slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  158  159  160  161  162  163  164  165  166  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar jak zjistím nebo jak spočítám kolikátej výbrus mám na pinckovi na písti to už není vidět dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vezmeš šupleru a změříš vrtání.....co chceš počítat?
 
 
Datum: 20. února 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CS,myslíte že by šel udělat výbrus na soustruhu?Že bych vyndal vložku a hodil ju na soustruh..?Šlo by to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. února 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak jak rika jawa_cezetak...vetsina materialu se odebere na vyvrtavacce a zbytek se dobrousi kamenama...
 
 
Datum: 20. února 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8802    
ja si teda myslim ze vlozky pri vybrusu nevylisovávaj.....to by ani potom nesel prebrousit polskej valec na 8.vybrus.....o tom ze si uz kdosi jaksi delal vybrus na soustruhu jsem slysel.......ale výsledky?? No.....nevim.....takový ty domáci CSSR soustruhy.....no nevim.....a delej tam neco presne na 0.05mm.... ze jo;-)
 
 
Datum: 20. února 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johny: vložku ti vylisuju takřka na koleně. aprooo jinak při výbrusu se vložka nevyndává, a výbrus se nedělané jen tak na soustruhu. je na to špešl kulatý nůž který u vložka maličko stočí a zbytek se vyhonuje brusnýmy kameny.
 
 
Datum: 20. února 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk to nalisujou z5 :-D
 
 
Datum: 20. února 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já myslím že jo,já ho mám furt na stejným místě :-D
 
 
Datum: 20. února 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta vložka jde určitě vyndat,v těch brousírnách no nedělaj přece z celým válcem nn? (si teda myslim) :-)
 
 
Datum: 20. února 2010 12:54
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já myslím že ta vložka nejde vyndat,že je tam nalisovaná a podlemě asi mají nějakej upravenej soustruh na výbrusy
 
 
Datum: 20. února 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,mám novej píst a není na něm zespoda v té komoře na pístní čep 2 dírky na mazání pístního čepu.u starého pístu tam byly.mám je tam vyvrtat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAk´to otázka my vyznívá tak že je pístní čep protáčí v píst ....doufám že se pletu ??
 
 
Datum: 20. února 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
před týdnem jsem rozdělával motor na Staďákovy a ty dírky na ojničním pouzdře sem neměl,a motor do teď v klidu vrčel :-)
 
 
Datum: 20. února 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: Strup      IP: uživatel8799    
cuzte,pls poraďte mi jk mám zajed Stadiona,,vím jk fíka,ae stadion přecejenom sám o sobě moc nejede,tk bych potřeboval vědět jk ho mám správně zajed.Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,z kopca to zajedeš celkem rychlo :-D
 
 
Datum: 20. února 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: stadionak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slyšel jsem že se to nejlíp zajíždí z kopce s větrm v zádech.. :-D.
 
 
Datum: 20. února 2010 8:47
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel6334    
Zajížděj ho jako pincka nevytáčej ho do plnejch,včas podřazuj,moc to nehon,a víc mazej.pak to bude supr,takhle jsem zajel svého a jezdí jak střela.dej jehlu nahoru,pak postupně dávej dolu po zajetí.
 
 
Datum: 20. února 2010 0:24
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci.Mam doma ojnici CKR a dostal sem k tomu ti dva čepy a+ dvě ložiska a jdou tam tětkon hodně volně nědrží tam jako tak se chci zeptat jestli je to normální to se pak rozlisuje nějak nebo se s tím udělá co?????Díky za odpvoědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Krupiq      IP: uživatel8387    
Nevim,jestli je to normální,ale taky mi lítá píst na ojnici...
 
 
Datum: 24. února 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
je to vpořádku
 
 
Datum: 19. února 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,mám novej výbrus a fungl novej píst.všiml sem si že ta trubička,do které se dává čep není na nich zespoda na každé straně dírka na mazání.u starého to bylo....mám je tam vyvrtat? a ještě se chci zeptat jestli jde vyměnit starý oj. pouzdro na vové tak, že to nové pouzdro dám do mrazáku a klikovku bez strahého pouzdra nahřeju..vím že pouzdro musím zevnitř vistružit..já ji vystružil mimo klikovku.BUDU JÍ MUSET VYSTRUŽIT JEŠTĚ JEDNOU V KLIKOVCE.dík za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to staré poutdro by mělo jít vyrazot a nové pouzdro jen rozklepneě aby se netočilo
 
 
Datum: 19. února 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že ak sa ti bude čap v púzdre volne točiť je to ako ale zase by nemal mať večiu vôľu ako 0,2mm ale to ti už určite poznaš podľa toho jak sa to nové bude chovať voči starému
 
 
Datum: 19. února 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,má motorka jinej zvuk když se zajíždí a po zajíždění? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokiaľ to zabehávaš tak to má taký šuchotavý kovový zvuk
 
 
Datum: 18. února 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
me se to pozajeti trochu zkultivovalo
 
 
Datum: 18. února 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme.. trochu jo..
 
 
Datum: 18. února 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8785    
zdar draci mam jednu otazku zvysi mi nejako vykon na originalnom motori rezonacny vyfuk ....myslim na pyonyra ked ho dam dik za rady pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
jj presne tak pajo chce to uz mit trosku vybavicku ale kazdopadne vysledek stoji za to , zrovna ted ale jezdim z originalem
 
 
Datum: 18. února 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli mluvime o seriovém motoru tak zapalko z motorovky posílí maximálně spolehlivost, rezonanční výfuk výkon určitě posílí ale je velmi těžké ho naladit, a jak je psáno podemnou točivi moment mužeš posunout skoro kamkoli
 
 
Datum: 18. února 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pomuze to.. spolecne s tim rezonancnim vyfukem to zvysi maximalni otacky..
 
 
Datum: 18. února 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čemu by jako pomohlo? snad jen jiskře :-D
 
 
Datum: 18. února 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8785    
jo jo dik moc a ked tam mam este aj zapalko z pili tak to neco pomoze :-D
 
 
Datum: 18. února 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udává se 30% navíc výkonu ale někdy jsou tuneři rádi za 10 % ....je to dobrá věcička ale některý rezonančáry omezíjou tento výkon třeba jen na 1500 ot/min . Tzn. menší rozsah výkonu
 
 
Datum: 18. února 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
nejlepsi by bylo neaky zkuseny oko , s tim se da hrozne ovlivnit prubeh vykonu a tocivej moment si muzes posunout kamkoliv
 
 
Datum: 18. února 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8785    
oki dik moc
 
 
Datum: 18. února 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
kdyz to poradne sladis tak urcite ale nebude to tak razantni jako na upravenym valci spis bude ostrejsi nastup vykonu
 
 
Datum: 18. února 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau hoši mám vyhlídnutýho formana a někdo jste mi tady radili že si mám koupit toho s karburátorem tak se chci zeptat jestli se to lišilo nějak rokem nebo jestli tam dali co jím přišlo pod ruku :-D tenhle je rok 1993 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2010 7:23
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každopádně ani výrobce u Favorita BMM 40kW té rychlosti moc nefandil, protože v TP je uvedená maximálka 137, mám konkrétně Silverlina 8/93. Ten favorit 91 byl vylítanej jako prase a měl najeto něco kolem 150tis., prostě to jelo jak z praku. Pokud má přítelkyně najeto 36000, tak to ještě není pořádně jetý auto a lenost motoru tomu odpovídá.Protože najet za 18 let 36000, znamená 2000 ročně čili 5.5 denně. Takovej motor do otáček nepůjde , protože v něm bydlí babouci. U starších škodovek platilo víc než jinde - jaký si to uděláš, takový to máš a pokud s tím někdo popojížděl někde mezi kostelem a samoobsluhou, tak si ho "udělal" línej. motor, kterej prostě do rychlosti moc nebude a je zajímavý, že se potom už dost těžko přeučuje jinak.
 
 
Datum: 19. února 2010 7:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8787    
Tak zrovna Black linem sem jezdil,vyborny krasny zachovaly auto,najeto tak 30 000,ale pres 150 nesel......pritelkyne má fáčko,rok 92mjak nový,najeto 36 000,karburátor s automatickym syticem,perfektní spodek,ale proste nechce do otacek a vic jak 140 to nejede.......tetce sme delali čepy na fávu -karbec rok 91 a proste víc jak 150 to nedalo ani z kopce......jezdili sme formanem,jednobodovej vstrik jeden z poslednich modelů a ve 3 lidech z mírnýho kopce 170 a omezovač..........jel sem i silver linem taky posledni roky a taky 160 no problem......s karbecem sem proste vic jak 150 nejel a to bylo z hodne dlouhyho kopce.......
 
 
Datum: 18. února 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a doporučuju se ptát po akčních modelech 93 a 94 - Silver line, Black Line, Green Line (ten myslím končil až 95 ve verzi combi), Solitaire (nádherná červená metalíza). Byly líp vybavený a dle mého názoru tam byla i vidět jakás takás péče při montáži. Moc jich není, ale sehnat se to dá.
 
 
Datum: 18. února 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já sem měl favorita a mám ještě formana 93 BMM. Stříkačka naprosto spolehlivě startuje v jakýchkoliv podmínkách, je mnohem spolehlivější než MPI - klidně mi můžete oponovat, každopádně jsem se něco najezdil s Feldou 97 a zvláště motormanagement a škrtící klapka jsou problémový uzel auta.BMM 40kW verze není žádnej trhač asfaltu a aspoň já z toho na rovině nevytáhl nikdy víc než 150, což karbanátek r.91 dával na dálnici tachometrových 170 bez řečí. No a ta nižší spotřeba nevím... třeba ten forman si při couračkách klidně dá 10 na sto ani nemrkneš, felda s MPI bez problému držela do 7 litrů. Karburátor už ti nic moc spotřebu ale taky neudělá. Fáčka jsou dneska solidně odhoněný a karburátory vyhachlaný, čili seřídit to nějak solidně bude skoro problém. Hlavně nekupuj v žádným případě fáčko s elektronicky "řízeným" karburátorem Pierburg z roku 92 (třeba Prima, Excelent, Sport line) a pozor dobíhaly zkraje 93. Byla to největší sračka a nikdo ty karby neuměl spravit, natož seřídit ani tenkrát. V konečným důsledku moje volba by byla BMM, karbec je pravěk, doporučuju však rozhodně 50kW verzi, značení 136, 135 je ta slabší, ale zase má měkčí chod...
 
 
Datum: 18. února 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i v roce 94 se vyrabely s karbenatkem - vyvozni verze...mel jsem za to ze od 93 do 94 uz byly secky strikacky, nu, clovek se porad uci...jinak tam vykonovy rozdil byl jenom v tom kompresnim pomeru, uz jsem videl par kluku si si snizovali hlavy na prislusny komp. pomer tech 50kW verzi, se ostatni je stejne (nebo je moznost dat tam ty ploche pisty ale este jsem takoveho blazna nevidel, jednodussi je zkrouhnout hlavu)...jinak na prvni pohled se pozna predni maskou a interierem, jak uz bylo receno...
 
 
Datum: 18. února 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: Tom_R      IP: uživatel7906    
Stando já jezdil s obouma také se to liší kus od kusu ale prostě karburátor se mi zdá, že je lepší. Jinak ten novější od roku 1993 se také změnil interiér a do všech se nedávaly stříkačky některé Favority vyrobené od 93 byli pořád s karburátorem a bylo jich tak půl na půl. Doma mám tři Favority první rok výroby 89 karburátor automatický sytič druhý je 90 karburátor ruční sytič toho mám dá se říci jak z linky. Třetí ten už nejezdí je to rok výroby 93 takže nový typ a je to karburátor. Ještě jak říka Steve stříkačky se liší že jsou 40kW a 50kw ale těch silnějších se vyrobilo podstatně méně.
 
 
Datum: 18. února 2010 9:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
model 93 bude nový interiér s karburátorem.vyyhýbej se modelům které mají el.karburátor.s motelem 93 jsem najel 250 000 km.super studené sterty,topení,10000 ekodan
 
 
Datum: 18. února 2010 7:29
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a este jedno + ke strikacce - akcelerace a motor rizenej celej ridici jednotkou...takze i teoreticka presnost...
 
 
Datum: 17. února 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sam mam zkusenost s obouma, hlavne se strikackou, jak se uz reklo davalo se od roku 93 (mnoho zlepseni diky zapojeni do koncernu WV), sveho casu to byla dost rozsirena reklama a opravdu ten vuz mel vetsi uzitnou hodnotu...jinak co se tyce vykonu mezi striknou a karbenatkem tak ta 40kW strikna (mensi kompresni pomer diky vypouklym dnum pistu dovnitr pistu) je nejslabsi favořiť, i oboje karbenatkove verze jsou silnejsi ale pak ta 50kW verze strikny byla zase nejsilnejsi (rovne pisty = vetsi kompresni pomer)...strikacka je v porovnani o dost lepsi, starty, plynulost, pokud mas diagnostiku tak se s tim daj delat psi kusy...a hlavne karbenatky s "automatickym syticem" si i po zahrati motoru odmitaly vypnout sytic a nebo ho zase pro zmenu nezaply, tam byly strasne problemy uz z vyroby, natoz po rocich sluzby...a jak rekl Standa - eko dan...no a felina byl uz takovej lepsi favorit a mel k tomu jeste vicebodove (MPI) vstrikovani, je to stejna cenova kategorie...
 
 
Datum: 17. února 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8766    
a kdo z vás s tim jezdil??? Ja jezdil karburátorem i stříkačkou.....vícero fáčkama.....a stříkačka jede víc i kdyby ste se postavili na hlavu.......a hlavne karburator je 10000,- Eko dan a strikacka je 5000,- eko dan........
 
 
Datum: 17. února 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednobodé vstřikování je ale slabší než karburátor, ale má menší spotřebu
 
 
Datum: 17. února 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ve filcce...v těch starých vehiklech mám bordel....zlatá omega :-) (teda zelená)
 
 
Datum: 17. února 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel8779    
Vstrikovani Bosch monomotronic se dávalo od 1993, v roce 1994 skončila výroba Favorita, v 1995 Formana, BMM má lepší chod, možná i menší spotřebu, karbec oproti tomu zas nepotřebuje diagnostiku. Ale to vstřikování BMM fungovalo dobře... co jsem měl zkušenosti, nebyl problém...
 
 
Datum: 17. února 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fava se vyrabely myslim do 94. roku a vstrikovac se daval do poslednich takze u tohodle uz by strikacka mohla bejt, ale ruku do ohne za to nedam ale karburator ti byl doporucenej jenom kvuli serizovani jinak se vstrikovanim bude mit podle miho lepsi chod ale zase uz maj ridici jednotku takze diagnostika uz bude horsi
 
 
Datum: 17. února 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale povím ti tovnou že bych motor s karbecem nechtěl.
 
 
Datum: 17. února 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rok 93? tak to je karbec...stříkačka je tušim od roku 96
 
 
Datum: 17. února 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj dá se nacpat jehla do sériové kliky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Obycejan ojnice je delana tak, ze ma na vrchu futro. Kdyz to futro vyndas a misto nej budes pouzivat jehlovy lozisko, tak to oko nevydrzi a lozisko ti to vydroli...
 
 
Datum: 17. února 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si nějaký chytrý co skypi.....vydří to a přehledem
 
 
Datum: 17. února 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
ne nejde ta klika by to nevydržela protože není na ložisko dělaná nemá totiž povrchový cementování rozpadla by se ti
 
 
Datum: 17. února 2010 7:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to. jde tam napasovat klec s ložiskem ze skůtra... alel čep pístu budeš mít 12mm
 
 
Datum: 16. února 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli myslíš novou ojnici na jehlách tak jo, jestli myslíš jehly do starý ojnice puvodně s futrem, tak ne...
 
 
Datum: 16. února 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši měl bych dotaz: zajíždím Bábu. Mažu TSF 1:25-1:30, bohatá směs 2 kroužkový píst, svíčka černá jako Romští spoluobčané. Problém je, že když jedu cca tak 5 km, tak svíčka se doslova "zasere" uhlíkem a musím ji měnit za druhou, kterou s sebou vozím. Když přijedu domu, obě vyčistím a jezdím dále. Ale prostě mě to začíná už vadit. Doma kouzlím se svíčkama: NGK- s nima nejede vůbec. Brisky N15C i N17C- jedou ale celkem špatně. Ale s N15Y to jede nejlépe. Nevím jak je to možné. S výbrusem jsem najel cca 40 km. Ale opravdu každých 5 km čistím/měním svíčku. Už mě to nebaví. Mohl bych dát jehlu na 2. zářez a mazat pořád stejně? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Marek, skusal si ci ti nahodou nepresmykuje spojka? To je asi to jedine co ma napada. Vies motor to taha na otacky ale spojka kedze je mastna alebo vydrata alebo co tak jeho vykon a otacky neprenese a vysledok je ze ti to reve ale ide 30 :-) skus pozriet spojku :-)
 
 
Datum: 19. února 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8766    
dobrej cikán a dokonalá žena sou jen vymysly fantazie.....
 
 
Datum: 17. února 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No pokud člověk mluví slušně. Kdybych napsal, že je to: "černý jako cikáni" tak mě to smažou, ale když napíši: "jako Romští spoluobčané" tak to zní přeci jenom trochu jinak
 
 
Datum: 17. února 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel8610    
umři na křivé chcaní, jací romští spoluobčané, a jakto že to tu vůbec je!!!!
 
 
Datum: 17. února 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
N19C u nás neseženu. Jedině N17C. Vyjedu tuto nádrž, dám na 2. zářez jehlu a pak se uvidí. Ale nevím jestli dodržím 25 km/h. Ono i těch 33 je pomalu :-( Ozvu se, jak to pak dopadlo.
 
 
Datum: 17. února 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
U babetty je jehla na 2. zářezu i při záběhu. Tedˇv zimě vyzkoušej svíčku N 19 C. Při záběhu bys měl mít rychlost do 25 km/h.
 
 
Datum: 17. února 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Také doufám. Ale mám nejdelší převod co to jen sériově jde, motor je vytočen opravdu na maximum, a více jak 33 to nejede. Ale v papírech (co jsem našel na internetu) je psána rychlost až 45 km/h, což já se k ní ani neblížím.
 
 
Datum: 17. února 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
ja mám fika a ten je tiež po výbrusu najezdené tak 50Km a tiež na ňom nedám viac ako 50 to je tým že to máš po výbrusu až sa to zabehne tak to pojde viac > možno :-D
 
 
Datum: 16. února 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Další zajímavá věc je, že při primárním kolečko 13 zubů a rozetě 35 zubů to jede podle radaru 33 km/h, motor je ma maximum vytočený a více to jed nechce. Při tom to je malá rozeta (normálně se dává 39 zubů) a primární kolečko je velké (normálně je 12 zubů. Nechápu, že to jede 33 když mám převod do co nejvíce rychla.
 
 
Datum: 16. února 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,jaký je rozdíl mezi 2 kroužkáčem a 3troužkáčem? vím že s 3 to bude mít menší spoteřbu,větší tření,sílu,ale pám se aký pojede líp na normální ježdění po silnicích v žádným terénu.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježdění na silnicích,žádnej kros,moc kopce taky ne,při při 50 kilech? jaký doporučujete?
 
 
Datum: 16. února 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zalezi na co
 
 
Datum: 16. února 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
tak 3 ma vetsi kompresy a vic papa a zabiha se strasne dlouho ale potom na tom jezdis deno dene i pet let a no problemo!2 je mam mensi kompresy lip de do otacek a ma celkove lepsi otacky ale rychlo se vymlati!
 
 
Datum: 16. února 2010 8:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nemůžu si pomoct ale všechno co mělo 3 kroužkáč jelo zatím líp než s 2 :-)
 
 
Datum: 15. února 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8759    
3 kruhy jedu odjakziva líp.....na bezny normalni jezdeni......ale protoze se to uz nedela,tak vsichni jezdi 2 kruhy a funguje to taky dobre.....po rovine a z kopce to dokonce peláší víc.....
 
 
Datum: 15. února 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci poradte mi rposím zkušení.Až budu motor dávat do kupy a tak buduu těsnit tmelem tak jak byste to duělali vy?Bud namazat kartery tmelem a nechat zaschnout a druhý den dát k sobě .Nebo Taky napatlat tmelem dát kartery k sobě skoro na fest a nechat mezírku aby se to nedotíkalo sebe a nechat zaschnout a nebo 3 možnost dát to k sobě a hend dotáhnout na fest...Jak byste to udělali VY?????????Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8759    
ja to stahuju hned.....co tam je navíc vyleze ven......
 
 
Datum: 15. února 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
hlavne si to nenech zaschnout .. mas na to tak 5minut treba ja to delam tak(dneska jsem to delal) ze slozim prevodovku a osadim kliku do pravyho karteru pak vezmu celej takhle sloznenej karter necham ho tak hodinku a pul venku pak namazu Vukosil, rychle nahreju Propan-butanem loziska na druhym karteru a normalne rukou to slozim , kliku osazuju stejne proste to co potrebuju roztahnout nahreju a to co zmensit tak zmrazim ... klika tam vpadne ssama a celej motor sloziz bez bouchnuti kladivkem coz je velképlus pro kliku která se nerozháže, nedotahuju moc az tak po 2-3 hodinach zaberu a napalim to na fest ... pak pokracuju s ostatnima vecma
 
 
Datum: 15. února 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,ja to delam tak ze namazu karter,dam tesneni,namazu druhej karter a zaklapnu,pritahnu to jenom tak aby to bylo u sebe,necham zaschnout aby tmel zacal bejt aspon trochu gumovej a pak dotahnu..nechavam to tak hodinku ani ne..
 
 
Datum: 15. února 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci, prosím vás nemáte někdo návrh rezonančního výfuku na originální motor pionýra?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
koukni na jawa-50.cz do sekce tunning.
 
 
Datum: 13. února 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: dada      E-mail:      IP: uživatel8720    
cau jak dlouho muze tak vydržet jednokruhač když budu jezdit jenom tak normalne ne zavody a vcem je to lepší diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja myslim ze ten jednokruhac moze bit dobry,takze doporucujem,urcite ti to vidrzi tak 0,5-1 rok.Sak kruzky sa daju urcite zehnat nove.tak sewas.
 
 
Datum: 13. února 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když budeš jezdit jenom tak normálně, tak dva kroužky jsou pro tebe jasná volba....
 
 
Datum: 13. února 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potebuju poradit.Chci dávat kluki na repasi a nevím co si mám vybrat za ojnici???Bud koupím obyč v mototechně a nebo CKR z fichtlu krámku jakou byste mě doporučili?????????Děkuju moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CKR ti vydrží dýl ;-)
 
 
Datum: 13. února 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: Fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
ahoj draci nemel by z vas nekdo doma kompletni valec na babettu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
jo aha tak s hlavou bych za to chtel 200 a omlouvam se, ale foto muzu zaslat az zitra, dnes nemam doma fotak..
 
 
Datum: 13. února 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
opravuji se válec i s hlavou
 
 
Datum: 13. února 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
filip.Jablonsky@seznam.cz
 
 
Datum: 13. února 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
hele dej mi na sebe e-mail a uvidime..mohl byste mi zaslat foto?
 
 
Datum: 13. února 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
100 kc....
 
 
Datum: 13. února 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
207..to bych bral..ale za kolik?
 
 
Datum: 13. února 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
zalezi jestli na 207 nebo 210... na 207 mam ale chtelo by to vybrus..
 
 
Datum: 13. února 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdar hoši mám 2 dotazy: 1) má typ 05 stejnou kliku jako pařez? 2) Mám babettu. Nechce nastartovat. Když ji nechám být tak 10 minut, pak naskočí. Přijde mi to, jako že se musí počkat, než se karbec naplní benzínem a pak to tepreve chytne a jede. Jede to do té doby, než se jakoby karbec vyprázdní. Zajímavé je, že jsem vše zkontroloval, pročistil. Karbec je dneska čištěn, plovákova hladina seřízena, trysky čištěné, kohoutek v nádrži taky. Nevím už čím to je. Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
babetta dobre beru to tak ze mas vse nastavene atd benzin tece co treba vicko nadrze? je ta dirka vicistena? zkus to projet bez vicka
 
 
Datum: 13. února 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Z kohoutku to teče v pohodě. Ještě zkusím zvýšit plovákovou hladinku. Jinak už nevím. Ale elektrikou to asi nebude.
 
 
Datum: 13. února 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Odpoj benzínovou hadičku od karburátoru a zjisti, v jaké poloze páčky kohoutku je největší průtok benzínu. Zjisti kde je rezerva a kde normál.
 
 
Datum: 13. února 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      IP: uživatel5767    
čau hale teď kon v zimě mám ten samej problém ? prostě mi to jede tak tých 300m. a pak chcípne, takže to bude dělat ten tyristor ? já ho zejtra skusím vyměnit ptž. mám ještě jeeden náhradní ? a čím by to pak mohlo ještě být ? prosím za odpověd děkuju čau
 
 
Datum: 13. února 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Taky si myslím. Musí být stavěna na různé teploty. Jako třeba u PIO se nic takového zatím mně nedělo. Sice nemá tyristor, ale jako všechno se spal. motorem indukční cívku a nikdy s tím problém nebyl. Spíš si myslím, že je něco problém v karbeci. Když karbec nateče- motor je ledový- chytne to na pár šlápnutí a blafe. Ale pak tomu jakoby dojde beňál a chcípne. A to už je motor celkem teplý......
 
 
Datum: 13. února 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, a muzes nam prozradit jak zavisi induknost civky na teplote..? tam jde o to, aby se na ni naindukovalo napeti ve chvili kdy ma bejt jiskra. a to teplota opravdu neovlivni
 
 
Datum: 13. února 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
vacin.. no divil by ses ale i civka je tepelne zavisla :-)
 
 
Datum: 13. února 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel8209    
Radši si to zapalko udělej sám. Odpálil jsem jedno orig a dva plagiáty, než mě to přestalo bavit. Je to jen dioda, tyristor a kondik. Náklady tak 60kč. Snímačem to nebude-to je jen cívečka.
 
 
Datum: 13. února 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
no vsak ono to hazi jiskru ale snimac a tyrystor jsou tepelne nachylne soucastky.. takze kdyz jsou spatne tak pri zahrati jiskru prestanou davat nez zase vychladnou..
 
 
Datum: 13. února 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky za rady ohledně 05. Elektrikou to není. Když se karbec naplní, tak to jede dobře. Jiskru to hází při každém vyjetí pístu na horu- nevynechává. Ale prostě se musí naplnit karbec- ujede to těch 300 m a chcípne to. Jehla je na 2. zářezu, tak nevím. Kohoutek čištěn, karbec dopoledne vyčištěn.......
 
 
Datum: 13. února 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8738    
hele myslim ze kliky z 05 a 555 jsou skoro stejny,ale maj jinej prumer hrideli....myslim ze 555 ma na klice loziska 6202 a 05 má 6302.....ale pásnout by mela,protoze je klika defakto stejná,hridele stejne dlouhy,setrvaky totožný.......v podstate bys jen musel pouzit ty či ony loziska....jo a samozrejmne kliky z 05 od nejakyho 64 roku meli ojnici jako 21 na cep 14.1mm.....
 
 
Datum: 13. února 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel4650    
mel jsem podobny problem.oddelal jsem svicku a zkusil striknout injekcni strikackou do diry od svicky benzin s olejem zadelal jsem svicku nasadil fajfku a naslapl a jelo to.vycistil sem karbec a kohout od nadrze a pak bylo vse OK.
 
 
Datum: 13. února 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
u ty babetty si myslim ze je to spis elektrikou.. bud spatny tyrystor nebo snimac otacek..
 
 
Datum: 13. února 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, měl jsem rozdělanej válec a chci ho složit, kde mají být přesně ty mezírky u pístních kroužků???Jsem amatér a moc toho nevím díky za každou odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Na pístu by měla být šipka nebo nějaká značka, a tím to má směřovat k výfukovému kanálu.
 
 
Datum: 13. února 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel8749    
jojo taky sem stím měl problém :-D musí to sedět přesně..:-)
 
 
Datum: 13. února 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
tem mezírmám se říkají zámky(myslím:-D),no a na píštu je máš to tam uvidíš v té dražce to je takovej jakoby výstupek nebo nevím jak to popsat no a první je nahoře,druha myslím v pravým boku,a třetí v levým boku.to uvidíš
 
 
Datum: 13. února 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,mám taký dotaz jen tak pro zajimavost... Ty nové písty do pionýrů jsou takové jakoby vroubkované,když po tom přejedete nehtem od spodu dolů tak cítíte takové jakoby jemné drážky. Ty staré to neají ty jsou krásně hladké... K čemu tam ty rýhy slouží když to ted delaji na vsech pistech? :-D Ma to s tim jet nejak lip,nebo snizit treni? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosim tě to sou stopy po obrábění-když je soustruží , taky jeden z důvodů proč se řiká že se motor musí nejdřív zaběhnout a hlavně tyhle stopy mají i pístní kroužky, všechny pracující pohyblivé části v motoru mají stopy po obrábění i pístní čep ale ten je broušený na toleranci povrchu H1 takže se to nedá ani rozeznat....
 
 
Datum: 12. února 2010 23:52
 
<  158  159  160  161  162  163  164  165  166  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 23:11:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu