|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 25. května 2010 10:03
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 na 487 mam tenhle a na 477 trochu jiné žebrování.
Datum: 25. května 2010 10:03
 je to z cz 175 -477nebo 487
Datum: 25. května 2010 7:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dík
Datum: 24. května 2010 21:37
 čz 175
Datum: 24. května 2010 20:58
 Čau Draci mám 2 dotazy.Nedávno sem začal jezdit na Natural tak se ptám jeslti to nečemu nevadí znám dost lidí co na to jezdí taky a v poho.Mám jawu 21 a 3 kroužkový píst takže komprese je dobrá .To mě i kámoš řekl že když je hodně dobrá komprese tak je lepší natural.A ještě by mě zajímalo jak si změřím kompresní poměr?Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 20:59
 na natural jezdim už dobrych pět let bez problemu čz 250 dvouválec
Datum: 24. května 2010 20:59
Jméno: IKIKIKIA
IP: uživatel9410
 Ahoj fichtláci, chci se zeptat kde dělají výbrusi na pionýry? Okres Kutná Hora někde tady díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 22:35
 jojo smetata, a ten jericha to je vedle parama v koline
Datum: 26. května 2010 22:35
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 čau draku taky to dělá pan smetana,žleby,dnes jsem si tam byl pro výbrus na pincka,cena 600,najdeš to na vebu pod firmami
Datum: 24. května 2010 22:19
 Zdeněk Jeřicha v Kolíně za 600Kč.
Datum: 24. května 2010 20:10
 Jak se dá poznat poškozené gufero. Jde to pohledem, nebo jedině dle chování motoru? Protože třeba to gufero na straně magneta je celkem přístupné, ale to u spojky poněkud hůře
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 19:30
 Cestovní úpravu, ale ne můj vyběhanej, vymlácenej válec, to je už smrtelná kombinace.
Datum: 24. května 2010 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Kámo já sem seřídil Cestovní úpravu na poškozenym guferu a dokonce to 70 jelo  jen se mi furt nezdála velikost trysek
Datum: 24. května 2010 18:35
 Tak to mám asi špatná obě  Kouří to jak prase, neuvěřitelně vysoký volnoběh, svíčka furt zaolejovaná, tah na hovno.
Datum: 24. května 2010 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 je to jednoduchý....gufero pod zapalovanim je silene vysokej volnobeh. Gufero pod primárem-fichtl divne smrdí,chová se jak bohatej,vetsinou drzi docela solidni volnobeh i bez stelovaciho sroubu a ve vysokejch otackach škube
Datum: 24. května 2010 18:01
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 ahoj seso mněl bych takový dotaz, jestli by se dali sehnat fungl nové kartery na fika dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 na burze se sehnal minimalne jete kartery puvodem z mototechny za směšnou částku
Datum: 24. května 2010 18:05
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 a ty si je sehnal?? zas takovou možnot nemam
Datum: 24. května 2010 17:32
Datum: 24. května 2010 12:52
 CUS CO TO JE ENERGY INDUCTION MISLIM ZE TO MA YAMAHA RD80 TO PRIDA VYKON MOTORU CUS.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 8:57
 Jo no..V podstatě malá nádobka mezi karbcem a klapkou.
Datum: 24. května 2010 8:57
 a co asi tak znamená YEIS ........Yamaha Energy Induction System ...... jinak pod jiným názvem (ale jedná se o totéž) to můžeš najít jako Boost Bottle. V principu je to paralelní rezonátor.
Datum: 23. května 2010 22:10
 Nejspíš jenom ňáký označení. Určitě to asi nebude nic tak zásadního jako třeba YPVS, YEIS (Taky Yamaha). Dle mího jenom ňáký "upozornění" na lepší zapalování.
Datum: 23. května 2010 21:27
 Když jsem si prohlížel válec 150/352, zjistil jsem, že ten schůdek opotřebení je jen asi na 1/4 válce a pod tím je to očouzený po celé ploše pístu, jinak je ten píst docela čistej a válec hladkej. Ten píst byl namontovaný obráceně, teď už jsem to objevil a uvedl do pořádku. Čep jde do ojnice velmi zlehka. Může být nějak hnutá klika či něco takového? Rýhy tam nejsou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 15:31
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli je píst opálený na jednom boku, bude ohnutá ojnice.
Datum: 24. května 2010 15:31
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Čau, mam u 207 špatné bronzové pouzdro na pístním čepu a chtěl bych se zeptat jestli to jde nahradit ložiskem co mají 210\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_861.html Pístní čep je stený ale nevim jestli jde ložisko do ojnice, cena pouzdra a ložiska je skoro stejná tak tam radši dám ložisko pokud to pujde. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 21:21
 No myslim si, že kdyby to šlo tak to tam má už každej že  jednoduše to horní oko bude na tohle ložisko malý...
Datum: 23. května 2010 21:21
 zdar mam Jawa125sport sem sní velmi spokojen ale potřebuji zjístit jak se da o trošku přidat výkon kdyštak mě piště na email dík čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 16:39
 takže už vím jak to udělam u nas na benzině je Verva 100 oktanu tak to se nějak pořeší tak dík za rady mějte se tu čaau
Datum: 26. května 2010 16:39
 Výfuk, karbec, nic jinýho tam asi nevymyslíš.
Datum: 23. května 2010 21:31
 pro tebe je jediná možnost go motoru a seřídit brzdy aby během jízdy nepřibrzďovaly.
Datum: 23. května 2010 14:39
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Kup si třindu
Datum: 23. května 2010 14:39
 Zdar draci,budu zajžděd stejskyho sadu,Poradte mi kolik mam mazat s kvalitni polosintetikou? a po kolika km můžu oleje postupně ubírat.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 15:16
 díky moc,udělám to přesně jak píšeš  jo a mam pŕesně ten motul 510
Datum: 23. května 2010 15:16
 ahoj, hele mas 1:33 jako u normalniho valce, nejde ani o kvalitu jako o kvantitu (brnzove futro vyzaduje 1:33)...ta polosyntetika kupr. Motul 510, Mogul TSF (odzkouseno, vyborny)...jinak tak dve nadrze s vickem oleje navic, po vyjeti tech dvou nadrzi (u me to bylo po 249 km, muze to byt u kazdeho ruzne ale tech 250 urcite mazat hodne a vubec to netrapit v otackach!) to pak mazat v rozmezi 1:33 az 1:40 (doporucuju 1:33, prece jen kdo maze ten jede a v otackach mas jistotu ze to bude spolehlive mazane)...jinak obohatit smes na jehle a byt na to mily je samozrejmosti, po prvni stovce to snese jednu malinko sviznejsi projizdku ale jinak cekat az po tech dvou, tech nadrzich...
Datum: 23. května 2010 15:11
Jméno: Típa
IP: uživatel6100
 hoj lidi prosim vas da se tady nekde sehnat hlava valce na jawu 250 typ 353 potrebuju to fakt nutne pac nerad chodim pesky\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 13:50
Datum: 23. května 2010 13:50
 neznáš aukro??? nebo motoinzerce? a co nějaké kovošroty??? tam všude to najdeš....nebuď lemra a hledej, pod nos ti to nikdo nepřinese
Datum: 23. května 2010 13:43
 Zdravím.Dneska na burze sem viděl zetku 150c a v hlavě měla prostě dvě svíčky.Je to nějaká domácí úprava?Hlava z něčeho jinýho nebo tak?Díky moc za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 19:18
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 meli i to seriovky
Datum: 22. května 2010 19:18
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 to se davalo na zavodni motocykly, kdyz odesla jedna svicka tak se akorat prehodil vysokonapetovy kabel a jelo se dal, menit svicku by byla ztrata nekolika pozic.
Datum: 22. května 2010 11:02
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 to se davalo na zavodni motocykly, kdyz odesla jedna svicka tak se akorat prehodil vysokonapetovy kabel a jelo se dal, menit svicku by byla ztrata nekolika pozic.
Datum: 22. května 2010 11:02
 Zdar draci,jak je možný že na tří kroužkovým pśtu je vyražené C....ale byl v nultým výbrusu,když jsem ho měřil šuplerou měl rozměr 38.00 na nultý výbrus,Dokážete mi to někdo vysvětlit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel9471
 Píst s označenim C se daval do vybehanyho valce
Datum: 22. května 2010 10:24
 ne tohle je jeste starej pist,ted mi prijde od stejskyho uprava.takze tento uz nebudu potrebovat.ja se jentak ptal...
Datum: 21. května 2010 20:59
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 má vuli no, samozřejmě že vuli mit nema alu u takhle starejch stroju je to normální, dokadto jede nech to bejt, možná ti to bude zvonit nebo tukat do hlavy, nebo jestli tě to stve tak kup novej pist nebo to posli na vybrus,
Datum: 21. května 2010 20:44
 jo kdyz uz sem tady....je dobre kdyz vypadava z pistu samovolne cep? ji si teda myslim ze rozhodne ne...staci s nim malinko hrknout,a cep je venku....z druhej strany pistu to nedela...
Datum: 21. května 2010 20:11
 joj  soráč to sem nevěděl  ...aspon sem chytřejší
Datum: 21. května 2010 20:05
 dachle....ach jo..  ..... třída A B C neznačí výbrus, ale značí vůli pístu vůči válci (jinak řečeno nepřesnost při výrobě... výbrusy se značí 1 až 8
Datum: 21. května 2010 20:04
 neni co vysvětlovat...bu bys tam mel A, B nebo C...nevim čemu se divíš
Datum: 21. května 2010 20:02
Jméno: Michal
IP: uživatel9469
 Zdar,budu zajíždět Stadiona.Jak ho mám správně zajet? Budu mazat olejem Shell Advance SX 2.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 10:31
 1:10 je blbost roku
Datum: 22. května 2010 10:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak u stadionka bych na těch prvních 10 kilometrů naředil klidně 1:10..ničemu to vadit nebude..no a potom bych tak těch 500km ředil 1:20 a po úplném zajetí (tak těch 1 000) bych ředil 1:35 jezdím taky se stadionem na schell advance a 1:45 je na něho málo...mám vyzkoušený že pro stadiona je s tímhle olejem nejlepší tak 1:35
Datum: 22. května 2010 0:04
 jestli ho mas rad tak mu dej 1: 25 . ono se sice říka že se to umaže, ale dělat motor taky není nejlepší, někde jsem dokonce četl že se má zajíždět 1:15 (s ojlejem m2t s timhle asi ne) a po ujetí 50 km ku 20 a po 200 ku 25 a od 500km ku 33. jinak mužeš mu dát plnej jen to nežen prvních 50 km do otáček a nechávej to vychladnout, po 50 km už ho mužeš oébčas vyhnat do otáček aby nezlenivěl, ale ne že budeš jezdit 20 min pod plnym ale prostě ho občas prohnat, po těch 50 km už je to trochu zajetý, ale rozhodně nejezdi ve dvou a do kopcu, netahej ho!!!
Datum: 21. května 2010 20:49
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 toho stadiona na čtvrt až půl plynu víc ne dobrých 500-1000km a mazat 1:33
Datum: 21. května 2010 19:31
Jméno: Fichtl
IP: uživatel2156
 Zdravím,chci se zeptat,dneska jsem sundal komplet válec aby skontroloval píst,a nevím jestli jsem dal správně pístní kroužky,na pístu je taková zarážka a v tý zarážce jsem ten pístní kroužek zmáčkl a pomalu zalej do válce a podobně s tím druhým,je to zprávně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 21:18
Jméno: David
IP: uživatel2156
 A nebo kdeby také fungoval edit  kterej zde chybí.
Datum: 21. května 2010 21:18
Jméno: David
IP: uživatel2156
 To je v rychlosti  ,kdeby jse na to mohl soustředit tak by to vypadalo jinak :o),ale myslím si žě 7 školčátko by udělalo horší  ,ale někdy člově neví
Datum: 21. května 2010 21:17
Datum: 21. května 2010 20:00
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ano je,tak si můžu oddychnout...
Datum: 21. května 2010 19:00
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 te zarazce sa rika zamek. jestli sto udelal jak rikas, tak jeto spravne
Datum: 21. května 2010 18:43
 cuss... mam nove horní pouzdro ojnice a chci ho tam dat a ono projde skrs ojnici ... je to normalní ??? nema se tam nahodou nalisovat ??? ano mi to pouzdro snadno projde ojnicí !!! dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 19:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 me stala repase 700 kc a mam v ojnici lizisko , krasa
Datum: 22. května 2010 19:20
 blazenn-kazdy nema milionY,ale je jednodussi dat kliku na repas,nez pozdeji davat valec na vybrus a kliku novou (nebo pouze ojnici pokud to zbytek prezije)
Datum: 21. května 2010 22:17
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 kazdy nema milioni
Datum: 21. května 2010 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Kup novou ojnici a nech kliku repasovat. Tahle ojnice uz dlouho nevydrzi,oko postupem casu pukne a rozmlátí píst....resil bych to dokud je cas
Datum: 21. května 2010 15:28
Jméno: ardnooo
IP: uživatel9335
 a co stim ... ???? a to tam memuzu nasadit kdyz je vytahane oko ??? a koupil jsesem si pouzdro za 45 kc a to uz melo vyprtane dirky na mazani... a tady na fichtl kramku prodaval to pouzdro za 95 bez tech direk !!! co stim teda
Datum: 21. května 2010 15:10
Jméno: ardnooo
IP: uživatel9335
 a co stim ... ???? a to tam memuzu nasadit kdyz je vytahane oko ???
Datum: 21. května 2010 15:08
 tak v tom případě máš vytahané oko v ojnici
Datum: 21. května 2010 15:06
Jméno: ondrooo
IP: uživatel9335
 to ja nwm jestlik mam ojnici pro jehlove lozisko.. to poznam jak ??? a kdyz sem sundaval pist tak mi vypadlo to stare pozdro i s cepem.. !!!
Datum: 21. května 2010 14:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budto máš ojnici která je určená pro jehlové ložisko,nebo máš už vytahanou ojnici,nebo jsi koupil nekvalitní pouzdro
Datum: 21. května 2010 14:45
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 to je divné já sem ho do tá mojí normálně naklepal možná si budeš muset udělat bronzovou vložku
Datum: 21. května 2010 14:43
Posl.aktualizace: 21. května 2010 11:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ale ja som spomínal už hore že do 2T to nieje príliš vhodne lenže som čital o jednej Americkej značke Zenith a tá pre svoje závodné storoje použivala takéto piesty aby boli ľahšie to boli 30roky 20storočia ešte vtedy nepoznali lahke liatiny hliníku ako je to teraz až počas 2WW kedy sa lietadla robili hlinikove začali vynachádzať takéto zliatiny Al preto odľahčenie pietov riešili takto a myslíš že piesty sa rosypali? ked ich motorky jazdili až 240km/hod ale ako zaujímavosť a kurizita s tých čias to ujde
Datum: 21. května 2010 11:36
 podle mě je to nefunkční, dáš ho tam a zachvíli ho utrhneš protože těma dírama ztrácí pevnost, ale vyzkoušet to můžeš.. jen dotaz myslíš že by na to ještě nepřišli, a kdyby to fungovalo tak by to nedávali do motorů??  uvažuj
Datum: 21. května 2010 9:45
Jméno: jawas
IP: uživatel9464
 cau chlapi prosim vas kde sezenu ojnici na jawu 250 kyvacku diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 7:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ojnice na kývačku s průměrem díry 15 mm pro pístní čep není jednoduché sehnat, kompletní renovace těchto klikovek dělají v Ústí nad Labem. Můžeš ji tam poslat i poštou. Zavolej tam a domluv se s nimi, tel. 475 601 988, mob. 603 227 641
Datum: 21. května 2010 7:41
 zkus ahra.cz tam maj snad všecko, ale asi tam musíš zavolat páč na maily pořád neodpovídaj
Datum: 20. května 2010 21:35
 zdar draci. mám zvláštní dotaz  jak moc se sníží výkon motoru když má za vejfukovou maticí díru cca 5 mm dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 17:19
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 taky mam diru ve vyfuku za matici jen to ustreluje po vymene vyfuku za jiny vykon zustal stejny
Datum: 20. května 2010 17:19
 Zanedbatelně...
Datum: 19. května 2010 19:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ahoj SESO a ostatní, prosím Vás koupil jsem tady tu novou klikovku s ojnicí ckr a jehlovejma ložiskama, ted už tu neni, prej se už nevyrábí, to je ted ale jedno, ja bych se chtěl zeptat jak je na tom ta klika s vyvážením?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 21:23
Jméno: david
IP: uživatel9464
 hele je to NEJVETSI SIT koupil jsem to a neslo to ani do lozisek a material proste bláto tak si domysli to vyvazeni je to na tobe
Datum: 20. května 2010 21:23
|



|