|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, mam problém se stadionem. Jezdil jsem a najendou mi začalo pískat gufero, motor začal zlobit a nechtel jít v malých otáčkách, tak jsem se odhodlal dneska sundal jsem to, gufero mělo uplně spálenou blánu na hřídel. Tak jsem tam dal nové, namazal ho zevnitř, asi tak 5 km to bylo v pohodě, jenže pak jsem začal slyšet pískání znova a po dalších 10 km( 15 km na novym 2 břitym guferu ) mi začal se zlobit motor jako před tim. Tvl vubec nevim co s tim. Přitom mažu, tak jak se má a pod spojkou je to v pohodě! Prosim poradte  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:36
 pokud mas origo rozmery gufera tak to guferem nejspíš nebude, podíval bych se na ložiska a jejich uložení...
Datum: 10. srpna 2010 20:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nechazi ti hridel? nebo mas puvodni rozmer gufera?
Datum: 10. srpna 2010 17:01
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau hoči přemýšlím že bych si nechal udělat vybrousit na osmý výbrus origoš válec jak to pak táhne je to dobré kolik by to stálo a jak se pak musí zajíždět díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 12:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to zbytečnost....udělej jen samotný výbrus a každý výbrus musíš zajíždět at je to 2 nebo 45...protě po výbrusu vždy zajíždět
Datum: 10. srpna 2010 12:38
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Zdravim, stala se mi nemila vec (diky moji debilite) a sice to, ze mi omylem spadla perova podlozka do klikove skrine, a kdyz jsem nastartoval motor, tak perovka vyletla a zadrela pist ve valci. Myslite, ze mohlo dojit k poskozeni ojnice nebo kliky ? (bylo to pri nizkych otackach - volnobeh) Taky jsem si vsiml, ze ojnice ma vuli asi 1,5 mm do stran - mohlo by to nejak vadit? A jeste by me zajimal vas nazor na sadu 8. vybrus Made in POLAND, co tady ma Sesa.
Diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 15:02
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Ok, tak diky za postrehy
Datum: 10. srpna 2010 15:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 od valce k zradlu   jinak ten polskej valec si jen stezujou ..
Datum: 10. srpna 2010 15:00
 čokolády nic moc,ale ty karamelky (krowky) ty jsou dobrý
Datum: 10. srpna 2010 12:33
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 no jasný, poláci neumí ani dobrou čokoládu udělat natož válec
Datum: 10. srpna 2010 12:19
 jo,ten válec je na hovnou.Předevčírem sem sním jel a musel sem to hned co sem pžijel vymněnit za orig,a hned šlo poznat jakje ten ČSR má tah
Datum: 10. srpna 2010 7:11
 vule 1.5mm do stran je v poho... s tou pojistkou to mas blbe no... klice to neudela nic.. pokud neni podrapany valec tak staci koupit jen pist. a n aten 8my vybrus kasly.... je to DODO.... jinak pojede onicem
Datum: 09. srpna 2010 23:49
 Dobrý den, prosím vás jestli by byl nekdo tak hodny a odpovedel mi na mou otazku. Pořídil jsem si nový valec s pistem (čep, kroužky a pod..) ma to být 60ccm a prichází dotaz musím pouzít jinou trisku v karburatoru? popřípade jakou. Dekuji za Odpověd. Prosím o odesilaní odpovedi na e-mail Dumbbas@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 11:42
Datum: 10. srpna 2010 11:42
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nech si udělat vybrus na ČS válci a máš to stokrát lepší než tu čínu z polska...
Datum: 10. srpna 2010 9:20
 budu hadat,mas ho z aukra? oni vsude pisou,jakej je to mega tuning 60ccm,pritom to ma o nekolik ccm min,nez pisou a navic to neni zadnej tuning o vetsi kubature,jen jeden z nejvyssich vybrusu..
Datum: 10. srpna 2010 1:17
 Ten válec je špatnej protože je to nekvalitní odlitek z polska, trysky : VT 38, HT 68
Datum: 09. srpna 2010 22:15
 ešte se chci zeptat co je tam za puvodni trisky a jestli je to nutny ji vymenit a proč ten valecc je špatny dekuji za odpověd.
Datum: 09. srpna 2010 22:03
 Použij trysku 68...jinak ten vélec není 60 ccm,ale asi 55 ccm....a je to sra*ka válec.
Datum: 09. srpna 2010 22:00
Jméno: jawa 175
IP: uživatel9121
 čau hoši chtěl bych se zeptat jestli na motoru s fíka jak je na klikovce normálně gufero tak jestli ještě jakdyby na tom guferu má být takvé malé grouškové těsnění díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 21:44
 Myslíš tu pružunku v guferu? To je tam schválně, aby to stisklo gufero na kliku.
Datum: 09. srpna 2010 21:44
 Cus draci potrebuju jen konzulatci dnes jsme sprovoznil svou 21 a daval jsme novy pistni krouzky do zajeteho valce dnes jsme to nastartoval a anechal bezet a pak ze to lehce projedu je mi jasny ze si to musi sednout al emam dotaz jelikoz nejsem znalec pres predstih a nastavil jsem to jak nejlepe umim a urco to nebude dobre tak se chci zeptat jednicka jde vytocit krasne ale dvojka je tupa a na 3 se ani nedostanu neroztahnu to je to tema krouzkama nez si to sedne nebo je to predstihem ? odepiste mi prosim vas nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:47
 Neni ten válec už vyběhaný? Pokud je tak nové kroužky tomu nepomůžou. Taky můžou být špatné gufera na klikovce,netěsnící kartery a problém s karburátorem či výfukem... ucpaný filtr/výfuk. špatná hladina/tryska v karburátoru nebo přicpaný karburátor. předstihem to může být taky.... hlava nepodfukuje? Než kroužky měnils jelo to krásně?
Datum: 09. srpna 2010 11:47
Jméno: Sharker487
IP: uživatel3429
 nevim možná je ještě něco přicpaný v karbecu, momentálně řešim podobnej problém, fichtl někdy táhne výborně a někdy na rovince sotva roztočí dvojku, jinak na netrál točí jak něco...a zapalování mam OK... teď budu mít dovču tak se v tom snad pohrabu..
Datum: 09. srpna 2010 8:26
 ne ja koukal na jinou dik moc al ejak koukam tak ja jsme to della uplne stejne ... takze predstih budu mit dobry cim to tedy jeste muze byt ? tu jendicku jsem vytocil az sem uplne cumel co to umi nenapada te jeste enco ?
Datum: 08. srpna 2010 22:44
Datum: 08. srpna 2010 22:37
 Sharker487: dik a muzes mi rict kde ji sezenu SESA ji ma na stranece v nakym divokym jazyce dik
Datum: 08. srpna 2010 22:23
 nejspíš obojím, ale asi větší měrou tim předstihem, asi bude moc malej. Stáhni si příručku a seřiď to podle ní, mělo by to bejt asi 1,6-2mm. Nový kroužky se zajížděj cca 100km s větším poměrem oleje v benzínu (1:25-1:30), pak můžeš přejít na obvyklý (1:40, s pístem na jehlách až 1:50)
Datum: 08. srpna 2010 21:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši mám dotaz z čeho by se dal vyrobit kolíček na zajištění rotoru. Jedná se o pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 22:06
Jméno: Red
IP: uživatel3034
 Ahoj, stačí uříznou a opilovat kus hřebíku, aby po naklepnutí koukal tak 5 mm (nutno vyzkoušet). Ten kolík je tam jen k nasazení rotoru do správné polohy. Po dotažení to drží už jen na konusu.
Datum: 08. srpna 2010 18:09
 Uřízni kousek šroubu stejnýho průměru, mě to tak taky jelo.
Datum: 08. srpna 2010 18:02
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 19:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak, nehledně na to, že potřebuješ volnej prostup směsi zkrz ložisko kvuli mazání gufer...
Datum: 08. srpna 2010 19:31
Jméno: Red
IP: uživatel3034
 Ahoj, to je hloupost... Ty krytky se sice dají sundat, nicméně ty na klikovou hřídel potřebuješ ložiska s vnitřní radiální vůlí C3, aby se při zahřátí motoru nazadíraly.
Datum: 08. srpna 2010 18:02
 mam dotaz moje jawa 350/368 kdyz se dostanu na rychlost od 110km nahoru tak se mi ta motorka rozklepe ze se to neda udrzet pry to je nevyvazenou klikou?jde to nejak opravit nebo tak?DEKUJI ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 16:23
 spis do riditek ona se rozklepe nekdy na 110 nekdy treba na 100km/hod
Datum: 09. srpna 2010 16:23
Jméno: trubka
IP: uživatel10142
 saxiku,vibrace jdou do řídítek nebo do zadku? A v jakých otáčkách ?
Datum: 08. srpna 2010 21:22
 mustangisto prosimtě viděls takovou motorku maximálně na obrázku... U těchto strojů je do jisté míry v normě že ve vysokých otáčkách vybrují ale pokud je to nějaké extrémní tak ti třeba hází kolo nebo ho máš křivě usazené v rámu. V motoru pak může být rozcentrovaná klikovka či špatné ložiska. Jednou mi to u 350ky dělal špatný předstih ted už nevim jestli velký nebo malý. ale tak se to klepalo že jsem byl nucen spomalit
Datum: 08. srpna 2010 20:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 když to zatížíš druhou osobou tak se to klepe míň než při jedné osobě
Datum: 08. srpna 2010 17:07
 jo ono jenže kdyz jsem jel ve dvou tak se to neklepalo a jel jsem 140km/h
Datum: 08. srpna 2010 16:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bodejď by se to neklepalo v takové rachlosti
Datum: 08. srpna 2010 16:15
 ve stopě jsou a to vyvaženi to nejde vyvažit ne?
Datum: 08. srpna 2010 16:13
 Taky třeba nevyváženým kolem. NEbo zadní kolo není ve stopě s předním.
Datum: 08. srpna 2010 16:01
 Zdarec,máte někdo zkušenost s ojnicí (na jehlách) na fichtla ? Někdo tu minule psal že se to rozpadává.Co je lepší.Jehle nebo bronz futro ? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 12:03
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jestli si to nekdy delal tak jde o h.... se mas taky by se mi siknul soustruh nakej malej
Datum: 07. srpna 2010 12:03
 udelal bych to doma,na soustruhu,ale nemám ten úchylkoměr.... Ale já jezdím za týpkem co to tady kousek ode mě dělá
Datum: 07. srpna 2010 11:46
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ta ojnice tam pasuje uplne normalne bez zadnejch uprav jen to musis nekde nechat zrepasovat tu kliku doma to neudelas.
Datum: 07. srpna 2010 11:12
 No právě včera sem si všiml že mám už mírnou vůli v klice,tak bych chtěl udělat v zimě GO.Mám serii motor,do něj tu ojnici taky můžu dát?
Datum: 07. srpna 2010 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel10132
 Ja mam jehlovy futro v RS motoru. Futro ok,jen po cca 500km musim menit čep,protoze cinká....na to co to dostava za kotel je to moc dobrý....mam CKR ojnici...mazu 1:30
Datum: 07. srpna 2010 10:27
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja mam jehlovy a uz mam najeto prez 6000 km motor vubec nesetrim a bez problemu motor chodi jako hodinky a muzu alspon mazat konecne 1:50 kvalitnejsim olejem, doporucuju!! zezacatku to moc nehon do otacek delato divny zvuky nez si to sedne dlouho to netrva.
Datum: 07. srpna 2010 10:10
 zdravim chci sez petat jake mate zkušenosti s timto vifukem ,estli je lepší než hikone
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 11:35
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 Mam ho nasazenej jen proto, abych nezničil origo chromovej. Motor s tím nemá moc spodek ale jde vytočit o trochu víc. Zvuk je celkem ucházející a je pořádně odolnej a to mi stačí. Jde samozřejmě upravit jako hikone a to navařením delšé výletový trubičky
Datum: 06. srpna 2010 11:35
Datum: 06. srpna 2010 10:46
Jméno: kontratrhel
IP: uživatel8530
 Zdar Seso, heled mam dotaz, když máš v oddělení pro Mosquito ten píst-rozměry 41-12čep, bude to tam Mosquito pasovat?já tam mam udělanej první výbrus na 38mm a nevim jestli to pujde vybrousit na 41.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 9:22
 Zdravím draci .Poradte jak mám seřídit pořádně karbec u čž 150 (kejvačka)??????Jsou tam 2 šrouby jeden je jako ze zdola šikmo to je na štelování volnoběhu a porom tam je šroub jakoby rovně na pravo od toho volnoběžnýho tej je na co??Njerači kdyby mě někdo poslal odkaz nebo návod na seštelování karbecu Jikov 2918HC.Díky moc za rady......
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 10:21
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Přihlaš se na : http://www.sesa-moto.cz Nahoře klikni na návod na obsluhu.Vyber jawa 150 kývačka a klikni na čtvereček návod na
obsluhu. Je tam seřízení karburátoru, které se provádí šikmým šroubem dorazu šoupátka a šroubem přídavného vzduchu.
Je tam popsaná i funkce dvoudobého motoru.
Datum: 06. srpna 2010 10:21
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdarec když dám do jawy 05 ledvinkovou hlavu pojede líp ? nebo to bude stejne hlava ted tam mam tu s tou prohlubní díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 23:10
 bude vyžší kompresní poměr a pojede líp.
Datum: 05. srpna 2010 23:10
 Zdravím kdo má zkušenosti s přebroušení válcu zvětšení kubatury mám Dandy 50 a chtěl bych to nechat převrtat kdo to dělá a kolik to tak stojí a jak to dlouho vydrží nepraskaj kroužky a tak dýky za odpovědi Koupar
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 7:52
Jméno: michal
IP: uživatel10120
 Je to Sachs
Datum: 06. srpna 2010 7:52
Jméno: michal
IP: uživatel10120
 je to Sachs
Datum: 06. srpna 2010 7:51
 jakä m§s motorku? dandy sachs alebo minarelli?
Datum: 05. srpna 2010 18:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 vykasli se nato, dily na tu motorku nejsou a kdyz se ti neco posere tak bude jen na okrasu, kdyz uz tak sjizdej inzeraty a koukej po polini 80
Datum: 05. srpna 2010 18:13
 zdary draci chci se zeptat cim to muze byt ze muj mustang za tudena jede uplne suprově ale dis se ohřeje zacina ztracet výkon,předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 12:03
 ok díky
Datum: 05. srpna 2010 12:03
 10w40 do benzínu absolutně nepatří  ..... to už je lepší m2t.... kup nějaký olej do 2T motrů...
Datum: 05. srpna 2010 10:15
 nebo bohatá směs...
Datum: 05. srpna 2010 9:49
  daj do benzinu radsej olej pre 2T motori na zmiesanie,,,inak to moze aj s tim ze je vybehanej válec a ked sa zohreje moc roztiahne válec a ujde kompressia
Datum: 05. srpna 2010 9:31
 jo a distak je to polosintetika
Datum: 05. srpna 2010 8:52
 do převodovky leju 10w 40 a ten samej olej leju do benzínu
Datum: 05. srpna 2010 8:52
 jak a čím mažeš?
Datum: 05. srpna 2010 0:11
 nebo si myslim ze to dela ze us ten valec jak je starej tak us je vyběhanej
Datum: 05. srpna 2010 0:02
 ale dit to dobře mažu
Datum: 05. srpna 2010 0:01
 můžou to být i náznaky přidírání!
Datum: 04. srpna 2010 23:52
 Jasný nemáš za co
Datum: 04. srpna 2010 23:45
 ok,díky za pomoc
Datum: 04. srpna 2010 23:43
 Na běžný ježdění dej 2 zářez zhora.Svíčku bych volil brisk n15c.
Datum: 04. srpna 2010 23:42
 díky moc,a na kolikaty zarez mam dat jehlu aby ta směs byla ok
Datum: 04. srpna 2010 23:41
 špatně zvolená tepelná hodnota svíčky, nebo chudá směs, může ti to někde i přisávat falešný vzduch, kupřikladu koleno od karbu-válec, nebo i hlava-válec....tohle vše zkontroluj
Datum: 04. srpna 2010 23:37
 Teď objednávám ložiska z jednoho nejmenovNÉHO OBCHODU NA PAŘEZA 555. Vadí, když bude ložisko pod spojkovým košem C3? Voni maj v ochodě tyto dvoje ložiska, stejné číslo i to C3, ale u jednoho je napsaný na kliku a u druhého pod koš, je tam nějaký rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:34
 tak tak wiku asi sem to jinak řekl než si to pochopil ale vesměs se shodnem na tom že se dava tam kde je vic namahne cž sem taky řekl ... příště tu odpověd víc promyslím
Datum: 04. srpna 2010 22:34
 Ano, ložisko 6202 C3 můžeš použít na klikovou hřídel i pod spojkový koš. Standartně se sice pod koš C3 nedává, ale nic se nestane. Ložisko pod sekundární koleščko je 6004, taktéž do rozety. Ovšem do rozety bys měl pořídit zapouzdřené plechem 6004Z nebo zapouzdřené plastem 60042RS. Otevřené není správně kvůli bordelu.
to lukysv: Máš to pomotané. Značení C3 znamená že ložisko má zvětšené vůle. Je totiž konstruováno pro provoz za vysokých teplot kdy se tepelnou roztažností materiálu vůle zmizí a ložisko pracuje jako klasické. Používá se tam kde by se ložisko s běžnou (nezvětšenou) vůlí teplem zadřelo.
Datum: 04. srpna 2010 22:33
 C3 je jiné oprotni "klasickému" pouze v tom že je stavěné na vyšši otáčky a nepotřebuje tolik mazat takže ho klidně můžeš použit i pod spojku . Prostě je stavěné na větší zátěž
Datum: 04. srpna 2010 21:43
 A pak tam je, že je to ložisko do rozety, ale má stejný označení jak pod sekundární kolečko, dás se tam použít? Je otevřený.
Datum: 04. srpna 2010 21:01
 Pls, vyjádřete se někdo, ať můžu potvrdit objednávku.
Datum: 04. srpna 2010 20:56
 Zdar draci, může mít teplota motoru vliv na předstih? Napíšu to přesněji. Nastavil sem si předstih na studeném motoru na 1.6 mm, po tejdnu sem se jel na 10-15 minut projet, nechal motor vychladnout, řekl sem si že předstih znovu změřim a vyšel mi cca na 1.4 mm...je možné že zmenšení předstihu způsobila jízdní teplota motoru, nebo to bylo způsobeno něčím jiným? Jen mě to tak zajímá. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 23:35
 Jo to jsem přesně potřebpval vědět že to není teplotou dík....jinak mezi kladívka dávám přesnou spárovou měrku,ještě to zítra jednou přeměřím a uvidím.
Datum: 04. srpna 2010 23:35
 Spíš nepřesnot měření. Můžeš se splést při papírkování mezi kontakty kladívka a pak taky při vkládání šupléry do válce. Dvě desetiny se tam najdou hned a ani o tom nevíš. Tou teplotou to rozhodně není.
Datum: 04. srpna 2010 22:42
 A to je tak cca 5 dní co sem složil motor,a od toho sem najel asi 150 km, takže to by se ješté mazat mohlo, a vačka je od oleje dost
Datum: 04. srpna 2010 22:21
 JJ kápnul sem tam dvě kapičky pŕevodáku
Datum: 04. srpna 2010 22:18
 Máš namazaný olejemten polštářek co musí mazat vačku? Třeba máš vačku suchou a obrušuje ti to ten pertinax na kladívku
Datum: 04. srpna 2010 22:14
 Vaćka se mi neposunula...zkusím to zítra ještě jednou, projedu se, necham to trocha vychladnout a uvidím...mě jen zajímalo jestli to můze způsobit teplota motoru.
Datum: 04. srpna 2010 22:08
 Neposunula se vačka? Nebo chyba v měření je to celkem citlivý na HÚ a pak otočení takže 0,2 mm se hned ukáže jako prd
Datum: 04. srpna 2010 21:46
 jj díky za odpověd...ještě dodám, že ten motor sem nenechal úplně vychladnout, ještě byl malinko horkej.
Datum: 04. srpna 2010 19:55
 možná se změní o pár tisícin milimetru ( při zahřívání se kovy rozpínají) ale že by se změnil o tolik.. to asi ne.. počkej na názory druhých.. toť můj názor..
Datum: 04. srpna 2010 19:48
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Hojte pribiham primo z dilny chci se zeptat jestli kdyz kupuju novou kliku na svou jawu 250/353 musim kupovat i novy labyrint?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 18:12
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Chtělo by to ...
Datum: 04. srpna 2010 18:12
Jméno: eda
IP: uživatel4559
 Čus draci jak poznám zdravej labirint?? na kejvačce.Stála asi 5 let a olej u kliky byl tak nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 20:31
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nesmí být poškozeny drážky a nesmí mít příliš velkou vůli na klikovém čepu.
Datum: 03. srpna 2010 20:31
|



|