česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kolik vyjde komplet generálka motoru na fichtla(nepočítejte výbrus, nářadí a stahováky atd.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa má pravdu většinou je to tak 3000 tis. ale já dělám vše pořádně takže tak 4000 a víš ...když to udělám jednou pořádně tak se mi ten motor určitě odmění za mou péči
 
 
Datum: 10. května 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9378    
vybrus,ojnice+repas kliky,loziska,gufera,segrovky,tesneni,primár+spojka,futra předlohy + potřebný věci okolo.....když to uděláš komplet,tak neni problém se dostat i na 4000,- ale to uz jsou pak původní jen bloky.....znamej koupil uplne vsechno nový a zkončil na necelých 6000,-,ale to už bylo přehnaný.....běžná neodfláknutá GO motoru vychází na 2500-3000......vymene gufer,lozisek a tesneni se nerika GO a vychazi na 500,- to sou pak ty vysypaný kliky a prevodovky na novejch výbrusech;-)
 
 
Datum: 10. května 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry sem to sem dal dvakrat :-D 3 litry mě připadá fakt dost, co všechno se tam mění???
 
 
Datum: 09. května 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ty prachy si tam musel měnit snad uplně všechno... ložiska + gufera +-300, spojka tak 200, kliku novou nepotřebuješ, stačí ji nechat seštelovat vyměnit čep, futro a vyvážit ale to asi ani neni nutný, stejně by ses měl vejit do 1000,-
 
 
Datum: 09. května 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9373    
počítej trojku,normalni cena kdyz se to neodflákne.....
 
 
Datum: 09. května 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
repase kliky počítej 700 a výš
 
 
Datum: 09. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ty prachy si tam musel měnit snad uplně všechno... ložiska + gufera +-300, spojka tak 200, kliku novou nepotřebuješ, stačí ji nechat seštelovat vyměnit čep, futro a vyvážit ale to asi ani neni nutný, stejně by ses měl vejit do 1000,-
 
 
Datum: 09. května 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proboha, vždyť klika stojí tak 1000Kč, co tam stojí těch dalších 1800? Ložiska?Gufera nebo tmel?
 
 
Datum: 09. května 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
podle to ho jak az moc komletni , me stala 2800 i z klikou bez vybrusu
 
 
Datum: 09. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cau hosi je velkej pruser kdyz sem na kliku nedal lozisko s vuli c3 ? ale normal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 0:47
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Céčkové ložiska mají nepatrně zvětšenou radiální vůli proto, že po montáži a vychladnutí karteru se vnější kroužek trochu stáhne a navíc při obrábění děr pro ložiska je tam také určitá tolerance, takže některá díra může být i těsnější. Samozřejmě, že je vhodnější tam dát ložiska třídy C. S normálním ložiskem by se nemělo nic stát, za provozní teploty se karter zase trochu roztáhne a to o něco více než vnější kroužek ložiska, takže se vůle dále nezmenší. A navíc je ložisko ochlazováno směsí.
 
 
Datum: 10. května 2010 0:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
co by si stando poradil ? podle me ty loziska vuli dostanou a le az po pekny davce kilometru
 
 
Datum: 09. května 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9373    
pokud by se to melo rafnout,tak by se to raflo uz po prvnim ohrati na provozni teplotu.....kdyz se nepouzijou loziska s vhodnou vuli tak by motor mel teplej vadnout
 
 
Datum: 09. května 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
no tokousnuti se bojim sem takovej domoladič a ten fichtl celkem jede ,bojim se ze se to pri 80 kmh kousne ja zkoncim v poli :-D a tomu zajizdeni sem taky moc nedal , netocil sem to tak prvnim 5 km a pak plno knedlo , motor se nepridiral ani necukal jenom linearne do urcity hranice ztracel pruznost a odezva na plyn se zhorsovala ,
 
 
Datum: 09. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že když ho slušně zajedeš tak ono si vytvoří vůli a nekousne se... já jsem to dřív taky nevedel že to chce C3,dal jsem to do babetty,zajel jsem to a už rok s tím jezdím stylem: co to dá... mam najeto 8 000Km a pohoda
 
 
Datum: 09. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je možný že se ti kousne :-)
 
 
Datum: 09. května 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
A to je nejlepší nové kartery, jsou na to lepidla ale tomu bych moc nevěřil
 
 
Datum: 09. května 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
V nejhorsim pripade se ti loziska kousnou a protoci se v karterech...
 
 
Datum: 09. května 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
c3 nepotřebujou tolik mazat a jsou dělané na větší teploty než normální ložisko...asi to nebude mít takovou životnost
 
 
Datum: 09. května 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hosi mam problem jak zdelat primarni kolecko??nicim to nejde poradte nejaky fígl.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9373    
pujc si od nejakyho souseda normalni dvouramenej litinovej stahovak a mas po problemu!!
 
 
Datum: 09. května 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
ty vole to si mi připoměl mu j problém na mustangu, nešlo to zaboha dolu a pak jsme s kamarádem udělali stahovák, asi cm tlusta pasovina, zavit a po stranách šrouby na kterych byla pasovina vypadalo to jako dvouramený stahovák pořád sem to utahoval jak debil a nešlo to tak jsem vzat kladivo a do toho šroubu ránu a taky ne, nakonec mi při utahování prasklo jedno rameno :-D , ale svár byl opravdu dobrej, tak jsme to zavařili autogenem, pořádně sem to dotáh a do toho šroubu sem se musel trefit paličkou pětikilovou a pak to konečně sjelo, strávili jsme si tím cely odpoledne,
 
 
Datum: 09. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo možnost použít tří nedo dvouramennej stahovák. Když ho doma nemáš tak použí to co píše Lama:-)
 
 
Datum: 09. května 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Je na něj stahovák, pasovina ( tloušťka alespoň 5 mm ) 2 díry s průměrem 8 mm ( rozteč tak nějak jak je velké to kolečko, nechci radit kraviny ) 2 šrouby s matkami ( osvědčily se mi vraťáky, ale možná to normálním půjde také ) Postup je jednoduchej- Nasadíš to na klikovou hřídel přibližně v prostředku té pasoviny ( podložit kouskem dřeva, aby se nepoškodil závit na klikovce ), nasadit šrouby ( hlavičkami dolů, tak aby ty hlavičky byly v mezerách mezi zuby primárka ), z vrchu dát matičky a postupně utahovat a ono to krásně sjede ( kdyby ne tak z vrchu trošku poklepávat do středu pasoviny, resp. tam kde je zapřená klika )
 
 
Datum: 09. května 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci jak mam vyndat sekundarni kolecko (na retez) nevim si rady, a jestli budu muset půlit motor??.díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jej sorry mustangisto tak to jsme si spletl strany. Sorry.
 
 
Datum: 09. května 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to tě zklamu mustangisto pokud myslíš řetězové kolečko tak se používá i název sekundární převod tzn. že řětězové je sekundární.
 
 
Datum: 09. května 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
pozor primární kolečko je na levé straně
 
 
Datum: 09. května 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak řetězové sundáš tak že povolíš matku a jak rozpulíš motor tak ten náboj vytáhneš. Pokud jsi myslel primárni na pravé straně tak na to je stahovák.
 
 
Datum: 09. května 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nespletl ses? myslis to kolecko ktere je v pravem karteru? to vyndáš tak že šroubovákem odehneš ten zajištovací plíšek a pak odšroubuješ matku klíčem,který na to bude pasovat a pak to kolečko sděláš nic těžkého
 
 
Datum: 09. května 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cau hosi co mam udelat proto aby mi fichtl pri zahrati tolik nezvad? , uplne to ztrati vykon a netahne , kdyz to necham chvili stat je zas vse ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
no to je pravda , c3 tam nemam
 
 
Datum: 09. května 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možno že nemáš na kľukovke ložiská C3
 
 
Datum: 09. května 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš náhodou repliku karburátoru? Jestli máš tak to zahoď a skus trefit výrobce toho karbecu mezi oči a pěkně silně. Toto mi dělalo s replikou karbecu a žralo to o litr víc než s originálem...
 
 
Datum: 09. května 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
to je jasny , vubec by mi nevadilo ze nejede kdyz je studenej , proze studen motor stejne netocim , spis se bojim toho ze to bude karburatorem a nebo rozhozenym predstihem , to bych zase stravil celej den v dilne a hral si s tim , ten motor sem ladil na brzde , ale jak se zahreje , spis prehreje tak to zvadne a konec. na 99% to bude smesi , jo a pak me napadlo zahranim karburatoru se ta smes taky hrozne chudi tak to este poradne odizoluju a uvidim
 
 
Datum: 09. května 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9373    
z vlastni skusenosti radim poradne seridit bohatost smesi,hladinu plovakovky,jehlu a pripadne privod vzduchu do airboxu a v pripade potreby novy vzduchovy filtr....dle mých zkuseností na to má svíčka minimální vliv....Jenze je takovy pravidlo u fichtla....kdyz je serizenej tak aby jel dobre teplej,tak jede spatne studenej a naopak....
 
 
Datum: 09. května 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda ngk b8hs.tohle se mi strašně plete
 
 
Datum: 09. května 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kus si svíčku brisk n14c.a nebo ngk b6hs
 
 
Datum: 09. května 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
no prostě se to zahřeje, fichtly to dělají, mužeš koupit nový kroužky, nebo poslat válec na výbrus, ale možná máš přehozený kabely na cívce, mě to dělal stadion, zkontroluj pak jestli neni horká cívka, od kladívka má jit na 1 a od kostry k 15
 
 
Datum: 09. května 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel9370    
Custe draci! Potrebuju vylisovat ojnici z leveho krytu karteru a nevim jak to mam provest. Mate nato nejaky porychtung?? Ojnice ma v lozisku malinkatou vuly do stran. Na my 05 sla normal lehce vyklepnout ale na 21 ani zaboha. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2133.html
 
 
Datum: 09. května 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel8941    
Zdravim, chtěl bych se zeptat, jestli čz175/477 má originálně jehličkové ložisko na pístním čepu nebo je to předělané a má tam být orginálně pouzdro. Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na roku výroby.....ty uplně první měly futro....ty pozdější měly jehly
 
 
Datum: 09. května 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci,plete se mi jedna věc...když je svíčka brisk 14c tak do převodu na ngk je to b6hs?Vím že 15c je b7hs...dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
N14c = b8hs
 
 
Datum: 08. května 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci docela by mě zajímalo, proč se při záběhu motoru nemá překročit půl plnyu?? proč jen na půl plynu???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9357    
Příma uměrnost -> Čím víc plynu,tím víc otacek..Při zajiždeni se to nemá moc tocit :-)
 
 
Datum: 07. května 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
půl plynu je myšleno obrazně.jedu lehce,,nedrtím to,víc mažu a jek to začne vadnout vypínám.a sám poznáš až povolí
 
 
Datum: 07. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus jaka je podle vas nejlepsi svicka na fika mislim brisk mam mustanga nejesdy moc dobre mnelsem tam 17.c brisk skusil sem brisk 15.c a jede to docela lip cim to je jiskrou nebo co cus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tepelnou hodnoutou....když se ti u 17 zahřeje motor...nebude vadnout...u 15 je to takový akorát :-)
 
 
Datum: 07. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
nazdar, před dvjema tejdnama jsem namontoval sadu 60 ccm(respektive 55) tahne suprove, dva jedem za dva rychle, ale když jedu sám takpionyr nejde do otáček prostě když by ěl jít tak tam začně jaksi zvonit,nebo cvakat, klika je v poho, a valec píst novej. tak nevím čím to je a když to cvaká tak to nejde víc do otáček, tak pls poradte, docela mě to štve, nejede to vubec ryhle, jen to tahne, mažu castrol 2t, v poměru 1:33 vyfuk origo, nové těsnění a mezi vyfukem a kolenem, mam svorku jako je u simsona, moc to netesní, a koncovku na vyfuku mam povolenou, ale říkaly že bez ní to jede líp, jehlu mam na 2 stupni jelikož když ji dam na 3 tak strašně teče benzín, mam tam tu věččí trisku, nevim hlavně proč to cvaka, maotor ma najeto 3 tis. valec jsem měnil kvuli kroužkum, dík za rady, nebo napište na cesnek67@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
ale vono to s ní jede líp, a ten benzín bud neteče do karbu, nebo teče všude kolem, :-D
 
 
Datum: 08. května 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud zajíždíš tak bys měl mít jehlu na 3 zářezu.Nastav si karbec ať ti to nechčije...A pokud máš tu Polskou sadu u které byla ta jejich "tuzing" tryska tak ju tam nedávej.Měl jsem ju tam a akorát to bralo víc fuelu a.Dal sem orig 68 a v pohodě :-)
 
 
Datum: 08. května 2010 7:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik se doporučuje oleje na zajetí výbrusu? Je to ke stejskyho úpravě....mám kvalitní polosintetiku,(nebudu to honit). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9357    
Normalne se delaji 0,05,ale nekdo dela i 0,03.Mě je to jedno,klidne si tam tech 1:33 dej,můj válec to není..
 
 
Datum: 08. května 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj stejsky dělá výbrus s vůlí 0.05....kolik se dělá u normálních výbrusú? ....takže budu asi dávat 1:33 olej
 
 
Datum: 08. května 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fogi: pokud se nepletu tak stejsky dela volnejsi vybrusy...jinak čízu jsem zajížděl na minerál castrol 2T v poměru 1:33 (podle příručky) a po celou dobu záběhu žádný známky přidírání...
 
 
Datum: 08. května 2010 8:10
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9357    
Jak chcete :-) válec po výbrusu má male vůle a když se motor zahreje,docházi k roztařnosti a ta může vést k přidirani.Nekdy i kvalitní olej je málo.LEpši mazat víc než poslat válec na výbrus..
 
 
Datum: 07. května 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Honit ho můžeš, to s fichtlem nijak nesouvisí. :-D Sorry za OT.
 
 
Datum: 07. května 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj přesně 1:20 už mi připadá moc...ten olej mě stál 180...esso 2t special
 
 
Datum: 07. května 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fogi:Rikal ze maze kvalitnim olejem tak nevim proc mazat 1:20 a ani proc vypalovat vejfuk...
 
 
Datum: 07. května 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9357    
Dej tam 1:20 at to lepe maže a budes mít jistotu že to nepřidřeš :-) po zajeti vypal vyfuk a mazej 1:40
 
 
Datum: 07. května 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatím to nejede nijak,čekám až mi to přijde,
 
 
Datum: 07. května 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel9263    
cus draku jak ti jede stejskyho upravenej válec a jajakej máš předstih mě to nechce jít do otáček,mám vape zapalování,dík,dej tem hodně oleje at to maže
 
 
Datum: 07. května 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:30
 
 
Datum: 07. května 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FERMEZ jak si říkal v jednom dotazu že máš motor po GO kolik si musel zajíždět km??????Já mám taky po GO a vůbec to nejede.mám najeto přes 230 km odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ja mam najete asik 50km a tahne mi to fakt dobře neni to este sice ono ale ale uz to de poznat ze to jede :-D :-D
 
 
Datum: 09. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau! ja som v tom menil raz len loziská a dal som nové kruzky a pres 100km nic vobec nejelo len tak do rychlosti 45-50 s 13zubovou sekundarkou,,ale az potom jel jak drak ;-) nic sa neboj pojede to. no ale suvisi aj od kvality práce
 
 
Datum: 08. května 2010 8:44
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já mám najeto přes 230 km prvních 50 km sem to šetřil.Jinač už parkrát sme to točil dost ale já mám nultý výbrus a dával jsem jenom nový kroužky a jednou sem tam dal 14 zub a jel z kopce 85 .
 
 
Datum: 07. května 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já nejsem fermez ale četl jsem tu že po go to pojede chvíli hůře ale potom jak najedeš přes 500 Km tak to potáhne jako drak, Ale musíš to zajet poctivě jak se to zajíždí. Avšak toto nejsou moje zkušenosti zde píšu zkušenosti ostatních a proto přidávám copyright &#169; fichtlpokec. :-)
 
 
Datum: 07. května 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj dá se koupit Píst 38,25/1.výbrus-čep 14,1 ve verzi tuning ? našel sem tu jen na čep 10 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
čau vyměnil sem na mustangovi kroužek a když ho vytočím na 1 tak v poho když ho vytočím na 2 tak začne jakoby škytat a vynechávat a když dam 3 tak začne dělat to samý už při 1/4 plynu ale při 1 to nedělá a když se ohřeje tak už to dělá při nižších otáčkách nevíte čim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9359    
to muže bejt čímkoliv ale mě to delalo taky a bylo to tím že nejdrim mi tam šla špatná smes benzínu a když sem to sešteloval tak jeste nic moc tak sem musel pričistit kohout aby pořádně tekl na plno a vyčistit karbec a najednou potíže ustali asik to má jen málo štávy potom když to točíš a je to teplí skus to uvidíš je to prace na pul hodky +-
 
 
Datum: 08. května 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9355    
CO jsi myslíte o 60ccm valce na pionýra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: maryš      E-mail:      IP: uživatel476    
no ja mam vybrus za 50KC pres kamosa takze za 100KC me to vyslo dela to stary dedek a dela to fakt podstive :-D :-D akorat si musite kupit pist atd.
 
 
Datum: 09. května 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9359    
a v ústí nad labem taky dělaj vybrus stojí 350 normální je v řtom všecko kroužky píst novej no vše a když chces tuningonej na vyžší kubaturu tak tenm stojí o 100-180 kč víc to záleží jaký upravy toho chceš ale na všem se sním dá domluvit a máš to behem tejdne hotový púopripade si to rovnou muzes vymenit pokud nechceš čekat tak za jiný už vybroušený, a v ceně je zahrunuto opískování takže mylsím že pohoda nepískujou to v ceně všude což sem zjistil.
 
 
Datum: 08. května 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
v chrudimi u Havla ti udělají výbrus za 450 kč a dostaneš píst ,čep a ty všechny sračky kolem toho
 
 
Datum: 07. května 2010 0:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
ja sem si ho koupil a jsem s ním spokojenej, tahne dobře a na aukru vás vyjde levnejš než výbrus, ja to kupoval za 550 jestli někdo víte, kde dělají levnější výbrusy tak pište! -:
 
 
Datum: 06. května 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplně nejlepší je si objednat stejskyho upravu,poslal jsem mu válec,a ted už jen čekám až mi přijde :-)
 
 
Datum: 06. května 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
presne tak udelej poradnou GO vse dej pekne dokupi aby vse bylo cisty a utesneni hlavne koleno vejfuk dela hodne naotackach. Ja mam vse dany do kupi mam 0 vybrus mam to po GO bez vybrusu pouze novy krouzky a jede to suprove porazim kde jakyho fichtla mrte lidi me otravuje jestli jim to neprodam. Mam tam jehl. lozisko na klice ale myslim ze to nic navykonu nezmeni pouzivam lepsi oleje co se doporucujou 1:50 a porovine stoho vytahnu 70 km do kopce si klidne 60 udrzim bez problemu kdyz neni nak hodne prudkej a je prednim aspon trochu rozjezd
 
 
Datum: 06. května 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
lepsi je nechat prebrousit origo valec na co nejvetsi
 
 
Datum: 06. května 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
no tak poláci jsou už všechny válce na pionýra. Kromě Československé výroby.
 
 
Datum: 06. května 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
bracha si daval zavody s jednim, co to ma. Dlouho jeli vyrovnane, ale az v kopci brachovi ujel, ale ne o moc. Myslím, že je nastejno když si kupis tento valec, nebo kdyz si udelas GO motoru a poctive to zajedes.,,,,sak pockaj co napisu druzi.
 
 
Datum: 06. května 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hůř, páč je to polák
 
 
Datum: 06. května 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9355    
A jak to sni jede?
 
 
Datum: 06. května 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
prej to neni 60ccm, ale 55ccm,, myslim.. ze prej oni pisu 60ccm, ale doopravdy jeto jenom 55ccm
 
 
Datum: 06. května 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus kam má směřovat u babetty šipka na pístu????:-):-)nahoru nebo dolů??\\\\r\\\\n\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, dolu, tak jako u vsech CS stroju...
 
 
Datum: 06. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dolu k výfukovému kanálku
 
 
Datum: 06. května 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel9349    
Zdar draci, nevíte kolik zubů má převodové kolečko 2. stupně u ČZ 175/477? neni to 16? dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 8:04
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Na hlavním hřídeli je 17 z a na předlohovém je 19 z.
 
 
Datum: 06. května 2010 8:04
 
 
 
 
Jméno: Hrnek      IP: uživatel6749    
Ahoj všichni měl bych dotaz chtěl bych si snížit hlavu kámoš řekl že by mi to udělal ovšem nevím o kolik mu mám říct dělal jste to někdo? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bych se hadal...
 
 
Datum: 19. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: fanys11      E-mail:      IP: uživatel9353    
zdar, hele nedelej to, fakt ne,ikdyz to zkrouhne o 0,1mm tk ti tou kompresi odejde klika, ze zacatku pojede suprově ale pak za chvily vylagrujes loziska na klice, a bude to horsi nez origo... hele denzileck jak chces upnout hlavu z fichctla, nebo vubec vseobecne nejakou hlavu do soustruhu??:-D kde to zijes, hlavy se rovnaj a snizujou bud na freze, nebo na magnetce ty inzenyre:-D:-D ja ti schvalne obětuju jeden motor a snizis mi hlavu na soustruhu jo??:-D ja chci videt jak to pojede:-D
 
 
Datum: 06. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ma ten kamos soustruh?
 
 
Datum: 05. května 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: David.pACKA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus máte někdo zkušenosti s jednokroužkovejma pístama??Popř. jestli ho někdo má z fichtl krámku??diky\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
sou dobrý až na to že ti ten jeden kroužek brzo odejde, kup obyčejnej,
 
 
Datum: 05. května 2010 15:29
 
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:26:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu