|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar jak zjistím nebo jak spočítám kolikátej výbrus mám na pinckovi na písti to už není vidět dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 21:54
 vezmeš šupleru a změříš vrtání.....co chceš počítat?
Datum: 20. února 2010 21:54
 CS,myslíte že by šel udělat výbrus na soustruhu?Že bych vyndal vložku a hodil ju na soustruh..?Šlo by to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 15:55
Datum: 20. února 2010 15:55
 je to tak jak rika jawa_cezetak...vetsina materialu se odebere na vyvrtavacce a zbytek se dobrousi kamenama...
Datum: 20. února 2010 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 ja si teda myslim ze vlozky pri vybrusu nevylisovávaj.....to by ani potom nesel prebrousit polskej valec na 8.vybrus.....o tom ze si uz kdosi jaksi delal vybrus na soustruhu jsem slysel.......ale výsledky?? No.....nevim.....takový ty domáci CSSR soustruhy.....no nevim.....a delej tam neco presne na 0.05mm.... ze jo
Datum: 20. února 2010 13:21
 johny: vložku ti vylisuju takřka na koleně. aprooo jinak při výbrusu se vložka nevyndává, a výbrus se nedělané jen tak na soustruhu. je na to špešl kulatý nůž který u vložka maličko stočí a zbytek se vyhonuje brusnýmy kameny.
Datum: 20. února 2010 13:19
 tk to nalisujou z5
Datum: 20. února 2010 12:59
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím že jo,já ho mám furt na stejným místě
Datum: 20. února 2010 12:57
 ta vložka jde určitě vyndat,v těch brousírnách no nedělaj přece z celým válcem nn? (si teda myslim)
Datum: 20. února 2010 12:54
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím že ta vložka nejde vyndat,že je tam nalisovaná a podlemě asi mají nějakej upravenej soustruh na výbrusy
Datum: 20. února 2010 12:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,mám novej píst a není na něm zespoda v té komoře na pístní čep 2 dírky na mazání pístního čepu.u starého pístu tam byly.mám je tam vyvrtat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 19:32
 TAk´to otázka my vyznívá tak že je pístní čep protáčí v píst ....doufám že se pletu ??
Datum: 20. února 2010 19:32
 před týdnem jsem rozdělával motor na Staďákovy a ty dírky na ojničním pouzdře sem neměl,a motor do teď v klidu vrčel
Datum: 20. února 2010 12:52
Jméno: Strup
IP: uživatel8799
 cuzte,pls poraďte mi jk mám zajed Stadiona,,vím jk fíka,ae stadion přecejenom sám o sobě moc nejede,tk bych potřeboval vědět jk ho mám správně zajed.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 12:53
 jj,z kopca to zajedeš celkem rychlo
Datum: 20. února 2010 12:53
 Slyšel jsem že se to nejlíp zajíždí z kopce s větrm v zádech..  .
Datum: 20. února 2010 8:47
 Zajížděj ho jako pincka nevytáčej ho do plnejch,včas podřazuj,moc to nehon,a víc mazej.pak to bude supr,takhle jsem zajel svého a jezdí jak střela.dej jehlu nahoru,pak postupně dávej dolu po zajetí.
Datum: 20. února 2010 0:24
 Čau draci.Mam doma ojnici CKR a dostal sem k tomu ti dva čepy a+ dvě ložiska a jdou tam tětkon hodně volně nědrží tam jako tak se chci zeptat jestli je to normální to se pak rozlisuje nějak nebo se s tím udělá co?????Díky za odpvoědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 19:39
Jméno: Krupiq
IP: uživatel8387
 Nevim,jestli je to normální,ale taky mi lítá píst na ojnici...
Datum: 24. února 2010 19:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 je to vpořádku
Datum: 19. února 2010 21:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,mám novej výbrus a fungl novej píst.všiml sem si že ta trubička,do které se dává čep není na nich zespoda na každé straně dírka na mazání.u starého to bylo....mám je tam vyvrtat? a ještě se chci zeptat jestli jde vyměnit starý oj. pouzdro na vové tak, že to nové pouzdro dám do mrazáku a klikovku bez strahého pouzdra nahřeju..vím že pouzdro musím zevnitř vistružit..já ji vystružil mimo klikovku.BUDU JÍ MUSET VYSTRUŽIT JEŠTĚ JEDNOU V KLIKOVCE.dík za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 18:45
 to staré poutdro by mělo jít vyrazot a nové pouzdro jen rozklepneě aby se netočilo
Datum: 19. února 2010 18:45
 myslím že ak sa ti bude čap v púzdre volne točiť je to ako ale zase by nemal mať večiu vôľu ako 0,2mm ale to ti už určite poznaš podľa toho jak sa to nové bude chovať voči starému
Datum: 19. února 2010 18:11
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,má motorka jinej zvuk když se zajíždí a po zajíždění?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 21:00
 no pokiaľ to zabehávaš tak to má taký šuchotavý kovový zvuk
Datum: 18. února 2010 21:00
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 me se to pozajeti trochu zkultivovalo
Datum: 18. února 2010 20:57
 samozrejme.. trochu jo..
Datum: 18. února 2010 20:54
Jméno: peterson
IP: uživatel8785
 zdar draci mam jednu otazku zvysi mi nejako vykon na originalnom motori rezonacny vyfuk ....myslim na pyonyra ked ho dam dik za rady pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 22:21
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 jj presne tak pajo chce to uz mit trosku vybavicku ale kazdopadne vysledek stoji za to , zrovna ted ale jezdim z originalem
Datum: 18. února 2010 22:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli mluvime o seriovém motoru tak zapalko z motorovky posílí maximálně spolehlivost, rezonanční výfuk výkon určitě posílí ale je velmi těžké ho naladit, a jak je psáno podemnou točivi moment mužeš posunout skoro kamkoli
Datum: 18. února 2010 21:03
 pomuze to.. spolecne s tim rezonancnim vyfukem to zvysi maximalni otacky..
Datum: 18. února 2010 20:51
 čemu by jako pomohlo? snad jen jiskře
Datum: 18. února 2010 20:38
Jméno: peterson
IP: uživatel8785
 jo jo dik moc a ked tam mam este aj zapalko z pili tak to neco pomoze
Datum: 18. února 2010 20:18
 Udává se 30% navíc výkonu ale někdy jsou tuneři rádi za 10 % ....je to dobrá věcička ale některý rezonančáry omezíjou tento výkon třeba jen na 1500 ot/min . Tzn. menší rozsah výkonu
Datum: 18. února 2010 20:12
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 nejlepsi by bylo neaky zkuseny oko , s tim se da hrozne ovlivnit prubeh vykonu a tocivej moment si muzes posunout kamkoliv
Datum: 18. února 2010 19:24
Jméno: peterson
IP: uživatel8785
 oki dik moc
Datum: 18. února 2010 19:23
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 kdyz to poradne sladis tak urcite ale nebude to tak razantni jako na upravenym valci spis bude ostrejsi nastup vykonu
Datum: 18. února 2010 19:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau hoši mám vyhlídnutýho formana a někdo jste mi tady radili že si mám koupit toho s karburátorem tak se chci zeptat jestli se to lišilo nějak rokem nebo jestli tam dali co jím přišlo pod ruku  tenhle je rok 1993
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 7:23
 Každopádně ani výrobce u Favorita BMM 40kW té rychlosti moc nefandil, protože v TP je uvedená maximálka 137, mám konkrétně Silverlina 8/93. Ten favorit 91 byl vylítanej jako prase a měl najeto něco kolem 150tis., prostě to jelo jak z praku. Pokud má přítelkyně najeto 36000, tak to ještě není pořádně jetý auto a lenost motoru tomu odpovídá.Protože najet za 18 let 36000, znamená 2000 ročně čili 5.5 denně. Takovej motor do otáček nepůjde , protože v něm bydlí babouci. U starších škodovek platilo víc než jinde - jaký si to uděláš, takový to máš a pokud s tím někdo popojížděl někde mezi kostelem a
samoobsluhou, tak si ho "udělal" línej.
motor, kterej prostě do rychlosti moc nebude a je zajímavý, že se potom už dost těžko přeučuje jinak.
Datum: 19. února 2010 7:23
Jméno: standa
IP: uživatel8787
 Tak zrovna Black linem sem jezdil,vyborny krasny zachovaly auto,najeto tak 30 000,ale pres 150 nesel......pritelkyne má fáčko,rok 92mjak nový,najeto 36 000,karburátor s automatickym syticem,perfektní spodek,ale proste nechce do otacek a vic jak 140 to nejede.......tetce sme delali čepy na fávu -karbec rok 91 a proste víc jak 150 to nedalo ani z kopce......jezdili sme formanem,jednobodovej vstrik jeden z poslednich modelů a ve 3 lidech z mírnýho kopce 170 a omezovač..........jel sem i silver linem taky posledni roky a taky 160 no problem......s karbecem sem proste vic jak 150 nejel a to bylo z hodne dlouhyho kopce.......
Datum: 18. února 2010 22:58
 jo a doporučuju se ptát po akčních modelech 93 a 94 - Silver line, Black Line, Green Line (ten myslím končil až 95 ve verzi combi), Solitaire (nádherná červená metalíza). Byly líp vybavený a dle mého názoru tam byla i vidět jakás takás péče při montáži. Moc jich není, ale sehnat se to dá.
Datum: 18. února 2010 18:26
 no já sem měl favorita a mám ještě formana 93 BMM. Stříkačka naprosto spolehlivě startuje v jakýchkoliv podmínkách, je mnohem spolehlivější než MPI - klidně mi můžete oponovat, každopádně jsem se něco najezdil s Feldou 97 a zvláště motormanagement a škrtící klapka jsou problémový uzel auta.BMM 40kW verze není žádnej trhač asfaltu a aspoň já z toho na rovině nevytáhl nikdy víc než 150, což karbanátek r.91 dával na dálnici tachometrových 170 bez řečí. No a ta nižší spotřeba nevím... třeba ten forman si při couračkách klidně dá 10 na sto ani nemrkneš, felda s MPI bez problému držela do 7 litrů. Karburátor už ti nic moc spotřebu ale taky neudělá. Fáčka jsou dneska solidně odhoněný a karburátory vyhachlaný, čili seřídit to nějak solidně bude skoro problém. Hlavně nekupuj v žádným případě fáčko s elektronicky "řízeným" karburátorem Pierburg z roku 92 (třeba Prima, Excelent, Sport line) a pozor dobíhaly zkraje 93. Byla to největší sračka a nikdo ty karby neuměl spravit, natož seřídit ani tenkrát. V konečným důsledku moje volba by byla BMM, karbec je pravěk, doporučuju však rozhodně 50kW verzi, značení 136, 135 je ta slabší, ale zase má měkčí chod...
Datum: 18. února 2010 18:19
 i v roce 94 se vyrabely s karbenatkem - vyvozni verze...mel jsem za to ze od 93 do 94 uz byly secky strikacky, nu, clovek se porad uci...jinak tam vykonovy rozdil byl jenom v tom kompresnim pomeru, uz jsem videl par kluku si si snizovali hlavy na prislusny komp. pomer tech 50kW verzi, se ostatni je stejne (nebo je moznost dat tam ty ploche pisty ale este jsem takoveho blazna nevidel, jednodussi je zkrouhnout hlavu)...jinak na prvni pohled se pozna predni maskou a interierem, jak uz bylo receno...
Datum: 18. února 2010 13:59
Jméno: Tom_R
IP: uživatel7906
 Stando já jezdil s obouma také se to liší kus od kusu ale prostě karburátor se mi zdá, že je lepší. Jinak ten novější od roku 1993 se také změnil interiér a do všech se nedávaly stříkačky některé Favority vyrobené od 93 byli pořád s karburátorem a bylo jich tak půl na půl. Doma mám tři Favority první rok výroby 89 karburátor automatický sytič druhý je 90 karburátor ruční sytič toho mám dá se říci jak z linky. Třetí ten už nejezdí je to rok výroby 93 takže nový typ a je to karburátor. Ještě jak říka Steve stříkačky se liší že jsou 40kW a 50kw ale těch silnějších se vyrobilo podstatně méně.
Datum: 18. února 2010 9:37
 model 93 bude nový interiér s karburátorem.vyyhýbej se modelům které mají el.karburátor.s motelem 93 jsem najel 250 000 km.super studené sterty,topení,10000 ekodan
Datum: 18. února 2010 7:29
 a este jedno + ke strikacce - akcelerace a motor rizenej celej ridici jednotkou...takze i teoreticka presnost...
Datum: 17. února 2010 22:10
 sam mam zkusenost s obouma, hlavne se strikackou, jak se uz reklo davalo se od roku 93 (mnoho zlepseni diky zapojeni do koncernu WV), sveho casu to byla dost rozsirena reklama a opravdu ten vuz mel vetsi uzitnou hodnotu...jinak co se tyce vykonu mezi striknou a karbenatkem tak ta 40kW strikna (mensi kompresni pomer diky vypouklym dnum pistu dovnitr pistu) je nejslabsi favořiť, i oboje karbenatkove verze jsou silnejsi ale pak ta 50kW verze strikny byla zase nejsilnejsi (rovne pisty = vetsi kompresni pomer)...strikacka je v porovnani o dost lepsi, starty, plynulost, pokud mas diagnostiku tak se s tim daj delat psi kusy...a hlavne karbenatky s "automatickym syticem" si i po zahrati motoru odmitaly vypnout sytic a nebo ho zase pro zmenu nezaply, tam byly strasne problemy uz z vyroby, natoz po rocich sluzby...a jak rekl Standa - eko dan...no a felina byl uz takovej lepsi favorit a mel k tomu jeste vicebodove (MPI) vstrikovani, je to stejna cenova kategorie...
Datum: 17. února 2010 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel8766
 a kdo z vás s tim jezdil??? Ja jezdil karburátorem i stříkačkou.....vícero fáčkama.....a stříkačka jede víc i kdyby ste se postavili na hlavu.......a hlavne karburator je 10000,- Eko dan a strikacka je 5000,- eko dan........
Datum: 17. února 2010 21:59
 Jednobodé vstřikování je ale slabší než karburátor, ale má menší spotřebu
Datum: 17. února 2010 21:23
 tak ve filcce...v těch starých vehiklech mám bordel....zlatá omega  (teda zelená)
Datum: 17. února 2010 21:16
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8779
 Vstrikovani Bosch monomotronic se dávalo od 1993, v roce 1994 skončila výroba Favorita, v 1995 Formana,
BMM má lepší chod, možná i menší spotřebu, karbec oproti tomu zas nepotřebuje diagnostiku.
Ale to vstřikování BMM fungovalo dobře... co jsem měl zkušenosti, nebyl problém...
Datum: 17. února 2010 21:10
 fava se vyrabely myslim do 94. roku a vstrikovac se daval do poslednich takze u tohodle uz by strikacka mohla bejt, ale ruku do ohne za to nedam ale karburator ti byl doporucenej jenom kvuli serizovani jinak se vstrikovanim bude mit podle miho lepsi chod ale zase uz maj ridici jednotku takze diagnostika uz bude horsi
Datum: 17. února 2010 20:27
 ale povím ti tovnou že bych motor s karbecem nechtěl.
Datum: 17. února 2010 20:23
 rok 93? tak to je karbec...stříkačka je tušim od roku 96
Datum: 17. února 2010 20:23
 Ahoj dá se nacpat jehla do sériové kliky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 18:40
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Obycejan ojnice je delana tak, ze ma na vrchu futro. Kdyz to futro vyndas a misto nej budes pouzivat jehlovy lozisko, tak to oko nevydrzi a lozisko ti to vydroli...
Datum: 17. února 2010 18:40
 ty si nějaký chytrý co skypi.....vydří to a přehledem
Datum: 17. února 2010 16:00
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ne nejde ta klika by to nevydržela protože není na ložisko dělaná nemá totiž povrchový cementování rozpadla by se ti
Datum: 17. února 2010 7:22
 jde to. jde tam napasovat klec s ložiskem ze skůtra... alel čep pístu budeš mít 12mm
Datum: 16. února 2010 22:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli myslíš novou ojnici na jehlách tak jo, jestli myslíš jehly do starý ojnice puvodně s futrem, tak ne...
Datum: 16. února 2010 22:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši měl bych dotaz: zajíždím Bábu. Mažu TSF 1:25-1:30, bohatá směs 2 kroužkový píst, svíčka černá jako Romští spoluobčané. Problém je, že když jedu cca tak 5 km, tak svíčka se doslova "zasere" uhlíkem a musím ji měnit za druhou, kterou s sebou vozím. Když přijedu domu, obě vyčistím a jezdím dále. Ale prostě mě to začíná už vadit. Doma kouzlím se svíčkama: NGK- s nima nejede vůbec. Brisky N15C i N17C- jedou ale celkem špatně. Ale s N15Y to jede nejlépe. Nevím jak je to možné. S výbrusem jsem najel cca 40 km. Ale opravdu každých 5 km čistím/měním svíčku. Už mě to nebaví. Mohl bych dát jehlu na 2. zářez a mazat pořád stejně? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 18:24
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Marek, skusal si ci ti nahodou nepresmykuje spojka? To je asi to jedine co ma napada. Vies motor to taha na otacky ale spojka kedze je mastna alebo vydrata alebo co tak jeho vykon a otacky neprenese a vysledok je ze ti to reve ale ide 30  skus pozriet spojku
Datum: 19. února 2010 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel8766
 dobrej cikán a dokonalá žena sou jen vymysly fantazie.....
Datum: 17. února 2010 22:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No pokud člověk mluví slušně. Kdybych napsal, že je to: "černý jako cikáni" tak mě to smažou, ale když napíši: "jako Romští spoluobčané" tak to zní přeci jenom trochu jinak
Datum: 17. února 2010 21:13
Jméno: anonym
IP: uživatel8610
 umři na křivé chcaní, jací romští spoluobčané, a jakto že to tu vůbec je!!!!
Datum: 17. února 2010 21:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 N19C u nás neseženu. Jedině N17C. Vyjedu tuto nádrž, dám na 2. zářez jehlu a pak se uvidí. Ale nevím jestli dodržím 25 km/h. Ono i těch 33 je pomalu  Ozvu se, jak to pak dopadlo.
Datum: 17. února 2010 16:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 U babetty je jehla na 2. zářezu i při záběhu. Tedˇv zimě vyzkoušej svíčku N 19 C. Při záběhu bys měl mít rychlost do 25 km/h.
Datum: 17. února 2010 13:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Také doufám. Ale mám nejdelší převod co to jen sériově jde, motor je vytočen opravdu na maximum, a více jak 33 to nejede. Ale v papírech (co jsem našel na internetu) je psána rychlost až 45 km/h, což já se k ní ani neblížím.
Datum: 17. února 2010 11:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ja mám fika a ten je tiež po výbrusu najezdené tak 50Km a tiež na ňom nedám viac ako 50 to je tým že to máš po výbrusu až sa to zabehne tak to pojde viac > možno
Datum: 16. února 2010 21:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Další zajímavá věc je, že při primárním kolečko 13 zubů a rozetě 35 zubů to jede podle radaru 33 km/h, motor je ma maximum vytočený a více to jed nechce. Při tom to je malá rozeta (normálně se dává 39 zubů) a primární kolečko je velké (normálně je 12 zubů. Nechápu, že to jede 33 když mám převod do co nejvíce rychla.
Datum: 16. února 2010 21:24
 Čau,jaký je rozdíl mezi 2 kroužkáčem a 3troužkáčem? vím že s 3 to bude mít menší spoteřbu,větší tření,sílu,ale pám se aký pojede líp na normální ježdění po silnicích v žádným terénu.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 18:57
 ježdění na silnicích,žádnej kros,moc kopce taky ne,při při 50 kilech? jaký doporučujete?
Datum: 16. února 2010 18:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zalezi na co
Datum: 16. února 2010 15:26
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 tak 3 ma vetsi kompresy a vic papa a zabiha se strasne dlouho ale potom na tom jezdis deno dene i pet let a no problemo!2 je mam mensi kompresy lip de do otacek a ma celkove lepsi otacky ale rychlo se vymlati!
Datum: 16. února 2010 8:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemůžu si pomoct ale všechno co mělo 3 kroužkáč jelo zatím líp než s 2
Datum: 15. února 2010 23:15
Jméno: standa
IP: uživatel8759
 3 kruhy jedu odjakziva líp.....na bezny normalni jezdeni......ale protoze se to uz nedela,tak vsichni jezdi 2 kruhy a funguje to taky dobre.....po rovine a z kopce to dokonce peláší víc.....
Datum: 15. února 2010 22:29
 Čau draci poradte mi rposím zkušení.Až budu motor dávat do kupy a tak buduu těsnit tmelem tak jak byste to duělali vy?Bud namazat kartery tmelem a nechat zaschnout a druhý den dát k sobě .Nebo Taky napatlat tmelem dát kartery k sobě skoro na fest a nechat mezírku aby se to nedotíkalo sebe a nechat zaschnout a nebo 3 možnost dát to k sobě a hend dotáhnout na fest...Jak byste to udělali VY?????????Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2010 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel8759
 ja to stahuju hned.....co tam je navíc vyleze ven......
Datum: 15. února 2010 22:34
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 hlavne si to nenech zaschnout .. mas na to tak 5minut treba ja to delam tak(dneska jsem to delal) ze slozim prevodovku a osadim kliku do pravyho karteru pak vezmu celej takhle sloznenej karter necham ho tak hodinku a pul venku pak namazu Vukosil, rychle nahreju Propan-butanem loziska na druhym karteru a normalne rukou to slozim , kliku osazuju stejne proste to co potrebuju roztahnout nahreju a to co zmensit tak zmrazim ... klika tam vpadne ssama a celej motor sloziz bez bouchnuti kladivkem coz je velképlus pro kliku která se nerozháže, nedotahuju moc az tak po 2-3 hodinach zaberu a napalim to na fest ... pak pokracuju s ostatnima vecma
Datum: 15. února 2010 19:51
 zdar,ja to delam tak ze namazu karter,dam tesneni,namazu druhej karter a zaklapnu,pritahnu to jenom tak aby to bylo u sebe,necham zaschnout aby tmel zacal bejt aspon trochu gumovej a pak dotahnu..nechavam to tak hodinku ani ne..
Datum: 15. února 2010 19:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, prosím vás nemáte někdo návrh rezonančního výfuku na originální motor pionýra?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 22:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 koukni na jawa-50.cz do sekce tunning.
Datum: 13. února 2010 22:01
 cau jak dlouho muze tak vydržet jednokruhač když budu jezdit jenom tak normalne ne zavody a vcem je to lepší diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 20:11
 ja myslim ze ten jednokruhac moze bit dobry,takze doporucujem,urcite ti to vidrzi tak 0,5-1 rok.Sak kruzky sa daju urcite zehnat nove.tak sewas.
Datum: 13. února 2010 20:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když budeš jezdit jenom tak normálně, tak dva kroužky jsou pro tebe jasná volba....
Datum: 13. února 2010 19:58
 Čau draci potebuju poradit.Chci dávat kluki na repasi a nevím co si mám vybrat za ojnici???Bud koupím obyč v mototechně a nebo CKR z fichtlu krámku jakou byste mě doporučili?????????Děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:27
 CKR ti vydrží dýl
Datum: 13. února 2010 18:27
 ahoj draci nemel by z vas nekdo doma kompletni valec na babettu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 17:18
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jo aha tak s hlavou bych za to chtel 200 a omlouvam se, ale foto muzu zaslat az zitra, dnes nemam doma fotak..
Datum: 13. února 2010 17:18
 opravuji se válec i s hlavou
Datum: 13. února 2010 17:13
Jméno: filip
IP: uživatel924
 filip.Jablonsky@seznam.cz
Datum: 13. února 2010 16:55
 hele dej mi na sebe e-mail a uvidime..mohl byste mi zaslat foto?
Datum: 13. února 2010 16:53
Jméno: filip
IP: uživatel924
 100 kc....
Datum: 13. února 2010 16:52
 207..to bych bral..ale za kolik?
Datum: 13. února 2010 16:51
Jméno: filip
IP: uživatel924
 zalezi jestli na 207 nebo 210... na 207 mam ale chtelo by to vybrus..
Datum: 13. února 2010 16:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši mám 2 dotazy: 1) má typ 05 stejnou kliku jako pařez? 2) Mám babettu. Nechce nastartovat. Když ji nechám být tak 10 minut, pak naskočí. Přijde mi to, jako že se musí počkat, než se karbec naplní benzínem a pak to tepreve chytne a jede. Jede to do té doby, než se jakoby karbec vyprázdní. Zajímavé je, že jsem vše zkontroloval, pročistil. Karbec je dneska čištěn, plovákova hladina seřízena, trysky čištěné, kohoutek v nádrži taky. Nevím už čím to je. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 22:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 babetta dobre beru to tak ze mas vse nastavene atd benzin tece co treba vicko nadrze? je ta dirka vicistena? zkus to projet bez vicka
Datum: 13. února 2010 22:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Z kohoutku to teče v pohodě. Ještě zkusím zvýšit plovákovou hladinku. Jinak už nevím. Ale elektrikou to asi nebude.
Datum: 13. února 2010 21:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odpoj benzínovou hadičku od karburátoru a zjisti, v jaké poloze páčky kohoutku je největší průtok benzínu. Zjisti kde je rezerva a kde normál.
Datum: 13. února 2010 20:50
Jméno: Martin Fel
IP: uživatel5767
 čau hale teď kon v zimě mám ten samej problém ? prostě mi to jede tak tých 300m. a pak chcípne, takže to bude dělat ten tyristor ? já ho zejtra skusím vyměnit ptž. mám ještě jeeden náhradní ? a čím by to pak mohlo ještě být ? prosím za odpověd
děkuju
čau
Datum: 13. února 2010 19:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky si myslím. Musí být stavěna na různé teploty. Jako třeba u PIO se nic takového zatím mně nedělo. Sice nemá tyristor, ale jako všechno se spal. motorem indukční cívku a nikdy s tím problém nebyl. Spíš si myslím, že je něco problém v karbeci. Když karbec nateče- motor je ledový- chytne to na pár šlápnutí a blafe. Ale pak tomu jakoby dojde beňál a chcípne. A to už je motor celkem teplý......
Datum: 13. února 2010 19:54
 jo, a muzes nam prozradit jak zavisi induknost civky na teplote..? tam jde o to, aby se na ni naindukovalo napeti ve chvili kdy ma bejt jiskra. a to teplota opravdu neovlivni
Datum: 13. února 2010 19:45
Jméno: filip
IP: uživatel924
 vacin.. no divil by ses ale i civka je tepelne zavisla
Datum: 13. února 2010 18:37
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Radši si to zapalko udělej sám. Odpálil jsem jedno orig a dva plagiáty, než mě to přestalo bavit. Je to jen dioda, tyristor a kondik. Náklady tak 60kč. Snímačem to nebude-to je jen cívečka.
Datum: 13. února 2010 18:28
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no vsak ono to hazi jiskru ale snimac a tyrystor jsou tepelne nachylne soucastky.. takze kdyz jsou spatne tak pri zahrati jiskru prestanou davat nez zase vychladnou..
Datum: 13. února 2010 18:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady ohledně 05. Elektrikou to není. Když se karbec naplní, tak to jede dobře. Jiskru to hází při každém vyjetí pístu na horu- nevynechává. Ale prostě se musí naplnit karbec- ujede to těch 300 m a chcípne to. Jehla je na 2. zářezu, tak nevím. Kohoutek čištěn, karbec dopoledne vyčištěn.......
Datum: 13. února 2010 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 hele myslim ze kliky z 05 a 555 jsou skoro stejny,ale maj jinej prumer hrideli....myslim ze 555 ma na klice loziska 6202 a 05 má 6302.....ale pásnout by mela,protoze je klika defakto stejná,hridele stejne dlouhy,setrvaky totožný.......v podstate bys jen musel pouzit ty či ony loziska....jo a samozrejmne kliky z 05 od nejakyho 64 roku meli ojnici jako 21 na cep 14.1mm.....
Datum: 13. února 2010 17:20
Jméno: babetak
IP: uživatel4650
 mel jsem podobny problem.oddelal jsem svicku a zkusil striknout injekcni strikackou do diry od svicky benzin s olejem zadelal jsem svicku nasadil fajfku a naslapl a jelo to.vycistil sem karbec a kohout od nadrze a pak bylo vse OK.
Datum: 13. února 2010 16:50
Jméno: filip
IP: uživatel924
 u ty babetty si myslim ze je to spis elektrikou.. bud spatny tyrystor nebo snimac otacek..
Datum: 13. února 2010 16:45
 Zdarec, měl jsem rozdělanej válec a chci ho složit, kde mají být přesně ty mezírky u pístních kroužků???Jsem amatér a moc toho nevím díky za každou odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 12:53
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Na pístu by měla být šipka nebo nějaká značka, a tím to má směřovat k výfukovému kanálu.
Datum: 13. února 2010 12:53
Jméno: musa
IP: uživatel8749
 jojo taky sem stím měl problém  musí to sedět přesně..
Datum: 13. února 2010 10:59
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tem mezírmám se říkají zámky(myslím  ),no a na píštu je máš to tam uvidíš v té dražce to je takovej jakoby výstupek nebo nevím jak to popsat
no a první je nahoře,druha myslím v pravým boku,a třetí v levým boku.to uvidíš
Datum: 13. února 2010 10:49
 Zdravim,mám taký dotaz jen tak pro zajimavost... Ty nové písty do pionýrů jsou takové jakoby vroubkované,když po tom přejedete nehtem od spodu dolů tak cítíte takové jakoby jemné drážky. Ty staré to neají ty jsou krásně hladké... K čemu tam ty rýhy slouží když to ted delaji na vsech pistech?  Ma to s tim jet nejak lip,nebo snizit treni? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 23:52
 Prosim tě to sou stopy po obrábění-když je soustruží , taky jeden z důvodů proč se řiká že se motor musí nejdřív zaběhnout a hlavně tyhle stopy mají i pístní kroužky, všechny pracující pohyblivé části v motoru mají stopy po obrábění i pístní čep ale ten je broušený na toleranci povrchu H1 takže se to nedá ani rozeznat....
Datum: 12. února 2010 23:52
|



|