česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  140  141  142  143  144  145  146  147  148  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau hoši je toto válec z ČZ ? a z jaké to je 175 nebo 125? vrtání je 58 mm http://lukynlukyn.rajce.idnes.cz/cz/#album odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
na 487 mam tenhle a na 477 trochu jiné žebrování.
 
 
Datum: 25. května 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: dave025      E-mail:      IP: uživatel9413    
je to z cz 175 -477nebo 487
 
 
Datum: 25. května 2010 7:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dík
 
 
Datum: 24. května 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 175
 
 
Datum: 24. května 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau Draci mám 2 dotazy.Nedávno sem začal jezdit na Natural tak se ptám jeslti to nečemu nevadí znám dost lidí co na to jezdí taky a v poho.Mám jawu 21 a 3 kroužkový píst takže komprese je dobrá .To mě i kámoš řekl že když je hodně dobrá komprese tak je lepší natural.A ještě by mě zajímalo jak si změřím kompresní poměr?Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Luboš Dittrich      E-mail:      IP: uživatel9490    
na natural jezdim už dobrych pět let bez problemu čz 250 dvouválec
 
 
Datum: 24. května 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: IKIKIKIA      IP: uživatel9410    
Ahoj fichtláci, chci se zeptat kde dělají výbrusi na pionýry? Okres Kutná Hora někde tady díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo smetata, a ten jericha to je vedle parama v koline
 
 
Datum: 26. května 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
čau draku taky to dělá pan smetana,žleby,dnes jsem si tam byl pro výbrus na pincka,cena 600,najdeš to na vebu pod firmami
 
 
Datum: 24. května 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdeněk Jeřicha v Kolíně za 600Kč.
 
 
Datum: 24. května 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se dá poznat poškozené gufero. Jde to pohledem, nebo jedině dle chování motoru? Protože třeba to gufero na straně magneta je celkem přístupné, ale to u spojky poněkud hůře:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cestovní úpravu, ale ne můj vyběhanej, vymlácenej válec, to je už smrtelná kombinace.:-)
 
 
Datum: 24. května 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
Kámo já sem seřídil Cestovní úpravu na poškozenym guferu a dokonce to 70 jelo:-D jen se mi furt nezdála velikost trysek:-D
 
 
Datum: 24. května 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to mám asi špatná obě:-) Kouří to jak prase, neuvěřitelně vysoký volnoběh, svíčka furt zaolejovaná, tah na hovno.
 
 
Datum: 24. května 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
je to jednoduchý....gufero pod zapalovanim je silene vysokej volnobeh. Gufero pod primárem-fichtl divne smrdí,chová se jak bohatej,vetsinou drzi docela solidni volnobeh i bez stelovaciho sroubu a ve vysokejch otackach škube
 
 
Datum: 24. května 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
ahoj seso mněl bych takový dotaz, jestli by se dali sehnat fungl nové kartery na fika dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
na burze se sehnal minimalne jete kartery puvodem z mototechny za směšnou částku
 
 
Datum: 24. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
a ty si je sehnal?? zas takovou možnot nemam
 
 
Datum: 24. května 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 100% percent len treba ich hladat na dobrom mieste :-);-) od niakého starého kto opravoval fichtly, ked si stastny a opitas sa v dedinke ze kto stym delal a tak a mozes ich zohnat. ;-)
 
 
Datum: 24. května 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUS CO TO JE ENERGY INDUCTION MISLIM ZE TO MA YAMAHA RD80 TO PRIDA VYKON MOTORU CUS. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: Franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no..V podstatě malá nádobka mezi karbcem a klapkou.
 
 
Datum: 24. května 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co asi tak znamená YEIS ........Yamaha Energy Induction System ...... jinak pod jiným názvem (ale jedná se o totéž) to můžeš najít jako Boost Bottle. V principu je to paralelní rezonátor.
 
 
Datum: 23. května 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejspíš jenom ňáký označení. Určitě to asi nebude nic tak zásadního jako třeba YPVS, YEIS (Taky Yamaha). Dle mího jenom ňáký "upozornění" na lepší zapalování.
 
 
Datum: 23. května 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem si prohlížel válec 150/352, zjistil jsem, že ten schůdek opotřebení je jen asi na 1/4 válce a pod tím je to očouzený po celé ploše pístu, jinak je ten píst docela čistej a válec hladkej. Ten píst byl namontovaný obráceně, teď už jsem to objevil a uvedl do pořádku. Čep jde do ojnice velmi zlehka. Může být nějak hnutá klika či něco takového? Rýhy tam nejsou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli je píst opálený na jednom boku, bude ohnutá ojnice.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Čau, mam u 207 špatné bronzové pouzdro na pístním čepu a chtěl bych se zeptat jestli to jde nahradit ložiskem co mají 210\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_861.html Pístní čep je stený ale nevim jestli jde ložisko do ojnice, cena pouzdra a ložiska je skoro stejná tak tam radši dám ložisko pokud to pujde. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No myslim si, že kdyby to šlo tak to tam má už každej že :-D jednoduše to horní oko bude na tohle ložisko malý...
 
 
Datum: 23. května 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel9473    
zdar mam Jawa125sport sem sní velmi spokojen ale potřebuji zjístit jak se da o trošku přidat výkon kdyštak mě piště na email dík čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel9514    
takže už vím jak to udělam u nas na benzině je Verva 100 oktanu tak to se nějak pořeší tak dík za rady mějte se tu čaau
 
 
Datum: 26. května 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výfuk, karbec, nic jinýho tam asi nevymyslíš.
 
 
Datum: 23. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro tebe je jediná možnost go motoru a seřídit brzdy aby během jízdy nepřibrzďovaly.
 
 
Datum: 23. května 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Kup si třindu :-)
 
 
Datum: 23. května 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,budu zajžděd stejskyho sadu,Poradte mi kolik mam mazat s kvalitni polosintetikou? a po kolika km můžu oleje postupně ubírat.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc,udělám to přesně jak píšeš :-) jo a mam pŕesně ten motul 510
 
 
Datum: 23. května 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, hele mas 1:33 jako u normalniho valce, nejde ani o kvalitu jako o kvantitu (brnzove futro vyzaduje 1:33)...ta polosyntetika kupr. Motul 510, Mogul TSF (odzkouseno, vyborny)...jinak tak dve nadrze s vickem oleje navic, po vyjeti tech dvou nadrzi (u me to bylo po 249 km, muze to byt u kazdeho ruzne ale tech 250 urcite mazat hodne a vubec to netrapit v otackach!) to pak mazat v rozmezi 1:33 az 1:40 (doporucuju 1:33, prece jen kdo maze ten jede a v otackach mas jistotu ze to bude spolehlive mazane)...jinak obohatit smes na jehle a byt na to mily je samozrejmosti, po prvni stovce to snese jednu malinko sviznejsi projizdku ale jinak cekat az po tech dvou, tech nadrzich...
 
 
Datum: 23. května 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: Típa      IP: uživatel6100    
hoj lidi prosim vas da se tady nekde sehnat hlava valce na jawu 250 typ 353 potrebuju to fakt nutne pac nerad chodim pesky\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. května 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neznáš aukro??? nebo motoinzerce? a co nějaké kovošroty??? tam všude to najdeš....nebuď lemra a hledej, pod nos ti to nikdo nepřinese
 
 
Datum: 23. května 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Dneska na burze sem viděl zetku 150c a v hlavě měla prostě dvě svíčky.Je to nějaká domácí úprava?Hlava z něčeho jinýho nebo tak?Díky moc za info:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
meli i to seriovky
 
 
Datum: 22. května 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
to se davalo na zavodni motocykly, kdyz odesla jedna svicka tak se akorat prehodil vysokonapetovy kabel a jelo se dal, menit svicku by byla ztrata nekolika pozic.
 
 
Datum: 22. května 2010 11:02
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
to se davalo na zavodni motocykly, kdyz odesla jedna svicka tak se akorat prehodil vysokonapetovy kabel a jelo se dal, menit svicku by byla ztrata nekolika pozic.
 
 
Datum: 22. května 2010 11:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,jak je možný že na tří kroužkovým pśtu je vyražené C....ale byl v nultým výbrusu,když jsem ho měřil šuplerou měl rozměr 38.00 na nultý výbrus,Dokážete mi to někdo vysvětlit? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9471    
Píst s označenim C se daval do vybehanyho valce
 
 
Datum: 22. května 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne tohle je jeste starej pist,ted mi prijde od stejskyho uprava.takze tento uz nebudu potrebovat.ja se jentak ptal...
 
 
Datum: 21. května 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
má vuli no, samozřejmě že vuli mit nema alu u takhle starejch stroju je to normální, dokadto jede nech to bejt, možná ti to bude zvonit nebo tukat do hlavy, nebo jestli tě to stve tak kup novej pist nebo to posli na vybrus,
 
 
Datum: 21. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo kdyz uz sem tady....je dobre kdyz vypadava z pistu samovolne cep? ji si teda myslim ze rozhodne ne...staci s nim malinko hrknout,a cep je venku....z druhej strany pistu to nedela...
 
 
Datum: 21. května 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joj :-D soráč to sem nevěděl :-D...aspon sem chytřejší :-)
 
 
Datum: 21. května 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachle....ach jo.. :-D..... třída A B C neznačí výbrus, ale značí vůli pístu vůči válci (jinak řečeno nepřesnost při výrobě... výbrusy se značí 1 až 8
 
 
Datum: 21. května 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni co vysvětlovat...bu bys tam mel A, B nebo C...nevim čemu se divíš :-)
 
 
Datum: 21. května 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel9469    
Zdar,budu zajíždět Stadiona.Jak ho mám správně zajet? Budu mazat olejem Shell Advance SX 2.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:10 je blbost roku
 
 
Datum: 22. května 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak u stadionka bych na těch prvních 10 kilometrů naředil klidně 1:10..ničemu to vadit nebude..no a potom bych tak těch 500km ředil 1:20 a po úplném zajetí (tak těch 1 000) bych ředil 1:35 jezdím taky se stadionem na schell advance a 1:45 je na něho málo...mám vyzkoušený že pro stadiona je s tímhle olejem nejlepší tak 1:35
 
 
Datum: 22. května 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
jestli ho mas rad tak mu dej 1: 25 . ono se sice říka že se to umaže, ale dělat motor taky není nejlepší, někde jsem dokonce četl že se má zajíždět 1:15 (s ojlejem m2t s timhle asi ne) a po ujetí 50 km ku 20 a po 200 ku 25 a od 500km ku 33. jinak mužeš mu dát plnej jen to nežen prvních 50 km do otáček a nechávej to vychladnout, po 50 km už ho mužeš oébčas vyhnat do otáček aby nezlenivěl, ale ne že budeš jezdit 20 min pod plnym ale prostě ho občas prohnat, po těch 50 km už je to trochu zajetý, ale rozhodně nejezdi ve dvou a do kopcu, netahej ho!!!
 
 
Datum: 21. května 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
toho stadiona na čtvrt až půl plynu víc ne dobrých 500-1000km a mazat 1:33
 
 
Datum: 21. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel2156    
Zdravím,chci se zeptat,dneska jsem sundal komplet válec aby skontroloval píst,a nevím jestli jsem dal správně pístní kroužky,na pístu je taková zarážka a v tý zarážce jsem ten pístní kroužek zmáčkl a pomalu zalej do válce a podobně s tím druhým,je to zprávně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
A nebo kdeby také fungoval edit :-) kterej zde chybí.
 
 
Datum: 21. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
To je v rychlosti :-),kdeby jse na to mohl soustředit tak by to vypadalo jinak :o),ale myslím si žě 7 školčátko by udělalo horší :-),ale někdy člově neví :-)
 
 
Datum: 21. května 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
pístní kroužky si nasadil správně, ale píšeš jak školčátko :-):-) samozřejmě nic ve zlým jenže takový hrubky by neudělal ani 7 letý děcko :-)
 
 
Datum: 21. května 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Ano je,tak si můžu oddychnout...
 
 
Datum: 21. května 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
te zarazce sa rika zamek. jestli sto udelal jak rikas, tak jeto spravne
 
 
Datum: 21. května 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: ardnooo      E-mail:      IP: uživatel9335    
cuss... mam nove horní pouzdro ojnice a chci ho tam dat a ono projde skrs ojnici ... je to normalní ??? nema se tam nahodou nalisovat ??? ano mi to pouzdro snadno projde ojnicí !!! dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
me stala repase 700 kc a mam v ojnici lizisko , krasa
 
 
Datum: 22. května 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blazenn-kazdy nema milionY,ale je jednodussi dat kliku na repas,nez pozdeji davat valec na vybrus a kliku novou (nebo pouze ojnici pokud to zbytek prezije)
 
 
Datum: 21. května 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
kazdy nema milioni
 
 
Datum: 21. května 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Kup novou ojnici a nech kliku repasovat. Tahle ojnice uz dlouho nevydrzi,oko postupem casu pukne a rozmlátí píst....resil bych to dokud je cas
 
 
Datum: 21. května 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: ardnooo      IP: uživatel9335    
a co stim ... ???? a to tam memuzu nasadit kdyz je vytahane oko ??? a koupil jsesem si pouzdro za 45 kc a to uz melo vyprtane dirky na mazani... a tady na fichtl kramku prodaval to pouzdro za 95 bez tech direk !!! co stim teda
 
 
Datum: 21. května 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: ardnooo      IP: uživatel9335    
a co stim ... ???? a to tam memuzu nasadit kdyz je vytahane oko ???
 
 
Datum: 21. května 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak v tom případě máš vytahané oko v ojnici
 
 
Datum: 21. května 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: ondrooo      IP: uživatel9335    
to ja nwm jestlik mam ojnici pro jehlove lozisko.. to poznam jak ??? a kdyz sem sundaval pist tak mi vypadlo to stare pozdro i s cepem.. !!!
 
 
Datum: 21. května 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
budto máš ojnici která je určená pro jehlové ložisko,nebo máš už vytahanou ojnici,nebo jsi koupil nekvalitní pouzdro
 
 
Datum: 21. května 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
to je divné já sem ho do tá mojí normálně naklepal možná si budeš muset udělat bronzovou vložku
 
 
Datum: 21. května 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://2.bp.blogspot.com/_lVCC9aDALT4/SqBS-jKtzRI/AAAAAAAAIfw/8AQl9_d5TK4/s1600-h/IMG_0973.JPG v skutku zaujímavý nápad ako odľahčiť piest a zlepšiť mazanie musím to vyskúšať na pionieri sice tam musí byť celý aby zatváral priepustové kanály odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ale ja som spomínal už hore že do 2T to nieje príliš vhodne lenže som čital o jednej Americkej značke Zenith a tá pre svoje závodné storoje použivala takéto piesty aby boli ľahšie to boli 30roky 20storočia ešte vtedy nepoznali lahke liatiny hliníku ako je to teraz až počas 2WW kedy sa lietadla robili hlinikove začali vynachádzať takéto zliatiny Al preto odľahčenie pietov riešili takto a myslíš že piesty sa rosypali? ked ich motorky jazdili až 240km/hod ale ako zaujímavosť a kurizita s tých čias to ujde
 
 
Datum: 21. května 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: fanys11      E-mail:      IP: uživatel9466    
podle mě je to nefunkční, dáš ho tam a zachvíli ho utrhneš protože těma dírama ztrácí pevnost, ale vyzkoušet to můžeš.. jen dotaz myslíš že by na to ještě nepřišli, a kdyby to fungovalo tak by to nedávali do motorů?? :-) uvažuj
 
 
Datum: 21. května 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9464    
cau chlapi prosim vas kde sezenu ojnici na jawu 250 kyvacku diky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2010 7:41
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Ojnice na kývačku s průměrem díry 15 mm pro pístní čep není jednoduché sehnat, kompletní renovace těchto klikovek dělají v Ústí nad Labem. Můžeš ji tam poslat i poštou. Zavolej tam a domluv se s nimi, tel. 475 601 988, mob. 603 227 641
 
 
Datum: 21. května 2010 7:41
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus ahra.cz tam maj snad všecko, ale asi tam musíš zavolat páč na maily pořád neodpovídaj :-D
 
 
Datum: 20. května 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: black.paja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci. mám zvláštní dotaz :-D jak moc se sníží výkon motoru když má za vejfukovou maticí díru cca 5 mm dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel9256    
taky mam diru ve vyfuku za matici jen to ustreluje po vymene vyfuku za jiny vykon zustal stejny
 
 
Datum: 20. května 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zanedbatelně...
 
 
Datum: 19. května 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ahoj SESO a ostatní, prosím Vás koupil jsem tady tu novou klikovku s ojnicí ckr a jehlovejma ložiskama, ted už tu neni, prej se už nevyrábí, to je ted ale jedno, ja bych se chtěl zeptat jak je na tom ta klika s vyvážením?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel9464    
hele je to NEJVETSI SIT koupil jsem to a neslo to ani do lozisek a material proste bláto tak si domysli to vyvazeni je to na tobe
 
 
Datum: 20. května 2010 21:23
 
<  140  141  142  143  144  145  146  147  148  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:27:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu