisk Silver... Co já vim kolikátka to je, toho fíkaa nemám po ruce, ale asi 15ka... Sešteluju předstih a uvidím no...Jinak dík chlapi za rady ;-)
 
 
Datum: 02. září 2010 0:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě se podívej na hladinu v plovákovce,jak vysoko máš jehlu a jaké máš trysky,může to být chudá směs a nebo naopak taky bohatá. Přehřívání motoru může způsobit i špatný předstih a hodně teplá svíčka
 
 
Datum: 01. září 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakým mažeš poměrem? nemáš válec přídřený nebo čerstvě po výbrusu? Ono je normální že fechtl jede zas tudena ohodně lépe než po zahřátí ale neni to zas taká tragédie. Neměnils ložiska v klikovce a nedals tam třeba špatné bez označení vůle C3? To s tím že motor kouří to fakt neni vpořádku,asi máš perfektně zanešený žebrování válce tak to pěkně mezi tím všechno vyčistit ak aby se z toho dalo jíst
 
 
Datum: 01. září 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
zdar draci mám očouzlej válec asi 2 cm na straně kde jsem měl i píst očouzlej aš k píst čepu někdo tu psal že je blbě vyvážená ojnice vádí to jízdě? podfukujeto?jde to nák spravit ? díky za rady aspon 5 příspěvku prosím draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to očouzený až takhle tak nové kroužky nejspíš nepomůžou...válec už asi taky bude docela šišatej...
 
 
Datum: 01. září 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Když už to má něco najeto tak to je normální, dá se to omezit výměnou kroužků ale neznamená to že to špatně tahne mě 05 podfukovala až za 3 kroužek a kde se na to hrabaly 21.Má na to vliv taky olej protože s "moderním" olejem to neni až tak vidět jako třeba s M2T.
 
 
Datum: 01. září 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
Cau pls jak zjistim jakou mam velikost pistu a krouzku.popripade ajkej mam vybrus????aniz bych to musel kuchat....dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sharker 487 byl rychlejsi :-D
 
 
Datum: 01. září 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prumer pistu zjistis budto suplerou, nebo je na pistu vyrazenej
 
 
Datum: 01. září 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundáš hlavu válce, na pístu je vyražený číslo výbrusu, nultý výbrus je 38,00mm, 1 znamená první výbrus o velikosti vrtání 38,25mm a každé další číslo znamená o 0,25mm víc
 
 
Datum: 01. září 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: dachl-20      IP: uživatel9121    
čau chci se zeptat když dám nový píst a nové pístní kroužky tak jak pak musím zajíždět a kolik km se to zajížní a jak se jezdí při zajížnění díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Ano pokud je závada na pístu nebo kroužcích, ale neni nic s válcem tak proč dělat vybrus proste koupím kroužky a píst a hotovo..
 
 
Datum: 01. září 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to uplně normální. Kroužky jdou do háje dřív než válec... Zajíždí se to cca 100 kilometrů s větším množstvím oleje v benzinu
 
 
Datum: 31. srpna 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: Lukin      IP: uživatel10320    
Nevím,co děláte,je uplně normální měnit píst s kružkama bez výbrusu,musel jsem to tak dělat už mockrát,když je malá kompres a válec je v dobrém stavu,tak stačí vyměnit jenom toto a nemusí se dělat nový výbru.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: to se dnes dela misto vybrusu :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm...mě by to taky zajímalo...nikdy jsem neměl důvod měnit píst a kroužky bez výbrusu :-D leda že by píst rupnul nebo tak něco? :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
hm...omg proc se ho ptas na takovou vec ?? to mění snad hodne lidi ne
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
a proč měníš píst a kroužky jestli se můžu zeptat
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel10072    
řekl bych tak 200km ale hlavne nehonit v otackach a jezdit pomalu a hlavne nesmi jet 2 lidi pouze jeden
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude stačit tak 100km, prostě do první nádrže dej víc oleje...
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, nevíte jak se dá zpravit odskakující kladívko? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10323    
odskakující kladívko je něco jako omezovač otáček,doporucuju minimalne jednu pruzinu navíc.....v lepsim pripade zapalovani bezkontaktní....nedávno mi psal Ultramotorkář Spářa....problém jako svině,nedotáčela se mu cestovní uprava,na moji radu dal dve pruziny a najednou to jede:-D Verim,ze dokud budes mit kladivka,kterymi proteka proud řádově v ampérech,tak budou furt problémy jak s otáčkoměrem,tak preskakujici jiskrou a jakoby dvojitou jiskrou a tudíž i x násobné namerene otáčky....taky jsem ten otackomer mel....uz sem ho zlikvidoval:-D
 
 
Datum: 02. září 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj rika sa tomu ze lietá alebo odskakuje, nevládze vrátit,,skus to tak ako wobby,, http://wobby23.freepage.cz/nova-stranka-99948/ dal dve pruziny
 
 
Datum: 01. září 2010 9:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi takhle...koupil sem si otáčkoměr. a ten na 3 RS ukazuje něco přes 13 000 ot/min...což je blbost..., blbě to ukazuje jen na vysoké otáčky, otáćkoměr je nastaven dobře, kladívka nový, vačka nová...a právě na stejskyho chatu mi někdo napsal že to může dělat i odskakující kladívko takhle to myslím, tzn že se nestačí vracet při téch otáčkách.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těžko říct čemu řikáš odskakující, ale na vině může bejt samotný kladívko, jeho oska, vačka nebo v krajnim případě ohnutej čep kliky
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se nevraci jak ma tak je unavena pruzinka tzn vymenit kladivko a bude to OK
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odskakujici... upresni to :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak jako odskakující ?:-D koukni se , jestli se ti nehejbe ta tyčka na který je to kladívko přidělaný...kdyžtak sundej stator a z druhý strany to roztemuj důlčikem
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
HOJ :-) sry vcera jsem se na to ptal.. ale kloudne jsme to neupresnil... chystam sse na cup.. a jelikoz je to docela drnak.. tak si chci prizvednout vejfuk cca o 35 stupnu nahoru.... ohnute bude pouze koleno.. a vejfuk bude origo... tak se chci zeptat.. jesi to bude mit vliv na jizdni vlastnosti fika? dikes moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
sendarazice u kolina.. ale jeste to newim jiste
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
na jakej zavod jedeš?
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevim já v zatáčkách dřu stupačkama do země,ale mám ty s 20ky nemužu totiž sehnat kříž na 21..
 
 
Datum: 31. srpna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Včera jste psal jestli to zvedne výfuk...a jizdni vlastnosti budou urcite lepsi v zatáčkach ale bacha na nohy at neskončíte na popaleninovem centru.. :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Fana23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, Dá se nějak opravit stržený závit na šteft v kartru na pionýru?-ten co drží válec a hlavu ( M6 ) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Jo lepidlo bude lepší ale fakt se to da i silikonem zatím mi drží ale dlouho už nebude radši to udělej podle dachla nebo ostatnich ;-)sorac za radu :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele vem si kulatinu M8 a po cca2cm jí stáhni na soustruhu na M6 a ty 2cm udělej závit M8 a na dtuhým konci M6 a pak převrtej karter na M8 a máš po starostech
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
případně vyvrtat větší závit a vyvložkovat, je to levnější a jednodušší
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:20
 
 
 
 
 
 
Jméno: Fana23 ®      IP: uživatel10027    
A to je jaky? Musi byt to dvousložkové?
 
 
Datum: 31. srpna 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Silikonem??? NA tohle lepidlo na závity.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Ano da přílepit silikonem,takhle sem to delal ja
 
 
Datum: 31. srpna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Čau draci kolik by jste teda nabidli za 05 rv.1966 v pěkném stavu s linkama a revmacama pojizdnou akorat seštelovat a dalšíh ND např motor jawa 21 plechy blatniky elektriku do fichtla kostru od fichtla z vidlou ze simsona ktera byla na crossku s fichtla ??? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Oranžová a mám i červený plech a 3 oranžový SEŘÍZLÝ DO crossu
 
 
Datum: 31. srpna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: kokomil      IP: uživatel10317    
jakou ma barvu
 
 
Datum: 31. srpna 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: pioner      IP: uživatel5056    
zdarec mám nový pist a pistní kroužky a když jawu 21 nastarkuju tak to jak kdyby zadlhavalo o kanalek,ale jak je jawa 21 zahřeje tak to neděla čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
prej anal xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hele jestli tím análem myslíš kanál tak to je správně.. takže šipka má ukazovat dolů :-) jinak souhlasím se zajícem..
 
 
Datum: 31. srpna 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslis šipka ? a analem myslis vyfuk?vyjadruj se prosim normalne,pak ti hovno poradime protoze budem vedet kulovi z toho co pises.jo sipka ma byt na vyfuk.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: pioner      IP: uživatel5056    
na pistu byla takova šitka tak jesm dal pist a šitka ukazuje na anal.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nemáš náhodou opačně píst?!?!
 
 
Datum: 31. srpna 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
čau draci mám píst zasranej od karbonu ale byl i očouzlej na boku až k pístnímu čepu myslíte že bude chtít vyměnit jen píst kroužky nebo bude potřeba výbrus výbrus se ještě na tá mé 05tce nedělal a mám najeto 16654 a taky toje 3 kroužkovej píst jsemn se trochu divil na tá moji Jawa 05 z 1965 a kámoš má i 3 kroužkovej na své 21 a tady na Fichtlkrámku je 2 kroužkovej píst originál tak mě ještě zajímá jakej je rozdíl mezi 2 a 3 kroužkovvím pístem jo a když se udělá výbrus musím koupil jen větší kroužky nebo i píst větší dík za odpoved draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymen krouzky..pokud nejsou meneny celou dobu tech 16654 km tak z nich bude prouzek tenkej jako papir :-D kazdopadne to bude tahnout lip. mel sem mustanga co jezdil paradne,kamose sem si daval na dvojku zatim co on jel na tri a myslel sem si ze lip to jet nemuze...dal sem novy krouzky a fichtl mel paradni odpich.. :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím očouzeným pístem je to normální ne? Vždyt když se udělá výbrus tak to moc netěsní dokud se to nezajede a profukuje to mezi kroužkama a válcem a po zajetí tam taky určitě něco profoukne vzdyt ty kroužky netěsní uplně 100%ně ikdyby to bylo v sebenejlepším stavu ne? Pokud se pletu tak mě opravte
 
 
Datum: 31. srpna 2010 12:25
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jde oto jestli je ocouzenej z boku spatnym zajizdenim drive, nebo az tetka. Vybehanej valec zjistis jednoduse netahato, a u hlavy kde nebehaj krouzky cca 3mm je schudek tak jestli je velkej tak je to na vybrus pokud je nepatrnej ze prstem neni moc cejtit tak bud novy krouzky nebo je to ok, musel by ses podivat na krouzky jak jsou slaby v zamkach jestli nejsou spicaty jako jehla
 
 
Datum: 31. srpna 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
v motoru nic neklepe
 
 
Datum: 31. srpna 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele taky sem měl u babetty z boku očouzenej píst... myslím že stačí vymněnit pístní kroužky... hele když máš motor nastartovanej , trochu to potůruj a řekni jestli ti tam něco klepe? jestli jo tak to chce kroužky nebo opravdu ten výbrus.. počky si na názory druhých..
 
 
Datum: 31. srpna 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar draci, tak sem rozdělal ten motor co mi nechtěl táhnou... A kroužku v pístu lícou, zámky zhoblované a z jedné strany je píst černý (opálený). Je to příčina toho špatného tahu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn to nechci,budu ho potrebovat,mam 2 ale musim z nich udelat jeden..
 
 
Datum: 31. srpna 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Nechceš ten motor prodat?
 
 
Datum: 31. srpna 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me vypad uplne..udelal sem to tak,ze sem dirku upravil a natlouk do ni hrebik (odriznul sem kus a ten jsem tam zatlouk a malym pilnickem doupravil) ale nevydrzi to vecne,hrebik to nevydrzi..ja to delal jen prechodne kdyz sem nemel na novej pist,ten motor mi ted lezi v dilne..
 
 
Datum: 31. srpna 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdáse mi že ty zámky jsou KO budu muset měnit píst?
 
 
Datum: 31. srpna 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud mas fakt moc vylitany krouzky,je to i tim (podobne jako kdyby si mel hodne vylitany valec) kazdopadne kdyz vymenis krouzky,potahne to znacne lip. (vlastni zkusenost,po vymene krouzku se chtel stavet na zadek)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
No možna je to těma zhoblovanyma zamkama a neni opálený moc, jeno v jednom místě směrem k pístnímu čepu...
 
 
Datum: 31. srpna 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
opálený píst značí buď hodně vylítanej válec nebo špatně vyúhlovanou ojnici
 
 
Datum: 31. srpna 2010 9:55
 
<  119  120  121  122  123  124  125  126  127  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 1:07:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu