|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Draci mám dotaz.Chtěl bych koupit jinou hlavu na pionýra.Jaké jsou k mání?Našel jsem vějířovou takovou kulatou jako sluníčku,někde jsem našel že jsou dva druhy nevím jaké?Tady na fichtlu se jeden čas prodávala taková do obdélníku,ale už jsem ji nikde nanešel nevíte je ještě někde,jaká je?Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 10:03
Datum: 16. března 2010 10:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Vějířové hlavy slouží k lepšímu chlazení. Jsou primárně určené na závody. Nevím ale, proč chceš měnit hlavu. Stačí si ji snížit a máš to. Pokud vím, ale hodně podob hlav. Já mám např. spal. prostor od kužele. Některá má zase do obdelníku. Nevím co je lepší.
Datum: 14. března 2010 11:12
 zdravim nevedel bi nekdo jak mam slisovat klikovou hridel a vivazit ji predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 18:52
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Mega Motocykl v Dobré to dělá za 1000,- repase a 500,- oprava.
Datum: 13. března 2010 18:52
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 teda záleži kam jí dáš  u nás to stojí 800
Datum: 13. března 2010 17:15
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Doma to neuděláš dej to do mototechny tam tí jí za 800 zrepasujou
Datum: 13. března 2010 17:15
 Zdravím. Prosimvás je pravda že nové hlavy,ktreré se ted vyrábejí na pincky. (takže neoriginální) nějak snižují výkon? Kamarádi mi říkají že to má o trochu větší spalovací prostor a díky tomu menší kompresi a pak že je to z horšího materiálu než originální hlava a tím to zhoršuje výplach a víc se na tom usazuje karbon... Co si o tom myslíte? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 20:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 1) proč shánět nové hlavy, koukni na motoinzerci- tam jich máš plno 2) materiál- hliník, podle mě by měla kvalitka být stejná 3) větší spal. prostor- menší komprese- dej ji nějakýmu soustružníkovi, sníží ti ji 4) výplach spal. prosotru- záleží na povrchu hlavy. Dej si na vrtačku kotouč s ocel. štětinkami a máš hlavu jemnou, jako dětská prdýlka, takže s výplachem není problém. Snad jsem na nic nezapomněl.
Datum: 13. března 2010 20:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nevite čim mam ztlumit zvuk když chcu nechat na babetě koleno?????bez výfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 8:23
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na zavody
Datum: 13. března 2010 8:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já bych to takhle neděla. Výfuk u 2T motorů dává až 30% výkonu. Je to zbytečné jezdit bez výfuku. Dělá to rámus a nepojede ti to tak dobře.
Datum: 12. března 2010 21:31
 Hmm proč to chystáš? Moc ti to nepojede a bude ti to žrát, jinak dát na to nějakou koncovku kde bude provrtaná trubka obalená výfukovou vatu nebo skelnou vatou.
Datum: 12. března 2010 21:12
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zajizdej se pistni krouzky nebo ne ? nekdo rika ze jo nekdo ze en vyjadrete se prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 20:22
Jméno: skuseny fikus
IP: uživatel1506
 este jednu vec ktomu nekdy to sedne po 5km coz je vímka, nekdy po 100km a dokonce jsem jedny krouzky zajizdel asi 1500 km jenze to bylo i mou chybou hnedka ze zacatku jsem tam daval kvalitni olej a ty krouzky vubec neubejvaj na M2T ubejvaj hodne rychle
Datum: 12. března 2010 20:22
Jméno: skuseny fikus
IP: uživatel1506
 cau krouzky musis zajet a vetsinou se zajizdej hur nez vybrus, zajety krouzky poznas tak ze polozis nohu na nakopavacku a nemela by se propadat pokud se propada tak je to nezajety a taky se mi stalo to ze jsem dal novy krouzky a vubec nesedeli polozil jsem nohu na nakopavacku a hnedka se to propadlo vubec to nemelo kompresi a ty krouzky si vubec nesedali, ale nestava se to casto asi byl nakej sisatej valec pritom vybehanej moc nebyl vtom pripade je lepsi dat jinej valec. na to zajizdeni doporucuju olej M2T rychlejc to sedne a dej ho tam vic a az sednou tak tam lij co chces ja pouzivam lepsi oleje v mensim pomeru
Datum: 12. března 2010 20:20
 jj taky ted zajíždím kroužky,mám tam 1:33 oleje,zatím jezdim na pul plynu,najel jsem asi 25 km,eště takovejch 100 km počkám a pak budu jezdit normálně
Datum: 12. března 2010 19:34
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 po 100 kilákách jsou ty kroužky zajetý. Oleje dávat víc nemusíš (ale když dáš tak tím nic nezkazíš) a těch 100 km to moc nehoň
Datum: 12. března 2010 19:32
 jo zajeď to.Nemusíš jak výbrus,ale aspoň tech 50 km
Datum: 12. března 2010 19:30
Jméno: mustis
IP: uživatel1553
 určitě na 100 péro zajet
Datum: 12. března 2010 19:28
 ja bych to asi zajel ale prozatím s tím nemám zkušenosti
Datum: 12. března 2010 19:26
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , osobne nejsem pro zajizedeni 500 km a vice jak nekteri tvrdi ale myslim si ze kdyz das neakou pohyblivou a namahanou cast do motoru tak bys ji mel poskytnout aspon trochu casu aby si sedla a vic ji mazat , pro pistni krouzky bych doporucil 50 km s vetsim pomer mazani a smitec.
Datum: 12. března 2010 18:52
 muj nazor ano,teda pokud to nechceš zmrvit jako já jednou sem to vubec nezajel a domrdal sem válec... ,počkej po 20 hodině je tu víc lidí,tak se tu někdo vyjádří...
Datum: 12. března 2010 18:45
Jméno: Pavel
IP: uživatel4167
 Zdarec draci NejaK se v tom nevyznám co když mám na pístu ze predu vyražené B2 potřebuju vedet jake pístní kroužky tam mám hodit dík za odpoved....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 17:12
Jméno: pavel
IP: uživatel4167
 A kčemu je to dobre?
Datum: 13. března 2010 17:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 než ja tam dáš, tak jim jemnym pilníčkem sraž nepatrně hrany...
Datum: 13. března 2010 12:44
Jméno: Pavel
IP: uživatel4167
 Jojo zajedu to a snad to buide už šlapat....
Datum: 12. března 2010 19:54
 jo,a jen ti radím,hned nejezdi naplnej koel,a dej tam víc voleje
Datum: 12. března 2010 19:53
Jméno: pavel
IP: uživatel4167
 ok v pondělí kupím ty správné dám je tam a uvidíme
Datum: 12. března 2010 19:51
 jo to bylo stoprocentně tím
Datum: 12. března 2010 19:49
Jméno: Pavel
IP: uživatel4167
 Ešte sem se chtěl zeptat kdy sem tam mel krouzky na zadny vybrus a mely tam byt krouzky na 2. vybrus a strašne to klepalo a hartusilo chápe te me ne bylo to příčinou těch špatných píst. kroužku?
Datum: 12. března 2010 19:46
Jméno: pavel
IP: uživatel4167
 Dík moc draci....
Datum: 12. března 2010 18:25
 jj 38.50...druhej výbrus
Datum: 12. března 2010 18:22
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 myslim ze 38.50
Datum: 12. března 2010 18:02
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zdarec draci chci se zeptat prekrouzkoval jsem pist a newim jestli to ted mudim zajizdet a kolik cca km ? a nebo jen vic mazat a jezdit normalne a jaky pomer prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 20:29
Jméno: skuseny fikus
IP: uživatel1506
 zajizdet krouzky musis!! uz to mam ozkouseny jestli nebudes zajizdet a ty krouzky nebudou moc sedet tak snisis nebo poskodis loziska na klice protoze ten kour de spatky do klikovy komory a pridreto loziska. Zajizdet staci trochu a zajety to bude az se nebude propadavat nakopavacka normalne polozis nohu na nakopavacku a nesmi se to propadnout alspon ne rychle je jedno jestli je motor teplej nebo studenej!!!!!! mazej trosku vic
Datum: 12. března 2010 20:29
 já si myslim že se zajíždět maj,ale nebudu se hádat......
Datum: 12. března 2010 17:03
 na vykonu to nic nemeni.. zajizdet je potreba pouze vybrouseny valec jelikoz v nem jsou po vybrusovani drazky.. pokud jen menis krouzky a valec mas zabehnuty tak zajizdeni neni potreba
Datum: 12. března 2010 16:30
 no nemusíš no,ale výsledek výkonu bude příímo hroznej
Datum: 12. března 2010 15:51
 zajizdet nemusis.. staci tak az 50-100 km vic mazat a netocit to do plnejch otacek..
Datum: 12. března 2010 15:22
 poměr 1:33 jezdit 100 kilometru na pul plynu,pak jezdit víc,ale olej furt 1:33
Datum: 12. března 2010 15:21
 Zdravím. Prosimvás nevíte jakou cenu může mít Zachovalý válec a klikovka na Jawu 175/353? Měl jsem to totiž měsíc na aukru za 300Kč a nikdo to nechtěl tak je mi to divné... Popřípadě jestli byste někdo neměli zájem. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 20:32
 nijak vzácné to není, ale řekl bych, že to má větší cenu jak 300kč
Datum: 11. března 2010 20:32
 ne chtěl jsem napsal 356 omlouvám se...překlep
Datum: 11. března 2010 20:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 353 je 250 ne??
Datum: 11. března 2010 20:25
 to by me fakt zajímalo z jakého modelu to je
Datum: 11. března 2010 20:20
 cus co je lepsi valec nikasl nebo litina dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 19:40
 jak rekl wobby, dluzno jeste podotknout ze litina se musi po opotrebeni vyhonovat (cili vybrus) a nikasil se meni celej valec, ale k tomu se jen tak nedostanes pac to ma mnohonasobne vyssi zivotnost nez litina, pokud to nezadres tak je to nezmar...
Datum: 11. března 2010 19:40
 nikasil-nikl,oxidy draslíku,křemík,litina =slitina nikasil-je rozhodně nejlepší, dnes se používá do všech moderních motorů,má vysokou otěruvzdornost díky křemíkovým zrnům
Datum: 11. března 2010 15:01
Jméno: kozí dech
IP: uživatel1859
 Ahoj, prosím Vás draci, jak vyvážit kliku?? ( která je zmenšená na průměr 90 ) měl jsem ji rozdělanou a ted to není vovono, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 19:28
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 doma to neudelas , delaj to rovnou pri oprave kliky je to samozrejmost
Datum: 10. března 2010 19:28
Jméno: Bobeš
IP: uživatel8934
 Zdravim. Pánové chtěl jsem se zeptati : mám ČZ 175/487 a schánim jehli do horního oka ojnice. Tady na fk jsem našel klec s jehlami na 350tku a rozměr čepu je stejnej, jako u mojí čízy. Tak se ptám když to koupim pujde mi to tam? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 20:19
 bude to mít menší životnost...
Datum: 10. března 2010 20:19
Jméno: Bobeš
IP: uživatel8934
 díky .. a bude to mít nějaký vliv, že je to v kleci a ne volně? Díky
Datum: 10. března 2010 20:13
 pude to tam, ojnice by měly být stejné...ale já osobně bych tam dal volně skládané jehly než jehly v kleci...
Datum: 10. března 2010 20:05
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte co způsobuje opotřebení zámku na pístu, mám původní 3kroužek s válcem 38 v mé 05 a když jsem měnil kroužky tak zámek 1 kroužku je jakoby osekaný ze stran že je tam už jen 1/4 původní tloušťky, tak bude asi třeba koupit píst nebo rovnou udělat výbrus, ale zatím ještě jede dost slušně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 22:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale já myslím že by se ten zámek dal opravit...ten původní by šel odvrtat a nacpat místo něj kousek mosaznýho drátku a máš jakoby novej zámek
Datum: 10. března 2010 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel8927
 no casem se ten zamek urazi a pak se ten krouzek zacne protacet a drbat zamkem kanaly......nekdy se to pak kousne.....ale oni ty puvodni pisty vydrzi hodne....pokud to neni holy a nejakej zub tam este je a moc to nezvoní tak zatim jezdi,neřeš
Datum: 10. března 2010 22:16
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:48
 Standu jak to myslis s tou trubickou?diky
Datum: 16. března 2010 17:48
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 http://www.jawamania.info/Files/moto/225256/IMG_0462.JPG rve to strasne (jak stary krosovt motorky), ale jeste to nejede podle mych predstav, bude se zkracovat. Az to odladim, tak na konec prijde tlumic... Dost lidem to vadi, s tlumicem to nerve o moc vic nez original.
Datum: 11. března 2010 0:06
 já sem tam přesně tuhle 209 měl,a ubralo to výkon,nejelo mi to po zadním,netáhlo to,nehrabalo to,nic.dal jsem tam zpet origoš vejfuk a paráda
Datum: 10. března 2010 18:47
 no a myslite že to za to stoji na tu babetu to budem kupovat určite bo tam jina možnost ani neni no a na toho fichtla pude to udelat tak aby to zbytečne moc nebrzdilo a neřvalo dekuji vam všem za odpovědi
Datum: 10. března 2010 18:28
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 timto systemem se prisel o peknejch par kaces ale jak rikas kazdej za sebe
Datum: 10. března 2010 15:30
Jméno: standa
IP: uživatel8927
 to sem ti poslal jako inspiraci....to je stroj Vojty Štumra(Eddie). Samozrejmne ze bez tlumení to bude řvát a dost .....tady stejskyho stroj s tlumenim pro inspiraci http://jawa50speed.wz.cz/j5s/55.jpg myslim ze vsechno co si potreboval vedet uz vis.....presny rozmery ti nikdo nedá,protoze na ty musíš prijit sám systemem pokus/omyl.....
Datum: 10. března 2010 14:43
 rve !
Datum: 10. března 2010 14:19
 no my mame upravenej valec na babete a na fichtlu a zvažujem o koupi no o tom že to nepřida sem slyšel no a když tam dam tu vyletovou trubičku jak mi to poslal standa stando dik to řve to hodně nebo to je přijatelne nevite nekdo
Datum: 10. března 2010 14:12
Jméno: standa
IP: uživatel8927
Datum: 10. března 2010 13:13
 já ho mám jen sem normálne ůříz to kolenu orig a navaril na to normál pionýrácký kolenu.. a nádhera.. mám to vedený pod stupačkou a uchycený za orig držák..a sem spokojen
Datum: 10. března 2010 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel8927
 nepasuje. Je dobrý udelat koleno nový......trubka vnitrni prumer 2.8-3cm delka tak 30(po stupačky),vyfuk na koleno normalne navařit.......taky je dobrý mezi tělo vyfuku a koncovku dát trubičku o delce tak 10-15cm ......samotny vyfuk bez uprav vetsinou vykon neprida,ba naopak to stratí spodek.......ty delky a sirky jsou orientacni....samotnej tak jak ho koupis a navaris na origo koleno je k nicemu
Datum: 10. března 2010 13:07
Posl.aktualizace: 09. března 2010 21:50
 Nebo se nám tím smajlíkem snaží naznačit jak přibližně asi vypadá jeho pionýr
Datum: 09. března 2010 21:50
 moc bych se nesmál cx.muj počítač rád posílá facany po faxu
Datum: 09. března 2010 21:26
 teď se mi zdálo že mi vyťukal morzeiovkou S.O.S,asi potřebuje pomóc.
Datum: 09. března 2010 21:26
Datum: 09. března 2010 21:19
 Prostě cx se nám za zády směje do očí a jako vrchol drzosti přes internet
Datum: 09. března 2010 21:15
 to bude fotomontáž  toto neumí ani Travis Pastrana
Datum: 09. března 2010 21:05
 Nekecej! Fakt? Co myslíte,mám mu věřit? Mě se zdá že kecá
Datum: 09. března 2010 20:58
 Kde seženu novou ojnici na Stadiona s 22? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 0:12
 jestli ji ještě sháníš tak jednu mám doma repasovanou,kdyžtak se ozvi na mejla
Datum: 13. března 2010 0:12
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 Zdar draku novou asi neseženeš,jedině na burze starou a nech ji zrepasovat,nebo to udělej jako já,mám tam ojnici ze simsona,nechá se to upravit.
Datum: 09. března 2010 23:27
Jméno: roman 999
IP: uživatel8923
 Dobrý neviem či píšem správne potreboval by som základné rozmery kľuky z manet 125 a to vonkajší priemer zotrvačníkov a šírku ( t.j. 2x zotrvačník + ojnica ) ; priemery a dĺžky osí kľuky . Za odpoveď vopred vďaka . \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 17:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, dneska dávám dohromady písty na své dva fíky. Oba měli nultý výbrus a oba mají čepy 14. Dneska jsem dostal válce po výbrusu, k tomu čepy 14,1, kroužky a ségrovky. Sundal jsem píst, změřil čepy- opravdu 14mm. Futra jsou u obou celkem zachovalá. Když tam dám nový čep do starých futer, jde tam dát krásně volně . Ale nemá vůli dobředu ani dozadu!!! Sedím tam nádherně. Myslíte, že to můžu takhle zadělat, nebo je třeba opravdu tam dát nová futra a vyjet je soustružníkem, když pak dostanu stejný efekt? Díky za rady. P.S. Franky prosím bez sprostých slov. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 16:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky vše za rady. Dneska jsem vyměnil pouzdra, o víkendu dostanu výstružník. Díky moc!
Datum: 10. března 2010 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 no nejak sikovne to vypodloz a vylisuj ho treba na sveraku
Datum: 09. března 2010 17:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pootevřeš si svěrák a okem v ojnici protáhneš šroub tak aby ti držel jen za to futro a dáš si tu ojnici pod svěrák a nad svěrák si dáš podloužku a matku a pořád utahuješ
Datum: 09. března 2010 17:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za radu, a jak jsi sundal futro? Čep jsem sundal, ale futro ne a ne
Datum: 09. března 2010 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 já osobne se priklanim k variante udelat futro nový......resil sem uplne stejnou vec pred 2 rokama.......prisel novej valec,futro se zdalo ze nema vakl......nechal sem tam stary futro a za mesic zvonilo a jak zvonilo  .....a hned se od nej omackal novej čep.....takze sem si pak hezky mazal do mototechny pro novy futro i pro novej čep.......tot moje skusenost
Datum: 09. března 2010 15:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Popř, jak se sundá futro z ojnice?
Datum: 09. března 2010 14:58
 Čus poradte zkušení .Za týden budu dávat motor dohromady a budu dávat jak papírový těsnění tak i tmel červený a potřeboval bych poradit co je nejlepší jak mám nechat zaschnout ten tmel dlouho ???? přes noc myslím jako že bych to dotáhnul a nechal tam mezirku mezi kartery a přes noc to nechat a druhý den dotáhnout a pak bych olej třeba nalil až za 2 dny.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 14:51
 Pozor na písmenka  Já to lepim okamžitě  a tu vazelínu můžu spíš doporučit, ale jenom na víko spojky, tam to mám vyzkoušený, jinam bych si rozhodně netrouf  a ani pod to víko jí už dobu nedávám..
Datum: 09. března 2010 14:51
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 jj lukopren to je vec do motoru je to ideal
Datum: 08. března 2010 19:30
 Nene, vůbec..  Ale třeba pod víko spojky mám vyzkoušený že nasucho olej kape, a s vazelínou ne, ale s lukomremem, nebo jak se to menuje se nechá i párkrát sundat a nandat bez pozdějšího úniku oleje.
Datum: 08. března 2010 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a když dáváte tmel s těsněním tak mažete to těsnění vazelínou?? asi ne co?
Datum: 08. března 2010 19:16
 z vlastní zkušenosti říkám, že dám tmel těsnění tmel, klasika, a okamžitě skládám, na nic nečekám. Motor sám nevím jak dlouho nechat stát bez oleje, než tmel zaschne, ale den minimálně si myslim že je optimum..Pár motorů mi už jezdí, a olej neteče..  ....... Apropo sem si spoměl že složim, normálka dotáhnu co de, nechám zaschnout středový kartery třeba přes noc, a druhej den ještě přetáhnu na krev normálně šroubovákem..  pak složim zbytek, třeba namontuju a další den naleju olej..
Datum: 08. března 2010 19:06
 Podle návodu bys jak ty kartry dát k sobě a neúplně dotahovat jen lehce nechat přes noc a druhý den dotáhnout a myslím si že už můžeš aji ten olej nalét hned popř. půl dne nechat upe dotažené a poté nalét. A navíc uvidíš jestli je tmel suchý bo ti určitě bude trochu čouhat z mezery karteru.
Datum: 08. března 2010 17:54
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás když mám válec po výbrusu a vyměním i píst a d.musím nastavovat odtrh?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 8:00
 po těch 200 km už to můžeš trochu vytáčet,ale ne že pojedeš 10 minut na plnej kotel
Datum: 08. března 2010 8:00
 olej 1:25 a tak 200 km nejezdit moc rychle a jakmile začne vadnou tak zastavit
Datum: 07. března 2010 22:45
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a jak to mám zajíždět?když mám novej výbrus
Datum: 07. března 2010 22:18
 odtrh je ta jednodušší část dej odtrh 0,4 předstih jak jsi měl a běž to projéct ale opatrně máš výbrus
Datum: 07. března 2010 22:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já sem si polohu statoru označil abych nemusel nastavovat předstih,ale odtrh asi budu muset
Datum: 07. března 2010 22:14
 Když si měl sundané zapalování tak musíš předstih i odtrh seřídit.
Datum: 07. března 2010 22:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a když sem měl sundané apalování?
Datum: 07. března 2010 22:10
Datum: 07. března 2010 21:59
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a jak se ten odtrh dělá?
Datum: 07. března 2010 21:56
 ne pokud ti to před tím jelo bez problémů,je ale však dobré tohle udělat pak je myšlenka jistější
Datum: 07. března 2010 21:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kluci co myslíte je dobré natřít válec z 555 stříbřenkou nebo podobným sajrajtem???nebo ho mám nechat tak jak je
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no jako ten pařez není zázrak...dostal jsem to zadarmo od kámoše co to měl v plánu hodit do šrotu tak si asi dovedete představit co to je zač...no a ted jsem kupoval zvlášt motor kterej te teda opravdu pěknej..není nikde olámaný tak jsem nevěděl jestli to mám teda natřít bo ne..ale asi to nebudu natírat...max tou černou jak říkáš..kdybych náodou natíral výfuk na autě tak bych to taky možná natřel
Datum: 08. března 2010 19:21
 zdr, hele nvm v jakym mas stavu toho pareza ale proc to nehodit do origa tak jak jsem to delal ja kdyz jsem renovoval 555 - originali byli černy - ty valce- tak ja koupil sprej cernej na kamna - (je ale jen matnej- coz na valci neni hezky)-no a koupil jsem i normalni lak ve spreji - striknul jsem to cernou a kdyz cerna trochu uschla - striknul jsem to lakem - vypada to luxusne na ty litine- je to origo, a drzi to na tom pekne
Datum: 08. března 2010 9:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no on už ho někdo předemnou natíral...ale já si myslím že kdybych ho natřel tak se to stejně oloupe takže to nechám tak jak to je
Datum: 07. března 2010 19:11
 střel si facku a nech ten valec tak jak je
Datum: 07. března 2010 19:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nech to v původním stavu
Datum: 07. března 2010 19:07
|



|